Novinky
Dinar
0
Nevěřím, všichni jsme přece viděli to video, kde nissaní dvorní pilot zajel s GT-R 7:28 či kolik, a to měl v jedné ruce jabko a z druhé přikusoval štrůdl... nějaké porše, pche.
Přejít do diskuze
Srovnej i pohotovostní hmotnosti*..., navíc nárůst výkonu motoru je od určité hodnoty (za určitých podmínek) téměř "nepřenesitelný", co se týče hodnoty 0-100km/h....
*asi tak +300kg "pro" Veyron
*asi tak +300kg "pro" Veyron
že by díky 4x4. Údaj 0-100 u výkonných aut pouze napoví o schopnostech přenést výkon na silnici. Vayeron ten výkon "prodá" při zrychlování dále.
McLaren F1 měl tušim 3.1s - zadokolka. Murcielago LP670-4 SV 3.3s - 4x4
McLaren F1 měl tušim 3.1s - zadokolka. Murcielago LP670-4 SV 3.3s - 4x4
Existuje vôbec sériové auto so zrýchlením 3,3 s? (Nerátam rôzne špeciály, ktorých sa vyrobí pár kusov) Myslím, že asi len Bugatti Veyron.
Prekvapilo ma že na také zrýchlenie má relatívne malý výkon - Bugatti potrebuje tých koníkov dvakrát viac.
Prekvapilo ma že na také zrýchlenie má relatívne malý výkon - Bugatti potrebuje tých koníkov dvakrát viac.
>😁 Relativně novodobá legenda.
Četl jsem srovnávačku aktuální GT2 a GT-R od Nissanu na Ringu. Za mokra. Novináři předem čekali jednoznačný výsledek ve prospěch GT-R. GT2 ho dost zásadně porazila. Nejen časem, ale také ovladatelností. Díky mokru a hlavně hmotnosti se Attesa u Nissanu nechytala a auto údajně pořád prapodivně klouzalo bokem. GT2 paradoxně díky mokru nebyla "tak kousavá" a čitelněji přecházela do smyku než na suchu. Zmíněno bylo i velmi citelné zasahování stabilizace, která hodně pomáhala, ale ne na úkor rychlosti.
Četl jsem srovnávačku aktuální GT2 a GT-R od Nissanu na Ringu. Za mokra. Novináři předem čekali jednoznačný výsledek ve prospěch GT-R. GT2 ho dost zásadně porazila. Nejen časem, ale také ovladatelností. Díky mokru a hlavně hmotnosti se Attesa u Nissanu nechytala a auto údajně pořád prapodivně klouzalo bokem. GT2 paradoxně díky mokru nebyla "tak kousavá" a čitelněji přecházela do smyku než na suchu. Zmíněno bylo i velmi citelné zasahování stabilizace, která hodně pomáhala, ale ne na úkor rychlosti.
Snad ano... na druhou stranu Turbo S u 993 i 996 bylo předzvěstí brzkého konce té které generace
A GT2 je ještě "stará" verze 997 s motorem 3,6 bez přímého vstřikování, jinak už je všechno 997/2
Buď rád, že se ta "nepravá" Porsche tak dobře prodávají. Protože bez nich by už Porsche tak jak ho známe dnes, možná ani nebylo.
No to je pravda, jinak by sis ještě nakonec musel změnit nick... 😲 :😉 >😁
P.S. Při těchto výkonech už je každá trocha trakce navíc dobrá...
P.S. Při těchto výkonech už je každá trocha trakce navíc dobrá...
Na tenhle nádherně nefalšovaně klasický "look" Panamera nikdy dosáhnout nemůže, o Cayennu ani nemluvě...
P.S. Jen ta "bleděmodrá" mi k tomu kupé zrovna dvakrát nesedí...
P.S. Jen ta "bleděmodrá" mi k tomu kupé zrovna dvakrát nesedí...
Krásné pohledné vozy, radost se koukat. 😄 To aby posílilo GT2 když je teď Turbo S se stejným výkonem rychlejší na 100 km/h.