Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toto je prave Porsche
neregistrovaný "Sumi1982"
| 9. 2. 2010 09:04
a nie ta stvordverova panamaria ;-)
Toto je prave Porsche
| 9. 2. 2010 10:30
:yes:
Toto je prave Porsche
neregistrovaný "FR34K"
| 9. 2. 2010 12:14
Buď rád, že se ta "nepravá" Porsche tak dobře prodávají. Protože bez nich by už Porsche tak jak ho známe dnes, možná ani nebylo.
Avatar - 125S
911 GT2
| 9. 2. 2010 09:11
Krásné pohledné vozy, radost se koukat. :-) To aby posílilo GT2 když je teď Turbo S se stejným výkonem rychlejší na 100 km/h.
Avatar - white label
911 GT2
| 9. 2. 2010 11:48
Na tenhle nádherně nefalšovaně klasický "look" Panamera nikdy dosáhnout nemůže, o Cayennu ani nemluvě...

P.S. Jen ta "bleděmodrá" mi k tomu kupé zrovna dvakrát nesedí...
Avatar - white label
911 GT2
| 9. 2. 2010 11:49
No to je pravda, jinak by sis ještě nakonec musel změnit nick... :-O :*) >:D

P.S. Při těchto výkonech už je každá trocha trakce navíc dobrá...
Avatar - Dinar
911 GT2
| 9. 2. 2010 12:24
Jak to myslíš? GT2 je taky čtyřkolka, ne?
Avatar - Dinar
911 GT2
| 9. 2. 2010 12:27
Hm, blbost, je to turbo se zadkem, už chápu jaks to myslel. ;-)
911 GT2
| 9. 2. 2010 12:29
A mnohem dražší, než turbo, i když nevím proč.
Avatar - Ricardo
911 GT2
| 9. 2. 2010 12:34
A GT2 je ještě "stará" verze 997 s motorem 3,6 bez přímého vstřikování, jinak už je všechno 997/2
Avatar - Dinar
911 GT2
| 9. 2. 2010 12:39
Jinými slovy, příští auto, které nám porsche ukáže, bude nová gt2.
Avatar - Ricardo
911 GT2
| 9. 2. 2010 13:27
Snad ano... na druhou stranu Turbo S u 993 i 996 bylo předzvěstí brzkého konce té které generace
Avatar - white label
911 GT2
| 9. 2. 2010 13:25
Jj, starý známý "ovdovovač"... 8-s >:-[]
911 GT2
| 9. 2. 2010 16:00
>:D Relativně novodobá legenda.
Četl jsem srovnávačku aktuální GT2 a GT-R od Nissanu na Ringu. Za mokra. Novináři předem čekali jednoznačný výsledek ve prospěch GT-R. GT2 ho dost zásadně porazila. Nejen časem, ale také ovladatelností. Díky mokru a hlavně hmotnosti se Attesa u Nissanu nechytala a auto údajně pořád prapodivně klouzalo bokem. GT2 paradoxně díky mokru nebyla "tak kousavá" a čitelněji přecházela do smyku než na suchu. Zmíněno bylo i velmi citelné zasahování stabilizace, která hodně pomáhala, ale ne na úkor rychlosti.
Avatar - Dinar
911 GT2
| 12. 2. 2010 15:09
Nevěřím, všichni jsme přece viděli to video, kde nissaní dvorní pilot zajel s GT-R 7:28 či kolik, a to měl v jedné ruce jabko a z druhé přikusoval štrůdl... nějaké porše, pche.
Auto s najlepším zrýchlením?
| 9. 2. 2010 16:06
Existuje vôbec sériové auto so zrýchlením 3,3 s? (Nerátam rôzne špeciály, ktorých sa vyrobí pár kusov) Myslím, že asi len Bugatti Veyron.
Prekvapilo ma že na také zrýchlenie má relatívne malý výkon - Bugatti potrebuje tých koníkov dvakrát viac.
Auto s najlepším zrýchlením?
| 9. 2. 2010 16:42
že by díky 4x4. Údaj 0-100 u výkonných aut pouze napoví o schopnostech přenést výkon na silnici. Vayeron ten výkon "prodá" při zrychlování dále.
McLaren F1 měl tušim 3.1s - zadokolka. Murcielago LP670-4 SV 3.3s - 4x4
Avatar - white label
Auto s najlepším zrýchlením?
| 9. 2. 2010 17:07
Srovnej i pohotovostní hmotnosti*..., navíc nárůst výkonu motoru je od určité hodnoty (za určitých podmínek) téměř "nepřenesitelný", co se týče hodnoty 0-100km/h....

*asi tak +300kg "pro" Veyron

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku