Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

JE Design – Touareg 4,2 V8 K Wide Body

30 komentářů

Dělat z auta, který váží 2,3tuny závodničku je prostě hloupost. 8-s To platí i pro mnohými milované Cayenne T.
...pan šejk je zřejmě příznivec suma... 😉
dost neforemný, dost velky, dost cerny 😉
Ale rozdrtit dynamickými vlastnostmi 99% okolojedoucích, to už smysl má😄 (pro šejka, pro frajírka, pro člověka s malým........egem atd😉)
podlozky pod kola je pekna blbost
není to náhodou TOuareg?
ale tohle je mimo. Stejně jako celá řádka předhozích výtvorů od JE Design. Nic proti kompresoru, nic proti zvyšování výkonu (ačkoli osobně bych to pod haubnu VW nerval, tohle auto je lepší v základu). Završit ale svou úpornou snahu něčím takovým, jako jsou 4cm tlustý podložky pod kola... To je snad práce nějakýho tuzéra, co parkuje svůj stromeček támhle u kravína... Trochu vkusu, pánové. Chcete-li zablbnout s 22'' ráfkama a černým lakem, stavte se u Cadillacu a vemte si do parády Escalade. Nebudete první ani originální, ale budete na správný adrese. Váš výtvor je totiž bastard bez image, kterýho by si do klipu nevzal ani koktavej černej bratr (no offence meant, mates 😉 ).
:yes:
Pěkné moře... :yes: >😁
JE Design nezklamal - opet zruda na entou. Nepomohlo ani kopirovani Brabusu. >😒] :no: :no:
Starosti tohohle sejka z Dubaje bych docela bral - vy asi take. Vkus jeho a JE Designu uz ale ne. Nejak mi tez unika smysl dila, ale jestli pan sejk mel jeste trochu mista ve sve radove garazicce.......
Pride mi to trochu zvlastne, ze si sejk necha prerobit touarega ked v Gemballe mu spravia Cayenne GT 700 ...tych 700, to je pocet koni >😁 :-! A navyse, aj ked tieto tuningove nalady nemusim, Gembally vyzeraju velmi dobre. Velmi silne, az nasilne, ale ani zdaleka nie gycovo..
Když to nevypadá jako sériovka, tak se to už celkem dá, ne? Žádná loga VW >😒] :yes: Jinak je to stále dost.. ehm... nedotažený 😉
Vážení, opravdu nezvážíte možnost rosšíření sady "smajlíků" o více exemplářů, včetně smajlíka zvracejícího? Myslím, že při dnešní dvětové modelové produkci i zdejší názorové kvalitě by se jeho používání zcela určitě blížilo frekvenci užívání "palec dolů". Děkuji za pozornost.
Myslím, Tibby, žes na ZZajíčka teď moc krutej 😉 Snad ho chápeš, ne? 😄
Myslím, že je na čase parafrázovat "je jako osina v *" na "je jako GTI na auto.cz" 😄
Zajímavý nápad, nicméně tohle se prostě neprosadí. Příliž úzký okruh jedinců, kteří by chápali smysl.. 😉
GTI
Možná, Tibby podceňuješ kolegy na diskuzi... nebo, že bys přeceňoval sebe? 😄
GTI
>😁 No to se povedlo >😁 Neměl bys ovšem být, ZZajíčku, tak vztahovačný... znak to slabších povah 😉
Mastodont
delat z SUV s off roadovymi ambicemi silnicni korab. nechutne hnusne :no:
Ja myslim, ze clanek (jeho uvod) ja zavadejici. Sejk urcite nechce takove auto na rezani zatacek. Smysl tohto auta je jiny, neni to sportovec ani vzhledem, ani dusi. Nemyslete si, ze ten sejk je ***, chtel proste neco neobvykleho a zaujal ho Tuareg. Budme radi, ze existuji firmy jako JE Desing. Az budete mit penez, ze nebudete vedet, co s nimi, splni vam prani. K tomu ho ovsem potrebuji znat. Jestli je to auto povedene, nebo ne, at soudi ten pro nehoz bylo vyrobeno. Logan je pro masy a tem evidentne vyhovuje, myslim, ze v JE jsou profesionalove a svou praci zvladaji, dukazem budiz, ze si tu o jejich vyrobcich muzete cist celkem casto.
>😁 Směšný, jako když se vysere kůň. Kdy už němci udělaj něco pořádnýho.
Cením, že ceníte civilní tvary Touaregu. Tam je krása. Tak BRAVO TOUAREG :yes: BRAVO TOUARONG :yes: BRAVO DAKAREG :yes: P.S. brácho, neupravuj... jezdi, ale neupravuj.
To je inspirace zrcadlem královny ve Směhurce? 😉
GTI
Nahoře to vnímám jako kýč... ale člověk si u toho uvědomí, jak dobré tvary vysochal VW u Touaregu.
To nahoře vnímám jako kulatý čtverec na zakázku ....a možná i naschvál. Nicméně, mé přesvědčení, že Sněhurka je krásnější, je nezlomné. 😄
JE Design tu malo už pár výtvorou a mne osobne sa ich práce nepáčia.Je to bez nápadu a namiesto toha aby pozdvihli charakter auta ho ešte utlačia :no: Tuareg je kus auta a páči sa mi aj bez podložiek,škaredého nárazníka a wide body
Nezbyva, nez souhlasit... (kdyz si vzpomenu na tu "upravenou" Q7, tak se mi jeste ted zveda zaludek :no: )
Nechci byt kousavy, ale tvurci techto aut se snazili, aby vytvorily auto, ktere bude rychle a zaroven bude mit vyssi podvozek. A to neni pri rychlostech okolo 250 km/h nic jednoducheho. A co delaji tunnigove firmy? Zase to tlacej zpatky na zem. To docela nechapu.