Zpočátku mohou zájemci volit mezi dvěma zážehovými čtyřválci, v létě příjde nejlevnější motorizace 1.6 FSI a později ještě šestiválec a také jeden diesel.
No tak zpředu je Eos tragický, vypadá jako na5raný jorkšír, nebo bišonek (či jak se ta mutace jmenuje). Jednoduše k smíchu. Z boku je Eos vcelku nevyvážený, ale třeba Astra s novým Focusem jsou na tom hůře. 307, Mégane a C70 zas ovšem lépe. Ovšem zadek, tam mě VW překvapil. Do dokonalosti zádě staré 306 Cabrio má sice pořád ještě daleko a výše uvedené francouzsko-švédské trio bych stále ještě ohodnotil minimálně stejně, ovšem jinak je záď Eosu bezchybná (narozdíl třeba od tlustého Passatu, či Golfu). Nic ji nechybí a nepřebývá, vizuálně prostě sedí. V zádi jsou na tom nejhůře opět Focus a Astra, nepochopím, které hovado u nich kreslilo světla. VW je ale "dohání" interiérem, ten působí už k samotnému image karoserie kabriolet jako pěst na oko. Takže suma sumárum, předek -1, bok 0, zadek +1, interiér -1, čili celkově -1. Vypadá to možná jako prohra, ale jde o pohled milovníka francouzskoitalskošvédské designové školy. A když má Golf -3 a Passat s Touranem -4, je to vcelku pozitivní výsledek. >:D
"francouzskoitalskošvédská designová škola" >:D ...nic takoveho nikdy neexistovalo a existovat nebude :no: ..."francouzsko-švédské trio" ??? :-O8-s ...ta tvoje rada by mohla pokracovat 911 Targou ne 8-s:no:
Davat dohromady pazouta a rencka z nizsi stredni s Volvem C70 muze jen blazen...mrkni nekdy do ceniku, jo? ;-) Jinak EOS pro mne nadprumerne kvalitni prumer jako vetsina volkswagenu. :-|
My tu píšem a píšem... a jiní dělaj a dělaj :-) Párkrát se člověk vyspí a hle - všichni důstojní evropští konkurenti stojí na startovní čáře... Tak, kdo viděl francouzskou konkurenci, případně v ní u seděl... ocení o to víc EOS. Jak Peugeot, tak Megane trpí až příliš nevyvážeností v proporcích kabiny k zadnímu kufru. Mimochodem, můžeš se sázet, jestli za jízdy dosáhneš jazykem na horní okraj předního skla. Tohle tedy u EOS odpadá. Ta pětidílná střecha a její kompozice v karoserii jako celku je dle mého nejpovedenější a uživatelsky nejpraktičtější. EOS se mi líbí i víc než derivát od Focusu i Astry. Nové Volvo je trochu jiná liga a nemůžem ho sem cpát. P.S. EOS je tedy jasná trefa... tohle se VW povedlo... a je nutno tohle auto vnímat v kontextu záměrů VW... jo, jo, VW omlazuje styl svejch aut... Dokonalou tečkou za touto novou VWepochou, tedy její první kapitolou, bude za neceleé dva roky GOLF VI. To snad ví každej. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Nejsi sám... takovej je ovšem stav. I Porsche i VW ví, jak je to pro ně nejvýhodnější. A těžíme z toho nakonec my... to je dobré, ne? ;-) P.S. Takovej Cayenne v garáži... to je dobrej počin.
Jak nic víc?... Třeba Cayenne... to je zakuklenej VW... takovej "superTouareg"... O připravovaném čtyřdvéřáčku jsi také nedávno četl, kde to bude Porsche bouchat... u VW, no a těch 18%... to je dost výmluvné, ne. Koneckonců o personálním propojení mezi těmito automobilkami a problémech s tím spjatých jsme tu nedávno diskutovali a byly toho i plné noviny. Takže ano, je to velmi těsná existence. :yes:
jasne volkswagen je na tom blbe, zacne ho zkupovat porsche a Gti uz vidi zase jenom to porsche a nejradsi by rikal Kralikovi Porsche. Opet zasnu, zasnu a divim se. Jinak Eros je docela peknej... ...na reklamnich fotkach.
Jasne, dalo sa to cakat. EOS je, vlastne tak ako vsetky ostatne vw, dobre zbuchany. Ziadne orgazmy sa samozrejme zase nekonaju, auto je dobre, a to je vsetko. Emocie sa nekonaju, nekonaju sa ani vystrelky ci nove tvary, nedeje sa vobec nic. Pre niekoho :yes: , pre niekoho :no: a ten zvysok, ti to neriesia....Exterier je fajn, dokonca, velmi fajn, neproporcnost nie ja az tak zla, aj ked ako hovoril kolega vyssie, su aj lepsie vyvazene cc..aj ked, povedat ze 307 je na tom lepsie...od hociakeho ineho cc...to uz chce fakt velmi specificky uhol pohladu ;-) Ale interier, ten uz ma fakt sklamal. To, ci je pekny alebo nie riesit nebudem. Videl som ho v golfe..okej, beriem..vidim to iste v seate, skode, a3...vidim to vsade, a uz mi to lezie hore krkom...ten interier...trocha invencie by to fakt potrebovalo..potom by ani ta cervena koza nevyzerala tak nasilne v tom nudnom ciernom interieri....moje hodnotenie: keby som chcel cc (dufam vsak ze sa to nikdy nestane :-! ) tak exterierovo by som eos bral...interier, ten zase neberie mna, s prehladom.
OT: pořádně zuřivej králík (pardon Golf), přijde možná už za
Brácho, mám pro Tebe dobrou zprávu.. začnu ale tím horším.. současná generace Golfu a její ostré verze.. celkove nic moc, lepší průměr, nic co by odpovídalo ikoně.. konkurence si moc vyskakuje, GTI a R32 trácí respekt.. jen si to přiznej.. než přijde nová generace, je potřeba tu současnou nepovedenou generaci nějak marketingově podpořit.. možná, že se dočkáš překvapení dříve než za dva roky! Už příští rok by totiž měl (zatím spekulace) přijít opravdu ostrej Golfík.. R36! V6 3.6 litru, 300 koní, Haldex, zrychlení na sto za 6.0 sekundy, neomezená maximálka někde u 270 km/h.. tak že brácho, snaž se a šoupni sem nějakou pořádnou esej, tohle chce pořádnou oslavu! ;-)
Re: OT: pořádně zuřivej králík (pardon Golf), přijde možná u
Hm, myslím, že je to docela dobrej nápad :yes: Osobní urážky tam snad nemám, nesmysly to snad taky nejsou, informační hodnotu to snad má taky.. no snad sem prošel ;-)
Re: OT: pořádně zuřivej králík (pardon Golf), přijde možná u
Díky za informaci. Dívejme se na to ale reálně. Osobně považuji i R 32 za auto pro velmi specifickou klientelu, no a těch 300 tam... to už o běžné jízdě moc nebude. Věř, že v tomto segmentu je GTIčko dokonalej produkt.
Re: OT: pořádně zuřivej králík (pardon Golf), přijde možná u
GTI docela uznávám, je to hodně rychlej hatch, kterej můžeš používat každý den.. kdybych ale chtěl hot-hatch, tak bych asi zašel ke konkurenci.. 300 kobyl v hot-hatchi? Nic pro mě, neužil bych je.. ale když to někomu vyhovuje, nemám nic proti ;-)
U VW je uz jasná skladba modelov vychadzajuca z noveho Pola. V 9/08 bude mat premieru novy 5d. HB ( [odkaz] ), a oproti povodnym planom, ktore s nim nepocitali aj 3d. HB: [odkaz] /// Dalsim modelom (leto 2009) bude male cabrio s platennou strechou: [odkaz] /// Cac. v rovnakom obdobi sa objavi aj male MPV: [odkaz] /// Okolo roku 2010 by eventualne prichadzalo do uvahy aj male SUV postavene na rovnakej platforme aku dostane Yeti. Okrem tychto modelov bude este existovat aj Polo Variant pre zamorske (nie USA) trhy...
:-) ....bude to sice skandal >:D ale fakt neviem ake su dodacie lehoty Lexu v USA. Ale skus sa prilezitostne spytat Rasta, ten tam zije a mohol by to vediet
V diskusy pod Avensisem jsme se bavili o pull-systému výroby, kterej externě i interně praktikuje Toyota.. výroba tažená poptávkou si vyžaduje delší dodací lhůty, tak mě dost zajímalo, jestli si amíci musí taky počkat.. podle mě jo (nepočítám pár předváděcích vozů u dealerů).. u Priuse se čeká nehorázně dlouho, ale co třeba u Camry.. P.S. je to fakt skandál skandálů, člověk Tvého renomé by si takovéhle neznalosti neměl dovolit >:D;-)
Pod Avensisom som tu nebol...ked budem mat viac casu precitam. Pull system vyroby sam o sebe nefunguje ani u Toyoty ani u ineho vyrobcu. Kombinuje sa s tzv. push systemom vyroby, kedy su auta vyrabane aj na "sklad". To, ake auto vyrobit je dane typickou skladbou trhu. Toyota tak vyraba takmer vsetky bezne modely v najziadanejsej konfiguracii vybavy (u nas, v USA, v Jap.) - a tie sa potom snazi predat. Ono totiz ide o to, ze cca. 40% zakaznikov pri kupe noveho auta nevie uplne presne co chce, a da sa s nimi pracovat. Tych zostavajucich 60% su ti co stoj-co-stoj chcu bud najlacnejsiu verziu, alebo chu "svoj" model. Ta druha skupina si musi chvilu pockat a pre nu je nastaveny pull system. U Lexu to plati vseobecne podobne, az na to, ze tam je pomer tych "predvyrobenych" aut mensi. Pocita sa tam prevazne z individualizaciou. Ale fakt netusim, ako dlho trva dodanie auta...to je asi aj dost individualna vec...zalezi od narocnosti poziadaviek na poskladanie konkretneho auta.
V podstatě sme tam o tom moc do hloubky nemluvili a nic světoborného nevymysleli.. popsal sem tam extrémní polohy a doplnil, že nic není pouze černé nebo pouze bílé.. ty procenta sem nevěděl - opravdu jsou takový i u Toyoty? Čekal bych, že se budou snažit ze svýho systému vymáčknout maximum a podstatněji minimalizovat "skladovky"
Nie :-);-) ...tie cisla su vseobecny hruby odhad...nevztahuju sa k nijakej konkretnej znacke. Na to by bolo treba vidiet obcghodne vysledky. Faktom ale je, ze velka skupina zakaznikov kupuje auto ako uzitkovy tovar a da sa pri kupe zlomit na aktualnu ponuku spocivajucu v standardnej (najziadanejsej) vybave na danom trhu (ani zaklad , ani maximum). ;-)
Za 10-20 let je možné všechno.. chce to slavit dokud je vlajka nahoře ;-) Až zazvoní zvonek a místo Avon Lady přijde Lexus Man, tak bude vědět, že je něco špatně >:D;-) Krizovaný management potřebujou už teďka, ale asi trochu jinej než je tvůj koníček.. zákazníci je trápěj.. o tom limitu 25,000 Priusů sem už psal.. teďka je docela "trápí" RX400h.. neuvěřitelně se chytnul.. letos jich prej maj pro Evropu k dispozici 4000 (příští rok 8000), sezóna ještě pořádně nezačala a už jich prodali 2889.. dojdou, nebudou, nebudou ;-)
V USA se Tome naprostá většina prodaných aut prodá přímo z parkovací plochy před dealerem. ;-) Dokonce i Rollsů! Lidi tam požadují přijít, vybrat, odjet v novém. Vážně. Takový průměrný dealer nových aut v USA by nám středoevropanům připomínal spíš bazar. :-) Velké parkoviště okolo budovy plné aut. Takže pokud si chtěl nějakou senzaci o dlouhých čekačkách (znám tě >:D ), tak pro americký trh je to naprosto nepodstatná veličina, protože se týká jen cca 10-25% prodaných aut.
:yes::yes: Tak tomu rikam odpoved! Taky jsem v Kanade koukal, ze to tam bylo jak nejmenovAAAnem bazaru. TTTom je proste idealista;-) Konec koncu je tam auto spotrebni zbozi, takze na co cekat. Taky se ti nechce cekat na TV nebo lednicku;-)
Pánové, popřemýšlel sem o tom.. Toyota prostě pull-systém realizuje, externě i interně, na tom trvám! Nevím jak funguje dealerství v USA, ale pravděpodobně sem našel řešení.. tím zákazníkem, který "táhne" výhobu jsou dealeři! Dealer nadiktuje kolik jakejch aut a v jaký konfuguraci chce, továrna to vyrobí :-) Na principu se nic nemění, pouze je jiný "konečný" zákazník. Díky rozdílnému přístupu evropských zákazníků, to Evropě funguje trochu jinak (viz Markovo vysvětlení). Co vy na to? ;-)
Doufám, že víš o čem mluvíš, že víš jak to chodí u dealerů Toyoty a že to nehodnotíš pouze podle toho, jak vypadají dealerství detroitské trojky.. protože to by bylo dosti kontraproduktivní..
Myslíš, že Toyota by tam prodala víc než pár kousků, kdyby si hrála v USA podle evropských pravidel, trucovala, a zákazníci čekali, než se auto vyrobí? :-) Ale co bych neudělal pro nevěřícího Tomáše. :-) Pár foteček: Toyota Westbury, New York: [odkaz] Povšimněte se: plné parkoviště, vzadu na některých autech dokonce vlaječky jako v autobazaru. Hudson Toyota, New Jersey: [odkaz] A nakonec Evans Toyota, Indiana: [odkaz] ;-)
S dovolenim doplnim "varovani" ze stranek Toyoty US: "Please remember, Toyota vehicles are built with popular option combinations. Not all options are available separately, and some options and accessories may not be available in all regions of the country. So please contact your Toyota dealer, who can help locate the vehicle that's right for you."
Neverici TTTom si jiste prelozi, ostatnim je to stejne asi vicemene u vyfuku;-)
OK, tohle se týká té (pravděpodobně) většiny amíků, která nechce na svoje auto čekat.. za ně již v rámci pull-systému "předem" udělal objednávku dealer.. ta (pravdepodobně) menšina amíků si auto sestaví podle přání, udělá se objednávka, továrna to vyrobí.. hlavní princip zůstává zachován - vyrábí se POUZE to, co je doopravdy požadováno ;-) P.S. "být někomu něco u výfuku".. dobrá hláška, pokud na ní nemáš copyright, tak bych si ji dovolil občas použít ;-)
Už sem to někde psal, do Ameriky mám přece jen trochu dál.. ale stejně na tom principu pull-systému to nic nemění, pouze se změnil ten "konečný" zákazník.. plyne z toho ale jedno smutné poučení - bohužel vidíme, jaké postavení má zákazník v EU a jaké má v USA ;-\
Dyť jo.. nedělám v automobilce, ani u jejich dodavatelů, ani nejsem dealer.. jsem úplně mimo automobilový průmysl.. Toyotí principy se uplatňují i v jiných oblastech průmyslu, znám to odtud a dohaduji se, jak to asi funguje v autoprůmyslu.. když to vezmeš v globálu, tak je úplně putna, jestli dělá konečnou objednávku "zákazník" jako zákazník nebo "zákazník" jako dealer.. důležitá je nová kvalita, kterou před lety přinesla Toyota a kterou se ostatní snaží více méně napodobovat.. skutečnost, že to jde Toyotě nejlépe je jen přirozeným důsledkem ;-) P.S. aspoň vidíš, jak jsou tyhle diskuse pro některé lidi (třeba i pro mě) přínosné.. znám obecně Toyotí systém, znám jak se to implementuje v jiné oblasti a jak to pak funguje.. ty děláš u dodavatele, víš jak to chodí v reálu v tomhle konkrétním případě.. rád se poučim, jak to chodí jinde :yes:
Nedelam u dodavatele, delam u 'logistickeho partnera', tzn. navazeni dilu pro vyrobu TPCA. V teto oblasti funguje interni pull-system bezvyhradne, priveze se jen to, co linka potrebuje. Nicmene ohledne tech hotovych aut, nevim nevim. Dealer mozna "taha" z fabriky auta, ovsem na vetsinu z nich v tu chvili zakazniky nema, takze se meni jen misto, na kterem "chytaji prach", jinak je to to same. Pro Toyotu by to nejspis bylo vyhodnejsi, ale podle jejich hesla- minimalizovat naklady cele skupiny, by to podle mne nemelo moc efekt.
Jo, sme u toho: pull-systém (privežeš jen to, co linka potřebuje) + JIT (přivezeš to, právě v čas, kdy to linka potřebuje).. tady je to jasný.. do těch dealerů tolik nevidim, ale jsem přesvědčen, že by úspěšný dealer měl mít poměrně dobrý přehled o "poptávce" ve svém rajónu (respektive by měl vědět co lidi v dané oblasti většinou požadují).. rozhodně má lepší přehled než fabrika, která se může soustředit pouze na výrobu toho, co je zadáno "zákazníky". Chtělo by to "názor" někoho z dealerství Toyoty, nejlépe z USA :-)
No...ja myslim, ze "interni zakazniky" ROZHODNE nevymysleli v Toyote. B2B sekci mela (krome te retailove) kdejaka globalni obchodni firma uz pred drahnymi lety. ;-)
No já nevim, kdo vymyslel pojem "interní zákazník".. třeba tomu dřív Toyota říkala jinak.. vono s tím JIT je to vůbec krapet složitější než je ono okřídlené dodávky "právě včas".. JIT je postaveno na třech základních principch a) interní a externí pull-systém, b) "tok" jednotlivých výrobků výrobním procesem, c) sladění "taktovacích" časů jednotlivých strojů.. aby si mohl realizovat JIT, musíš nejdřív ošéfovat tyhle oblasti.. základní koncept JIT navrhl Toyoda už někdy kolem roku 1930, konečná formuluce TPS se datuje někdo kolem roku 1980, někdy kolem roku 1990 vyšla tahle publikace: [odkaz] všichni si s konečnou platností sedli na zadek a začli opisovat ;-)
Jediny zde (obcas) pritomny dealer je asi Coulin a ten spila Cechum, neochotnym cekat na nove auto :-) Kazdopadne, jak vidno, ne u vsech modelu "tahaji" dealeri dostatecne a just-in-time je pro zakaznika just za 3 mesice... ;-\
Škoda, že sem nechodí pravidelně.. určitě se ho zeptám, jak to u nich chodí, třeba se dozvim něco novýho ;-) P.S. aby to nebylo jen na neschopnosti dealerů.. některý modely se prostě nestíhaj vyrábět (Prius, RX400h..), dealeři s tím holt nic neudělají ;-\
Tome, pls něco mi objasni. Dnes vidím nákladák plný sedanů Toyota. Přestože ty sedany nebyly stejné, na všech bylo vzadu napsané Camry. Tzn. byly tam normální Camry které sou normálně v showroomech a pak tam byly Camry, které byly jiné, měli úplně jinou zád atd. Vzadu měly dlouhé vodorovné pásy světel, což normální Camry pochopitelně nemívají. co to bylo?? ;-\ :-)
Jak ty auta vypadaly? Vypadalo to na sériové výrobky nebo jako vývojové nedodělky? Pokud vypadali sériově, byly podobné něčemu z těchto aut? [odkaz] nebo [odkaz] Camry se v Evropě neprodává, nechápu co tady pohledávaly. Mám dvě vysvětlení: a) buď se ty auta podobaly těm na fotografiích, potom by to mohly bejt Camry, které vezli do Ruska (v Rusku se prej bude Camry prodávat, později i snad vyrábět 50,000 ročně) b) pokud se to auto přliš nepodobalo těm na fotografiích, tak by to třeba mohli být testovací muly nového Avensise s nápisem Camry na kapotě (v tom případě bych ale nechápal, kampak je vezli)
Vypadalo to jako úplně dodělané auta. Jedny Camry vypadaly jako evropská verze a byly podobné tomu prvnímu odkazu, ale ty další byly ještě jiné...v zadu měly úzké vodorovné protáhlé světla a byly to normální sedany velikostně podobné, nebo ještě větší jak dnešní verze..
Ta první fotka je právě končící generace Camry, která je nahrazována novou generací (druhá fotka). Tenhle výběhovej model by mohli začít nabízet v Rusku, to zní docela pravděpodobně.. Ty vodorovný protáhlý světla fakt nevim, mohl by to být nějaký facelift pro trh východního bratra.. nebyl ten druhej model náhodou podobnej tomuhle (+ trochu jiná světla)? [odkaz] případně tohle? [odkaz]
No nevím, nevypadalo to tak jako v těch odkazech. Moc sem toho ale neviděl, bylo to na nákladácích a já viděl hlavně zadní část, kde bylo napsané Camry..no je možné, že to byla ta první věc s jinýma zadníma světlama, ale myslím, že takové BMWoidní víko kufru to nemělo... ;-\ :-)
Zkouknul sem ruskej web.. maj v nabídce novej model Camry.. tak že beru zpět a nevim co to mohlo bejt zač ;-\ Kurňa, jak je možný, že maj rusové v nabídce novou Camry a my v Evropě jsme zase ostrouhali? :-(:no:
jak by ti zde fauve matla vysvetlil protoze to je *. my tady preci mame ikonu vsech ikon guru a apostola my si nemusime plevelit silnice timto sikmovokym povlem >:D >:D >:D
Upřímně řečeno... já bych si jí taky nekoupil ;-) Líbila se mi předpředposl. generace, ta s těmi úzkými světly vzadu, ale ty následující.. ;-\ A pak, na co velký sedan? Jako rodinné auto je lepší kombi nebo MPV a aby v tom někdo jezdil sám to už by musel být hodně velký fanda. Reprezentační fce taky nic moc.
Je to škoda, mě se Camry vždy dost líbíla (zejména ta, o které píšeš), teda až na tu končící genaraci, ta mě moc nebere.. nová generace mě pomalu začíná dostávat.. ale stejně bych raději bral Lexus ES.. tak místo Camry by třeba časem mohli přijít s ním, u něj by se už o patřičné reprezentaci mluvit dalo :yes:
Sucasna je dobra - nic viac. Teda podla mna. ;-) Myslim, ze keby bola zaoblenejsia - bola by podstatne dynamickejsia. Teraz to vyzera tak, ze sa zastavili na pol ceste ku krase... A to co je na obrazkoch sa zas mne paci viac ako sucasna...ale to je mozno tym, ze to je na obrazkoch. >:D Na takychto kresbach vyzera pekne skoro vsetko
:yes::-) POLO - zcela upřímně - dokonalost. Zabere i na mladé lidi. Tohle pro mne je malé auto. Designér přesně odměřil styl a šmrnc. Malé MPV... tomu moc nehovím... chápu to jako protimluv. Když MPV, tak velkou káru.
Male MPV: asi na tom nieco je - teda na tom co hovoris Ty. Teda urcite na tom nieco je... Vsetky male MPV - Agila, Idea, Modus vraj maju katastrofalne predaje... A uprimne ani sa neni co divit. Co take male MPV ponuka oproti 5dv HB? Na tak malej platforme nemozes rozohrat nijaky napad z flexibilitou interieru, akurat to ide vytiahnut k nebesam. A mat nad hlavou zasobnik par litrov vzduch naviac zas nie je extra vyhoda... ;-\ ;-) Preto je trochu zarazajuce ze VW tomu veri... To uz keby sa mna pytali vo Wolfsburgu tak im poviem nech ponuknu to SUV,: vratane lacnejsej verzie 2WD do mesta, ktora by suplovala aj male MPV.
EOS je celkovo pekné cc,všetko je tam kde má byť tý ,ktorým vadí interier si budú musieť zvyknúť VW je známi svojou eleganciou aj ked je to na úkor celkového dojmu z auta.Vhodné do divadla ,ale aj na výlet
Celkovo teda pekné síce striedme vozidlo :yes::yes:
Tak mám dojem, že tento název poněkud nesedí. Jestliže mám peníze na to koupit si neprakticky a v podstatě zbytečný vůz, jako je coupé(přiznejme si to, je hlavně pro zábavu), tak budu asi volit jinou znacku. Sice o něco dražší, ale to mě vzhledem k výše uvedenému štvát nebude. Ale toto? To radši TT(to nový se mi asponň libí, starý vypadalo jak přerostlej Brouk), 407 coupé nebo Caymana. Nevím, nevím. Připadá mi to spíš jako auto pro bohatší studenty v Německu...
Re: OT: nový šéf US prodejů v premiovém segmentu právě přich
Proč? Podrobně jsem to shlédl. Je to luxusní kára, která s tebou nehne. Zvenku bych ho musel vidět živýho, ale už předem ti říkám, ža by mě předek nesejmul, sklo v zadních dveřích také ne a tvar zadních blinkrů není můj šálek. Vnitřek je luxusní... to je premiová trojka zde také. Pro mne - nepřijatelný volant, řadička a tvar štředové konzole. ale jinak je vidět (zejména na kůži sedadel), že si s tím hrají. Tome, ale pozor, takovej Saab 9-5 má perforovanou kůži na sedadlech již roky... Jako celek nejsem schopen to vozidlo ukotvit k věku řidiče...
Re: OT: nový šéf US prodejů v premiovém segmentu právě přich
Proč by ho měli prodávat v Evropě? Aby to tady konkurenci ještě trochu více ukázali.. Tohle je pořádnej kus luxusního auta, bohatá výbava, moderní technologie (dokonce tam dávaj i Pre-safe systém!!! To teda čumim..) a ještě Ti k tomu standardně dávaj pořádnej moderní V6 3.5 litru s 272 kobylama pod kapotou (zrychlení není vše, ale věz, že 0-96 km/h dělá za 6.8 sekundy).. cena? To je třešnička na dortu.. necelých 34,000 americkejch tyček ;-) V Evropě by to třeba mohli prodávat tak od 1.2 mega.. sní se to pěkně ;-)
Re: OT: nový šéf US prodejů v premiovém segmentu právě přich
Cena je podle mě odpovídající.. dolar je kolem 24, což dělá něco přes 800 v našich.. kurzové rozdíly, nutné úpravy, homologace, cla, dovoz.. 1.2 mega by moho vyjít..
Re: OT: nový šéf US prodejů v premiovém segmentu právě přich
V podstatě stojí mezi IS a GS.. zatímco IS a GS jsou "sportovně" orientované modely, ES a LS by měly být více orientovány na pohodlý a luxus.. Nová generace Lexusů se snaží co nejméně vycházet z sériových Toyot, jsou to "úplně" jiná auta.. ES bude mezi novejma modelama výjimkou, je to převlečená šestiválcová Camry.. nejdřív sem nechápal proč to tak dělaj, ale asi je to proto, že Camry je prostě Camry.. neuvěřitelně úspěšnej fenomén, deset let nejprodávanější osobní auto v USA, asi by byla velká škoda nemít ji i v nabídce Lexusu (prodeje tomu nasvěčují).. starý ES se mi designově moc nelíbilo, tohle je super, rozhodně mě bere víc než nová Camry
Re: OT: nový šéf US prodejů v premiovém segmentu právě přich
Nemuzu si pomoct, ale zadny Lex me zatim vizualne nechyt. Stal tu (TPCA) na VIP jednou cerny LS, obrovska kourova lita kola, asi i nejaky tovarni sport-packet... kdyby to byla snizena Previa nebylo by mi to vic jedno ;-)
Kua, mít tak prachy, tak jdu do toho. Vypadá velice krásně a s takovou tmavě červenou kůží a TFSIčkem to pojechá teda dost solidně...no a když jsou kabroše v kurzu...za ty prachy, no ne hoši a ...slečno(y)???
Zdravim. Možná sis všimnul, že tu probíhá docela zajímavá diskuse ohledně toyotího pull-systému.. mohl bys nám pls nějak trochu podrobněji popsat, jak to u Vás chodí? Předem díky za info ;-)
Když přijde novej model je pár kusů k dispozici na skladě,většinou v jedné max dvou výbavách a v omezené nabídce barev.Strhne se boj o kusy k dodání.Nejdříve se čeká na vozy do výroby a pak se čeká i na zařazení do výroby.To neznamená že ted když někdo přijde pro Yarise a objedná ho bude ho mít za tři měsíce,záleží na tom do kterého měsíce ho systém zařadí...a od toho pak tři měsíce. Jo jo je to těžký..
Ešte sa vrátim k dostupnosti TTT - moja skúsenosť s Lexom bola, že u predajcu na Floride som si mohol vybrať z 8! LS-siek priamo v predajni a bez väčšieho dohadovania zľava 8% z cenníkovej ceny.
No nevim, jako jediny auto si mx-5 predstavit nedokazu (a to autem nic nestehuju), ten eos by se zrejme stale jeste dal nejak rozumne pouzivat. Ovsem jako druhy auto, to uz bych asi po mazde sahnul. Kazdopadne pochybuju, ze by si zrovna tyhle auta nejak konkurovaly.
je to pouze dalsi inpotentni design z dilny VW. neni na nem zadny napad proste nic vsechny detajly uz na jejich autech jsou. to designove nic k sobe sice ladi ale nema me tam co madchnout. zadni svetla jsou hezka ale ve dne nejsou vubec videt takze za ty velke minus.
Tak jsem konfrontoval (zatím papírově) EOS s konkurencí... je to fajn, že Od Peugeota po Opel má každá automobilka zásttupce do souboje. Jsem rád, že většině diskutérů se vzhled EOS líbí. Jo, souhlas, VW se nabývale odvázalo (cení i Coulin... a to je velká poklona pro VW ;-):yes: ) U vnitřku již to tak jednoznačně ve prospěch VW nevyznívá... já tedy i po konforontaci s konkurencí dávám EOSu opět za jedna. Miluji čistej, přehlednej, nezapatlenej vnitřek... s tochou dávky šmrncu... a to tam EOS přesně má. Barva sedadel umocní pocit. Takže závěr - můj tip je, že EOS bude do roka nejprodávanější ve své třídě :yes:
Jo, je to tak... právě jsem se dočetl tu zprávu - VW zvažuje, že na plaformě GURU IV. postaví konkurenta Loganu. Renault, jak vidno, zamotal Evropě pěkně hlavu :yes: Tak myslím, že se máme na co těšit. BRAVO GURLOG ;-):yes:
To bys do toho pytle musel vhodit ještě Focus a třeba i Corollu... Ne, tys nepochopil. VW chce vzít podvozek z G IV. a postavit na něj nějaké levné auto... v cenové kategorii Logan... VW (a určitě ostatní) maj z Logana těžkou hlavu. P.S. Víš co stojí Logan? A co třeba Octavia či Corolla? Jde přece o to, že to bude levné auto... mrkni do Loganu, pochopíš, co znamená pojem "levné auto".
ja to chapu moc dobre ale ty ne. cetl jsem ze vyroba G je tak draha ze ji vratej tam kam patri a to znamena na dno nabidky. Uz jsem tady jednou psal ze vzali nejvetsi nejprodavanejsi smejd a zacali ho nastrojovat prvkama z nejdrazziho segmentu. proboha co to je za zhovadilost. golf byl vyroben aby to byl golf a nic vic. stejne by dopadl logan kdyby do nej zacali davat mekcene plasty, EBV,EDS,ESP,ASR,EDC,MMI,USB,DSG,GPS,GSM,… a buhvi co jeste.
Takze staci drobnej faceliftik u Log II a ma naslapnuto do vyssi ligy kam ho radi rozvor o tridu vys nez ti jeho dva pretechnizovani a predrazeni konkurenti. To je presne to co se nema stat. Rozumne je udelat to ze z techto aut bude jeden vypilovanej kousek jako zaklad pro sport, ale zase spartanska vybava a nabusenej podvozek a motor.
Co si do Golfu koupíš to si taky zaplatíš, jestli ti airbagy, ABS a víceprvková náprava připadají jako přetechnizovanost z nejvyšší třídy, je to jen tvůj boj. Jinak opravdu nevím, z kterého auta (Oct, Golf, snad Logan?) tu chceš dělat "vypilovanej kousek pro sport", natož kde bys pro něj hledal zákazníky.
:-) Já myslím, že to ani není cílem. Když se základní cena dostane pod nebo na 300 bude to mezi Aveem a Hondou City a odlákávací efekt by se mohl dostavit.
Ten stan ,to je dobrý... >:D >:D >:D Třeba to byla ta tříkolka prezentovaná na ACZ před časem :yes: Bude mít Mc Phersony z G IV ,bude šlapací a v lepší výbavě bude mít jedno zrcátko menší a šestikolečko >:D >:-[]