Profi
ale vidím aj jedno negatívum - má to príliš dlhý rázvor, 3,1 metra je hodnota pre dospelý užitkáč formátu Trafic. Tým pádom je najväčšia prednosť auta - obratnosť - v kýbli. Dlhé je to jak jazvečík. Je jasné, ako k tomu prišlo - proste iba natiahli rázvor a celý zadok ponechali ako je. Ušetrili kopu peňazí, a dôsledok hodili na zákazníkov. Síce viac priestoru, dlhšia ložná plocha, lepšia stabilita na ceste, ale zas horšie ovládanie a manévrovanie v stiesnenejších priestoroch a mestách, a veľmi pravdepodobne aj o kus nižšia pevnosť v krute. Kompromisy na úkor zákazníka.
Takže nápad predĺžiť Kangoo za účelom poskytnutia väčšieho priestoru chválim, ale za spôsob, akým to urobili jednoznačne :no:
Takže nápad predĺžiť Kangoo za účelom poskytnutia väčšieho priestoru chválim, ale za spôsob, akým to urobili jednoznačne :no:
Byl sem si ho omrknout a vypadá to velmi velmi dobře. Osobně se těžko smiřuji s velmi vysokým předním čumákem (tomu sem prostě už od dob SUV nepřišel na kloub), na druhou stranu provedení a vyvedení interiéru je na dodávku prostě bomba. ASpoň v rámci segmentu to na mě působilo velmi dobře, vč. prostoru pro cestující. Přiznám se, že to bylo pro mě příjemné nejen posezení...
Fakt dobré :yes: :yes:
Fakt dobré :yes: :yes:
Vše sedí, až teda na nadpis, tam máš chybu, má tam být Kangoo, zaměstnanče PR oddělení Fiatu 8-s >😁
Ale no tak...
Až bude Kangoo stejně dobré jako nové Doblo, nebudu mít problém to uznat...😃
Až bude Kangoo stejně dobré jako nové Doblo, nebudu mít problém to uznat...😃
Ty to stále nejak pletieš...správne malo byť "až bude nové Dobló rovnako dobré ako kangoo"... >😁
Neměříš stejným metrem a to není fér >😁 :no: .