Novinky
Chválím redakci za čísla... Je tu pár... nebo vlastně jeden zaklínač čísel... tak až se probere z komatu, on se k nim vrátí... aby pochopil, že je jenom dobře, že je Koncern VW jedničkou trhu. Jinak debakl kvartálu je prostě debakl kvartálu. Jo, 159 zázraků se jaksi nekoná. A já nemohu nyní souhlasit s Pajou, že vinu tady na tom nese malá reklama. Možná, že tě zmastěj na Picanta, ovšem v segmentu "meloun", tam snad hrají roli jiné skutečnosti. Alfa vyskočila proti BMW3... zcela zřetelně se profilovala... a nějak to nezafungovalo. Nejen tady, ale i jinde v Evropě... Samozřejmě, že zkrácení záruční doby nemůže nahrát větším prodejů, naopak... Já myslím, že Lones to nahoře nastoluje trefně... Je smutné, že Alfa neletí, ale je to tak... P.S. Ten Apoštol... to je řacha, co... :yes:
reklama rulezz...!! vážně..! 😉 reklama hýbe obchodem a můžeš si pod tím představid de-facto cokoliv. 😄
Tak jak Lones napsal, tak je to maximalne blabol a ne cokoliv trefnyho!
Rád se poučím z tvého náhledu na věc, zatím ho tu nevidím. Já píšu, že zvyšování kvality mi neštimuje se zvyšováním výdajů na záruční opravy. Je to čistá logická konstrukce, nepotřebuju k ní žádný zkušenosti s vlastněním italského auta.
Nech si bachorky na jindy. Podle tve logiky bych klidne mohl rict, ze 4/5 US produkce je smejd, protoze se neodvazi na narocny evropsky trh. Vidis tam tu blbost?
Jak to vubec muzes napsat??? Narocny evropsky trh!!! 8-s >😒] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
To není o báchorkách. Ale o schopnosti rozpoznat, kdy analogie sedí a kdy ne. Pokud se některé evropské prémiovky do USA dováží a některé ne, lze je porovnávat a tázat se, zda to není tím, že v USA je na prémiovku zvykem dát záruku 4roky. Ale porovnávat typický mainstream EU a typický mainstream USA nejde. Ta auta jsou na druhém z trhů neprodejná kvůli odlišným rozměrům, výbavě, atd atd. Takže na prověření spolehlivosti ani nedojde.
Jelikoz zijes v EU, pak muzes jednoduse rici, nakolik jsou bezna auta ne/spolehliva vuci premiovkam. Nebo se snad mylim? Navic bezne vozy na tom jsou pri zhruba stejnem probehu km a zachazeni diky mensi implementaci neodzkousene high-tech snad jeste lepe, nebo se mylim? Takze ano, lze porovnavat a muzeme rici, ze typicka US mainstreamovka v EU bude kvuli zcela jinemu typu infrastruktury a pristupu uzivatelu k automobilu nekonkurenceschopna.
Ja uz ho asi pochopil. Lones chce evropsky auto dovezeny z US, protoze bube mit delsi zaruku, lepsi vybavu a bude levnejsi. Jen jsem pak nerozumel jeho narazce na lidi, ktery maji auto z druhe ruky. On sam prece prosazuje dovozy.
Ale Matesi, nehledej tam to, co tam není. Žeby paranoia? 😉 Já nemám nic proti lidem, kteří kupují ojeté. Ale ve svém prvotním příspěvku sem narážel na typ řidiče "fanda-členklubu-majitelojeteho9.autaste… na kterém není nic špatného a takový lidi jsou u každý značky, i u Cadillacu. A že pokud si obyčejně někdo v diskusi troufne zpochybnit spolehlivost jakékoliv(!) značky, nejčastěji francouzské nebo italské, tenhle fanda-profesionál přispěchá s letitýma zkušenostma o 5-10autech a pouhém měnení brzd a oleje. Je možné, že měl kliku na auta, je pravděpodobnější, že ve svém fandovství problémy bagatelizuje nebo je možné, že tím, jak jezdil staršíma, nebyla ve hře tolik elektronika. Každopádně pro mě to nebude nezaujatý argument. Už chápeš, co jsem chtěl napsat? 😄 Jinak že chci americký auto dovezený z USA určitě víš a tvé první věty tudíž úplně přejdu.
To nejrozumnější, co tu může člověk udělat, pokud chce krásné, výkonné a spolehlivé auto je, koupit OCTAVII II. To je v přeneseném významu BMW3 Česka. Ano, životní úrověň nestoupá pod "lidovládou" tak, jak by stoupat mohla pod vladou jiných... takže asi těžko tu může být "přebavorákováno" jako v Německu. Ale. To co dokázala Škoda je v uvádeném kontextu zázrak. Ten zázrak spoluvytvořil VW... Čísla prodejů Škody vypovídají především o tom, že kupci ví, co koupit. A na závěr vzkaz všem zatracovačům Škody - dělej, makej na sobě. Nenaskakuj do vlaku se stanicí "Bazarovej kovboj"... buď hrdej a nenaskakuj do aut, který vylítali jiní. Ty by sis taky přece nikdy nechtěl koupit svý auto, kterýho se zbavíš... Tak až vyděláš balík, svobodně se rozhodni, co koupíš... každýmu kámošovi, kterej ti bude doporučovat za 350 911ku vysvětli, že ty jsi ten chytrej, kterej ví, kde žije a s čím má jezdit. Nastřádej 750 tisíc... je to fuška, ale až je budeš mít, polož je u Škody na pult a vyměň je za OCTAVII RS... dostaneš takovou porci krásy, sportu a výkonu, že si to budeš po nocích závidět sám sobě. Držím ti palce. Vždyť ty budeš mít vlastně takovou Českou emtrojku... Můžeš mi věřit. :yes:
O2 rozhodne neni spatny auto, ale je to volba, kterou snadno nahradis necim jinym. To ze se tady proda nejvic Skodovek je asi celkem jasny. Ale proc ti vlastne pisu, stejne je to zbytecny😒 PS: Co mas porad s M3? Udelal jsi z ni etalon, ktery srovnavas uplne se vsim. To jsi mel pujcenou a pekne se ti sedelo na radicce nebo co?
😄 Ne, tu M3... můžeme všichni považovat za etalon... myslím ve velikostní třídě aut - střední. Je to takovej dokonalej středobod. Taková ikona znalejch... P.S. Píšeš to pěkně, že je nahraditelná jiným... no, a já na tohle právě navazuji, že není důvod ji nahrazovat... rozumíš...
Nejde mi reagovat 😲
Uz jo, takze jeste jednou. Nerozumim, uz dlouho ti nerozumim 😒 M3 rozhodne neni etalonem stredni tridy, to za a) a za b) i kdyby byla, proc ji srovnavas s O2? A duvod pro nahrazeni O2 se zajiste najde. Kazdy dle sve volby. To ze ty ten duvod nemas, neznamena, ze ho nema nekdo jiny.
Matesi, uniká Ti podstata té (poněkud zvrácené) myšlenky. Pro každého je ikonou něco jiné. Jeden můj kamarád se udělá pokaždé, když vidí v televizi Kenworth W-900B. Takže Ti to shrnu tak, aby jsi to pochopil: OII = M3 = Kenworth W-900B = GTI = 911 = Passat = Skyline GT-R R34 = Saab 96 atd. Už chápeš? 😄
Ne, vis ze jsem si rano nevzal ten chytry deklik a tak se snazim aspon potrapit gugl, ale vysledky se nedostavuji. Chapu to o tech ikonach. Ale kdyz nekdo da mezi dve sve ikony = , tak tam tapu a zvlast kdyz jde o = mezi M3 a O2.
Překvapuje mě, že Tě ještě VŮBEC něco z tohodle zdroje mate 😉
Ty mě nečteš 😒 Nahoře píši, že neexistuje logický důvod. Ne, že já ho nemám. Pokud ten logický důvod znáš, hoď ho sem. Ale musí být logickej 😄 P.S. A ta M3... nahoře píšu - velikostně - tím myslím zejména vnitřním prostorem. Že jako velikost tohoto auta je tak akorát... ani malé, ani velké... že je to tedy velikostní středobod.
Ctu te a delas mi pramalou radost😒 Ovsem po tom co jsem docetl tohle, tak to dalsi cteni jeste zvazim.
Když tak si odfrkni... vidím, žes znaven 😉 a vrať se.
Koho bys posledni dobou neunavoval, ze?
>😒] Mně ne, teda když nelže. Dyť je to kopec srandy. Myslím tu hroudu u Vlkohradu 😉
Na mě děláš dojem unavenýho jen ty... možná jaro... jinak to tu jede jako po másle... kdybych do toho nevnesl občas trochu pravdy, tak tu všichni jezdíme v Impreze kombi za 599 s přepážkou za temenem >😒] :yes:
Na dojmy nedej. I typek tvych kvalit neodhali po inetu vse😉
No, jestli ta únava je jen hraná, tak jsi to zvládnul výborně 😉
To zni, jako bys rikal, ze nemas pravdu >😒]
Tak v této souvislosti bych to za fatální nedostatek nepovažoval, ale i tak... podle mě nejsi ve formě... co je za tím nevím... ale čekám na "klasickýho matesa" 😉
Chtel bych mit od Vratislava Kulhanka stejnou gazi, jako dostavas Ty! Fakt...pak bych se nestydel nic podobneho napsat taky >😁 Chris B a vubec cela vudci skupina musi mit z OII RS uplne zamotanou hlavu...udajne uz premysleji, jak do nove M3 naroubovat predni pohon, aby nakok skodovky stahli! >😁
Jj, už je to tak, tabulkovej kovboj. Stále dokola jede kafemlýnek - "nejprodávanější". Ale uvědom si kámo, že nejprodávanější neznamená nejlepší. To ti snad nemusím vysvětlovat, snad máš hlavu a dokážeš ji pužívat na něco jiného než jen na nošení paruky. PS: Povolili další taxíky, proto 200 nových poštolek >😒]
:yes: :yes: :yes:
Ty se moc nesměj, poslal jsem ti fakturu. Je tam příplatek za zapůjčený dřevoidní materiál >😒]
Se taky nejmeju. Ale smajlik s prostrednikem tu neni. Myslel jsem, ze ti to doslo😉 Jaky material?
To dřevo cos zapůjčil 😉
To myslis tu nasadu od smetaku, kterou jsi dostal po palici?😉
Tak to ti to hochu špatně odvyprávěla. Asi k tobě měla soucit, v pátek totiž pořád dokola říkala "nepřestávej, znám to jen 30 vteřina pak je konec". 😉
Vcera jsem ho potkal- XJ vyprany na 90! 😉
Podivej Pete, kdyz mam koule na to svoje XJ vyprat na 90, tak me nerozhodi nekdo, kdo nema ani tu pracku natoz auto, ktery by vypral,ne?😉
Nejlepsi auto je vzdy to tvoje. A kdyz mas jeho jediny exemplar, jsi razem na vrcholu pyramidy. Takze vlastne.. cim mensi prodeje tim lepe😉
Zajímavé... na auto cz nefungujou čísla. Lépe řečeno... úsměvné, jak každej hledáme v číslech tu svou pozitívní informaci. Je to dobrá hra... ale není to hra na pravdu. Tom je extrém, číslicovaj maniak, kterej hledá pravdu jenom mezi čísly. Druhej extrém je tu také znát, tj. úporné odůvodňování nízkých prodejů zaostalostí lidí... protože nevnímají zázrak. Další extrém je... že se prý prodává hodně aut jisté značky proto, že jsou lidé zaostalí >😁 ... tohle pochopit... na to musí mít člověk alespoň dvouletou průpravu na auto.cz 😄 Takže jak to je. Vnámám to jednoduše - porovnej si izolovaně Evropu. Co se tu v nižší střední prodává nejvíc... Focus a GOLF. Takže argumentace, že se jedná o pomýlenou populaci, která vybírá odpad, neobstojí... tahle auta letěj napříč Evropou. Chce to vědět... a ten, kdo ví... nemusí šermovat čísly...
Je mozne klamat urcity pocet lidi po urcity cas, ale nelze klamat vsechny lidi po vsechen cas. Tak nejak to rekl F.D. Roosevelt. Kazdy necht si vylozi po svem.
To je dobrý :yes:
Tak se toho drz!!!!!
Zkus si to prosím přečíst ještě jednou... Pravda je tam nahoře...
Dal jsi k nejaky sekte? To hlasani pravdy, ty jediny muze byt nebezpecny😉
No, na to jsou tu jiní... tohle mi naštěstí nehrozí. Teda když jsme u toho tak opravdu považuju GOLF a PASSAT za dokonalé produkty. To ale neznamená, že neznám kvality jiných... Proč tobě mám tyhle triviality psát?
No dneska mas minimalne tady neuveritelne mnozstvi prispevku, ve kterych tvrdis, ze mas pravdu aniz by z toho byly videt nejake hmatatelne dukazy. Tak se nediv, ze se pak ptam, jestli ti tu pravdu neordinuje nejaka vyssi moc😉 A jestli te obtezuje me neco vysvetlovat, tak se do toho nenut. Ad ty kvality jinych, to by mohlo byt celkem zajimave tema. Ale jestli se do toho chces pustit, tak te prosim, vynech M3, 911, EVO a Imprezu. Vezmi to za jiny konec, jo?
Ne ne... vím co píši. Neobtěžuje mě to... jen to v tvém případě považuji za zbytečné... víš to, co já. Prosím tě... nepiš příště vedle číslovky 911 ta tři písmena... jde mi mráz po zádech 😄 😉
To je dobry znameni , ten mraz po zadech, o tom totiz tyhle auta jsou!
Škoda, žes nepsal pod IMP/EVO... tam by ti šel mráz, ani bys nemusel mít nastartováno 😄
Nepsal, nemelo to cenu. I kdyz jsem byl v pokuseni tam neco napsat, asi 1000x. Jen jedu vec mi, prosim, rekni. Proc to vsechno pod tou Imprezou? Jaky smysl, jaky cil?
Myslím, že by ses měl zastavit... a sám sebe se zeptat, jestli otázky které dáváš jsou smysluplné... Doufám, že nečekáš, že tu začneme spolu psát na téma proč, co, kdo, z nás kdy napíše... Opusť prosím cestu vychovatele... tedy alespoň v mém případě. Zítra se těším, jak to rozpálíš o autech... to je nosné téma auto.cz. Viď.
"úporné odůvodňování nízkých prodejů zaostalostí lidí... protože nevnímají zázrak" ..to ses chytnul za nos za ty bludy cos tu vypravel o Seatu? Jaky jsou to krasny a dokonaly auta a je jen chybou zakaznika ze tu dokonalost nevidi? to je dobre, jeste par let a mozna s tebou bude i rozumna rec 😄
Pokud považuješ SEAT, jeho produkci za špatnou... je chyba opravdu v tobě. SEAT dokázal v ALTEE, TOLEDU I LEONU udělat dokonalá auta. Kdykoliv vidím ALTEU... spatřuji umělecké dílo. To, že to nevnímáš... je tvé velké estetické mínus.
reagujes na neco co jsem nerekl. mluvil jsem o nemyslnosti schazovani viny za neuspech automobilky na hloupost zakazniku. tady ti to taky vadi ale u Seatu to s klidem zkusenyho pokrytce delas..
Mě to nevadí... já ta čísla nepřeceňuji... Vím, že SEAT nejde, že VW to řeší, že je to vážné. Osobně jsou mi však ty tvary milé. O pokrytectví nevím... tobě se zdá, že jsem v horním příspěvku byl licoměrný?... tak to tedy zásadně ne. Vždy usiluji o vyváženost.
Vazne meris kazdemu stejne. Alfa je dle tebe v ***li, protoze neprodava. Ale Seat neprodava, ale je dokonalej. 1000x smajlik, ktery krouti hlavou
Četls ode mě někde, že SEAT tím, že neprodává je dokonalej?... Teď jsem to někde dole psal... Je to velkej vejbuch... Také víš, že to VW intenzivně řeší. Tak tu nerozhazuj smajlíkama a pořádně mě čti.
Kolik kde nahazim smajliku nech na me. Konec koncu, z tvyho konta ty smajlici nejdou😉 Ano, ja jasne citim, ze na Seat pouzivas jinou miru nez na Alfu! Pokus budeme brat jen to co je vyslovne napsano, tak bude debata jeste napinavejsi. Ty totiz malokdy napises neco pevneho jako skala.
Ambice tu nemá být, psát skály...myslím. Přesto jsi mě tím potěšil... jiní mě tu vnímají spíše jako neměnného v postojích...
Chlap ma mit nazor pevny jako skala. A kdyz prijde na to, ze se mylil, tak to priznat. Aspon tak to ja chapu. GTI, napis mi aspon 3 lidi, ktery te berou bez vyhrad jako nemenneho v postojich.
Jestli sis dnes vytkl cíl, že tu se mnou budeš polemizovat o mě >😁 tak to rychle ukonči... takhle můžeš komunikovat možná tak se ZZ... Nahoře jsem reagoval na názorový vývoj na, například, estetické vnímání aut. Pokud máš na mysli obecně názor... jako postoj člověka ve svém bytí... s tím problém nemám...už dlohé roky... tak v tom se soustřeď prosím na sebe, nebo mě rozesměješ.
a přitom seat jezdí s né nejlepší technikou a podvozkem a naladění Alfy je jedničkový a společně s faktem, že víme odkud je ten design na obou autech že..?!? >😁
😄 Vzácná spřízněnost...
ale bohužel mnohdy vyznívá opačně.. na Seatu jako nedodělek, kdežto alfa celistvá... ;-\ Nepovažuji Seat za špatné auto, ale spíš za auto s cenovkou o 1/4 výše než je (minimálně) adekvátní S usedlým podvozkem a "sportovním kabátem" sporťák neuděláš bavíme se o Leonu a Altea se skřípání zubů.. a s dieslem už vůbec ne... Jo a toledo je Obluda destiletí..!! to se snad shodnem.. 😉 Altea za cenovku 500 s DPH vidím jako super stylový služebák..!!
nejvetsi podil LUV ma Porsche (52😖......N1 zoufalci co si hrajou na vic nez na co maj >😁
Toto pise kto? Clovek, ktory ma v autach 15.000.000 Czk a drzi styl, takze nema ani jedno auto v N1???? >😁 >😁
Jo,jo, když se láme chleba... ani přepážka nepomůže... :yes:
Jasne GTI! Nepomoze, ked o jej pouzitelnosti nevies! >😁 Viem, ty radsej s RADOSTOU vyhodis 400 tis., pretoze drzis nejaky styl. Keby..... >😁 >😁 >😁 >😁
A co je na tom špatného, mít svůj styl? ;-\
Mat svoj styl je absolutne v poriadku. Vediet suvislosti je super. Vyjadrovat sa k veciam, ktorym rozumiem je prinosom. Mat nejaky styl v nazoroch a akceptacii nazorov je takisto fajn. 😄 Len u teba mi mnoho veci chyba! >😁 >😁 >😁
Jo, brácho - 318. To je číslo čísel. Podlamujou se ti kolena, co? Tos nečekal. Když jsem tu před rokem psal, že to bude trhák, že Bangle půjčil kladivo, a že na Apoštola tu nikdo mít nebude... to bylo křiku, to bylo zoufalýho pláče... A výsledek?... Brečíš tu jak malej Jarda, že v tom jezděj taky taxikáři... No, buď štastnej (pokud máš Apoštola) ti taxikáři ví nejlíp, co je dobrý, co držák. A že v tom jezděj podniky? A co jako, brácho... ty bys chtěl, aby je jezdil šéfík firmy na koloběžce... Koupí dokonalost střední třídy - APOŠTOLA. To, že ti vadí dokonalej (opravdu dokonalej) úspěch VW v tomto segmentu, vypovídá jen o tom, žes neodhadl, kdo to umí... kdo je dobrej... kdo je tu v běžné produkci nejlepší. Mimochodem... když si doma celej Koncern rozkreslíš na čtvrtku... oněmíš jeho silou... oněmíš dokonalým modelovým portfoliem. Koncern VW je obrovský, silný a dokonalý výrobce aut pro nás... pro lidi, co tu žijí. Buď hrdej na Škodu, Buď hrdej na Evropu... budeš přínosem pro svět. P.S. 318 :yes: :yes: :yes:
Bud hrdy aj na koncern - dal zakazku Cinanom za 1 mld Usd na diely, vyraba a zamestnava ludi v Brazilii, Mexiku, Indii. Tym padom mozes byt hrdy na to, ze peniaze, za ktore si si kupil svoje auto (niektore modely) davaju pracu Cinanovi! 8-s Fakt, velmi dobra argumentacia, preco mas byt hrdy na koncern. >😁 A aby som nezabudol, musis zatracovat Toyotu/Hyundai a podobnych, pretoze zamestavaju a davaju zarobit v cechach. GTI!!!! Halooo! Budicek. >😁 >😁
>😁 >😁 Dobrý, zejména ten budíček... originální... tak piš dál >😁 :yes:
Snazim ta ti vyjst v ustrety - aby si lepsie chapal. Ale ako obycajne, ziadna reakcia na podstatu prispevku. Well done! >😁 :-!
Takhle nemáš šanci... to bys musel reagovat poměrně kultivovaněji. Čekám na to. Pak můžem regulérně diskutovat. Už jsem ti to psal včera.
Kultivovane, to akoze znamena nazyvat ludi, ktori nezdielaju moj nazor sockami/kovbojmi/blbimi a neskusenymi? Aha! :😉 :😉 No tak s tym budem mat problem, pretoze k tomu sa neznizim. :-! Alebo myslis pod kultivovanostou obmedzenost vlastnej skusenosti/posudzovanie veci podla obrazkov/slaby rozhlad a ziadna skusenost? Tak to tiez neviem, pretoze pisat o niecom, co nepoznas dokazes LEN TY! Alebo je kultivovanost navazat sa do inych prispievatelov? :-! 8-s
poblahopřát úspěšným... Tak BRAVO ŠKODA :yes: BRAVO VW :yes: Dokonalá čísla. Jsem rád, že lidi nejsou jako ovce. Že investují i v cenově přístupných vozech své peníze do vynikajících evropských produktů... že se nenechají opít nižší cenou jiných, že ví, kdo umí vyrobit kvalitně... kdo dělá ty pověstné "držáky", že ví, kdo, jak a v čem prodává auta, která si vybrali, kdo a jak se jim o ně následně stará... prostě... funguje to. A o tom jsou právě tím zřetelným důkazem čísla prodejů... Ta čísla, to je hlas lidu... buďto - :no: nebo :yes: jak jednoduché... jen dokázat vyrobit a prodat, takže - :yes:
Svět luxusních limuzín se změní, už nikdy nebude stejný.. dneska se to stane, nastane technologická revoluce - už nebude za potřebí flame war o tom, kdo z německé trojky je technologickou špičkou, tyhle diskuse budou bezpředmětné.. všichni budou mít jasno, někteří to sice veřejně nepřiznají (ale ve skrytu duše jim to bude jasné také).. všichni zapřísáhlí odpůrci japonských aut máte poslední šanci se vyřádit, Váš čas se krátí tic tac, tic tac, tic tac..
Tve spekulace jsou opet scestne a evidentne se budes muset casem presvedcit sam. 1) Skutecnost, ze se auto prodava/neprodava v USA pro mne nikdy nebylo, ani nebude meritkem kvality. 2) Krome Jagu zadna evropska automobilka neprodava sve produkty s vice nez dvouletou zarukou (premiovky). 3) Nevim, zda jsou zarucni opravy pro AR horentni vysoke, ale i kdyby byly, pak reflektuji primarni zamereni vozu AR, nebo-li s nimi nikdo nejezdi jako s Hyundaiem. Nepritomnost AR v USA zobrazuje zrejme fakt, ze se italove zrejme obavaji o navratnost investice na prosazeni pro americany nezname znacky. Nezname, jelikoz vetsina americanu, ani nevi, kde lezi Torino, Milano! Tve narazky na design jsou jalovejsi nez kdy predtim. Alfa ma svou tvar, kterou aplikuje se stejnou vervou (proc ne, kdyz je povedena) jako ostatni znacky. Urcite si nespletu AR 159 a 166, naopak si treba nikdy nejsem jisty, jestli je na obrazku CTS nebo STS. A rovnou podotykam, vzdy pro mne bude AR volbou srdce, chci auto, ktere dobre vypada, skvele jezdi a ktere nema rozhodne horsi interier nez americke premiovky (opet klise, ze...plasty, sesazeni dilu...). A hlavne, je s nim zabava, tzn., ze ho testovaci piloti neucili jezdit pouze po rovine a zatacek jen na krizovatkach. Verim, ze pri stylu pouzivani aut v USA si muze dat ctyrletou zaruku kazda firma...spatna auta se dnes uz nedelaji. To pouze "kliseri" se do nich navazeji. A to definitivne plati pro Evropu, Asii, Ameriku! Nazdar!