Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford začal vyrábět vznětový motor 3,6 V8 biturbo (200 kW)

Britské motorářské vývojové a výrobní centrum vznětových motorů v Dagenhamu začalo tento pátek vyrábět nový turbodiesel V8, který se během následujících měsíců dostane pod kapotu Range Roveru a Range Roveru Sport.
Zpět na článek
9. 4. 2006 09:44
neregistrovaný "fila"
9. 4. 2006 10:47
neregistrovaný "Petr T."
9. 4. 2006 16:56
neregistrovaný "Jirka"
10. 4. 2006 08:29
neregistrovaný "sir"
9. 4. 2006 10:50
neregistrovaný "Peugeotak"
9. 4. 2006 11:42
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 16:49
neregistrovaný "Maadaf"
10. 4. 2006 08:36
neregistrovaný "ciello"
10. 4. 2006 10:09
neregistrovaný "oskar vtipkár"
10. 4. 2006 10:26
neregistrovaný "mari"
10. 4. 2006 17:27
neregistrovaný "lowkick"
10. 4. 2006 18:20
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 08:50
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 12:17
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 15:01
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 20:08
neregistrovaný "lowkick je debilko"
11. 4. 2006 21:16
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 22:02
neregistrovaný "lowkick"
10. 4. 2006 11:01
neregistrovaný "Jirka"
9. 6. 2006 08:02
neregistrovaný "Pali"
9. 1. 2008 12:16
anonym
neregistrovaný "fila"
9. 4. 2006 09:44
dobry, ale ne nejlepsi....
By me zajimalo kde uda Ford milion motoru rocne... To premluvi tolik americanu aby presedlali na naftu?? Jinak na BMW porad nema.. ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr T."
9. 4. 2006 10:47
Re: dobry, ale ne nejlepsi....
Musíš číst pořádně. Jedná se o 700 tis. motorů vyráběných v Britínii (Dagenhamu). Z toho 200 tisích (2,4 & 2,2TDCi) je určeno pro nový Transit/Boxer/Jumper/Ducato, dále se tam vyrábějí osobní 1,8 TDCi, 2,0TDCi, 2,2TDCi a 2,7TDCi. Pokud k tomu chtějí přidat 1,4 & 1,6TDCi které se momentálně pro Ford vyrábějí pouze ve Francii u PSA, může to miliónek hodit. Ford má jistě procento dieselů v Evropě kolem 50, možná i víc. O USA tu příliš nejde, i když Land Rovery s velkým 8válcovým motorem tam mohou uspět.
neregistrovaný "Jirka"
9. 4. 2006 16:56
Re: dobry, ale ne nejlepsi....
Litrový výkon 55Kw, je hodně v pohodě, i když třílitr v twinturbu u BMW má 66Kw. Ale průběh točivýho momentu bude o trošku lepší. Už čísla trochu napovídaj 560 Nm BMW vs.640 Nm u Fordu. Na naftu moc nejsem, ale tenhle osmivál poběží určitě jako po másle. :-! :yes:
neregistrovaný "sir"
10. 4. 2006 08:29
Re: dobry, ale ne nejlepsi....
No taky si myslim, ze krom BMW nebude mit tenhle moto konkurenci....coz musim rici ze Ford udelal velke plus....tak jako s tim predeslim 2,7l....jen aby jeste neco radneho vyvedl s benziny...az bude nove mondeo :-))
neregistrovaný "Peugeotak"
9. 4. 2006 10:50
Kolik to bude asi papat?
No ale asi ne 50 litrů jako RRS v benzínu :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 11:42
Re: Kolik to bude asi papat?
RRS a 50? tak na Nurburgringu, ne?? To žere běžně kolem 20litrů...jinak tady ten nafták bych typl že tak 9 až 15 u všech modelů, kam se bude dávat.. ;-)
neregistrovaný "Maadaf"
9. 4. 2006 16:49
Re: Kolik to bude asi papat?
Dovolim si odkazat na test RRS na konkurencnim webu. Pri jen trochu rychlejdi jizde se dostali na 30l/100, pri ustalenych 210km/h na dalnici to bylo 48l/100 km.
neregistrovaný "ciello"
10. 4. 2006 08:36
Re: Kolik to bude asi papat?
se dorvu... při ustálených 210km/h... s touhle krabicí.. to je vlastně v pohodě, protože běžně nám tu jezdí všechny velký auta po dalnicích přes 200.. Jo panečku RangeRoverSport je král..!!! :yes:
neregistrovaný "oskar vtipkár"
10. 4. 2006 10:09
Ale aké šikulky, chi chi
Nooo, pekný výsledok, gratulujem. BMW vyrába trojliter (a nie 3,6) biturbo, radový 6 valec (a nie V8) 200 kW už rok, takže neviem, čím je tento počin Fordu výnimočný, hahahahaha....
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mari"
10. 4. 2006 10:26
Re: Ale aké šikulky, chi chi
chápej: někdo musí být druhý :-) . Mimochodem, jsem velmi zvědavý, jak tyhle motory obstojí ve zkoušce časem... Můj tip zní: 5,6 let a konec ;-)
neregistrovaný "lowkick"
10. 4. 2006 17:27
Re: Ale aké šikulky, chi chi
no jasne, Land Rovery...to jsou auta na jedno pouziti,ze?! :-O :no: Svoje tipy si nech pro svou ojetou plechovku. :-)
neregistrovaný "mari"
10. 4. 2006 18:20
Re: Ale aké šikulky, chi chi
Existují dva pohledy na stejnou věc: jeden je onanie nad křídovým papírem se vzletnými slovy, a druhý je v odstupu času pohled do servisu. Až někdy půjdeš cestou ze školky např.kolem BMW servisu mrkni dovnitř. Hitparádu vede jeden nabušený motor :-) Nepochopil jsi shola nic, což u tebe nepřekvapuje. Můj příspěvek jsi přetvořil k obrazu svému: zřejmě aby jsi ho lépe pochopil... Takže: pochopil jsi ho špatně. Potíže na motoru většinou neznamenají auto zahodit... Jedna věc je výkon, a ta druhá riziko. Ale to v prospektu nenajdeš. ;-)
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 08:50
Re: Ale aké šikulky, chi chi
to se ale bavíme o každým motoru..! a o motorech s turbem ani nemluvím.. o dýzlácích samozřejmě..
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:17
Re: Ale aké šikulky, chi chi
ty si to jeste delas sam :-O >:D Tve slovni osobni utoky jsou trapne stejne jako tve nazory.Takze kdyz napises "5,6 let a konec" tak to neznamena auto vyhodit? :-O Tak to mas urcite tlumocnika, protoze musis mit problemy s komunikaci i jinde...treba ve skole, ze? >:-[] Povypravej mi jeste neco o autech a zkusenostech s nimi...prosim >:-[] Ty popleto.
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 15:01
Re: Ale aké šikulky, chi chi
:no:
neregistrovaný "lowkick je debilko"
11. 4. 2006 20:08
Re: Ale aké šikulky, chi chi
lowkick si kokocik debilny a daj mi tvoju adresu,sa chcem s tebou stretnut :-!
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 21:16
Re: Ale aké šikulky, chi chi
zeby kolega student??? na Slovensko nejezdim :no:
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 22:02
Re: Ale aké šikulky, chi chi
mimochodem "netlac na pilu, jebale!!!" :-|
neregistrovaný "Jirka"
10. 4. 2006 11:01
Re: Ale aké šikulky, chi chi
Jak už jsem jednou psal. Motor BMW je světlá výjimka. Jinak u ostatních velkoobjemových naftových motorů, myslím V8, ať už od M-B nebo Audi, se litrový výkon pohybuje také okolo 55Kw, stejně jako u Fordu. Technicky tento motor určitě patří mezi to nej. Litrovým výkonem BMW směle konkuruje třeba nový motor od Renault (2.0 127Kw), tedy 64Kw vs.66Kw od 3.0D BMW. A ani k tomu nepotřebuje dvojité přeplňování. Jen aby sis nemyslel, že výkoné vznětové motory dělá jen BMW >:D >:-[] .
neregistrovaný "Pali"
9. 6. 2006 08:02
Re: Ale aké šikulky, chi chi
sledujem ako nas krmia stale novymi a novymi modelmi, motormi atd.
ale mam pocit ze v tejto dobe je vsetko postane na rychlom predaji a kratkej zivotnosti, a to nielen co sa tyka aut ale aj ostatnych vyrobkov. Mam pocit ze starsie auta a motory (cest vynimkam) vydrzali a vydrzia viac ako tie spickove novinky.
same turba biturba do dieslov len aby ich predali, lebo diesel do osobaku uz robi malokto, alebo sa mylim ?
a to turbo ma tiez nejaku zivotnost, a pri velkom vykone o to mensiu.
anonym
9. 1. 2008 12:16
fuj
fuj :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0