Britské motorářské vývojové a výrobní centrum vznětových motorů v Dagenhamu začalo tento pátek vyrábět nový turbodiesel V8, který se během následujících měsíců dostane pod kapotu Range Roveru a Range Roveru Sport.
Musíš číst pořádně. Jedná se o 700 tis. motorů vyráběných v Britínii (Dagenhamu). Z toho 200 tisích (2,4 & 2,2TDCi) je určeno pro nový Transit/Boxer/Jumper/Ducato, dále se tam vyrábějí osobní 1,8 TDCi, 2,0TDCi, 2,2TDCi a 2,7TDCi. Pokud k tomu chtějí přidat 1,4 & 1,6TDCi které se momentálně pro Ford vyrábějí pouze ve Francii u PSA, může to miliónek hodit. Ford má jistě procento dieselů v Evropě kolem 50, možná i víc. O USA tu příliš nejde, i když Land Rovery s velkým 8válcovým motorem tam mohou uspět.
Litrový výkon 55Kw, je hodně v pohodě, i když třílitr v twinturbu u BMW má 66Kw. Ale průběh točivýho momentu bude o trošku lepší. Už čísla trochu napovídaj 560 Nm BMW vs.640 Nm u Fordu. Na naftu moc nejsem, ale tenhle osmivál poběží určitě jako po másle. :-!:yes:
No taky si myslim, ze krom BMW nebude mit tenhle moto konkurenci....coz musim rici ze Ford udelal velke plus....tak jako s tim predeslim 2,7l....jen aby jeste neco radneho vyvedl s benziny...az bude nove mondeo :-))
RRS a 50? tak na Nurburgringu, ne?? To žere běžně kolem 20litrů...jinak tady ten nafták bych typl že tak 9 až 15 u všech modelů, kam se bude dávat.. ;-)
Dovolim si odkazat na test RRS na konkurencnim webu. Pri jen trochu rychlejdi jizde se dostali na 30l/100, pri ustalenych 210km/h na dalnici to bylo 48l/100 km.
se dorvu... při ustálených 210km/h... s touhle krabicí.. to je vlastně v pohodě, protože běžně nám tu jezdí všechny velký auta po dalnicích přes 200.. Jo panečku RangeRoverSport je král..!!! :yes:
Nooo, pekný výsledok, gratulujem. BMW vyrába trojliter (a nie 3,6) biturbo, radový 6 valec (a nie V8) 200 kW už rok, takže neviem, čím je tento počin Fordu výnimočný, hahahahaha....
Existují dva pohledy na stejnou věc: jeden je onanie nad křídovým papírem se vzletnými slovy, a druhý je v odstupu času pohled do servisu. Až někdy půjdeš cestou ze školky např.kolem BMW servisu mrkni dovnitř. Hitparádu vede jeden nabušený motor :-) Nepochopil jsi shola nic, což u tebe nepřekvapuje. Můj příspěvek jsi přetvořil k obrazu svému: zřejmě aby jsi ho lépe pochopil... Takže: pochopil jsi ho špatně. Potíže na motoru většinou neznamenají auto zahodit... Jedna věc je výkon, a ta druhá riziko. Ale to v prospektu nenajdeš. ;-)
ty si to jeste delas sam :-O >:D Tve slovni osobni utoky jsou trapne stejne jako tve nazory.Takze kdyz napises "5,6 let a konec" tak to neznamena auto vyhodit? :-O Tak to mas urcite tlumocnika, protoze musis mit problemy s komunikaci i jinde...treba ve skole, ze? >:-[] Povypravej mi jeste neco o autech a zkusenostech s nimi...prosim >:-[] Ty popleto.
Jak už jsem jednou psal. Motor BMW je světlá výjimka. Jinak u ostatních velkoobjemových naftových motorů, myslím V8, ať už od M-B nebo Audi, se litrový výkon pohybuje také okolo 55Kw, stejně jako u Fordu. Technicky tento motor určitě patří mezi to nej. Litrovým výkonem BMW směle konkuruje třeba nový motor od Renault (2.0 127Kw), tedy 64Kw vs.66Kw od 3.0D BMW. A ani k tomu nepotřebuje dvojité přeplňování. Jen aby sis nemyslel, že výkoné vznětové motory dělá jen BMW >:D >:-[] .
sledujem ako nas krmia stale novymi a novymi modelmi, motormi atd.
ale mam pocit ze v tejto dobe je vsetko postane na rychlom predaji a kratkej zivotnosti, a to nielen co sa tyka aut ale aj ostatnych vyrobkov. Mam pocit ze starsie auta a motory (cest vynimkam) vydrzali a vydrzia viac ako tie spickove novinky.
same turba biturba do dieslov len aby ich predali, lebo diesel do osobaku uz robi malokto, alebo sa mylim ?
a to turbo ma tiez nejaku zivotnost, a pri velkom vykone o to mensiu.