Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: Audi R8 (tečkované)

Kamufláž musela pryč, aerodynamika hraje právě v této fázi důležitou roli. Zůstávají jen matný tmavý lak, několik barevných lepících pásek a romantické bílé tečky.
Zpět na článek
29. 3. 2006 10:12
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 10:16
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 11:42
neregistrovaný "ultra"
29. 3. 2006 13:18
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:52
neregistrovaný "skywalker"
29. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "empi"
29. 3. 2006 14:27
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 15:37
neregistrovaný "empi"
29. 3. 2006 16:11
neregistrovaný "jjk"
29. 3. 2006 15:40
neregistrovaný "scooter_x"
29. 3. 2006 16:29
neregistrovaný "empi"
30. 3. 2006 16:49
neregistrovaný "Vitek"
30. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 11:21
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 23:32
neregistrovaný "david"
29. 3. 2006 10:14
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 15:46
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "Honeywell"
29. 3. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:46
neregistrovaný "ultra"
30. 3. 2006 15:48
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:46
neregistrovaný "ricardito"
29. 3. 2006 20:23
neregistrovaný "Carlsson"
29. 3. 2006 11:58
neregistrovaný "maguzz"
29. 3. 2006 13:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 14:40
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 16:07
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 17:31
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:25
neregistrovaný "Filip"
29. 3. 2006 15:32
neregistrovaný "evoVIII(SK)"
29. 3. 2006 15:34
neregistrovaný "evoVIII(SK)"
29. 3. 2006 15:45
neregistrovaný "scooter_x"
29. 3. 2006 21:09
neregistrovaný "t.it"
30. 3. 2006 10:44
neregistrovaný "sir.nobody"
30. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "Essesant"
30. 3. 2006 14:40
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 17:07
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 17:05
neregistrovaný "t.it"
30. 3. 2006 17:59
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 09:05
neregistrovaný "Tomáš"
30. 3. 2006 11:25
neregistrovaný "ricardito"
30. 3. 2006 12:32
neregistrovaný "prekladys"
30. 3. 2006 15:44
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 10:19
neregistrovaný "manitou"
30. 3. 2006 15:56
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:11
neregistrovaný "manitou"
31. 3. 2006 11:52
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 10:35
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 10:37
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 13:53
neregistrovaný "Essesant"
30. 3. 2006 18:56
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 14:29
neregistrovaný "rennis"
30. 3. 2006 23:02
30. 3. 2006 23:12
neregistrovaný "GermanCarFan"
30. 3. 2006 23:19
neregistrovaný "petrt"
31. 3. 2006 14:11
neregistrovaný "Spei"
31. 3. 2006 17:49
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 19:56
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 21:33
neregistrovaný "Alessio"
10. 4. 2006 18:23
neregistrovaný "JuanPervez"
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 10:12
Audi News
abeceda Audi pokracuje: v 11/2006 na Los Angeles Auto Show bude predstaveny koncept velkeho 4dv. coupe Audi, ktore sa od r. 2009 bude vyrabat ako Audi A7. Bude priamou konkurenciou pre Merc CLS. /// este v zavere tohto roka bude na Bolgna Motor Show predstaveny maly sportovy spider, vyvijany s motorkarmi od KTM: [odkaz] //// [odkaz]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 10:16
Re: Audi News
Marko, možno potrebujem vyviesť z temnoty, ale zdá sa mi, že Audi ide veľmi tvrdo do devalvácie značky Lamborghini. V10 v S8, R8. Ako k tomu Lambo príde? 8-s Alebo mi niečo (opäť) uniká? :-|
neregistrovaný "ultra"
29. 3. 2006 11:42
Re: Audi News
Pozor, Audi jako vlastnik Lamborghini do ni pumpuje investice, kterych by tato vyjimecna znacka sama byla jen stezi schopna. Puvod V10 je u konstrukcnich dilen Audi, italsti manici to samozrejme patricne odladili, prece se to musi chovat jako italsky vicevalcovy sportovni motor a ne jako nemecky generator tociveho momentu :-) No a budme radi, ze Audi pomohlo udrzet Lambo nad vodou, jsou to preci famozni stroje :-)
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:18
Re: Audi News
Hmm...v tom sedane by to zdielanie technologii ani tak nevadilo...skor sa mi nepaci toto Audi R8. Jednak je dost atypicke vlastnit supersportove Audi, jednak smerom k Lambu je na to mozne pozerat aj ako na istu "devalvaciu" originality znacky. Ale v koncerne VW je to proste tak, ze tam sa pomerne nepokryte pouziva vsetko na bazi celeho koncernu, a nebuduje sa silna znackova identita (aspon co do technickych vychytavok). VW ma proste takuto firemnu kulturu...ekonomicky ucinnu, negativnu pre brand-building.
neregistrovaný "skywalker"
29. 3. 2006 13:52
Re: Audi News
mas uplne pravdu :yes: ....ved predsa malo chybalo aby sa do seriovej vyroby dostalo W12 coupe...to by som chcel vidiet kto by jazdil na VOLKS-supersporte >:D ...ale lambo si ajtak slusne drzi meno(az na zopar odpornych detailov zo seriovych audi ako je takmer cela palubna doska v gallarde)
neregistrovaný "empi"
29. 3. 2006 14:20
Re: Audi News
Kdyz si nekdo muze koupit supersport od Toyoty (Supra), od Hondy (NSX) nebo od Chevroletu (Corvette), proc by si nemohl koupit supersport od VW. Vyse jmenovane znacky jsou totiz stejne mainstreamove jak VW.
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:27
Re: Audi News
Supra: JGTC/SGT. NSX: JGTC/SGT, 24H. Corvette: ALMS, LM24H. Na čem může zakládat VW? Na Dakaru. To není zrovna kategorie pro supersport. A VW to má také v názvu: Volks Wagen. Lidové vozidlo.
neregistrovaný "empi"
29. 3. 2006 15:37
Re: Audi News
Vsak ho taky nezacal seriove vyrabet. Muzeme se jenom dohadovat, co by bylo, kdyby sel do vyroby ... treba nasazeni v LM24h. A tim nazvem bych se uz vubec neohanel, to je jak bys ses dozadoval, aby Focuse nakreslil pan Ford nebo Boxstera pan Porsche. Je to proste jmeno a je uplne jedno, co znamena. To, ze Mercedes bylo jmeno dcery obchodnika Jellinka, dnes taky nikoho nezajima a mame vryte jen spojeni Mercedes = automobilka. Stejne tak by melo fungovat spojeni VW = automobilka. A to, ze se odchylil od sve puvodni filosofie (vyrabet levna auta pro siroke vrstvy), neudelal sam, ze (treba Forde)?.
neregistrovaný "jjk"
29. 3. 2006 16:11
Re: Audi News
Ja neviem, zeby Audi ( VW group ) vyhralo za poslednych 5 rokov 4x vytrvalostne preteky?? ;-\
neregistrovaný "scooter_x"
29. 3. 2006 15:40
Re: Audi News
Je pravda ze to bije do oci kdyz Chvrolet vyrabi tak odlisna auta. Jen si sami pro sebe rychle po sobe reknete: Chevrolet Matiz a Chevrolet Corvette ...pravda, Matiz uz se nevyrabi, ale u nas je to myslim ikona minivozu...:-)
neregistrovaný "empi"
29. 3. 2006 16:29
Re: Audi News
To neni jen Chevrolet, rekni si po sobe Ford Ka, Ford GT :-).
neregistrovaný "Vitek"
30. 3. 2006 16:49
Re: Audi News
Ty odporné detaily o kterých píšeš jsou k nezaplacení !!! Sedni si do Diala z devadesátých let a prokleješ vrzajícíc cosi, přes co není vidět ven ani na budíky. Když fungují všechny ovladače, tak je to velká vyjímka.
Murcielgo i Gallardo mají kvalitativně srovnatelnou palubku s A6, a to je ten nejkvalitnější interiér co znám. A že už jsem to někde viděl ? Kdo se na to ptá po 10-ti tisících kilometrech...
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 16:56
Re: Audi News
Máš pravdu i nemáš. Kvalitivní skok zaslouží :yes: Ale v tom Diablu..co opravdu potřebuješ? :-) Na budíky si ani nevzpomeneš, 99% tvé bytosti se bude snažit udržet toho rozzuřeného býka na silnici a zbylé jedno procento se bude snažit udržet moč vevnitř. Nebo možná poluci ;-) Jediné, co do Diabla potřebuješ, jsou pevné nervy, zkušenosti, střízlivý odhad, Arnoldovo stehno na spojku a Arnoldův biceps pro řadičku a samožřejmě ty vatové tampony, které si nastrkáš do uší, aby Ti přýštící adrenalin nezasvinil triko ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:21
Re: Audi News
:yes: :yes:
neregistrovaný "david"
30. 3. 2006 23:32
Re: Audi News
hned to do sebe zapada... asi pred pul rokem zastihli gallardo, ktery melo pod kapotou motor z aktualni RS4 a pohon jenom zadnich kol. to by byl mazec, kdyby audi udelalo zakladni verzi R8 jako zadokolku s 4,2 V8 420 HP. myslim ze z takovyho auta by se stal kult. vyhazet zbytecnosti, at to vazi co nejmin a hura do prodeje. kdyby se tak splnilo vsechno, co sem pisu, to by byl zivot. joo prosil bych jednu "moji" verzi do garaze....
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 10:14
TO BUDE BAŠTA
mňam mňam :-) ;-) Konečně Audi vyleze s něčím co rozbuší srdce. Q7 je SuperOhava, ale asi si to i sami přiznali, a teď se chtějí zklamaným zavděčit... No, tak teda ANO - budu velkorysý a odpustím ;-) 5.0BiT.. FSI :yes: :yes: to bude správný motor. Design je super: nic nenapodobuje a už předem vypadá nebezpečně :-) tak to máme rádi :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 15:46
Re: TO BUDE BAŠTA
Jo tohle Audi je super, moc pěkný ... tleskám Audi tleskám :yes:
neregistrovaný "Honeywell"
29. 3. 2006 10:54
pro milovniky aut
pro vsechny, co maji radi auta a neco umi :-) prijimame nove lidi do vyvoje turba pro motory. Delame pro VW (Skoda, Audi), Volvo, DAF, Scania, Daimler Chrysler, Alfa, atd... Takze pokud mate zajem a chcete se podilet na zvysovani vykonu u tech nej motoru tech nej aut, tak mate moznost. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 11:23
MĚNÍM STYL
psaní příspěvků o Koncernu. Již jsem se vypsal... budu tedy užívat jen smajlíky. Tak tedy aktuálně - :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ultra"
29. 3. 2006 11:46
Re: MĚNÍM STYL
Ale, ale, uz zadnej apostol a guru... R8 nedotane nejakej vice mene trefnej nazev? Je to po letech cekani - 1991 - fenomenalni AVUS Quattro - koncne to, na co jsem cekal. At to ma ten V10 biTurbo FSI, 345 km/h je lepsi nez "obligatnich" 250 :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 15:48
Re: MĚNÍM STYL
:-) :yes:
neregistrovaný "ricardito"
29. 3. 2006 11:46
Audi leze tam kam nemá!
Tímto výtvorem audi leze tam kam nemá!Ferrari,Lamborghini,Maserati,Porsch… jsou automobilky vyrábějící s.sporty!Audi dělá dobré managerské vozy,tak ať u toho zůstane!Dyť má koncern Lambo a jeho Gallardo!tak proč stavě nějaký chladný R8? :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
29. 3. 2006 20:23
Re: Audi leze tam kam nemá!
skončí jak TT s nezájmem.Na supersport jsou jiné značky a né audi :no:
neregistrovaný "maguzz"
29. 3. 2006 11:58
bez titulku
Není mi jasné, jestli je toto auto potřeba. Nikdy nebude mít image Lamba ani kdyby jezdilo 400... a navíc se mi zdá že i designově opravdu pokulhává, vždyť krom originální masky a slušného zadního čela na tom autě nic není
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 3. 2006 13:24
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Osum
Já řikám jo, ještě origoš kola z Audi, tyhle patřej na Gallardo.. Myslím, že tohle by měla být konkurence právě pro něj a srovnatelné vozy. Pro "Velké" supersporty jako Murciélago to nebude konkurence, to je dobře. Audi pro mě patří na tento trh..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 13:30
ALE ALE, ALU?
Kdepak já už tyhle elektrony viděl? Lambo? Ford?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 14:09
Re: ALE ALE, ALU?
lambo
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 13:42
Audi TT: termin
Auto bude predstavene zaroven v Berline / Londyne pravdepodobne dna 6.4.2006. Dalsie obrazky: [odkaz]%20Roadster/T… //// [odkaz]%20Roadster/T… //// [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 3. 2006 13:45
Re: Audi TT: termin
Vypada, jako velmi dustojny nastupce, začleňuje současné Audi prvky... Pěkný.. :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 14:09
Testování TT
Soudruzi asi zkoušeli, jestli to jede jako Lamborghini :-( [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 14:40
Re: Testování TT
A na co přišli? Že se v tom dá zemřít jako v Lambu? ;-\
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 15:15
Re: Testování TT
Možná přišli na to, že se při ostrém průjezdu zatáčkou nové TT utrhne dříve než Gallardo.. akorát nevim proč to zkoušeli zrovna, když jel v protějším pruhu kamion >:-[] následky takovýchto testů ovšem bývají poměrně fatální.. příště by si raději měl hrát na uzavřené testovací dráze ;-\
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 15:25
Re: Testování TT
Holt ani s náskokem díky technice kamion nepřekočíš >:-[] ;-)
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 15:49
Re: Testování TT
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 16:07
Re: Testování TT
>:-[] :yes: Voni sou z těch PR keců určitě už sami tak zblblý, že bych klidně věřil tomu, že to šli vozkoušet ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:31
Re: Testování TT
:yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "Filip"
29. 3. 2006 14:25
bez titulku
Wow nejlepsi na tom jsou ty kola z Gallarda ;-) :yes:
Ne keca, na R8 se tesim;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evoVIII(SK)"
29. 3. 2006 15:32
Pekne
vyzera to pekne :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "evoVIII(SK)"
29. 3. 2006 15:34
Re: Pekne
ty elektrony sou podobny jako od lamborghiny murcelago a galardo .D
neregistrovaný "scooter_x"
29. 3. 2006 15:45
Koncovky
Nevim nevim ,ale na kazdy strane sou dve koncovky a jsou soumerne cisty/cerny...to vypada na kamuflaz...;-))Ze by vzdycky jedna byla vyvod od klimatizece?;-)))
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "t.it"
29. 3. 2006 21:09
Re: Koncovky
Pokud nebude cena max kolem 2,5 mega, tak toho asi nevyrobí o nic víc než Z8. Neznám nikoho, kdo by chtěl reálně utratit miliony za supersport od Audi, BMW atd. Oni si asi myslí, že když do něčeho narvou
stovky koní, tak za to mohou chtít miliony. Jenže za ty bych požadoval nejen výkon, ale i starou klasickou exkluzivní značku výrobce supersportů / né SUV, MPV apod. /, design na úrovni umění, omezenou produkci, úspěchy v motorsportu apod. A to splňují pouze Ferrari,Lamborghini,Maserati,Aston Martin,Porsche /co ty SUV?/ a pomale
vypadává Jaguar.
neregistrovaný "sir.nobody"
30. 3. 2006 10:44
Re: Koncovky
omlouvam se predem za to, ze reaguju prave na tvuj nazor, ale je takovy nejvice "do oci bijici"... postrada totiz naprosto jakekoli logicke spojitosti a to co uvadis jako fakt je v realite lež.... 1. až někdy prodas svoji fobii, abys preskocil do fobie II., vzpomen si na to, ze jsi tady placal neco o 2,5 mega - tech 2,5 mega jsou pro tebe prachy, za ktery svym detem postavis barak a sve sny o pár koních pod plechem necháš radsi spát... Ale jsou tady i tací, kteri dokazi postavit i ten barak, nebo hned nekolik baraku - a ty nech pak rozhodovat o tom, jestli se tohle proda nebo neproda... oni jsou zakaznici... ty asi ne. ty jsi jen procitac internetovych for a lustic udaju zverejnenych v casopisech. Premyslel jsi treba o tom, jaka je servisni sit audi a bmw a jaka je servisni sit ferrari a aston martin? premyslel jsi treba o tom, ze audi v supersportu dosahlo 100x vetsich uspechu nez nabrousene lambo, ktere dycha na zada "seriovkam" ve tride pro zacatecniky? Premyslel jsi nekdy o tom, proc se proda tolik clsek a proc maserati uvidis pouze v autosalonech? A az jednou prodas ten barak pro deti a koupis si svoje prvni lambo, na kazdem vytluku na nasich cestach si vzpomenes na suv od porsche...
neregistrovaný "Essesant"
30. 3. 2006 14:14
Re: Nobody´s less sir than sir.nobody
Kdybys nebyl omezen jen na to co vidis na ceskych cestach, tak bys treba zjistil ze jinde v Evrope je sit servisu na Ferrari-Maserati podstatne hustsi nez v CR (ver mi, vim to - pravidelne je vyuzivam ;-) To co pises o Lambu je demagogie: Lamborghini od pocatku tvrdil ze vyrabi sportovni a ne zavodni auta a tak zakazl ucast Lamb na zavodech - pak se to sice zmenilo ale Lamba nebyly nikdy stavene na zavody... Doufam ze se nechystas zpochybnit uspechy Ferrari nebo Maserati, to by bylo trochu moc. Jak jsem jiz psal: Nemci dokazi prodavat jenom masove auta a masovy supersport je stejny protimluv jako cerny snih. U Audi bych chapal reinkaranci prvnich rallyovych specialu s podvozkem Quattro. Tohle je u me trapnost. Prave pro ctenare casopisu jak delana: "vytahne totiz vic nez F430"... To sice jo, ale radost z jizdy se da jen tezko merit. Tam totiz budou na vrcholu vzdy predevsim italska a britska auta. Deutchland bude s "dokonalou" technologii a dokonalym PR jen hledat cestu aby neztratil stopu...
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 14:40
Re: Nobody´s less sir than sir.nobody
:yes:
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 17:07
Re: Nobody´s less sir than sir.nobody
Přesně. lidi co chtějí supersport kupují hlavně srdcem. Je to věc o které sní skoro každý od narození. Výkon je dost důležitý, ale značka a tradice ještě víc. Ten kdo chce supersport si do audi půjde pro A8 a tím pak dojede zaplatit to ferrari,lambo,maserati aston.....
neregistrovaný "t.it"
30. 3. 2006 17:05
Re: Nobody´s less sir than sir.nobody
Takže kvůli dírám na silnici a chybějící servisní síti si mám koupit třeba dodávku od Porsche? Pokud toužíš po něčem výjimečném, musíš proto
něco obětovat a né se na to vykašlat s tvými omezenými důvody! Seš dost
nudnej patron beze snů, a asi z prognostického ústavu, že víš čím jezdím,co si budu kupovat a za kolik co budu stavět! / mimochodem jsi mě
tou fábií tak viděsils, že jsem rychle utíkal do garáže se přesvědčit, jak to teda je, ale fábie to asi nebude, aspoň to na tom autě není nikde napsaný a čtyři výfuky taky vypadají originálně a né a la tuning.
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 17:59
Re: Nobody´s less sir than sir.nobody
Jednou sem viděl čtyři roury na Wartburgu >:D A nasávač na kapotě jak na STI.To bylo hustý. V Nehvizdech u Prahy na benzince.
29. 3. 2006 21:34
OT: STATISTIKA PRODEJŮ
v Česku - dovozy, únor 2006. Tak brácho, vem uklidňující léky, ať ti nepraskne aorta. MALÉ VOZY: 1/Thalia-218, 2/POLO :yes: -195, 3/Getz-188 // NIŽŠÍ STŘEDNÍ: 1/Accent-152, 2/GOLF :yes: -144, 3/Megane-142, 4/Focus-123 // STŘEDNÍ: 1/APOŠTOL :yes: :yes: -125, 2/Mondeo-69, 3/JETTA-37. Tohle je snad frontální útok VW :yes: :yes: Donalé produkty dosahují dokonalých výsledků. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tomáš"
30. 3. 2006 09:05
Re: OT: STATISTIKA PRODEJŮ
Polo není bestseller, Golf není bestseller, Passat se drží pouze díky firmám a taxikářům (kdo nevěří, ať tam běží.. nebo ať se jede kouknout do Ruzyně na letiště ;-) ).. Dokonalé produkty ano, ale pro lidi bez vlastního názoru :yes:
neregistrovaný "ricardito"
30. 3. 2006 11:25
Re: OT: STATISTIKA PRODEJŮ
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "prekladys"
30. 3. 2006 12:32
Re: OT: STATISTIKA PRODEJŮ
poršuješ své předsevzetí. domluv se v redakci, aby ti do smajlíků přidali křidélko, hvězdičku a svatozář. tohle výrazivo ti, myslím, bude plně postačovat ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 15:44
Re: OT: STATISTIKA PRODEJŮ
Tady stačí fakt jen ta čísla... jsou drtící... ;-)
neregistrovaný "manitou"
30. 3. 2006 10:19
OT STATISTIKA PRODEJŮ DLE DOVOZCŮ
MINI : 1. Picanto 85 - 2. Atos 68 - 3. Panda 62 - 4. Spark 45 - 5. 107 40 - MALÉ : 1. Thalia 218 - 2. Polo 195 - 3. Getz 188 - 4. 206 176 - 5. Clio 121 - NIŽŠÍ : 1. Accent 152 - 2. Golf 144 - 3. Megane 142 - 4. Focus 123 - 5. Logan 100 - STŘEDNÍ : 1. Passat 125 - 2. Mondeo 69 - 3. Mazda6 26 - 4. BMW3 23 - 5. Laguna 21 - VYŠŠÍ : 1. A6 42 - 2. BMW5 21 - 3. MB E 18 - 4. 607 9 - 5. CLS 6 - SUV + OFF : 1. Tucson 35 - 2. Vitara 31 - 3. Santa Fe 18 - 4. Spartage 17 - 5. Forester 11 - MPV : 1. Picasso 44 - 2. Zafira 26 - 3. Scénic 24 - 4. Mazda5 20 - 5. Modus a Meriva 14 Tak teda korea a japíci v SUV, to je těžká válcovačka. Jinak žádný králování kohokoli a když už tak teda se skřípěním zubů Hyundai ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 15:56
Re: OT STATISTIKA PRODEJŮ DLE DOVOZCŮ
Nahoře jsem vynechal domácí produkci... takže, kdybychom tam přiřadili Fabii a Octavii, je nad námi jen koncernové VW nebe. Sám jsem byl překvapenej, jak je úspěšné POLO... nepředpokládám, tedy, že mi tu někdo vysvětlí, že si ho kupují taxikáři... zrovna tak ta převaha GOLFu nad FOCUSem... to jsem opravdu nečekal. No, a APOŠTOL... to je dokonalost... jednou tolik co druhý... věděl jsem, jak vyjel, že tu bude 7 let trhák... a je to tady. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 3. 2006 09:11
Re: OT STATISTIKA PRODEJŮ DLE DOVOZCŮ
Smajlík kroutící hlavou a bušící do zdi
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 11:52
Re: OT STATISTIKA PRODEJŮ DLE DOVOZCŮ
Když tak argumentuj. Ať si nevyvoláš otřes mozku :-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 10:35
CHYBA retušovače ...
... ten člověk co retušoval fotky zjevne nepochopil ze predni svetla budou mnohem vetsi ... na SPY foto je jasne videt, ze velka cast svetel je prelepena lepici paskou kvuli maskovani
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 10:37
Re: CHYBA retušovače ...
... ono je to vidět i na oficiálních fotkách
neregistrovaný "Essesant"
30. 3. 2006 13:53
Rekneme narovinu:
Tenhle vytvor je je cistokrevny hnus. Dokonce se jim podarilo degradovat zadek - jedinou skutecne peknou cast puvodniho konceptu :no: To jestli to dokaze jet 300 nebo 350 je podruzne. To totiz zajima jenom sampony co porovnavaji tabulkove hodnoty nekde v casopisch. Ten co navic jejich fotrik jezdi v Audi A6 TDI to bude pripadat jako nejlepsi supersport na svete. Myslim ze neco takoveho mohlo vzniknout jenom jako krecovita odpoved deutchlandu na nenemecke supersporty... Oni si to tam asi budou kupovat. A mimo deutchland se asi taky najde par o vkus ochuzenych tecchnokratu, ktere ty cisla nadchnou ale stejne si myslim ze se to do automobilove historie zapise jen jako vrcholne trapny vytvor a pokus o vykradeni Lamborghini.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 18:56
Re: Rekneme narovinu:
:yes:
neregistrovaný "rennis"
30. 3. 2006 14:29
moc se mi nelibi
asi pred rokem jsem si stahnul na intranetu Audi videa tohohle auta a tehdy se mi strasne libilo. Ale ted kdyz koukam na tyhle fotky a vemu v potaz, ze to ma konkurovat Lambu nebo Ferrari, tak se mi to auto moc nelibi. :no:
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2006 23:02
KOLEČKOVÝ BRUSLE
půjčujou v Nuslích. A je to tady nanovo. Čím větší dělo, tím dokonalejší odsudky. Tam, brácho, kde se máš pojevit, to je u Picanta, tam jsi zalezlej je bobr v jezu a nedostane z tebe nikdo ani písmeno. Zato tady, kde máš našlapovat zlehka, hledat tu dokonalost světový techniky, se chováš, jako bys místo svejch nahejch myšlének, pásl stáda 911tek na svejch pastvinách. Vycházej z toho, že když AUDI spustí tenhle projekt... ví přesně jak to má udělat. Smutná zpráva, myslím pro tebe je, že s tebou u AUDI ve frontě nepočítaj. Ovšem hoši se solidně vycpaným kontem, ti už se v tý frontě tlačej dnes. Ostatně tak, jako na tisíc koní od VW... doufám víš, že je produkce na dva roky vyprodaná. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GermanCarFan"
30. 3. 2006 23:12
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
:yes:
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 23:19
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
Stejně budou muset jít s cenou tak o 30tis. eur níž než zavedené značky. Přece jen lambo a ferrari stojí od 5mega výš. A to už si audi koupí jen fanda značky. Někdo nahoře psal at udělají návrat Quatra....Jo to by bylo super. Nakopat EVO a Sti... S tou tradicí by to nebyl problem. Tohle nějak nechápu.
neregistrovaný "Spei"
31. 3. 2006 14:11
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
mám dojem, že to quattro bude, aspoň koncept le mans je
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 17:49
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
Sorry GTI, ale nevis co zvanis. To uz ta tvoje 911 je alespon kus auta s historii, tohle Audi je trapnost a jeste k tomu nevzhledna. Ze se najsou uchylaci, co si to koupi je jasne. Vzdyt se prodavaji i jine uchylnosti... Na F430 Spider se zacatkem produkce cekalo na nekterych trzich pres 3,5 roku, no a? Audi nevi o nic vic jak ma nejaky projekt udelat nez kdejaka jina automobilka: Co treba fiasco s A2, ze? To ze Audi potazmo VW uklohni nejaky model neznamena ze je to auto dokonale, jak si mozna naivne myslis! Nekolikrat jsem se presvedcil ze mas zvlastni vkus co se designu tyce a pokusim se predstavit si, ze se tohle AUDI nekomu libi. Aghr! nejde to. Fakt ne. Je to hnus. Jedine cim muze zaujmout jsou ta sterilni cisla jinak NIC. Hele jestli si to koupis, tak dej vedet. Ne, ze bych s tvym budoucim AUDI chtel zavodit (na to GT 4,2 nema a nikdy nebudu predstirat opak). Videl bys alespon ve skutecnosti srovnani temer ziveho organismu v podobe Maserati GT a technokratickeho kusu tepaneho hliniku z Ingoldstatu. Protoze kdo se jednou projede Maserati nebo Ferrari, tak uz nemuze jinak. Nebo ma holt jine priority...
31. 3. 2006 18:21
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
Dost ses rozjel... tak kdybych chtěl pokračovat ve stejném duchu, napsal bych ti, že miluju tihle kovboje, co jsou tak loajální k zaměstnavateli, že pokud by je nafasoval Loganem, budou mě přesvědčovat, že je lepší, než ta pověstná 911ka... ;-) Protože však tě mám načtenýho... vím, že to nebude tak horký, jak to vypadá. Každopádně s tebou souhlasím, že design si bude hledat cestu do našich srdcí... zejména v předních partiích, ale tohle není podstatné. podstatné je, že já myslím, narozdíl od tebe, že se po nich bude prášit (myslím v obchodě)... a vlastně i na silnici ;-) Rozhodně bych ho nezatracoval na základě fotek s županem... Počkejme chvíli... pak ho třeba rozcupujme. P.S. Maserati cením :yes:
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 19:56
Re: Aby nedopadl jak Z8
Vis, uz jsem nahore psal o reinkarnaci treba rallyoveho specialu ve stylu prvnich Quattro. To bych chapal. Stejne tak jak se mi libila Z8 a u ni vazne nechapu, proc se neprodavala?!? Dle me nema tohle AUDI ani za mak z toho co mela BMW Z8... Asi tak: ani ja bych si zrejme nekoupil supersport. Jo parkrat jsem ridil F355 nebo F360, svezl jsem se v F430 nebo v Testarosse a vzdy to byl NEOPAKOVATELNY ZAZITEK. Spis bych ale preferoval poradne a pravoverne GT - to totiz z cloveka nevytrepe dusi ;-) Tim myslim, ze pokud se uz nekdo pro supersport rozhodne, tak ceka dokonalost v tom ci onom pojeti. Ze vsech supersportu co znam, mi tento pripada nejmene zajimavy, nejmene exklusivni. Proste Audi s motorem z Lamba u zadni napravy, s podvozkem z Lamba, s divnym a jaksi sterilnim designem. Nevim. Neni to dle me ono... P.S. To, ze cenis maserati te slechti ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
31. 3. 2006 21:33
Re: Aby nedopadl jak Z8
Jo tak ty jsi párkrát řídil F355 a F360? To jsi asi celý nadržený, že to někomu musíš povědět, co? Děti u vás na kolotočích tě vyhnali kamenama, tak sis přišel zvyšovat ego sem? Příště sestřičce řekni, ať ti toho kodeinu tolik nedává,jo? Díky a hezký víkend.
neregistrovaný "JuanPervez"
10. 4. 2006 18:23
Re: vykradání lamba
Ja nejak tak nevim... Audi ted slavi uspechy s r10 TDI (sebr), kdyz tam daj motor z lamba budou sami sobe konkurovat.... Nevim proc ale porad mam takovi pocit ze tam ty prasata nacpou poradny NAFTAK(W12) a pak me z toho m.dne. Poplivu svoje i tatovo auto a zacnu slintat u BMW.