Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: xDrive Völkl Cup 2006: Na sníh jen s tím nejlepším

Znamenité lyže se sešly s velmi dobrým systémem pohonu všech kol na sobotní akci ve Špindlerově Mlýně
Zpět na článek
15. 3. 2006 16:18
neregistrovaný "švihák"
15. 3. 2006 16:19
neregistrovaný "Tibby"
15. 3. 2006 16:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 16:30
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 16:49
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
15. 3. 2006 17:02
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 22:46
neregistrovaný "MMira"
15. 3. 2006 17:27
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 17:33
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:00
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:23
neregistrovaný "Elvis"
15. 3. 2006 17:44
neregistrovaný "pepa z ny"
15. 3. 2006 18:31
neregistrovaný "Elvis"
17. 3. 2006 08:41
neregistrovaný "hoborg"
15. 3. 2006 17:29
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 17:34
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 22:44
neregistrovaný "kkk"
15. 3. 2006 22:53
neregistrovaný "suunto"
16. 3. 2006 10:58
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 20:01
neregistrovaný "empi"
16. 3. 2006 00:48
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 08:40
16. 3. 2006 18:08
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 20:45
16. 3. 2006 09:36
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 18:03
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 18:12
neregistrovaný "Zdenek"
16. 3. 2006 20:28
neregistrovaný "Zdenek"
17. 3. 2006 00:37
neregistrovaný "Karizma"
17. 3. 2006 00:43
neregistrovaný "Karizma"
19. 3. 2006 19:11
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 13:15
neregistrovaný "empi"
15. 3. 2006 22:10
neregistrovaný "suunto"
16. 3. 2006 09:01
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 09:33
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 09:42
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 10:03
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 09:52
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 10:25
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 13:01
neregistrovaný "level"
16. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "Traper"
16. 3. 2006 17:53
17. 3. 2006 07:49
neregistrovaný "Traper"
17. 3. 2006 09:33
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 11:32
neregistrovaný "Traper"
17. 3. 2006 13:22
16. 3. 2006 18:33
16. 3. 2006 21:27
neregistrovaný "JJK"
16. 3. 2006 22:24
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2006 09:45
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 10:24
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2006 10:41
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 09:30
neregistrovaný "RallyFan"
17. 3. 2006 09:48
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 10:21
neregistrovaný "RallyFan"
17. 3. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 17:53
neregistrovaný "anonym"
18. 3. 2006 01:37
neregistrovaný "MadPete"
neregistrovaný "švihák"
15. 3. 2006 16:18
4x4
Po dlouhé době sem píšu, četl jsem příspěvky skoro každý den. Strašně mě sebrala náladu Ženeva, nenašel jsem co jsem najít chtěl. Ať si Renault to SUVéčko strčí do *, nemíním už na něj čekat. Mám teď zálusk na Range Rover Sport v oranžový barvě. To je hodně chlapský a dospělý auto. Co vy na to? A nechcete někdo Murano?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
15. 3. 2006 16:19
OT :-)
Nejmenovaná autoshow, na záchůdcích se setkají tři řídící výroby. Ten z Cadillacu dokončí potřebu, odloží nádobíčko, umeje si ruce, osuší si je tuctem papírových obrousků a říká "My u Cadillacu děláme všechno důkladně!". Ten z BMW taktéž dodělá to, proč tam přišel, uklidí si ho, umeje si ruce a osuší je pomocí jednoho papírového obrousku využijíc i poslední milimetr čtvereční suchého papíru a říká "My u BMW dělám všechno důkladně a efektivně!". Řídící výroby od Hondy si zasune vercajk do kalhot, zatáhne zips a odchází bez mytí rukou. Ve dvěřích se zastáví, otočí se a povídá "My u Hondy si nechčijeme na ruce." :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 16:29
Re: OT :-)
Za to by ti měli dát u Hondy slevu. :-)
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 16:30
Re: OT :-)
Fakt dobrý-. >:-[] :yes: Jinak k tomu článku: Myslím, že píšou tak trochu kraviny-měl jsem možnost testovat zástupce aut SUV,-sice SUV všechny moderní-mezi nima BMW X-3 s X-drive se chovají sterilně,bezpečně a při jakémkoliv vyvolávání smyku,neřkuli driftu umírají pod nohou,proto nechápu jak mohli jezdit s driveX powerslidem...? 8-s Jinak omluva GTImu je po fordem SUV
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
15. 3. 2006 16:49
Re: OT :-)
Nepíšeme kraviny - pokud jste četl důkladně a znáte nová BMW, víte, že jejich stabilizační systém má tzv. sportovní mód, kdy zasahuje o něco později. X3 ani X5 to neumí, nicméně i u nich zůstává možnost celé DSC vypnout a věnovat se nerušené zábavě, při které rozhodně nic pod nohou neumírá. Btw, chovat se bezpečně snad není chyba, nebo ano?
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:02
Re: OT :-)
Omluvu přijímám... dost mě to od tebe zamrzelo...
neregistrovaný "MMira"
15. 3. 2006 22:46
Re: OT :-)
minimálně v 3er a 5er můžou. DSC má 2 režimy a ten první tě mírného powerslidu pustí.
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:27
Re: OT :-)
Tys to nedořekl... - "Jo?", odpoví ten z Caddy, "my ale u chcaní nestojíme na štaflích". :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 17:32
Re: OT :-)
>:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:33
Re: OT :-)
>:D - úplně to vidím >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:00
SUBARUBOYS V AGONII
Tak tohle už hoši nevydejchaj. Subaruboys koušou do diferáků :-) :yes: Hoši, sbalte si svý fidlátka a hupky dupky směr Fidži :-) :yes: Jsou pohony a pohony. Rozumíš... jak ti to tam nahoře píšou - inteligentní pohon všech čtyř kol... technika jednadvacátého století. Já vím, tys přece jezdec rally, honíš si to permanentně od zatáčky k zatáčce a přespáváš na šotolině. Jo, tak je dobře vědět, že jsou i tací, co vlezou do xDrive :yes: To bude asi nějaká evropská šunka, to BMW... ne? Koneckonců stojí dvakrát až třikrát víc... no, je znát, že to tady v Evropě moc neumí. Neštetřej a flákaj tam co jim přijde pod ruku... prostě, maj rezervy. Je dobře ovšem znát proporce... Na diskuzi jsou evergreenem nekolikeré automindráky. Jeden z nich je MINDRÁK SUBARU - rozumíš, vlastníci Subaru maj tendenci vnucovat názor, že jezdí nejlepším autem pod sluncem s pohonem 4x4... teda nevím, co stojí slunce, ale přesně vím, že SUBARU, zejména "ikona" jménem Impreza se cenově pohybuje někde kolem pěkně vybavené OCTAVIE... A tam také je její místo na slunci, vedle Octavie 4M. Zaklínači SUBARU volí také zajímavou filosofii - jako hlavní důvod střechy světa uvádí, že maj v portfoliu Imprezu VRC STi :-) No a co? Tys ji viděl někdy na silnici? Já ne. To je jako bych odůvodňoval Fabii nějakým modelem WRC. Neskutečnej evergreen je také nízko položenej boxer... jako že ho máš níž, než lítaj vlaštovky :-) a jako, že jsi tím pádem nejrychlejší jezdec města :yes: Jo,jo, tak nějak to bude, třeba u bavoráků montujou motory na střechu... A poslední neskutečný téma je permanent. Jo, jedou permanentně v záběru. A ty chceš bejt permenentně v záběru? Už jsi někdy jel do Brna? Tam jsi v prmanentním zátahu :-) ovšem pohon... ten je ti zcela ukradenej. Je to všechno jenom hra ne velkýho... z velmi nízké perspektivy... z perspektivy cca 800 tisíc. Ti, kdo netrpí tímhle mindrákem, ti vlezou tam, kde se fasujou bavoráci... pokud možno v pětiobalu... Sednou a jedou. Teda, před tím, musí na pult položit dva melouny. Částku, o které se Subarubouys nikdy ani zdát nebude. A ten permanent? Samozřejmě, že je výbornej. Tak, děláš-li v Evropě do aut a chceš mít pořádný dělo v permanentu, volíš Quatro... dokonalost v šesti světech... akorát zas musíš přihodit nad to Subaru neco přes meloun... A to víš, že ti tam za to něco dobrýho namontujou. Tak jak píšu nahoře... SUBARU, AUDI i BMW jsou nepochybně výborná auta... musíš, brácho, ovšem znát proporce... :yes: Když jede trojkovej bavorák kolem Imprezy... doporučuju zastavit, smeknout hučku a vzdát čest bavorské dokonalosti. BRAVO BMW. Příště zas o mindráku HOUPI HOUPI... schválně, jestli uhádneš o co jde... ;-) Jo,a s těma subarákama... mějme pro ně pochopení... za to bych se tedy přimlouval... všema čtyřma v záběru ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Elvis"
15. 3. 2006 17:23
Re: SUBARUBOYS V AGONII
teba asi znasilnil japonec ked si bol este malicky, ze? :-)

Neviem preco si otieras hubu o subaru zrovna, ale budis. Mozem ti garantovat ze tento bmw 4x4 je slaby odvar oproti tomu co najdes v novej STI ci napr EVO 7 a vyssie. Ale to "odbornik" ako ty ci vyrastol na PR spravach (slovicko PR si najdi v slovniku cudzich slov :-) urcite vie.
Neviem co furt mas s tym quatrom, nebol nikdy prvy ani najlepsi, tak o co ti ide?
neregistrovaný "pepa z ny"
15. 3. 2006 17:44
Re: SUBARUBOYS V AGONII
zajimave, ze kdyz ukazou nejake byvale zavodniky nebo prominenty napr. n. laudu, prost, alesi, schumacher, tak nikdo nejezdi z japonskymi sunkami. Asiate vyrabi jen nudne spotrebni auta z velke casti zkopirovane, 4x4, abs, esp, airbag, diesel,otto, nic ztoho nevymysleli :no:
neregistrovaný "Elvis"
15. 3. 2006 18:31
Re: SUBARUBOYS V AGONII
jaj moj, nebudem tu reagovat na tie keci o prominentoch a byvalich zavodnikov lebo to nic nema s clankom spolocne.
skor ma vytaca ze ludia ako ty si myslia ze vsetko co je na trhu priniesli len a len nemecke automobilky...
4x4 - hadaj aka automobilka ponukala prvy osobny automobil s nahonom na vsetky 4 kolesa? Audi to veru nebolo...
airbag - mercedes to opat nebol...
atd atd atd mohol by som pokracovat do nekonecna, takze ak sa na to pozries japonci len zlepsuju, tak isto ako nemecke automobilky, len to co tu uz niekto davno priniesol...
Cau
neregistrovaný "hoborg"
17. 3. 2006 08:41
Re: SUBARUBOYS V AGONII
no jasne, treba jako Valentino se Subaru P1 :]
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 17:29
Re: SUBARUBOYS V AGONII
Píšeš to moc dlouhý už se mi to nechce ani číst.... :-O No k článku, viděl jsem v AMR Test BMW 330xd Touring a musím říct, že mu dávali slušně zabrat na zasněženym okruhu. Moc pěkný autíčko,ale má to jednu chybu, je za 1,3Mega...ale jinak chválim ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:34
Re: SUBARUBOYS V AGONII
Je to špica. Dokonalej stroj. Vata podmínkou ;-)
neregistrovaný "kkk"
15. 3. 2006 22:44
Re: SUBARUBOYS V AGONII
To je blbost... Radši se s nějakým Subaru svez, než příště začneš psát takový bláboly. Mimochodem, ve "velmi nízké perspektivě cca 800 tisíc" se pohybujou ceny toho odpornýho novýho Prassatu...
16. 3. 2006 08:26
Re: SUBARUBOYS V AGONII
Naopak... musím se ještě OCTAVII omluvit. Impreza ve dvoulitru stojí 599.000,- Rozvor má 252cm... Myslím, že takto nejlépe vyniká ta neskutečná zoufalost subaristů, srovnávat se s premiovkama Evropy (A4, BMW3, MB-C), vždyť ona je vlastně na pomezí mezi Fabií a Octavíí. Aby bylo jasno. :yes: BRAVO EVROPA :yes:
neregistrovaný "suunto"
15. 3. 2006 22:53
Re: SUBARUBOYS V AGONII
no, ked si este nevidel STi na ulici tak prid do kosic, len na masiarskej stoja cele dni 3, kazdy vecer si robi hodiny EVO VII v okoli namestia maratonu mieru, ziadna reklama, proste ked si este nevidel najdokonalejsie afto ktoremu sa BMW nepriblizi ani nahodou tak prid. japonci su proste majstri
neregistrovaný "Coulin"
16. 3. 2006 10:58
Re: PRO GTI A redakci
Uklidni se GTI,nemám a asi nejsem sám,sílu Ti zas na ty hovadiny odpovídat :no: :no: Piš radši ty tvoje neškodný nesmysly a VW a prosímtě Nesrovnávej reálný auta v reálným světě.... Já ti taky klidně přiznám ,že jsem měl v osmdesátejch letech modlu Audi Quattro-hranaté,silné ,nezkrotné,ale každá doba má svá auta...Časem človek dospívá a vybírá si podle jiných kritérií a tam si asi právě ke tvojí škodě nedošel...Moc bych ti přál aby ses mohl někdy svézt třeba Imprezou o kterou se tady bezdůvodně otíráš,měl bys voči navrch hlavy jen z dvoulitru bez turba-meleš o autě a víš o něm jen tolik,že bývá modré-to sis stačil všimnout když fičelo kolem tebe v době kdy jsi žhavil svoje TDííí...Neznám Tě osobně,nevím kdo jsi,to je výhoda netu,ale co ti Japonci udělali-píšeš přesně v tom duchu čím si opovrhoval-HODNOTÍŠ LIDI ,NE AUTA. Pro redakci-Omlouvám se za ty kraviny a děkuji za osvětu o X-drive BMW,zřejmě jsem si tlačítka vypínání ESP nevšiml a NG RAV ho nemá... A ještě jeden vzkaz a prosba-zajistěte prosím GTímu svezení s nějakým moderním neevropským autem ať vidí o čem to je... :-!
16. 3. 2006 17:38
Re: PRO GTI A redakci
:-) Klid... Impreza... 599 tisíc... nechceš mi doufám podsouvat, že ten milion nad za BMW... jsou vyhozený peníze ;-) Impreza je výborné auto... na úrovni OCTAVIE. Je tedy uvnitř menší, a má zase o 10 (slovy: Deset) :-) koní víc... Já uznávám Imprezu ve světle těchto skutečností... BMW, AUDI a další to je opravdu :-) opravdu jiná liga. Doufám, že to uznáváš.
neregistrovaný "empi"
15. 3. 2006 20:01
Pro redakci
Mohu se zeptat, ktere "vozy s permanentnim pohonem vsech kol" jste mel na mysli? Vim, ze napriklad Legacy uzavery nema a nekdy chybi ... ale treba pohon v STI je dle meho jeste vice sofistikovany nez zde zmineny xDrive. Take jsem nedavno videl v televizi (podotykam nemam osobni zkusenost), kdy na vozovce s ujezdenym snehem porovnavali A6 3.0TDI Avant a 530xd kombi a BMW vypadalo (a komentator to i slovy potvrdil) mnohem nervozneji. Dekuji.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 00:48
Re: Pro redakci
Narážel jsem právě na Audi Quattro, shodou okolností stejnou, o jaké mluvíte - tzn. A6 3.0TDI Avant. Dle mého názoru se pokročilá elektronika v BMW a systém přibržďování prokluzujících kol, docela úspěšně nahrazující právě uzávěry diferenciálů, vyrovnává s trakcí o poznání lépe, než mechanické quattro u Audi. Nemůžu polemizovat s termínem "nervózněji", protože nevím přesně, co tím bylo myšleno, ale já mám zkušenost opačnou. Na shodném typu pneumatik se podle mého názoru BMW na sněhu ovládá lépe a také snáze projíždí opravdu velice kluzká místa.
16. 3. 2006 08:40
Re: Pro redakci
Vaše dva příspěvky zde... možná si to ani neuvědomujete... jsou tolik přínosné. Já je čtu snad po desáté. Vím, že není čas... abyste seděli u diskuzí a psali a psali... ovšem vězte, tímhle nám moc pomáháte. To jsou přesně ty informace profíka ze "zákulisí" po kterých prahneme. Dokonale tak dochází k doplnění článku... a k rozšiřování našich vědomostí. Tak moc děkuju. :yes:
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 18:08
Re: Pro redakci
Rádo se stalo. My děkujeme za vaši trvalou přízeň.
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 09:36
Re: Pro redakci
Ladislav Čermák (Auto.cz): "Dle mého názoru se pokročilá elektronika v BMW a systém přibržďování prokluzujících kol, docela úspěšně nahrazující právě uzávěry diferenciálů, vyrovnává s trakcí o poznání lépe, než mechanické quattro u Audi."

Pokial sa nemylim (nie som odbornik na Audi), tak A6 pouziva ako stredovy diferencial Torsen, ale napravove diferencialy ma otvorene. BMW ma v strede spojku s elektronicky ovladanymi lamelami a opat otvorene napravove diferencialy. Takze A6 a xDrive nepotrebuju pribrzdovat kolesa aby nahradili uzavierku centralneho diferencialu, obidva systemy ju maju. Audi mechanicku a BMW elektronicku. Pribrzdovanim nahradzaju uzavierky v napravovych diferencialoch a robi to aj A6 aj xDrive, rozdiel je v pouzitom software.
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 3. 2006 18:03
Re: Pro redakci
Nemýlíte se, ale BMW právě supluje přibržďováním jednotlivých kol systémem DSC i uzávěrky nápravových diferenciálů. Kolo s nižší adhezí je přibržděno a druhé na stejné nápravě (nebo kterékoliv jiné) dostane o to větší porci kroutícího momentu.
neregistrovaný "Zdenek"
16. 3. 2006 18:12
Re: Pro redakci
"Kolo s nižší adhezí je přibržděno a druhé na stejné nápravě (nebo kterékoliv jiné) dostane o to větší porci kroutícího momentu." - s tímto jste si naprosto jistý ???
neregistrovaný "Zdenek"
16. 3. 2006 20:28
Re: Pro redakci
tak si odpovím sám ."dostane o to větší porci kroutícího momentu" - nedostane nic navíc ale zabrání se strátě momentu . a zajakou cenu ? za zahřátí brzd ... pri ostré jízdě si tímto systémem akorát "usmažíte" brzdy. a to je pořádný problém proti samosvorným diferencialům . to do xDrive montují standartně keramické brzdy ??
neregistrovaný "Karizma"
17. 3. 2006 00:37
Re: Pro redakci
Nic se tím neusmaží. Nad 80km/hod už není EBD aktivní.
neregistrovaný "Karizma"
17. 3. 2006 00:43
Re: Pro redakci
Ne EBD, ale EDS!
neregistrovaný "sss"
19. 3. 2006 19:11
Re: Pro redakci
Ladislav Čermák: "ale BMW právě supluje přibržďováním jednotlivých kol systémem DSC i uzávěrky nápravových diferenciálů"

A nerobi Audi to iste?
neregistrovaný "empi"
16. 3. 2006 13:15
Re: Pro redakci
Diky :yes:. Pojmem "nervozneji" jsem myslel nasledujici - po zasnezene silnici jeli relativne rychle (120km/h?), v BMW musel ridic casteji korigovat pozadovany smer volantem - nevim, jak to bylo s obutim (byly tam tusim zimni od vyrobce?), jestli to bylo se zapnutou stabilizaci (v jake urovni - kazdopadne nerikali, ze by neco vypnuli). Take to jen mohlo byt o tom, ze redaktor preferoval Audi, a tudiz tomu test prizpusobil.
neregistrovaný "suunto"
15. 3. 2006 22:10
hehe
skvele billboardy :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 09:01
Subaruboys se netřesou
Teda GTI. Nějak už ti to tady poslední dobou ulítává. ;-\ Respektuji tvůj názor na Subaru, i na všechno ostatní. Málokdy s tebou souhlasím a taky málokdy přispívám, protože na to nemám čas. Jen pro začátek, jezdím už mnoho let BMW, mám i jedno 4x4 a k Subaru rozhodně nehodlám přestupovat. Ale tvrdit o Impreze (mimochodem je to WRX STi, ne WRC STi), že stojí někde mezi Fábií a Oktávií je opravdu úlet, to se na mě nezlob. Upustím od polemiky o pohonu. Já mám zadohrab a bohatě mi stačí, na hory dojedu vždycky a nemám s tím problém, ale vím o co lepší je na to 4x4. Ale jiná věc mě zaráží. To jsi opravdu nikdy neviděl STi? Tomu se mi až nechce věřit. Stav se někdy v Pardubicích, tady je subaristů jak much ;-) Můj nejlapší kamarád má taky jednu. Má ji dost upravenou (ne diody, plasty a stromečky, ale diferenciály, karbonové díly, slicky apod.) Docela rád bych ti zprostředkoval svezení. Možná, jestli jsi opravdu fanoušek aut(a já věřím, že jo) by jsi změnil názor. Je s tím opravdu krásné svezení. A to nejen na sněhu a šotolině... Druhá klíčová věc u Subaru je konstrukce a technika. Pojmenoval bych to jednoduchostí konstrukce. Už jsem viděl pár rozebranejch aut, ale Subarka byla vždy konstrukčne nej. Toť názor nejen můj, ale i lidí, kteří se auty dlouhodobě živí. Zkrátka a dobře chci tím říct jedno. Subaru byla, je a vždy bude volba srdcem. Bohužel auty jako je BMW nebo MB si lidi léčej mindrák mnohem častěji než u Subaru. Takže říct o subaristech, že maj mindrák je taky trochu(hodně) mimo. Jínak se měj pěkně, dál piš, někdy uber na vztahovačnosti, nikdy neubírej na obhajobě svých názorů, občas přihoď nějakej argument a hlavně zkus to Subaru :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
11
16. 3. 2006 09:26
Re: Subaruboys se netřesou
Subaruboys neskutečně porovnávaj Imprezu k ikonám Evropy... třeba k BMW 3... Impreza je běžná masovka, menší než Octavie a také o dost levnější (599tisíc) Je to auto na pomezi Fabie a Octavie s permanentním pohonem všech kol. Máš BMW, tak víš, za co si zaplatil o melouna víc. Za to, že máš pořádný auto. A v životě by tě nenapadlo považovat Imprezu za svou konkurenci. Je to štěkot voříšků na vyšlechtěnou rasu, světovou extratřídu... o pohonu xDrive raději ani nepíšu :-) P.S. ta poslední věta má kouzejnej rytmus ;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 09:33
Re: Subaruboys se netřesou
Rytmus stojí za prd, ale voříšci >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 09:42
Re: Subaruboys se netřesou
GTI: "xDrive raději ani nepíšu"

A myslite, ze by ste boli schopny o xDrive nieco technicke napisat? Pripadne to porovnat s niektorym zo systemov, ktore pouziva Subaru?
16. 3. 2006 09:55
Re: Subaruboys se netřesou
Nahoře máš o tom dost subarudeprasivní článek. Mimo to, nedávno tu byl podrobný článek o Subaru pohonu, ten přečti. A hlavně, až dneska pojedeš do Delvity, přemejšlej k čemu je ti permenent u auta za pár šupů... u auta levnějšího než je OCTAVIA II. U AUDI, tam se to pochopit dá... Nepředpokládám, že bys hodlal se 160 koňmi v Impreze jezdit závody... do té Delvity...
neregistrovaný "sss"
16. 3. 2006 10:03
Re: Subaruboys se netřesou
Asi sme si nerozumeli. Nepytal som sa vase pocity. Ja som chcel vediet, ci viete aka technika sa skryva za skratkou xDrive a roznymi AWD systemami od Subaru. Vlastne som chcel vediet, ci vase subarudepresivne pocity vznikli z neznalosti technickeho stavu veci alebo je to snaha o kompenzaciu niecoho.
16. 3. 2006 10:11
Re: Subaruboys se netřesou
Ne, jen píši o tom, co je Subaru a co je BMW. Nekompenzuji si nic... kompenzují si ti se 160 :-) koňmi v permantním balení. Impreza je dobré auto... na pomezí Fabie a Octavie... tam je v hierarchii její místo. Olymp je vyhrazen ikonám - třeba BMW... to je potřeba napsat... aby skončil ten živenej blud, že Impreza je neskonalé dělo.
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 09:52
Re: Subaruboys se netřesou
Když já automaticky Imprezu beru jako WRX. Slabší motorizace jdou úplně mimo mě. Ano mám BMW a vím za co jsem zaplatil. A taky jsem maximálně spokojenej. Ale dokážu si představit člověka co je úplně stejně spokojenej s Fábií(překvapivě dobrý poměr cena/užitná hodnota) Loganem, Focusem nebo jakýmkoliv Subaru. Ale hlavně bych neřekl, že subaristi jsou voříšci a BMWfans vyšlechtěná rasa. Většina z těch zdejších subaristů, by si mě koupila 2x ;-\ Ale zkrátka mají v srdci to Subárko. Já je docela chápu, ale nejsem ochotnej obětovat ten komfort, bezpečnost atd. co mi moje auto nabízí. Nicméně opravdu rád bych si přečetl tvoji recenzi na Imprezu (pokud možno WRX, ještě lépe STi). Třeba bys změnil názor ;-)
16. 3. 2006 09:59
Re: Subaruboys se netřesou
To je právě ono, Impreza není WRX... Impreza je běžná šunka za 599... to je potřeba vědět. O tom, že naduplá verze je báječná, netřeba psát. Báječný je ovšem je i BMW M3... za něco přes dva melouny :-) To je přesně to, čím Subaruboys klamou. Impreza je menší na Octavia a tak je třeba na ni nazírat. Je to sedan o menším rozvoru, má 160 :-) koní... o plastech uvnitř se může přesvědčit každej... Jinak je to dobrý vůz. Dobře tě odveze. :-)
neregistrovaný "Michal528"
16. 3. 2006 10:25
Re: Subaruboys se netřesou
V tomhle máš pravdu. Druhá věc je, že obyčejnou Imprezu jsem zase neviděl já. Vždy to bylo minimálně WRX. Prostě jsem atmosferickou Imprezu nějak ignoroval. A M3? :yes: :yes: >:-[] to je jiná písnička. To je hudba mého srdce. Neskutečná věc. Ta už se s STi porovnávat dá. Ale přitom je úplně o něčem jiným. Ani u takovýho auta bych nevolil 4x4, ale to je jen otázka osobních preferencí. Jen ještě jedna věc k zamyšlení. ...ale pro subaristy!!! Proč STi tak nechutně přibírá na váze, a čím dál víc se vzdaluje původnímu účelu a smyslu harcore auta, který se jakž takž dá používat každej den. Proč se z něj stává spíš GT? (s přimhouřenýma očima) Mám možnost porovnávat Imprezu GT rok 99 a STi rok 2004. Já osobně bych volil, vzhledem k zaměření auta tu 99. Kdysi STi soupeřilo s EVO, ale poslední roky EVO ten souboj na celé čáře vyhrává. To je smutný. Mám přecijenom o kousek radši ty Subarka než Myšivbuši. (ale BMW stokrát radši, než obě jmenované dohromady, tak se moc neradujte subaristi) >:D
neregistrovaný "level"
16. 3. 2006 13:01
Re: Subaruboys se netřesou
Gti - proboha...proc porad dokola meles o nejlevnejsi Impreze? A proc si myslis, ze prave tento typ je synonymem Subaru ? Prave tato je na chvostu prodeju ! Kdyz se rekne Subaru, melo by to evokovat hlavne Forester, Legacy, Outback a pochopitelne Sti-icko ! Jesti check mermomoci porovnavat novou Octavku kombi4x4, tak musis sahnout po Legacy kombi 2l ! A zde Ti garantuji, ze i kdyz je Octavka podareny auto, tak do Legacy ma hodne, ale hodne daleko! Tedy krome ceny, jelikoz je Octavia levnejsi.
16. 3. 2006 17:51
Re: Subaruboys se netřesou
Legacy je to ohromný dělo :-) za 780tisíc... sakra, měli bysme zavolat do Mnichova ať sundaj cenu trojek o milion ;-) Levele, Legacy je auto do kterého se montují 2 (slovy: Dva) motory... tak tomu říkám široká nabídka... klid. Je to určitě výborné auto... v cenové relaci kolem 800 tisíc. Mám tu vypisovat konkurenci? Hlavně si snad napišme - Je to běžná masová výroba. To není premiovka - BMW, AUDI, MB - ty stojí o cca 700tisíc a 1 milion více... určitě oba víme proč...
neregistrovaný "Traper"
16. 3. 2006 15:25
GTI
Hele GTI, podle všeho to nejlepší v čem jsi jel byl ten Golf, když ti ho půjčili na projížďku. A co si budeme povídat, žádná extra mašina to není. Teoretik jsi bezvadnej, bohužel se tvoje plácání nemá o co opřít. Toť vše.
Rozbalit vlákno
5
16. 3. 2006 17:53
Re: GTI
Na tvou první větu raději ani nebudu reagovat, abych ti nezpůsobil závrať... tak snad jen mé (v tvém případě nepochybně) neskromné přání - napiš tu prosím názor na Subaru Imprezu versus Fabia a Octavia, pak můžeme komunikovat.
neregistrovaný "Traper"
17. 3. 2006 07:49
Re: GTI
Klidně reaguj i na tu první větu :o)
Voktáfku s Imprezou srovnávat nebudu, protože nevím, co se na nich dá srovnávat. Jízdní vlastnosti, který mě u aut zajímaj nejvíc? o:-)))))
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 09:33
Re: GTI
No, asi budeš jezdec fajnšmekr... Počítám, že parkoviště u Delvity bereš po dvou... předních :-)
neregistrovaný "Traper"
17. 3. 2006 11:32
Re: GTI
No jak jsem už psal. Jsi u mě teoretik s hódně velkou hubou. Končím, protože nějaká relevantní reakce se od tebe čekat nedá. Co taky čekat od člověka, kterýmu půjčili golfa a jeho z toho málem postihla náhlá inkontinence. Asi ses u toho pěkně předvedl, když už ti nic dalšího do ruky nedali.
17. 3. 2006 13:22
Re: GTI
Máš stím problém, co?... takovejch trapáčků tu bylo... Nebo bys snad chtěl, abych byl testovací jezdec auto.cz :-) Jinak, moc ses teď nepředvedl... nějak mi uniká, proč nepíšeš k autům... :-) třeba, že bys vyvrátil má slova... nějakou smysluplnou větou... Já vím, napsat větu, kterou obhájíš není jednoduché, viď. Jedodušší je plácat o přispěvateli :no:
16. 3. 2006 18:33
ABYCH TO UZAVŘEL
Je dobře, že jsme si to konečně vyjasnili. Subaru Impreza je auto velikostně na pomezí FABIE a OCTAVIE. Také cena (598tisíc kaček) vyjadřuje, co to auto znamená na autonebi a kde si v autohierarchii stojí. Počítám-li i vrcholné provedení, pak je nabízena s třemi (slovy: Třemi :-( :-) ) motory. Prostor uvnitř je menší než v Octavii. Pozitivem je nízko položený (to určitě využiješ :-)) motor, a též trvalý pohon všech kol. Octavia má Haldex... tedy připojitelnou zadní nápravu. Nejdůležitější z této diskuze je závěr, že totiž tohle auto samozřejmě není žádným konkurentem premiových evropských vozidel, jak jsme se tu opakovaně na diskuzích dozvídali. Navíc, co se týká četností motorů, tak přirozený konkurent, OCTAVIA strčí Imprezu do kufru s velkým přehledem. OCTAVIA má také jednu velkou přednost oproti Impreze. Je to totiž hezké auto, ale tento soud jako ryze subjektívní nechávám bez akcentu.... Co se týká verzí nadupaných, tak v tomhle Impreza válcuje jak FABII, tak OCTAVII. Jenže... v Octavii RS (200koní) můžeš pohodlně jezdit i do Delvity... což s STI (280koní) tedy asi bude vyvolávat menší nadšení. Není důležitá vrcholná motorizace auta, důležitá je jeho praktičnost, možnost výběru z více motorizací a samozřejmě vnitřní prostor. Tak v logické rovině je vítězem jednoznačně OCTAVIA... ostatně to je odraženo i v ceně těchto aut... OCTAVIA je dražší vozidlo. Možná i pro kvalitní plasty použité uvnitř... Na závěr snad jen upozornění, že Impreza má v civilní, jediné možné přístupné verzi (2l, neboť pak lze koupit už jen model WRX) výkon 160 koní... tedy o 10 (slovy: Deset :-) ) koní více než OCTAVIA... To je, myslím, výmluvná tečka za legendou Česka, jménem Impreza... Ostatně už abychom tu měli článek o prodejích... můj tip je, ža na tom Impreza bude jěště hůře než 159nadějí... a že to je propadák čtvrtletí.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "JJK"
16. 3. 2006 21:27
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Ty si si uz asi dlho neslahol ked porovnavas Octaviu s Imprezou, a potom hovoris nieco o porovnani Imprezy s povedzme A4,BMW3,atd. Mam namiesto teba porovnat Octaviu s poslednymi menovanymi? Dalej sa niekto, kto hlada prakticke, priestorove a "lacne" auto urcite vyberie do subaru a bude nadavat, aka je ta impreza nevhodna. To je asi ako ked si pri porsche stazujes na spotrebu a maly objem kufra. A len tak mimochodom, klasicka Impreza je doplnkovy model WRX a STi, keby si trochu cital tak zistis, ze cestnu imprezu chceli a chcu co najviac priblizovat WRC modelu. Ad x, vyhoda motoru boxer je prekvapujuco, okrem nizkeho taziska, v jeho kludnom chode, priebehu krutaku, spolahlivosti, chuti k vysokym otackam,... urcite sa o nom na nete docitas viac. Ak uz chces nasilu porovnavat Skodu a Subaru ( co je inak na smiech ) vyber si napriklad Octaviu a Legacy - rad si pockam na sumary. A ak si uz chces zastekat na nemecke modly, skus to s trojlitrovym Outback-om a nejeden zalezie do budy.
P.S. - Proti tebe nic nemam, dokonca som si rad cital tvoje prispevky, ale nakolko som jazdil Forester, tak si ma v tejto diskusii dost nasral. >:-[]
16. 3. 2006 21:45
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Nesmíš to brát osobně. Je to tak, jak píši. Jediné Subaru Impreza pro normální ježdění, které můžeš koupit je v dvoulitru na 160ti koních... nemohu si pomoci, tímhle neoslníš ani na pionýrský schůzce. Subaru tu cení víš kdo? 15ti letí kluci, kteří "přece" musí bejt "světový" Koukaj na závody a tam se práší za Imprezou... ti kluci samozřejmě neví, že tahle Impreza stojí kolem 10ti melounů, ale to je fuk... hlavně, že maj "jasno" :-) Dospělej člověk, jen když se podívá na cenu tohodle auta - 599 tisíc korun, je mu jasný, že s tímhle mléčnou dráhu nepokoří... Tak klid... Subaru, dobrá auta. A to je všechno. jo,jo, permanent, boxer, nízké těžiště... za 599... Jak píšu, pro "světový" kluky :yes: P.S. Forester... dravčí motor v nevzhledném kabátě... kombinace pro velmi odvážné...
neregistrovaný "anonym"
16. 3. 2006 22:24
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
To je pořád nějakého navážení. Japonci, Evropani, Čínani ... Jasně že nejde o tu Imprezu, ale o to, že jsi Evropan a prostě se cítíš lépe v evropském myšlení. Je jisté, že západní typ myšlení i tedy evropské myšlení je mnohem více spjato s Egem. Vždycky tady víc půjde o poškádlení Ega, než o cokoli jiného. Široké přizpůsobení výbavy, lahůdkové modely aut - to je hra Ega. A Evropan díky tomu dává světu určitou kvalitu. Jenže ten Asijec ( nebo zde Japonec )dává také své kvality, ale o Egu to až tak není. Je nenápadná, meditativní, nekřičí tak kolem sebe. Uvidíš ji až druhým pohledem. ... Já autům nerozumím, ale nemá cenu neustále házet špínu na druhý břeh jen proto, že je to prostě druhý břeh. Ale ... co jiného by se dalo dělat? Třeba postavit most? :yes:
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 09:45
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Nikdy jsi ode mě nemohl číst příspěvek, v němž haním účelově japonská auta. kritizuji evropany, kteří jimi jezdí. A to je sakra rozdíl. A speciálně k Impreze - já přece Imprezu nezatracuji... naopak, je to výborné auto... za 599tisíc. To Subaruboys dělaj z imprezy ikonu... na úrovni premiovek z Evropy a tomu se opravdu musím jen usmívat. Impreza má na svou třídu (něco mezi FABIÍ a OCTAVIÍ) vynikající spodek... to snad víš... dál je to jen auto za pár šlupek... P.S. Ano, jsem evropan a tento typ myšlení je mým myšlením... rejži dlabu lžící... tu bych vymyslel i já... jenom jiní mohou jíst rejži špejlema... tak jsem rád, že jsem tady doma.
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2006 10:24
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Říkáš doma, jenže doma je co? :-) Je to Tvoje rodina? Je to Tvůj národ? Je to tvůj kontinent? Nebo je Tvůj domov celý svět? Podle mě není moudré se zaseknout někde v půli cesty, tedy na úrovni Evropy. Jseš doma na téhle kouli, když se to vezme do důsledků a je potřeba to tak brát. A v dnešní době je to velmi výrazné, že jak západní tak východní myšlení se prolínají a přesně to je potřeba. Vznikne nová kvalita, která má možnost vzít si to dobré z obou břehů. Proto mě osobně se nelíbí kritika lidí, kteří v určitou chvíli dají přednost studiu východního myšlení a pořídí si třeba japonské auto. Ve své době jsem měl Xedos9 a takový klid a ticho jsem nezažil a další věci jsem prostě neřešil. Stejně tak požitek z rýže, kterou jíš hůlkama je samozřejmě jiný oproti lžíci. Je v tom svá elegance a klid, to jídlo na Tebe potom působí úplně jinak. Prostě Tě to obohatí jiným způsobem, který podle mě i Ty potřebuješ ... Třeba máš pravdu, že nekteří dělají z nějakého auta, co ve skutečnosti není ... vždyť je to jedno ... ale Ty se zkus naučit jíst hůlkama, budeš potom mnohem bohatší a vůbec nevadí, že i potom většinou použiješ lžíci ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 10:41
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
:-) Hezké... :yes:
neregistrovaný "RallyFan"
17. 3. 2006 09:30
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Já nechci rýpat, ale cena továrního vozu WRC Subaru se pohybuje kolem 25 milionů. Například ojetá Fabia WRC EVO1 se prodávala do Irska za 300 000 liber. Souhlasím s názorem GTIho, že civilní Impreza má k továrnímu speciálu daleko... Takto (klamavě) je ale postavena celá politika světové rally - zákazník má mít dojem, že si kupuje jakoby WRC.
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 09:48
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
:-) Děkuji ti za pomoc... 25 miliónů... to si budu pamatovat. Snad si to přečtou i ti v Imprezách, co tady na okreskách prožívaj japonský vášně za jednu padesátinu ceny :-) :yes:
neregistrovaný "RallyFan"
17. 3. 2006 10:21
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
:-) Není zač. K civilní Impreze mě nic netáhne a ani se mi nelíbí. Obdivuji ale tu techniku uvnitř speciálů WRC... Alespoň jednou se svézt takovým autem je můj sen. :-) Jeden ostrý start s launch control - co bych za to dal. A bylo by mi jedno, jestli to je Subaru, Ford, Citroën, Škoda, Mistubishi...
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2006 10:40
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
:yes: :yes: Držím palce, ať ti to vyjde :yes: Jo... a souhlasím, speciál... to je dokonalost sama.
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2006 17:53
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
GTI, GTI :-))))) nad tym co tu pises sa musim poriadne zasmiat. Pises, ze Impreza za 600k je hlavny model Subaru. Ak mam pravdu povedat tak z Imprez sa predavaju hlavne WRX a STi. Myslim, ze na cestach je ovela vacsi problem najst nepreplnovanu Imprezu ako preplnovanu. A nechapem odkial si zobral nazor ze ludia stavaju do jednej kategorie Imprezu s BMW hocijakeho radu???? Jediny clovek, ktory to tu povedal si TY. Nezaregistroval som nikoho ineho ...
A este par info aby si si rozsiril obzor. Fabricku Imprezu WRC nekupis ani za tych 25 mega co tu bolo spomenutych ...Tie sa prote nepredavaju. Mozes si kupit klientsku Imprezu WRC, co je povacsinou minulorocny model fabrickeho WRC. A tie su myslim este o cca 5 mega drahsie ako ciastka co tu bola spomenuta ... ak chces vediet presnu sumu tak napis na gprew@prodrive.com :-)) tam ti povedia.
Ty tu proste miesas jablka s hruskmi a paradajkami dokopy.
Osobne by som si tiez nikdy nekupil hladku Imprezu, ale tiez uz nie Octaviu a toboz Fabiu. A ti co si kupia hladku Imprezu tak asi len chcu mat auto, o ktore sa clovek nepotkyna na kazdom kroku ....
A este ti mozem povedat, ze ti ludia co si kupia WRX alebo STi medzi "financnych" chudakov urcite nepatria :-))) jedn avec je za auto zaplatit 1,3 mega a druha je taketo auto zivit :-)). Prevadzka tychto aut je fest draha vec, ale to tebe asi zbytocne clovek bude hovorit.
17. 3. 2006 22:35
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Ano, je to úplně zbytečné. Subaru je totiž také to Justy >:-[] Musel bych bejt asi hodně padlej na hlavu, abych tu psal o GOLFU a jako hlavní argument bych předhazoval R32... tohle je to zoufalství fanoušků Subaru v plné nahotě... Zaklínání Subaru považuji zde na diskuzích za jeden z nejzoufalejších, bludů...
neregistrovaný "MadPete"
18. 3. 2006 01:37
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
Pred anebo az za Hondafetisem? ;-)
18. 3. 2006 18:57
Re: ABYCH TO UZAVŘEL
:-) Hoši z klubu... ti znaj svou lajnu, takže 911ku nestaví proti Civicu... v tomhle jednozačně vedou Subaruboys.