Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Subaru přijedou s hnacím ústrojím od Toyoty

Koncerny Toyota Motor Corporation (TMC) a Fuji Heavy Industries, Ltd. (FHI) oznámily, že v Subaru of Indiana Automotive, Inc. (SIA) budou vyrábět model Toyota Camry. Jistou věcí je společný vývoj hybridních automobilů Subaru se systémem pohonu Toyoty.
Zpět na článek
15. 3. 2006 10:14
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 10:22
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:40
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 11:09
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 16:37
neregistrovaný "Tom"
16. 3. 2006 08:21
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:07
neregistrovaný "Pucmeloud"
15. 3. 2006 14:27
neregistrovaný "jesus"
15. 3. 2006 11:54
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "Milan K"
15. 3. 2006 15:52
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "Petr"
15. 3. 2006 20:57
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 21:59
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 15:50
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 16:52
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 17:25
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 17:40
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 17:48
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 18:01
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 18:14
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 18:33
neregistrovaný "jerevan"
15. 3. 2006 18:43
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 19:30
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 19:44
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 20:07
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 20:53
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 22:03
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 20:02
neregistrovaný "Tom"
16. 3. 2006 00:39
neregistrovaný "MadPete"
16. 3. 2006 22:12
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 00:47
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 12:43
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 21:24
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "Tom"
18. 3. 2006 15:29
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 15:04
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 17:07
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 18:47
neregistrovaný "Alessio"
18. 3. 2006 12:26
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 21:20
neregistrovaný "MadPete"
18. 3. 2006 12:25
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 10:14
Brácho, tenhle moment si zapamatuj
TTT :-!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:22
Re: Brácho, tenhle moment si zapamatuj
Proc jsi me vubec neprekvapil? >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 10:40
Re: Brácho, tenhle moment si zapamatuj
Protože jsi to konečně už taky pochopil >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:09
Re: Brácho, tenhle moment si zapamatuj
Ooooooo, to ne:-) Tak zle to se mnou jeste neni. Zatim nechapu, zatim snim;-)
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 16:37
Re: Brácho, tenhle moment si zapamatuj
Hm, já myslel, že o Lexu je přemýšlíš a Tobě se už o něm i zdá >:-[] ;-) Tak se nenech rušit a dál sni sladké sny o tom, že si ten Lex přece jen koupíš.. až do něj usedneš, tak tu filozofii už rychle pochopíš P.S. já věděl, že je to jen otázkou času >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 08:21
Re: Brácho, tenhle moment si zapamatuj
>:D >:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
15. 3. 2006 11:07
To bude bomba
pokud se jim podari zachovat charakteristiku auta tak jak je u Subaru znama a jeste to bude jezdit za 7 litru :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jesus"
15. 3. 2006 14:27
Re: To bude bomba
...malujes si to moc ruzove...prej charakteristika auta tak ja ji zname...do budoucna to vypada spis charakteristika auta,jak ji chceme znat...jojo...a pak uz jen vymenit logo...:-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 11:54
Moje reakce
Tak....moje reakce na tuto zprávu je tak nad slunce jasná, že vás nebudu zatěžovat jejím čtením :-) :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 12:56
Tak se nám to pěkně páruje
Koukám že Toyota nám pokukuje po Subaru, prý rozšířená spolupráce haha, no zas na druhou stranu, náklady je nutno snižovat ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan K"
15. 3. 2006 15:15
Ty jo :-)
Tak to jsem teda zvedavej jak bude Boxer papat elektriku :-)
Ovsem Camryna by pak treba vubec nemusela byt spatna
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 15:52
Re: Ty jo :-)
Camryna boxer mít nebude, neboj :-)
neregistrovaný "Petr"
15. 3. 2006 19:07
Re: Ty jo :-)
A je to dobre nebo spatne? Jak Camry tak boxery maji neco do sebe :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 20:57
Re: Ty jo :-)
s nikým se o motor s nejmenšími vibracemi a nejhezčím zvukem a nejnižším těžištěm nebudeme dělit >:D
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 21:59
Re: Ty jo :-)
Toyota a Subaru společnýma silama prej vyvinou nový auto pro CanAm trh.. tohle auto ten boxer možná dostane..
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 15:50
bez titulku
Dneska jsem viděl tu Tribecu nebo jak se to jmenuje. To je hnus velebnosti. Nevim kolik to stojí ale určitě přes mega. Fakt hnus, at je v tom motor jakej je. A to se jim konečně poprvé povedlo Legacy....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 16:52
Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Abych se přiznal, tomuhle spojení sem vždycky přál.. sem opravdu rád, že se Subaru vymanilo ze spárů GM, kde by ho moc "světlé" zítřky nečekali, a že dostalo k Toyotě. K úplné spokojenosti by to ještě chtělo, aby ho Toyota koupila celý.. pak by to mohla pořádně rozbalit. Představte si to: Subaru dostane k dispozici, téměř neomezené finanční prostředky na vývoj, nejnovější technologie, téměř neomezené podmínky pro výzkum a vývoj, maximální prostor na testování, nebude muset řešit problémy s přežitím.. jediný na co se bude moci soustředit je vývoj těch nejlepších silničních a rallyovských speciálů.. no už sním moc, ale ještě si představte jak budou vypadat a jak dobré budou následující modely WRX a STI.. konkurence asi dostane opravdu závažný bolehlav :yes: :yes: :yes: Navíc Subaru jsou trochu žravé, tak že jim HSD opravdu pomůže.. to ani nemluvím o úsporách v nákladech a zvýšení efektivnosti výroby, které pomohou trochu "vylepšit" ceny Subaru a zpístupnit ho "širším" masám.. Toyota taky neostrouhá, už se těším na novou Corrolu T-sport.. přimlouval bych se za techniku (zejména motor a pohon AWD) alespoň na úrovni WRX + pár vychytávek.. byla by to naprostá bomba, nový konkurent na nejlepší hothatch pod sluncem >:D :yes: Abych nezapoměl a dostál své pověsti, musím uvést, že se pouze jedná o další logický krok k dosažení cíle! Mám pocit, že to začínají chápat i příznivci Jag ( >:D ;-) ) a dokonce někteří ýbrfanatici.. Today, Tomorrow, Toyota :-!
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 17:25
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Subaru Impreza WRX Sti D4-D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 17:40
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
To spíš bude Impreza WRX STi HSD :-! Pokud by ovšem ten motor D4-D byl pořádně "ostrej" boxer (už je dávno ve vývoji), tak bych se tomu osobně ani moc nebránil..
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 17:48
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Tfujtajxl, nafta patří do traktoru, dodávek a kombíků.... To mi nikdo nevymluví.
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 18:01
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Přesto v Subaru bude.. jak furt tvrdím, pořád lepší prodávat Subaru i v naftě, než aby Subaru zaniklo.. osobně se těšim na spojení subaří turbomotor + toyotí hybridní pohon :yes:
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 18:14
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Jo, do Legacy by byl ten 2,2 D4-D ideal, to jo.Ty máš Subaru? Já mám tedy zkušenosti jen z druhé ruky-známej měl Legacy outback a když musel do servisu připravoval se na to týden. Teda ne finančně, ale duševně. Takovej arogantní přístup prý nezažil ani u VW. A to vím co myslel, měl jsem rok passat. Jinak WRX dobrý svezení, ale auto by mělo i nějak vypadat.Tot můj názor. Třeba to Toyota zlepší, ale i u nich je co dohánět. Vyjma Lexusu nic moc.
neregistrovaný "jerevan"
15. 3. 2006 18:33
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Neviem ako u vas,ale u nas v BA je super predajca. Vecsiu ochotu som este nevidel u nijakeho ineho predajcu,mozno porovnatelnu v MB... To zalezi moc od ludi,totiz:-/
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 18:43
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Je to asi 6 let, jezdil někam do Stodůlek. Jméno servisu neznám, nikdy jsem o Subaru ani nepřemýšlel. Ale je fakt že je to v lidech.
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 19:30
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
jako majitel subaru a kamarád skoro dvou desítek lidí se subaru musím zodpovědně říct, že si nepamatuju, že by jediné stálo v servisu. A v servisu je to hlavně o lidech, to je jasné. PS: Tome, STI v ropě...to se musí nejdřív zazelenat aljaška a zapršet na měsíci >:D Ale Outback v kvalitní boxer ropě...ok,beru.
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 19:44
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Já netvrdim že tam byl často, jen vím že byl nějaký problém s automatem a ten se několikrát opakoval. Ale to se stát může. Každé auto do servisu někdy musí....
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 20:07
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
V dnešní době není nic jistého, ani to, že nebude STi v ropě ;-\ ale to už by byl fakt extrém.. do STi asi ne, ale jinka bych ten diesel klidně zavedl do všech modelů. Souhlas, takovej Outback s 200+ dieselovýma koněma by teda vúbec nemusel být špatnej.. když o tom tam přemýšlim, tak 2.2 D-CAT se 180 koníky by se mi v Outbacku tady docela zamlouval :yes: Ale spíš tam budou dávat jen ten svůj boxer..
neregistrovaný "Alessio"
15. 3. 2006 20:53
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Jistě...subaru jedině boxer (s technologií D-CAD, možná). Naftu bych dával do všeho, hlavně tribeca a outback s foresterem. Další na řadě bude legacy a do imprezy nějakej ropa dvoulitr. Kdyby byl hodně sportovní, tak bych si ho dokázal představit i ve WRX (ale benzín bych rozhodně ponechal), které by sice přišlo o svůj náboj....hele, víš co? Spíš bych tam nechal benzíny a přidal hybrida. To je cesta ;-)
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 22:03
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Hybrid dostane Subaru určitě, na to bych si klidně vsadil
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2006 20:02
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Ne, mám M6 v dieselu ;-) Co se týče designu, tak jediná Impreza, která se mi líbí je STi, WRX taky ještě snesu, ale sériová verze je teda nci moc ;-\ Forester je takovej pracant, žádná přehlídka designu.. Legacy se mi líbí docela hodně :yes:
neregistrovaný "MadPete"
16. 3. 2006 00:39
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Tome, opravdu bych od Tebe necekal rozdilnou reakci ani kdyby Toyota vyrabela strivka do jitrnic nebo mrkaci panny. Je opravdu dojemne sledovat jak si klotovy rukav hraje na fandu aut. P.S. O jakem cili to mluvis, 7 koutu sveta pod jednim nebem?
16. 3. 2006 21:57
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 3. 2006 22:12
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
GTI, od tebe jsem taky jinou reakci nečekal...co takhle pochválit Toyotu za péči o naše životní prostředí? He? Kovboj,jako ty, by to měl přivítat, ne?
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 00:47
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Podle me jsou hybridy slepa ulicka, protoze neodstranuji jadro pudla- motor spalujici fosilni paliva. Je to pouze zpusob snizeni spotreby.
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 12:43
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
auta jsou také slepá ulička. za sto let budou vznášedla... PS:fosilních paliv je ještě dost a s přísnými normami a ve spojení s hybridními pohony je to dobrá cesta. Vodík ještě není dost technologicy na výši (látky-tzv.hydridy).Solární energia? U nás těžko. Takže hybridy jsou jasná volba.
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 21:24
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Ci? Ekopozera, ktery si mysli, ze snizenim spotreby o 2 litry na 100 prave spasil planetu? Az budou hybridni tahace a Toyota prestane svou logistiku stavet pouze a jedine na silnicni doprave mozna zacnu verit, ze tu jde o ekologii.
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 14:09
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
A proč si myslíš, že nelze přidat "hybridní" ústrojí třeba k motoru na vodíkový pohon? ;-) Ještě něco: vodík je možná budoucností, ale možná taky ne.. nevim, stále ovšem ještě existuje spousta technických překážek jeho masového použití.. třeba se to za 20 let podaří vyřešit.. to co ale bezpečně vim, je fakt, že hybridy lze plně využívat již teď, dneska :-!
neregistrovaný "Tom"
18. 3. 2006 15:29
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
[odkaz] :-!
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 14:24
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Cíl je jasný: být zároveň největším, nejefektivnějším a nejziskovějším výrobce na světě, ovládnout 15% "světového" trhu s auty. Pozor velice důležité!!! Tento cíl ovšem splnit za podmínek co možná největší ohleduplnosti k přírodě (srovnej s přístupem některých jiných výrobců..třeba taková absurdita, jako muset platit nechutný prachy za filtr pevných částic - ten, kdo chce být "ekologický", ten si za to musí připlatit.. tomu se říká zvácenost :no: :no: :no: ), zároveň snaha o dodržování tzv. social responsibility a taky permanentní pomoci svému "okolí".. víš např. to, že Toyota USA dala 5 mil $ na pomoc obětem hurikánu Catrina? Nebo to, že v posledním roce dala 31 mil $ na podporu kultury, umění, vzdělávání, ochrany životního prostředí apod. Nevim kolik do toho dali jiní, ale a víš, co tušim ;-) Toyota má totiž svůj systém propracovanej ve všech možnejch oblastech, nejenom ve výrobní efektivitě :-! Co se týče mě, tak mám dvě stránky zájmu o auta: 1) auta, 2) výroba aut a vše okolo..
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 15:04
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
proč máš rád toyotu? Vím, je to možná divná otázka, ale čím tě zaujmula právě ona a nic jiného? A co design?
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2006 17:07
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
První a dlouho jediná Toyota ve který jsem měl možnost jezdit, byl Land Cruiser (první přesednutí ze Škody Favorit bylo opravdu zážitkem >:D ).. když sem se pak rozhodoval, který si koupim auto pro sebe, rozhodoval sem se mezi Toyotou Carina a Mazdou 626.. Mazda vyhrála kvůli designu a celkovému "sportovnějšímu" zaměření. U Mazdy sem pak zůstal až do současnosti (626-626-626-M6).. zpět k Toyotě. Co se týče aut, tak mě Toyota "dostala" právě tím Lanďákem, který je pro mě pořád tím nejlepším opravdovým off-roadem (v současné době mám občas možnost jezdit s poslední generací LC100) a je to moe srdcovka :yes: Už je to dlouho, ale jel sem taky Celicu.. Toyota mě dostala po druhé ;-) zrovna nedávno sem se několik km svezl Priusem.. neuvěřitelný zážitek!!! Poprvé jsem při jízdě autem sem nějak opravdu reálně pocítil, že žijeme ve 21.století.. to auto je tak mimořádné, až mě to fascinuje.. nic ze současný relevantní evropský produkce se tomu nedokáže vyrovnat.. ten pocit když se rozjíždíš a neslyšíš motor, to je něco mimořádného, koukáš jak malej kluk na ten display (jo, zůstal sem hračičkou..) a bavíš se tím, jak se mění druh pohonu, co se zrovna s autem děje.. to je vážně něco :yes: Může za mnou přijet třeba s GTI, STi či M5, ale neuděláš takovej dojem, jako když se potichu přiblížíš s Priusem ;-) Člověk si hodně rychle uvědomí, kde zůstala Evropa a kde je dnes Japonsko (minimálně v oblasti techniky).. absolutně nesrovnatelné ;-\ Design? Současnej Lanďák nemá chybu, bere mě furt stejně jako když přišel na trh.. zbytek je pro mě zatím (!) moc konzervativní, ale třeba nový Yaris nebo Aygo se mi docela líbí.. Nové Lexusy - sem unešen, teba GS430 v černé metalíze s příplatkovejma kolama.. óóó, beru hned :yes: :yes: :yes: Z US modelů se mi nejvíc líbí coupe od Camry - Camry Solara :-!
neregistrovaný "Alessio"
17. 3. 2006 18:47
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Tak tuhle odpověd by si měl přečíst zdejší guru (myslím toho apoštola, tu princeznu krásy) :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
18. 3. 2006 12:26
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
>:D
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 21:20
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Az si setru ze stolu karcinogenni saze asi prehodnotim svuj nazor, ze nekonecny retez kamionu plynoucich z a do nasi male manufaktury se se slovem ekologie prave neslucuje... Jsem si rovnez jist, ze kazdy Yen vydelany genialni efektivitou na vpravde lidovem Aygu pomaha nasytit hladovejici v Etiopii. P.S. Az nekdo zase bude spilat na PR kanonadu od VW, odkazu na tento tvuj prispevek.
neregistrovaný "Tom"
18. 3. 2006 12:25
Re: Go, Toyota go, Subaru vem s sebou :-)
Samozřejmě je to mysleno v relativní poloze, výroba automobilů totiž už principu moc ekologická být nemůže.. jde o to, snažit se to dělat alespoň v rámci možností co nejvíce ekologicky.. Toyota finančně podporuje regiony ve kterých má fabriky, to je fakt.. až postaví závod v Etiopii, tak jim tam tapy pár Yenů (spíš dolarů) napumpuje ;-) Tady nejde o PR kanonádu, tohle je normální u většiny japonských firem.. vychází to z toho, jaké je Japonsko: hodně lidí na relativně malé ploše ze které navíc přes 60% tvoří hory, málo vhodných ploch, málo nerostných surovin, téměř vše se musí dovážet.. tyhle podmínky jsou základem, který ovlivňuje filosofii japonských firem - orientace na ekologii a efektivitu ve všech oblastech je prioritou..