Novinky
Prodali podil v Subaru, prodali podil v Suzuki, tak kdypak se zbavi Opelu a Saabu 😄
Značku Opel/Vauxhall/Saturn/Holden určitě neprodaj, nahnutý to má Saab a možná i Hummer! IMHO maj na US trhu stále moc značek, chtělo by to další redukci..
Prodej Hummeru nedává sebemenší smysl. ;-\ To už ať raději odstřelí GMC a rozšířená řada Hummeru plně zaplní jeho místo.....Ale teď mi to došlo. Zrušení GMC = 0 peněz. Prodej Hummeru = hodně peněz. Takže jen chtějí další hotovost. Otázkou zůstává nakolik je moudré prodávat jednu z mála značek koncernu, které se daří "být in".
Cadillac: výkladní skříň koncernu, zachovat co nejčistší Art&Science design, návrat ke jménům, vymyslet označení pro BLS, CTS a SRX, přejmenovat XLR na Allanté, STS na Seville, DTS na DeVille, Escalade ponechat, přidat vrcholný model ve stylu studie Sixteen, pojmenovat Fleetwood. Další dvě značky v luxusním segmentu, Buick a Saab. Saab modely 9-2, 9-3 (platfoma BLS), 9-5(platforma CTS), zrušit 9-7 SUV. Přeplňované motory menší než Cadillac a Buick. Buick: Lucerne(levnější DTS) přejmenovat na LeSabre a předělat design zádě. Nad LeSabre dát nový vrcholný model Invicta(levnější Fleetwood). Enclave velký luxusní crossover. Nový základní model namísto LaCrosse. Rainier zrušit, Terraza zrušit, Rendezvous nástupce, malý crossover. V USA prodávat tuto trojici společně. Žádné slevy, všechny mírně zdražit, co nejmasivněji nasadit hybridní verze. Nebudou si konkurovat ani designem ani pojetím. Saaby se budou odvozovat od Cadillaců zmenšením motorů, případně přidáním přeplňování a samozřejmě designem. Buicky velikostně začínají tam, kde Saaby končí, odvozují se od Cadillaců snížením zákl. výbavy, design naprosto jiný, kulatý proudnicový design s retro elementy, typické ventiporty na bocích všech modelů. Trhy: Cadillac: Amerika, EU, Asie. Buick: Amerika, Asie. Saab: Amerika, EU. /// Off-roady a pick-upy: základní – Chevrolet, GMC zrušit, Lifestylové, dražší – Hummer. /// Mainstream: v USA Chevrolet a Saturn, Chevrolet retro design, Saturn futuristický design, americká obdoba Opel, Vauxhall, Holden. /// Sportovní: Pontiac. Malý roadster Solstice beze změny, muscle car Firebird (dvojče Chevrolet Camaro), sportovně laděné sedany Grand Am (přejmenované G6) a Bonneville. Aztek zrušit, Vibe zrušit, Torrent zrušit, Montana zrušit. /// Dodatky: Nová generace vanů. Zástupce dostanou Chevrolet – retro a Saturn/Opel/Vauxhall/Holden. V žádném případě nebudou na tomto základě vznikat paskvily pro Pontiac a Buick. Supersport Chevrolet Corvette zůstává jako halo-auto. Udělat variantu pro Pontiac a označit jako nástupce GTO. Obrovské investice do stylové reklamy pro každou ze značek. Vybodnout se na Suzuki, Subaru, Isuzu. Vyrazit okamžitě každého manažera, který navrhne rebadge, zlevňování, přejmenovávání slavných modelů, rušení značek, propouštění atd. Tato řešení činí propad snesitelnějším. Ale nikdy nikomu nepřivodila růst.
😄
Tak a kde seženeš ty lidi co to budou kupovat?
Tak a kde seženeš ty lidi co to budou kupovat?
GM je nejprodávanější koncern.
Lonesi,nemáš statistiky prodeje US cars?Klidně i v EU.Zajímá mě hlavně,jak si vede Cadillac.dík 😉
Zajímavý, možná by si to měli u GM alespoň přečíst, třeba by se v něčem inspirovali.. BTW když se bavíš o tom zlevňování, víš co GM zrovna teďka chystá? [odkaz] a co tohle? [odkaz] to jsou věci po dvou deci..
To s tou Astrou je dobrý tah. A má stejný důvod jako vznik Cadillacu BLS. Švédský továrny jsou špičkový, ale o Saaby není moc zájem. Ty slevy....slevy dělá každej. Obzvláště v USA. I Evropani a Japonci tam nabízejí různý pobídky. Ale spíš jde o exkluzivitu u prestižních značek. Odrazuje to snobskou část klientely.
Jo souhlas, zrovna to čtu - produktivita o 15% vyšší, mzdové náklady o 25% nižší než v Německu.. dobrej tah, jak udělat Astru kvalitnější (nemám iluze o pracovní morálce a smyslu pro detail tureckých zaměstnanců 😉 ) a přitom cenově konkurenceschopnější :yes:
A za pár let bude mít na štítku některá z příštích Aster na štítku stejně MADE IN GM DAEWOO auto and technology 😉 stejně jako OPEL Antara 😄 A bude se dělat s příští generací Lacetti.... možná fikce možná ne....
GM je typicky priklad, jak se nema delat celosvetovy obchod - nerizene investice do jinych firem, ignorace zvyklosti zakazniku na jinych kontinentech, kratkodobe planovani atd atd