Myslím že 80 000 oproti GTI je super cena. Toto auto je totiž trochu dál než GTI. Asi to někoho urazí, ale je to tak. Super ostrá verze, se kterou můžeš létat po okruhu a nechávat podobné ostré HH za sebou. Jen to chce mít sponzora na pneumatiky. >:D >:D:yes:
Je hezké že se ptáš a že hned nekritizuješ. Za prvé Astra OPC oproti GTI má zcela odladěný(téměř závodní) podvozek, pro informaci odlazen u Lotusu. Není to tedy jen obyčejný HH se sníženým podvozkem a jinými tlumiči a stabilizátorem a nabouchnutým motorem. OPC je okruhové autíčko převlečené do civilního přibližovadla. Skvělé jízdní vlastnosti se ukázaly na Numburkringu, kde byla Astra OPC testována jezdcem DTM a kde naplno demonstrovala sílu, dynamiku a dravost. To je dost důležitý argument. Čísla totiž neříkají vše. Za druhé, GTI má 200koníků, teda 147KW. To je o 40 koní méně, což se už dá poznat. 184kW má jen Golf R32, a to je trochu jiné kafe. Je to atmosférický 6válec o objemu 3,2 litru, samozřejmě bez turba a točivý momen přenáší na všechny kola systém 4motion se spojkou Haldex před zadní nápravou. To je jistě ale už jiná kategorie. A mimochodem, tento Golf R32 má o 10koní víc než OPC, 250 koní, a přesto má srovnatelné parametry. Tím chci jenom říci, že současně je OPC jediným HH s 2 litrovým turbomotorem a pohonem předních kol, který je bezkonkurenčně nejrychlejším autem této kategorie. Renault mégan ani Golf Gti se OPC nemohou rovnat. Jsou to mírně upravené a sériovky, poskytující skvělé svezení, zaměřené na požitek ze skvělé jízdy ale i na pohodlí. Kdežto OPC je derivát sportovního automobilu se vším co k tomu patří, jako je stoprocentní podvozek a prozatím nejsilnější motor. (za chvíli tu bude sice Mazda MPS se 250K, ale podvozkem stejně OPC nebude stačit, ale možná že se mýlím, to ukáže čas) Proto cena o 80 000kč oproti GTI není moc. Sice OPC není tak všestranné auto jako GTI nebo Megan Sport, ale pro ty, kteří chtějí zažít nefalšované pocity závodníků je stvořena dokonale. Nejde tady o to ,že se bude masově prodávat, ale o to, že reprezentuje automobilku, která se účastní prestižních závodů GT a DTM, a kdo bude toto auto mít, bude vyjímečný. >:D:yes:
Je fakt ze se v Oplu moc neorientuju a ani ho moc nemusim, ale dobre. Pokud je to tak jak rikas, tak mam spis pocit, ze srovnavat OPC a GTI neni na miste. Bylo by potreba srovnavat vrcholne modely, tedy OPC vs R32. Podle me je OPC prave nekde mezi GTI a R32, ale ma bliz k tomu druhemu. Taky IMHO podvozek Golfu je pomerne slusny. V Astre jsem nejel, tak nemuzu porovnat. Samozrejme pokud se bavime o pomeru cena/vykon, tak na tom OPC bude lip. Za par tisic navic poskytuje vetsi vykon, ale mozna zase min airbagu atd. Je taky fakt, ze jsem prilis prakticky zalozeny a ani jedno z tech aut bych si nekoupil. Posledni ostreji ladene auto, ktere bych bral byla predchozi Octavia RS. :-)
Ridere, ty teda umíš argumentovat. Na tebe je se třeba připravovat hodně dlouho :yes::yes: >:-[] , ne jak na na jiné na tomto serveru že ...???Jinak je to skvěle napsané a přesné.
Ta farba je super, skoda ze sa neda nakonfigurovat do GTCcka. Ale za novu generaciu astry( 5D, GTC a Caravan)+ OPC=klobuk dolu, Bravo OPEL, len tak dalej!
je to sice tak trochu mimo debaty ale vsimli ste si pri tom teste ze astra OPC ala suverjne omhno vacsiu spotrebu a to aj proti 3 litrovemu BMW1 ...neviem co s teho vypliva len som to chcel dodat >:D;-)
Opel se převlékl za falešného lékaře a bude léčit konkurenci. Jak? Jednoduše: Použije osvědčené středověké metody pouštění žilou :yes: Tyhle dvě auta jsou opravdu kladivo na čarodějnice... Za volantem OPC se budeš tetelit blahem- tohle Ti jinde nenabídnou ;-) Vectra ze sebe strhala svěrací kazajku v podobě omezovače na 250. S Opelem, kámo, musíš počítat... Udělej si klidně iglů z VW prospektů, ale neschováš se. OPC tě vytáhne z Wlčí díry pěkně za ouško a TY budeš muset potupně skládat ódy na jeho svalnaté tělo ;-) Král je mrtev- ať žije král !!!
>:D prej mu dělá dobře když ho zespoda zvolna *** a pak ovšem musí ta kočka v neoprénu rychle levačkou ******* :-) Do toho musí ovšem kukat hodiny s kukačkou sedmou a hasák musí bejt rozžhavenej až do běla. Tím mu pak utáhneš kolem ***** dvě oka z ostnatýho drátu >:D >:-[] Jo, abych nezapomněl... taky prej má rád ************* *******, no ale to asi máme rádi všichni ;-):yes:
**, chápu že tě tak do běla rozpálilo to OPC :-) Jak sem už psal: život jsou i prohry- o tom se teď budeš často přesvědčovat ;-) Taky na ulici. Svět se změnil. Starý ikony budou mít v kovošrotu čestný místo, ale na ulici už jenom s doprovodem. To víš, stáří je neůprosný :-)
:yes: OK, mě jde jenom o techniku- chápej... ;-) ***h kdekoho- to je Tvoje parketa, já o to nestojím. Rád si pokecám se vzdělanýma fandama, což- jak jistě chápeš už z podstaty vylučuje Tebe :-) Ale respektuju Tě ;-) což znamená že o Tobě vím- nic víc, nic míň :-!
Jo, souhlasím, také mám dojem, ža na víc, než na čísla, tlaky a výfuky nemáš. ;-) Je to jev nikoliv ojedinělý. Ovšem vzdělaný fanda... tak k tomu máš hodně daleko. Neklesej na duchu a se spřízněnými si vyměňujte tabulky plnících tlaků :-) P.S. A buď originální... vím, je to těžké s číslama :-);-)
Tohle auto si fandy bezesporu najde - je to vidět i v téhle diskusi... ;-) Z mého pohledu se už ale jedná spíše o kulturistu než atleta...A mám takový pocit, že řidičské zážitky budou v tomhle autě založeny především na syrové rychlosti a ne až tolik na požitku z řízení toho auta - na okruhu dokáže bezesporu vyniknout, v reálném světě na horších silnicích to však možná tak skvělé nebude...Dle dosavadních testů má Astra OPC zásadní problém s přenosem točivého momentu do řízení a také s jízdou na mokru...Takže z mého pohledu na okruhu - :yes: , ale kdybych hledal řidičskou nirvánu, zastavil bych se u pánů z Renaultsportu... ;-)
rena -co??nech toho, megane trophy je sice rychla kara votom zadna ale tyhle OPC, jsou ciste zavodaky upravene na bezny provoz, jinak trophy vypada taky celkem gutt ale OPC je OPC >:-[]
Málo jsem specifikoval - nešel bych pro Megana, ten mi naopak svým charakterem OPC dost připomíná...Šel bych pro Clio Renaultsport - to je z pohledu řidiče auto dle mého gusta... :yes:
Uvidime nova Corsa bude mit v ostre verzi 200PS! >:-[] pak to budou rakety na 4 kolech :yes: osobne si myslim ze i v Opelu Meriva OPC je 180PS na preplnovanou 1,6 velmi slusny vysledek.Jsou to drtici VW klanu >:D
Pro mě tato Astra má jeden zásadní problém, pohon pouze předních kol. V této cenové relaci bych bez váhání šel do Imprezy WRX, čtyřkolka je čtyřkolka. Sám jezdím s výkonou předokolkou, ale když přijde na věc, tak za podmínek, které dnes panují na silnicích, nejsem schopen se udržet ani Octavie TDI 4x4.
máš sice pravdu, ale OPC by nemělo plnit roli klasického rodinného (rozuměj: vždy použitelného) vozu. Je to silniční zbraň... Neboli: zimu odjezdíš s Oktávkou a pak přesedláš na OPC :-) Myslím že Opel šel cestou lehkého potlačení všestrannosti ve prospěch adrenalinu. A udělal dobře :yes:
Nahoře kolega Rider výborně popsal OPC a další spříznené vozy... No... tak jsi to, doufám pochopil. Asi bys těžko moh´koupit Astru OPC a trávit v ní všechny své autochvíle. Tohle vyžaduje poměrně dobře situovanýho hošana, ovšem ne s vybranejma chutěma. Ten by totiž koupil Caymana. Takže hošík, co vydělal pár kaček na burze, v garáži má naftovou Vectru v combi... ten si možná pro zábavu to OPC pořídí. A protože tebe bude doprovázet jenom jedno jediný auto, tímhle slzavým údolím... buď rozumnej a kup GTI. GOLF GTI. Báječně tě povozí na svejch 200 koních. Nebuď tvrdej jako OPC... buď milovník života... v němž tě bude doprovázet věrnej kámoš - GOLF GTI. BRAVO VW-PORSCHE :yes: