Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa 8C Competizione se možná dočká výroby

Antonio Baravalle, nedávno jmenovaný šéf Alfy Romeo, se hodlá pustit do riskantního spuštění malosériové výroby osmiválcového kupé, které bude vycházet ze studie 8C Competizione, představené před více než dvěma lety na autosalonu ve Frankfurtu.
Zpět na článek
7. 3. 2006 10:34
neregistrovaný "Neo=)"
7. 3. 2006 10:36
neregistrovaný "Czerwik"
7. 3. 2006 10:48
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 11:10
neregistrovaný "TR"
7. 3. 2006 11:25
neregistrovaný "125S"
7. 3. 2006 11:27
neregistrovaný "Enzo"
7. 3. 2006 11:40
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "125S"
7. 3. 2006 13:03
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 12:25
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 12:27
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 13:28
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 14:45
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 19:51
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 15:32
neregistrovaný "Essesant"
7. 3. 2006 19:32
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "Essesant"
7. 3. 2006 19:40
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 12:29
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 12:41
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 13:02
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 09:23
neregistrovaný "manitou"
7. 3. 2006 13:33
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 14:12
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 16:45
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 16:59
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 15:26
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 20:25
8. 3. 2006 11:48
neregistrovaný "Lovap"
7. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 14:28
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 14:48
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 16:31
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 16:35
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 17:00
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 17:19
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 17:34
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 14:52
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 15:21
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 15:57
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 16:34
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 17:20
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 16:01
neregistrovaný "Toran@ga"
7. 3. 2006 16:03
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 21:43
neregistrovaný "anonym"
7. 3. 2006 20:08
neregistrovaný "kujruc"
8. 3. 2006 09:09
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 12:35
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "Neo=)"
7. 3. 2006 10:34
bez titulku
Tleskam nad takovym napadem!Vyslat takovou nadheru na silnice nepotreje mit odvahy ale citu! At zije stary duch Alfy! Vivat! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Czerwik"
7. 3. 2006 10:36
bez titulku
Krásna táto Alfa 8C Hneď by som ju bral... :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 10:48
Nádhera
myslím, že tady je všeho tak akorát... design.. ten snad ani nebudem zmiňovat, a pokud to vyjede, tak technika bude taky skvělá.. motory bez debat... prostě klenot... ta spojitost s minulostí z toho je cítit v každém pohledu..!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TR"
7. 3. 2006 11:10
bez titulku
No to je BOMBA!!!! sakra nemam na ni......:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "125S"
7. 3. 2006 11:25
Fiat Coupé
Moc překrásné italské auto. Taky by nebylo k zahození, aby i Fiat měl nějaké svoje menší kupé(Ferrari pro chudé)jako bylo Coupé.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Enzo"
7. 3. 2006 11:27
Re: Fiat Coupé
Souhlas Coupé je fajn, moc pekny auto. Chtelo by to obnovit presne tak jak rikas... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 11:40
Re: Fiat Coupé
myslím, že tohle měla plnit práve Alfa GT.. ale jinak souhlas.. Maj to dobř rozdělený - Fiat, Alfa, Lancia a Ferrari, masserati... ale trochu konkurence ve vlastních řadách by neuškodilo... ;-) :yes:
neregistrovaný "125S"
7. 3. 2006 12:12
Re: Fiat Coupé
Kdyby zrušili AR GT, tak by Coupé nemělo ve koncernu konkurenci.
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 13:03
Re: Fiat Coupé
..však říkám, tak či tak je to OK.. a ona GT je taky moc pěkná... (povedená/nepovedená.. to je na každým).. takže nejsem proti.. ;-) a ta konkurence ve vlastních řadách může být jen prospěšná... ;-)
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 12:06
RETROHLÍK
Vidím, že by to chtělo na Alfu hodit Bangleho župan... pak by to mohlo mít grády... takhle... jenom na Matěje... tam by to určitě bodovalo.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 12:25
Re: RETROHLÍK
:yes: ...ano, uz sme sa o tom aute myslim bavili. Je tak nejk "vseobecne" krasne, ale bez duse (cim netvrdim, ze krasa nemusi niekomu stacit :yes: ). Trosku sa bojim toho, aby to nakoniec nebol iba taky "rozpacity vyrik", akym bolo BMW Z8.
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 12:27
Re: RETROHLÍK
Přesně.
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 13:28
Re: RETROHLÍK
mně se to naopak hrozně líbí... vzpomeň jak na tom alfa byla v dobách své slávy... vždyť ty auta dělaj skvěle řadu let.. kde bylo tenkrát bmw... vzpomeň na Spider duetto, nebo 6C.. (masku speciálně na 6C Freccia d´Oro).. nebo Giulietta z let +/- 55... to nemluvím o technice ale o stylu. Nyní by to rozhodla cena.. což Z8 (mimo jiné) nezvládla.. je pravda, že pokud to bude drahý... nikdo nebude chtít "poruchovou" alfu, když může za ty prachy mít třebas ze stáje massrati nebo ferrari... A pokud to bude mít cenovku níže než ostatní, tak proč né.. Mně se třeba nelíbí Audi TT a kolik jich jezdí.. a tedy s rozumnou cenou to může bejt zajímavý... :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 14:09
Re: RETROHLÍK
..ved prave, ze kamenom urazu je styl toho auta. Na moj vkus je to prilis uhladene. Cakal by som, ze sa tam "rozohra" hlbsi napad ako "iba" oble linky. Ze v tom bude dravost... Cena: ta bude dolezita, ale nech bude akakolvek myslim, ze 500ks seria tej Alfy sa vzdy preda...na to ma spravny rodokmen, aj exkluzivitu poctu kusov. Len som si neni isty, ci taketo auto (takto karosovane) dokaze pozdvihnut imidz znacky tak, ako to u Fiatu cakaju... Ci to auto bude pre Alfu dalsou legendarnou bombou, alebo ci neostane iba krasnym a drahym autom, ktore ale v dejinach "zapadne" tak, ako sa to stalo prave Z8. Pre mna to auto ma krasu, ale nema guraz (osobnost). ;-\ ;-)
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 14:45
Re: RETROHLÍK
..hmmm.. z tohoto pohledu asi máš určitě pravdu.. ono v hlubším nejen automobilovém vnímání ale i obchodním, to dozajista přínos bude... už jen při úpoutání pozornosti na "500 ks", které sotva mohou pozvednout příjem... ale bude fungovat jako "image-maker" sportovních aut. Snad je cílem klovnout do šedého klišé a řidičů právě SLK, TT apod. Na víc bych ji nepasoval a asi by to nemělo ani význam... tam jsou jiní. Spíš to vidím jako poukázání na minulost... pro ty, kteří vědí, že Alfa existuje ale nic víc, tak těm říci.. my jsme dělali sportovní auta a závodili jsme v době kdy si CH Lindbergh "hrál".. >:-[] .. Vidím v tom jasnou paralelu s Alfou 33-3 Stradale... Jen okopírovali minulost současným stylem... A právě mám pocit, že Alfe (Fiatu) nyní pomůže cokoliv ale hlavně náprava reputace.... Tak to vidím já... :yes: ;-) ale asi bychom mohli takhle opět debatovat týdny... :-) ;-)
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 19:51
Re: RETROHLÍK
hmmm...ja zas myslim, ze ona mieri skor niekde nad SLK & spol a tesne pod (mozno na uroven) 911. /// Alfa 33 stradale (krasne kusy)...ale myuslim, ze obna vtedy viac zapadala do tvarov AR vtedajsej doby. A zaroven dokazala sokovat viziami. 8c pre mna neplni ani jedno: je sice krasna a odkazuje na design klasickych AR, ale az prlis sa vymika s reality AR 2006 -a to opacnym smerom (dozadu). Ckal by som miesto nej nieco ostro rezane v designovom namete 159/brera, co by ten design zaroven niekam posuvalo (niekam = do "xcentrickej" sportovosti). A auto by bolo aj krasne aj muskularne. ;-) Inak so vsetkym suhlas...
neregistrovaný "Essesant"
7. 3. 2006 15:32
Re: Cista Alfa
No fakt nevim, ale me prijde 8c jako koncentrace vseho co Alfa chce predstavit: Nejde o supersport ale GT, AR vyrabi sportovne luxusni auta a jako takove je supervykonne kupe s V8 ta nejlepsi volba - V12 zustanou vyhrazene pro Maserati a Ferrari. A me osobne velmi oslovuje ;-) Je jen logicke, ze se odvolava na svou historii, pac ma, na rozdil od mnoha jinych, byt no co pysna...
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 19:32
Re: Cista Alfa
Ano, to vsetko sedi...mne len islo o dynamickejsi, svojbytnejsi design. To v prvom rade - potom by som ani nemal strach, ze auto v dejinach zapadne prachom. moj (osobny) nazor (!) je ze to je az prilis "soft" designovane, ze toto by zvladlo aj menise designove studio. ;-\ ;-)
neregistrovaný "Essesant"
7. 3. 2006 15:25
Re: Beh
Tak nevim, Z8 je dle me nejhezci BMW za poslednich 15let. Melo dusi - subjektivni nazor - mnohem nejvic ze vsech v Nemecku vyrabenych aut. Asi to jejich zakaznici nezkousli... 8c Competizione je dle meho nazoru klenot. Videl jsem ji i nazivo a vypada jeste lip nez na fotkach. Nejvetsi problem je u tohoto kousku s produkci: Spolecne zavody Maserati a Ferrari nejsou v soucasne dobe schopny vyrabet dostatecne mnozstvi agregatu a mechanickych skupin (Transaxle, prevodovky a motory). Navic nedokazi ucinne, tak jak jsou soucasne uzpusobeny, vyuzivat uspory z rozsahu. Pevne verim, ze by se skvele bezproblemu prodalo ne 500 ale 5000ks 8C za ceny okolo 100 000€, tesne pod Maserati GT. Bohuzel je v soucasnosti problem je seriove vyrabet... Az budou pripraveny vyrobni kapacity na novou AR166, Nove velke Lancie a pripadne Maserati SUV, tak bude jina situace...
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2006 19:40
Re: Beh
Hmmm... to, ze sa Ti paci Z8 je asi logicke. Ak mas rad juzanske auta (a paci sa Ti aj tato 8c), tak Z8 bolo navrhnute v juznskom style. Mohla to byt polovica tej casti problemu, kt. sa tykala designu. BMW nikdy neakcentovali juznsky design - takze zakznici to auto sice kupovali, ale nikdy nezapadlo do portfolia BMW. Takze dnes to nie je nijaka legenda. A ani nebude.../ Alfu 8c som aj ja videl nazivo (pred 2,5 rokom vo Frankfurte) ...a ano, vyzera mozno lepsie, ale tu ide o zakladny tvar (u mna),a ten je proste podla mna daleko od toho aby to bolo auto na ucebnice designu (ako napr. AR SZ - teraz nemyslim doslova az takyto extrem, ale nieco tak silne. ) Aj ked priznavam, ze na mna juzanska designova skola az tak nezabera, takze mozno mi v posudeni brani moj "blok" ;-)
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 12:29
navrat
AR mezi automobilovou elitu je avizovan jiz dlouho, kdyz to vezmeme poporade, tak rada 147 se jednoznacne povedla a ackoliv jeji prodeje nedosahuji francouzsko-nemeckych masovek byla prijata a vnimana kladne, 156 nastartovala proces obnovy, 159 posouva jeji poselstvi jeste dale, 166 zustala na urovni 164...tedy jako nove se nedokazala protlacit mezi tristar a zustane vyhledavanou ojetinou s nizkou cenou. Kudy dal? Prestiznim modelem podtrhujicim celou paletu AR. Alfa chce byt konkurenci v prestizni tride, da se rici, ze souperi se Saabem, Volvem a do sfery BMW, M-B, Audi zasahuje okrajove...fanouskum nezbyva nez drzet palce v boji o jeden kolac a doufat, ze trend koupe luxusnich sedanu, hatchu a kupe vydrzi minimalne do doby, nez budou italove stat na nohach stejne pevne jako nemecke trio!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 12:41
Re: navrat
Návrat? Ždímá se Da Silvova invence, vtělená do 156ky... dál to nepostoupilo ani o píď... Podívej se, kde je BMW.. a za chvíli vyjede MB-C. Mimochodem na silnici jsem tu neviděl zatím ani jednu 159ku...
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 13:02
Re: navrat
Tak, jak to pises to prece neni...DaSilva pouzil pouze temata minulosti a povedlo se mu je zabalit do podstatne modernejsiho havu nez treba u 155. S odstupem casu je naopak patrne, ze 156 byla, je a bude hranici uspechu DS, kterou dosud neprekrocil (mozna ani neprekroci)a jelikoz pracoval s jasnymi identifikacnimi prvky, tak i samozrejme diky jeho umu vypada AR tak jak vypada. Dostala modernejsi tvar, ale stale je to Alfa. Porovnej o kolik se zmenily posledni tri rady BMW 3...Jak se lisi soucasna A4 od genialniho vajicka Audi 80 z roku 1986? Jde o evoluci uspesneho. Stejne jako u AR! I model 156 byl vyjimecny, 147 uz neni tak krasna jak mohla byt, ackoliv je stale nekde jinde nez konfekce...Takze, rozhodne se neda rict, ze AR po odchodu DS ztratila invenci, pracuji s tradicnimi vyrazovymi prvky...to je vse. O prodejich AR159...ja videl zatim pouze jednu na silnici a ctyri na kamionu. Odpovim polootazkou...Kolik jsi na silnici videl kusu nejprodavanejsiho auta v Evrope za mesic leden, tedy GP? Ja, zase krome tech na kamionu ani jedno...Tolik odpoved o pripadnem uspechu, ci neuspechu...Passat se zacal na silnicich objevovat az pul roku od predstaveni v CR a u BMW rady 3 to trvalo jeste dele...nemam strach. ;-)
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 16:30
Re: navrat
Uvidíme... nějak mě Alfa zdecimovala tím GT, do toho Brara... zdá se mi to moc "laciné" na pohled. GP najíždí prodeje, viděl jsem jedno a podrobně jsem ho obcházel... Apoštol je vidět snad každou minutu... těším se na čísla prodejů.
neregistrovaný "manitou"
8. 3. 2006 09:23
Re: navrat
Ten passat, půl roku, ještě jako taxikářskej. Neříkám, že je hnusnej, neříkám, že je hezkej, ale kupovat něco, v čem jezdí jen taxikáři ? Děkuju nechci.
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 13:33
Re: navrat
..oba svorně musíme uznat, že nové BMW 3 coupé aspiruje na titul obludy roku... >:D >:D a Da Silva..?? kde je teď..? ;-)
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 14:12
Re: navrat
Musím říct, že BMW 3 Coupe moc povedený neni teda, zezadu to fakt připomíná koreu... chjo :-(
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 16:33
Re: navrat
Jo... teď se lišíme v pohledu na tuhle alfu... nějak mi to nehráblo na těch správnějch místech... to víš... to není hra na slepou bábu ;-) To trojkové coupe... počkejme až na živé snímky... nechce se mi věřit, že by nánebralo.
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 16:45
Re: navrat
..tak na slepou bábu hraju... >:-[] ale 3-er coupé nic moc.. tahle alfa je o něčem jiným.. mně se líbí.. je to jako s hodinkama.. Tissot heritage classic collection.. s odkazem na minulost ale přitom "up-to-date".. prostě -master piece-.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 16:59
Re: navrat
Tak zde se shodneme ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 15:26
Re: navrat
Kde je BMW? Myslis radu 3? Myslis tu radu, ktera na minule BMW odkazuje nekolikanasobne vic, nez rada 5 a 7? Myslis tu radu, ktera vypada az na zadni svetla jako navrat ke korenum? ;-) Vyborny vtip! M-B C, design Mercedesu obecne vypada nyni z premiovek asi nejlepe (CLS, ML), i kdyz s novym "Eskem" se uplne ztotoznit nedokazu (zrejme kvuli nehezke zadi s ramecky okolo svetel). Nejhezci sedan vyssi stredni ma nyni naopak doma A6 (v ramci Nemecka). A abych nezapomnel z AR166 jsem jeste stale nadseny, byt je klasicka az prilis.
7. 3. 2006 20:25
Re: navrat
Já vnímám jako největší pecku BMW5... to je téma snů.
neregistrovaný "Lovap"
8. 3. 2006 11:48
Re: navrat
Tak to máš pravdu, ale žiaľ predchádzajúca generácia BMW 5. Tá súčasná je bangleovitá "zrůda".
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 14:08
AR 8C
Jednoduše nádherná... víc slov myslím ani neni potřeba :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 14:28
retro to hell
když už stáří nic nového nepřináší ještě můžeme otevřít zaprášené album a vzpomínat na zlaté časy... Jó to bylo tenkrát když Alfa Romeo...Targa Florio...Mastroianni...
Tudy cesta nevede: když se budeme pořád ohlížet k historii staneme se její součástí ;-) AR 8C je klasika :ruka v kakáči namísto opravdového moderního a nadčasového sportovního vozu :no:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 14:48
Re: retro to hell
.. to jako.. třeba by se dalo říci, zbořme Karlův most a hrad a postavme místo toho opravdu něco moderního a nadčasového, abychom přitáhli turisty... ?!? :-O
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 14:51
Re: retro to hell
no jestli Alfu uživí návštěvníci továrního muzea, může to zůstat tak jak to je ;-)
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 16:31
Re: retro to hell
..máš dobrý slogany, ale bereš to jen z poloviny... Zkus mi teda ukázat nějaký opravdu moderní a nadčasový sportovní vůz.. Neříkám, že nejsou, jen taky netvrdím, že Alfa je hromada sra ček a je vlastně jen rukou v kakáči... ;-\
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2006 16:35
Re: retro to hell
:-) :yes:
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 17:00
Re: retro to hell
trochu jsi to vytrhl z kontextu ale budiž: můžeš neustále bednou eprozinu faceliftovat úspěšný model s větším(911)či menším(Golf)úspěchem, ale zabudovat do poměrně celistvé a nádherně ladící modelové palety takové retro jako toto, to je KÁCH. Toto auto má jeden společný jmenovatel od předu až do zadu: syndrom vyhoření... :no: No pokud máš v garáži místo na Alfasud a 33ku, tak z ní budeš nadšený ;-) ale pokud od nositele tak slavného jména AR čekáš víc než přehrabávání mršin tak Tě to kapku rozhodí :*)
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 17:19
Re: retro to hell
Pripominas mi majora Terazkyho a premalovani palcatu na gulomet v obrazu Jana Zizky. Mam dojem, ze Ti AR jako znacka nerika vubec nic, jinak by jsi odkaz Alfasudu a AR33 ve spojeni s 8C tezko dal dohromady. To co z Tebe vypadlo je pouhou snuskou bezzubych argumentu, vypalenych bez rozumu. Opravdu nechapu, co jsi tim chtel rici. Model 8C se inspiruje zavodnimi Alfami z padesatych a sedesatych let, se vsim, co k tomu patri. Proto i oznaceni pasujici k zavodnimu vozu. Cely tvar je navrzen zcela nove, nechava se pouze inspirovat detaily a zadny model prachsproste nekopiruje, nebo-li byla do nej vlozena stejna invence jako do kterehokoliv modelu. Tohle neni vuz pro bohate hejsky jeste bohatsich rodicu, dealery vsehochuti, nebo zlatniky z vaclavaku. Tohle je auto pro znalce...krasy, historie, techniky!
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 17:34
Re: retro to hell
OK. podle mě opravdový znalec a fanda historie bude jezdit právě těmi historickými modely... Jako každý správný fajnšmekr ;-) No a ti smozvaní ochránci historického odkazu značky budou tasit meč na takového technického plutokrata co by Alfě přál aby všem vytřela zrak něčím novátorským :no:
Ale stejně se nezlobím ;-) :-)
neregistrovaný "ericn"
7. 3. 2006 14:52
Re: retro to hell
třeba podobný monstrum jako je "tančící" dům... ble děkuji nechci... Retro prvky na autech jsou pěkný, viz Alfa 8C :yes:
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 15:21
Re: retro to hell
Neni retro jako retro, tohle neni Challenger, nechces snad tvrdit, ze neco velmi podobneho uz jezdilo??? AR opet vyuzila svoji bezednou studnu napadu...navic svou studnu opakuji, ne cizi!
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 15:35
Re: retro to hell
ať je to jak chce, zavání to nostalgií praskajícího gramofonu a písněmi Edith Piaf. Taková Brera jasně vzkazuje: vpřed, zpátky ni krok... :yes:
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 15:57
Re: retro to hell
Krasa je jen jedna a muze mit spousty podob, klasicka, moderni...no a 8C je ta klasicka, nebo-li ta, ktera se s decentnimi zmenami dokaze delat a) cela desetileti, b) kdykoliv. Viz. P911, silueta Lambo apod.
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2006 16:34
Re: retro to hell
historii neodpářeš... a buduješ novou historii aby jsi se z ní mohl taky poučit.. Asi jsi tedy podle toho co říkáš jeden z těch, co 2x do jedné řeky vstoupí... hmm... ;-\ snad nebudeš v politice, protože nepoučen historií... nechtěl bych tě jako vůdce... :no:
neregistrovaný "mari"
7. 3. 2006 17:20
Re: retro to hell
my vizionáři jsme si už zvykli na život v ústraní :-) ;-)
neregistrovaný "Toran@ga"
7. 3. 2006 16:01
národní modifikace
doufám, že soudruzi v Itálii neudělají někde chybu a pomyslí na požadavky v různých zemích. Jinak to bude docela sranda až to domácí importér zhyzdí nějakou přibastlenou mlhovkou z OBI
>:D
Jinak je krásná a kdyby uměla vařit a prát, hned si ji vezmu za ženu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
7. 3. 2006 16:03
Re: národní modifikace
povez, kdepak jsi prisel na ty mlhovky???
neregistrovaný "anonym"
7. 3. 2006 21:43
Re: národní modifikace
mylel jsem zadní...
neregistrovaný "kujruc"
7. 3. 2006 20:08
super
fakt krasna alfa hodne se povedla ale.................. kdo ví ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 09:09
kapesníčky s sebou...
No kámo teď se drž ;-) Alfa 75 3.0V6: říká Ti to něco? Jo jasně mezi babiččinýma briliantama ho nehledej. Bylo to dítě ulice, vyrůstalo na ní,snášelo opovržlivé pohledy okolí. Ale nikdo se mu neopovážil odporovat. Jeho drzý a sebejistý postoj,ten hrůzostrašný kukuč a ochota zaůtočit na všechno kolem sebe z něj udělalo opravdový KULT :yes: Každý bavorák se před ním musel zamknout do sklepa aby nebylo vidět jak si přehazuje spodky. Byla to opravdová osobnost a kašlala na to cosi o ní kdo myslí... Jasně, před operou bys s ní sklidil jenom útrpné pohledy ale to nebyl její svět...
Byla hmatatelným důkazem že osobnost se vytvoří sama, omletá mlýnskými koly života a zbavená kudrlinek a historických volánků. Žádné luxusní střevíce po úctyhodných předcích a večery u rodinného krbu s poplakanými kapesníčky nad slavnou historií. Ale klidně nohy zabalené v novinách a velkou vůli něco dokázat a kašlat na všechny kolem... Jó tam se rodí pravé automobilové osobnosti ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:35
Re: kapesníčky s sebou...
:-) :yes: