Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Šéf Subaru pro AUTO.CZ o novém turbodieselu!

Oficiální prezentace nám nestačila a na "tiskové konferenci" v Ženevě se otázky nekladou. Požádali jsme tedy prezidenta Fuji Heavy Industries o upřesňující odpovědi přímo na odchdu z expozice. Ochranka a tlumočník šíleli, pan Takenaka byl ale vstřícný.
Zpět na článek
2. 3. 2006 10:07
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 11:00
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 12:14
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 12:55
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 13:57
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 14:47
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 17:23
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 20:28
neregistrovaný "Tibby"
3. 3. 2006 08:23
neregistrovaný "Marko"
3. 3. 2006 10:45
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 10:52
neregistrovaný "Tibby"
3. 3. 2006 12:41
neregistrovaný "Alessio"
4. 3. 2006 00:18
neregistrovaný "Marko"
4. 3. 2006 12:15
neregistrovaný "Alessio"
4. 3. 2006 15:13
neregistrovaný "Marko"
3. 3. 2006 23:54
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 14:28
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 14:38
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 12:03
neregistrovaný "Charon"
2. 3. 2006 12:17
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
2. 3. 2006 12:34
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 3. 2006 15:38
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 16:16
neregistrovaný "Breakthru"
2. 3. 2006 13:13
neregistrovaný "ultra"
2. 3. 2006 12:35
neregistrovaný "Brano"
2. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "ultra"
2. 3. 2006 13:53
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 18:05
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 20:07
neregistrovaný "qwert"
2. 3. 2006 23:08
neregistrovaný "Láďa"
3. 3. 2006 07:40
neregistrovaný "petriik"
2. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 14:00
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 18:08
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 07:45
neregistrovaný "petriik"
3. 3. 2006 09:35
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 14:11
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:19
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:08
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:27
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 15:33
neregistrovaný "humbert"
2. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:45
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 18:11
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 19:05
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 14:31
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 14:36
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:47
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 14:52
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:55
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 18:15
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 23:16
neregistrovaný "Láa"
2. 3. 2006 14:23
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:29
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 14:58
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:05
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:11
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:17
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:58
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 16:03
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 16:07
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 17:14
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 18:40
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 07:57
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:19
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:57
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 16:04
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 16:09
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 17:15
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 18:38
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 18:18
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 19:30
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 21:50
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:39
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 14:33
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:08
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 15:10
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:50
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 16:31
neregistrovaný "Gonzaless"
2. 3. 2006 16:37
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:18
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 17:29
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 17:31
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:38
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 18:46
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 16:17
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 16:25
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 17:19
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:39
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 18:42
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 10:59
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 19:27
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 19:32
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 19:44
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 19:47
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 19:50
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 11:59
neregistrovaný "r69"
3. 3. 2006 12:40
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 20:40
neregistrovaný "carmik"
2. 3. 2006 21:59
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:07
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:56
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:44
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:09
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:19
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 3. 2006 23:35
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 3. 2006 23:51
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 3. 2006 00:32
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 3. 2006 08:13
neregistrovaný "anonymni uzivatel vozu subaru"
3. 3. 2006 09:52
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:50
neregistrovaný "anonym"
2. 3. 2006 23:32
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:10
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 3. 2006 00:16
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:28
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:51
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 07:41
neregistrovaný "Kermit"
3. 3. 2006 09:55
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 10:01
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 23:49
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:16
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:37
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:02
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:24
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 10:38
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 11:17
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:47
neregistrovaný "pohodar"
3. 3. 2006 09:47
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 10:06
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 11:45
neregistrovaný "ZZ"
3. 3. 2006 09:52
neregistrovaný "manitou"
3. 3. 2006 11:11
neregistrovaný "Láďa"
5. 3. 2006 00:00
neregistrovaný "TARAN@GA"
3. 3. 2006 11:41
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "ciello"
3. 3. 2006 13:13
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:39
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 13:52
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:44
neregistrovaný "icxks"
4. 3. 2006 16:31
3. 3. 2006 16:40
3. 3. 2006 16:53
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 17:54
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:12
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 20:24
neregistrovaný "David"
4. 3. 2006 20:52
neregistrovaný "beam"
3. 3. 2006 17:01
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:29
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:58
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:11
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:16
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:29
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:38
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:02
neregistrovaný "Láďa"
3. 3. 2006 18:23
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 18:54
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 19:21
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:40
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 20:03
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 22:01
neregistrovaný "Alessio"
4. 3. 2006 13:35
neregistrovaný "Alessio"
5. 3. 2006 08:25
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:16
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 19:28
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:32
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 19:35
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:38
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 19:53
3. 3. 2006 20:06
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 20:27
3. 3. 2006 20:12
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 20:17
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 20:28
3. 3. 2006 21:37
neregistrovaný "čenda fára"
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 10:07
4 redakcia
+ body za rozhovor. :yes: Chcel by som sa este spytat ci na tej prezentaci u Subaru padla aj otazka, ci v Subaru zvazuju presunutie svojich m-sport aktivit z WRC do ineho serialu...(dakujem) ;-)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 11:00
Re: 4 redakcia
Či presunutie, to neviem. Ale Subaru Impreza štartuje v seriáli Super GT, v kategórii GT300. A taktiež japonskom Super Taikyu Series. A myslím (neviem to na 100%), že scooby neštartuje ako súkromník, ale ako značka.
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 12:14
Re: Subaru do F1?
Ano ja viem ;-) Ja mierim inam. David Richards zadal stavbu novej M-Sport centraly "Fulcrum", v ktorej by mal sidlit jeho novy team F1. V zakulisi sa povrava, ze prave Subaru by chcelo dodavat motory (za vhodnych podmienok v serialy F1), a posunut sa na uroven Hondy a Toyoty. Ich program F1 je totiz v jap. velmi uspesny. Kvoli vyjasneniu buducich pravidiel v F1 je DR v poslednej dobe velmi casto v kontakte s Ecclestonom a Mosleyom.
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 12:49
Re: Subaru do F1?
:yes: :-) Mimochodom, nevieš o nejakom kanáli, ktorý prenáša SGT?
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 12:55
Re: Subaru do F1?
nejake zostrihy by mali bezat na Motors TV, Eurosporte, a francuzskom TV Moteur...ale ja som to tam nikde nevidel (Moteur nemam)...ale ani som to tam nehladal, takze... Btw, v SGT tento rok bude startovat aj novy Ford GT :yes:
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 13:57
Re: Subaru do F1?
Áno, ale práve v GT300.. :-) Je to trošku úsmevné, keď si uvedomíš, že v GT500 debutuje Lexus s SC430.. ;-) A som zvedavý, ako sa presadí Maserati MC12 :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 14:42
Re: Subaru do F1?
ano...a SC430 vyzera dost dobre. Maserati nasadi myslim Team Goh Japan (??), co je sice skuseny team, ale podla mna im to na Nissany, Toyoty a Lex stacit nebude. Nie, ze by nebojovali na vrchole. Ale vitazit asi moc v prvej sezone nebudu... Inak, neviem co je to MC12 zac...ci su to neni tie auta, co boli stiahnute z ALMS 2006...
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 14:47
Re: Subaru do F1?
Uvidíme, vo FIA GT boli veľmi dobré..
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 17:23
Re: Subaru do F1?
..ano, uvidime. Akurat, ze FIA GT ma ...ako by som to...no uroven tohto serialu je velmi diskutabilna...v porovnani s SGT. Japonsky serial sa mi zda byt daleko profesionalnejsi a vacsina teamov tam je profi-zavodnych. Na rozdiel od FIA GT, kde mam pocit, ze startuje velky pocet "nadsencov".
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 20:28
Re: Subaru do F1?
Áno, úroveň FIA GT šampionátu je naozaj diskutabilná. Už len tie pravidlá. Zaváňa to trošku diletantizmom :-) Zober si posledné dva ročníky, o čo tam išlo? Karty boli od začiatku rozdané, len sa čakalo či Kox nezabudne natankovať, či sa Kumpenovi nerozpadně auto pod zadkom alebo či to Fomenko nešvihne o stenu.. Jediné, na čo sa dalo pozerať, bolo NGT. Tam sa tie 911tky aspoň "pobili" o miesto na slnku s Modenami. Ale nič si z toho nevidel, lebo všetky kamery snímali emcéčka alebo cépäťky. Alebo Fomenka, keď už mal blízko k boxom, lebo všetci režiséri vedeli, že s gumami nadranc mu to moc nejde a keď to švihne o tú stenu, tak to zvýši sledovanosť :-)
neregistrovaný "Marko"
3. 3. 2006 08:23
Re: Subaru do F1?
No vsak ja to ani nejak zvlast nesledujem...podla mna by to chcelo noveho schopneho promotera, statut MS, a 5-6 vyrobcov, ktory budu zastupeni bud priamo, aleobo prostrednictvomschopneho sukromneho teamu. Pravidla by mali byt jasnejsie tak aby to ani medzi tymi "specialmi" nelietalo od "steny k stene" (MC12 vs. DBR9), a uz vobec nie v jednom zavode so slabsimi "zakaznickymi" 911 a Modenami. Aha, a sucastou serialu by malo byt LeMans (zas iba striktne pre klasicke GT, bez ucasti tych placiek typu Audi R9) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 10:45
Re: Subaru do F1?
ono je asi obecně strašně těžké stanovit technické parametry...každý si to dělá jinak a objem dneska už moc věcí neřeší. Pak stejně jedou bohatří týmy lépe díky lepří technice. Ale limitovat váhu,objem zakázat určité technologie....myslíš, že by to pomohlo?
neregistrovaný "Tibby"
3. 3. 2006 10:52
Re: Subaru do F1?
Ano, peníze jsou prostě znát. Ale přesto..vem si třeba Super GT (former JGTC). Restriktory a brutální hmotnostní handicapy jak pro vítěze kvalifikace, tak pro vítěze závodu. A je radost se na to koukat :yes: Když seženeš nějaké záznamy v DivX-u, protože live to u nás neuvidíš nikdě :no:
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 12:41
Re: Subaru do F1?
nebo dělat závody sériových aut v kategoriích? Jako třeba do 400k, do 450k...
neregistrovaný "Marko"
4. 3. 2006 00:18
Re: Subaru do F1?
...myslim, ze take pokusy tu uz boli...lenze tam to zas zakape na tom, ze na starte neuvidis tovarensky team. Nepojdu do toho, pretoze vazne hrozi, ze niekto bude mat pri seriovom aute tak vhodnu koncepciu na okruhy, ze ho s inak postavenym autom nepojde porazit (napr. Modena by v seriovej podobe DB9 rozmetala na prach). To u specialov nehrozi,...tam to ide vzdy upravit do pozadovej podoby. No, a ked nemas tovarensky team, nemas ani dobre medialne pokrytie...taka je dnes doba. / V IDEALNOM SVETE by to fungovalo tak, ze by som vypisal serial podla nejakych pravidiel (jeho sucastou by muselo byt 24h Le Mans), podla ktorych by automobilky mohli postavit uplne samostatny model auta, ktore by ale museli predavat aj sukromnikom (proste novy trhovy segment: specialne zavodne GT, nehomologovane na cesty). Vsetci (tovarensky team, profi-team, sukromnik) u konkretnej znacky by teda zavodili v zasade s rovnakym autom...napr. u Ferrari s imaginarnym Ferrari 650GT-R. Takto by museli postupovat vsetci zucastneni vyrobcovia. V REALITE by o mozno fungovalo este lepsie: automobilkam by sa totiz asi nepacilo, ze musia mat v zasade rovnake auto, ako ich sukromny zakaznik - takze by sa to cele obmedzilo na suboj profi-teamov a sukromnikov. S perfektnou technikou.
neregistrovaný "Alessio"
4. 3. 2006 12:15
Re: Subaru do F1?
Nápad pěkný leč nereálný....proč by automobilky dávaly prachy na nové "image" modely, které by ale nebyly v prodeji pro šejky a top-managery? Proč by měli nasazovat něco jiného než Modenu nebo DB-9 ? Vylepšují tím image i naprosto sériových aut, která pak jdou na dračku.
neregistrovaný "Marko"
4. 3. 2006 15:13
Re: Subaru do F1?
Mozno preto, ze taky model by jednoducho zvysil zisk... Myslim, ze vsetci vyrobcovia maju kapacity (technicke aj technologicke) na to, aby s pozuiim sucasnych dielov "poskladali" trochu ine auto... Ale chcelo by to az prilis ochoty - co dnes asi tazko. To je fakt...
neregistrovaný "Marko"
3. 3. 2006 23:54
Re: Subaru do F1?
...ved prave preto, ze dnes si to kazdy v GT robi ako chce...potom to tam "lieta od steny k stene". Je trochu absurdne ak "hovado" typu MC12 zavodi proti "poharovej" 911. V tom vybudovani ramcovych technickych poziadaviek by som problem nevidel (a ked uz nie inak, tak ako pise Tibby - systemom hmotnostnych handicapov) - skor by to chcelo fakt dobru promotersku firmu. Aby sa vytvoril jediny zaujimavy GT serial pre cely svet (aj vyrobcov) - tak aby sa nemuseli rozhodovat ci pojdu s do toho s GT, alebo plackou, alebo ci pojdu do Le Mans, FIA GT, ALMS, alebo SGT (a kazde z nich ma ine pravidla 8-s ).
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 14:28
Re: Subaru do F1?
Kde beres Motors TV? Ty *** z UPC to vloni zrusili a ja jsem ted bez tohodle skvelyho kanalu 8-s
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2006 14:38
Re: Subaru do F1?
nikde..ked som v UK ;-\ Ono to nejde naladit ani na Astre. Podla mna zmenili vysielaciu frekvenciu...kvoli tomu vam to vypadlo aj z UPC.
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 10:54
objev
Výborný rozhovor! Přirovnal bych zjištění redake k něčemu tak významnému jako je objevení nového kontinentu! Řekl bych dokonce Ameriky! Ale jinak nelze upřít plusové body za snahu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Charon"
2. 3. 2006 12:03
What?
Díky tomuto rozhovoru jsme se dozvěděli... konkrétně... nic... Půl bodu za snahu. S přimhouřenýma očima...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
2. 3. 2006 12:17
Re: What?
Přihlédneme-li k japonské "ochotě" cokoli komentovat, jsme rádi, že máme potvrzeny alespoň ty informace, které porůznu už dva roky kolují neoficiálně.
Nehrajeme si na bombastické odhalení plné faktů, jen nám připadalo zajímavé přinést autentické odpovědi na to, co podle nás čtenáře AUTO.CZ zajímá.
Půl bodu za konstruktivní pozitivní krituiku :-)))))
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 12:34
pračka diesel, myčka diesel, dieselkrb...
Cadillac diesel, Subaru diesel, Dieselkartáček na zuby :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 3. 2006 12:36
Re: pračka diesel, myčka diesel, dieselkrb...
Konečně dělají Greenpeace záslužnou činnost: [odkaz] >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:38
Re: pračka diesel, myčka diesel, dieselkrb...
>:D >:D
neregistrovaný "Breakthru"
2. 3. 2006 16:16
Re: pračka diesel, myčka diesel, dieselkrb...
>:D >:D pěkný....Myslím, že něco podobnýho udělali i s Mercedesem.Docela vtipný.Až velký budu já,nechtěl bych dieslovým prasátkem býti....
neregistrovaný "ultra"
2. 3. 2006 13:13
Re: pračka diesel, myčka diesel, dieselkrb...
Tak jak moc miluju benzinove motory, tak nejak moc nemusim diesely. Ale lidi je chtej, tak je bude delat i Subaru. A mozna tenhle boxer-diesel bude tocit 5000 otacek a bude s nim spotovnejsi zazitek, nez z drceni spojky a prevodovky tocivym momentem... :-)
neregistrovaný "Brano"
2. 3. 2006 12:35
rozhovor
Naozaj rozumel ten chlapik tomu co ste sa pytali? Alebo tomu nerozumiem ja? Podla mna otazky a odpovede nejako spolu nesuvisia...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 13:09
PROHRÁLS´ TO
V diskuzi je znát nervozita Subaru maniaků :-) Cos chtěl číst? Že to bude nejlepší motor na světě a ještě jsi čekal video s tím, jak to redaktora za kravatu natáhne do soukolí silou 200 koní? Chápu tě, tohle je těžkej hřebíček... Ještě včera ses tu oháněl holema 4x4... nějakej boxer do toho, co fetuje devadesátosmičku... a je ... konec. Konec brácho... konec tvejm růžovejm brejlím... Za rok jezdíš v normální masovce... jako každej... tedy skoro každej... To, co tu bouchá kdejakej amatér v dílně na předměstí... tohle teprve vyvíjej u tvý zamilovaný automobilky... Jo, dětské sny... kéž by to snima vystačilo na celej život... ;-) BRAVO REDAKCE, zásah na Subaru-solar :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ultra"
2. 3. 2006 13:51
Re: PROHRÁLS´ TO
No presne tak, posledni basta benzinu (v relativne masovych vodach autoprumyslu) a oni ti japonci to myslej vazne. Strach pomyslet ze by treba Lambo jednou dostalo TDI :*) ...jako darek od Audi :*) :*) :*)Do SUV treba at to daj, ale to krasne Legacy s rámusem pod haubnou??? :*) Ja se z toho... picnu...
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 13:53
Re: PROHRÁLS´ TO
Nebál bych se: "..AUTO.CZ: Který model bude s novým turbodieselem představen nejdříve? Kyoji Takenaka: Tento motor bude skvělý v našich crossoverech SUV.." Japonci nejsou hloupí ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 18:05
Re: PROHRÁLS´ TO
jooo, v masovce, přesně tak, jako třeba Ty, GTI... konečně máš radost, že máš teď (sice neopodstatněnej) důvod trefovat se do Subaru, protože sám asi jezdíš celej život v nudnejch "masovkách" a asi tě vždycky žralo, že k tvému "dětskému snu" (bohužel pro tebe zůztal navždy dětským) Golfu 1,2,3, 4 až 50. řady (všechny jsou stejná krabice a budou i za 50 let) ve kterém sis to jezdil a cítil se jako bůh, nikdo nevzhlížel tak jako spousta jiných lidí obdivuje Subaru. Kámo, je vidět, že si se ještě stále neprobral ze svého konfekčního snu... ;-)
neregistrovaný "qwert"
2. 3. 2006 20:07
Re: PROHRÁLS´ TO
Twe a je to fakt v *...Subaru uz bude delat jenom diesely a bude je davat do vsech svejch aut asi i do STi a budou hrozne spatny...jeste ze nas zahranej normalni masovky z Wolfsburgu,tam uz vedej,jak maj z auta litat brikety,proto vsichni vsichni priznivci Subaru sundaj ruzovy brejle,zapomenou na svy detsky sny o Impreze a dojde jim,ze vlastne byli celou dobu slepy,protoze jedinou spravnou volbou je neco z produkce tovarny na sny...VW....BRAVO GTI :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Láďa"
2. 3. 2006 23:08
Re: PROHRÁLS´ TO
No myslim že než daj diesel na trh, tak uplyne ještě hodně času. To budou odost dřív nabízet SUV Hybrid, než diesel. Já bych si naftu nikdy nekoupil, protože při porci 20 000 km mě úspora 10 000 Kč v palivu ročně nezabije. Radši si vychutnám krásnej pocit z benzínovýho motoru než z traktoru... Už si bvůbec někdy řídil Subaru?
neregistrovaný "petriik"
3. 3. 2006 07:40
Re: PROHRÁLS´ TO
ha ha ha, moje stará dobrá imprezka 2,0 Turbo jezdí na cokoliv (myslím benzín, nejčastěji Natural 95) a těžko se v ní budu někdy cítit jako v obyčejné masovce. Máš dojem, že ještě někdo jiný montuje nebo má v plánu montovat do auta dieselový boxer ? Sorry nás některé to zajímá - loni tady psali něco o tom, že by subaru montovalo do svých aut nějaký cizí normální řadový diesel a vypadá to že to naštěstí zavrhli ;-)
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 13:49
Mno..
Ano, víme. Víme, že FHI vyvíjí sieselový agregát pro značku Subaru. A teď taky víme, že na 100% jde o koncepci boxeru, takže zvýšení těžiště se bát nemusíme. Rozšíří se tak nabídka motorů pro fandy značky. Subaru má celkem striktně diferenciovanou cílovou skupinu, je to "srdcovka". A právě tito lidé chtěli diesel, tak jim ho automobilka dá. Nebojím se toho, že by se Subaru "přeprofilovalo" na jinou skupinu zákazníků. Subaru nebude "masovka", ani kdyby se prodeje zdvojnásobili. Tohle nadále zůstává pouhým zbožným přáním těch, kteří se chytli do sítě "masovosti" velikých korporátních automobilek.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:00
Re: Mno..
Srdcovku rozhodně nedělá počet vyrobenejch kusů... to si pleteš s Francovkou ;-) O tom, co je srdcovka či není, rozhodují zásadně jen dvě věci - auta a jejich majitelé... Majitelé Subaru navíc netouží po naftě... po té touží jejich splasklé peněženky... Tibby... Subaru dělá výborná závodní auta... To, co si koupí většina tady má k závodnímu autu tak daleko jako já do Japonska... ostatně i jejich ruce a nohy maj k závodníkům asi tak stejně daleko... Takže zbývá jen karoserie... no, tak to potěš pánbůh... jo, vlastně ještě něco zbývá... obtížně vysvětlitelná touha být jíný... při vědomí vlastní průměrnosti (to v tom lepším případě...) :-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 18:08
Re: Mno..
Neupad si náhodou ? Sti je závodní auto s rádiem a klimatizací, kámo... :-!
neregistrovaný "petriik"
3. 3. 2006 07:45
Re: Mno..
... je to normální blázen, jeden známý co narozdíl ode mě umí řídit :-), vyklepnul s moji civilní imprezou i pár N-kových aut na amatérské rallye, civilní oktávky 4x4 moc vidět nebyly
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:35
Re: Mno..
hehe :yes: takymam GT a nedam na ni dopustit... Ten clovek (GTI) vubec nevi o čem mele. Tomu že je asi z Bohnic nasvědčuje i to, jak říká svým oblíbeným autům, apoštol nebo jak a podobně... ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 14:11
Re: Mno..
je to snad dva týdny, co jsem se při popíjení svého oblíbeného espressa dostal k výtisku Auto Tip...(nebo co to bylo) a zrovna tam bylo srovnání osobních vozů s pohonem všech kol... byl jsem hodně překvapenej.. snad nejlépe hodnocený auto byl Meďák E.. pak taky Audi a docela propad byl u Subaru... to snad vykazovalo v 80% nejhorší výsledky... Někdy se na chvostu objevilo BMW5 nebo chrysler 300 ale zdárně jim se***valo Subaru... to jen tak... ;-)
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 14:19
Re: Mno..
Hodně se snažím vyvarovat se subjektivním soudům, ale udělám jednu z mála výjimek: AutoTip je podle mého mínění silně "progermánské" periodikum, takže mě to nepřekvapuje :-) Spíš by mě překvapil opak ;-) A jen tak na okraj: já rozhodně nejsem "subarista" ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:24
Re: Mno..
:-) Nejsi, nejsi... ale co kdyby >:D Ovšem (já to četl v Auto tipu taky)... pravda je, že něco je popis vnitřku auta a něco jiného tabulka výsledků...
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:08
Re: Mno..
já vím.. taky jsem to nepsal hned... vím o tom, ale sám jsem to bral s rezervou, jenže to bylo prostě na čas.. ne subjektivní hodnocení... jak rychle to projede třeba úsek o 10 zatáčkách.. atd... ve výsledku je to +/- stejné, ale někde dominuje jen jedno auto a jinde to stejný auto naprosto propadne, jinak to bylo vesměs vyrovnané... Ale tím, že to byla jasná fakta a ne bodové hodnocení, tak na tom něco bude.. a bylo to i ve funkci s ESP a bez ESP... ;-\ :-(
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 15:27
Re: Mno..
Těžko předpokládat, že ti redaktoři převzali ty časy z jiného zdroje.. Co tím chi říct je, že když chci, tak taky pojedu noční D1 v létě z Prahy do Brna ve Ferrari a bude mi to trvat tři hodiny.. ;-)
neregistrovaný "humbert"
2. 3. 2006 15:33
Re: Mno..
"když chci, tak ... pojedu ... ve Ferrari." >:D :yes: To bych taky chtěl. :-)
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:42
Re: Mno..
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:45
Re: Mno..
jasně... a já když budu chtít... >:-[] .. jo jo.. jenže je to dvoj-sečný... takže tím pádem všechno můžem zpochybnit... >:-[] ;-) já tím samozřejmě nechi ani hájit ani odsuzovat... ani jedno není moje "traum-auto".. takže bych to bral s rezervou... ;-) na všechny strany stejně jakože to klidně může být pravda.. >:D ;-\
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2006 15:49
Re: Mno..
Souhlasím s každým Tvým tvrzením :-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 18:11
Re: Mno..
Nikdy nemůžeš říct, že když je něco na čas, tak je to objektivní... a kdo ty auta řídí, co myslíš? počítač? né, člověk, většinou nějakej redaktor, takže nemůže být objektivní něco, co záleží na osobním výkonu člověka...
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 19:05
Re: Mno..
souhlas :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 14:31
Re: Mno..
K objektivitě srovnávacích testů jediné: taky mám občas špatnou náladu- třeba se hned zrána popálím o kafe, nebo se špatně vyspím :-) ;-) a to se samozřejmě odrazí v mé práci. I redaktoři mají své žabomyší války a mají taky své oblíbence. Srovnávací test je pak spíše odrazem toho kdo ho dělá. Takových srovnávacích testů do rána nakotím jak ježků :-)
PS: tím se ale nezástávám Subaru - třeba to fakt stálo za prd ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:36
Re: Mno..
V televizi na autosalonu jsi nedávno mohl vidět... zázrak 4x4 Subaru - vyjel do ledového kopce... ovšem přesně tam, kam za nim vyjela i Octavia 4M :-) Jo, jistě na rally nemá Subaru konkurenci... trvalej pohon (o cca 2 litry na sto víc)a valíš to po šotolině jako ďas... Na rally. Tady na těch okreskách zpravidla nikdo rally nejezdí... je rád, že se vyškrábe na tel ledovej kopec... a k tomu je právě dokonaá technika jednadvacátého století - třeba Haldex. Má ho i Skoda...
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 14:47
Re: Mno..
O Subaru toho moc napsat nemůžu- jediný ve kterém jsem kdy jel byla stará Imprezza kombi s motorem 1.6 :-). Co by ne ...To co zvládne vyjet Subaru nebo Haldex se špatným řidičem- to dokáže s dobrým i Volha 24 ;-) Nevěříte? Věřte...
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:52
Re: Mno..
Volha byla dobrá na papaláše :-) tu bych sem netahel... já to nahoře psal, aby bylo už konečně každýmu jasné, že je něco jiného valit 4x4 po šotolině 15kou anebo se ploužit tak, jako se tu ploužíme. Pak existuje ještě jeden blud... že jako Haldex ti vyrazí zuby... jak sepne :-) To je taková poslední obrana subaráka, než to vzdá >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:55
Re: Mno..
opravuju - 150kou ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 18:15
Re: Mno..
Prosimtě to byl test jak stehno... prý sjezdovka... nevím, ale pořádnej test oktávky jsem ještě neviděl...
neregistrovaný "Láa"
2. 3. 2006 23:16
Re: Mno..
No tak zaprvý: stálej pohon všech kol přidá maximálně litr. Zadruhý s Outbackem 2.5 se dá jezdit za 7l/100km což je vzhledem k velikosti auta a obsahu motoru hodně dobrá spotřeba. A za 3. kdo ví co použili za gumy a ta impreza neměla uzávěrku mezinápravovýho diferáku, takže kdyby tam poslali Outbacka, tak to vyjede i bez řetězů... (asi si neviděl jak Subaru zdolávalo nefalšovanou sjezdovku a ne nějakej vošklivej svážek...)
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:23
já to teda beru
Jsem majitel Forestra, ale protože najedu pracovně přes 40000 km za rok, jsem nucen jít do "tuctové" Octavie 1,9 TDI 4x4.Nyní, ale předpokládám, že až za 4 roky doplatím Octávku,tak už bude v Subaru i turbodiesel a já se k mé oblibené značce zase vrátím.Ví co dělají.Znám plno Subaráků a chtějí naftu.Konec konců Subaru není jen modrá Impreza.K takovému Forestru,Outbacku a hlavně Tribece se turbodiesel hodí. :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:29
Re: já to teda beru
40tisíc... to toho moc nenajedeš... co nám tím chceš říci? A i tak - co jako? Musíš cestou přižebrávat? Tak jezdi vlakem. Ale hlavně, Davide, hlavně nebreč, že nemáš na provoz auta :no: Nechtěl bych bejt nikdy v tvý kůži... P.S. Proč sis to vlastně kupoval? Ty náš houpeš, viď...
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:44
Re: já to teda beru
40000Km x 3 Kč za benzín = 120000Kč.
40000Km x 2 Kč za diesel = 80000Kč.
Nemusím cestou přižebrávat, žijeme v tržním hospodářství a nevidím nic špatného na ušetření za p.h.Jenom jsem napsal,že je dobře, že bude v Subaru diesel.
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:49
Re: já to teda beru
Jo, chápu... znám to, jedu v benzínu 50 - 60 ročně... a v komunitě, kde se pohybuju platím za amatéra ;-) Jezdí se i 100 tisíc ročně...
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 14:54
Re: já to teda beru
Komunita taxikaru?;-) 100k km/rok uz je porce jako prase! To ten clovek nedela nic jinyho, vzdyt je to vice nez 270km kazdy, KAZDY, den v roce. I tech tvych 60k km je celkem slusna porce. Ja jezdim tak +-35k km a obcas si pripadam, ze nedelam nic jinyho, nez ze sedim v aute:-(
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:58
Re: já to teda beru
:-) Jo, jeden taxikář mi říkal, že on se živí jen těma 90tisící... já mu říkám, jo, my se tam napřed musíme dovézt... pak vyděláváme :-) 35 je už pěkná porce... (musíš jezdit rychle ;-) Na 100tisíc ale nemám...
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:05
Re: já to teda beru
Ale vazne, pokud clovek jezdi vic nez 50k km/rok a nezivi ho volant, tak je nacase se zamyslet, jestli neco neni spatne;-) OT: Proc si vlastne nekoupis poradny auto, kdyz toho tolik najezdis;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:11
Re: já to teda beru
Já mám poěerně vymakaný pravý lejtko a letos jsem pořídil i kotoučovou brzdu na předek... takže, vona ta koloběžka... docela ještě ujde :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:17
Re: já to teda beru
Mel bys zauvazovat, jestli by ti neslusel Apostol v kombiku a tedei;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:52
Re: já to teda beru
Jedině Subaru.... >:D v naftě >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:58
Re: já to teda beru
Stejne je divny, ze ty zastupce Vlkohradskych v mistnich lesich jsi takovy puritan a naftu moc nemusis:-) Ne ze by mi to vadilo, naopak, ale divny to je, to zase jo;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 16:03
Re: já to teda beru
:-) Moc do hloubky to neřeš :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 16:07
Re: já to teda beru
Mam dneska takovou hloubavou naladu, ale ujistuji te, ze nemam ani nejmensi snahu te jakkoliv hlubkove resit >:-[] >:-[] Ale s tou naftou je to stejne divny >:-[] :-!
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:14
Re: já to teda beru
Prosim o dosetreni cele zalezitosti...Obzaloba tvrdi, ze zaprisahly priznivec koncernu VW pan GeTeI predstira, ze mu nevoni nafta, cimz by mohla byt zpochybnena jeho prizen vuci tomuto naftou prosaklemu koncernu. Obzalovany se brani slovy: "Nic Vam do toho neni, nechte me byt". Mne jako zastupce soudu z lidu zajima opravdova pricina nechutenstvi obzalovaneho vuci nafte. Stravil snad ve svem mladi par let jako ridic autobusu MHD, kteri jsou znami "ulevanim si" par litriku kazdy den a nestastnou nahodou nasal do sebe? Nebo vypisoval doklady k prevodu z nafty na LTO?? Nebo nedejboze, neni on to cerpadlar ze zapadler visky na ceskoslovenskych hranicich, kam nafta nedotece???" Obzalovany, muzete nam svuj postoj obhajit???? :-!
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 18:40
Re: já to teda beru
Jeste bych dodal, ze v pripade GTIho se nejedna o obzalovaneho, ale sprosteho vynika;-) Ted uz bych diskutoval jen vysi a tvrdost trestu. Myslim, ze par let prace na lince u Hyudaie, Hondy nebo Subaru by bylo odpovidajici >:-[]
2. 3. 2006 22:32
Re: já to teda beru
>:D pánové, dělejte si srandu z jinýho kovboje, jo ;-) K naftě mám neutrální vztah. Napíšem o tom víc, až se strhne vlna kritiky, že VW dělá naftu v CR.
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 07:57
Re: já to teda beru
Jo tak neutralni? To je divny, moc divny >:-[] Mimochodem, kdo myslis, ze VW tu CR naftu proda?:-)
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:15
Re: já to teda beru
>:D >:D :yes: .. já mam za rok +/- 45tis a to moc nejezdím... jen sem tam vezu žabařům nějakej dobrej drink... >:D >:D >:-[] >:-[] ne vážně.. nemám pocit, že jezdím moc.. spíš každej den do práce.. což jsou šušně a pak delší cesta.. tam se to nastřádá.... Jo a davide... taky jezdím benzínem... ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:19
Re: já to teda beru
Jo, ted resim novy auto pro zenu a prodejce mi furt rika, ze mam ten 2l benzin vymenit za naftu. A kdyz mu rikam , proc bych to mel udelat, tak povidal, ze se to dneska tak dela >:-[] Ja jsem driv jezdil vic, ale jsem tak otravenej stavem silnic a urovni nekterych ridicu, ze se snazim jezdit co nejmin. Proste se z poteseni stalo skoro utrpeni ;-\
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:51
Re: já to teda beru
>:D >:D ...to je přece jasný... ne..?!? že se to tak dělá... vždyť to není žádnej lůzr.. je to prodejce na správným místě.. tak to musí vědět.. >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 15:57
Re: já to teda beru
Me nesere, jen me to pobavilo. Zvlast, kdyz by to auto melo jit do vyroby, protoze jsem si vymyslel picoviny, ktery nikdo nema skladem:-)Ale fakt jsem se s nim nedokazal dopocitat ty vyhodnosti nafty:-) Teda jeden argument mel, ze az to budu prodavat, tak to bude snazsi:-) On vi co bude za 3-4 roky a ja to mam resit ted a koupit si neco co nechci jen proto, ze za par let neco mozna bude:-) Ale jinak je fajn a slusnej a verim, ze uz musi byt z tech lidi tak zmagorelej, ze si dava naftu i k snidani misto caje:-)
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 16:04
Re: já to teda beru
to chápu... nemá to lehký... ale jestli ví co bude za pár let... tak mě by stačilo, pár měsíců... jestli neví finále mistrovství světa ve fotbale a v hokeji... >:-[] bych si odběhl do tipsportu.. >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 16:09
Re: já to teda beru
Ja jsem v zivote nesazel, ale kdyby tohle vedel, tak bych mozna ucinil prvni pokus:-) A za ty prachy bych si pak koupil toho benzinaka >:-[]
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:15
Re: já to teda beru
...koukam, ze si uz prezbrojil! >:D
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 18:38
Re: já to teda beru
Jeste ne, ale je to ted docela vazny tema. Zalezi, jak moc se mi bude chtit to doresit. A prezbrojeni se tyka me drahe polovice. Ja zatim zustavam verny sve kocici kuzi;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 18:18
Re: já to teda beru
Ty komuni(s)to... >:D prosimte 40.000 km je slušná porce, tak nemachruj že najedeš víc, no a co. Kolik lidí ze 100 najede víc než 40k ročně?
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 19:30
Re: já to teda beru
On psal 50 - 60. Žádný tisíce. Jak by také mohl, když celý dny píše příspěvky :-! ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 3. 2006 21:50
Re: já to teda beru
Přesně, celej den u počítače a kiláky (jestli nemyslel kilobajty :*) ?)mu nabíhají tak maximálně na větráku od harddisku ;-) :yes: :yes:
2. 3. 2006 22:36
Re: já to teda beru
Nedávno jsem to počítal... a už jsem dojel na Měsíc, nazpátek, a jedu další štaci... Až z toho zamrazí, když vyhlédnu na noční oblohu... Nebo... když si člověk představí, že objel 20 x Zemi... a přežil to...
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:39
Re: já to teda beru
dobře tak joo, my ti teda věříme... a nejsi náhodou náměsíčnej >:D hihi ;-)
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:33
bez titulku
Taky předpokládám, že se Subaru díky turbodieselu zvednou v Evropě prodeje až na dvojnásobek a vzhledem k tomu, že na výzkumu plochého turbodieslu spolupracují s Porschem, možná budeme hodně překvapení?
Porsche a TDI. Co ty na to, GTI ? >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:39
Re: bez titulku
Bude to nepochybně výbornej motor. Mě nevadí nafta... mě vadí naftovej kovboj ;-) Teda, vadí... chápeš, jak to myslím ;-) Prodeje se nemůžou zvednout, dokud to bude vypadat jak vypadá... Snad se ještě kupujou auta podle toho, jestli jim to přes den sluší... Na rally, tam je to jedno, tam jde o to zvládnout šotolinu... to umí Subaru výborně :yes: Skoro nikdo tu rally nejezdí a soukromě už vůbec nikdo... to jsou jen dětské sny... jezdit jako jezdec rally... cestou do delvity... :-)
neregistrovaný "David"
2. 3. 2006 14:49
Re: Nemít diesel ? Vadí !
Upřímně novej Forester není opravdu moc krásný, ale Outback nebo Legacy jsou překrásná auta. :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:54
Re: Nemít diesel ? Vadí !
Outback... viděl jsem zelenýho se zlatejma plastama :-) to mě dost vyjukalo :-) Outback neberu ani náhodou... neharmonizuje mi lehoučká střecha s tím dolním plast-pontonem. Legacy... může pro někoho mít stopu něčeho přitažlivého. Nejdou jim zadní blinkry... to je umění.
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 15:08
Test v Auto Tipu
Ciello, ten test byl myslim prevzaty z AutoBildu a kdyz se podivas na specifikace jednotlivych testovanych vozu tak zjistis, ze vsechny krome Subaru meli skoro najnadupanejsi verze. Jen u Subaru vzali zakladni model Legacy. Taky cenovka u toho legacy byla polovicni oproti vitezum testu. Kdyby vzali srovatelny vuz (treba Outback 3.0R), tak by test mozna dopadl uplne jinak.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:10
Re: Test v Auto Tipu
Tomu nevěř...
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 15:50
Re: Test v Auto Tipu
Odsuzuji?
neregistrovaný "Gonzaless"
2. 3. 2006 16:31
Re: Test v Auto Tipu
Tak tomu věř...Všimni si důvodu, PROČ bylo Legacy horší: časy zrychlení v jednotlivých disciplínách - jasně, když konkurence, kromě oktávky, měla motory o 50-100% výkonnější a měly ESP.
Legacy 3.0R s 245k a VDC systémem stability ve standardu by spíše odpovídalo rovným podmínkám testu.
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 16:37
Re: Test v Auto Tipu
už si to nepamatuju... tak to sem hoď.... bude jasno.. ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 3. 2006 15:18
Re: Test v Auto Tipu
OK... já to nehájím.. to si prosím uvědom...!!! Jen to beru, tak jak to je..!! ale taky nechápu jak se vyšší výbava projeví na projetí zatáčkou než auto dostane smyk..?? už si to moc nepamatuju, co tam bylo, ale jestli to máš před sebou (asi ano) tak sem napiš všechny discipliny a vysledky... ok..? ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 17:29
Re: Test v Auto Tipu
ciello...tady mas odkaz:
[odkaz]

jak vyssi vybava ovlivni jizdni vlastnosti?
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:31
Re: Test v Auto Tipu
Jako kdyby jsi nevedel, ze dreveny dekor palubni desky podrzi v zatazkach! >:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 17:38
Re: Test v Auto Tipu
na dekor kasle pes...ale vyssi vybava take znamena lepsi elektroniku a hlavne v tomot pripade jsme mel na mysli lepsi motor (slovo vybava bylo v tomhle kontextu blbe pouzity) a lepsi 4x4 pohon s VDC
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 18:46
Re: Test v Auto Tipu
Autobild je IMHO jedním z nejvíc "nevěrohodných" a zprofanovaných časopisů.. Ale proč se divit, potom co provádí ADAC, nestojí takovéto nevyrovnané podmínky testu za řeč :no:
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:09
ČERNÝ KVÁDRA
maj ve Štěpánský... :-) Subaru-boys natrénujou triznu... začne ten co bude umět zpaměti Bezruče - "Sto roků v šachtě žil jsem, sto roků kopal jsem uhlí" >:-[] >:-[] Na závěr dojde k žehu "posledního" benzínovýho boxera... aby se zabránilo panice a davovému subaru-šílenství za posledním benzíňákem na trhu. Všem subarákům vyslovuji upřímnou soustrast :yes: P.S. to jsou pády...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 16:17
Re: ČERNÝ KVÁDRA
zrovna Subaru je firma s uzsi, ale stalou klientelou a pokud se rekne pohon vsech kol, kazdy zna prave Subaru a Ingolstadt, takze k podobnemu kondolovani urcite neni ani ten nejmensi duvod...
neregistrovaný "mari"
2. 3. 2006 16:25
TRACHTA ZA SUBARU
teda rožíhám hromničku neb i poslední poustevníci přicházejí o dieselové panictví. A bude ještě hůř- v křišťálové kouli sem zhlédl FERRARI MultiJet >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
2. 3. 2006 17:19
Re: TRACHTA ZA SUBARU
Musi ho uz konecne nasadit, nebot zanedlouho prijde konkurence ve forme Murcielaga TDI PD, Porsche GT-D, M-B SLRCDi a Astonu DBd! >:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 3. 2006 17:39
Re: TRACHTA ZA SUBARU
Aston DBd...tim jsi me dostal >:D .......k tomu snad jeste Vanquish TDi
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2006 18:42
Re: TRACHTA ZA SUBARU
Odstup satane! Takovy chmurny vize 8-s
neregistrovaný "Tibby"
3. 3. 2006 10:59
Re: TRACHTA ZA SUBARU
Jedna věta a kolik ve mě vyvolala emocí >:D U toho Murcielaga TDI PD jsem se od srdce a hlasitě smál, u Porsche GT-D mi úsměv zamrzl na rtech a zalil mě studený pot, u MB SLR CDI jsem si flegmaticky řekl "Vlastně by mě to ani nepřekvapilo.." a u Astonu DBd jsem začal tahat z kapsy nůž >:D >:D Tohle se Pájovi opravdu povedlo! :yes: >:D
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 19:27
Subaru + turbodiesel? proč ne?
jaktak sleduju ty názory co k tomuhle tématu jsou, tak nechápu proč se tak rozčilujete vzájemně? Mě to připadá vcelku logickej krok, například do Forestera nebo Tribecu to bude motor jak dělanej. Navíc si pak takový auto koupí daleko víc lidí, zvlášt v západní Evropě, kde se prodává víc a víc turbodieselů... Do Imprezy WRX STI se rozhodně nedostane haha :yes: , tak se není proč rozčilovat.... >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 19:32
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
:yes:
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 19:44
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
Díky za podporu :yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 19:47
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
V poho. Vidím to stejně a tys to řekl za mě. Subaru si moderní diesel zaslouží :yes:
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 19:50
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
:yes: přesně tak :yes:
neregistrovaný "r69"
3. 3. 2006 11:59
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
po dvou oktávkách mám Forestera ( rok a půl), zatím auta měním každé tři roky, a i když jsem s ním strašně spokojenej, jezdit za 11 l mě prostě vadí. Rozhodně bych chtěl zase Subaru, ale v dieslu, můj favorit je Tribeca diesel.
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 12:40
Re: Subaru + turbodiesel? proč ne?
Myslím, že si to vystihl uplně přesně, Subaru je super, ale co si budem povídat, všichni rádi ušetří :o) takže by se ti hodilo jezdit za 7-8l nafty a ne za 11 benzinu :yes: >:D
neregistrovaný "carmik"
2. 3. 2006 20:40
Diesel...
...SUBARU, proč ne. Trh si to žádá a určitě to přinese v Evropě vyšší prodeje, o peníze jde přece až v první řadě. Připadá někomu dnes divné, že si někdo kdo má na M-B za několik mega koupí S-Klasse v CDI?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 21:59
Konkurence se třese
Tak a je to tady!!! Chjceš výbornou čtyřkolku a prdíš na GTIho výmysly, že je k ničemu? Tak honem honem k Subaru! Máme totiž všechno! Od vysokovýkonných benzínů až po výborné diesely (a že to bude super diesel...toyota a porsche a jejich technologie to jistí). Někomu spadla čelist, jiný zarytý subarák nad ropou mávne rukou a někteří tuctoví masovkáři začnou prskat síru...ale nemají šanci...jejich bludy a s prominutím hovadiny (spotřeba u čtyřkolky o 2 litry větší :-(, že využiješ 4x4 jen na šotolině :-( ...) se minou účinkem. Tím jsem si jist! Takže, bravo Toyota-SUBARU :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2006 22:39
Re: Konkurence se třese
Musím tě opravit - správně je VW-Porsche...
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:07
Re: Konkurence se třese
až bude zase další úplně stejná generace některého bezpohlavního auta, tak to tam napíšu...teď je správně Bravo SUBARU-Toyota! ;-) >:D
2. 3. 2006 23:17
Re: Konkurence se třese
Nechápeš mě - já tě opravil, že jim bude ten motor odlaďovat VW-PORSCHE. To je snad jasné.
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:56
Re: Konkurence se třese
myslíš? VW má s motory boxer zkušenosti? Jak je to dlouho, co sjel z pásů VW s boxerem? PS: trochu to dneska přeháníš...a ty věty o zkrachovalcích...myslel jsem, že ti rozumím. Mýlil jsem se. ;-\
3. 3. 2006 00:27
Re: Konkurence se třese
Stále nechápeš - TY - TY píšeš, že Subaru pomohou Toyota i Porsche. A já ti píši, že tě opravuji, že to nebude pomoc od Porsche, nýbrž od VW-Porsche... máš asi dneska za sebou těžkej den.
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:44
Re: Konkurence se třese
mám...statika je smutná věda o veselých věcech >:D . Ale myslím to tak, že subaru oficiálně spolupracuje s odborníky z Porsche....o VW ani slovo (ale ty patrně myslíš koncern, vlastňěný porschetem...potom ale Porsche-VW ;-) )
3. 3. 2006 00:47
Re: Konkurence se třese
Jistě, ale musíme to přehodit, protože se to tak lépe vyslovuje...
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:09
Re: Konkurence se třese
jo tááák. Dobře. Takže Fuji heavy industrie - Subaru - Toyota a VW-Porsche bravo! (hlavně tedy subaru a porsche >:D )
2. 3. 2006 22:55
PROPADÁK STOLETÍ
Kdyby zejtra vyjelo Lambo v naftě... tak ho tu ukřižujem. A tady nastává zoufalej boj Subaru o přežití na trhu a kolegové z toho dělaj březnovýho jéžíška. Co je to za argumenty, že do Forestera by se hodila nafta? Nesmysl. Do každýho auta by byl nejlepší dvanáctiválec... v benzínu, to snad víš, brácho, ne. Nebo ty snad svý automodly odvádíš od zážítků z buldozéru? Další nesmyslnej klam je, že Subaru potřebuješ, protože má permanent... a k čemu ho potřebuješ? :-) :yes: Vždyť ty neumíš ani pořádně chodit, natožpak jezdit... Ale vážně. jestliže si chceš koupit permanent... pak si nemůžeš koupit nic jinýho, než AUDI... jenomže to bys na to AUDI musel mít... Takže já tvrdím, že SUBARU dělá zoufalej, nerealistickej krok směrem k naftě... tohle je jeho hřebíček... a do tří let ho schramstne trh jak malinu... Rover byl a není... Vedle toho... neznám nikoho, komu se líbí karoserie Subaru... O Tribece snad ani nebudu psát... Tady máš nespočet evropskejch děl... a ty jen proto, že si koupíš auto za pár šupů koukáš jinam a děláš z toho ceremoniál... Pravda je jinde... hraješ si na závodníka... a nemáš prachy. Jinak lítáš v AUDI QUATTRU... Copak může v zemi kde žiješ, v kontinentě, co je tvým rodištěm, za znalostí historie Quattra, budovat jiný ikony, než na QUATTRU, jsi-li tedy zapálenej do ostrejch rally?... Jo, to je frajeřinka, koupit AUDI, premiovku na 4x4 a na klíčence mít logo - QUATRO... dokonalej postoj... Se Subaru se odstěhuj do Tokia... Copak to nechápeš? P.S. Tvůj postoj je asi tak realistickej, jako bych já tu psal, že je lepší mít Civica než 911ku :-) No, rozmysli si to, je to tvá ostuda...
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 3. 2006 23:19
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Propadák století možná ne, ale propadák dne je tvůj příspěvek určitě...
2. 3. 2006 23:24
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Musel bys napsat z jakého důvodu... takhle je to jen zoufalej pokřik nad louží nafty...
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 3. 2006 23:35
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Jsou momenty, kdy věřím, že soudný člověk si udělá obrázek sám... :-)
2. 3. 2006 23:40
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Já věděl, že nenapíšeš nic... trochu jsi mě přesto zklamal.
neregistrovaný "2,7 RS"
2. 3. 2006 23:51
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Tvoje argumenty typu, že tvrzení "do Foresteru by se hodila nafta" je nesmyslné, protože "do každého auta je nejlepší dvanáctiválec", považuji za naprosto demagogické...Stejně jako většinu Tvého příspěvku - nehodlám rozebírat jednotlivé věty, protože vím, že debata s demagogem většinou nemá mnoho smyslu...A mimochodem - Ty možná zklamáváš mnoho svých příznivců, kteří Tě rádi čtou kvůli Tvému čtivému stylu, těmito zbytečnými výpady mnohem víc...Na závěr - celý Tvůj příspěvek byl hrozně negativní, škodolibý a nepřejícný, což bych nečekal od člověka, který o sobě tvrdí, že má rád auta...
3. 3. 2006 00:20
Re: PROPADÁK STOLETÍ
No vidíš... to je přesně závěr jaký sis utvořil ty. A ten závěr je zcela špatný. O tom jsem nepsal a škodolibí k Subaru nejsem. Já vím přesně, jak si Subaru stojí. Ty asi též. A vím také, jak je tu přeceňován... proto tu musí někdo napsat, že tyhle permanetní box písně jsou výkřiky kluků, co v životě nezařadili ještě ani zpátečku. Možná si neuvědomuješ, že ta tvrďárna Impreza je auto za 1,2 mega... Za to nemáš ani půlku vybavený S4... pochop, AUDI je jiná liga... a proto píšu nahoře co píšu o AUDI. A ta nafta? Jistě, že je to zoufalství Subaru... jinak by ji tam dávali už 10 let... Je to odraz toho, že jim nic jinýho nezbejvá. Jinak se těším (vlastně ani ne) jak se tu budete rozplývat až Porsche vybavý Cayenne naftou... Rozumíš, to je to farizejství... to jsou ty pokřiky mladejch kluků... Chlap, kterej chce auto, ten si koupí S4 a smete okres od západu k východu... Impreza neimpreza... tím se vůbec... chápeš - vůbec nezabejvá... volba je jasná - bud S4 nebo BMW M3.
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 3. 2006 00:32
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Demagogie... :-)
3. 3. 2006 00:46
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Jaká demagogie?
neregistrovaný "anonymni uzivatel vozu subaru"
3. 3. 2006 08:13
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Jsi nějak zapoměl, že se auto dá koupit i jako ojetina. Takže když jsem si moh dovolit ojetou imprezu mohl sem si dovolit i S4 nebo M3. O M3 jsem dokonce i uvažoval, ale pak sem nějak zjistil, že ty plechovky s pohonem jedné nápravy se nerozjedou na sněhu a dokonce ani na mokru. Když si srovnam 10 let staré modely BMW, audi a subaru tak mi impreza prostě vyjde nejlíp. Nemám rád velké auta, nechtěl sem kupovat auto z nejvíce kradených značek (každý mafián má audi, BMW nebo Mercedes). Důvod proč zavádí Subaru diesel je to že je sice těší, že mají tolik příznivců, ale málokdo si je kupuje a oni ty auta vyrábějí na kšeft. Že je tu subaru přeceňováno? To jsem si nevšim, řekl bych že spíše ty německé auta a nejvíc je TADY přeceňována škodovka, což je pochopitelné když je to domácí značka.
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:52
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Ty už vážně nevíš co meleš, do Cayena nafta vůbec nepůjde, o to s tebou vsadim vlastní boty... Dostane hybrid vyrobenej na základě technologie Toyoty, další "japonské perly" co podle tebe měla zůstat v Tokiu...
neregistrovaný "anonym"
3. 3. 2006 09:50
Re: PROPADÁK STOLETÍ
No souhlasim s tebou že příspěvek GTI je propadák >:D :no:
neregistrovaný "Láa"
2. 3. 2006 23:32
Re: PROPADÁK STOLETÍ
myslim že akorát plácáš blbosti. Jen tak mimochodem: můj fotřík přešel z A6 kombi quattro (benzín) na Outbacka a musim ti říct, že Audi a Subaru sou úplně rozličný auta. Když chceš luxus a 4x4 tak bež do Audi, když chceš adrenalin a sportovní auto s 4x4 tak běž do Subaru. Jinak od příštího roku taky přecházim od Audi k Subaru, protože by měl bejt novej Outback (bylo by blbý, kdybych měl stejný auto s fotříkem...). Jinak sem zvědavej kolik z toho 3.0R příští rok dostanou, ale když představili současnou 3.0R tak to byl nejvýkonnější třílitr na trhu, takže už se těšim
2. 3. 2006 23:47
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Láďo... co mi tu píšeš za nesmysly... Kdybys to myslel s tím sporťákem vážně, vlezes do S4, nebo S6... a jsi král okresu... Vedle toho, AUDI je opravdu jiná liga... Musím říci, že přejít z AUDI na SUBARU by mohl jen slepej a zkrachovalej. K nepochopitelné větě, že nechceš mít auto jako otec nemám opravdu co napsat. A táta jako opouští luxus AUDI a chce adrenalin :-) Hochu... nepřeháněj... aby se ti z těch tužeb jednou nezamotala hlava...
neregistrovaný "2,7 RS"
3. 3. 2006 00:10
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Je to ale ironie - zrovna koukám na eurosportu na rallye Mexico a právě dávali několik minut záběry z 80. let... A co bylo na nich - staré famózni Quattro, ostré, zlé a ultimativní...Ne jako dnešní Audi, bylo to něco jiného, bylo to zvíře...Pozici, jakou mělo v 80.letech pro fanoušky Quattro, dnes má pro fanoušky Subaru a Mitsubishi...Dnes nemá cenu přít se, co je lepší - zda Audi nebo Subaru...Oba na to jdou jinak a povětšinou také mají jinou skupinu zákazníků...A je to dobře - obojí je totiž ta správná cesta, pokud víš, proč po ní jdeš!
3. 3. 2006 00:30
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Souhlasím. Bejci z Evropy budou valit S4 a samurajové z Tokia půjdou určitě do Imprezy... obráceně mi to připadá tak nějak naruby... tobě ne :-)
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:16
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Nevěříte? Věřte! K tomu nemám co dodat. Důvodů k přechodu od Audi k Subaru bylo samozřejmě víc: míň se kradou, větší spolehlivost a Outback nebyl v roce 2004 masovka (teď už novejch modelů jezdí docela dost) a právě kvůli tomu taky čekám na faceliftovanej model...
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 00:28
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Jo a jen tak mimochodem. S6 by mu byla na *, když jede třeba s vlekem do lesa na dříví... Jediná alternativa od Audi by byl Allroad, ale ten se může jít zahrabat...

Ale jak tě tak poslouchám tak si asi v žádnym novějšim subaru nejel... a tipuju že si z okresu, kde žádný nový subaru ani nejezděj, abych totiž byl král okresu, tak bych potřeboval takový Bugati Veyron...
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:51
Re: PROPADÁK STOLETÍ
:yes: "na komoru"
neregistrovaný "Kermit"
3. 3. 2006 07:41
Re: PROPADÁK STOLETÍ
:-) jasné, ide len o prachy :-)
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:55
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Co to meleš furt o jiný lize??? to že auto stojí 2x víc a zaparkuješ ho někde u paneláku, kde tu samou kastli má 10 sousedů, to je jiná liga, to máš pravdu... ale v negativnim slova smyslu. CO třeba poruchovost to je taky jiná liga kámo, ale zase v neprospěch AUDI, už prosimtě nemel hlouposti...
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 10:01
Re: PROPADÁK STOLETÍ
GTI nezlob se na mě ale ty se z toho koncernu můžeš pos.... No nevím z čeho soudíš že Subaru je méněcená značka? Pokud se koukáš na rallye soutěže tak Subaru vidíš pořád vepředu... Audi neni nikde, 80. léta se nevrátí, Audi soutěží na poli BMW a Mercedes = jde jim spíš o luxusní segment než o sport... Takže závěr je, že když si koupit auto se kterým se chceš chlubit, tak si kup Audi (pokud na něj budeš mít), ale když chceš sportovní káru a adrenalin, tak tě luxus nezajíma a jdeš do Imprezy WRX STI... Samozřejmě záleží na každým jak se rozhodne, proto bych z toho nědělal takový drama... ;-) Hele tím nechci nějak odsoudit ani jednu značku, obě jsou technilogický špičky, jen je každá zaměřená někam jinam...
neregistrovaný "Alessio"
2. 3. 2006 23:49
Re: PROPADÁK STOLETÍ
>:D Vím, že to snad ani nemůžeš myslet vážně. Díky za aprílový příspěvek >:D >:D >:D :yes:
3. 3. 2006 00:07
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Vnímám ten křečovitý smích, vadí ti má slova... ale nemáš argument proti... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:16
Re: PROPADÁK STOLETÍ
vadí...argumenty by byly, jen asi nemají tak nějak smysl. Připadám si jako na kolotoči: "Dámy a pánové, přistupte blíže,rozum a patent na pravdu je za pouhých padesát korun,neváhejte,neváhejte, přidáme pár demagogií a vyhýbavých odpovědí,přistupte blíže...". Ten smích není křečovitý. Je to smích neprávem vyloučeného,je to smích s příchutí hořkosti, jako když se koukám na diskuze v parlamentu...hodně bezmoci...
3. 3. 2006 00:24
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Alessio... kdyby si maminka koupila Seat Leon... tak tu tečeš dneska ze SEATU Leon... Chápeš... tady nejde o to obhajovat zubynehty auto, který máš v garáži... tady jde o to, něco o autech vědět a napsat to...
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 00:37
Re: PROPADÁK STOLETÍ
>:D . Aha....a kterépak subaru jsi řídil? >:D >:D >:D bavíš mě čím dál víc. že permanent je nanic >:D spotřeba o dva litry větší >:D. Takže ty něco o autech víš? Opravdu si to myslíš? PS: nepochybuji o tom, že kdybys na subaru měl peníze, tak z něj taky teď "tečeš" ;-)
3. 3. 2006 00:44
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Já přece nepíši, že permanent je na nic. Já píši, že kdyby si tvá maminka koupila Leona... tečeš z Leona. A na tom Alessio trvám. Píšu to v dobrém, chápu tě... ovšem je dobře si uvědomit o čem jsou tyhle diskuze... O autech vím tolik, že o nich takřka donekonečna mohu psát... P.S. že mám s tím Leonem pravdu.
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:02
Re: PROPADÁK STOLETÍ
opravdu si to myslíš? že jsem prodejná **? Jel jsem v mnoha autech. řídil jsem jich taky pár. Hodně octávie I i II, almera,felda,Š120,corsa,A6. Nezmiňuji takové ty krátké projížďky (STi,C klasse...). A jako pasažér? Všechny subaru,audiny(A8ne...jen jako kaštan),škodovky...tak jako většina z kolegů tady. A musím říct: Subaru je pro mě skvělé auto. A6 je o něco pohodlnější. Octávia míň žere. Ale Subaru mi nabízí nevídaný a světově jedinečný koktejl vlastností...nízké těžiště, klidný chod boxeru,permanent AWD,skvělá spolehlivost... PS: Ještě taková záludná...kdo asi vybíral nové auto do rodiny? Myslíš, že naši? >:D Fakt ne ;-)
3. 3. 2006 01:10
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Prosím tě, snad si tu nebudeme vypisovat kdo jakou spolknul svíčku? :-) Jistě že Subaru je skvělé auto... jedno z mnoha... Je mi jasné, žes do toho mluvil... Kolik máš najeto?
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 01:24
Re: PROPADÁK STOLETÍ
čím jezdíš? :-) PS: před časem jsem se o tom s tebou bavil ;-)
3. 3. 2006 01:41
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Aha... chápu ;-) Má zkušenost je ta, že do 100tisíc km se jen učíš. Tedy do sto tisíc raději neříkej, že umíš jezdit. To spíš jede auto samo a dosažení cíle je takřka zázrak... v dnešním provozu. Mezi 100 až 400 se pořád učíš. Pak přijde období, kdy si uvědomíš, že už dál nejdeš... je to stále stejné (píši o běžné jízdě, nikoliv o závodech) A tak od půl milionu jsi s autem (autama) srostlej natolik, že když jdeš po chodníku a chceš předejít chodce, automaticky se díváš do "zpětnýho" :-) Máš se na co těšit... ;-) ale hlavně - vítěz je jenom ten, co to přežije... Píši to na jedno oko... pokračování zítra - dobrou noc.
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 10:38
Re: PROPADÁK STOLETÍ
dobré ráno PS: myslím, že skvělý řidič nebudu nikdy. Ale ani ty ne. Jak říkal starý charouz mladému, když dostal řidičák: "Jezdi tak, že víš, že jsi špatný jezdec, ale vždy počítej s tím, že ti druzí jsou ještě horší". A o tom to je. Každý dělá chyby. V rychlostech, které vysoko převyšují rychlosti, kterým je náš mozek přizpůsoben, se není co divit. Snažím se v provozu hlavně předvídat...
neregistrovaný "Láa"
3. 3. 2006 11:17
Re: PROPADÁK STOLETÍ
To že ročně najedeš 60 000, tak z tebe nedělá automaticky dobrýho řidiče, spíš když si myslíš že si dobrej řidič, tak se chováš jako prase. Nemáš náhodou Golfa nebo Oktávku? Protože co tak pozoruju, tak v těhle autech jezděj největší maséři, co si myslí že maj nejlepší a nejsilnější auto a uměj nejlíp řídit a se všema by nejradš závodili (mluvim o řidičích do přibližně 30 let (ikdyž někteří se chovaj takhle i po třicítce)))... Pak když zjistěj že jejich TDičko na to nemá, tak je docela sranda pozorovat jak jim spadne čelist...
neregistrovaný "pohodar"
3. 3. 2006 00:47
Re: PROPADÁK STOLETÍ
že s nim ztrácíš čas Alessio....... :-)
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2006 09:47
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Promiň GTI, chtěl jsem tě respektovat jako rovného diskutujícího, ale po tvých příspěvcích jsem tě přeřadil do kategorie "nesoudný blbec, co se rád poslouchá"... 8-s promiň. Nemám ve zvyku používat silná slova, tohle je výjimečně. Jsi buď totálně zaslepenej, nebo si jen něco dokazuješ. Je mi líto... :no:
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 10:06
Re: PROPADÁK STOLETÍ
souhlas :yes:
neregistrovaný "ZZ"
3. 3. 2006 11:45
Re: PROPADÁK STOLETÍ
:yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "manitou"
3. 3. 2006 09:52
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Pssst, už je ticho ? Tak poslouchej řeknu to raději potichu, majitel jednoho úspěšného autosalonu Audi si koupil to nové STi ...
neregistrovaný "Láďa"
3. 3. 2006 11:11
Re: PROPADÁK STOLETÍ
GTI asi někde v koutě brečí, že nereaguje na argumenty všech, co vyvrálili jeho nechutné teorie.
neregistrovaný "TARAN@GA"
5. 3. 2006 00:00
Re: PROPADÁK STOLETÍ
Prosímtě GTI, když tak znáš ty ikony Rally kolikrát vyhrálo Quattro Mistrovství světa?

Myslím, že v době až se bude jezdit na vodík, rostlinej olej, elektriku atd. a starý dědkové budou v důchoďáku vspomínat na starý zlatý časy, tak jediná ikona Rally která je napadne bude Lancia delta integrale. ........ a pak možná subaru.
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 11:41
Asymetrie
Padesát příspěvků k fotogalerii modelek, a třikrát tolik, k pěti velmi mlhavým větám Kyoji Takenaka o ropáku. Není to úlet? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
3. 3. 2006 12:56
NO TOHLE
Dopoledne tu nejsem... a takovejch věcí se tu děje... >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:13
Re: NO TOHLE
a ty nikde co? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 13:39
pro GTIho
použiji citaci z predátora, když ten černoch jde sám na predátora: Arnold mu řiká: "tohle nemůžeš vyhrát". Odpověděl "možná to bude plichta"... GTI, tady to nebyla ani ta plichta ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:52
Re: pro GTIho
pěkný přirovnání :yes:
neregistrovaný "icxks"
3. 3. 2006 13:44
trapas
GTI tvoje prispevky se driv daly cist,ikdyz si obcas placal pekny nesmysly...,ale to co tady predvadis ted,to je trapna ubohost,je to k smichu....je fakt vtipny pozorovat,jak "vsechno vis nejlip","do kazdyho vidis"-kazdej v skritu duse touzi po golfu,vid? >:D a porad tady nekomu cpes svy nicem neopodstatneni rozumy....vim,ze tohle verejna diskuze a kzdej si sem muze psat co chce,ale mozna by ses moh nad sebou zamyslet,nez zas neco placnes...ta tvoje "onanie",uz neni zajimava...myslim,ze to neni jenom muj nazor!? ;-)
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2006 16:31
Re: trapas
Je fajn, že ti došlo, že je to veřejná diskuze... věř... každé písměno, které jsem tu napsal... bylo vybrané... z miliónu jiných... Zamysli se nad sebou, zda sis to tu nespletl s poradnou, jak psát... ;-) P.S. Ano, pravdu máš v tom, že většina touží opravdu po Golfu... 20 miliónů už tu touhu naplnilo. To je dost, co? Představ si to - dvacet milionů lidí... přitom, řekněme, že vetšinou to kupují páry... tak - 40 milionů lidí si z lásky koupilo Golfa... Úchvatné.
3. 3. 2006 16:40
QUATTROMINDRÁK
Jo,jo. Quattromindrák... to je motor... kterej tě žene do tenat východních kultur. Žádnej boxer... Quattromindrák... a prázdná kapsa... brácho.
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 16:53
Re: QUATTROMINDRÁK
přes prázdné kapsy jsou tu jiní odborníci >:D
3. 3. 2006 17:18
Re: QUATTROMINDRÁK
V tom s tebou nesouhlasím. Máš na mysli asi vlastníky ještě levnějších aut z Korei... No, upřímně ti napíši... že motivace obou proudů, jak japano tak koreo kultury... jsou takřka stejné. Jen u těch japanofilů asi větší roli hraje akcent na techniku (u Subaru obzvlášť)... ovšem motiv (finanční) je tam evidentní... ten rozhoduje u obou zásadně. Já bych jako nejpochopitelnější grupu chápal Subaristy... tam je o čem diskutovat - technika, vyjímečnost pojetí... atd. jinak vlastně obě skupiny splývají. P.S. a nesměj se chudším... to není etické. Něco jiného je, si napsat pravdu o koupěschopnosti bazarovejch kovbojů, a něco jiného je, se těm, co kupujou levné výrobky posmívat... (nechci tě ale poučovat o vhodnosti smajlíků) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 17:54
Re: QUATTROMINDRÁK
já myslel něco jiného...ale přeneseně to může platit i na auta z číny. Ale, proboha, proč si myslíš, že kdo si koupí auto z japonska tak je chudák? Koukni se okolo sebe: octávie, ojeté passaty,feldy...nový avensis je doslova perla. PS: nízká cena samozřejmě potěší...jde o to, jestli bereš auto za mega jako auto s nízkou cenou... ;-)
3. 3. 2006 18:25
Re: QUATTROMINDRÁK
Já přece nepíši, že kdo má japonce je chudák... Auto za mega neberu jako auto s nízkou cenou... to jistě ne... Jo, s tou Čínou to sedí... počkej... nebude to dlouho trvat a vznikne tu další názorová skupina - příznivci čajnadraků :-) a to teprv bude maso jim vysvětlit... že není auto jako auto >:D ... Víš... já myslím, že se prostě přeceňuje ten cenovej rozdíl. Dnes, když můžeš koupit auto třeba na leasing... nechápu proč by mě mela vést ke koupi nízší cena auta o pár desítek tisíc... Já tomu prostě nerozumím...
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:12
Re: QUATTROMINDRÁK
no vidíš...ale cena rozhoduje. Zvláště, když za stejné peníze dostaneš často z japonska mnohem víc než z evropy. O tom to je. Já třeba od subaru dostávám i takové to podivné mrazení v zádech a zrychlený tep... tomu, myslím, jako srdcař rozumíš
neregistrovaný "David"
3. 3. 2006 20:24
Re: QUATTROMINDRÁK
Prosím tě nesrovnávej Korejský, ale hlavně Japonský auta a Čínskýma,alespoň né následujících 30let a už si konečně přiznej fakt, že né jenom v Evropě se dělají dobrá auta.Začínám si myslet, že Ti ňáký chlápek s Japonským autem přebral ženu. >:D
4. 3. 2006 16:26
Re: QUATTROMINDRÁK
>:D :yes: Nechápeš mě proporčně... Jasně, že japonská auta jsou technicky na výši... Ale to je tak všechno... Auto musí být především hezké... protože udělat auto, aby dobře jezdilo... s tím se dnes jaksi počítá automaticky...
neregistrovaný "beam"
4. 3. 2006 20:52
Re: QUATTROMINDRÁK
A prave proto bych si nekoupil zadny VW..to bych musel bejt slepej,nebo by mi muselo bejt 60 >:D
4. 3. 2006 23:31
Re: QUATTROMINDRÁK
Nerozumím... Ti, kterým je 60... to je kdo? ;-\ To je člověk jako ty... mimochodem podívej se na demografickou křivku... Plácaš velmi nechutné věty, směrem k jiným občanům. :no:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:01
Re: QUATTROMINDRÁK
Tak a ted jeste tu nasi: "....pres spaleniste, pres krvave reky...." ;-\ Vazne nevis, kdy je konec?
3. 3. 2006 17:11
Re: QUATTROMINDRÁK
To je nekonečnej příběh... :-) ... hledání sebe sama v samosvorném diferenciálu ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:29
Re: QUATTROMINDRÁK
Jsou dny, kdy o tobe opravdu pochybuju. Jsou taky dny , kdy pochybuju o sobe a o tom, jestli jsem se v tobe nezmylil. A jsou taky dny, kdy te NESNASIM!
3. 3. 2006 17:44
Re: QUATTROMINDRÁK
:-) A víš, že ti věřím ;-) Dnes... tuším... mě... miluješ. ;-) Vím, vím, to je diskuze na kterou shlížíš s velmi jaguarovským nadhledem... leč, pochop... razance quattropravdy... je v konečném důsledku pro adresáty hojivější, než 4x4 příspěvky mlžných polopravd... ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:58
Re: QUATTROMINDRÁK
Tak ja ti to shrnu, abys netapal. Z letosnich cca 60-ti dnu jsem o tobe pochyboval 15 dni, o sobe a svem usudku 5 dni a nenavidel jsem te (vcetne dneska) 30 dni. Takze asi tak nejak to bohuzel je;-)
3. 3. 2006 18:05
Re: QUATTROMINDRÁK
:-) Neříkej to večer ženě... aby na mne nežárlila ;-) :-) přeci jen... ze 60ti dnů 10 nocí horký lásky :-) to by projít nemohlo :-) :yes: P.S. Určitě mi bude stoupat skore... přijdou články o Jagu ;-) o modelkách ;-) :yes: a pak hlavně - Marrakesch... sen pouště :-) tam si u tebe nahrabu tuny písku :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:11
Re: QUATTROMINDRÁK
Moje zena je v pohode, nezarli ani na moji levou ruku (a s tou to tahnu nepretrzite uz skoro 20let), takze ty ji nerozhodis, neboj;-) Jestli to takhle povedes dal, tak tvoje skore velmi brzo stoupne tak vysoko, ze na tebe vypisu odmenu - DEAD OR ALIVE! (pricemz za prvni variantu bude priplatek) :-)
3. 3. 2006 18:14
Re: QUATTROMINDRÁK
Pokud nabídneš Jaga... tak přijedu zejtra vlakem :-) >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:16
Re: QUATTROMINDRÁK
Pokud pred tim podepises zavet v muj prospech, tak ti ho na tech par minut venuju!;-)
3. 3. 2006 18:19
Re: QUATTROMINDRÁK
vzdávám se... dnes jsi vyhrál ty ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:29
Re: QUATTROMINDRÁK
Takze se nad nekterymi svymi prispevky opravdu zamyslis? Jestli jo, tak je to vic nez vyhrat Dakar!
3. 3. 2006 18:37
Re: QUATTROMINDRÁK
Ten zdrávas mám dát 4x ;-) :-)
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:38
Re: QUATTROMINDRÁK
4x4!!! :-!
3. 3. 2006 18:42
Re: QUATTROMINDRÁK
:-) :yes:
neregistrovaný "Láďa"
3. 3. 2006 18:02
Re: QUATTROMINDRÁK
Hele a já sem pro změnu červená karkulka... GTI kecy si nech na koledu a bež radši jezdit, ať to stihneš za život alespoň 10x na měsíc a vytvoříš novej světovej rekord. Tim že sedíš u PC ztrácíš akorát čas... Najel si dneska už svejch 164,38 km aby sis splnil svoji metu 60 000 km za rok?
3. 3. 2006 18:13
Re: QUATTROMINDRÁK
Seš vostrej, jak vačka vod Subaru :-) Tys to nahoře špatně pochopil, já nejezdím na rekordy... je to můj dlouholetej průměr. Jízda autem je běžná součást mého života, mé profese. Jdeš mi na kůži ;-) tak dnes jsem najel jen asi 80... ale neboj, určitě to doženu. Já to včera napsal a opravdu jsem vyhlédl k obloze, díval se na Měsíc a říkal si - to je přece šílený... tam a nazpátek a už zase směrem tam... :-) P.S. Kolik máš najeto ty?
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 18:23
Re: QUATTROMINDRÁK
GTI, dere se mi na mysl...ty jsi....můžu to říct? nerad bych tě urazil svým nepřesným odhadem tvého zaměstnání (60 000 ročně)
3. 3. 2006 18:34
Re: QUATTROMINDRÁK
Alessio... už se to tu psalo vícekrát :-) znám ty evergreeny. jeden maník, nejakej "zelvavti" se tu se mnou dokrve řezal, že optimum je za rok 10 >:D Tak jsem mu napsal, že mám kámoše (opravdu), co jezdí to samé... ale na kole >:D >:-[] Ty počty kilometrů jsou jednak profesní... to je logické... jednak rodinné... občas, když mě pustěj (chivasclub ;-) ) i mimorodinné... a též - milostné, myslím tím jízdu pro jízdu... Tenhle želva... ten nepochopil, že třeba bouchnu do dveří kanceláře v letní podvečer a jedu se 100km jen tak projet... hraje Knopfler... a člověk poklidně jede a krásně si odpočine... Takže nespekuluj o mé profesi... Nebo... jedu domů... nikoliv nejkratší cestou... jen třeba o pár km delší trasu... ale v tom to je ... láska k autům, láska k jízdě... Vsadím se, že bys mou profesi neuhádl. I když... :-) A protože vstup sem není podmíněn prezentací životopisu... nechme to budoucnu...
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:54
Re: QUATTROMINDRÁK
Koukaže jste se dostali dost daleko od Subaru a jejich dieselu >:D :no: No nic, třeba se k tomu ještě vrátíte ;-)
3. 3. 2006 18:56
Re: QUATTROMINDRÁK
:-) Já bych rád... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:21
Re: QUATTROMINDRÁK
Knopfler? Pouč neznalého (Mark?). Jinak, musíš být v jednom kole...najezdit za den tolik kilometrů a ještě celý den sledovat diskuzi...trochu začínám chápat tvoje někdy až fanatické postoje. Auta (diskuze o nich)jsou tvůj život. nebo alespoň jeho velká část. PS: já si ten odhad nechám na chvíli, až budeš plácat blbinky o AWD >:D ;-)
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 19:40
Re: QUATTROMINDRÁK
Docela jsem zvědavej, co z tebe vypadne ;-)
3. 3. 2006 19:44
Re: QUATTROMINDRÁK
To se ti jen zdá, že mám fanatické postoje... píši lehce s usměvem ve tváři... Lidi nejsou ovšem zvyklí čelit barierám vět... otupělost, způsobená rezignací na zjišťování obsahu sdělení... vede ke zkratkovitým soudům... P.S. Jo, Mark Knopfler... nejsem v jednom kole... jednou to poznáš sám... jde o to zařídit život... vůbec přitom nejde o 4x4 :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 20:03
Re: QUATTROMINDRÁK
někdy ti to ujede...říkám ti, že dneska to nemůžeš vyhrát (myšleno dobře) >:D PS: doporučuješ ho? Kdyžtak mi pls. pošli nějaký jeho hit na mp.3, máš-li. dík ;-) . rád se vzdělám.
3. 3. 2006 20:32
Re: QUATTROMINDRÁK
Mark Knopflera... jistě jistě... Zakladatel Dire Straits... někdy v roce 1977... obrovský melodik. Vidím, že s těma MP3 to budu muset dohnat... tohle jde mimo mě. P.S. Nejsem tu, abych něco vyhrál :-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 22:01
Re: QUATTROMINDRÁK
Dire Straits...neznám, nebyl jsem na světě. Až to doženeš, tak mi něco pošli...jo? PS: tvoje PS ti specielně tady a teď nevěřím ;-)
4. 3. 2006 12:10
Re: QUATTROMINDRÁK
Neposuzuj diskuzi prismatem posledního soudu. Tady se tragedie nafty vykládá jako výbornej počin Subaru... tak až budete oslavné ódy psát i na Cayenne v naftě, já uberu na razanci... na farizejské postoje je nutno volit razanci... Já mám v počitači komplet vybavení na ty mp3... když mi to tam dali, natáh´jsem do toho něco skladeb a pouštím si je při nočních seancích... jenže, jak jsem to chtěl poslat, tak se to v polovině ukončilo... Dal jsem tu skladbu do přiloženého souboru... a zdálo se mi, že se to odesílá... ovšem... to bylo jen mé zdání :-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 3. 2006 13:35
Re: QUATTROMINDRÁK
jak se říká...keep trying ;-) PS: Tragédie nafty...spíš tragédie cen PHM ;-\
4. 3. 2006 13:36
Re: QUATTROMINDRÁK
No... lepší už to nebude.
neregistrovaný "Alessio"
5. 3. 2006 08:25
Re: QUATTROMINDRÁK
Myslím že bude...ceny PHM už nebudou stoupat, protože šejci budou chtít ropy prodávat stále co nejvíc - a při vysokých cenách by přechod na alternativní zdroje byl velmi rychlý (a automobilky by nečekaly ani vteřinu, kdyby jim klesaly prodeje).
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 19:16
Asymetrie II
Tak zatímco modelky, si polepšily o jeden příspěvěk, tak za stejnou dobu, jich dostal Takenakův ropák, skoro padesát. To je vážně úlet. >:D
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:28
Re: Asymetrie II
jirko, kdybych se chtěl na netu koukat na holky...asi bych nekoukal na auto.cz ;-)
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 19:32
Re: Asymetrie II
No, alespoň jedním očkem. Pro duševní rovnováhu. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 19:35
Re: Asymetrie II
já si to tam přečet. Ale ty holky byly...jaksi...oblečené >:D
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 19:38
Re: Asymetrie II
jaká škoda co? >:-[]
3. 3. 2006 19:53
Re: Asymetrie II
No, hlavně... abych si aktuálně rejpnul ;-) nebyly na všech čtyřech :-)
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 20:06
Re: Asymetrie II
Vzhledem k našemu věku.....naštěstí. >:D
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 20:12
Re: Asymetrie II
měly jen dvě nohy a další dvě se zapojí až v krizi >:D
neregistrovaný "jirka"
3. 3. 2006 20:17
Re: Asymetrie II
Jestli jste tu někdo viděl film ,,Malý velký muž", tak si víte, že očekávat krizí, je marné.... :yes:
3. 3. 2006 20:28
Re: Asymetrie II
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "čenda fára"
3. 3. 2006 21:37
go subaru go!!
go subaru go!!! jen by to chtelo zlepsit desing. radsi at to vypada jako nejaky kombajn z minulosti subaru ( stara legacy nebo forester pred faceliftem) nez jako nejaky sang - yong. nebo aspon jako nova legacy ale hlavne ne jako tribecca. nemam rad armina schwarze a paroubka!!! :-!
Rozbalit vlákno
0