Novinky
Český trh v roce 2009: Francouzská MPV ovládají trh, vysokým karoseriím zdatně konkuruje dlouhá Dacia
35 komentářů
Dacia to válí 😉 inac prekvapive uspechy, ovsem to sa dalo cakat. Priestorne auto, za malo penazi s celkom slusnymi motormi od Renaultu = idealne auto pre malych remeselnikov na prevazanie naradia, plechoviek, atd.....a mozno aj pre rodinu na vidieku.
Takze v tomto segmente celkom "racionalne" dominuje pomer cena/uzitok :yes:
Takze v tomto segmente celkom "racionalne" dominuje pomer cena/uzitok :yes:
No pridanie Loganu kombi ku klasickým MPV je ako miesat maltu s meltou (pre mladsích - dakedy oblúbená obilná náhrada kávy). Nemá v tabulke co robit. Cím si aslúzil zaradenie k MPV? Moznostou 7 miest? To má i MB E kombi. Vyssou stavbou? To má i Croma. Jednoducho sem nepatrí.
Králom stredných MPV je preto bezpochyby Renault. Kto sa nan blizsie pozrie a zistí, co vsetko za danú cenu ponúka, nemá o com rozmýslat.
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
😄 😄 😄
Králom stredných MPV je preto bezpochyby Renault. Kto sa nan blizsie pozrie a zistí, co vsetko za danú cenu ponúka, nemá o com rozmýslat.
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
😄 😄 😄
Víťazstvo Renaulta neprekvapuje prekvapuje skôr odstup Tourana - ktorý vraj je najlepším v triede s najlepšou technokou nižšej strednej značky Guru. Hodne hlboko je aj Zafira...
Faktom je, že Renault novými Scenicmi zabodoval, ponúkajú priestor, pohodlie, variabilitu, aj pomerne širokú paletu motorov, a to všetko za jednoznačne najnižšie ceny na trhu. C4 Picasso je vo všetkých parametroch zdatným konkurentom - okrem ceny. Podobne 5008. V tabuľke ešte stále okrem Logana prekáža aj Tourneo Connect, najmä preto, že rodinné verzie iných užitkáčov tu nefigurujú - toto nie je výtka voči autorovi článku, vieme, v čom to väzí.
Tak teda, Renault, výborne!
😄 😄 😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM, NAJLEPŠIE K CELÉMU MAGAZÍNU. ĎAKUJEME.
AJ NÁM NIEKTO ZODPOVEDNÝ NAPÍŠE K TOMU PÁR SLOV?
😄 😄 😄 😄 😄
Faktom je, že Renault novými Scenicmi zabodoval, ponúkajú priestor, pohodlie, variabilitu, aj pomerne širokú paletu motorov, a to všetko za jednoznačne najnižšie ceny na trhu. C4 Picasso je vo všetkých parametroch zdatným konkurentom - okrem ceny. Podobne 5008. V tabuľke ešte stále okrem Logana prekáža aj Tourneo Connect, najmä preto, že rodinné verzie iných užitkáčov tu nefigurujú - toto nie je výtka voči autorovi článku, vieme, v čom to väzí.
Tak teda, Renault, výborne!
😄 😄 😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM, NAJLEPŠIE K CELÉMU MAGAZÍNU. ĎAKUJEME.
AJ NÁM NIEKTO ZODPOVEDNÝ NAPÍŠE K TOMU PÁR SLOV?
😄 😄 😄 😄 😄
Možná potenciální kupující Touranu čtou AutoTip/AutoBild >😁
pevne sa zoskupili okolo seba a konkurenciu nechali daleko pred sebou >😒]
Logan MCV i Tourneo Connect z tabulek středních MPV od ledna zmizí. A jestli bude zase někdo tvrdit, proč pytlíkuju obyčejné Logany s MCV a řadím je všechny do nižší střední, tak už budu zlej 😄)) Ale nikdo mi nevezme to, že Logan MCV je na kombi poněkud přerostlý. Ovšem MPV to není též. Je to přece MCV 😄
tomu presunu :yes: , konecne kedze ani logan a ani turneo z mojho pohladu do danej triedy nepatria...aj ked moj nazor v tomto pripadenie je relevantny
Tak aj Tourneo Connect? Super.
Jasne, MCV nie je MPV a ani klasický kombík. Ale to by sa nedal nazvať klasickým MPV ani Roomster. 😉
Každopádne, presne sa autá zaškatuľkovať nedajú, vždy bude niekto trčať tým alebo oným smerom. Každopádne za úpravu tabuliek VĎAKA, bude to oveľa lepšie.
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Jasne, MCV nie je MPV a ani klasický kombík. Ale to by sa nedal nazvať klasickým MPV ani Roomster. 😉
Každopádne, presne sa autá zaškatuľkovať nedajú, vždy bude niekto trčať tým alebo oným smerom. Každopádne za úpravu tabuliek VĎAKA, bude to oveľa lepšie.
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Já myslím, že nižší střední je přesně ta třída, kam Logan MCV patří, a že je na tuto třídu přerostlý? No, nemyslím si, a co taková Octacia Combi II, ta má na délku o cca 9 cm víc a nikdo o ní neříká, že je na tuto třídu přerostlá. A co Sandero, to zařadíš do které třídy? Ještě k VW Multivan a MB Viano, tyto auta bych neřadil mezi velká MPV, ale mezi "malé autobusy", stejně jako např. osobní verze Renaultu Trafic. A ten byl kde, v tabulce velkých MPV jsem ho nenašel?
Je to realita, Francouzi spolu s Italama dnes dělají nejlepší auta v Evropě. :yes: Němci jsou ti vzadu >😁
Ty jsi ale řádně zavirovanej počítač >😁
Nikdy nevieš...čo keď má x-jadrový procesor najnovšej generácie a vie aj to, čo my možno nikdy vedieť nebudeme? Ja by som ol na tvojom mieste s podobnými súdmi opatrnejší... 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Kdyby ten, kdo vymyslel specifickou třídu osobních aut v téhle třídě neměl silné postavení, bylo by to podvné. Scénic byl první a na dost dlouhou dobu jediný auťák tohodle typu, jeho specifičnost je v tom, že to není převlečená dodávka, tak na mně působí zrovna Touran. Citroen se chytil a žák dneska docela zle prohání učitele z vlastní země - ta C3 je vážně povedená. Stejně jako Francouzi neumí zjevně SUV, ale tohle jim prostě jde.
Dobre napísané. Súhlas. :yes😒br />
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Scénic definitivně zvrátil vítězství na svou stranu až v tom prosinci... no, každopádně to je nezanedbatelný příspěvek k úspěchu celé modelové řady Megane, i když časy, kdy se Scenic vyrovnal Meganu už jsou asi pryč.
😄 😄
PROSÍME O DISKUSE POD TESTY. DĚKUJEME
😄 😄
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
....potom pod jeho prispevok zavesit dokazne fotky, ako vystupuje z Scenicu a jeho Beretta by zacala uradovat >😁
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉