Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2009: Francouzská MPV ovládají trh, vysokým karoseriím zdatně konkuruje dlouhá Dacia

V kategorii středních MPV (resp. MPV nižší střední třídy) se v prosinci dařilo Loganu MCV, nenechal si vzít ani celoroční vítězství.
Zpět na článek
4. 2. 2010 09:55
4. 2. 2010 13:44
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 19:20
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
5. 2. 2010 15:02
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 10:00
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 10:21
neregistrovaný "Sumi1982"
4. 2. 2010 11:59
5. 2. 2010 14:23
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2010 13:15
4. 2. 2010 22:15
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 09:55
PRAVIDLA MPVÁRNY
Pravda, jak známo, je tam někde venku. Ovšem pravda o segmentu středních MPV, ta se skrývá... na čele tabulky. Tam je středobod touhy, tam je středobod estetických požadavků. Nic převratného, specifický segment pro specifické komunity.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 10:30
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
Kdo kupuje nové MPV a podívá se na cenu Renaultu a cenu VW a Toyoty, nemůže vlastně volit jinak...
Avatar - Blue Sun
4. 2. 2010 11:03
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
Vzhledem k tomu, že MPV nepovažuješ za auta, mě nepřekvapuje tvé nepochopení této kategorie. Estetické požadavky jsou pro mnohé lidi až na... no hodně zadních místech.

:-) :-)
PROSÍME O DISKUSE POD TESTY. DĚKUJEME
:-) :-)
Avatar - peter_ko
4. 2. 2010 11:19
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
GTI zije, rozdychal to... mnohym pri pohlade na tuto tabulku naskocili asi vyrazky >:-[]
4. 2. 2010 13:12
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
Chlapci, zaviažte mu niekto oči a prevezte ho v Picasse alebo Scenicu. Bude chrochtať blahom, ale až mu oči rozviažete, majte poruke záchranku, infarkt v jeho veku môže byť nebezpečný. ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 13:44
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
ja by som mu ich vobec nerozviazal....nechal by som ho vystupit v presvedceni, ze sa viezol v Tourane a potom by sme len cakali na jeho blazeny prispevok o perfektnosti a blazenosti Tourana ;-)
....potom pod jeho prispevok zavesit dokazne fotky, ako vystupuje z Scenicu a jeho Beretta by zacala uradovat >:D

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
4. 2. 2010 19:20
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
Bohužel, vidím v tom příspěvku i trochu hořké pravdy. Skutečnost, že si v České republice koupí více lidí "lowendové" kombi než kterékoliv MPV je smutná. Teď nesrovnávám jednotlivé modely MPV mezi sebou, spíš Čechy a západ evropy, kterému bychom se tak rádi přiblížili. Tento rok je však u nás pro MPV úspěšný, počty registrací rostou, což je chvalitebné. Jen tak dál :yes: .
4. 2. 2010 20:45
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
Nojo, mám opravdu pocit, že se mi rodina rozrostla do velikosti komunity. Ale má to i pozitiva šoférovat po cestách MPV. Člověk si splní klukovský sen z dob kdy z první řady sedadel obdivně sledoval řidiče autobusu. A nakonec se v tom dá najít i zalíbení, je to takové uklidňující šoférování s nadhledem, taková poklidná plavba krajinou.
Avatar - ryman
4. 2. 2010 22:01
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
:-) :yes:
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 15:02
Re: PRAVIDLA MPVÁRNY
ten BUS ;-) :yes:
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 10:00
Prekvápko <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Dacia to válí ;-) inac prekvapive uspechy, ovsem to sa dalo cakat. Priestorne auto, za malo penazi s celkom slusnymi motormi od Renaultu = idealne auto pre malych remeselnikov na prevazanie naradia, plechoviek, atd.....a mozno aj pre rodinu na vidieku.

Takze v tomto segmente celkom "racionalne" dominuje pomer cena/uzitok :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sumi1982"
4. 2. 2010 10:21
Re: Prekvápko <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
pockaj ked pride Duster :yes:

dacia go
Avatar - iudex
4. 2. 2010 11:59
MALTA ci MELTA?
No pridanie Loganu kombi ku klasickým MPV je ako miesat maltu s meltou (pre mladsích - dakedy oblúbená obilná náhrada kávy). Nemá v tabulke co robit. Cím si aslúzil zaradenie k MPV? Moznostou 7 miest? To má i MB E kombi. Vyssou stavbou? To má i Croma. Jednoducho sem nepatrí.
Králom stredných MPV je preto bezpochyby Renault. Kto sa nan blizsie pozrie a zistí, co vsetko za danú cenu ponúka, nemá o com rozmýslat.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
10
4. 2. 2010 12:37
Re: MALTA ci MELTA?
Víťazstvo Renaulta neprekvapuje prekvapuje skôr odstup Tourana - ktorý vraj je najlepším v triede s najlepšou technokou nižšej strednej značky Guru. Hodne hlboko je aj Zafira...

Faktom je, že Renault novými Scenicmi zabodoval, ponúkajú priestor, pohodlie, variabilitu, aj pomerne širokú paletu motorov, a to všetko za jednoznačne najnižšie ceny na trhu. C4 Picasso je vo všetkých parametroch zdatným konkurentom - okrem ceny. Podobne 5008. V tabuľke ešte stále okrem Logana prekáža aj Tourneo Connect, najmä preto, že rodinné verzie iných užitkáčov tu nefigurujú - toto nie je výtka voči autorovi článku, vieme, v čom to väzí.

Tak teda, Renault, výborne!

:-) :-) :-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM, NAJLEPŠIE K CELÉMU MAGAZÍNU. ĎAKUJEME.
AJ NÁM NIEKTO ZODPOVEDNÝ NAPÍŠE K TOMU PÁR SLOV?
:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:51
Re: MALTA ci MELTA?
Možná potenciální kupující Touranu čtou AutoTip/AutoBild >:D
4. 2. 2010 18:05
Re: MALTA ci MELTA?
pevne sa zoskupili okolo seba a konkurenciu nechali daleko pred sebou >:-[]
4. 2. 2010 18:18
Re: MALTA ci MELTA?
Logan MCV i Tourneo Connect z tabulek středních MPV od ledna zmizí. A jestli bude zase někdo tvrdit, proč pytlíkuju obyčejné Logany s MCV a řadím je všechny do nižší střední, tak už budu zlej :o))) Ale nikdo mi nevezme to, že Logan MCV je na kombi poněkud přerostlý. Ovšem MPV to není též. Je to přece MCV :-)
4. 2. 2010 18:44
Re: MALTA ci MELTA?
tomu presunu :yes: , konecne kedze ani logan a ani turneo z mojho pohladu do danej triedy nepatria...aj ked moj nazor v tomto pripadenie je relevantny
4. 2. 2010 22:01
Re: MALTA ci MELTA?
Chybička sa vlúdila? Chcel si asi napísať, že Tvoj názor v tomto prípade (asi) nie je relevantný, čiže dôležitý. :-) ;-)
5. 2. 2010 12:21
Re: MALTA ci MELTA?
mas pravdu , dik :-)
5. 2. 2010 14:57
Re: MALTA ci MELTA?
Ja si napriek tomu myslím, že relevantný v istej miere je. ;-)
4. 2. 2010 22:00
Re: MALTA ci MELTA?
Tak aj Tourneo Connect? Super.

Jasne, MCV nie je MPV a ani klasický kombík. Ale to by sa nedal nazvať klasickým MPV ani Roomster. ;-)

Každopádne, presne sa autá zaškatuľkovať nedajú, vždy bude niekto trčať tým alebo oným smerom. Každopádne za úpravu tabuliek VĎAKA, bude to oveľa lepšie.

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2010 14:23
Re: MALTA ci MELTA?
Já myslím, že nižší střední je přesně ta třída, kam Logan MCV patří, a že je na tuto třídu přerostlý? No, nemyslím si, a co taková Octacia Combi II, ta má na délku o cca 9 cm víc a nikdo o ní neříká, že je na tuto třídu přerostlá. A co Sandero, to zařadíš do které třídy? Ještě k VW Multivan a MB Viano, tyto auta bych neřadil mezi velká MPV, ale mezi "malé autobusy", stejně jako např. osobní verze Renaultu Trafic. A ten byl kde, v tabulce velkých MPV jsem ho nenašel?
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 13:15
je to realita
Je to realita, Francouzi spolu s Italama dnes dělají nejlepší auta v Evropě. :yes: Němci jsou ti vzadu >:D
Rozbalit vlákno
5
4. 2. 2010 16:04
Re: je to realita
Ty jsi ale řádně zavirovanej počítač >:D
4. 2. 2010 16:53
Re: je to realita
houby zavirovanej, jenom ze mu zase do obvodu micha signal z pracky
4. 2. 2010 22:03
Re: je to realita
Nikdy nevieš...čo keď má x-jadrový procesor najnovšej generácie a vie aj to, čo my možno nikdy vedieť nebudeme? Ja by som ol na tvojom mieste s podobnými súdmi opatrnejší... ;-)

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 08:38
Re: je to realita
můžete se dohadovat, můžete nesouhlasit pánové... ale to je asi tak všechno co s tím můžete dělat... Je to realita. >:D :-!
4. 2. 2010 18:16
Bylo by divné....
Kdyby ten, kdo vymyslel specifickou třídu osobních aut v téhle třídě neměl silné postavení, bylo by to podvné. Scénic byl první a na dost dlouhou dobu jediný auťák tohodle typu, jeho specifičnost je v tom, že to není převlečená dodávka, tak na mně působí zrovna Touran. Citroen se chytil a žák dneska docela zle prohání učitele z vlastní země - ta C3 je vážně povedená. Stejně jako Francouzi neumí zjevně SUV, ale tohle jim prostě jde.
Rozbalit vlákno
4
4. 2. 2010 22:03
Re: Bylo by divné....
Dobre napísané. Súhlas. :yes:

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 22:15
Re: Bylo by divné....
tiez sa suhlasne pripajam :yes:
Avatar - Emel
4. 2. 2010 23:00
Re: Bylo by divné....
Scénic definitivně zvrátil vítězství na svou stranu až v tom prosinci... no, každopádně to je nezanedbatelný příspěvek k úspěchu celé modelové řady Megane, i když časy, kdy se Scenic vyrovnal Meganu už jsou asi pryč.
5. 2. 2010 07:33
Re: Bylo by divné....
Ktovie, možno doba, keď si ľudia uvedomia, že MPV je pohodlnejšie, ekonomickejšie a v konečnom dôsledku často aj bezpečnejšie auto ako SUV, ešte príde a zažijeme MPV-boom...

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)