Pravda, jak známo, je tam někde venku. Ovšem pravda o segmentu středních MPV, ta se skrývá... na čele tabulky. Tam je středobod touhy, tam je středobod estetických požadavků. Nic převratného, specifický segment pro specifické komunity.
Vzhledem k tomu, že MPV nepovažuješ za auta, mě nepřekvapuje tvé nepochopení této kategorie. Estetické požadavky jsou pro mnohé lidi až na... no hodně zadních místech.
:-):-)
PROSÍME O DISKUSE POD TESTY. DĚKUJEME :-):-)
Chlapci, zaviažte mu niekto oči a prevezte ho v Picasse alebo Scenicu. Bude chrochtať blahom, ale až mu oči rozviažete, majte poruke záchranku, infarkt v jeho veku môže byť nebezpečný. ;-)
:-);-):-);-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME. :-);-):-);-)
ja by som mu ich vobec nerozviazal....nechal by som ho vystupit v presvedceni, ze sa viezol v Tourane a potom by sme len cakali na jeho blazeny prispevok o perfektnosti a blazenosti Tourana ;-)
....potom pod jeho prispevok zavesit dokazne fotky, ako vystupuje z Scenicu a jeho Beretta by zacala uradovat >:D
:-);-):-);-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME. :-);-):-);-)
Bohužel, vidím v tom příspěvku i trochu hořké pravdy. Skutečnost, že si v České republice koupí více lidí "lowendové" kombi než kterékoliv MPV je smutná. Teď nesrovnávám jednotlivé modely MPV mezi sebou, spíš Čechy a západ evropy, kterému bychom se tak rádi přiblížili. Tento rok je však u nás pro MPV úspěšný, počty registrací rostou, což je chvalitebné. Jen tak dál :yes: .
Nojo, mám opravdu pocit, že se mi rodina rozrostla do velikosti komunity. Ale má to i pozitiva šoférovat po cestách MPV. Člověk si splní klukovský sen z dob kdy z první řady sedadel obdivně sledoval řidiče autobusu. A nakonec se v tom dá najít i zalíbení, je to takové uklidňující šoférování s nadhledem, taková poklidná plavba krajinou.
Dacia to válí ;-) inac prekvapive uspechy, ovsem to sa dalo cakat. Priestorne auto, za malo penazi s celkom slusnymi motormi od Renaultu = idealne auto pre malych remeselnikov na prevazanie naradia, plechoviek, atd.....a mozno aj pre rodinu na vidieku.
Takze v tomto segmente celkom "racionalne" dominuje pomer cena/uzitok :yes:
No pridanie Loganu kombi ku klasickým MPV je ako miesat maltu s meltou (pre mladsích - dakedy oblúbená obilná náhrada kávy). Nemá v tabulke co robit. Cím si aslúzil zaradenie k MPV? Moznostou 7 miest? To má i MB E kombi. Vyssou stavbou? To má i Croma. Jednoducho sem nepatrí.
Králom stredných MPV je preto bezpochyby Renault. Kto sa nan blizsie pozrie a zistí, co vsetko za danú cenu ponúka, nemá o com rozmýslat.
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME. :-):-):-)
Víťazstvo Renaulta neprekvapuje prekvapuje skôr odstup Tourana - ktorý vraj je najlepším v triede s najlepšou technokou nižšej strednej značky Guru. Hodne hlboko je aj Zafira...
Faktom je, že Renault novými Scenicmi zabodoval, ponúkajú priestor, pohodlie, variabilitu, aj pomerne širokú paletu motorov, a to všetko za jednoznačne najnižšie ceny na trhu. C4 Picasso je vo všetkých parametroch zdatným konkurentom - okrem ceny. Podobne 5008. V tabuľke ešte stále okrem Logana prekáža aj Tourneo Connect, najmä preto, že rodinné verzie iných užitkáčov tu nefigurujú - toto nie je výtka voči autorovi článku, vieme, v čom to väzí.
Tak teda, Renault, výborne!
:-):-):-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM, NAJLEPŠIE K CELÉMU MAGAZÍNU. ĎAKUJEME.
AJ NÁM NIEKTO ZODPOVEDNÝ NAPÍŠE K TOMU PÁR SLOV? :-):-):-):-):-)
Logan MCV i Tourneo Connect z tabulek středních MPV od ledna zmizí. A jestli bude zase někdo tvrdit, proč pytlíkuju obyčejné Logany s MCV a řadím je všechny do nižší střední, tak už budu zlej :o))) Ale nikdo mi nevezme to, že Logan MCV je na kombi poněkud přerostlý. Ovšem MPV to není též. Je to přece MCV :-)
Jasne, MCV nie je MPV a ani klasický kombík. Ale to by sa nedal nazvať klasickým MPV ani Roomster. ;-)
Každopádne, presne sa autá zaškatuľkovať nedajú, vždy bude niekto trčať tým alebo oným smerom. Každopádne za úpravu tabuliek VĎAKA, bude to oveľa lepšie.
:-);-):-);-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME. :-);-):-);-)
Já myslím, že nižší střední je přesně ta třída, kam Logan MCV patří, a že je na tuto třídu přerostlý? No, nemyslím si, a co taková Octacia Combi II, ta má na délku o cca 9 cm víc a nikdo o ní neříká, že je na tuto třídu přerostlá. A co Sandero, to zařadíš do které třídy? Ještě k VW Multivan a MB Viano, tyto auta bych neřadil mezi velká MPV, ale mezi "malé autobusy", stejně jako např. osobní verze Renaultu Trafic. A ten byl kde, v tabulce velkých MPV jsem ho nenašel?
Nikdy nevieš...čo keď má x-jadrový procesor najnovšej generácie a vie aj to, čo my možno nikdy vedieť nebudeme? Ja by som ol na tvojom mieste s podobnými súdmi opatrnejší... ;-)
:-);-):-);-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME. :-);-):-);-)
Kdyby ten, kdo vymyslel specifickou třídu osobních aut v téhle třídě neměl silné postavení, bylo by to podvné. Scénic byl první a na dost dlouhou dobu jediný auťák tohodle typu, jeho specifičnost je v tom, že to není převlečená dodávka, tak na mně působí zrovna Touran. Citroen se chytil a žák dneska docela zle prohání učitele z vlastní země - ta C3 je vážně povedená. Stejně jako Francouzi neumí zjevně SUV, ale tohle jim prostě jde.
Scénic definitivně zvrátil vítězství na svou stranu až v tom prosinci... no, každopádně to je nezanedbatelný příspěvek k úspěchu celé modelové řady Megane, i když časy, kdy se Scenic vyrovnal Meganu už jsou asi pryč.
Ktovie, možno doba, keď si ľudia uvedomia, že MPV je pohodlnejšie, ekonomickejšie a v konečnom dôsledku často aj bezpečnejšie auto ako SUV, ešte príde a zažijeme MPV-boom...
:-);-):-);-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME. :-);-):-);-)