Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Honda Civic Type-R

236 komentářů

Tak tohle by mi v garáži nevadilo....Civica sice budu mít, ale bohužel ne tento.Je to parádní kousek....a teď všichni čumí , jak to Honda umí >😁 >😁 >😁 :yes:
Himl, to auto vypadá na 300 koní, tak proč tam bude jen 200? 8-s
Po tom předcozím nemsatně neslaně vypadajícím Type-R vypadá tenhle dost brutálně :yes: Já bych to viděl na něco jako 240 HP z S2000 >😒] >😒]
Do turba asi Honda nepujde, skoda.
Nastal čas zamíchat pořadím mezi hot-hatchy nižší střední třídy. :yes: Ten kdo to souboj s CTR nevzdá už po vizuálním zhodnocení situace, se zlou se potáže na silnici. >😒]
Vizualne GTI zajezdil do zeme. Ale to nebylo az tak tezky😄 Uvidime, jak se popasuje s ST. Tusim, ze bude velmi dustojny souper :yes:
No vizuálně bych řekl, že to dopadne stejně jako s ST, na silnici už to bude zajímavější. Pokud zůstane 200 koní, bude to skutečně výzva :yes: 😄
Ked bude jazdit tak ako vyzera, tak sa mame na co tesit! Sayonara ST & GTi... >😁 (a co sa stane s prichodom Type RR nebudem dalej ani rozvadzat 😄 )
pockal bych na nejaky srovnani; ale RR drzim palce - treba to kluky od Fordu vyhecuje a udelaji RS 😄
kdyz nad tim tak premejslim, mozna uz jim brouka do hlavy nasadil uspech ST-cka (chtelo by to nejakeho insidera, kde je konec Kubovi2k nebo Markovi? 😄
Jestli myslis me, tak jsem tady 😄

CTR vypada moc pekne. Sice si musim odmyslet ty zakladni UFO krivky, ale pomohli tomu hodne.
Nechci predem odsuzovat podvozek Hondy dokud jsem s tim nejel, ale ST i GTI maji velky naskok v konstrukci zadni napravy. Prece jenom zkrutna pricka je krok zpet ;-\

RS - posledni zpravu jsem mel ze to je zastaveny, v tuhle chvili o nicem nevim
nojo, neni kazdej den svatek 😄
RR nebude, tohle bohatě stačí :-!
Na to si este pockame (ale dufam, ze mas pravdu a jedno R bude stacit). 😉
proč by RR nebylo?? Já slyšel, že bude... Jinak tohlencto CTR vypadá úúžasně a je jasné že se můžeme trěšit na skvělý vysokootáčkový motor se skvělým zvukem a ještě lepší převodovku...BRAVO CTR :yes: 😉
tu je vidno čo spraví na tomto aute mriežka medzi prednými svetlometmi, osobne sa mi to páči oveľa viac ako to plexi na základnom hatchi, je to pekný dravec v divokých vodách :yes: :yes:
Koukám, že se sem GTI stydí přijít, nu, nedivím se, CTR musí být další velký emoční a kulturní šok, hned po zjištění, že má Civic vlastně evropský design >😁
No zatím zjišťuje..vlastně se ujištuje že se mu CIVIC nelíbí... >😁 >😁 😉
:yes: >😁
Ale panove... do mrtvol se nekope!
:yes: >😁 :yes:
Kde je pan vtipalek GTI? ;-\ Ze by sa zlakol? Co tak nejaku peknu basnicku na oslavu hondy a nie na ten trapny vw? Cakam 😉 >😒]
Honda to umi , fakt jsem zvedavej, jestli bude spis o spotovani, nebo bude mit usedlejsi charakter. Kazdopadne je to vysokootackova benzinova Honda, to je jiny kafe nez turba v GTI a ST a uz nemluvim o udajne sportovnich autech s TDI nedejboze HDi... Ty jsou pro obchodni zastupce 😄
By mě zajímalo, co máš na mysli tím údajným sportovním autem s HDi. No, i když vzhledem k tvé první větě se asi nemůžu moc divit.
>😁 :yes:
Prvni vetou jsem chtel naznacit, ze i kdyz to vypada uchvatne, jeste to nemusi byt as much hardcore as it looks. K tem HDi: divit se opavdu nemuzes, ja kdyz si tady prectu, ze nekoho Octavia TDI to kdykoliv natre nejakemu hot-hatchi, nebo neco v tom stylu tak je mi na spatne - OK, HDi mozna nebyl az tak dobry priklad, ale ja proste nesnasim naftaky a to hlavne proto, ze mnoho jejich majitelu se povazuje za tridu samu pro sebe a mysli si, ze sportovani je o prumeru 110 km/h s prumerem 5,5 L na 100km. >😒]
Nebyli by fotky s lepším rozlišením? Já si ho chci dát na plochu 😄
Nádhernej kousek, už aby se to dalo koupit. Šetřím a rozhoduji se co si koupím.
Buď rád, že je tohle, oficiálně totiž ty fotky ještě neexistujou, měly být k dispozici až v úterý. Pro auto.cz prostě dělají machři 😉 >😁 . Na www.hondaclub.cz jsou ty samé 😄
Tak já si tam dám tuhle a budu se tvářit, že ji do úterka nevidím >😁
připadá mi to jak z 3D studia...ne jako fotky...
😄 S Hondou jsem mel moznost se jiz setkat a Type-R vypada fakt skvele. Mel bych jenom jednu vyhradu. Mne osobne se na Civicu hrozne libi predni maska z polykarbonu, myslim ze by se hodila i na model type R. Ale to je jen drobnost. Jinak fakt super a docela bych uvital, kdyby Honda nabizela do Type-R i nejaky nadupany diesel, treba jako Fabia RS. Kazdopadne je zde videt obrovsky pokrok v porovnani s minulou generaci Civicu.
S tím dieselem to byl vtip, nemám pravdu? >😁
Tak tohle je útok na srdce, agresivní hot hatch, no ještě ho vyvést v červený barvě a bude to dokonalé :yes: p.s. díky za novou masku :yes:
Prave ta maska je paradoxne to jediny, co se mi libilo vic na 5D - holt kazdej ma jinej vkus 😄
Tolko prispevkov a GTI nikde >😒] cim to je cim to je ze .... >😒] :yes:
dobre to japonci votunili, je to peknej hnus :no:
Musím říci, že ten design mi přijde poněkud přehnaný, ale je to stále jen studie, tak uvidíme...Co se mi líbí asi nejméně je ten zadní spoiler... ;-\ Stejně ale v případě CTR jde hlavně o techniku a v téhle chvíli ještě máme příliš mnoho neznámých na to, abychom mohli začít vražednou diskusi CTR x ST x GTI... 😉 I když spousta lidí má už zřejmě jasno... 😉
No možná to vyzní trochu zaslepeně, jak se mi tu často předhazuje, ale už samotné označení Type-R je garancí toho, že ať bude ta technika jakákoli, bude CTR patřit ke špičce. To není chvástání, to je prostě předpoklad vycházející z předchozího vývoje. 😉
Abych to uvedl na pravou míru - já o technice v přpadě CTR také nepochybuju... :yes: Jen bych už sakra rád věděl, kolik že tam těch koní bude a hlavně z kolika litrů to bude... 😉 Zajímá mě váha, zaměření (to kvůli těm info o Type-RR - pokud nakonec RR nebude, pak si myslím, že v R bude určitě víc než 200k) a zejména zadní náprava...Už dlouho nebylo okolo jednoho auta tolik tajností, tak si říkám, že třeba mají v rukávu nějaký nečekaný triumf... 😉
Myslim, ze kdyz se objevi spy photos nove M3, taky nemas pocit, ze to bude plecka, ne? Ja vim, ze spousta lidi v Evrope to nevidi (nebo vidi, ale dela, ze nevidi), faktem ale je, ze cokoliv od Hondy vyjelo s logem Type-R bylo spickou sve tridy (casto spickou nedostiznou). Nemuzes se tedy divit, ze ti, kteri "vi", nemaji duvod predpokladat, ze by se neco nejak vyrazne zmenilo. Pro milovniky baworaku je zarukou toho nejlepsiho M, my mame zase Type-R 😉
Typer-R nikdy nebyl spickou tridy !!! uz diky pomalejsimu podvozku nez motoru. :no:
😄 Tak to si asi nejel ATRkem, tam je podvozek naprosto vybornej. Lidi, kteri znaji STI a EVO, o nem mluvi v superlativech. A podle nich ma dokonce lepsi (presnejsi) rizeni nez STI.
Ja som narátal len trojo dverí... 😲
Neni náhodou třídveřová?
to je přesně to, co bych čekal, že udělají z již tak povedeného (dle mého názoru) základního modelu, jen nejsem na žlutá auta ...
a co na žlutý holky? 😄
😄
joo, klobouk dolu, 200 koniku z 2litrovyho atmosferaku, tohle umi (skoro) jenom honda... kdysi jsem si projel 180konovou integru type-r na brnenskym okruhu a bylo to slastne
😉
ITR má 190PS z 1,8L. Ale jinak ve všem s tebou souhlasím.Je to naprosto úchvatné auto, stejně jako ostatní Type R modely.
😄 Nepsal jsem proto, že jsem testoval káru - napíšu. Tenhle CIVIC Type-Raketa... napíšu to tak, jak to cejtím, to ostatně dělám vždycky. Tak především ctím tichou sílu, nenápadnou a nedbalou eleganci. Když stojí GTI v černý... jen s tou rudou linkou, tak si ji všimne jenom takovej, jako jsem já. Chci abyste věděli, že tak to podle mne má být. Takže přijmu-li virtuální souboj mezi GTI, ST, a R, pak bez ohledu na podvozek a motor, vyhrává v mém srdci jedině černý GTI, pak je ST v neskutečně kýčovitý barvě a pak je R. Já si prostě neumím vůbec (vůbec) představit, že je možné, přijet v Type-R kamkoli... třeba na parkoviště do Zličína, odstavit to tam a jít do kina. Pro mne to je cirkus Klucký. Zrovna tak si neumím představit, že bych s tím jel třeba do Mostu na závody Tracků a odstavil to tam na parkovišti. To auto pro mne nemá žádný obsah. Co se týká jízdních vlastností tak samozřejmě tu můžu dost napsat o GTI... nejel jsem ST a jen na snímcích vidím R. Ovšem už předem všichni víme, že s GTI odvezeš i tchýni do divadla... že ST je ostřejší nářadí a že R pravděpodobně bude vyladěno na nekompromisní sportovní jízdu. Tak co mám porovnávat? Ano, kdo chce jezdit nekompromisně ostře, kdo chce točit kolem 8tisíc... ten bude nadšen... já ne. Já nechci točit nad 8 tisíc, já nechci kanárka na parkovišti. Já jsem dospělej chlap, stopař, tvrdej hoch, co ví přesně, že mu život pár ran nadělí a že on ty rány přijímat umět musí. Popravdě píšu, že Type-R pro GTI z mého (z mého) pohledu na autoživot není žádnou důstojnou ranou... to je absolutně - ABSOLUTNĚ jinej svět... zejména tedy estetickej. A můj tip je, že tu moc kanárků na silnici nepotkáš. Koneckonců na Příkopech teď stává zaparkovaný černý GTI... až půjdeš kolem... představ si, že máš klíček... že blikneš a odjedeš s ním. Pokud máš voči, jako já... kanárka vyhledávat nemůžeš. Každopádně moc chválím u Type-R zalomení zadního bočního okna Těch 200 koní bude s motorem á la Honda a s váhou Civicu výborné nářadí... Ale pro koho? Ruku na srdce... kolik z vás, mimo Kinga, kterej to má v popisu práce... by vzalo cca 800 tyček a šlo si koupit kanárka... ani jeden z vás. Víte to tak dobře jako já. Jedna věc totiž, je, se tu udělat nad žlutým autem na fotce... a úúúúplně jiná věc je vzít necelej meloun, jít si koupit auto a začlenit ho na cca 5 let do svýho života... Bravo Honda.
Zacinas senilnet >😒]
Tak to beru 😄 :yes:
Mas pravdu - CTR je pre milovnikov aut a sportovej jazdy, GTI je pre vsetkych. Preto ich bude jazdit v CR a SR malo.
:yes: Až na to estetické posouzení 😉 . Když už mám ostrý auto, tak se za to nestydim a zaparkuju s tím klidně před Hradem. A když se stydím, koupim si i tohle v černý a do světa budou zářit jen rudá Háčka a ty úchvatný kola. A že nejsem sám říkají i prodejní čísla oranžových ST. Pro ty nesmělé tu máme GTI s důmyslnou linkou 😉. Ale tam 8300 otáček nenajdeš 😉
Panove odpurci kolegy GTI...nabehli jste si paradne a nahrali na smec! CTR jednoznacne nemuze byt konkuerntem pro GTI, primou konkurenci byl dnes uz nevyrabeny F I RS, Astra OPC, Megane RS ( a ty jeste okrajove), evidentne pujde o naprosto ultimativni vuz, ktery neni urcen pro patecni velke nakupy pred shopping parky. GTI je vzacne vyvazene auto, kteremu dnes v zasade dela spolecnost FII ST (ne nemusi byt ve vykricene oranzove, slusi mu i cerna, kralovska modr, cervena), ktere poslouzi na vyblazneni a i na kazdodenni jezdeni do prace bez vetsich ustupku vuci komfortu. Pokud dojde na primy souboj na zakroucene okresce, bude zrejme CTR dominovat, k tomu je primarne konstruovan, na okruhu taky asi vytre ostatnim zrak, ale drkocat se s nim kazdy den v Praze, Brne, Pardubicich asi nebudete...tohle neni vlk v rouse berancim, tohle je vyzyvatel a tech lidi, kteri jeho poselstvi unesou neni prilis...kazdopadne ve zlute ne, ale jinak to nevypada zle, i kdyz hlavni bude obsah! 😉
Souhlasim s Tebou téměř ve všem.. souhlasim s tím, že GTI je asi nejvíce vyvážené auto. IMHO je to zatraceně rychlej hatch, kterej můžes půjčit manželce bez obav o její život, ale hot hatch to teda není.. co se týče vybláznění, tak na ST asi nemá.. jenže pokud opravdu umíš řídit a hledáš hot-hatch - budeš muset zajít pro CTR - hardcorovou motokáru, která z Tebe dostane to nejlepší a ukáže Ti, jak dobrej/špatnej řidiš jseš.. co se týče diskuse o nejostřejším hot-hatchi, většina z nás má asi jasno 😉
naprosto s timhle souhlasim. tim spis nevim jak se GTI dostal k tomu ze Golf GTI je pro "tvrdy hochy" (tyhle drsny macho kecy jsou stejne legracni 😄), kdyz je to "jen" rychly auto ktery muzu s klidem pujcit i svy babicce, narozdil od stoprocentne sportovniho CTR 😄
VW GTI je auto pro tvrdý hochy přeci proto, že GTI je zatraceně tvrdej drsňák.. A když je GTI drsnej, tak VW GTI přeci nemůže být auto pro vození tchýně >😒] 😉 GTI má celej život plakát své modly nad postelí a matchbox na nočním stolku, každej večer je políbí a popřeje jim dobrou noc.. k Vánocům si splnil svůj sen a nechal si vyšít znak "GTI" na pyžamo, tak jak to maj vyšitý všichni opravdu tVWrdí hoši >😒] >😒] >😒] P.S. opravdu bych chtěl vidět GTIčko, až se jednou konečně nechá svést v STi nebo CTR.. to bude na Chocholouška 😉
Nerekl bych, tohle auto neni jeho krevni skupina, nechce, nelibi, neoslovuje...podle testu mezi GTI a ST je tak maly rozdil, ze zalezi opravdu jen na naklonnosti k dane znacce.
OK, ale kdyby mělo CTR znak VW, tak by jeho komentáře asi byly "maličko" jiný, že? 😉
😉 Mozna...
Kdyby CTR mělo znak VW (GTI), tak bych těžko mohl vyznávat VW GTI... kapišto? Tome...
Nepiš bludy... to jako si myslíš, že jsem za svůj život prožil něco jen v GTI? Možná, že to je tvůj zorný úhel obdivu TTT... Není mi 20, Tome... Překvapuje mě, že můžeš psát takovýhle báchorky v návaznosti na můj soud o CTR a myslet je vážně.
Dneska to tady máš fakt těžký, skoro sem si už myslel, že zůstaneš doma zalezlej po polštářem a budeš dělat neviditelnýho 😄 I když to máš těžký, dneska je den CTR, tak že asi chápeš, že sem si taky musel přisadit.. dal sem tam taky pár těhlech "😉" smajlíků, doufám, víš co znamenaj 😉
GTI
Řekněme, že vím 😉
No, nemužu s vámi souhlasit. Sám mám ITR se "seriovými" recary a na pohodlí si nestěžuji. Podvozek i na 17" kolech pojme dost nerovností silnice a v zatáčkách je to auto jako břitva. Sám používám ITR k ježdění do práce a nevidím v tom žádný problém. Pokud půjde nové CTR stejným směrem, což asi jo, tak v tom nevidím ABSOLUTNĚ žádný problém.
Není moc míst, kde se shodnem vizuálně, ale u HH ano. :yes: Tohle CTR na mě působí jako tuning v sérii. A tuning nemám rád.
:yes:
tohle auto je asi (by mělo být) určený pro 20-ti letý borečky.. co každej víkend půjčujou z videobosse Fast and Furious... protože.. nevím jestli bych tímto jezdil každej den po kočičích hlavách.. což se ještě nějakou dobu dá přežít, ale ne každej den.. To auto vnímám, jako very-hotH.. prostě na ilegální závody mezi vesnicema... TEČKA.. možná jako lepidlo na tuning srazech.. (tenhle koníček asi nikdy nepochopím)... jo vnímám ho jako druhý auto na víkendy.. na závodění, na jízdu po okruhu.. jenže.. přijedu domů a opět budu jezdit normálně.. a vím, že si mě nespletou s Telecomem... je to jako mít Alfu Spider z 80ho roku.., nebo podobnej nářez... Ale kolik z těch co se u toho udělá si to pořídí jako druhý auto...? Asi nikdo.. a jako první a jediný auto? Jo taky nejsem blázen abych každej den jezdil na kafe a do opery Defenderem... Jenže mi to přijde, jako u každýho podobnýho (dostupnýho) auta, že většina už má doma helmu Jensona Buttona a jsou mistři volantu a že trasa z Vinohradský na Smíchov do Carrefouru se běžně jezdí 200km/h.. stejně jakože D1 na 130 a 160 se tváří jako okruh v Bahrajnu..
Auto se mi teda líbí více než 5D.. a o technice asi diskutovat není potřeba (i když Z3 od BMW bylo taky BMW a jaký bylo.. :no: ).. takže.. se těším jak to auto uvidím někde v dalším pokračování the FAST and the FURIOUS 😉
:yes: :yes: :yes:
Myslim, ze na nej nemas odvahu, to je vse... 😉 To auto bude skvele fungovat pri rychlostech, v zatackach, kde to uz davno vsichni vzdali a rev motoru vynahradi absolutni rychlost. 😉
jenže do toho nešupnu bike... snad v zimě prkno... ale to je vše... A odvahu na něj mám.. stejně jako na defendera.. jenže je pro mě důležitější auto co mě odveze z A do B.. zatím... takže to je o tom, že si koupím super sjezdovky, ale neumím na nich nebo nelyžuju... chápeš..? nemyslel jsem to špatně.. 😉 a asi bych měl za 3/4 mega rzumější studnici peněz... >😁
:yes: :yes: :yes: Asi jedno z najtazich rozhodnuti je ako velmi kompromisne auto si zadovazime...Ako jedine auto v 'rodine' je pre mna ctr :no: ale ako druhe...ako druhe je ten vyber tak krasne a nelutostne velky, ze tam by pre mna ctr uz sancu zase nemalo .. :no:
To je otázka přístupu a entuziazmu. Bydlím v městečku s jakousi manažerskou školou a jednoho dne se na parkovišti u něho objevil Civic Type-R. na tom by zase nebylo nic tak divného, až na to, že měl volant vpravo a britskou SPZ. Za týden zmizel. A za měsíc se zase objevil. A za týden zmizel. A za měsíc se objevil... Prostě majitel jednou měsíčně v tomhle autě absolvoval cestu z ostrovů k nám a zpět. A zatímco ty by sis klepal na hlavu, já mu záviděl. Já bych teda taky s CTR nemusel každý den přes Miladu Horákovou, ale mít tohle jako PRVNÍ auto, tak by mi jak druhé stačil třeba i Jazz. 😄
jo.. a Jazz budeš mít na tu Miladu... a Type-R na cesty na ostrovy... je jedno jaký je první nebo druhý.. to snad chápeš.. ;-\ každej závidí něco jinýho.. a ne každej závidí...! jen bych za ty prachy koupil něco jinýho stejně rychlyho atd....
:yes: :yes: :yes:
"Ruku na srdce... kolik z vás, mimo Kinga, kterej to má v popisu práce... by vzalo cca 800 tyček a šlo si koupit kanárka."

a kolik z vas by vzalo cca 980k a slo si koupit gti? 😄

k tematu: honda by tam mohla soupnout dvoulitr (nebo US 2.2) z S2000, pak by to bylo uplne dokonaly
nebuď hned u vah... ty by jsi to koupil..?? realně..
realne, kdybych mel tyhle prachy na auto pro sebe, tak bych si to koupil jeste dneska.

2gti - kdyz myslis...
ale koupit si auto jako sbirku kompromisu? takove, ze at budes delat cokoli, vzdycky to bude jen napul. drahe (na to co nabizi), ani rodinny vuz ani hot hatch? kolem cerneho gti jsem sel cca. pred tydnem a to auto je (pro ME, nebot jak jiste uznas ESTETIKA JE SUBJEKTIVNI) sterilnejsi nez operacni sal
jestli vse co potrebujes ke stesti je turbem posileny rozjezd, porid si subaru forester 2.5 turbo, ktere tu kompromisni roli splni mnohem, mnohem lepe

p.s.: argumentovat tim, ze na neoficialni fotce je type-r zluty a proto tedy prilis "flashy" je padle na hlavu, uvedom si ze honda neni audi (potazmo tedy VW) aby nabizeli jen jednu barvu (viz S😄
Tys nepochopil nic... vůbec nic...
Tentokrat plne suhlasim :yes: Zbierka perfektne diagnostikovanych dovodov preco nieco ano, a nieco zas nie.... :yes: 😉
:yes: :yes:
Mít ty prachy, tak to beru stejně jako každý model specifikace TypeR. Kdo nezkusil, nepochopí ... p.s.: zrovna včera sem měl možnost řídit Octavii RS, nuda, bezva turbo motor, ale řízení je prostě nuda. Je to auto na dálnici a to není moje krevní skupina 😉. (GTI sem ještě nejel)
Honda dělá taky fakt dobrý sekačky. Nekecám. 😄 😄 😄
Místo VW GTi bych si vzal radši Octavii RS...když už netoužíš po 8tisících, ale po svezení tchýně do divadla, tak je Octavia lepší! Motor stejnej a užitná plocha větší! Zkus nad tim zapřemejšlet a možna se přejmenuješ na RS 😉
Vidis, a prave proto, ze nechci Na Prikopech parkovat vedle stejnyho auta, tak si po ATRku koupim CTRko a ne GTIcko. A navic, kdyz uz chci utratit takovy penize za sportovni auto, tak chci sportovni auto, a ne neco, co vykon dohani turbem 😄
200 HP s jeho váhou není žádnej zázrak, nejede zle ale není to nic co by člověka posadilo na *(mluvím o CTR předchozí generace)
GTI prubnul meďáka. Neříkám, že nejsem výřečnej... jenže teď jaksi se mi nedostává slov... Zažil jsem různá auta, žažil jsem různé stavy v autech... ovšem v autonebi jsem se ocitl poprvé. První pocit za volantem - po 50ti metrech je, že to udělali přímo pro tebe. Pak mrkneš na přístrojovku a uvědomíš si tu překrásnou jednoduchost... monitor můžeš vyklápět směrem k sobě, resp. ke spolujezdci... sedadlo si seřídíš přesně na svou, životem obouchanou schránku, a to už tam máš na okresce přes sto... jenže si myslíš, že stále stojíš. Nikdy jsem nezažil lepší podvozek. Přitom když ho natlačíš do zatáčky, je tvrdej jak potřebuješ... Estetickej i jízdní dojem - super luxusní sporťák. Takže závěr - Vem něco přes tři melouny a kup si S 500. Nic lepšího ti v serii doporučit asi nemůžu. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
s tím medvědem co se týče pohodlí souhlasím, jen ta sportovnost je trochu mimo... 8-s a k Hondě, jsem zvědavý, jak se její zadní náprava vyrovná s viceprvkama, zatím ve standardu obyčejný průměr ;-\
Velmi povedené autí 😄
:yes: 😉 😲 :yes:
😉 :yes:
Vemu dva a půl a koupím STS-V, ale jinak díky za radu. 😉
Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow, Toyota.. težkej útok pod článkem o Mitsubishi 😉
Já se neperu. 😄
😄 Já taky ne, ale bez kometáře sem ty prodeje nechat nemohl 😉
Promiň, ale napsat u Scionu, který se prodává "pár dní", že to byl nejlepší leden v jeho historii.... >😁 >😁 >😒]
Citoval jsem oficiální prameny.. historických(!) prodejních úspěchů dosáhly všchny značky, což má ještě větší váhu (i když ten Scion je tam zatim jen tak do počtu), kterej jiný koncern může tohle tvrdit? 😉
Já vím, že tahle fráze se používá v tiskových prezentacích. Ale nevidím důvod jí opakovat. 😄 Zní to u Scionu vážně směšně. A s trochou nadsázky můžu říct, že když bylo Chevroletu/Cadillacu plus-mínus tolik let, co Toyotě/Lexusu, tak taky měl "rekordní prodeje všech dob". 😄 V průměru je těm japonským značkám cca o 50let míň a kde byl Cadillac v 50.letech? 😉 Jednoho dne taky nebude mít kam Toyota růst, vize, že jeden koncern úplně ovládne svět je absurdní. Dojde jim prostor, elán, začnou si vyplácet větší a větší dividendy a nemocenské....Budou vnímáni jako nudný mainstream (Což v USA už dnes jsou. Camry je pro většinu nudné důchodcovské a rodinné auto, stejná image na kterou doplatil kdysi Taurus a Impala). A nejmladší uměle založené značky jako Scion budou ty první, které koncern vyškrtne při prvním úsporném opatření, viz GM a jeho Geo.
Ten Scion už neřeš, potěš se meziročním růstem Toyoty a Lexusu >😒] 😉 Vypadá to, že to letos tomu Caddy s tím přeběhnutí Lexusu asi nejvyjde 😉 Pod článkem o Škodovce jsem si dovolil vypočítat a zveřejnit malou statistiku o evropském trhu, docela zajímavá čísla (neděs se, ameriky chyběj, protože v roce 2001 se jich moc nedováželo a importy tam ACEA nechce započítávat..) vypovídající o evropském trhu.. Meze růstu, to je problém všech e😜andujících.. uvidíme, kdy TTT narazí (určitě se to jednou stane, otázka je, jak dlouho budou mít volnou cestu).. P.S. Toyota a GM teď rozjíždějnovej projekt na vodíkovej pohon, třeba si Vás jednou koupíme 😉 teda jen tu zdravou část..
Tome... píšeš tu jakoby jsi byl nevětší akcionář Toyoty... jinak to nechápu... ;-\
Letošní rok asi bude (zejména psychologickým) zlomem v historii automobilového průmyslu (pro někoho špíše neuvěřitelným šokem). Reálně to oproti letošku moc velká změna nebude (ikdyž se reálně vyrobí o více než milion aut více), ale bude to něco - už se těším na všechny ty více či méně udivené články a eseje v novinách, na ty rozbory v čem je jejich kouzlo, na ty burcující nacionalistické kecy.. Toyotu sleduju +- 15 let, dříve sem se o to hodně zajímal (přečetl sem o ní s nadsázkou snad všechno podstatné, co o ní kdy bylo napsáno..) a už tehdy jsem pochopil, že to tu jednou převálcuje.. Popsat proč jsou nej, je hrozdně složité, jejich systém je fakt ve všech oblastech vymakanej (ne, opravdu to není 80 hodinách práce týdně za minimální mzdu v zaprášených továrnách..). Všem sem to tvrdil, ale nikdo mi moc nevěřil.. tak že pochop, klepu se na to jak malej kluk 😉 K tou článku: jde o nejkonkurenčnější trh na světě a sleduj tu krasojízdu - všechny oblasti prodejů zaznamenávájí historicky(!) největší prodeje.. když to zvládne v USA, tak to za chvíli (více či méně) zvládne i všude jinde.. pořád mám před očima ten slogan (TTT) - jednoduché, výstižné, žádné marketingové kecy, jen vize která se plní :yes: P.S. koupit před 20 lety "pár" akcií Toyoty, tak dneska píšu z Baham :-! 😉
ty jsi úplně ztracenej... tak akorát pro chocholouška... Tome... koupit před 20 rokama akcie jakékoliv firmy, tak lítám balónem kolem světa bez mezipřistání a Steve Foosset mi dělá technika... A chápej.. nikdo se tu s tebou nepře o kvalitách Toyoty.. ale tvoje dogmatický kecy (i když jsou z poloviny třeba pravdivý) jsou jako by jsi držel 49% akcií.. tak klid...
😄 :yes:
"Dogmatický"? Nevim, jak to chápeš ty, ale já dogma chápu jako něco o čem se nediskutuje, něco je nerevidovatelné, něco o čem se ani neuvažuje, že by to nemohla být pravda.. dovolím si tvrdit, že dogmatický moje "kecy" určitě nejsou. Pojď diskutovat - žádný plky, žádný fráze, jen argumenty a tvrdá fakta - třeba mě přesvědčíš, že se mýlim.. Jinak je asi jasný, pro koho byl příspěvek "Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow, Toyota" zvláště určený 😉
Je zajímavé že přít se s Tebou nikdo nebude - nikdo se v tom nechce příliš hrabat, protože už teď je mrazí při pomyšlení že za pár let bude každý 5 auto toyota :yes:
Přesně tak, souhlasim s Tebou :yes: Moc dobře vim, že ostatní tuší kam to spěje, a proto taky křečovitě (možná až zoufale) oslavují každý dílčí úspěch konkurence (kdyby to ovšem vzali z komplexního hlediska, tak je to ve většině případů spíše pouze Pyrhovo vítězství a dočasné odsunutí problémů)..
srovnavat sts a s-klasse?
sts je konkurence tak pro E, nikoli pro S
Seville byl vždycky luxusní třída. CTS je vyšší střední, nástupce Catery. BLS je střední. DeVille (DTS) full-size, větší než cokoliv evropského.
No tak.. Velikostně sice CTS odpovídá E-classe a STS odpovídá S-classe, ale v reálu CTS spíše konkuruje C-classe a STS E-classe. DTS stojí mimo "evropské" a "japonské" pojetí kategorií, stejně jako Town Car 😉
S druhou půlkou příspěvku souhlas. TC a DTS jsou luxusní full-size. K tomu zbytku: jediný důvod proč řadit CTS a STS níže je výhodná cena. Váhou, délkou, základní motorizací patří CTS do vyšší střední a STS do luxusní. Tečka. Pokud jediným důvodem proč je řadit jinam je cena a S500 a STS-V už jsou cenově tak blízko....v případě, že u nás musíš k ceně přičíst náklady na import => S500 a STS-V porovnávat lze. Třeba CarAndDriver ho porovnával od Mercedesu s CLS v AMG verzi a Caddy ho porazil. 😉
Neni to pravda, konkuruji nejen cenou, ale i vnitrnim prostorem. V STS je podobne nebo spis min mista, nez napriklad v Mercedesu E. Prostornejsi je i BMW 5 a samozrejme prerostla VW A6. Ani DTS na tom podle mych informaci neni o moc lip, je jen dlouha. V ty jsem ale nejel. Na ni je unikatni spis pohon prednich kol... :no:
Tome, Lones ma pravdu...CTS moze byt povazovana za konkurnta C-Klasse (adekvatne STS k S) ciastocne iba co sa ceny tyka. V realite to je tak ako to pise on: BLS vs. C-Klasse, CTS vs E-Klasse, STS vs S-Klasse, DTS je americka horna trieda, kt. u nas neexistuje... Tie Cadillacy tomu zaradeniu zodpovedaju rozmermi, aj hierarchiou techniky a vybavenia 😉
Já to chápu.. rozměry, motorizace, technika, výbava odpovídá, ale v reálu si neumim představit člověka (třeba je to nějakej můj blok), který by se (při vší úctě ke Cadillacu) rozhodoval, jestli si koupí mezi STS a S-klasse.. kdyby to alespoň bylo srovnání Audi vs Caddy, tak bych to "lépe" chápal..
Já si taky nedokážu představit, v čem by měl být jako ten S lepší, nic si z toho nedělej. >😁 Možná k němu dávají zadarmo to prkno.
To je uz ina vec...ze STS (na EU trhu) nemoze realne v predajoch konkurovat S-Klasse. Ale to je dosledok toho, ze obe auta su postavene podla tak odlisnych filozofii, ze to ani snad viac nejde. Cadillac STS vyznava klasicku americku skolu a kladie doraz na uplne ine veci ako S-Klasse. A EU zakaznikov formovali Mercedesy & spol., nie Cadillacy...takze je mu logicky blizsie nastavenie Mercu.. (napr. v ovladatelnosti auta). A potom su tu viac, alebo menej opravnene predsudky z US aut, vyplyvajuce z historie ..co je zas dane iba tym, ze EU zakaznik posudzuje americke auto, podla EU parametrov...a nechape ze kultura stavby aut v USA je uplne ina. Nie lepsia, ani horsia...ale ina.
Nevim, cim sem to jel...Mercedes, bavorak??? kazdopadne to bylo pekne naprd, nemel jsi si kam odlozit kolu, hranolky ani hamburgera! >😁
S tím poměřováním tvrdosti podvozku a ovladatelnosti řízení bych byl opatrný.....STS x S-klasse. Mně nikdo neuvěří. Zeptej se teda Matese.
...ja som prave pocul (STS som neriadil), ze to auto ide proste iba rovno, a dost tazko sa ovlada. Na rozdiel od S-Klasse. To mi povedal, clovek z Hamburgu, ktory inak jazdi (a spokojne) s CTS. Mates co hovori?
Mates hovori, ze STS ridil a nijak zvlast ho nedostalo. Dobre, ale jen dobre. Ostatni veci v STS se spoustou????? S klasse jsem neridil = nehodnotim. Pro me osobne je v teto trije jen jedine auto vyrobene pro me a to je XJ😉 XJ jsem ridil mockrat = naprosta extaze a spokojenost. Ale co bys ode me cekal taky jineho, ze?😉 Muj finalni nazor je , ze STS nema mezi auty jako S klasse, XJ a BMW7 co delat. Lones promine😉
Aha...dik. Ten Jaguar ...to je jasna vec :yes: Ale vyberat z "konfekcie", tak ja urcite beriem S-Klasse. Bez najmensich pochyb 😉
Pokud by se cloveku prihodilo to nestesti, ze by si prisednul koule a tim padem zacal uvazovat o nemecke konfekci, tak bych taky volil S klasse a ne BMW7. Male OT: neni preferovani S klasse tebou tak trochu povinne?😉
mmm...trochu ano..aj ked na druhu stranu, zamestanavatel mi tazko moze prikazovat cim jazdit za vlastne peniaze. A ja nie som v pozicii, ze povinne musim. A ono to fakt nie je tak, ze vsetci zamestnanci MB a spriaznenych spolocnosti jazdia iba Mercedesmi. Su taki, co maju aj BMW... Ale S-Klasse je teraz fakt z presvedcenia. Ked si budem mysliet v 2009, ze nova 7er /9er je lepsia - poviem. S tym problem nemam. Ja mam rad auta ako take, a nebudem obhajovat "horsie domace" proti "lepsiemu cudziemu", ked sa mi konkurencny produkt paci viac... 😉
Momentíček..! Rok 2009 a 9er? To bolo len tak alebo to nebolo len tak a vieš niečo, čo my nevieme? 😄
Marko to tady nedávno psal.. bude 7er ve stylu Mercedesu CLS a 9er jako luxusní sedan :-!
Aha, koukám že Mates změnil názor. Škoda. 😐
Nezmenil. STS je skutecne dobre, ale konkurenci S klasse prece jen neni. Moje dojmy z nej jsou stale stejne. Teda ne uplne. Mezi tim uz jsem stihnul projet par dalsich konkurentu (treba BMW5). STS ma urcite sve kouzlo, ale moje vytky k prevodovce a slabemu 3,5 V6 jsou stejne. All season pneu nekomentuju, protoze to se da lehce zmenit. Pro me nelogicke upsporadani interieru a tezke hledani pozice v sedacce zustava. Proto ja bych mel asi toto poradi 1)S-Type 2)BMW5 3)STS 4)E klasse 5)A6. Vzhled 1)S-Type 2)STS 3)E klasse 4)A6 5)BMW5. Vzhledem k tomu, ze bylo pujcene a temer nove, tak jsem s nim zadne testovaci kousky neprovadel, takze nehodnotim , jestli jede jen rovne. Doufam, ze tato vysada zustava u A6😉
Aha, no já na to pořád mrkám jako Říman na Hannibala se slony. A nerad bych vytahoval soukromou korespondenci na veřejnost. Není to můj styl, snad jen žes napsal kromě zmíněných mínusů (mimochodem byl to 3,6 V6) i docela velkou chválu například na jízdní vlasnosti (s vyškrtnutím pneu) a taky něco o tom, kde by ses stavil nakupovat, když by to už z nějakých důvodů nebylo možné u Jaguaru. A pak tu dneska čtu, že vůbec nemá co pohledávat mezi evropskýma luxusníma autama. Tak mě to prostě jenom zaskočilo, no. Já si tady ty kecy stejně nějak neberu k srdci. Pierro mi napsal, že STS jede dobře a CTS špatně, Markův známý tvrdí že STS špatně a CTS dobře. A já vím svoje. A to je, že mají úplně tu samou techniku pod pláštěm. 😉 Pokud pomineme vrcholnou verzi STS4 s osmiválcem, magnetickým podvozkem a stálým pohonem 4x4. Ale o té nebyla řeč.
I když Mercedes ze srdce nesnáším, nemůžu říct nic jiného, než že nové S je asi nejlepší auto, které si můžeš koupit
Souhlas - narazil si na další věc ve které obdivuji některé automobilky - umění vyrobit takové auto, aby (byť s malými modifikacemi) vyhovovalo "celému" světu a aby přitom bylo úspěšné. IMHO postavit auto šité na míru danému trhu není tak složité, ale vyrobit "globální" auto, to už chce umění..
😄 😄 :yes: :yes: ,,,ja som mal asi 20 min nove S-klasse riadit v GB, a pocity (za tu chvilocku -a kym som sa vobec rozkukal) boli v zasade velmi podobne. S-klasse dokazuje preco je etalonom standardnych seriovych aut hornej triedy :yes:
Tady je nějaká diskuska mercedesů, bo co? 8-s 😉
Teraz asi ano.... 😄 😉
>😁
>😁 >😁
:yes:
Zdar brácho, tak tys včera masíroval nového Meda v eSku?? No musím přiznat, že tak trošku záidim. Novou eS klassu jsem ještě neměl tu čest povodit. Nepochybuju o tom, že půjde o fantastickou záležitost. Já měl možnost před rokem projet minulou generaci eSka a to v té nejsilnější motorizaci - konkr. v S 65 AMG. Měl jsem z jeho 600 koní patřičný respekt a z počátku jsem jel jako posránek. Po nějakých deseti kilometrech jsem však zjistil, že se jedná o velice příjemné auto, se kterým se dá jezdit i velice plavně a poklidně, stejně tak jako se z něj při razantnějším sešlápnutí plynu stala raketa, srovnatelná se supersporty. Ale vyloženě sportovní dojem jsem z něj nezískal. To takové M5, M6 a RS6 i přes výkonový handicap působily mnohem ostřeji a sportovněji. Ale u nového eSka je jedna věc pravdou pravdoucí - je to nádherná limuzína. Takže brácho, až nám začne ta naše kafírna pro neuspokojenou dámskou klientelu pořádně vydělávat, oba víme pro co se stavit a kde vysázet na dřevo tři a půl míče 😉 >😁 :yes:
😄 Dneska... jsem ho masíroval 😉 :yes:
A kde ses k tomu chlape jeden dostal?? Tady v Praze?? Chodov??
Přítel si ho koupil.
Pritel jako pritel, nebo pritel jako pritel?😉
Teda to je gól, to sem fakt nečekal. Já myslel, že kopeš za jinou ligu, že prosazuješ "pánskej klub" a ty zatim mluvíš o Modré ústřici >😒] 😉
GTI
Mám přátele... myslím, že to chápeš dobře... Že by mě moh´tady někdo nazvat ***em... tak nazvali mě tu mnohokrát už různě... ale tohle myslím nehrozí... 😄 Jinak přece snad rozlišuješ jak já... kámoš... přítel... nepřítel 😄 Na to nemusim nosit teplý prádlo 😉
Nee, slovo přítel nepoužívám, právě z toho důvodu, který se Ti teďka stal.. mám přátele, ale nemám přítele (mám známýho).. když holka řekne, že má přítele, tak je to jasný, u kluka je to na pováženou (= nikdy nemůžeš vědět, jak to myslel).. přítel je IMHO strašně ošemetný slovo, bejt tebou bych ho nepoužíval.. já rozlišuju kámoš - známej - "je mi volnej" - nepřítel 😉
wow!!!!! ze je porsche auto který kupujou v reichu v 50% buzny sem vedel. ted mi doslo ze GTI si kupujou chudy buzny >😁
BRAVO CHRYSLER-MERCEDES ! 😉 >😒] >😒] 😉
Pánové, na tohle jsem čekal! Už jen samotný vizuální zážitek je tvrdý úder na solar! Tohle je ta pravá Honda! This is the power of dreams! A jelikož to je Honda, tak to pojede jako pila vystřelená z praku. Nastal čas, aby si čtyřkolky a turba začali hlídat záda! :yes: :yes: Pánové, tak tohle já si na 100% koupím!
A já Ti to přeju, pokud bych měl čas a peníze na "hračku", vzal bych tohle, nebo Atomka 😉, nejspíš vš ak TypeR. Nikdy se mi totiž nelíbila Honda, pak jsem dvě "povinně" řídil a Prelude s 2.2vti mě chytnul - poprvé v životě jsem měl OTÁČKY! Každopádně já potřebuji auto (nebo dvě, když budu detailista) potom až zbývá čas na hraní. Užij si to, rád se mrknu na Tvá zadní světla, až mi dáš pokouřit cestou na červenohorské sedlo v Jeseníkách (a to si myslím, že ho docela umím zajet) 😄
Mít na tohohle krasavce a (sic!!!) NE v téhle žluté ale v černé nebo bílé barvě, naprosto bych neváhal a hned ho šel koupit. CTR je velmi hrubé sportovní náčiní. Nevim proč se stále srovnává s nějakým GTI pro důchodce. Chci 8000 r.p.m. CHCI zátah DOHC VTEC >😒] . A pánové tomuhle stroji bude stačit 200 koní na to, abyste při svezení měli hubu otevřenou dokořán v neskutečném výtlemu, že to je vůbec možné dokázat s dvoulitrem. Tohle je pravý sportovec!!! A klidně si rýpněte, ANO, jsem hondista. >😁 :yes: :yes: :yes:
..a někdo nechce... ;-\
Což taky nikomu neberu a hlavně jsem rád, že nás bláznů do hondy není tolik. Jen ať si tu dál jezdí ty plečky co jezdí,alespoň je čemu nandavat >😒] 😉
Jestli ti jde o poměr obsah vers. výkon, tak ten je jeden z nejlepších v leteckém modelářství. Stojíš na mezi a ovládáš letadýlko... Jo, a buď klidnej... 200 koní nic moc není... pokud bys mi chtěl vypáčit panty tak přijeď až od 350 koní vejš. To ale budeš muset hrábnout někam mimo hračkářství. Co se týče obsahu... cením obsah mozkovny... tam to musí bejt nadupaný... jinak je parádní mít pětilitr v Jaguaru a jezdit a jezdit a jezdit...
To máš GTI pravdu s těma pětilitrama,ale o těch se já nebavím. Neměl bych na takový auto a už vůbec ne na ty litry benzínu co to musí žrát. A okusil jsi alespoň těch 200koní v Type-R na okrsce nebo dálnici???
Okusil jsem jiné koně. Na okreskách... mnohem více koní... i mnohem méně...
mm, já taky okusil hodně aut, a přiznávám se, lepší zážitky za volantem než civicem dohc vtec jsem zatím nezažil. a bohatě mi to stačí. u nás do kopců a zatáček mi zatím nestíhalo vůbec nic. Civic r.v.91 - 1,6 DOHC VTEC 150HP 145nM, 0-100 7,2s (dle údajů výrobce), takže si Type-R umím docela živě představit. Jo, jezdil jsem s golfem GTI 3.generace (asi?), 1,8 DOHC 130koní a musím říct, co se týče ovladatelnosti, zábavnosti, zrychlení, přilepenosti, kvality podvozku, výdržnosti a brdždění jednoznačně zvítězil na celé čáře civic. Historie se opakuje, tohle CTR je a bude GTI killer!! Jako vždy. >😒] 😉
To jo 😄 klid 😉
Jsem klidnej. Pouze jsem napsal svou zkušenost a svůj názor. Je to prosté CTR = bye,bye GTI!
Hele, vy dva závodníci, je mi vcelku fuk, co je větší killer, ale vážně mě zajímá, jak to máte vymyšlený s bodovým systémem? 😉
petilitr v jagu? kterem? 😄
XJS?😉
mates s flasou koly? >😒]
Ja a kola? Nikdy!!!!! To uz radsi mates a basa plzne😉 Ale koralka je stejne nejlepsi >😒]
jo koralka... :yes: :-!
ehm, ktery prestali delat v 93...
tak s tim teda jezdit a jezdit a jezdit nebudes
A to me teda rekni proc?
do ostatnich ho prestali cpat v 89, do xjs v 93, a jak jiste sam vis, jaguary z teto doby jsou velmi, velmi spolehlive
Vypadá to jak jedna z vymazlených kárek z tuzing.com a motor taky nic moc. Honda se moc nepředvedla, na to jak je jinak nový Civic povedený.
Ať chceš nebo ne Logánku tak pozink to má >😁 >😁 >😁
Pokud bude Logan hatchback ve verzi GTI, Honda si ani neškrtne, protože jak v kvalitě, tak co do jízdních vlastností, má Dacia navrch, díky špičkovým technologiím Renaultu.
Úplně Vás chápu. Nicméně, v tomto případě bych sázel spíš na pomoc lékaře, než na pomoc špičkových technologií Renaultu. Bývá jednodušší, dát si diazephan, než F 1 z Renaultu do Logana. :yes:
>😁 :yes:
U Dacie má člověk alespoň jistotu, že platí jen za dokonalou kvalitu a spolehlivost - která u Hondy není - a v žádném případě za značku. Pokud srovnáváme nový Civic a Logan (především hatchback mu bude dobrým konkurentem), Dacie je nejen prostornější a i srdce automobilového nadšence musí zaplesat v každé ostře řezané zatáčce v Dacii. Mám zatím najeto 4000km a krom chrastění v převodovce a tlumičích, bobtnajícího laku a občas problémových startů (není divu, když je pod nulou, Š105, kterou jsem měl předtím občas měla problém nastartovat i v létě) je vůz naprosto v pořádku a bez sebemenších problémů. Jako nový.
>😁 >😁 >😁
Nejsem si jist, co mají ony ksichtíky znamenat, ale každopádně já budu ten, kdo se bude smát, až Dacie časem přivede Hondu k bankrotu. >😁
ten bobtnající lak mě dostal.... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 takovýhle lidi mě fakt dokážou rozesmát.... >😁 >😁 >😁
"...i srdce automobilového nadšence musí zaplesat v každé ostře řezané zatáčce v Dacii." Jojo. Říká se tomu srdeční arytmie vyvolaná nadměrnou produkcí adrenalinu. To se stane pokaždé, když se majitel toho srdce octne ve smrtelném nebezpečí... :-!
:yes: Logane ty se komik 😄
Tohle nejsou "snimky", ale hloupy render... 😄
Inymi slovami, si konzervativny. 😉
Pardon, nepatrilo to tebe.
Jak to vidim ja - tahle honda je opravdu jak z pocitacove garaze dvacetileteho kluka, co nemaje na auto honi se s policii po pocitacovych mestech. Chybi na nem napisy BBS, Sony a hlavne NO FEAR!!! Ne opravdu v tomhle pripade je naprosto jasne, ze tohle auto z Evropy nepochazi. Chybi mu neco, sakra jak to rict? Duse, dustojnost? Nadhled a genialita evropskych designeru? Proste volba je jasne ST II nebo GTI. Tohle pro me neni - negeluji si vlasy a nejezdim auty co vypadaji jako upoceny sen ceskeho tuzera.
GTI
:yes: :yes:
Ehm, svetly melir a tuna gelu jsou neklamnym znamenim, ze je nekde pobliz zaparkovan Golf (jakehokoliv stari a jakekoliv motorizace). Tenhle Civic pro podobnou sortu lidi opravdu neni. Nicmene respektuju, ze se ti nelibi, jen jsem chtel poukazat na nespravnost s prirazenim gelu k tomuto autu. Staci se divat kolem sebe a bude ti to jasne.
GTI
Asi ti uteklo, že píšeme o novém R. Tak v novém GTI jsem trapáka nespatřil. Naopak . Znám pár mladejch, poměrně úspěšnejch lidí, kteří to po Praze valej v GTI... z jednání na jednání... Tohodle kanárka může valit tak akorát tuzér, kterej po babičce z ameriky podědil pár dolarů... V hlavě, Skyline... důležitý je mít v hlavě.
Ten kdo ma v hlave uz davno jezdi jezdi japoncema. Nejjednodussi je se prijet podivat na nejaky velky Honda sraz, nagelovane frajirky vylezajici z Golfu tam fakt nenajdes, ti jsou na jinych srazech. Na Honda srazu najdes ve velke vetsine inteligentni lidi, se kterymi se da mluvit temer o vsem moznem. Proto taky na jine srazy nejezdim, nemam potrebu se s "kamnarema TDI" a "gelama GTI" bavit o tom, kdy a jak to komu nandali, nejlepe ve meste pred skolou, kdyz jeli 200.
Inymi slovami, si konzervativny.
To, ze ty mas hlavu plnu konzervativnych nazorov a predsudkov este neznamena, ze neexistuju ludia, ktori ich bud nikdy nemali, alebo sa im podarilo ich zbavit. I ked su v mensine. Ale to je v poriadku, ja som vzdy mal najradsej mensinove zanre. Na Honde si nesmierne cenim, ze uz v momente ako navrhla CTR jej bolo jasne, ze prave tu vacsinovu skupinu ludi s tym autom neohuri. Napriek tomu do toho isla. Mna by velmi zaujimalo, ako by vyzeral taky Golf GTI, keby jeho designeri neboli obmedzovani tolkymi kompromismi. Vies, to mas ako s muzikou. Taki Zappa, Davis, alebo Ursiny nikdy netvorili hudbu tak, aby predali co najvacsie mnozstvo platni. A ono je to na tom vysledku sakra poznat. Kazdy skutocny umelec ti povie, ze keby mal tvorit umenie za ucelom jeho dobreho predaja, tak vysledkom jeho snazenia by bol priemer, mainstream, pripadne brak. Ale hlavne, ze by sa dobre predaval. Tento model sa da aplikovat aj na automobilky. Mna nikdy neoslovi auto, ktore bolo vytvorene za ucelom dosiahnutia velkym predajnych cisel. A chlapce, to si treba na Honde cenit. Pretoze Honda svojim Type-R portfoliom dokazuje, ze predajne cisla pre nu nie su vzdy prvorade.

Mimochodom, poznam istu 40 rocna damu, ktora momentalne jazdi na Accord Type-R a okamzite sa beznadejne zalubila do noveho CTR. A len tak pre tvoju informaciu, polovicu takychto vozov v cechach a na slovensku sedlaju ludia so 40 na krku.

Ma to jediny problem. Pri sucasnom zaujme o novy Civic sa ho docka najskor o rok a pol.
ze sa im ich NEpodarilo zbavit....

ja uz radsej nebudem pisat nic.
Jasně když je auto pro masy a plné kompromisů tak je to OK.Jak je pro fajnšmekry- tak je zle.Průměrnosti se zde říká nadhled a genialita evropských designerů....konkrétně na passatu zadek jestli je evropskej tak teda nevím.

PS -Co máš za auto že si negeluješ vlasy >😁
Vyzera ako po rukach nevkusneho tunera.
Nema na Astru OPC a Focus ST. :no:
na svoj design. Na 5D bolo uplne jasne ze dalej sa uz karoseria upravovat nebude dat. Bola prilis obmedzena svojou plnostou vsakovakych elementov. Trojuholnikove hmlovky a koncovky, spojler v skle, plexi maska...a hlavne velmi velmi baculaty tvar. Prave preto vyzera CTR tak ako vyzera, ako sniesna napodobenina zavodneho specialu. A to musi vyzerat na ceste tak ako to bolo popisane vyssie...20-rocni chalani s prilis horucou krvou sa ktomu hodia ako nikto iny. Urcite to bude Type-R ako sa patri. Ale design..uz ten minuly bol fakt :no: :no: prilis MPV-like..A tento zase prestrelil. Bohuzial, s karoseriou ktoru ma Civic 5D, CTR ani inak dopadnut nemohol.
Nevypadá to zase tak špatně, ale upřímně řečeno, nevím, proč bych měl vůbec chtít auto této koncepce. Pokud chci hračku, užiju daleko víc srandy s nějakou zadokolkou. Ono těch 200k je na FWD až až... 240HP z S2000 může vypadat zajímavě na papíře, ale podle mého už je to za limitem reálné využitelnosti pro auto s předním náhonem.
Co prosím? S2000 je předohrab???? Trochu přestřelil panáček 8-s :no: :no:
Přečti si to pořádně... mluvím o variantě instalace motoru z S2000 do Civica, a Civic je FWD.
Tak to se omlouvám! 😐 a ano, 240k na předokol by bylo hodně, ale dalo by se to ustát! 😉
Mě napadá, jestli nevíš, proč nakonec nepoužili tenhle typ karoserie [odkaz]
Že by si ho šetřili na silnější CTR nebo na Acuru RSX? Nebude mít US Civic Si jinou kastli?
Silnejsie CTR su famy - to nebude. Americky Civic Si v tejto karoserii existuje: [odkaz] // A Acura: terajsi RSX / Honda Integra je na bazi stareho Civicu. Na bazi toho noveho ma vzniknut do konca tohto roka nastupca CRX. Takze si myslim, ze naraz dve kompaktne coupe Honda nepripravuje. V EU dostaneme nove CRX ako Hondu, a v USA to dostanu ako nastupcu RSX v podobe Acury CRX... A verzia Type R bude znoveho CRX minimalne v Jap. urcite. V USA pravdepodobne, a v EU mozno tiez (aj ked kvoli CRX by som bol este opatrny) 😉
...pretoze CTR je v EU "historicky" spickovou verziou HB. A preto verziou HB, pretoze: 1.) hlavny konkurenti presadzuju tiez trend ostrych HB, (a nie coupe), a Honda sa logicky chcela zapojit do tohto segmentu 2.) trh s HB je vacsi nez trh s ich coupe odvodeninami. Takze ostrym HB mas sancu oslovit vacsiu skupinu ludi, ako s pomerne "specialnou" karoseriou coupe. Inak povedane, Civic Coupe, alebo Astra GTC, nie su v porovnani s klasickym Civicom /Astrou zrovna predajne trhaky.... 😉
Myslel sem si to, ale potřeboval sem si to nechat potvrdit >😁 😉
Zajímavé, že třeba WRX je skoro stejně prodejné jako klasická impreza...(no, asi zatím 2:1 u MY06, ale stejně to je zajímavé,že?)
ani snad nie....Subaru je dost atypicky pripad. A Impreza obzvlast. Tam nie su tie absultne predaje nijak velke ani u celeho modeloveho radu,.... a auto ma image "rallyovej zbrane". Myslim, ze tam prave sila WRX vrha pozitivny tien na slabsie verzie - ktore su samozrejme lepsie predajne - ale nesu si ten "rodokmen" z WRC prave prostrednictvo "street-legal" verzie WRX. Kvoli tomu, aj kvoli celkovo "nizkym" predajom je ten rozostup mensi. Btw. ono prave aj Subaru potvrdzuje vlastne to co pisem. Na prelome storocia bola k dispozicii verzia Impreza Coupe (do ktorej bolo "zasunute" WRX) - lenze v dalsej generaci uz coupe neexistovalo. Subaru malo zrejme dost male predaje toho Coupe, ale hlavne zistilo, ze ked bude WRX robit z core-modelu, budu sa obe linie ("normalna" Impreza, aj WRX) na trhu lepsie vzajomne marketingovo podporovat... 😉 Dalsou vynimkou z tohto pravidla budu vynikajuce predaje pripravovaneho BMW 2er vo vztahu k 1er. 😉
celkově není co dodat. Čekal sem vše i to že to ve skutečnosti bude horší než sem čekal. Prostě noční můra která mi nedá spát. Ale jeden dílčí fakt bych rád vypíchl-to plexi uprostřed se v tuto chvílu opravdu jeví jako omyl-mřížka na avantgardě nic neubere a celkově hodně přidá-těším se tedy na facelift obyč. verzí!
Tak jsem to zkouknul a přečetl diskusku - za zmínku stojí teda akorát ten Mercedes v pětikilu. Jinak jestli vobčas zajdeš do kina, tak si vzpomeň na ten film co je v titulku. Vzpomínáš ? Na toho taxikáře ? Jo, toho s těma slunečníma brejlema v noci. Tak ten je měl z blbosti, tady bychom je však potřebovali z nutnosti (přece jen by to možná některé linky toho potomka Stáártreku a Plejstejšna zahladilo a zkulturnilo >😒] ). Ještě, že těch obludek bude jako jehel v kupce sena 😉
GTI
>😁 :yes:
Tohle auto nema dusi, je to jenom kus zeleza na vyblbnuti, i kdyz vyborne zpracovanej...
"Po všechny hochštaplery, kingy a travníkáře máme výbornou zprávu, CTR dorazilo už i do Čech, kupujte u nejbližšího Mountfielda" >😒]
Tady dobré 2/3 lidí pouze závidí a modlí se,aby CTR nepotkali na silnici,aby jim náhodou nenatrhul to jejich vymodlený FSI v golfu... >😒] historie se opakuje, honda opět dokazuje, že CTR byl,je a bude killer všech GTI od VW,stejně jako dříve CRX :yes: je to jednoduché=v objemu do dvou litrů bez přeplňování lepší auto prostě nenajdete a to vás hrozně štve,že? velmi typické pro čecháčky! 8-s
Jen si jezděte v golfech a passatech, já vám je osobně všem přeji, takovouhle techniku si ani nezasloužíte, obzvláště ten pan vypečený GTI >😁 :yes: :yes: :yes: :yes:
GTI
Máš to trochu pomotané. Asi si neuvědomuješ, že tu píšeš o autech kolem 800 tisíc. Tedy levných masových výrobcích. Tak jestli s tímhle chceš vyrukovat na silnici jako s nějakým "zabijákem" ;-\ tak bych ti doporučil urychleně léčbu v nějakém zdravotnickémm zařízení. Tam tě uklidní. Preventivně už dnes odevzdej raději řidičák... nerad bych, aby ses mi zakous někde v zatáčce do blatníku. V popoledním klidu pak můžeš začít studovat GTI, ST, a R. To, že se tu porovnává CTR s Golfem a Passatem je dost výmluvné o tvých myšlenkových pochodech... je znát, žes nepochopil nic, Vítecu, vůbec nic. :no:
Možná přehánim, ale já snad ještě neviděl sportovní hondu bez tuningu. Dáš tam to vohromný křídlo dozadu, pěkně to snížíš at to nepřejede ani přes koleje, hodně plastů at je to hezky těžký/to pak líp sedí, víš 😉 /kola jak s formule 1,vejfuk nejmín 10cm roura BEZ tlumiče.At všichni vědí že jedu. Ale pozor,hlavně hooooooodně modrejch ledek a neonu,jinak jsi mimo.Motor se naštěstí bát nemusí, tam většina českých tuningářu neleze. Neni to vidět tak proč že jo.Je mi těch aut líto. At je o golf nebo civic.
GTI
Jistě... Jde to napříč "politickým spektrem"... ovšem králové tohoto, jsou tady v Hondách... Tak, jak jsi to nahoře popsal, tak to vnímám i já... Koneckonců to, že míra takového tuningu je nepřímo úměrná intelektu vlastníka 😄 je pravda pravd...
No hondy maj štěstí že jim moc nesahaj na motory. Když to nejde čipovat tak se do toho nikdo nehrne. Ono laděnej vejfuk,hlava a sání stojí kolikrát víc než ta ojetina ze švajtzu. To golf to má horší... TDI dnes čipuje i tvůj soused v garáži na sinclairu spectrum. Mám kamaráda co do tuningu Omegy combi nacpal cca. 500tis a na autě to nepoznáš. Normální vzhled,normální interier... Ale podvozek s motorem jsou jinde.To mě osobně oslovuje.Ne ten tuning z globusu.A ten nejvíc vidim na hondách,civic a crx.
auta kolem 800k (27500 EUR) jsou levne masove vyrobky???
to te zklamu, ani v drtive vetsine statu EU rozhodne ne, natozpak v CR
GTI
Každej asi žijeme jinde.
Ty budeš nejspíš tedy z Marsu! 😉 :yes:
Nové auto není jediná varianta... dá se koupit starší EVO, Impreza, Supra, RX-7, 200SX nebo nějaké Porsche třeba. A takových aut je na silnici poměrně dost.. dost na to, abych Civic nepovažoval za vůz snů, raketu na kolech a neomezeného vládce silnic. Pořád je to (víceméně) jen přemotorované auto střední třídy. Můžeme mluvit o tom, jak se vyrovná Golfu nebo Focusu, ale pořád je to druhá liga 😉.
Pomotané to máš tak akorát ty, já vám všem ty golfy a passaty fakt přeju a neni tam ani zmínka o porovnání se současným Civic TypeR, takže klídek pane GTI. Je vidět že ty nechápeš vůbec nic a máš velmi velmi omezený pohled /nadhled/ na celou tuto věc. Takže podle tebe je taky GTI = levný masový výrobek? Tak proč ho tak vychvaluješ??? >😁
GTI
Vychvaluji jej proto, že je dokonalý... ano Golf je masové auto. GTI stojí teď tuším 750 tyček... to ty považuješ za milionářský auto?... nenech se vysmát. Ty snad nevíš, že Civic R je také masové auto? Ty snad vychvaluješ auta podle ceny? Co to blábolíš, že nám přeješ Golfy a Passaty ;-\ Komu jako? Mě? Nebo komu? Asi jsi nečetl diskuzi... ty se tu trapně vyvyšuješ nad GTI aniž by sis uvědomil, že jak GTI tak CTR je určený pro úúúplně jinou sortu zákazníků. Mimochodem, co mám podle tebe vlastně pochopit? A dej si prosím záležet...
A na čem si mám dát prosím tě záležet? >😒]
ale je to precizní, zvuk nutný: [odkaz]
díky
jak vystrizene z toho "rychleho" filmu, to si normalne uvazujici clovek nemuze koupit. ano, nactileti nad nim slintat budou...
Proti Honde nic nemam, ale za tu dobu co jsem CTR jezdil jsem zjistil jedno, ze Super motor nestaci, je potraba take dobry podvozek ktery umozni vyuzivat 200PS naplno a bohuzel to Honda umoznuje jenom castecne a to na okruhu, v rallye je to poskakujici koza, tak ze si pro ni pudete nezapomente na to, kam patri!
Já sem četl, že to co tady vidíte je jenom koncept..tudíž je předčesné hodnotit design..a ted fakt nevím jak to je..ví někdo??
Koncept je nespravne slovo. Je to predseriovy prototyp. Zmeny v pripade seriovej verzie budu uz iba kozmeticke (napr. iny vyber farieb). V zasade to je seriova podoba, ale Honda este nespusta vyrobu, tak CTR predcasne ukazuje vo forme prototypu (alebo konceptu, ak chces...kazdy nech si dosadi oznacenie, ake chce) 😉
díky, ted už tomu rozumím.. 😉
[odkaz]
jsem se přesvědčil... :no:
pro GTI:Kdyz je podle tebe GTI masovka,hodi se i na vozeni tchyne buhvi kam atd.....tak kdybys to napsal o TDI,tak je to taky pravda a kdybys ozelel tu cervenou linku,tak na co vlastne GTI?A k tomu tuningu... >😁 tohle me vazne pobavilo,videt hondu v origanl stavu neni zas takovy problem,ale GTI v originalu,to je teprv rarita....nevim,kde zijes,ale v Cechach je nejvic tuneny auto prave Golf a ty popisovany kreace ala tuna plastu,roura,diody....tak si zrejme vetsina priznivcu VW predstavuje sve vysnene GTI.... :yes:
Po přečtení většiny příspěvků v této diskusi zjišťuji, že zde diskutují dvě skupiny pisatelů. 1.skupina která: zná, má, měla, jela, nebo chce Type R a 2. skupina která: nezná, nemá, neměla, nejela, ale v koutku duše chce Type R bez ohledu na to, o jaké půjde. A pokud si tohle nemyslí, tak ať se v Type R zkusí svézt a změní názor, ostatně jako já. Mám ITR - měl jsem možnost řídit Focus ST I. V té době jsem ITR ještě neměl. Svezení s ST jsem hondotil veskrze kladně. Celkem pohodlná recara, pěkná kola, dobře naladěný podvozek, zátah motoru byl úctyhodný a plynulý, JENŽE v té době jsem ještě neznal ani neměl ITR. I když je ITR o pár let starší, tak ve všem ST předčí, lepší a silnější motor,lepší podvozek a co je neméně důležité hezčí vzhled. A to je holej fakt. Na ITR si nalepíte čísla a můžete se rovnou přihlásit na rally a když budete dobří, tak dostanete věnec. Přijedete domů, sundáte čísla, dojedete si do kefíru na nákup, nervete velkej kufr nákupem a ráno tím samým autem dojedete bez jakékoli úhony do práce.
Teď k jádru pudla. Nový CTR (evropské specifikace) je sice hezký, je fajn, že má 3 dveře, oproti zádkladnímu civicu mu designová úprava prospěla, ale myslím si, že že americký civic coupé by se jako Type R vyjímal lépe. I přesto bych neváhal utratit 800 papírů za takovéhle auto. Je parádní a už se těším na svezení s ním. A ta kanárkově žlutá je naprosto parádní. Toť vše.
ITR - viděl jsem, jel jsem, souhlasím. A TypeR jako coupe by sice bylo hezčí, ale jsme v Evropě a tady se hraje na HOT HATCH.
CTR je paradni kousek at si rika kdo chce, co chce. Brano objektivne ze vsech stran, moc konkurence mit nebude... A nakejch 800 mi na takovy auto neprijde neadekvatni, nejsem zadnej vatar, ale za tohle rada zaplatim. A v Evrope sice sme, to je fakt, ale co nam brani si pro to svyho Civica dojet za more, ze?
golfy a spol sou proste drahy prumer. Ted porad pisou jak znacky v zapadni evrope budou propoustet,nemaj proste na konkurenci jak cenou tak kvalitou. Ohanet se tchyni, divadlem a nakupem to je ubohy. Na to si muzu koupit obycejnou seriovku ,treba yaris. Tohle neni ani pro duchodce okolo 67. Na tom tuneni golfu taky neco je,cim vic tim lip, kdo by se porad dival na silnicich na ty krabice bez napadu.Sporatk ma byt sportak, golf lidovym tabantem tak to proste je a zustane.Uz proste nazev vw mluvi za sve
S tym tuningom je to jednoznacne - je mi zle ked vidim tych (povacsine) "nastletych tunerov" s ktorych kazdeho najvacsim snom a idolom je Golf(akejkolvek typovej rady) a lepsieho auta podla nich neni.Hlavne,nech tam je za poriadna hudba (kvantita daleko prevysuje kvalitu),na tisich modrych lediek a nenonov a styri kyble gitu na laminatovych spojleroch, krasne nagelovany a vyvonani fesaci( a ide sa do mesta na diskoteku).
Zaver: Golf obycajne nevyrazne tuctove auto a nepomoze mu ani motor GTI(lepsie vyzera R32).Presne suhlasim-auto pre nemeckych dochodcov a sen kazdeho "vidlak tunera".

Pri Honde klobuk dole- po dizajnovej stranke bezkonkurencne nadcasovy dizajn podobne ako Mazda 323F pred par rokmi.Myslim,ze urcila buduce smerovanie dizajnu vsetkych automobilov(vysoky pomer: funkcnost,ergonomia,dizajn).
Este taky maly detail : Japonci sa nekradnu vo velkom ako koncernove VW(ale to suvisi aj s niecim inym).
Ta zlta je fajn a motor je fantasticky atmosfericky cistokrvny sportak(maju to ti japoncici premakane v benzinovych motoroch aj co sa tyka spolahlivosti)
Ked si mam vybrat medzi VW a Honda-jednoznacna volba HONDA.