Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee’d: korejský Evropan ze Slovenska

Kia si připravila pro evropské návštěvníky ženevské autoshow ryze evropskou studii vozu nižší střední třídy.
Zpět na článek
16. 2. 2006 16:42
neregistrovaný "sword"
16. 2. 2006 21:14
neregistrovaný "krut zkroucený"
16. 2. 2006 22:00
neregistrovaný "Mat00"
19. 1. 2007 00:35
neregistrovaný "joachim"
16. 2. 2006 16:51
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2006 17:31
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 17:57
neregistrovaný "Tom"
16. 2. 2006 18:07
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 10:03
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 12:38
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 13:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 15:00
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 15:08
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 15:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 18:01
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 18:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 15:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2006 18:04
neregistrovaný "empi"
16. 2. 2006 18:33
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 21:40
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2006 00:12
neregistrovaný "vlado meciar"
17. 2. 2006 00:59
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2006 15:29
neregistrovaný "timotej"
17. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "salam"
17. 2. 2006 12:35
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 11:30
neregistrovaný "lilo"
17. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "LACO -SK"
17. 2. 2006 14:03
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2006 14:54
neregistrovaný "jazzic"
17. 2. 2006 20:57
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2006 21:34
neregistrovaný "patrik"
18. 2. 2006 09:02
neregistrovaný "jazzic"
neregistrovaný "sword"
16. 2. 2006 16:42
prečo nie
celkom slušné...Slovenskoooo hej a hej a hej... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "krut zkroucený"
16. 2. 2006 21:14
Re: prečo nie
Sice to nebylo vyvinuto u vás na slovensku, ale je to fakt pěkný a budete asi mít důvod k hrdosti.
Proč korejci nevyvíjeli růmstra. Mohl vypadat taky tak dobře. >:D
neregistrovaný "Mat00"
16. 2. 2006 22:00
Re: prečo nie
no neviem, na slovensku sa vyrabaju aj krajsie auta ako toto, VW Touareg alebo Audi Q7, na to sme pysny viac ako na toto :-)
neregistrovaný "joachim"
19. 1. 2007 00:35
Re: prečo nie
...netešte sa,na fotke je bohužiaľ iba štúdia.Realita ja podstatne horšia :-(
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2006 16:51
dlouhej převis ...
... mě se teda ty dlouhý převisy před přední nápravou moc nezamlouvaj, ale tahle fotka ujde ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 17:31
bez titulku
Na korejce tohle auto vypadá velice pohledně. Sice žádnej výkřik originality, ale nenápadná elegance se mu nedá upřít. Pokud bude za rozumný prachy, tady v Čechách a na Slovensku se to prodávat určitě bude celkem úspěšně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
16. 2. 2006 17:57
Off-topic: Že by to konečně klaplo?
[odkaz] V8, 5l, 430-450 koní je IMHO docela slušnej základ pro další tuning. Doufám, že to tentokrát vyjde a Supra konečně bude..
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Tom"
16. 2. 2006 18:07
Re: Off-topic: Že by to konečně klaplo?
Ještě přihřeju polívčičku ;-) Novodobý rekord Lexusu v US prodejích v kategorii luxury cars - 302,895 aut - přes 300,000 luxusních aut naposled prodal Cadillac v roce 1980. Lexus ruleZZ ;-) Čistý zisk Toyoty za minulý rok = 10 mld $. Srovnejte zejména s úspěchy dalších dvou velkých koncernů >:-[] Tak že si to všichni dáme společně a pěkně hlas... Today, Tomorrow, Toyota ;-) Nemůžu si pomoct, ale mě se ten slogan zdá stále více jasnější a výstižnější >:D Toyota ruleZZ
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 10:03
Re: Off-topic: Že by to konečně klaplo?
Čéče, ty víš, jak si mě získat ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 12:38
Re: Off-topic: Že by to konečně klaplo?
>:D ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 13:40
Re: Off-topic: Že by to konečně klaplo?
A že vždycky píšeš o trendech u Toyoty. Tedy, že není důležité, že prodává míň jak GM, ale že roste. A tudíž, že prý Today, Tomorrow, Toyota.... >:D V té souvislosti bych upřesnil tvé děravé informace o Cadillacu. Roku 2001 se odrazil ode dna: 172,083 prodaných kusů. A od té doby roste rychlým tempem. V roce 2005 už prodal 235,002, když rostl čtvrtým rokem v řadě. Takže: Today, Tomorrow, Cadillac. ;-) Standart Of The World.
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 15:00
Re: Off-topic: Že by to konečně klaplo?
Počkej rok nebo dva a budete druhý >:-[] Jo Caddy roste čtvrtým rokem X Lexus roste furt ;-) Bude to zajímavej souboj - nezapomínej, že Lexus kompletně vyměnil všechny sedany za nové generace (nejedná se o facelifty, ale o nové generace). Vidím to na pěkně velkej růst (ikdyž je mi jasný, že hlavní želízko v ohni je RX). P.S. slovo standard raději nepoužívej, myslim že by to mohlo vyvolávat nevhodné asociace, jakjo např. průměř, mainstream, základ.. myslím, že stačí to, že jde Caddy "koupit" u Bédy Trávníčka v Mountfieldu a že neni nutné ho dále "ponižovat" (neber to jak útok, ale dloubnout sem si musel ;-) bejt tebou, tak toho Charouze snad oddělám..)
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 15:08
Re: Dárek pro Lonese :-)
Caddy CTS-V je sice rychlé, ale konkurence je trochu někde jinde. Proto asi přijde "menší" upgrade viz [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 15:55
Re: Dárek pro Lonese :-)
Zajimave info. Jak by ale vedle 500HP CTS-V vypadal STS-V 470HP? To je imho velka chyba: kanibalizace CTS a STS obecne. STS melo byt aspon o 10cm delsi a mnohem prostornejsi v interieru. Jinak Lexus sice obmenil (a moc dobre vim, ze tim zduraznovanim "ne-faceliftu" miris na DTS), ale Cadillac po pomalém růstu v roce 2005 taky čeká velký boom: tři klíčové modely jsou DTS,CTS,Escalade (DTS facelift-uprimne, je to vic nez facelift), CTS - cekaji ho velke slevy v poslednim roce zivota a doted stale rostl, Escalade - uplne nova generace. Ja predpovidam Cadillacu pro rok 2006 prodeje cca. 270 tisíc kusů. Lexus bude svuj naskok vytvoreny modelem RX drzet az do nove generace CTS a SRX. Pak by mohl Cadillac znovu dobýt zlato. Uvidíme.
neregistrovaný "Tom"
17. 2. 2006 18:01
Re: Dárek pro Lonese :-)
S tím kanibalismem s Tebou naprosto souhlasim, v mnoha ohledech je mezi CTS a STS dost malej rozdíl. Pokud to myslej s útokem na BMW M5 (spíše s přiblížením se k BMW M5) vážně, tak je těch 500+ koní nutností. CTS je velikostí +- 5er a STS je velikostí +- 7er. Udělal bych nadupanou CTS-V, která by měla kolem 520-530 koní (kvůli marketingu víc než M5) a která by byla tím pravým "sportovním" modelem. STS-V bych udělal spíše "do luxusna" typově něco jako je 760i (platí za předpokladu, že pod tlakem S8 nevznikne něco jako M7). Pak bych udělal BLS-V, která by měla +- 450 koní a která by šla proti M3. DTS bych nechal takový jako je, k tomu se V-series opravdu nehodí (to ale neznamená, že by nemohlo dostat nějaký "pořádnější" motor). Nejsilnější Caddy by podle mě mělo být XLR-V (klidně by mohlo mít stejnem motor jako CTS-V, ale o něco vyšší výkon aby to marketingově dobře vypadalo).. /// Občas je těžký určit, co je ještě facelift a co je již jiná generace - LS je určitě nová generace, DTS nebude nová generace, tak že to furt +- bude facelift.. ale na tom svět stejně nestojí /// Sem docela zvědavej, jak pojede prodej novýho Escalade v porovnání se současnou generací, tipuju, že to půjde docela nahoru.. SRX se "nepovedl", minimálně z hlediska plánovaného útoku na RX, chtělo by to novou generaci co nejdříve.. taky nezapomeň, že RX nebude věčně stejnej, bude se též faceliftovat a generačně obměňovat.. každopádně to bude zajímavé a nic není nemožné. Co se týče Toyoty(Lexusu), tak by to docela chtělo novou generaci Land Cruisera 100 respektive Lexusu - bude zajímavý, jestli furt půjde o "stejné" auto nebo budou dvě nový auta..
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 18:28
Re: Dárek pro Lonese :-)
Naprostý souhlas. DTS je facelift jen o trochu detailnější než třeba u Citroenu C5. Nový předek, zadek, interiér, bohužel zůstaly stejné boky. Navíc se ale oproti DeVille výrazně zlepšilo slícování a trochu se změnila výbava. DeVille/DTS má takové zákazníky (specifické), že porovnávání vlastností s jakoukoliv konkurencí kromě Town Caru nehraje roli. DTS se bude prodávat výtečně. Cadillac má na to, stát se v USA nejprodávanější luxusní značkou. Hlavně proto, že je na domácím trhu.
neregistrovaný "Tom"
18. 2. 2006 11:45
Re: Dárek pro Lonese :-)
To je právě to, co na Toyotě (Lexusu) nejvíc obdivuju - to, že dokáže "kralovat" luxusnímu segmentu v tak velké zemi, která není její domovskou zemí.. v tomhle má Caddy nesrovnatelnou výhodu. IMHO je normální, že by v zemi jako jsou USA měla v luxusním segmentu kralovat "domácí" značka. Exporty by měli konkurovat, ale né drtit domácí.. za tohle patří Toyotě (Lexusu) uznání. Pokud Caddy Lexus předhoní, tak to pro mě zas tak velké překvapení nebude - ale zas tak jasné to taky není, Toyota již hodněkrát dokázala, že umí..
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2006 15:56
Re: Dárek pro Lonese :-)
ps: díky za dárek. ;-)
neregistrovaný "empi"
16. 2. 2006 18:04
Dobre
Designove je to docela povedene, ikdyz linie si vypujcili u AR 147 ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 18:33
Re: Dobre
Já v tom zase vidím mix M3 a C3 ... ale celkově to vypadá více než dobře :yes:
neregistrovaný "patrik"
16. 2. 2006 21:40
varianta Accentu SR
Pokud se tu podíváte do archivu z Frankfurtu (září 05), zjistíte, že jde o lehce opticky upravenou variantu tam vystaveného konceptu Accent SR, takže počítejte s rozvorem kolem 2500 a délkou kolem 4000. Jak potom dopadla evoluce tohohle hot hatche do civilní produkční verze Accentu, najdete na letošním Chicagu (www.chicagoautoshow.com), rubrika cars on display, kde je 3D verze. Pak se o té káře můžeme pobavit znovu. >:D Never shave, mate.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlado meciar"
17. 2. 2006 00:12
fiat /mazda /opel
Tak a máme lapšije áuto než čehúni >:-[] :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2006 00:59
Re: fiat /mazda /opel
sorry ale co mas proti tatrovkam? si myslim ze proti tym nemaju ziadne kije:-) a navyse toto neni slovenske auto... tak vlado chod nas5 do elektry a drz hubu... ;-) :yes:
neregistrovaný "timotej"
17. 2. 2006 15:29
Re: fiat /mazda /opel
ty si pekny trt a pravdepodobne zakomplexovany. my nemame ziadne lepsie auto, my len tie auta vyrabame, ale nasi priatelia CZ maju vlastny "poklad"... :-!
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 10:05
Název
Super no. Že to vzniklo v Evropě a pro Evropu. Můžete mi ale někdo říct, jak se to má číst? Na to mi nějak moje evropština nestačí. Kýd? Síd? Céd? Kéd? Cet? Set? 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "salam"
17. 2. 2006 12:32
Re: Název
Šit !
neregistrovaný "ZZ"
17. 2. 2006 12:35
Re: Název
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "lilo"
17. 2. 2006 11:30
kia rio2
produkcna verzia bude *, podobny Kia cerato a spol. Potrva este 7-10 rokov, kym to budu auta so slusnym dizajnom, interierom...
Kazda automobilka dnes dokaze urobit peknu studiu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LACO -SK"
17. 2. 2006 12:32
NEZABUDNITE NA TO ZE JE TO LEN KONCEPT...
...a ako viete tak seriovka bude o 50% menej agresivnejsia.Takze klud a nohy do tepla... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2006 14:03
bez titulku
Vážení, nabízel jsem tu včera, abyste se podívali na produkční podobu Accentu 3D na www.chicagoautoshow.com, bez toho jsou úvahy o kvalitě a perspektivě téhle studie od Kii (reps. Rüsselheimu, že) zbytečně na vodě. Uvažoval jsem ještě, že přes až příliš těsnou podobnost Cee'd s Accentem SR možná bude Cee'd přecejen na větší platformě jako totální náhrada nevydařeného Cerata (čili asi na platformě nástupce Elantry). U HMC ale člověk nikdy neví, v posledních letech kladou médiím i fandům pasti a koncept jedné automobilky vydávají za druhý. V r.2004 takhle předstírali, že zkoušejí prototyp Accentu SDN a hatch koncept Talos, z obojího se pak vyklubala Kia RioII, podobně pak podváděli i při přípravě nového Magentisu, o kterém nechali běžet fámu, že jde o novou Elantru.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "jazzic"
17. 2. 2006 14:54
Re: bez titulku
KIA Cee´ de je segment třídy C čili mezi Ceratem a Magentisem. Finalní podoba vozidla se již testuje Alias KIA ED
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2006 20:57
Re: bez titulku
Omlouvám se, odpoledne jsem se nepodepsal... Koncept ED znám ze spy fotek, které oběhly v srpnu05 české autoziny, má jinou figuru (dala by se zhruba přirovnat asi tak ke Stilu) a jiné řešení především zadního páru dveří - způsob prosklení, výška a zakřivení spodní hrady okna atd., také prolisy vypadají jinak - pokud máte k dispozici fotky, které by ukazovaly na shodu s CEE'D, můžete prosím uvést zdroj? Dívám se teď znovu na retuš CEE'D, je tam dost velké zkreslení jako při širokoúhlém záběru, ale i tak - pokud by mělo být delší než Cerato, muselo by stát na hodně dlouhém rozvoru, něco jako Signum, a tomu upřímně moc nevěřím. - Zkuste se napřed podívat na oranžový koncept "segment B", který měla Kia v Paříží 04, pak na bílý prototyp Accentu SR z Frankfurtu05 a uvidíte jasnou evoluci (nejspíš) jednoho modelu 5D hatche, od kterého se CEE'D liší pouze v detailech). Podle mě nedává smysl, že by HMC dělala souběžně na dvou designově téměř identických modelech pro obě automobilky, z toho menšího na bázi platformy Accent/Rio a druhého většího Elantry/Cerata. Prostě, já tady vidím dva různé modely - první, dost velký a konzervativnější hatch, který je evolucí Cerata, s hranatějšími tvary a vyšší budkou a označuje se jako ED, a druhý sportovnější, který je evolucí "oranžového" konceptu Kie z Paříže04 a vede k Accentu. (A to radší vůbec nespekuluju o nové Elantře, ze které jsou zatím k mání jen nějaké loňbké spy fotky sedanu z USA, ale o hatchbacku HMC mlčí jako ryba)
neregistrovaný "patrik"
17. 2. 2006 21:34
Re: bez titulku
Pardon za překlepy v předchozím příspěvku, už mám dnes unavené oči.. Takže: znovu jsem prolistoval fotky Accentu 3D z letošního Chicaga - jedna z nich zabírá Accent pod stejným úhlem jako je zdejší fotka Cee'd. Ta auta jsou si podobná, až to bolí (prolis kapoty a její spára, tvar masky, umístění mlhovek, tvar střechy, oken a zakončení na C sloupku, tvar ukončení bočního prolisu u zadních světel...). Liší se víceméně jen tvarem předních lamp (protože produkční Accent je nemá vytažené do š***k) tvarem mlhovek a možná nějakými nástavci na spodním obvodu. Jelikož Accent je na fotce podobně zkreslený, je na 99 % jisté, že Cee'd zkrátka není větší, ale stejně veliké jako Accent. Bohužel sem neumím tu fotku překopírovat, takže viz www adresa výše. Docela bych ocenil, kdyby si redakce ty fotky z Chicaga opatřila a sama je položila vedle sebe :-)
neregistrovaný "jazzic"
18. 2. 2006 09:02
Re: bez titulku
[odkaz] , [odkaz]