Východ slunce...nejkrásnější věc, co na téhle planetě uvidíš. Nic,opakuji nic, ho nedokáže překonat (ať si ten blb knížák tvrdí v tý svý zaprděný obrazárně co chce :-) ). Takže pokud ti jde o dívání...dívej se k východu. Ovšem stejně působivý je i západ slunce, takže se dívej i k západu. A polární záře je také věc krásná a jedinečná. Takže se dívej i na sever. Na jih se nedívej, tam tě čekají jen Jetty v Mexiku >:D PS: dívej se kam chceš a jezdi v tom, co tě vezme za srdíčko. Já mám docela jasno...leč západ slunce nebo polární zář mě taky přitahují ;-)
To mě mrzí....že jsem to u tebe měl nahnutý :-( ;-\ :-|;-) . Ale abych nebyl tak nezaujatý (a v automobilovém průmyslu se dá říct "bezpohlavní"), tak musím vyzdvihnout taky článek o Legacy 2.0R. To je kára...! Už radši nebudu jmenovat konkurenty, protože by se to zase někomu nelíbilo a hádal by se se mnou...každopádně v mých očích tahle skvělá čtyřkolka míří do stojatých vod střední třídy. Takže nakonec...japonec >:D;-)
Pár dní jsem tu nebyl...a redakce zaválela. Jaguár je Jaguár, ikona,dá se říct etalon(velmi oblíbené slovo na tomhle webu)! Kdo si ho koupí? Bohatý člověk. Uvažuji o jagu jako o druhém autu k STI, až vykradu nějakou banku...tak držte palec ;-) >:D:yes: PS: Nechte už těch narážek na copy...já je třeba nemám...(taky jsem dost otevřený a snažím se být co nejvíc nezaujatý. Pro ilustraci: supr automobilky dle mého gusta: Alfa,Aston,Audi,Jaguar,Ferrari,Rover(neb… kousky od koncernu:-O2,G5.../ ;-)
:-) Každej máme jiný idoly :-);-) P.S. Mrkni do těch novin... to je úchvatné. Dvojstrana o Porsche... budě tě to zajímat i s odkazem na tvé výlety do deutschhistorie.
Ne moje fotka století je v nedělním Rudém Právu. Obrovské foto přes obě stránky. Je na ní major Jurij Gagarin v roce 1961 krátce po svém návratu z kosmu. V dálce je vidět letadlo, se kterým pak odletěl na věčnost. Má na sobě skafandr s poškozenou přeskou a zrovna si sundavá přilbu... Jak píšu - fotka století. :yes::yes::yes:
Doufám, že jste všichni registrovali fotku století v sobotní Mladé frontě dnes. Je tam obrovské foto - J. Dean bere kolem r.1955 u pumpy benzin do svýho Porsche, do toho s nímž pak navždy odešel... má u něho rozbitel levej blinkr... a zrovna natahuje jelenice... Jak píšu - fotka století. :yes::yes:
Dneska jsem v gumových rukavicích (abych něco nechytnul) prohlížel AutoTip. Je tam XK s moc pěkným dřevem, takovým světlým s načervenalou texturou.....nádhera. :yes::yes::yes:
Ty tvrdíš, že je to Saab jen podle popisku... Může to bejt taky Cougar ve čtyřdveřovém provedení... může to bejt cokoliv... ale hlavně... hlavně to není Saab.
ty skicy tu myslím i "publikoval" Marko před docela dlouhou dobou.. a jestli tohle je pokrok, tak věrnej..! a jestli se to bude ubírat tímto směrem, tak i kdyby to trochu ztratilo, stále to bude pecka.. :yes: a 96 a 99 jsou sakra ikony... což tohle by mohlo navázat... snad.. ;-\
Na carspyshots.tk a autocar.co.uk jsem tuto skicu bral spise jako vtip, ale je dost dobre mozne, ze si Saab vzpomnel, ze umi delat zajimava auta, treba dodnes krasny Saab 96, nebo jeste aktualnejsi 99.
Člověče, snaž se prvně přečíst příspěvek, než na něj zareaguješ. Tenhle postup se osvědčil u jinejch, jsem si jistej, že mu přijdeš na chuť i Ty. A vyhneš se nařčení z hlouposti... ;-)
Mam za to, ze u BMW7 je drzak sice volitelny, ale s cenou 0,-. Slo mi spis o to, ze se tady srovnava trochu nesrovnatelne. Jak rikas jina politika, ale ta se vyrazne odrazi treba na rentabilite vyroby, kterou tady vsichni vyzdvihujete. Pritom cena Toyot neni tak odlisna od VW. O to slo.
Predchozi take byla krasna...neni divu...a tak si na novou musime "zvykat".To je pro designery predchozi generace pochvala, ale myslim, ze u tehle tomu bude (s nastupem budouci) uplne stejne. Ja uz jsem si zvyknul.Profil #1. Zadni partie #1. Predni partie #1...ale jeste si zvykam :-)
Hm. Jsem hodně divný, když preferuji tvary, styl a krásu předcházející generace? Tohle nové XK mi prostě nechce "sednou do oka" :-( Pozor, neříkám, že je ošklivé! Jen...to není ono! :-(
super link :yes::yes: Souhlasim, zlatava, rikejme radeji bezova metaliza :-),je opravdu nejhezci. Az budu chtit kupe s cenou vysoko nad odpisovym limitem...tohle je vazny kandidat.Moc pekne ;-) PRESTO muj vztah k Jaguaru obecne zustava i po precteni testu XJ AMBIVALENTNI :-|:*)
Mates promine a akceptuje "zlatou", náhodou mu moc sluší. Nádherné exteriery. Pozor! Obsahuje vizuálně explicitní materiál, u citlivějších jedinců doporučujeme připravit si papírové utěráky a mít vytočeno 112. ;-) [odkaz] čísla měníte až do 19, pak už byste měli být na zemi..
Vejronem jsem samozřejmě nejel. Chvíli jsem se jako automobilovej novinář živil, ale posouzení, jestli jsem renomovaný, není na mně. Ostatně - o tom, zda v týhle republice vůbec nějaký skutečně renomovaný automobilový novinář je, můžeme polemizovat. Ale to je jiná kapitola. Kritizovat můžu a budu, kdykoli uznám za vhodné, a na Tobě je, abys mi oponoval. A nezlob se, tentokrát Tvůj argument neberu, protože prostě není relevantní. Možná, že se ostatním novinářům zdá Veyron velice ovladatelný. Samozřejmě - v rámci své monstrumální kategorie možná bude mezi ostatními přemotorovanými netvory velice snadno ovladatelný. Pro mě je měřítkem ovladatelnosti třeba Caterham 7. Prostě lehký auto. A o tom jsem psal. Jediné, co bych uznal jako výtku, by bylo, že srovnávám vozy typu Caterham Super 7 a Veyron, což je samozřejmě nesmysl. Chtěl jsem však na tom ilustrovat svou myšlenku, což bys možná pochopil, kdybys můj příspěvek četl pozorněji.
Predpokladam, ze jsi Veyronem jel, kdyz ho tady kritizujes. Urcite jsi renomovany automobilovy novinar, ze? Jen me prekvapuje, ze tvoje postrehy jsou uplne jiny nez postrehy ostatnich novinaru. Zadnej tank, ale velmi ovladatelny auto.
Po delší době se mrknu na auto.cz a co nevidím? XKR. Dnes jsem šel domů z práce pěšky - bylo hezky. Projel kolem mě tmavěmodrý XKR. Taky jsem ho měl dnes plnou mailovou schránku. Před chvílí jsem ho zahlídl v televizi. Ne, tohle prostě nemůže být náhoda :-)
Jsou automibilky, co si imidž vystavěj na sekačkách na trávu... to sice možné je... ovšem, tak nějak cejtim, že to není úplně ono. Pokud děláš do aut... nemůžeš nemilovat minulý století... nemůžeš necejtit pach malejch dílen za městem, kde ti hoši s umašteným červeným šátkem kolem krku, vymění olej a na závěr s láskou přeleští to nádherný chromový víčko chladiče tvýho Jaguara... nemůžeš prostě nemilovat ty drátěný kola, ten prašnej vítr za vejfukem a prskání svíček do noci... nemůžeš nemilovat popraskanou kůži na sedadlech a malý zpětný zrcátko v chromu... nemůžeš zrovna tak nemilovat světla E - Type, co ti vždycky připomenou oči tvý první holky ze střední školy... prostě, jestli sebou nevláčíš historii... pak opravdu můžeš bejt milovník než travních sekaček... Neboť ty přece víš, že v autě máš mít jelenicový rukavice, ty přece víš, že auto má mít temně zelenou barvu, ty přece víš, že auto je kus tvýho srdce... A tak, když před tebe postaví nový XK... poklekneš a vzdáš hold autu skrzevá něho... vzdáš poctu všemu, co ti auto dává... dává ti jistotu cesty... dává ti naději správného směru... dává ti svobodu zítřka... dává ti jeden svět navíc... a to není málo... P.S. najdi cestu proti proudu času... jen ta tě totiž dovede do budoucnosti... pěstuj ikony... buduj závislosti... vyrvi se z kořenů... o poklekni před Jaguarem :yes:
Je to prostě jiná politika!U VW,MB,BMW si koupíš holokr a pak jen připlácíš a připlácíš...ABS,klima,elektriku...Dokonc… v BMW 7 si připlácíš za držák nápojů.U auta za 2koule je to úlet!Vybav si BMW na úroveň Lexu a zaplatíš o hodně víc.A některé prvky výbavy ani nedostaneš... ;-)
To som bol JA, kto remcal a remca nad vzhladom noveho XK. ;-) Auto je krasne ako celok, a odzadu je to pravy Jaguar. Predok ale nie je tak dobry, ako mohol a mal byt. Maska (hlavne kvoli svetlam) nie je typicky Jaguar, a predok je kratky - co opticky skracuje aj cele auto a tym ho robi trosku obycajnym. Nepochybne je to ale pekne / krasne auto - lenze tato kategoria by mala platit pre Hyundai, Toyotu, Peugeot,.... U Jaguara nestaci byt krasnym v beznom slova zmysle. Musi to byt krasne v zmysle Jaguaru - a to XK pre mna bohuzial nie je! Som presvedceny o tom, ze historia raz bude sucasne XK sudit ako sancu premarnenych prilezitosti... Novy Jaguar XK je nieco ako sucasne Mercedesy - krasne, ale bez duse. ;-\ ;-)
Tak jsem to bleskove projel a musim rict, ze v zakladu stejne dozbrojena auta vychazeji +- par tisicovek stejne. Nekontroloval jsem to uplne do detailu, takze jestli si da nekdo tu praci a opravdu peclive to porovna a bude tam rozdil v radu desitek tisic, tak prosim nekamenovat;-) A zaver pro me je jednoduchy, proc kdyz stoji stejne ,proc mit BMW?;-) Takze nevim, co je na te cene u Jagu tak neprijatelne?
No to je teda argument na nedostatecnou volnost pri vyberu konfigurace auta ;-\ :no: Ale budme vecni. Cim si vysvetlujes tu japonskou strohost ve volnosti vybav a priplatkovych doplnku?
Rozumím a omlouvám se, pokud jsem byl nemístně ostrej... To jsem nechtěl. Video na AUTO.CZ nějak extra nesleduju, emočně laděný filmíky hledám raději na TopGear. Jinak k tomu Veyronu jsem se ještě nedostal - čeká na mě doma na nočním stolku ;-)
Jenze jisty pan tu nerika, ze treba prave absence te individualizace auta je jeden z vyznamnych pocinu pro nizke vyrobni naklady! Ja vim, ze copaty to maj takhle divne, jen se divym, ze se o tom moc nemluvi:-(
Nedávno jsem zjistil, že když chceš samostmívací zrcátko v novým Lexusu IS, tak si musíš připlatit 200 nebo 300 tisíc (protože je to jenom v paketu). To je prostě klasický rys japonských aut.
V8 Vantage stoji zhruba 100.000 Eur, coz je priblizne stejne jako vybaveny XKR. Jinak mas pravdu, ze Aston je spis namiren proti Ferrari nebo vrcholnym modelum Porsche.
Neda se priplatit????? Kde udelali kluci copaty chybu? >:-[] A to jsem si myslel , ze to TTT oparvdu neco znamena;-) Potrebujeme Toma, Kinga a Skylina, aby nam tohle vysvetlili;-)
Jsem neperspektivni 33catnik a uvazuju stejne jako Paja a ciello:-) Jo a uvazoval jsem tak i v dobe kdy jsem si koupil sveho prvniho Jaga a to jsem byl neperspektivni 28catnik ;-)
sakra.. jestli jsi takovej, tak na tebe tady s Matesem čekáme dobrej půl rok abys nám řekl, co tě třeba odpuzuje od Jaguaru.... ;-) co tě odradí od koupě toho auta.. a přivede tě k něčemu jinýmu... hoď pár vět.. jestli teda nemlůvíš zpoza volantu fabie.. :-) >:-[];-):yes:
Ne, normalne jsem ho predjel a najednou jako by ho kousnul pes a povesil se mi na kufr:-( No, mel jsem dobrou naladu, tak jsem ho asi 5km nechal jet tesne za sebou a pak jsem mu do kopecku lehce pridal.... >:-[] Co ti mam povidat... :-!
Poradne se podivej na vybavu a vse co v tom aute je a pak hodnot. A za druhe jsem rikal vetsinou, ne vzdy. Podivam se do ceniku a reknu ti, jestli mas pravdu. Nevim presne co je v danych modelech v zakladu. Ale vychazim ze zkusenosti sve a par lidi ze sveho okoli.
jo, to je porad opakovani toho stejnyho, jenze me to pripada, ze tyhle nazory se pisou od volantu fabii a oktavek; nemate predstavu, jak uvazuje perspektivni 40catnik, ktery na to auto realne ma a kteryho JAGUAR nutne potrebuje oslovit
Mají, ale od výbavy Sol, my máme Terru. Bohužel se to nedá připlatit :-( Dá se připlatit metalíza, mlhovky, kola a další ptákoviny ;-) Ale jsem moc spokojený
Aha, tak to sorry!!! Ja myslel, ze jsi to byl ty kdo s Micinou kritizoval. Takze moje omluva panovi (smajlik, ktery se klani). To vis, uz to mam nejak zazity, ze te beru jako imperialistickeho puvodce vseho zla;-) Ale cernochy bijes, to porad plati >:-[]
Zdar GTI, jeste k te Corolle. Pamatuješ? Mame ji v bleděmodré metalíze. Jo, ještě jedna věc mi vadí. Mám sedadlo úplně vzadu (páč měřím asi 190cm je to pochopitelné) a myslím, že mám i docelá dlouhé ruce, ale na to rádio prostě bez předklonění nedosáhnu. A to si myslím, že je blbý. Ale jinak dobrý :-) Jo, asi před měsícem jsme měl možnost "otestovat" M-M Viano 3,2 benzín, ambiente (+ max. možná výbava) na asi 3500 km cestě. Tož zas někdy napíšu. Ale svezení to bylo pěkné.
čeče... tomu teda moc nerozumím..?? Myslíš, že mám potřebu v tomhle Jagu předjíždět s našponovaným tachometrem nějakýho lojzu v BMW 6..?? naopak... vždycky ten v tom BMW nebo MB se bude snažit škubnout Jaguar... pokaždý když ho uvidí... s falešným pocitem nadřazenosti... a o Astonu se snad ani bavit nebudem co..?!? Hold někdo má a někdo musí soutěžit o maximum koní... ;-):-!:no:
Video pod testem XJ, myslím, je zlomové zde na auto.cz... podařilo se v něm vystihnout ducha toho auta... ty prolínačky jsou moc povedené... realie vhodně vybrané... zapadá to velice důstojně do sebe, a je znát, že ten, kdo to vymyslel věděl, jak to chce nafilmovat. Nahoře se hoši trochu poškádlili, a je fajn, že se shodnem na tom, že je na auto.cz opravdu na co koukat. P.S. Ostatně, brácho, můžeš si večer s manželkou střihnout jedno širokoúhlý Péčko >:D Nainstaluj do ložnice kameru a reflektor, stáhni slipy a sjeďte to, jako dva draci >:-[] Uvidíš sám... na oscara to nepostavíš ;-) >:D
Jiste, to je svata pravda. Nicmene ta nafta je velmi dobra (mel jsem moznost v S-Typu). Bohuzel marketing VW je nebezpecne dobry a CZ je vse co jezdi na naftu automaticky TDI :-(
ale no jo, ja jsem to proste myslel jako pochvalu, to video je proste podstatne lepsi nez minuly; by the way, cetl jste nekdo v tistenym TOP GEAR, kde pise Clarkson, jak se natacela epizoda s Veyronem? Je to jako hollywoodska produkce, desitky lidi ve stabu, prej jim to trvalo tyden to natocit a pak to mesic 8-s strihali!!! to je proste uplne mimo stredoevropskou realitu
:-) To asi ne, ale ceny Jagu jsou v porovnani s GD3 opravdu vetsinou nizsi. Jag nemusi rozdavat auta zaroven se sekackama, je to totiz opravdova premiovka, ze Lonesi >:-[]
co to tady porad vykladate?? >:-[] zaprve, XK8 ma i se svoji lehkou konstrukci 5.3 kg/k. A M6 ma i pres 1800 kg 3.6kg/k. takze je proste mimo misu. zadruhy, Jaguar ma s image problem, ne ze je to jejich silna stranka. prodejni vysledky jsou v halzlu a skutecny zakaznici jim na britske gentlemanstvi kaslou. gentlemanstvi/konzervativismus muze byt soucasti celkoveho package, proti tomu zadna, ale nesmi se tim nahrazovat neschopnost konkurovat - jak v oblasti technologii, tak v oblasti vykonu :no:
Naprosto souhlasím. Srovnání s TopGear prostě není na místě. Srovnávali bychom jablka s hruškami. Snažím se sledovat více periodik na internetu a uznávám, že AUTO.CZ se mezi nimi určitě neztratí. Sám jsem jistou dobu vedl svůj vlastní automobilový server, takže vím, co za tím stojí za práci. A že je co zlepšovat? Samozřejmě, kdyby nebylo, život by nestál za žití. :-)
Jacku, prosim, NIKDY, ale opravdu NIKDY nepouzivej u Jagu oznaceni TDI! To, ze je to naftovy motor neznamena, ze je TDI. Takze priste jen ono D, prosim;-)
Bylo by dobre si ty ceny opravdu zjistit a pak zmenis nazor. Ceny byvaji ve vetsine pripadu nizsi nez u konkurence. Jen proto, ze Jag prochazi restrukturalizaci je duvod ho zaradit na cenovou uroven mainstreamu? Bude to jeste Jaguar?
U Jaguaru se naprosto shodneme, u webovych stranek spatruji prilisnou strohost vyjadreni, ktera pusobi az trochu zbytecne tvrde. Vyvoj grafickeho vyrazu, stejne jako klipu z testu u AUTO.cz je nutne posuzovat jako postupny, nicmene zcela legitimne se zlepsujici a na ceske pomery zatim nedostizny...Zcela jiste jsi si vsiml absence fotografii, ktere u konkurence vznikaji na osamele silnici, letisti apod. Jsem naopak mile prekvapen snahou redakce volit adekvatni exteriery odpovidajici testovanym vozum. fakt, ze nedosahuji kvalit nejlepsiho v Evrope, mozna i na svete, mne neznepokojuje. Redakce ma mozna jeste dost prace pred sebou, ale pri srovnani treba s nemeckymi periodiky uz podle mne nekulha vzadu, ale drzi krok. Navic verim, ze se jeste bude zlepsovat. ;-)
Nové XK se mi líbí. Pravda, předchozí generace mě posadila na zadek, ale je možný, že to bylo lakem v British Racing Green ;-) . Výkon čtř set vraníků se mi nezdá málo ani omylem, zvlášť pokud za nimi stojí snaha snížit hmotnost. Kdo říká, že tohle nefunguje, ať se chytí za nos - bleptá nesmysle. Naopak - přijde mi dost podivná snaha o co největší výkon. Na co 500, 600, tisíc kobyl? A jo, to protože auta dneska vážej asi jako Titanic. Což mně přijde smutný. Kdo zažil opojnej pocit z agilnosti lehkýho auta, ví, o čem mluvím. Těšte se na Veyron - bude se řídit asi jako tank s tryskovým motorem. Po tomhle neprahnu. Navíc bylo správně podotknuto, že Jag nikdy netvrdil, že XK bude supersport... Dostáváme se k XJ. Stylovka. Co dodat? Na XJ jsem ujížděl už jako malej a XJR v modrý metle - vrrrau! Tolik k autu. Co ovšem musím vyvrátit, je naděje, že se nám z AUTO.CZ rodí obdoba TopGear. Tak to ne přátelé - tady jsme trochu mimo mísu. Nejenže se tyto média nedají srovnávat ani formátem. A video u XJ? Na poměry AUTO.CZ fajn a já jsem za to rád. Ale srovnání s TopGear to nesnese, to se někdo uklepl, že?
Nemyslim, ze by mel Jaguar problem udelat petisetkonovou jednotku, ale pokud ma pamet saha, nikdy nepatril mezi nejvykonnejsi, 400k je hodnota supersportu z konce 80-tych let. Takze Jaguar u me neni o vykonu, jsou to luxusni vozy se sportovnim akcentem, sami se pasuji jako GT...Nejvykonnejsi znamena nejlepsi? Jaguar je styl! Navic, jaka je filozofie anglickeho sportaku? Lehka vaha, ovladatelnost, jizdni vykony (ne vsak totalni). Proc by mel Jag ve sve financni situaci homologovat updradovanou XK-R verzi, ktere se proda par kusu? Kvuli image? Tu prece ma...Koupis si trochu divnou BMW 6? M-B SL? Maserati? Nebo tohohle chlapika? Moje volba je jasna ( tedy , byla by). Do doby predstaveni noveho Coupe od Mas vitezi Jag! ;-)
No jo, ale stoji zhruba stejne. Koupil by sis za +- stejnou cenu ten premiovy oblek nebo oblek sity na miru? PS: nepocitam oblek sity pani Mrazkovou z Dolni Lhoty, ale o tom jsi asi taky nemluvil.
to je pravda. ale tie tri hodnoty co si opisal..tie by stale sedeli aj pri 600 konoch. stale je to auto ovladatelne, samozrejme, pretoze je tomu vykonu prisposobene. klasicke hodnoty? nie su tie tiez v pripade jaga vo vykone? a anglicke gentlemanstvi...das prednost slecne v Z4M len preto, aby si ju o par minut predbehol na dialnici s usmevom Bonda, Jamesa Bonda :-) ps...gentleman je nim aj preto, ze vie co ma, a vie ze ma to najlepsie. :yes::-!
Vykon jednotky vec jedna, pomer vykon/hmotnost druha...proc je 400k malo? Proto, ze M-B zasobuje trh 600 konovymi monstry v sedanech? XKR bezesporu nabidne vyborny pomer a bude aspirovat na nejlepsi GT na svete, proc z nej delat premotorovanou bestii? Snad ne proto, aby si par lidi mohlo spravit naladu predjetim AMG na nemecke dalnici...tohle auto je o ovladatelnosti, anglickem gentlemanstvi a klasickych hodnotach, nechtejme vic!
snom kazdeho to ani zdaleka nie je...ma svoj styl a charakter, ktory nie kazdemu musi vyhovovat. mne sa strasne strasne paci, ale keby som si vyberal, jag by to nebol...mozno maseratti, mozno MB, mozno bwm 7, mozno caddy...obrovske mnozstvo alternativ, ale len jedno spravne auto pre teba...rozne pohlady na rovnaku vec. niekto skotsku bez ladu, niekto kentucky on the rocks, a niekto rum do piva. Styl si robi kazdy sam, tomu kto ho nema ani xj nepomoze. na druhej strane, ten kto ho ma, xj nepotrebuje. A niekedy kto ma styl ma aj xj. A, samozrejme, BRAVO JAG. :yes::yes:
Jaguar dělá krásná auta.To je jasná věc!XJR má větší charisma,než BMW,MB,AUDI dohromady!Jen s těma cenama to vždy přepískne.Jaguar je ztrátový,tak proč pořád taková cenovka? ;-\
Zaregistroval jsem, ze se redakci dari spolupracovat s novym importerem a je to dobre! XJ je auto snu kazdeho, kdo ma aspon trochu rozumu a citeni (estetickeho i automobiloveho). Obligatni debata o velikosti kufru zavani nesmyslnosti, ale je to skutecny problem XJ a S-Typu. Zase na druhou stranu, kup si nakladak, kdyz chces vozit velke objemy. Jinak ale BRAVO REDAKCE, BRAVO JAGUAR! :yes:;-)
Projed stavajici XKR s temi "ubohymi" 400hp a vyssi hmotnosti a pak sud. Ony ty papirove vykony jsou sice hezke, ale realita byva jinde. Je treba Lotus Elise taky ubohy s tim svym obycejnym motorem?
Přečti vedle, brácho. Výborný čtení... pochopíš, že klasu tě nikdo nikdy nemůže naučit... pokud ji v sobě nemáš... A že je těžké udržet v řece času prestižní postavení... to je ta druhá strana mince... tak dnes večer doma alespoň sundej ze skoby toho drátěnýho Švejka, ukliď z televize porcelánovýho jelena, pivo vyjímečně nechlemtej z láhve a začti se do časů, za nichž hluboký pohled znamenal mnohé...
Doufam, ze se zmuzou na vic nez jen 290kW!!! moc bych to Jaguaru pral, nebot 400k motor uz dnes neni konkurenceschopny a nizka hmotnost to nevyresi, i kdyz jaguar tvrdi opak. slysel jsem, ze ma byt nejake XKR-R, ktery bude mit slibnych 450-500k