Novinky
Doufam, ze se zmuzou na vic nez jen 290kW!!! moc bych to Jaguaru pral, nebot 400k motor uz dnes neni konkurenceschopny a nizka hmotnost to nevyresi, i kdyz jaguar tvrdi opak. slysel jsem, ze ma byt nejake XKR-R, ktery bude mit slibnych 450-500k
Přečti vedle, brácho. Výborný čtení... pochopíš, že klasu tě nikdo nikdy nemůže naučit... pokud ji v sobě nemáš... A že je těžké udržet v řece času prestižní postavení... to je ta druhá strana mince... tak dnes večer doma alespoň sundej ze skoby toho drátěnýho Švejka, ukliď z televize porcelánovýho jelena, pivo vyjímečně nechlemtej z láhve a začti se do časů, za nichž hluboký pohled znamenal mnohé...
Zaregistroval jsem, ze se redakci dari spolupracovat s novym importerem a je to dobre! XJ je auto snu kazdeho, kdo ma aspon trochu rozumu a citeni (estetickeho i automobiloveho). Obligatni debata o velikosti kufru zavani nesmyslnosti, ale je to skutecny problem XJ a S-Typu. Zase na druhou stranu, kup si nakladak, kdyz chces vozit velke objemy. Jinak ale BRAVO REDAKCE, BRAVO JAGUAR! :yes: 😉
a vsimli jste si strihu a vubec urovne toho videa? to je opravdovej pokrok, za chvili tu mame ceskej top gear :yes:
snom kazdeho to ani zdaleka nie je...ma svoj styl a charakter, ktory nie kazdemu musi vyhovovat. mne sa strasne strasne paci, ale keby som si vyberal, jag by to nebol...mozno maseratti, mozno MB, mozno bwm 7, mozno caddy...obrovske mnozstvo alternativ, ale len jedno spravne auto pre teba...rozne pohlady na rovnaku vec. niekto skotsku bez ladu, niekto kentucky on the rocks, a niekto rum do piva. Styl si robi kazdy sam, tomu kto ho nema ani xj nepomoze. na druhej strane, ten kto ho ma, xj nepotrebuje. A niekedy kto ma styl ma aj xj. A, samozrejme, BRAVO JAG. :yes: :yes:
Jaguar dělá krásná auta.To je jasná věc!XJR má větší charisma,než BMW,MB,AUDI dohromady!Jen s těma cenama to vždy přepískne.Jaguar je ztrátový,tak proč pořád taková cenovka? ;-\
Bylo by dobre si ty ceny opravdu zjistit a pak zmenis nazor. Ceny byvaji ve vetsine pripadu nizsi nez u konkurence. Jen proto, ze Jag prochazi restrukturalizaci je duvod ho zaradit na cenovou uroven mainstreamu? Bude to jeste Jaguar?
Akce! XJ za 999tKc a sekacka na travu zdarma...moznost vyhry Cadillacu! >😁
Matesy!BMW 740i-2.200.000,- a Jag 4,2 - 2.370.000,-!Proč mám změnit názor?! >😒]
Poradne se podivej na vybavu a vse co v tom aute je a pak hodnot. A za druhe jsem rikal vetsinou, ne vzdy. Podivam se do ceniku a reknu ti, jestli mas pravdu. Nevim presne co je v danych modelech v zakladu. Ale vychazim ze zkusenosti sve a par lidi ze sveho okoli.
Tak jsem to bleskove projel a musim rict, ze v zakladu stejne dozbrojena auta vychazeji +- par tisicovek stejne. Nekontroloval jsem to uplne do detailu, takze jestli si da nekdo tu praci a opravdu peclive to porovna a bude tam rozdil v radu desitek tisic, tak prosim nekamenovat😉 A zaver pro me je jednoduchy, proc kdyz stoji stejne ,proc mit BMW?😉 Takze nevim, co je na te cene u Jagu tak neprijatelne?
Vykon jednotky vec jedna, pomer vykon/hmotnost druha...proc je 400k malo? Proto, ze M-B zasobuje trh 600 konovymi monstry v sedanech? XKR bezesporu nabidne vyborny pomer a bude aspirovat na nejlepsi GT na svete, proc z nej delat premotorovanou bestii? Snad ne proto, aby si par lidi mohlo spravit naladu predjetim AMG na nemecke dalnici...tohle auto je o ovladatelnosti, anglickem gentlemanstvi a klasickych hodnotach, nechtejme vic!
Pomineme-li teorii, že koní je vždycky málo (platí to zejména v kategorii kolem 50 koní 😉, tak se mi moc líbí, cos napsal... :yes:
to je pravda. ale tie tri hodnoty co si opisal..tie by stale sedeli aj pri 600 konoch. stale je to auto ovladatelne, samozrejme, pretoze je tomu vykonu prisposobene. klasicke hodnoty? nie su tie tiez v pripade jaga vo vykone? a anglicke gentlemanstvi...das prednost slecne v Z4M len preto, aby si ju o par minut predbehol na dialnici s usmevom Bonda, Jamesa Bonda 😄 ps...gentleman je nim aj preto, ze vie co ma, a vie ze ma to najlepsie. :yes: :-!
Nemyslim, ze by mel Jaguar problem udelat petisetkonovou jednotku, ale pokud ma pamet saha, nikdy nepatril mezi nejvykonnejsi, 400k je hodnota supersportu z konce 80-tych let. Takze Jaguar u me neni o vykonu, jsou to luxusni vozy se sportovnim akcentem, sami se pasuji jako GT...Nejvykonnejsi znamena nejlepsi? Jaguar je styl! Navic, jaka je filozofie anglickeho sportaku? Lehka vaha, ovladatelnost, jizdni vykony (ne vsak totalni). Proc by mel Jag ve sve financni situaci homologovat updradovanou XK-R verzi, ktere se proda par kusu? Kvuli image? Tu prece ma...Koupis si trochu divnou BMW 6? M-B SL? Maserati? Nebo tohohle chlapika? Moje volba je jasna ( tedy , byla by). Do doby predstaveni noveho Coupe od Mas vitezi Jag! 😉
Souhlas. Jag nemá zapotřebí účastnit se nesmyslných výkonových závodů MB*BMW*Audi. Jenom by mu to poškodilo styl.
co to tady porad vykladate?? >😒] zaprve, XK8 ma i se svoji lehkou konstrukci 5.3 kg/k. A M6 ma i pres 1800 kg 3.6kg/k. takze je proste mimo misu. zadruhy, Jaguar ma s image problem, ne ze je to jejich silna stranka. prodejni vysledky jsou v halzlu a skutecny zakaznici jim na britske gentlemanstvi kaslou. gentlemanstvi/konzervativismus muze byt soucasti celkoveho package, proti tomu zadna, ale nesmi se tim nahrazovat neschopnost konkurovat - jak v oblasti technologii, tak v oblasti vykonu :no:
Jestli porovnavas M6 a XK8, tak mimo misu jsi ty a ne ostatni ;-\ :no:
čeče... tomu teda moc nerozumím..?? Myslíš, že mám potřebu v tomhle Jagu předjíždět s našponovaným tachometrem nějakýho lojzu v BMW 6..?? naopak... vždycky ten v tom BMW nebo MB se bude snažit škubnout Jaguar... pokaždý když ho uvidí... s falešným pocitem nadřazenosti... a o Astonu se snad ani bavit nebudem co..?!? Hold někdo má a někdo musí soutěžit o maximum koní... 😉 :-! :no:
To je presne ono! V Jagu te porad nekdo honi ;-\ Vcera me nahanel na dalnici nejaky typek s Escortem TD kombi. Byl jak silenej :no:
Jen jestli jsi ho netáh´ laně do servisu >😁 😉
Ne, normalne jsem ho predjel a najednou jako by ho kousnul pes a povesil se mi na kufr😒 No, mel jsem dobrou naladu, tak jsem ho asi 5km nechal jet tesne za sebou a pak jsem mu do kopecku lehce pridal.... >😒] Co ti mam povidat... :-!
jo, to je porad opakovani toho stejnyho, jenze me to pripada, ze tyhle nazory se pisou od volantu fabii a oktavek; nemate predstavu, jak uvazuje perspektivni 40catnik, ktery na to auto realne ma a kteryho JAGUAR nutne potrebuje oslovit
sakra.. jestli jsi takovej, tak na tebe tady s Matesem čekáme dobrej půl rok abys nám řekl, co tě třeba odpuzuje od Jaguaru.... 😉 co tě odradí od koupě toho auta.. a přivede tě k něčemu jinýmu... hoď pár vět.. jestli teda nemlůvíš zpoza volantu fabie.. 😄 >😒] 😉 :yes:
Testy Jaguaru mi na stránkach auto.cz hodně chyběly. Teď už chybí k dokonalosti snad jen ten Aston. 😄 Díky redakci za XJ 2.7 TDi i XKR. Jen tak dál.
Jacku, prosim, NIKDY, ale opravdu NIKDY nepouzivej u Jagu oznaceni TDI! To, ze je to naftovy motor neznamena, ze je TDI. Takze priste jen ono D, prosim😉
Nejlepší by bylo, kdyby k takovému přeřeknutí ani nemohlo dojít... 😉 Ovšem doba si bohužel žádá své... ;-\
Nové XK se mi líbí. Pravda, předchozí generace mě posadila na zadek, ale je možný, že to bylo lakem v British Racing Green 😉 . Výkon čtř set vraníků se mi nezdá málo ani omylem, zvlášť pokud za nimi stojí snaha snížit hmotnost. Kdo říká, že tohle nefunguje, ať se chytí za nos - bleptá nesmysle. Naopak - přijde mi dost podivná snaha o co největší výkon. Na co 500, 600, tisíc kobyl? A jo, to protože auta dneska vážej asi jako Titanic. Což mně přijde smutný. Kdo zažil opojnej pocit z agilnosti lehkýho auta, ví, o čem mluvím. Těšte se na Veyron - bude se řídit asi jako tank s tryskovým motorem. Po tomhle neprahnu. Navíc bylo správně podotknuto, že Jag nikdy netvrdil, že XK bude supersport... Dostáváme se k XJ. Stylovka. Co dodat? Na XJ jsem ujížděl už jako malej a XJR v modrý metle - vrrrau! Tolik k autu. Co ovšem musím vyvrátit, je naděje, že se nám z AUTO.CZ rodí obdoba TopGear. Tak to ne přátelé - tady jsme trochu mimo mísu. Nejenže se tyto média nedají srovnávat ani formátem. A video u XJ? Na poměry AUTO.CZ fajn a já jsem za to rád. Ale srovnání s TopGear to nesnese, to se někdo uklepl, že?
U Jaguaru se naprosto shodneme, u webovych stranek spatruji prilisnou strohost vyjadreni, ktera pusobi az trochu zbytecne tvrde. Vyvoj grafickeho vyrazu, stejne jako klipu z testu u AUTO.cz je nutne posuzovat jako postupny, nicmene zcela legitimne se zlepsujici a na ceske pomery zatim nedostizny...Zcela jiste jsi si vsiml absence fotografii, ktere u konkurence vznikaji na osamele silnici, letisti apod. Jsem naopak mile prekvapen snahou redakce volit adekvatni exteriery odpovidajici testovanym vozum. fakt, ze nedosahuji kvalit nejlepsiho v Evrope, mozna i na svete, mne neznepokojuje. Redakce ma mozna jeste dost prace pred sebou, ale pri srovnani treba s nemeckymi periodiky uz podle mne nekulha vzadu, ale drzi krok. Navic verim, ze se jeste bude zlepsovat. 😉
Naprosto souhlasím. Srovnání s TopGear prostě není na místě. Srovnávali bychom jablka s hruškami. Snažím se sledovat více periodik na internetu a uznávám, že AUTO.CZ se mezi nimi určitě neztratí. Sám jsem jistou dobu vedl svůj vlastní automobilový server, takže vím, co za tím stojí za práci. A že je co zlepšovat? Samozřejmě, kdyby nebylo, život by nestál za žití. 😄
ale no jo, ja jsem to proste myslel jako pochvalu, to video je proste podstatne lepsi nez minuly; by the way, cetl jste nekdo v tistenym TOP GEAR, kde pise Clarkson, jak se natacela epizoda s Veyronem? Je to jako hollywoodska produkce, desitky lidi ve stabu, prej jim to trvalo tyden to natocit a pak to mesic 8-s strihali!!! to je proste uplne mimo stredoevropskou realitu
Rozumím a omlouvám se, pokud jsem byl nemístně ostrej... To jsem nechtěl. Video na AUTO.CZ nějak extra nesleduju, emočně laděný filmíky hledám raději na TopGear. Jinak k tomu Veyronu jsem se ještě nedostal - čeká na mě doma na nočním stolku 😉
Predpokladam, ze jsi Veyronem jel, kdyz ho tady kritizujes. Urcite jsi renomovany automobilovy novinar, ze? Jen me prekvapuje, ze tvoje postrehy jsou uplne jiny nez postrehy ostatnich novinaru. Zadnej tank, ale velmi ovladatelny auto.
Vejronem jsem samozřejmě nejel. Chvíli jsem se jako automobilovej novinář živil, ale posouzení, jestli jsem renomovaný, není na mně. Ostatně - o tom, zda v týhle republice vůbec nějaký skutečně renomovaný automobilový novinář je, můžeme polemizovat. Ale to je jiná kapitola. Kritizovat můžu a budu, kdykoli uznám za vhodné, a na Tobě je, abys mi oponoval. A nezlob se, tentokrát Tvůj argument neberu, protože prostě není relevantní. Možná, že se ostatním novinářům zdá Veyron velice ovladatelný. Samozřejmě - v rámci své monstrumální kategorie možná bude mezi ostatními přemotorovanými netvory velice snadno ovladatelný. Pro mě je měřítkem ovladatelnosti třeba Caterham 7. Prostě lehký auto. A o tom jsem psal. Jediné, co bych uznal jako výtku, by bylo, že srovnávám vozy typu Caterham Super 7 a Veyron, což je samozřejmě nesmysl. Chtěl jsem však na tom ilustrovat svou myšlenku, což bys možná pochopil, kdybys můj příspěvek četl pozorněji.
Video pod testem XJ, myslím, je zlomové zde na auto.cz... podařilo se v něm vystihnout ducha toho auta... ty prolínačky jsou moc povedené... realie vhodně vybrané... zapadá to velice důstojně do sebe, a je znát, že ten, kdo to vymyslel věděl, jak to chce nafilmovat. Nahoře se hoši trochu poškádlili, a je fajn, že se shodnem na tom, že je na auto.cz opravdu na co koukat. P.S. Ostatně, brácho, můžeš si večer s manželkou střihnout jedno širokoúhlý Péčko >😁 Nainstaluj do ložnice kameru a reflektor, stáhni slipy a sjeďte to, jako dva draci >😒] Uvidíš sám... na oscara to nepostavíš 😉 >😁
Zdar GTI, jeste k te Corolle. Pamatuješ? Mame ji v bleděmodré metalíze. Jo, ještě jedna věc mi vadí. Mám sedadlo úplně vzadu (páč měřím asi 190cm je to pochopitelné) a myslím, že mám i docelá dlouhé ruce, ale na to rádio prostě bez předklonění nedosáhnu. A to si myslím, že je blbý. Ale jinak dobrý 😄 Jo, asi před měsícem jsme měl možnost "otestovat" M-M Viano 3,2 benzín, ambiente (+ max. možná výbava) na asi 3500 km cestě. Tož zas někdy napíšu. Ale svezení to bylo pěkné.
To u TTT nemaji ovladani radia na volantu?
Mají, ale od výbavy Sol, my máme Terru. Bohužel se to nedá připlatit 😒 Dá se připlatit metalíza, mlhovky, kola a další ptákoviny 😉 Ale jsem moc spokojený
Neda se priplatit????? Kde udelali kluci copaty chybu? >😒] A to jsem si myslel , ze to TTT oparvdu neco znamena😉 Potrebujeme Toma, Kinga a Skylina, aby nam tohle vysvetlili😉
Nedávno jsem zjistil, že když chceš samostmívací zrcátko v novým Lexusu IS, tak si musíš připlatit 200 nebo 300 tisíc (protože je to jenom v paketu). To je prostě klasický rys japonských aut.
Jenze jisty pan tu nerika, ze treba prave absence te individualizace auta je jeden z vyznamnych pocinu pro nizke vyrobni naklady! Ja vim, ze copaty to maj takhle divne, jen se divym, ze se o tom moc nemluvi😒
hlavně že americká auta jsou levná.Co ušetříš při nákupu mnohokrát více zaplatíš při jeho provozu... >😒]
No to je teda argument na nedostatecnou volnost pri vyberu konfigurace auta ;-\ :no: Ale budme vecni. Cim si vysvetlujes tu japonskou strohost ve volnosti vybav a priplatkovych doplnku?
Je to prostě jiná politika!U VW,MB,BMW si koupíš holokr a pak jen připlácíš a připlácíš...ABS,klima,elektriku...Dokonc… v BMW 7 si připlácíš za držák nápojů.U auta za 2koule je to úlet!Vybav si BMW na úroveň Lexu a zaplatíš o hodně víc.A některé prvky výbavy ani nedostaneš... 😉
Jsou automibilky, co si imidž vystavěj na sekačkách na trávu... to sice možné je... ovšem, tak nějak cejtim, že to není úplně ono. Pokud děláš do aut... nemůžeš nemilovat minulý století... nemůžeš necejtit pach malejch dílen za městem, kde ti hoši s umašteným červeným šátkem kolem krku, vymění olej a na závěr s láskou přeleští to nádherný chromový víčko chladiče tvýho Jaguara... nemůžeš prostě nemilovat ty drátěný kola, ten prašnej vítr za vejfukem a prskání svíček do noci... nemůžeš nemilovat popraskanou kůži na sedadlech a malý zpětný zrcátko v chromu... nemůžeš zrovna tak nemilovat světla E - Type, co ti vždycky připomenou oči tvý první holky ze střední školy... prostě, jestli sebou nevláčíš historii... pak opravdu můžeš bejt milovník než travních sekaček... Neboť ty přece víš, že v autě máš mít jelenicový rukavice, ty přece víš, že auto má mít temně zelenou barvu, ty přece víš, že auto je kus tvýho srdce... A tak, když před tebe postaví nový XK... poklekneš a vzdáš hold autu skrzevá něho... vzdáš poctu všemu, co ti auto dává... dává ti jistotu cesty... dává ti naději správného směru... dává ti svobodu zítřka... dává ti jeden svět navíc... a to není málo... P.S. najdi cestu proti proudu času... jen ta tě totiž dovede do budoucnosti... pěstuj ikony... buduj závislosti... vyrvi se z kořenů... o poklekni před Jaguarem :yes:
Jen abys hele nepoklek u Fordu s jaguárem ve znaku a historií sériovek a pásové dílny v Detroitu špatně placených dělňasů.
Ty sekačky nahoře... To mám koukat směrem východu Slunce nebo k Bédovi? 😉
Východ slunce...nejkrásnější věc, co na téhle planetě uvidíš. Nic,opakuji nic, ho nedokáže překonat (ať si ten blb knížák tvrdí v tý svý zaprděný obrazárně co chce 😄 ). Takže pokud ti jde o dívání...dívej se k východu. Ovšem stejně působivý je i západ slunce, takže se dívej i k západu. A polární záře je také věc krásná a jedinečná. Takže se dívej i na sever. Na jih se nedívej, tam tě čekají jen Jetty v Mexiku >😁 PS: dívej se kam chceš a jezdi v tom, co tě vezme za srdíčko. Já mám docela jasno...leč západ slunce nebo polární zář mě taky přitahují 😉
Dík, že jsi mi dovolil, jezdit, v čem chci >😁 Polární záře mě také přitahuje :yes: PS: O Knížákovi vypovídá už to, v čem jezdí >😒]
Po delší době se mrknu na auto.cz a co nevidím? XKR. Dnes jsem šel domů z práce pěšky - bylo hezky. Projel kolem mě tmavěmodrý XKR. Taky jsem ho měl dnes plnou mailovou schránku. Před chvílí jsem ho zahlídl v televizi. Ne, tohle prostě nemůže být náhoda 😄
Mates promine a akceptuje "zlatou", náhodou mu moc sluší. Nádherné exteriery. Pozor! Obsahuje vizuálně e😜licitní materiál, u citlivějších jedinců doporučujeme připravit si papírové utěráky a mít vytočeno 112. 😉 [odkaz] čísla měníte až do 19, pak už byste měli být na zemi..
Pěkné :yes:
super link :yes: :yes: Souhlasim, zlatava, rikejme radeji bezova metaliza 😄,je opravdu nejhezci. Az budu chtit kupe s cenou vysoko nad odpisovym limitem...tohle je vazny kandidat.Moc pekne 😉 PRESTO muj vztah k Jaguaru obecne zustava i po precteni testu XJ AMBIVALENTNI 😐 :😉
Hm. Jsem hodně divný, když preferuji tvary, styl a krásu předcházející generace? Tohle nové XK mi prostě nechce "sednou do oka" 😒 Pozor, neříkám, že je ošklivé! Jen...to není ono! 😒
Ještě, že mě vprostřed zchladila ta červená. >😁 Jinak bych umřel kvůli slintání na dehydrataci. 😄 :yes: :yes: :yes:
Tak pánové, francouzi mohou jen tiše závidět... Tohle je :yes: :yes: :yes: - počítám, že brzy bude i článek tady na auto.cz.... 😉 [odkaz]
Ty vol......................... :yes: :yes: :yes:
ani jsem nebyl schopen to napsat... ruce mě zaměstnala spadená brada... :yes:
Na carspyshots.tk a autocar.co.uk jsem tuto skicu bral spise jako vtip, ale je dost dobre mozne, ze si Saab vzpomnel, ze umi delat zajimava auta, treba dodnes krasny Saab 96, nebo jeste aktualnejsi 99.
ty skicy tu myslím i "publikoval" Marko před docela dlouhou dobou.. a jestli tohle je pokrok, tak věrnej..! a jestli se to bude ubírat tímto směrem, tak i kdyby to trochu ztratilo, stále to bude pecka.. :yes: a 96 a 99 jsou sakra ikony... což tohle by mohlo navázat... snad.. ;-\
Tak to opravdu je :yes: :yes: :yes: skvělé. A jestli je to jen výtvor něčí mysli, tak ať ho Saab ihned zaměstná!
Klid, klid, klid... tohle, pánové, to není žádnej Saab...
>😁 >😁 ... hele... nech toho jo... nebo na tebe pošlu někoho s copem... >😁
Hmmmmm, tak to je hustý. GTI má ale pravdu, že to může být cokoliv... i ten SAAB... 😉
Dneska jsem v gumových rukavicích (abych něco nechytnul) prohlížel AutoTip. Je tam XK s moc pěkným dřevem, takovým světlým s načervenalou texturou.....nádhera. :yes: :yes: :yes:
Doufám, že jste všichni registrovali fotku století v sobotní Mladé frontě dnes. Je tam obrovské foto - J. Dean bere kolem r.1955 u pumpy benzin do svýho Porsche, do toho s nímž pak navždy odešel... má u něho rozbitel levej blinkr... a zrovna natahuje jelenice... Jak píšu - fotka století. :yes: :yes:
Ne moje fotka století je v nedělním Rudém Právu. Obrovské foto přes obě stránky. Je na ní major Jurij Gagarin v roce 1961 krátce po svém návratu z kosmu. V dálce je vidět letadlo, se kterým pak odletěl na věčnost. Má na sobě skafandr s poškozenou přeskou a zrovna si sundavá přilbu... Jak píšu - fotka století. :yes: :yes: :yes:
Pár dní jsem tu nebyl...a redakce zaválela. Jaguár je Jaguár, ikona,dá se říct etalon(velmi oblíbené slovo na tomhle webu)! Kdo si ho koupí? Bohatý člověk. Uvažuji o jagu jako o druhém autu k STI, až vykradu nějakou banku...tak držte palec 😉 >😁 :yes: PS: Nechte už těch narážek na copy...já je třeba nemám...(taky jsem dost otevřený a snažím se být co nejvíc nezaujatý. Pro ilustraci: supr automobilky dle mého gusta: Alfa,Aston,Audi,Jaguar,Ferrari,Rover(neb… kousky od koncernu😲2,G5.../ 😉
Dost sis to u mně vyžehlil... 😉 😄
To mě mrzí....že jsem to u tebe měl nahnutý 😒 ;-\ 😐 😉 . Ale abych nebyl tak nezaujatý (a v automobilovém průmyslu se dá říct "bezpohlavní"), tak musím vyzdvihnout taky článek o Legacy 2.0R. To je kára...! Už radši nebudu jmenovat konkurenty, protože by se to zase někomu nelíbilo a hádal by se se mnou...každopádně v mých očích tahle skvělá čtyřkolka míří do stojatých vod střední třídy. Takže nakonec...japonec >😁 😉
😉