Třetí lifting... to snad nepodstoupila ani Helena Vondráčková... Stilo se povedlo, buhužel neprorazilo, a tak by to chtělo místo liftingu dnes už komplet novou fazónu. Zadek mě u Stila vždycky vezme... ovšem to už dnes nestačí (u aut).
Tady Fiat narazil na nedostatek vlastni identity, jednoduse predstavit vlastni kopii Golfu IV. nebyla taktika, ktera by se vyplatila. Z toho vyplyva nutnost navratu k vlastnim hodnotam, ktere treba u GP zatim uspech zajistuji. Od italskeho auta prece nikdo neceka sazku "na jistotu" a Fiat zaroven nema ani odkaz na dlouhodobe vyrabenou radu, kterou vladne VW v pripade G. Vsichni ocekavaji invenci, svezi napady, neotrelost a pokud se do toho zakomponuji i dalsi nutnosti jako spolehlivost, solidni vybava a slusna cena, bude nizsi stredni Fiatu opet ozdobou...
Nepodařená kopie Golfa to je přesná charakteristika Stila 5D :-( a taky hlavní a jediný důvod proč jsem si ho nekoupil (ač po Bravě s kterou jsem byl spokojený bylo Stilo na prvním místě při výběru nového vozu).Bohužel.
3D je bomba.GP taky,5D Stilo bylo po Bravě jak studená sprcha. :no:
Přesně to samé potkalo i mě, taky po 125, Tipu a Bravě očekávání a následně trochu zklamání. Proto teď jezdím s jeho koncernovou ségrou a udělal jsem moc dobře :-)
:-):yes:
3D verze je určitě nejpovedenější, zadek jak zčerstva nakopnutá mičuda, mířící přesně doprostřed brány, dostatečně prostornej, zkrátka fajn auto. Nicméně Fiat si vyzkoušel, že tudy teda nee, že takhle učesaná pšenka z italských polí ostatním evropanům nešmakuje. Těším se na nové Stilo, jelikož GrandePunto předznamenává návrat ve velkém stylu, čili pokud nic neuspěchají a nezaseknou se ve výtahu cestou na evropskou špičku, rád se pokloním až na zem.
To tedy nevím, ale vůbec nic nového tam nevidím. Tedy kromě té masky a to si nejsem jistý, jestli je to ku prospěchu. Stilo mám dva roky. Použité materiály v interiéru vypadají také naprosto stejně, jako všechno ostatní včetně zobrazených detailů. Že by materiály na nové koberečky?
TY si asi v zadnym stilu nesedel co? Ta maska se jim moc nepovedla, ale interier je uplne jinej. NApr. sedacky,jak prosivanim, tak i typem calouneni, budiky jsou uplne jiny,a pribyl jeden displejik v levem budiku, radicka je jina,kliky na otvirani dveri ze vnitr zmenily barvu,z sede na svetlejsi sedou aby to ladilo s barvou mrizek vydechu klima.Staci ne?
Brácho, přečti... je to o ostrým nářadíčku... jediná elektronika je udajně na motorku stěračů... to by se ti mohlo, líbit... ušetříš, a když to v zatáčce přepálíš... už tě to nebude muset nikdy mrzet... jinak ten rozvor, to bude určitě nedopatření... P.S. Krásně nafoceno :yes:
SUBARU má nejvymakanější mechanický pohon 4x4 přesná symetrie a pernamentně mezi 4 kola = stále v záběru .Japonci mají spočítanou dobře symetrii protože nepozoruji na svém Outbacku 3.0 R rozdílně sjetý vzorek , všechny 4 a stejnoměrně ! Takže na jaře nebo na podzim neprožívám v garáži dilema kterou gumu dát dopředu nebo dozadu . Proto Nechápu GTiho jak on může tady se navážet do Subaru , když vůbec neví o čem píše . Tedˇv neděli když jsem se vracel z Dachsteinu tak jsem z malý závěje tahal skopčáka a hadej co měl na kapotě logo vw a vzadu 4 motion . Tak se GTI uklidni a až najezdíš nějaký kilometr se SUBARU pak pochopíš že SUBARU mezi 4 kolkama je 1. :yes::yes::yes::yes:
To je asi tak, jako bys obhajoval, že nejlepší je dnes mít na autě místo kol pasy od tanku. Věřím, že bys také projel všude... Pochop, že elektronika je tak vpředu, že připojitelný náhon je optimální pro jízdu od ledna do ledna. To jen hoši Od Subaru tvrděj, že nejlepší jsou čtyři v permanentním záběru a "opovrhují" i elektronickejma asistentama jízdy (nepíšem teď o rally, viď). Mimochodem, proč myslíš, ža to tak nedělaj ostatní... proč tam cpou třeba Haldex... myslíš proto, že je to špatný?... nebuď bláhový... P.S. Do Subaru se nenavážím... špatně mě chápeš. To rovnoměrné sjíždění je pozitivní postřeh. Co se týče "průjezdnosti", pak myslím, že se mýlíš... logicky musí zvládnout projetí kritického místa lépe ten, co má proměnlivé náhony, než ten, co mu to zabírá stále stejně... Ten mechanický pohon 4x4 je vynikající při závodech, rally... při tvém popojíždění tady po okreskách máš lehkou nevýhodu ve větší spotřebě, a zejména v menší průjezdnosti... ovšem na šotolině a při závodech bys určitě bodoval... nikoliv ovšem s Outbackem, nýbrž s Imprezou... Minulý týden jsme tu někde Outbacka poměřovali s Allroadem...
Já přece netvrdím, že je to nejlepší systém... tvrdím, že je to optimální systém na způsob užívání auta. Až budu jezdit rally... vím už dnes, co koupit.
Haldex je především levnější řešení, to je to jediné o co VW jde, prodávat levný 4x4 bez ohledu na podivné chování. Ono se to opravdu chová podivně. Neznám moderní permanentní 4x4, ale ve starém Civicu 4x4 s jednou viskospojkou to byla proti haldexu pecka.....zkus tlačit před sebou sníh do kopce v lese s Haldexem. Civic to uměl. :yes: Samozřejmě by bylo lepší mít možnost to odpojit, ale ručně.....
Golf první generace je pecka, dvojka s dvoulitrem mě také nadchla, ale pak..... otylé pekáče. Turbo tam nepatří, kde je ta lehkonohá točívá atmosferická technika ? Nikde.... :no:
S elektronickým Haldexem máš taky vyšší spotřebu i když není zrovna aktivní. Protože ho táhneš sebou a točí se od zadních kol až ke spojce + čerpadlo hydrauliky , takže se spotřebou jsi vedle . Subaru když se s pohonem 4x4 táhne tak maká pernamentně s přesnou symetrii , chtěl bych vidět pneumatiky u Haldexu po roce kdyby fungoval pernamentně , každá pneumatika jinak sjetá nebo rozervaná .Spolehlivost : když jsem vlastnil Oktavku I 4 X 2/4 1.9 Tdi 66 kW , tak mi odešly snímače otáček 2 x měněny v záruce + 1x únik oleje z hydrauliky spojky v intervalu 20000 km.Když jsem Oktávku prodával měla 42600 km . Na Outbacku 3.0R mám 187200 km nejenom české rozsekané okresky ale taky kvalitní povrch směrem na západ a jih. Žádný problém s pohonem ani s VDC jen běžné pravidelné servisní prohlídky a výměny náplní ,destičky , filtry jo a prasklá žárovka. A o tom toje bezkonkurenční SPOLEHLIVOST SUBARU 4X4 :yes: . Subaru svůj patent jen tak neprodá snad SAAB 97X už s tím jezdí v USA ale se Saabem to vypadá zle , škoda . Tedˇho bude chtít Toyota , to je jasný . No a tady v Eu se matlá elektronický Haldex , Torsen a jiné elektronické náhražky. A o průjezdnosti terénem ani nemluvě , u Subaru plynulý záběr 4 kol u Oktávky zmatené reakce elektronického Haldexu škubání , popojetí ,škubání a to mi nevymluvíš mám vyzkoušeno na rybách a na horách .GTi máš smůlu k Haldexu se nevrátím ,ty najezdíš hodně kilometrů jenom myší od Pc proto ty hektarové masírky.To chce víc jezdit 4kolkou PRAXI , nejenom teorii. A tedˇse musím věnovat firmě mám jednání až ve Vídni moc semi nechce tedˇv rádiu hlásí že to je na silnicích samej masakr. To asi řidiči vozidel s pohonem 2WD jezdí jak s pohonem 4WD Bye ,bye ;-) .
Tak, že bychom se tu přetahovali, kdo byl víckrát ve Vídni a kdo najede víc kilometrů za rok? Opravdu si to chceš se mnou rozdat? :-) Jony, klid. Já miluju tyhle opěvovače vlastních aut. Je až úsměvně, že zpravidla to nejlepší na světě, je to, s čím zrovna jezdí, a je smutné, že co měli, to zatracují... tak na téhle úrovni komunikuj s někým jiným...
Tak tento tyzden ma potesil. Moj oblubeny Jag. Auto na ktore sa vzdy rad pozriem; jeho styl nie je moj styl, ale to mi absolutne nevadi. :yes: 130i, nech si o nom mysli kto chce co chce, vo svojej triede je vynimocne. Designovo, motorovo. Svojho casu som uvazoval nad kupou. Legacy, ta si zije svojim vlastnym zivotom, neurazi, ti co ju maju vedia preco, a ty co o nej snivaju a dufaju ze keby su mali tak by zili aktivnejsi a adrenalinovejsi zivot. No a 850...par ich vidim na cestach a chvilu mi trva kym si uvedomim, ze je to 15 rokov stare auto...skratka, tento tyzden sa zacal dobre. :yes::yes::yes:
:yes::yes::yes: Sedni si do křesla a čti... s nataženým kohoutkem Colta po dědovi... až dočteš, můžeš aspoň elegantně jednou provždy ukončit svý muka... protože nemít 130i vlastně ani nelze... Jo, jo, nebe existuje. BMW-NEBE. Projedeš pekelným ohněm, a hlavně si zapamatuj zkratku, brácho - KLP (král levého pruhu) :-):yes::yes: Dlouhej táhlej je tvůj kámoš... teda, pokud máš na BMW 130i... a pokud ne... uhni, rychle uhni, to bude tvé optimální rozhodnutí vždy, když uzříš ve zpětném bavoráčka, drzouna k pohledání. Teda, pokud zrovna nepoletíš v R32... (bravo doyen :-) to pak zažijou ti kolem vás peklo na déjedna :yes::yes: BRAVO BMW, BRAVO TEST :yes::yes::yes: P.S. Tohle hoši z klubu nevydejchaj ;-)
Zas ho chyta basnicky strevo... nemohl by nekdo zridit diskusi i u testu? At pak clovek diky temhle brachum a tykacce jak u piva nezapomene, co chtel vlastne k Fiatu Stilo napsat...