Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Stilo 2006: třetí a poslední facelift

Libor Zezulka Libor Zezulka 6. 2. 2006 • 17:49
38
Do modelového roku 2006 vkročí Fiat Stilo s mírně upravenou vizáží a kvalitnějším interiérem. Třetí facelift pomůže vozu přečkat poslední rok na trhu.

Fiat v Ženevě představí Stilo pro modelový rok 2006 s mírně upravenou tváří a kvalitnějším interiérem. Již třetí mírný facelift pomůže modelu nižší střední třídy přečkat poslední rok na trhu. Už na konci tohoto roku či na začátku roku příštího italská automobilka představí nástupce, jehož vývoj kvůli nepříznivým prodejním výsledkům Stila uspíšila. Nové stilo přijde na trh v druhé polovině roku 2007.

Fiat Stilo 2006 se od loňského modelu odlišuje chromovanou mřížkou chladiče, ale především kvalitnějšími materiály v interiéru. Ty Fiat vylepšuje od doby uvedení vozu na trh. Neoficiální zdroje slibují i nové položky příplatkové výbavy. Stilo Uproad se do modelového roku 2006 vyzbrojilo ještě mohutnějšími černými plasty a plastovými nárazníky. Fotografie zveřejnil server Italiaspeed.

Témata
7. 2. 2006 20:42
Re: TEST: Subaru Legacy 2.0 R Kombi
Nemám Golf. Vím ovšem, co Golf je.
6. 2. 2006 22:03
Re: TEST: Subaru Legacy 2.0 R Kombi
To je asi tak, jako bys obhajoval, že nejlepší je dnes mít na autě místo kol pasy od tanku. Věřím, že bys také projel všude... Pochop, že elektronika je tak vpředu, že připojitelný náhon je optimální pro jízdu od ledna do ledna. To jen hoši Od Subaru tvrděj, že nejlepší jsou čtyři v permanentním záběru a "opovrhují" i elektronickejma asistentama jízdy (nepíšem teď o rally, viď). Mimochodem, proč myslíš, ža to tak nedělaj ostatní... proč tam cpou třeba Haldex... myslíš proto, že je to špatný?... nebuď bláhový... P.S. Do Subaru se nenavážím... špatně mě chápeš. To rovnoměrné sjíždění je pozitivní postřeh. Co se týče "průjezdnosti", pak myslím, že se mýlíš... logicky musí zvládnout projetí kritického místa lépe ten, co má proměnlivé náhony, než ten, co mu to zabírá stále stejně... Ten mechanický pohon 4x4 je vynikající při závodech, rally... při tvém popojíždění tady po okreskách máš lehkou nevýhodu ve větší spotřebě, a zejména v menší průjezdnosti... ovšem na šotolině a při závodech bys určitě bodoval... nikoliv ovšem s Outbackem, nýbrž s Imprezou... Minulý týden jsme tu někde Outbacka poměřovali s Allroadem...
6. 2. 2006 21:14
Re: TEST: BMW 130i
:-) Díky... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku