Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

:-)
neregistrovaný "Kyslik"
| 30. 1. 2006 18:29
yeaaaah - idem hladat ropu - howg :-)
fordicek
neregistrovaný "lowkick"
| 30. 1. 2006 18:32
Ani nevim proc, ale tohle auto(v tmave) se mi libi(zvenku). :-)
Titáni
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 18:34
Bude nanejvýš zajímavé sledovat prodejní souboj se Suburbanem od Chevroletu. Designem u mě Ford boduje víc. Chevy má ale lepší motor.
Titáni
neregistrovaný "Johny"
| 31. 1. 2006 17:50
U mna jednoznacne ten Chevy boduje. Je solidnejsi a posoby utlmenejsie ale bezchybne. Interier u tohto Fordika je pekny ale chcelo by to nieco viac. Chevy ho ma originalnejsi. Dalej- mototy. Co tam robi ta stara 300- konova 5.4? Ziadne zmany? Chevy s hybridom pojde v kombinacii pod 9l/100km. Znamy ma Explorera(byva v Connecticut-e) a vies co my vravel o spotrebe? 12mpg! no to je teda uz aj v USA zacina byt luxus... Ale nechcem zatracovat auto co je pekne a prakticke, no ocakaval som viac.
bez titulku
neregistrovaný "dCi"
| 30. 1. 2006 18:43
Tedy pokud ohlédnu od toho, že mě podobné vozy zrovna dvakrát neberou, tak je Expedition stejně bezpohlavní jako samotní Američané. Nuda. ;-\
bez titulku
neregistrovaný "lowkick"
| 30. 1. 2006 18:47
to vis...do toho dci asi davat nebudou >:-[] ;-)
bez titulku
neregistrovaný "dCi"
| 30. 1. 2006 18:55
To určitě ne, zvlášť pokud dci neexistuje...
bez titulku
neregistrovaný "lowkick"
| 30. 1. 2006 18:59
na velikosti pismenek nezalezi...porad stejny sunt
bez titulku
neregistrovaný "dCi"
| 30. 1. 2006 19:03
Kdepak, chlapeckými soudy mé osobní zkušenosti nezlomíš.
bez titulku
neregistrovaný "lowkick"
| 30. 1. 2006 19:29
ja nic nelamu...rikam svuj nazor...nejvic mne fascinuji neomylni, kteri si stoji za svym az za hrob (i kdyz je to treba spatne) P.S.:tak rad bych byl zase chlapcem >:D
bez titulku
neregistrovaný "Ahmed Itacuk"
| 31. 1. 2006 01:53
Napriklad GTI za VW >:D >:D >:D
oko za oko :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 18:53
Francouzská auta jsou stejně přihřátá vyměklá jako Francouzi. ;-\
oko za oko :-)
neregistrovaný "dCi"
| 30. 1. 2006 18:57
To je tvůj pětadevadesátiprocentní menšinový názor? Ale no tak... ;-)
oko za oko :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 19:06
Sloní paměť ti musím přiznat. :-) Ovšem názor má ještě nějakou polaritu. Taky si všimni, že pokud sleduješ hlasování v parlamentu, kdo společně hlasuje "Ne", vznikají vždy absurdní koalice. Klíčová jsou však společná hlasování "Ano".
oko za oko :-)
neregistrovaný "dCi"
| 30. 1. 2006 19:08
>:D
oko za oko :-)
neregistrovaný "Coulin"
| 31. 1. 2006 16:53
Francouzké auto-neštěstí do baráku... Čím dál častěji potvrzená pravda. Propad prodeje 7% v Evropě je toho jasným důkazem... :-!
oko za oko :-)
neregistrovaný "ZZ"
| 30. 1. 2006 19:28
Jsem netušil, že máš francouzský původ...
oko za oko :-)
| 30. 1. 2006 19:54
Piš si příspěvky nanečisto... nebo se alespoň napřed snaž pochopit horní dialog. Můj tip je, že na to nemáš.
oko za oko :-)
neregistrovaný "ZZ"
| 30. 1. 2006 20:17
To víš že jo, ty matematiku >:D Běž otravovat někam jinam.
oko za oko :-)
| 30. 1. 2006 20:18
Že bys zase někoho napadal? Včera ti nestačil Doktor? Otravovat jinam běž ty.
oko za oko :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 30. 1. 2006 20:31
Kdybych tohle napsal já, tak mám ZZho předbarákem a GTIho zakouslýho v pr.deli... :no:
oko za oko :-)
| 30. 1. 2006 20:37
:-) Jsem teda dobrej ranař :-) ale teď jsi mě pěkně rozesmál :-) Lones to nemyslel hanlivě... on jen zareagoval ve stejném duchu na horní příspěvek o američanech... kovbojku by tu z toho chtěl zase udělat jen ZZ... citrozoufalec :-)
oko za oko :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 30. 1. 2006 20:48
Jo, tentokrát ti musím dát zapravdu, už na to koukám. :yes: ...ZZho nech, třeba to taky přehlíd.. VWfile ;-) No to je fuk... minule jsem tu dával snímky tohohle exploreru. Tak ještě jednou kdo se chce podívat, resp. tapetovat.. [odkaz] druhédvojčíslí až do dvaceti...
oko za oko :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 20:51
Expeditionu, ne Exploreru, bacha na to. :-) Velikostně rostou takhle: Escape-Explorer-Expedition-Excursion.
oko za oko :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 30. 1. 2006 21:15
Aha, já myslel, resp. "dopočítal" název. Je to nápaditý mít všechny názvy na E(x) na ex :-) >:D Přidal jsem ještě deset takže čísla můžete měnit až do 30.. ;-) :yes:
oko za oko :-)
neregistrovaný "Johny"
| 31. 1. 2006 17:52
A nemecke auta su tiez tak vyrobotizovane a bez mozgu ako samotny Nemci. Skodovka vsak moze snivat o kvalite aut na urovni ludi v tejto diskusii.
oko za oko :-)
neregistrovaný "Ezeen"
| 6. 2. 2006 21:36
:yes: :yes: :yes:
oko za oko :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
| 30. 1. 2006 19:27
dobre ses odkopal
oko za oko :-)
neregistrovaný "Ezeen"
| 6. 2. 2006 21:33
Tak hlavně že frantici sou pohlavní ... ;-\ to je věc názoru ...
Myslím si ale, že i vozy poněkud uniformější a umírněnější než krutě avangardní megane si najdou své zákazníky ...
Ať žije král
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 18:51
Prodeje 2005: Chevrolet Tahoe/Suburban: 239,316 GMC Yukon: 127,110 Ford Expedition: 114,137 Toyota Sequioa: 45,904 Nissan Armada: 39,508 Rejže se nechytá.
Ať žije král
neregistrovaný "Petr T."
| 30. 1. 2006 19:16
A kolik prodají Američani v Japonsku, Lonesi? Tam se zase nechytá USA a to že velmi...
Ať žije král
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 19:29
USA má importní clo pouhých 2,5%. Japonsko a EU si drží 10% clo na americká auta. Ještě podstatnějším faktorem je, že Američani se soustředí na vývoj velkých automobilů, která jsou v Japonsku a Evropě prodejná jen velmi úzké vrstvě. Přesto například Cadillac má v Japonsku docela tradici.
Ať žije král
neregistrovaný "Ace2"
| 30. 1. 2006 19:36
jo jo a dokonce byl Cadillac v roce 1992 v Japonsku autem roku (Seville)
Ať žije král
| 30. 1. 2006 19:42
Tohle kdyby prodávali v japonsku, museli by tam k tomu zdarma dodávat štafle >:D Tohle je auto pro ostrý a dobře rostlý... hochy, potomky evropanů, tvrdejch irčanů... zabejčilejch zrzků... brácho, umíš si v tomhle dělu představit za volantem svýho desetiletýho syna? ?-) P.S. Bravo FORD :yes:
Ať žije král
neregistrovaný "Coulin"
| 31. 1. 2006 16:58
Zapoměls říci ve velké většině obézních a lenivých a nemyslících Amíků... >:D :no:
Ať žije král
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 1. 2006 19:02
A slyšel si, jaký je průměrný český body mass index v ČR za rok 2005? >:D :no:
OT: Avalanche
neregistrovaný "Marko"
| 31. 1. 2006 20:10
[odkaz] /// [odkaz]
OT: Avalanche
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 1. 2006 21:22
Docela očekávatelná podoba po Tahoe/Suburban.... No zvenku byl dosavadní o dost hezčí.
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 19:40
Prosímtě, ty jsi takový amerikanista přes auta, tak bys mi mohl vysvětlit, co to znamená ta Eddie Bauer Edition? Vím, že ve fordu Excursion jezdil Jack Bauer >:D ,ale to s tím nemá asi nic společného. A jinak, proč do toho dávají zase takový šitovní motor? Jak tohle může svižné jet? Asi nemůže že, A ten čtyřrychlostní automat, to mě vždy dokáže naštvat. Ale to je asi kvůli rychlostním limitum v USA že? Máš nějakou zkušenost s tak velkými SUV a takovými motory v nich? A jinak, tohle vozítko moc krásně vypadá...tenhle segment fakt můžu. Jen ty motory a stupně automatu...Kdyby tohle pochopili, tak to letí i v Evropě. Ach jo no... ;-\
Jinak ale bomba po visual site :-!
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Yaroukh"
| 30. 1. 2006 19:54
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Balet"
| 30. 1. 2006 19:55
Jestli můžu, tak myslim, že Jack Bauer (alespoň v 3. řadě) jezdil v Expeditionu... Excursion je ještě větší... : ). Eddie Bauer edition je klasická speciální edice s nějakými prvky výbavy (jiná kůže a tak). Něco jako Škoda Octavia 100th aniversary edition : )...
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 20:19
jo, máš pravdu, spletl jsem si názvy. Omlouvám se a díky :-)
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Balet"
| 30. 1. 2006 20:37
Není se za co omlouvat, protože každej chybuje.. i já. Teď na to koukám a Eddie Bauer je spíš stupeň výbavy, než speciální edice.. u současnýho Expeditionu jsou stupně tyto (od "socky" po luxus): XLS, XLT, XLT SPORT, Eddie Bauer, Limited a nakonec jako zlatej hřebík, King Ranch...
Lonesi, for you .
neregistrovaný "Johny"
| 31. 1. 2006 17:55
I tak nic nema na Lincoln Town Car Cartier... Vazne preco Ford nevybral niekoho vaznejsieho ako Eddie Bauer(mne sa ted Ten Eddie velmi nepaci-myslim tym hlavne jeho oblecenie)
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 20:07
Takže: Tento Expedition má šestistupňový automat, kde čteš o 4-stupňovém, že tě zase naštval???. Konkurenční platforma od GM také, i když zpočátku jen v dražších verzích. Naproti tomu Toyota Sequioa má 4-stupňový automat! Jde o to, že v této kategorii polo-náklaďáků s velkým krouťákem nebyla počtu převodových stupňů věnována donedávna pozornost.
Rico, for you .
neregistrovaný "Balet"
| 30. 1. 2006 20:16
Upřímně, mě by taky tohle ([odkaz] zmátlo...
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 20:26
Ale ty číslíčka znamenají něco úplně jiného. Na ty to nastavíš, když nechceš, aby přeřazovalo auto výš než na daný stupeň. Jsou to režimy, které využiješ například při brzdění motorem.
Rico, for you .
neregistrovaný "Balet"
| 30. 1. 2006 20:31
No to vim, ale myslel sem, že když bude u třístupňový převodovky 1, 2 a D, tak u 4 stupňový 1, 2, 3 a D... U šestistupňový snadno doplnitelné... Mimochodem, nejlíp to má stejně vyřešený Cadillac XLR a podobně...
Rico, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 20:49
Přesně tak . To je ono, co jsem myslel.
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 20:23
Jo a dosavadní Expedition s Tritonem a 4-stupněm zrychloval na stovku 9,3 vteřiny. Takže tenhle nový se 6-stupněm bude určitě ještě rychlejší. Mně to na takový kolos připadá dostatečné. Motor to rozhodně není šitovní, i když jak jsem sám psal, GM má svůj Small-block lepší.A dej pokoj s tím rychlostním limitem. Je to trapná obehraná písnička. Předsudek podobné úrovně, jako že Saab a Volvo nebudou fungovat v horkém počasí. To že je v nějaký zemi rychlostní limit, neznamená, že tamní auta nedokážou jet rychleji. Já jel amerikou v pohodě 190km/h. Mimochodem to byl 4-stupeň. Auto bylo naprosto v pohodě a neuvěřitelně tiché. A můžu mimochodem porovnat s japonským autem, Maximou. To bylo výtečné auto, ale aerodynamický hluk nad stovkou strašně rychle narůstal.
Rico, for you .
neregistrovaný "Balet"
| 30. 1. 2006 20:28
He, já jel evropou 200, byl to 5ti stupeň a neuvěřitelně to řvalo, vítr zněl, jako by byly otevřený dveře a celý auto se podivně klepalo... : ).
Rico, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 20:41
Lonesi, tu trapnou písničku jsi začal zpívat ty jo? Tak se mírny Ok? :-O
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 20:45
:-O Jo, kde?
Rico, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 21:09
Viděl jsem to v nějakém tvém příspěvku. Hledat samozřejmě nebudu, už nevím. Ale toho se ty chytneš co?
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 30. 1. 2006 21:12
>:D >:D >:D Děláš jako by tu bylo 500 příspěvků. Já nikde s žádnýma předsudkama nezačínal, takže pěkné hledání.
Rico, for you .
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 30. 1. 2006 21:19
Žádné předsudky chlape...Použij jsem to, protože jsi to napsal ty, tak jsem to jen využij, abych nevypadal blbě s tou rychlostí ;-)
Rico, for you .
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 1. 2006 09:24
Aha, asi nějaké nedorozumění nebo informační šum. Sorry.
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 30. 1. 2006 20:24
super, děkuji redakci za takovýto článek :yes: .... doufám že článků o těhle autí bude přibývat, i když to nejsou auta která zajímají většinu ;-) .... jo jo expedition 07 je pěkná ... zvláštně interiér je hodně povedenej .... jsme zvědavej jak půjde na prodej verze EL ... snad tu těhle expeditionů bude jezdit aspoň tolik jak první generace, když ta druhá tu tolik rozšířená není a spíš je tu k potkání druhá generace navigouše ...
bez titulku
neregistrovaný "Og"
| 30. 1. 2006 21:03
Myslim ze aj ked tam je zatial len motor V8 5.4 triton pribudnu este dalsie motory.Ved v zasobe ich maju.Ale aj tento motor je dost dobry,hlavne priebeh krutiaceho momentu,ten ma max.365 lb/ft co je asi 495Nm pri 3750 ot./min. je dost dobry.Co viem tak 80% z max. krutiaceho momentu je uz pri 1000ot./min a vyhodou je aj 6 stupnova automat.Doterajsi 4 stupnovy rozbehol Expeditiona na dvojke na nejakych 140 km/h.Strasne dlhe prevody,toto bude isto lepsie.No a myslim ze pribudnu aj motory V10 6.8 triton a mozno aj V8 6.0 power stroke diesel.Tie sa montuju do velkeho pickupa F-250,tak snad budu aj tu.
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 30. 1. 2006 21:54
noooo nevim esi ta V10 je to pravé ořechové ... esi to není zbytečně velky ... no i když konkurence má taky 6,3 V8 nebo V8 supercharged ... tak co si s tím dělat hlavu ... ten 6.0 tdi jsem slyšel v excursionu a musím říct že teda jako slabota v porovnání třeba s v10 od vw .... ;-\ .... soulasím s tím že je super že už tam dali ten 6 ti stupňovej automat ....
bez titulku
neregistrovaný "Ezeen"
| 6. 2. 2006 21:40
Souhlas, chtělo by to víc amíků na českých silnicích (teď myslím aut, ne lidí) jako protipól Škodovkám, němcům a japončíkům.
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 30. 1. 2006 22:13
teď jsem koukal na chvíli na titul stránku na ten malej obrázek a z toho malýho obrázku mi mot trošku připadá jako QX56 ...
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 1. 2006 09:27
Přecejen je pořád o dost jemnější než QX. Infiniti QX z některých úhlů vypadá jako pojízdná pevnost s nástavbama pro střílny. >:D V tomhle ještě převyšuje brutální design Armady.
No ty koky..
neregistrovaný "yaniczech"
| 31. 1. 2006 00:56
..dokazete si predstavit jak velkej musel bejt ten hadr ?? [odkaz] >:D
No ty koky..
neregistrovaný "Ezeen"
| 6. 2. 2006 21:28
... asi jako plachta kterou kdždý den přikrývám svůj Explorer ;-)
ujde to
neregistrovaný "Volvo S 80"
| 31. 1. 2006 15:37
>:D dobrý
"Pomalé a líné" :-)
neregistrovaný "Ezeen"
| 6. 2. 2006 21:46
A stejně se mi líbí že drtivá většina lidí si myslí, že auta jako tohle jsou pomalá, ale potom se diví, když se ve sprintu do kopce vyrovná "pomalý, líný a nemotorný" Explorer vytuzingované Octávii Rychlejisaka (RS) a když na dálnici ujede Fábii Rychlejisakra s koncovými světly, které vypadají jako semafor (jen ta zelená tam chybí) a s pěkně hlasitým technem uvnitř. Kdo nezažil, nepochopí ;-)
Typická amerika, len
neregistrovaný "virgo"
| 7. 2. 2006 16:02
...mi chýbajú prídavné nádrže na benzín
<a href="http://www.denker.cz/" target="_blank">[odkaz]</a>
neregistrovaný "Martin"
| 23. 4. 2006 20:18
Tady jej dovezou do 8 týdnů: [odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku