Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
yeaaaah - idem hladat ropu - howg 😄
Bude nanejvýš zajímavé sledovat prodejní souboj se Suburbanem od Chevroletu. Designem u mě Ford boduje víc. Chevy má ale lepší motor.
U mna jednoznacne ten Chevy boduje. Je solidnejsi a posoby utlmenejsie ale bezchybne. Interier u tohto Fordika je pekny ale chcelo by to nieco viac. Chevy ho ma originalnejsi. Dalej- mototy. Co tam robi ta stara 300- konova 5.4? Ziadne zmany? Chevy s hybridom pojde v kombinacii pod 9l/100km. Znamy ma E😜lorera(byva v Connecticut-e) a vies co my vravel o spotrebe? 12mpg! no to je teda uz aj v USA zacina byt luxus... Ale nechcem zatracovat auto co je pekne a prakticke, no ocakaval som viac.
Tedy pokud ohlédnu od toho, že mě podobné vozy zrovna dvakrát neberou, tak je E😜edition stejně bezpohlavní jako samotní Američané. Nuda. ;-\
to vis...do toho dci asi davat nebudou >😒] 😉
To určitě ne, zvlášť pokud dci neexistuje...
na velikosti pismenek nezalezi...porad stejny sunt
Francouzská auta jsou stejně přihřátá vyměklá jako Francouzi. ;-\
To je tvůj pětadevadesátiprocentní menšinový názor? Ale no tak... 😉
Sloní paměť ti musím přiznat. 😄 Ovšem názor má ještě nějakou polaritu. Taky si všimni, že pokud sleduješ hlasování v parlamentu, kdo společně hlasuje "Ne", vznikají vždy absurdní koalice. Klíčová jsou však společná hlasování "Ano".
Francouzké auto-neštěstí do baráku... Čím dál častěji potvrzená pravda. Propad prodeje 7% v Evropě je toho jasným důkazem... :-!
Jsem netušil, že máš francouzský původ...
Kdybych tohle napsal já, tak mám ZZho předbarákem a GTIho zakouslýho v pr.deli... :no:
😄 Jsem teda dobrej ranař 😄 ale teď jsi mě pěkně rozesmál 😄 Lones to nemyslel hanlivě... on jen zareagoval ve stejném duchu na horní příspěvek o američanech... kovbojku by tu z toho chtěl zase udělat jen ZZ... citrozoufalec 😄
Jo, tentokrát ti musím dát zapravdu, už na to koukám. :yes: ...ZZho nech, třeba to taky přehlíd.. VWfile 😉 No to je fuk... minule jsem tu dával snímky tohohle e😜loreru. Tak ještě jednou kdo se chce podívat, resp. tapetovat.. [odkaz] druhédvojčíslí až do dvaceti...
A nemecke auta su tiez tak vyrobotizovane a bez mozgu ako samotny Nemci. Skodovka vsak moze snivat o kvalite aut na urovni ludi v tejto diskusii.
Tak hlavně že frantici sou pohlavní ... ;-\ to je věc názoru ...
Myslím si ale, že i vozy poněkud uniformější a umírněnější než krutě avangardní megane si najdou své zákazníky ...
Myslím si ale, že i vozy poněkud uniformější a umírněnější než krutě avangardní megane si najdou své zákazníky ...
Prodeje 2005: Chevrolet Tahoe/Suburban: 239,316 GMC Yukon: 127,110 Ford E😜edition: 114,137 Toyota Sequioa: 45,904 Nissan Armada: 39,508 Rejže se nechytá.
A kolik prodají Američani v Japonsku, Lonesi? Tam se zase nechytá USA a to že velmi...
USA má importní clo pouhých 2,5%. Japonsko a EU si drží 10% clo na americká auta. Ještě podstatnějším faktorem je, že Američani se soustředí na vývoj velkých automobilů, která jsou v Japonsku a Evropě prodejná jen velmi úzké vrstvě. Přesto například Cadillac má v Japonsku docela tradici.
Tohle kdyby prodávali v japonsku, museli by tam k tomu zdarma dodávat štafle >😁 Tohle je auto pro ostrý a dobře rostlý... hochy, potomky evropanů, tvrdejch irčanů... zabejčilejch zrzků... brácho, umíš si v tomhle dělu představit za volantem svýho desetiletýho syna? ?-) P.S. Bravo FORD :yes:
Prosímtě, ty jsi takový amerikanista přes auta, tak bys mi mohl vysvětlit, co to znamená ta Eddie Bauer Edition? Vím, že ve fordu Excursion jezdil Jack Bauer >😁 ,ale to s tím nemá asi nic společného. A jinak, proč do toho dávají zase takový šitovní motor? Jak tohle může svižné jet? Asi nemůže že, A ten čtyřrychlostní automat, to mě vždy dokáže naštvat. Ale to je asi kvůli rychlostním limitum v USA že? Máš nějakou zkušenost s tak velkými SUV a takovými motory v nich? A jinak, tohle vozítko moc krásně vypadá...tenhle segment fakt můžu. Jen ty motory a stupně automatu...Kdyby tohle pochopili, tak to letí i v Evropě. Ach jo no... ;-\
Jinak ale bomba po visual site :-!
Jinak ale bomba po visual site :-!
Jestli můžu, tak myslim, že Jack Bauer (alespoň v 3. řadě) jezdil v E😜editionu... Excursion je ještě větší... : ). Eddie Bauer edition je klasická speciální edice s nějakými prvky výbavy (jiná kůže a tak). Něco jako Škoda Octavia 100th aniversary edition : )...
jo, máš pravdu, spletl jsem si názvy. Omlouvám se a díky 😄
Není se za co omlouvat, protože každej chybuje.. i já. Teď na to koukám a Eddie Bauer je spíš stupeň výbavy, než speciální edice.. u současnýho E😜editionu jsou stupně tyto (od "socky" po luxus): XLS, XLT, XLT SPORT, Eddie Bauer, Limited a nakonec jako zlatej hřebík, King Ranch...
I tak nic nema na Lincoln Town Car Cartier... Vazne preco Ford nevybral niekoho vaznejsieho ako Eddie Bauer(mne sa ted Ten Eddie velmi nepaci-myslim tym hlavne jeho oblecenie)
Takže: Tento E😜edition má šestistupňový automat, kde čteš o 4-stupňovém, že tě zase naštval???. Konkurenční platforma od GM také, i když zpočátku jen v dražších verzích. Naproti tomu Toyota Sequioa má 4-stupňový automat! Jde o to, že v této kategorii polo-náklaďáků s velkým krouťákem nebyla počtu převodových stupňů věnována donedávna pozornost.
Upřímně, mě by taky tohle ([odkaz] zmátlo...
Ale ty číslíčka znamenají něco úplně jiného. Na ty to nastavíš, když nechceš, aby přeřazovalo auto výš než na daný stupeň. Jsou to režimy, které využiješ například při brzdění motorem.
Jo a dosavadní E😜edition s Tritonem a 4-stupněm zrychloval na stovku 9,3 vteřiny. Takže tenhle nový se 6-stupněm bude určitě ještě rychlejší. Mně to na takový kolos připadá dostatečné. Motor to rozhodně není šitovní, i když jak jsem sám psal, GM má svůj Small-block lepší.A dej pokoj s tím rychlostním limitem. Je to trapná obehraná písnička. Předsudek podobné úrovně, jako že Saab a Volvo nebudou fungovat v horkém počasí. To že je v nějaký zemi rychlostní limit, neznamená, že tamní auta nedokážou jet rychleji. Já jel amerikou v pohodě 190km/h. Mimochodem to byl 4-stupeň. Auto bylo naprosto v pohodě a neuvěřitelně tiché. A můžu mimochodem porovnat s japonským autem, Maximou. To bylo výtečné auto, ale aerodynamický hluk nad stovkou strašně rychle narůstal.
He, já jel evropou 200, byl to 5ti stupeň a neuvěřitelně to řvalo, vítr zněl, jako by byly otevřený dveře a celý auto se podivně klepalo... : ).
Lonesi, tu trapnou písničku jsi začal zpívat ty jo? Tak se mírny Ok? 😲
😲 Jo, kde?
Viděl jsem to v nějakém tvém příspěvku. Hledat samozřejmě nebudu, už nevím. Ale toho se ty chytneš co?
>😁 >😁 >😁 Děláš jako by tu bylo 500 příspěvků. Já nikde s žádnýma předsudkama nezačínal, takže pěkné hledání.
super, děkuji redakci za takovýto článek :yes: .... doufám že článků o těhle autí bude přibývat, i když to nejsou auta která zajímají většinu 😉 .... jo jo e😜edition 07 je pěkná ... zvláštně interiér je hodně povedenej .... jsme zvědavej jak půjde na prodej verze EL ... snad tu těhle e😜editionů bude jezdit aspoň tolik jak první generace, když ta druhá tu tolik rozšířená není a spíš je tu k potkání druhá generace navigouše ...
Myslim ze aj ked tam je zatial len motor V8 5.4 triton pribudnu este dalsie motory.Ved v zasobe ich maju.Ale aj tento motor je dost dobry,hlavne priebeh krutiaceho momentu,ten ma max.365 lb/ft co je asi 495Nm pri 3750 ot./min. je dost dobry.Co viem tak 80% z max. krutiaceho momentu je uz pri 1000ot./min a vyhodou je aj 6 stupnova automat.Doterajsi 4 stupnovy rozbehol E😜editiona na dvojke na nejakych 140 km/h.Strasne dlhe prevody,toto bude isto lepsie.No a myslim ze pribudnu aj motory V10 6.8 triton a mozno aj V8 6.0 power stroke diesel.Tie sa montuju do velkeho pickupa F-250,tak snad budu aj tu.
noooo nevim esi ta V10 je to pravé ořechové ... esi to není zbytečně velky ... no i když konkurence má taky 6,3 V8 nebo V8 supercharged ... tak co si s tím dělat hlavu ... ten 6.0 tdi jsem slyšel v excursionu a musím říct že teda jako slabota v porovnání třeba s v10 od vw .... ;-\ .... soulasím s tím že je super že už tam dali ten 6 ti stupňovej automat ....
Souhlas, chtělo by to víc amíků na českých silnicích (teď myslím aut, ne lidí) jako protipól Škodovkám, němcům a japončíkům.
teď jsem koukal na chvíli na titul stránku na ten malej obrázek a z toho malýho obrázku mi mot trošku připadá jako QX56 ...
Přecejen je pořád o dost jemnější než QX. Infiniti QX z některých úhlů vypadá jako pojízdná pevnost s nástavbama pro střílny. >😁 V tomhle ještě převyšuje brutální design Armady.
..dokazete si predstavit jak velkej musel bejt ten hadr ?? [odkaz] >😁
A stejně se mi líbí že drtivá většina lidí si myslí, že auta jako tohle jsou pomalá, ale potom se diví, když se ve sprintu do kopce vyrovná "pomalý, líný a nemotorný" E😜lorer vytuzingované Octávii Rychlejisaka (RS) a když na dálnici ujede Fábii Rychlejisakra s koncovými světly, které vypadají jako semafor (jen ta zelená tam chybí) a s pěkně hlasitým technem uvnitř. Kdo nezažil, nepochopí 😉