Jo, jo Smart je desna vec. Se divim, ze jim ta trpelivost nedosla uz pred lety. Jen at to koupi Tata nebo mama nebo klidne i baba, ale hlavne at uz je to pryc!
pánové, já jezdím smartem fortwo passion po praze rok, a nemůžu si ho vynachválit. Nemusím si dělat hlavu kam to píchnu a na stání v zácpě mi to stačí. Jasný, že mám ještě C-klasu, ale tý je do zácpy škoda ;-)
...ja jel ve Smartu jen jednou v Brne a celkem jsem se pobavil nejen za volantem, ale i pri pohledu na okoli, kdyz jsem stal na semaforech. Takze Nicol ma pravdu...do mesta? Bomba!
Nikdo netvrdi, ze maly auto do mesta nema smysl. Ale v podani ala Smart je to celkem uchylarna. Ty jsi stejny jak ZZ, jak cuchas babu, tak by ses pokrajel;-)
a co kdyz ne Smart? U nas diky cene rarita, v Italii jsem byl naopak prekvapen masovosti a jediny, kdo se nad tim pozastavoval jsem byl evidentne ja. Byt Smartu k uspechu pomohlo pozdni predstaveni hranate Pandy a zastaralost Seicenta.
Ty mi nerozumis. Me Smart jako takovy nevadi. Dokonce si myslim, ze do Praglu a jinych velkych mest neni spatny (pro urcitou skupinu lidi), ale kdyz stoji, co stoji, tak proste sahnes po "dospelem" aute za stejnou cenu. Je mi jasny, ze je urcite cenova hranice , do ktere jde neco takovyho vyrobit a jsem ten posledni, ketry by automobilkam vycital zisk. Jenze Smart si s cenovou politikou docela nabehnul. Ani tucny davky na marketing to proste nedokazaly prodat za tuhle cenu. Jinak filozofie auta jako takovyho mi nevadi.
Slečno, jestliže máte na obojí, tak je to v pořádku, ale tady jsou lidi, kteří si můzou dovolit jedno auto(řadim se k nim), a tak volí kompromis mezi městem a dálnicí. Smart je na dálnici strašný auto, to musíte uznat.
Smart si ale také na kompromis nehraje. Je to městské auto. Vyloženě, a žádné jiné. Tak nevím proč na něho všichni tak útočí. To celé byla obhajoba smartu jako auta do města. Ne smartu jako alternativy fabie.Chápu, že to vyznělo dost arogantně, ale tak tady vyznívá mnoho a mnoho příspěvků. Viz příspěvky zz a matese. Prý je to hnusný a ať už je to pryč. A stále jakési, že prý parodie na auto a co není VW stojí s prominutím za *. Proč? V Římě, Paříži...si smart nemohou vynachválit. Takže jestli jsem se Vás nějak dotkla, tak se z celého srdce omlouvám.
casto zabredavaji do klukovskych hadek a chlapackych demonstraci prebujeleho ega... To uz je takovy mistni folklor, ktery predvadeji nejen vyse jmenovani jedinci. Co se tyce Smartu, tak jsem 100% za, ze je to idealni auto do mesta-tak trochu dokonaly kompromis mezi Scooterem a "Normalnim" autem. Jezdil jsem v Milane kousek z r2000 asi v nejake stredni vybave asi rok. Kdyz jsem auto prebiral, tak melo cca 3 roky a 40 000 km. Jezdilo dobre za "par kapek" benzinu. Automatizovana prevodovka ve meste pohoda etc. Co me ale prekvapilo, bylo silene dilenske zpracovani. Porad upadavaly tlacitka klimatizace, cely interier i pri jizde na tamar rovne silnici nekrestansky vrzal a vecne byla pokazena elektrika stahovani oken... Jkae zkusenosti mas ty? Cena auta by podle meho nebyla premrstena, kdyby nektere prvky vybavy staly primerene a hlavne kdyby se nekonal ten koncert pazvuku pri jizde. Jinak ten "muj" smart uz neexistuje - jedna kolegine co ho zdedila, a pak jej nekde v mlze zrusila narazem do dodavky. Auto bylo na hadry - slo sesrotovat, ale ona jela do nemocnice jen na pozorovani a osetrit oderky, za 3 dny byla pry zpatky v praci...
Nechtěl jsem, abyste se omlouvala, Smart se Vám hodí. Kdybych trávil spoustu času ve velkoměstě, pořídil bych si něco obdobného. Nechci ho hanit, nemám s nim totiž zkušenosti. Nechtěl jsem říct nic jiného, než že je to auto do města, nákupní taška pro bohaté. Jestli Vám z mého příspěvku vyplynulo něco jiného, tak bych se Vám měl omluvit spíš já.
Když jsem seděl ve Smartu, užíval jsem si jednu věc. Je to jedno z mála aut, kde rozpažíte a můžete mávat z obou bočních okýnek. >:D Ne, vážně, je tam napříč hodně málo místa, ale je to malý auto, že jo. Já mám 185cm (ne do šířky) a taky nejsem žádný tintítko, co můžu čekat. Pokud se novýmu Smatu podaří tohle vychytat ještě o něco líp, budu řvát GO, SMART, GO! Stylovka do města jak vyšitá. A těm, kdo se otíraj o Smart Roadster, bych doporučil, ať si do něj sednou a zkusi se projet. Vsadím se, že až poletí pátou zatáčku dveřma napřed a úsměv jim bude půlit obličej, svůj negativní postoj k tomuhle plastovýmu drakovi rychle vezmou zpátky.
V roadsteru jsem nejel (ale mam ho doma v 1/18 >:D ), pokud ma ovsem stejne "rychle" razeni jako ForTwo, tak o sportovnosti nemuze byt ani rec (i kdyz zmeny softwaru urcite provedeny byly). Jinak na pohled jsem byl prekvapen kompaktnosti a spis vypadal jako velvyslanec ostrovnich malovyrobcu (samozrejme mysleno v dobrem!)
>:D >:D >:D Tak to jsem se zas jednou parádně zasmál :-):yes: Máš pravdu... vnitřní šířka je 126 cm... >:D ještě se musím smát >:D úplně tě vidím, jak rozpažuješ >:-[] >:-[] Jinak... něco tak malého a tak elegantního se jen tak nevidí. Úzká (!) a velká kola mu moc slušej... Kombinace barev je úchvatná... je to takovej vizuální klenůtek... BRAVO SMART :yes: V tomhle má člověk jezdit po městě... dokonalej styl. :yes:
Pravda o Smarte je taka, ze DCX skuma niekolko moznosti, ako vyriesit situaciu so Smartom. Jedna z opcii je aj odpredaj firmy. DCX preto poverila dve investicne banky preskumanim moznosti odpredaja. Co ale neznamena, ze to bezprostredne zamyslaju predat! Banky oslovili potencionalnych vlastnikov a skumali u nich ochotu odkupit podobnu firmu AK (!) by bola v buducnosti na predaj. Z tohto vznikli potom famy, ktore nabrali - ako obvykle - zaujimave rozmery. Dnes aj DCX, aj Smart dementovali to, ze by bola znacka na predaj. Takze asi tolko k clanku... ;-)
Nechápu kde se bere představa, že čím je auto menší, tím má být levnější........ To je přece postavené na hlavu. Naopak pokud má být takto extrémě malé auto bezpečné, pak musí být drahé - to je přece logické....
Nový Smart sdílející komponenty s o cca 60 cm delším Mitsubishi by měl vycházet levněji - koncernová úspora nákladů.
Jinak je škoda, že je nový Smart o 20 cm delší než starý a popírá tak svou původní myšlenku - délka = max. povolená šířka (možkost příčného parkování tam kde je povoleno podélné) - 2,7 & 2,5 m. (to podělali - těch 2,5 m neměli v žádném případě překročit)
Myslim, ze kdyby ho prevzali italove a prestehovali vyrobu nekam za levnejsi (a mozna i lepe pracujici...) pracovni silou, tak by vyrobu mohli otocit do zisku. Myslim, ze je chyba zvetsovat celkovou delku pres 2,5m - tak totiz zanikne jedna z velkych vyhod smartu - parkovani kolmo k chodniku... Interier je pro 2 osoby dost velky, tak smysl prodlouzeni nechapu.