Koncept GMC PAD koncernu General Motors zvítězil v designerské soutěži při autosalonu v Los Angeles. Odborná jury označila projekt „bytu na kolech“ za příklad vrcholné kreativity...
... skvely vozitko, uz na zadny dovoleny bych nemusela spat v cizi posteli, nebot ani ten nejlepsi hotel vam neda komfort, co mate doma. Jo Amici, uz maj floating houses, tak proc ne jezdici ze? Este bych to trochu upravila, aby se tam vesla garaz na moji Hondici. >:D Lonesi, des do toho se mnou?
:-) Tym navrhom myslis naozajstny koncept? (R-Type), alebo "navrh" z medii? Novy S-Type vraj nebude mat celkovo tie tvary sucasne. Vraj pojde o nejaky dynamicky moderny design, ktory bude revoluciou. ;-\ / :-) - vsak uvidime, ktory smajlik. /// Peter Horbury sa vola ten chlapik. To ze vie, to ukazal na novom Forde Edge. Btw. sice slusne, ale dost zvozil J.Maysa za design US Fordu 500...Dnes Horbury, sefuje US designovej centrale FoMoCo.. A Volvo? Tah na branu to bol...Ale nie na moju ;-) . Asi som na prilis konzervativne a usadle Volva este prilis mlady. Ale to sa vekom podda, ze ?! :-);-)
Citaj, citaj,.... :-) Ja som to uz rano "zmakol". /// Ta Toyota - cakal som vacsiu nadvaznost na ten krasny koncept trucku FTX. Toto je dost "okresana" verzia....
Jedničku za sentenci o "jedničce" :-):yes: Ta fotka... s tou přední maskou ¨, ale čtyřma světlama jsem viděl ten návrh eS... na tomhle bude ještě práce... ale myslím, že touhle cestou to půjde. Představ si, někde jsem četl, že aktuální styl Volvo vykoumal v roce 1992 designer, kterej jim dokončil studii, Volvo na tom vybudouvalo premiovou třídu a on pak přešel jako šéfdesigner do Fordu... Viděl jsem tu studii a uvědomil si, že tehdy Volvu vykoumal ty vytáhle boky a celkově ten "sound" Volva jako takového... genius.
Restrukturalizační plán právě čtu. Ostatně přímo z něj nebo z nějakého kometáře k němu mám i tu informaci o hybridech. ;-) Ta Toyota...jestli je to budoucí model, tak ten čumák ale už znám...asi vykradli nějaký jiný vlastní model. :-) ES bude pro USA důležitej. Po RX nejprodávanější řada Lexusu v USA.
S tym XJ: mne to tiez drasa srdce, ze XJ odide tak ako ho pozname. Ale chapem, ze vsetko raz zacina a raz konci. A toto mozno konci, aby sa k tomu raz dalo vratit. Raz, mozno v roku 2028, bude snad sprava, ze dalsi Jaguar XJ sa vrati zas ku korenom. ;-) A poznam az prilis dobre, ze kazda jednicka sa stane casom strasne osamelym cislom.;-) A tato jednicka osamela. Teraz ale treba verit, ze ak Ian Callum odpovedal na otazku o buducom XJ vetou " It will be still beautiful car." vie o com hovori. A vie aj to, co robi s nastupcom S-Type. A to XJ. Ta sprava uz bezi "medzi riadkami" svetom. Niekto uz aj urobil "predstavu" o buducom aute. No a nasledujuce pismenka uz budu iba na vlastnu zodpovednost (pretoze sa mi zda, ze nesu dost prvkov L-Finess): [odkaz]
Ano...a este par dalsich veci: Dnes Ford zverejnil restrukturalizacny plan "Way Forward", ktory rata mimo ine aj s revitalizaciou Mercury (mimo zavretia 14 zavodov) - ale to je na samostatnu temu. Za par tyzdnov bude mat premieru aj sesterkky model Enclave - GMC Acadia. Bude to na Chicago Motor Show. Btw cely program vsetkych troch aut (Saturn Outlook v NY) je od zakladu robeny tak, ze kazdy vystavny prototyp je prakticky uz seriova verzia pripravena do vyroby. No a do Chicaga su uz ohlasene aj nove generacie Lexusu ES, a trucku Toyota Tundra (niekomu zas unikla fotecka: [odkaz] )
Cadillac oznámil přesnou cenovku modelu XLR-V. Nejdražší sériový Caddy všech dob bude k mání za $ 97,485. /// Bill Ford: "Do roku 2010 bude více jak polovina produkce značek Ford, Mercury a Lincoln pro USA hybridní." /// Koncept Buick Enclave je urychleně připravován do sériové výroby. Ke koupi by měl být již začátkem příštího roku a bude údajně téměř totožný s konceptem. Hlavní změna bude spočívat v nahrazení 6 sedadel 7 místy. Standartem bude šestistupňový dvojspojkový automat Hydramatic 6L80 a celohliníkový V6 3,6 VVT DOHC. Později nabídku rozšíří pravděpodobně chystaný V8. Enclave nahradí Rainier i Rendezvous. /// Špičkovou automatiku Hydramatic 6L80 kupuje od GM i BMW, které s ní počítá do svých budoucích modelů! Není to první automatická převodovka, kterou BMW nakupovalo u GM. Opačnou cestou putovaly mnohé manuální převodovky, jako například ta v Cadillacu CTS v prvních letech výroby. Měla původ u BMW.
>:D >:D >:D Deltaplán měli jen jeden. Ukutili si ho sami. Něco jako Jarda s Bertoňákem. Ale měli vysokou spotřebu klasických raketoplánů. Jé to byly časy, herdek, zase jsi mě uvrtal do vzpomínek. :-)
Já tam pod obřezanejma špekáčkama vychovávám toho zběsilce... a co mám číst to nečtu :-) XJ je opravdu dovedené do stylové dokonalosti... je to jako jídelní servis, co se dědí po generace... a tobě na něm servíruje stoletej Jean od malička jídlo... a ty si ani neuvědomuješ, že každej podšálek, každá miska je dokonalost sama... až jednou ti na stůl postaví novou vázu a ty ni pohlédneš a beze slova ji vyhodíš... na starej servis nemá... Prostě XJ už nejde posouvat směrem k SUV :-);-) S - to je velké téma... práci na něm nezávidím, jde o všechno... viděl jsem jen nějakou studii a ta byla úchvatná. MM (mates-modla) pro mě byl vždycky velice přitažlivej koník... no, bude ho škoda... Nelituju zato vůbec toho, že Ford neprodal Jaguara Renaultu... Takže já už se teď těším, až mě ve své diskuzní SPY STORY navedeš na foto připravovaného XJ... Prostřu si v kanceláři buřta na papírovej tácek, udělám si presso a budu si představovat toho Jeana... :-):yes:
diky za dobre zpravy! naposledy jsem tam kouknul, kdyz to melo snad 250 prispevku, takze diky za tvoji trpelivost s nepozornym Yaroukhem; (ad XJ: radsi u toho nemyslet na XK) ... vcera jsem jel kolem autosalonu Jaguaru - pekne bokem tam stoji Portfolio, malem jsem si hlavu ukroutil P.S.: takze o uz ani muk :oP
Ještě že to "nevyráběj" Frantíci. Pustíš sporák, začnou stírat stěrače. >:D Ale zase na druhou stranu: sedneě na záchod, stáhnou se okýnka a pustí integrovaný parfum ;-):yes:
Vsak ja som to ani tak nemyslel. ;-) Ja len, ze tak baba nieco stoji - vecierky, fitness, handry (a v jej pripade ani tie blbe pancuchy nedostanes v konfekcnom cisle...) ;-)
To jsou ty stropy tak nízko, že když ..to.. tak se její podpatky opírají o strop? 8-s A co na to Karembeu, nebo jak se její manžel jmenuje? :-!;-) Ale jinak zajímavý počin. Pro mě zcela nesmyslný, jelikož amíci mají spoustu skvělých motorhomů (které jsou btw větší a luxusnější než většina apartmánů v New Yorkskách obytních domech) a lidi co si je kupujou jsou..bliže konci nežli zenitu :-)
Dokazes si predstavit ten servis? Prijedes na garancku a rikas seznam zavad: 1)tahne do leva 2)sviti kontrolka XY 3)podteka splachovac 4)postel ma vylezeny dolik, jo a ty diry ve strope jsou od podpatku, na to asi reklamaci neuhraju, co? >:D
že se mi nemusí všechno líbit. A taky vím, že nemusím všemu rozumět. A určitě ne hned na první pohled. Beru to jako dílo člověka, kterej má vlastní vizi. A tu navíc dokáže zhmotnit. Takovejch lidí není moc a musíme si je hýčkat. Má úcta!
...rozbili jsme další deltaplán." "Je mi líto kapitáne, můžeme vám poslat už jen GM PAD" "Co to je, Tuvoku?" "To je koncept z počátku 21. století, kapitáne. Je to AUTOMOBIL, nemá podporu života, ani impuls, natož warp..." "Nevadí, pošlete nám ho transportním paprskem...." "Ano kapitáne."
:-) Je to něco mezi ponorkou a stonožkou a svý sny bych v tom natvrdo odžívat nechtěl. Na druhé straně, jakej na tohle může člověk mít názor, když nejkrásnější obytnej automobil v okruhu sto kilometrů od jeho bydliště je vysloužilá Avie s navařenou autobusouvou zastávkou...