Novinky
0
brácho, mrkni na fotku z mateřský, jak ti to tehdy slušelo... dneska, dneska už si holt musíš taky vytrhávat občas obočí, aby si tě na ulici nespletli s bejvalým svazovým generálním tajemníkem... Takže jo, má to dravčí pohled... kvůlivá světlům až až... možná slabší verze by měli vybavovat na zadním skle nápisem - klid, nejsem tak dravej, jak vypadám... zadní boční mě teda moc nebere... je znát fakt, že léta běží, vážení (kdo si na tenhle slogan ještě vzpomíná...)... na druhou stranu si říkám, jak to asi udělaj s novým modelem...
no, tých zmien tam veľa nie je... Ale som celkom rád, keďže mi druhý rok prakuje v garáži aktuálna generácia 😄
Není to s tím faceliftem žádný velký drama. Někdo by moh říct, že se Seat nepředřel, jinej to vidí jako citlivej facelift. Já jsem někde uprostřed. Co je ovšem podstatný, je fakt, že to Ibize dovolilo se ctí vyčkat na svýho nástupce. A tak to má bejt. Já se jen modlím, aby nová Ibiza byla svébytná a ne jako Trojčátka Leon/Altea/Toledo.
Se SEATem to prý nevypadá nejrůžověji a tak se ani nedivím ,že má tři auta jak přes kopírák.Ta Ibiza se myslím moc nezměnila ,asi taky kv;uli financím... Já osobně z koncernu bych zůstal doma a hrábnul po Škůdce.Od SEATU mě designově vzal pouze předchozí LEON-ten když se obul na správnej rozměr a dalo se křídlo nas zadeček-hm zlákal by mě na svezení... Ale do garáže bych si ho neusadil :-!
nejní to špatný, možná by to nemuselo bejt takový zamračený, u malýho auta je lepčí veselej kukuč. Nicméně sestřička Fabia se mně zdá heščí. uvidíme jak to bude s novýma generacema, u obou.
páni ak je niekto presvedčený že Fabia je peknejšia ako Ibiza treba ho nechať tak, lebo tomu už asi nikto nepomôže aj keď rešpektujem že každému sa môže páčiť niečo iné. Ale keď je niečo pekné tak je to pekné a 3 dverová Ibiza je jednoducho designovo úžasná ...a preto som si ju kúpil ...
mam ibizu 6L nie stellu, r.v. 2002, 68.000 km.Vymenil som skodovky od 1100 az po favorita a to od r.1967, v.p mam od r.1957,som strojar-autar dbor spalovacie motory,teda si myslim,ze viem o com hovorim.3-dver. seat som si kupil ked mi ukradli 16v polo (3-dver.).Povie mi niekto,ci je normalne,aby som hned po zaruke musel menit pred.stabilizator? - nic ine,capy,rafik atd.Hned potom som musel menit cast spin.skrinky.Vibrujuce sklo pravych dveri mi neopravili s tym,ze je dlhe a neda sa to odstranit.Sam som si opravil tecuce hadicky najprv predneho ostrekovaca neskor aj zadneho-dal som tam casti odlozene zo starej 11oo!Tiekli mi aj na pole a tiez na zeninej fabii!Rozpadol sa mi displey na hodinkach-opr.asi 9.000,- neopravovane,neblokuje mi bezp.pas vodica-nevymenene,opr.asi 5-6.000,- Sk!Obcas pri rozbehu sa mi otvara schranka pred spolujazdcom. Posledne vzruso bolo pred 2 mesiacmi😜ridem do garaze startujem a motor nenaskoci a nenaskoci. Idem do zn.servisu,prisli a skonstatovali😜reskocila mi rozv.retaz.A teraz to hlavne😜reskakuje najma pri vypnuti motora,resp.pri jeho startovani,teda ja neviem,kedy ta retaz preskocila.Pytam sa,ako mam vypinat resp.startovat motor ibizi?Samozrejme ze do servisu ma odtiahli (300 m = 500,- Sk) a oprava takmer 10.000,- Sk.Summa summarum😲pravy za tisice penazi,pocet poruch relativne omnoho vyssi ako u uvedenych skodoviek,pozor,poruchy su porovnatelne pretoze neboli z balika nadstartnej vybavy,elektroniky a pod.su banalne a nehodne sucasnej technologii,materialu a ich cenam.Kedze chodim do Linzu,nechcem pomysliet na to,ze by som nespravne "vypol" motor-to by bolo EURO!!!Rad by som poznal skusenosti inych majitelov ibizi a tiez vyhovorkovy slalom dovozcov. Servis,ktory pravidelne navstevujem je vzorovy oproti darebakom a podvodnikom v porsche interauto.A na zaver moj schizofrenicky nazor: ked "funguje"je radost s nou jazdit,3 dvere mi vyhovuju s prepacenim sa mi tak paci,ze by som si ju pripadne znova kupil,aj ked toto vsetko somn popisal.Este keby tento typ mal aj odklapacie zadne vetracie okna.Ozve sa niekto aj po takom dlhom case? Pozdravuje Vas pacho z BA.