Ekonomika
Ja jsem si naplanoval koupit v roce 2013 kone - teda jestli VW nespotrebuje vsechny kone na vyrobu kozenych sedacek 8-s
...to bude 2021. A tak to pujde dal. US trh byl, je a bude klicem. Tam zatim nema Volkswagen image konkurenceschopne znacky, aby se dokazal prosadit. Volkswagen nema design, nema techniku a nema jmeno.
Netvrdim, ze se Volkswagen nikdy nestane svetovou jednickou. Bude to ale trvat mnohem dele a bude si muset prikoupit jeste par automobilek, aby se k tomu priblizil.
Po uplnem odezneni krize se Volkswagen sesune zpet na vychozi pozici a mel by si spis hlidat tyl, protoze Hyundai ma naslapnuto.
Netvrdim, ze se Volkswagen nikdy nestane svetovou jednickou. Bude to ale trvat mnohem dele a bude si muset prikoupit jeste par automobilek, aby se k tomu priblizil.
Po uplnem odezneni krize se Volkswagen sesune zpet na vychozi pozici a mel by si spis hlidat tyl, protoze Hyundai ma naslapnuto.
US trh uz davno neni klicem. Cina ho tento rok predbehla v prodeji aut dlouho dobe se v Cine bude prodavat podstatne vic aut jak kdekolikv jinde na svete o Indii plati to same, potom je tu jeste jizni amerika no a v evrope z ruskem se prodava taky taky hodne aut.
USA je klicovy trh pro Toyotu kdyz tam skonci tak skrachuje. Volkswagen byl v USA do 70let jeden z nejvetsich prodejcu, Beetle a Bully se tam tak darilo jak nikde na svete jen potom prisli z napadem vyrabet golfy v americke tovarne a ty se tak kazili, ze i pro americkeho zakaznika, ktery je zvykli jezdit z kdejakym srotem to bylo moc. Ke konci museli Golf dovazet z Nemecka ale to bylo tak drahe, ze pozastavili prodej.
V americe, kdyz si jednou posramotis image tak je konec. To nyni hrozi toyote, dneska jsem cetl, ze ji hrozi dalsi velka zaloba v Japonsku a USA kvuli nefunkcnim brzdam v Priusu. Mam i ten pocit, ze americti senatori a media se snazi ty problemy co nejvic natahovat, protoze vidi sanci zachranit GM a Ford.
USA je klicovy trh pro Toyotu kdyz tam skonci tak skrachuje. Volkswagen byl v USA do 70let jeden z nejvetsich prodejcu, Beetle a Bully se tam tak darilo jak nikde na svete jen potom prisli z napadem vyrabet golfy v americke tovarne a ty se tak kazili, ze i pro americkeho zakaznika, ktery je zvykli jezdit z kdejakym srotem to bylo moc. Ke konci museli Golf dovazet z Nemecka ale to bylo tak drahe, ze pozastavili prodej.
V americe, kdyz si jednou posramotis image tak je konec. To nyni hrozi toyote, dneska jsem cetl, ze ji hrozi dalsi velka zaloba v Japonsku a USA kvuli nefunkcnim brzdam v Priusu. Mam i ten pocit, ze americti senatori a media se snazi ty problemy co nejvic natahovat, protoze vidi sanci zachranit GM a Ford.
Opět zde máme prognózy našeho kapitána automobilového průmyslu.
>😁
Každej už dnes ví, že tahounem ekonomiky se brzy stane Čína následovaná Indií. Tyto země se začínají probouzet a společně vytvoří bezmála dvou a půl miliardový trh.
Takže trh USA klíčem není. Není to nejnáročnější trh, není to ani stěžejní trh (EU má cca 2x více obyvatel než USA). A jelikož Čína již předběhla USA i v prodejích, předpokládám, že si toto prvenství nenechá vzít. Má obrovský prostor k růstu. Američané několik let stagnovali na +/- stejných číslech a krize s nima zacvičila více než s Čínou.
>😁
Každej už dnes ví, že tahounem ekonomiky se brzy stane Čína následovaná Indií. Tyto země se začínají probouzet a společně vytvoří bezmála dvou a půl miliardový trh.
Takže trh USA klíčem není. Není to nejnáročnější trh, není to ani stěžejní trh (EU má cca 2x více obyvatel než USA). A jelikož Čína již předběhla USA i v prodejích, předpokládám, že si toto prvenství nenechá vzít. Má obrovský prostor k růstu. Američané několik let stagnovali na +/- stejných číslech a krize s nima zacvičila více než s Čínou.
Kazda bublina jednou splaskne, ten kdo chce byt jednicka nejen marketingem scitanim nakoupenych znacek, nesmi podcenovat zadny trh.
PS: Podle tve reci vidim, ze VW americkemu trhu zatim vubec nerozumi, jako ty. Ano Cina a Indie je dulezita, ale pro auta jako je Nano, ktere ucite generuji "super" zisk. A jsme u toho, ze nejvetsi neznamena automaticky nejziskovejsi.
Proto US trh je porad in, treba pro Toyotu zivotne.
PS: Podle tve reci vidim, ze VW americkemu trhu zatim vubec nerozumi, jako ty. Ano Cina a Indie je dulezita, ale pro auta jako je Nano, ktere ucite generuji "super" zisk. A jsme u toho, ze nejvetsi neznamena automaticky nejziskovejsi.
Proto US trh je porad in, treba pro Toyotu zivotne.
Jestli si myslíš, že Čína nebo Indie se spokojí s Nanem, tak se pleteš. Indie chvíli možná, ale Čína již znatelně pokoukává po větších a lepších vozech. V Číně vzniklo několik automobilek, vyrábějící normální velké vozy. Indii to čeká taky. Zatím se motorizuje stylem, jaký provázel poválečnou Evropu.
O zisku bych zde ve spojení s US trhem raději pomlčel. Každý ví, za jaké ceny se prodávají auta na US trhu. Mnohdy i o více než polovinu levněji než u nás v Evropě. Pěkně to jde vidět na ceně Mustangu, který v USA v základu přijde na necelých 400 tisíc Kč. Obdobně MB Ečko, v USA startuje za necelých 900 tis Kč, u nás na lidových 1,45 mil Kč. Ano, možná tu jde o objemy prodejů, já ale zisk na jednotce neznám, nicméně silně pochybuji, že by na prodejích v USA zas tak vydělávali.
Toyota nemá v Číně větší šanci, protože je japonská a jak zajisté víš, Čína a Japonsko se z historického hlediska mají rádi asi jako Němci a Francouzi.
O zisku bych zde ve spojení s US trhem raději pomlčel. Každý ví, za jaké ceny se prodávají auta na US trhu. Mnohdy i o více než polovinu levněji než u nás v Evropě. Pěkně to jde vidět na ceně Mustangu, který v USA v základu přijde na necelých 400 tisíc Kč. Obdobně MB Ečko, v USA startuje za necelých 900 tis Kč, u nás na lidových 1,45 mil Kč. Ano, možná tu jde o objemy prodejů, já ale zisk na jednotce neznám, nicméně silně pochybuji, že by na prodejích v USA zas tak vydělávali.
Toyota nemá v Číně větší šanci, protože je japonská a jak zajisté víš, Čína a Japonsko se z historického hlediska mají rádi asi jako Němci a Francouzi.
no, ja myslim, ze by si "pan analytik" mel dojit pro krabici, dat si do ni vsechny sve veci ze stolu v praci a pri odchodu z prace se stavet na osobnim...bylo by to fer vuci Reuters, ktera ho do dneska platila uplne zbytecne😜
anebo si dat hodne studenou sprchu, probrat se a dumat nad tim jakou hovadinu vypustil z ust....😉)) kazdopadne bych nasledne zmenil alespon odborne zamereni a analyzoval do budoucna jiny obor
anebo si dat hodne studenou sprchu, probrat se a dumat nad tim jakou hovadinu vypustil z ust....😉)) kazdopadne bych nasledne zmenil alespon odborne zamereni a analyzoval do budoucna jiny obor
wv se tady v CANADA neprodava,protoze je to popelnice,koho se tady zeptate ten vam rekne,ze ta sracka byla porad rozbita,spatna kvalita,problemy z elektrikou,se to vyrabi nekde v mexiku.za stejny prachy si tady clovek koupi toyotu a to je obrovskej rozdil.toyota je tady cislo jedna.mustang je skvely auto,vim ze americky auta sou sracky,mustang je ale o.k vykon,co tady melete porad o vykonu auta,zkuste se projet treba z autem ktery ma vykon 300 koni nejakej ctyrval,a pak se projedte v nejakym V8 5.7 l to je rozdil,obsah nicim nenahradis.taky zalezi na toc. momentu vic nez na vykonu.vw byl vzdy synonymem pro spatnou kvalitu tady.proc by tady jako byly horsi auta nez v evrope???lidi tady maji mnohem vic penez.tady jezdi hodne bmw,mb,ale luxusni auto je tady brany LEXUS!!sem c CANADA,nevim jak v usa.sam sem vlastnil vw,horsi auto nez tohle uz je snad jen saturn!!
Jedine veci cemu zasadne neverim je zvyseni marze! Ono zvyseni marze a produktu mnohdy nejde ruku v ruce ! U luxusnich produktu ano, ale ne v CR u vozu kolem 250-350 tisic Kc.
Zajiste konkurence nebude behem techto let jen tak sedet a brousit tuzky u kreslicich prken.
Plány sú ambiciózne, ale aká bude realita, to ťažko dnes niekto odhadne. Jedine že by bola kríza už vopred naplánovaná a zmapovaná...
Predpokladom týchto plánov je zrejme automaticky úspech každého uvedeného modelu, a to by som bol v niektorých prípadoch snáď aj trochu skeptický...
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
EDIT: Udělal jsi patrně chybu v destinné čárce a hned to udělalo několik miliónů >😁
EDIT: Ale koukám, že tys viděl rudě a nepochopils, že jsem psal "se prodalo" - nikoli VW prodal.
Ale spíše mě překvapuje, že se VW tak tlačí do USA. Je to sice velký trh, kde má šanci prodávat auta s vyšší přidanou hodnotou, ale taky je ten trh v aktuální stagnaci a dost přesycen Japonci a samotnými Američany.
Ale zpět k USA. Mě spíše příjde, že se do USA snaží protlačit. S Audi ji to prý jde, to se dá čekat, ale že dělají i auta přímo pro US trh mě překvapuje, viz nové coupé velikosti Golfu, které se jinde neplánuje prodávat.
Ale to bych odbočil. S tou automobilkou to není špatný nápad, ale podle mě si to umí spočítat, dopadli by asi jako kdyby koupili fr. automobilku se stávkujícími dělníky 8-s >😁
Němci mají rádi všecko svoje. Nevěří jiným. Proto sází spíš na svoje modely a nákup americké automobilky přenechali jiným kaskadérům.
Však i Renault Trucks už tuším nemají prsty v MACK.
VW nemuze mit uspech protoze je v USA drahy, americany technika nezajima ale interier. Proto zacina vyrabet americke modely
podobne dopada v americkych testech i jetta, VW je ale pro americny zatim moc drahy, novy beetle kupovali vic prominenti jak normalni americane
Viděl jsi to auto vůbec reálu?
Nespolehlivé BMW je dobrý pojem >😒]
On: "Neznášam klaunov!" Ona: "Čo sú to klauni?" On: "Chlapíci s veľkým červeným nosom, ktorý jazdia vo Volkswagnoch!" >😁
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Tiež ťažko povedať, ako sa zavedie Up!, v malých autíčkach VW doteraz zrovna príliš nebodoval. No a tiež sa určite ráta so vstaním z mŕtvych Seatu.
Skrátka, vidím v tom až príliš veľa otáznikov. odpovede môžu byť pozitívne, ale niektoré aj úplne opačné.
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄