Ekonomika
jossalito
0
Ano, jistě, to je snad jasné každému. Ale kdybych tu měl vypisovat všechny drobnosti, tak stvořím nečitelný eleborát. >😁
Přejít do diskuze
wv se tady v CANADA neprodava,protoze je to popelnice,koho se tady zeptate ten vam rekne,ze ta sracka byla porad rozbita,spatna kvalita,problemy z elektrikou,se to vyrabi nekde v mexiku.za stejny prachy si tady clovek koupi toyotu a to je obrovskej rozdil.toyota je tady cislo jedna.mustang je skvely auto,vim ze americky auta sou sracky,mustang je ale o.k vykon,co tady melete porad o vykonu auta,zkuste se projet treba z autem ktery ma vykon 300 koni nejakej ctyrval,a pak se projedte v nejakym V8 5.7 l to je rozdil,obsah nicim nenahradis.taky zalezi na toc. momentu vic nez na vykonu.vw byl vzdy synonymem pro spatnou kvalitu tady.proc by tady jako byly horsi auta nez v evrope???lidi tady maji mnohem vic penez.tady jezdi hodne bmw,mb,ale luxusni auto je tady brany LEXUS!!sem c CANADA,nevim jak v usa.sam sem vlastnil vw,horsi auto nez tohle uz je snad jen saturn!!
Jestli si myslíš, že Čína nebo Indie se spokojí s Nanem, tak se pleteš. Indie chvíli možná, ale Čína již znatelně pokoukává po větších a lepších vozech. V Číně vzniklo několik automobilek, vyrábějící normální velké vozy. Indii to čeká taky. Zatím se motorizuje stylem, jaký provázel poválečnou Evropu.
O zisku bych zde ve spojení s US trhem raději pomlčel. Každý ví, za jaké ceny se prodávají auta na US trhu. Mnohdy i o více než polovinu levněji než u nás v Evropě. Pěkně to jde vidět na ceně Mustangu, který v USA v základu přijde na necelých 400 tisíc Kč. Obdobně MB Ečko, v USA startuje za necelých 900 tis Kč, u nás na lidových 1,45 mil Kč. Ano, možná tu jde o objemy prodejů, já ale zisk na jednotce neznám, nicméně silně pochybuji, že by na prodejích v USA zas tak vydělávali.
Toyota nemá v Číně větší šanci, protože je japonská a jak zajisté víš, Čína a Japonsko se z historického hlediska mají rádi asi jako Němci a Francouzi.
O zisku bych zde ve spojení s US trhem raději pomlčel. Každý ví, za jaké ceny se prodávají auta na US trhu. Mnohdy i o více než polovinu levněji než u nás v Evropě. Pěkně to jde vidět na ceně Mustangu, který v USA v základu přijde na necelých 400 tisíc Kč. Obdobně MB Ečko, v USA startuje za necelých 900 tis Kč, u nás na lidových 1,45 mil Kč. Ano, možná tu jde o objemy prodejů, já ale zisk na jednotce neznám, nicméně silně pochybuji, že by na prodejích v USA zas tak vydělávali.
Toyota nemá v Číně větší šanci, protože je japonská a jak zajisté víš, Čína a Japonsko se z historického hlediska mají rádi asi jako Němci a Francouzi.
Mustang rozhodně není synonymem spolehlivosti. I na americké poměry se jedná o dosti kazivé auto. Nedávno jsem se ptal kamaráda žijícího v USA, proč si nekoupíš mustanga, suše mi sdělil, že je příliš kazivý.
Jaképak nespolehlivé 350Z znáš? Nemluvě o 370Z, které sotva přišlo na trh.
Viděl jsi to auto vůbec reálu?
Nespolehlivé BMW je dobrý pojem >😒]
Viděl jsi to auto vůbec reálu?
Nespolehlivé BMW je dobrý pojem >😒]
Meles blbosti, Mustangu jezdi po Evrope dost a prekvapive s lepsi spolehlivosti jak 350/70Z nebo nespolehlive BMW.
Kazda bublina jednou splaskne, ten kdo chce byt jednicka nejen marketingem scitanim nakoupenych znacek, nesmi podcenovat zadny trh.
PS: Podle tve reci vidim, ze VW americkemu trhu zatim vubec nerozumi, jako ty. Ano Cina a Indie je dulezita, ale pro auta jako je Nano, ktere ucite generuji "super" zisk. A jsme u toho, ze nejvetsi neznamena automaticky nejziskovejsi.
Proto US trh je porad in, treba pro Toyotu zivotne.
PS: Podle tve reci vidim, ze VW americkemu trhu zatim vubec nerozumi, jako ty. Ano Cina a Indie je dulezita, ale pro auta jako je Nano, ktere ucite generuji "super" zisk. A jsme u toho, ze nejvetsi neznamena automaticky nejziskovejsi.
Proto US trh je porad in, treba pro Toyotu zivotne.
já viděl jiný😒br />
Synu ty sis koupil babské auto! Ale tati to není babské auto! To je Rabbit kabriolet!
Já se o tom nehádám, vím, že Evropané jsou na techniku auta mnohem náročnější. Ale zkus to vysvětlit jiným. 😄
Opět zde máme prognózy našeho kapitána automobilového průmyslu.
>😁
Každej už dnes ví, že tahounem ekonomiky se brzy stane Čína následovaná Indií. Tyto země se začínají probouzet a společně vytvoří bezmála dvou a půl miliardový trh.
Takže trh USA klíčem není. Není to nejnáročnější trh, není to ani stěžejní trh (EU má cca 2x více obyvatel než USA). A jelikož Čína již předběhla USA i v prodejích, předpokládám, že si toto prvenství nenechá vzít. Má obrovský prostor k růstu. Američané několik let stagnovali na +/- stejných číslech a krize s nima zacvičila více než s Čínou.
>😁
Každej už dnes ví, že tahounem ekonomiky se brzy stane Čína následovaná Indií. Tyto země se začínají probouzet a společně vytvoří bezmála dvou a půl miliardový trh.
Takže trh USA klíčem není. Není to nejnáročnější trh, není to ani stěžejní trh (EU má cca 2x více obyvatel než USA). A jelikož Čína již předběhla USA i v prodejích, předpokládám, že si toto prvenství nenechá vzít. Má obrovský prostor k růstu. Američané několik let stagnovali na +/- stejných číslech a krize s nima zacvičila více než s Čínou.
no, ja myslim, ze by si "pan analytik" mel dojit pro krabici, dat si do ni vsechny sve veci ze stolu v praci a pri odchodu z prace se stavet na osobnim...bylo by to fer vuci Reuters, ktera ho do dneska platila uplne zbytecne😜
anebo si dat hodne studenou sprchu, probrat se a dumat nad tim jakou hovadinu vypustil z ust....😉)) kazdopadne bych nasledne zmenil alespon odborne zamereni a analyzoval do budoucna jiny obor
anebo si dat hodne studenou sprchu, probrat se a dumat nad tim jakou hovadinu vypustil z ust....😉)) kazdopadne bych nasledne zmenil alespon odborne zamereni a analyzoval do budoucna jiny obor
golf(rabbit) porazil v usa vsechny konkurenty [odkaz]
podobne dopada v americkych testech i jetta, VW je ale pro americny zatim moc drahy, novy beetle kupovali vic prominenti jak normalni americane
podobne dopada v americkych testech i jetta, VW je ale pro americny zatim moc drahy, novy beetle kupovali vic prominenti jak normalni americane
kterekoliv auto z EU i skodovka je technicky daleko lepsi jak auta ktere se v usa prodavaji, interier a luxusni vybava je neco jineho ale ty jejich motory maji daleko mensi vykon i kdyz maji vetsi obsah, mnohem vyssi spotrebu, slabsi brzdy atd.. Proto Mustang nikdy neprivezli oficialne do evropy nebo by se na nemecke dalnici rozpadl. Napr. Nissan 350z pro evropu japonci kompletne menili, protoze vedeli ze se snim nebude jezdit jenom 120.
VW nemuze mit uspech protoze je v USA drahy, americany technika nezajima ale interier. Proto zacina vyrabet americke modely
VW nemuze mit uspech protoze je v USA drahy, americany technika nezajima ale interier. Proto zacina vyrabet americke modely
US trh uz davno neni klicem. Cina ho tento rok predbehla v prodeji aut dlouho dobe se v Cine bude prodavat podstatne vic aut jak kdekolikv jinde na svete o Indii plati to same, potom je tu jeste jizni amerika no a v evrope z ruskem se prodava taky taky hodne aut.
USA je klicovy trh pro Toyotu kdyz tam skonci tak skrachuje. Volkswagen byl v USA do 70let jeden z nejvetsich prodejcu, Beetle a Bully se tam tak darilo jak nikde na svete jen potom prisli z napadem vyrabet golfy v americke tovarne a ty se tak kazili, ze i pro americkeho zakaznika, ktery je zvykli jezdit z kdejakym srotem to bylo moc. Ke konci museli Golf dovazet z Nemecka ale to bylo tak drahe, ze pozastavili prodej.
V americe, kdyz si jednou posramotis image tak je konec. To nyni hrozi toyote, dneska jsem cetl, ze ji hrozi dalsi velka zaloba v Japonsku a USA kvuli nefunkcnim brzdam v Priusu. Mam i ten pocit, ze americti senatori a media se snazi ty problemy co nejvic natahovat, protoze vidi sanci zachranit GM a Ford.
USA je klicovy trh pro Toyotu kdyz tam skonci tak skrachuje. Volkswagen byl v USA do 70let jeden z nejvetsich prodejcu, Beetle a Bully se tam tak darilo jak nikde na svete jen potom prisli z napadem vyrabet golfy v americke tovarne a ty se tak kazili, ze i pro americkeho zakaznika, ktery je zvykli jezdit z kdejakym srotem to bylo moc. Ke konci museli Golf dovazet z Nemecka ale to bylo tak drahe, ze pozastavili prodej.
V americe, kdyz si jednou posramotis image tak je konec. To nyni hrozi toyote, dneska jsem cetl, ze ji hrozi dalsi velka zaloba v Japonsku a USA kvuli nefunkcnim brzdam v Priusu. Mam i ten pocit, ze americti senatori a media se snazi ty problemy co nejvic natahovat, protoze vidi sanci zachranit GM a Ford.
...to bude 2021. A tak to pujde dal. US trh byl, je a bude klicem. Tam zatim nema Volkswagen image konkurenceschopne znacky, aby se dokazal prosadit. Volkswagen nema design, nema techniku a nema jmeno.
Netvrdim, ze se Volkswagen nikdy nestane svetovou jednickou. Bude to ale trvat mnohem dele a bude si muset prikoupit jeste par automobilek, aby se k tomu priblizil.
Po uplnem odezneni krize se Volkswagen sesune zpet na vychozi pozici a mel by si spis hlidat tyl, protoze Hyundai ma naslapnuto.
Netvrdim, ze se Volkswagen nikdy nestane svetovou jednickou. Bude to ale trvat mnohem dele a bude si muset prikoupit jeste par automobilek, aby se k tomu priblizil.
Po uplnem odezneni krize se Volkswagen sesune zpet na vychozi pozici a mel by si spis hlidat tyl, protoze Hyundai ma naslapnuto.
Ako som napísal - nepočíta sa s prípadným neúspechom. Tiež si myslím, že sa Japonci Nemcom nepredajú, to by na tom museli byť veľmi zle. Skôr by som tipoval alianciu, ako zlúčenie. Plus úspech spomínanej ofenzívy v Amerike tiež nie je istá vec.
Tiež ťažko povedať, ako sa zavedie Up!, v malých autíčkach VW doteraz zrovna príliš nebodoval. No a tiež sa určite ráta so vstaním z mŕtvych Seatu.
Skrátka, vidím v tom až príliš veľa otáznikov. odpovede môžu byť pozitívne, ale niektoré aj úplne opačné.
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Tiež ťažko povedať, ako sa zavedie Up!, v malých autíčkach VW doteraz zrovna príliš nebodoval. No a tiež sa určite ráta so vstaním z mŕtvych Seatu.
Skrátka, vidím v tom až príliš veľa otáznikov. odpovede môžu byť pozitívne, ale niektoré aj úplne opačné.
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Však jsem to taky napsal, že se specialita pro USA trh projevuje i v autech pro EU. Teď už méně, ale stále.
Však i Renault Trucks už tuším nemají prsty v MACK.
Však i Renault Trucks už tuším nemají prsty v MACK.
Japonci šli taky cestou svébytných modelů pro trh USA. A daří (dařilo) se jim.
Němci mají rádi všecko svoje. Nevěří jiným. Proto sází spíš na svoje modely a nákup americké automobilky přenechali jiným kaskadérům.
Němci mají rádi všecko svoje. Nevěří jiným. Proto sází spíš na svoje modely a nákup americké automobilky přenechali jiným kaskadérům.
Dokuď budou žrát všici hamburgery, tak myslím, že o teletinu nebude nouze. Hlavně bychom měli začít pít mlíko, aby nám ti pošahaní zemědělci nevyvraždili krávy naráz. >😒]
S tím víceméně souhlas. Ono to jde poznat i u japonských aut prodávaných u nás, že jsou hodně přizpůsobení prodeji v USA a některé prvky z USA tady nefungují - nárok na interiéry a jejich zpracování v USA a v EU. Aspoň mě to tak tedy příjde.
Ale to bych odbočil. S tou automobilkou to není špatný nápad, ale podle mě si to umí spočítat, dopadli by asi jako kdyby koupili fr. automobilku se stávkujícími dělníky 8-s >😁
Ale to bych odbočil. S tou automobilkou to není špatný nápad, ale podle mě si to umí spočítat, dopadli by asi jako kdyby koupili fr. automobilku se stávkujícími dělníky 8-s >😁
Modely VW pro USA jsou (dle mého) mířeny více na prestiž. Amíci jsou hodně zmlsaní a mají poměrně jiný pohled na filozofii obyčejného automobilu (velikost, pohodlí, výbava...). Proto se tam VW se svými EU modely nemůže prosadit. Proto VW vyvíjí speciálně pro USA jiné auta, které by mohly snad zaujmout. Jestli se mu to podaří, nevím. Osobně bych snažší cestu viděl v nákupu americké automobilky, na kterou jsou amíci za ty roky zvyklí. Ale vedení VW má jinou představu.
pri spojení VW a USA ma vždy napadne scénka z jedného seriálu.
On: "Neznášam klaunov!" Ona: "Čo sú to klauni?" On: "Chlapíci s veľkým červeným nosom, ktorý jazdia vo Volkswagnoch!" >😁
On: "Neznášam klaunov!" Ona: "Čo sú to klauni?" On: "Chlapíci s veľkým červeným nosom, ktorý jazdia vo Volkswagnoch!" >😁
Ty počty jsou jasné a i určení pro jižní ameriku. Jižní amerika je mimochodem už zasycena jak Fiatem, VW, Renaultem atd., kteří tam mají přecejen z Evropy blízko díky kulturním kořenům obyvatelstva.
Ale zpět k USA. Mě spíše příjde, že se do USA snaží protlačit. S Audi ji to prý jde, to se dá čekat, ale že dělají i auta přímo pro US trh mě překvapuje, viz nové coupé velikosti Golfu, které se jinde neplánuje prodávat.
Ale zpět k USA. Mě spíše příjde, že se do USA snaží protlačit. S Audi ji to prý jde, to se dá čekat, ale že dělají i auta přímo pro US trh mě překvapuje, viz nové coupé velikosti Golfu, které se jinde neplánuje prodávat.
No, neřekl bych, že se tam nějak moc tlačí. On se spíše orientuje na rozvojovější trhy. Třeba Mexiko, Brazílie... Tam má šanci udělat slušný prodej. V USA se snaží prosadit spíše kvůli prestiži, ale moc mu to nejde a osobně nepředpokládám, že tam má šanci udělat větší prodeje, než v Číně a Indii. Přecejen 280 mil amíků je proti 2,5 miliardám (po autech hladových asiatů) jen plivnutí do oceánu.
To samozřejmě... kdo se necpe teď tam, bude vytlačen jinde...
Ale spíše mě překvapuje, že se VW tak tlačí do USA. Je to sice velký trh, kde má šanci prodávat auta s vyšší přidanou hodnotou, ale taky je ten trh v aktuální stagnaci a dost přesycen Japonci a samotnými Američany.
Ale spíše mě překvapuje, že se VW tak tlačí do USA. Je to sice velký trh, kde má šanci prodávat auta s vyšší přidanou hodnotou, ale taky je ten trh v aktuální stagnaci a dost přesycen Japonci a samotnými Američany.
Myslím, že v následujících letech do toho ještě hodně promluví Indie, ta má teď hodně našlápnuto a je to taky miliardový trh.
Jo, přehlédl jsem, že jsi přešel rovnou k celélu trhu od VW, mea culpa. Každopádně 2M by tam prodat nejen měli, ale určitě podle mě prodají.
Mám tam chybu, v Číně se prodalo 13,6 milionů.
EDIT: Ale koukám, že tys viděl rudě a nepochopils, že jsem psal "se prodalo" - nikoli VW prodal.
EDIT: Ale koukám, že tys viděl rudě a nepochopils, že jsem psal "se prodalo" - nikoli VW prodal.
18 milionů už loni prodali a to za pár let chtějí prodávat 10 milionů? Tak to by měli omezit tu výrobu pořádně >😁
EDIT: Udělal jsi patrně chybu v destinné čárce a hned to udělalo několik miliónů >😁
EDIT: Udělal jsi patrně chybu v destinné čárce a hned to udělalo několik miliónů >😁
Jasně. VW se soustředí na asijské trhy a třeba jen v Číně se prodalo minulý rok 18 milionů aut. Dost bych se divil, jestli by se to VW do osmi let nepovedlo, vyškrábnout v Indii a Číně nějaké usmolené 2 mil.
Já myslím, že na to má. VW se teď intenzivně snaží o prosazení na zaostalejších trzích a to může přinést výrazné poskočení čísel. Pokud vyjde ofenziva na USA, kde se zatím VW příliš neprosazoval, přinese to další statisíce. A jestli dojde k úplnému sloučení se Suzuki (zatím to Japonci popíárají), tak to samo o sobě přisype víc než 2 miliony aut. Takže najednou by do 10 milionů chybělo jen něco málo přes milion a to na následujících 8 let není vůbec nereálný růst.
Tak snáď celý trh VW Group nie je ČR...
Plány sú ambiciózne, ale aká bude realita, to ťažko dnes niekto odhadne. Jedine že by bola kríza už vopred naplánovaná a zmapovaná...
Predpokladom týchto plánov je zrejme automaticky úspech každého uvedeného modelu, a to by som bol v niektorých prípadoch snáď aj trochu skeptický...
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Plány sú ambiciózne, ale aká bude realita, to ťažko dnes niekto odhadne. Jedine že by bola kríza už vopred naplánovaná a zmapovaná...
Predpokladom týchto plánov je zrejme automaticky úspech každého uvedeného modelu, a to by som bol v niektorých prípadoch snáď aj trochu skeptický...
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Ja si myslim, ze rozhodne portfolio VW-nu ma nato, aby se stalo No. 1 v roce ci po roce 2018.
Jedine veci cemu zasadne neverim je zvyseni marze! Ono zvyseni marze a produktu mnohdy nejde ruku v ruce ! U luxusnich produktu ano, ale ne v CR u vozu kolem 250-350 tisic Kc.
Zajiste konkurence nebude behem techto let jen tak sedet a brousit tuzky u kreslicich prken.
Jedine veci cemu zasadne neverim je zvyseni marze! Ono zvyseni marze a produktu mnohdy nejde ruku v ruce ! U luxusnich produktu ano, ale ne v CR u vozu kolem 250-350 tisic Kc.
Zajiste konkurence nebude behem techto let jen tak sedet a brousit tuzky u kreslicich prken.
Ja jsem si naplanoval koupit v roce 2013 kone - teda jestli VW nespotrebuje vsechny kone na vyrobu kozenych sedacek 8-s