Proc Corolla, treba pro 3 roky zaruky. Treba proto ze vvti motory jsou objektivne vzato nejlepsi maloobjemove benziny. Pravdou je ze nevypada zrovna uchvatne ale pokud si vezmes treba verzi sport tak to zas takova tragedie neni
TOME :yes::yes::yes: Vždyť si ty masírovači germánskejch tradic sami se... do úst. GTI by byl dobrej politik,ale s jedním u mne opravdu prohrává a to spojením VW a Porsche to je jako chuďas a král... On se asi bojí,že kdyby napsal jen fauw tak by to nikoho nevzrušilo ataky ne!!! :-!
Nechci se chvástat,ale měl jsem možnost 10 dní být v Japonsku a jestli si myslíš že bydlej na strome a trhaj banány tak si vedle. Podmínky v továrně Toyoty jsou ˇuplně jiné než si mi tady myslíme-naprostá pohoda a vše není doháněno rychlostí práce ,ale promyšleností na pracovišti,maj oběd 2hod atd. Mně osobně neleží v žaludku marketing VW-mimo jiné tak uspěšnej asi nebude,ale spíš myšlení zdejších lidí,kteří mají jiné představy než je realita...
Před půl rokem jsem ti napsal proč jsem si koupil corollu a ty jsi mi odpověděl jak si ceníš toho, že někdo konečně napsal proč sí to auto koupil. Tak tu prosím nepiš, že by ses to rád konečně dozvěděl. Jinak po 7 měsících je na hodnocení sice brzo, ale má spokojenost je maximální - auto, přístup servisu vše super. Příští auto bude zase toyota a pokud za ně bude jezdit Kimmi tak po 15 letech asi změním tým.
Toyota predava v USA cez 2 miliony aut rocne je zatial druhy vyrobca aut na svete.V JD Power je jednicka.Ludia vedia kto robi kvalitne vozy a komu to nevadi nec si to uzije...
"Demokratické" hlasování na serveru AMS: Jaký automobil je podle vás nej na Detroitu a LA? Možnosti: VW GX3, Lexus LS460, Audi Roadjet, Aston Martin Rapide, Volvo C30. 8-s Dva obří americké autosalony a v možnostech 80% zabírají evropské značky, koncern VW 40%, ameriky 0%. Tak jsem hlasoval pro AM Rapide a jak je vidět, nebyl jsem sám. >:-[]
Design je subjektivní záležitostí.. a kdo říká, že by měla mít jiskru? Milion aut v Evropě za rok, milion aut, milion aut.. v roce 2010 milion a půl aut, milion a půl, milion a půl. V roce 2010 si milion a půl evropanů bude myslet něco jiného než ty ;-) P.S. v EU se VW zatím daří, ale co životně důležitej US trh a jiné trhy? Až bude Toyota dělat 15 mega ročně a Hyundai 12 mega, tak už bude pozdě :-(
Ano, souhlasím... přesto... zdá se mi, že cena například VW... není nikde moc jinde od Toyoty... A trend VW, tedy snižovat náklady, snižovat počet zaměstnanců... představ si, až to proběhne... proto tu VW bude jedničkou ještě dlouho... Ale nechme už spát výrobu... opěvujme výsledky... a ty jsou u VW opravdu vynikající. Toyota má problém - je bez jiskry... přitom, jak vidíš, umí Yarise omladit s velkým švihem... ovšem... podívej se na 207... a opět je Evropa roky vpředu... jak je to možné, viď...
Nade mnou bdi do pozdnich hodin a jeste dale Svata Trojice, moje "Holy Trinity" mne neopousti a drzi mne na prave ceste, abych z ni nesesel zlakan anglickou distinguovanosti, japonskou lexusnosti ci americkou velkorysosti. ;-) Presto mozna...nekdy v budoucnu...snad...budu mit odvahu ji opustit a vyzkouset/risknout ty"jine" znacky a mozna lepe poznat sve budouci servismany >:-[] Ale ne...asi ne...Svata Trojice mne kara pohledem :*) Ne, at zije Audi,BMW,Mercedes-Benz! :yes::yes:
No a ostatni at si taky par kousku prodaji, no.... ;-)
Vidíš, já bych rád letos pořídil nový Yaris >:D Ale kvůli vzhledu to nebude, ten mě u Toyoty obecně nechává chladným. Jejich problémem podle mého názoru bylo (a do značné míry stále je) přílíšné přizpůsobování designu konkrétnímu trhu. Jiný styl v USA, jiný v Evropě, jiný v Japonsku.. Navíc často mizivá spojitost mezi generacemi modelů (viz. předchozí Corola). Žádná rozeznatelná identita značky. Teď se to myslím lepší a, přinejmenším tady v Evropě, se Toyota snaží vytvářet si tvář a vlastní designový jazyk bez zastírání japonského původu. Nicméně mne asijský styl zrovna nebere. Slovo špatný bych určitě nepoužil, např. příď nového Avensisu mi přijde těžkopádná a překombinovaná, ale když jsem viděl jejich japonské portfolio došlo mi odkud vítr vane.
P.S. Mou pracovní náplní je v podstatě Toyota logistics a musím uznat, že propracovanost toho systému je velmi působivá. Kdyby si opravdu vytýčili cíl, který jsem ironicky zmiňoval výše, dokážu uvěřit, že 31.12 . 2009 budou vlastnit i to Dolní Sasko :-)
Japící, Korejci, Čínaní apod. jsou dříči, o tom není sporu.. Ale jenom o tom to není. Avensis byl navrhnutý a je vyráběný v Anglii, kde jsou jedny z nejvyšších nákladů na světě a přesto stojí, tolik kolik stojí.. V Japonsku jsou náklady také extrémě vysoké (především díky nedostatkům surovin a nedostatku vhodných ploch) a přesto jsou Lexusy konkurenceschopné, i když musí platit dovozní clo.. o no to není jen o extenzivním využití lidských zdrojů, je to hlavně o změně myšlení a síle provést reformy a systémové změny (a to je zejména u VW extrémně těžké - státní podnik + síla německých odborových centrál)..
Drahá je především Evropa... i Amerika... teda ta severní a Austrálie... oba víme proč... a oba jsme šťastní že žijem v některé z těchto částí světa... Že na tom vydělávaj neskonalí dříči jako jsou Korejci... to je přirozené... o to víc musíme fandit sami sobě, přece...
Tak to byla mela, kamarádi. Souboj kontinentů podvozek na podvozek. Vyjasnila se jediná věc. Zatímco toyotisti jsou dopolední ptáčata, oponentura má velká kulatá očiska a probouzí se, když padne tma. Takže pominu-li pár narážek na USA (tam taky je pár výrobců), tak v dnešní diskusi můžu být naprosto nezaujatý. Dopoledne jsem měl pocit, že jsem na briefingu "Toyota 2006: růst a robotizace", tak večír je to tu "jen jsme chtěli s 200 kamaráda v poklidu oslavit narozeniny". No hlavně, že už víme, kdo je čeho-fil. Já například jsem cadillacofilní. Navíc se neléčím. Je to přece moje tělo. A jednoho dne třeba povedu pěknou Sevillu k oltáři. >:D Jen nevím, jestli to mám vrozený nebo mě někdo narušil vývoj osobnosti. No a někdo si zase myslí, že k sežrání je Toyota. V USA prej jdou na odbyt hlavně zadní dveře. >:D
Možná by ses měl začít modlit, aby roboty nezavedli i tady v Evropě.. nic proti, ale třeba téměř u všech "nových" amerik, co se ukázali v Detroitu mám takovej pocit, že si ty roboty (minimálně) na určité partie vypůjčili ;-) BTW k tý Toyotě, jak se díváš na její design? To si opravdu myslíš, že je to špatný? Neříkám, že to musí vyhovovat každému, design je usedlý, neprovokující atd. ale za špatný ho tedy rozhodně nepovažuji. I když mě osobně tedy taky moc nesedí, a proto taky jezdím autem od konkurence..
O tom sme se bavili už několikrát a vždy to dopadlo stejně. Ty tvrdíš, že si za evropský "look" rád sto tisíc připlatíš, protože to pro Tebe má tu cenu. Já Ti to neberu, ale jak vždycky tvrdím, ne všichni lidé takhle uvažují (z různých důvodů) a to co auta opravdu prodává je.. CENA (cena / užitečná hodnota). A já prostě vždycky tvrdím, že VW něco dělá špatně a že to nemůže dobře dopadnout.. VW neustále rozšiřuje paletu svých produktů a proniká na nové trhy a díky tomu roste. To je OK, jenže jak dlouho bude moci vytvářet nové a nové modely? A jak dlouho bude moci expandovat na nové trhy? No, už moc dlouho ne. Hlavně ne v takové podobě a s takovou cenovou politikou, kterou má. Zatím je VW dost velké a má prostředky něco se sebou udělat, ale drahá asijská konkurence každým rokem mohutně posiluje.. VW je prostě moc drahé (ať již kvůli vysokým maržím nebo kvůli vysokým nákladům atd.). Proto se snaží o strategii diferenciace, jeho ústřední snahou je přesvědčit lidi, že VW je něco více a ospravedlnit tak své vyšší ceny. Jenže tohle mu podle mě moc dlouho vycházet nebude.. Třeba US trh je toho zářným příkladem - tam už VW totálně ztrácí konkurenceschopnost. V Evropě má tu výhodu, že se jedná o domácí automobilku, která je de facto státem vlastněná a hlavně v tom, že mnoho lidí (byť neprávem) v ní vídí něco "ýbr".. jenže cena je cena a lidi se (i když se tomu občas sám divím) začínají chovat velice racionálně..
Ten tvůj příspěvek je taky docela jinej ;-) Občas píšu jak píšu, ale většinou je v tom dost nadsázky (případně ironie). Jde mi hlavně o to, aby někteří otevřeli své oči (nemyslím tím přímo Tebe) a rozhlédli se, aby zjistili, že svět není jen jejich rodná hrouda, jejich náves či nejbližší supermarket.. a taky aby nežili v nějakém přesvědčení a programově neodsuzovali auta z USA, Japonska či Korei. Protože tyhle auta dělaj až neuvěřitelný pokroky a to co platilo před 10 lety uř dávno neplatí. Až budeš v budoucnosti číst něteré mé příspěvky, tak si na to zkus pls vzpomenout a neber moje slova doslova ;-)
Roboti jsou bezdrátoví (čti: na volné noze) a mohou tedy jít pracovat kam se jim zachce. Každý má nějakou tu "múzu", někdo lithium-polymer, někdo tequilu. Hlavně aby se kybernetický Pininfarina nedal na Otrozon, ten leptá tištěné spoje.. Plán "2010-no VW" by se rázem mohl vzdálit.
Ted mam chut obema napsat: "ma pravdu predsedo..." :-)
Tome, tenhle tvuj prispevek je ale z docela jineho testa, mozna tim casovym odstupem...venku mrzne...ja jsem take hned klidnejsi >:D
Opravdu nemam toyotu za spatnou znacku...to popichovani byla reakce na, podle mne, nekritickou chvalu. ;-) Ja beru treba Lexus jako opravdovou premiovku.Jejich novy L-finesse design se mi velmi libi u IS, neco o tom vim, ale libi se mi take Audi,BMW,MB. ;-) Ja mam k Asii v podstate blizko, protoze svuj nick nemam jen tak ze srandy a jejich filosofie, nabozenstvi a boj.um. me zajimaji uz dlouho, ale to neznamena, ze jim doma hulkama a ze si koupim treba Subaru. I kdyz si myslim, ze maji super 4x4. Proste jsem designove a imageove jinde. ;-)
No, s GTIm musim v naproste vetsine jen souhlasit, ale jak vyzniva z mych predchozich vet, nevidim tu caru Asie/zbytek sveta tak radikalne. ;-) Ale kazdopadne to, ze SS jezdili v Mercedesech pojistenych u Allianz, nemuze prece znamenat, ze si ho nekoupim a nepojistim tamtez.
Holt kazda firma ma nejakeho kostlivce ve skrini. :-|
Ja VW nejak slepe nefandim, prilis mne designove neoslovuje, ale bez nej by Skoda byla tam, kde opravdu asi nikdo byt nechce...
Tak tedy, pokud jde o design, myslim, ze Evropa je opravdu v presile a diktuje svetovy automobilovy design. Snad i proto ma mnoho automobilek z jinych svetadilu sva des centra v Evrope. ;-)
:-) Tvůj lehkej problém, Tome je, že MadPete napsal jeden z nejkrásnějších, nejúdernějších a nejpovedenějších příspěvků, co jsem tu kdy četl... A doufám, že chápeš, že můj soud není ovlivněn zmíňkou o VW... Aiba MadPetovi velkoryse promíjíme... protože on ukázal všem tady, co je síla slova. Tak já píšu - MRAVO MADPETE :yes:
Píšeš to hezky... má to jeden velkej háček ovšem... auto se nedělá pro slepý... nikdo ti nevnucuje myšlénku, že Toyota je šunt. Toyota přece není šunt... Jenže... jsou tu jiní. Tady v Evropě třeba VW... a ti to umí dokonale. "To" neznamená jen, že umí vyrobit, "to" znamená, že umí i prodat. A věř, že tady v Evropě ví fakt VW, co a jak nám nabídnout... už dost dlouho (tvá zmínka o historii je úsměvná, leč bez významu). Nebo bych tu měl začít vypisovat na kterou stranu se velice aktivně připojilo Japonsko v Druhé válce? Nebuď směšný... Já tvůj problém vidím jinde... jak je možné, že přehlížíš designové skvosty typu 156 (9), Mondea, Apoštoly 406 a 7, nemluvím o Volvo, Saab... BMW 3, atd a osloví tě výrobce úúúúplně odjinud? S jinou filosofií, s jiným akcentem... Vím to přesně Tome - jde jen o cenu. Samozřejmě, že Mazda je výborné auto... jenže ty ses rozhodl pro Mazdu zejména kvůlivá její ceně... a "máš vlastně stejné auto, jako bys měl ty zmíněné evropské ikony" viď... jenže Tome... tak to neplatí... P.S Tuším, žes psal, že jezdíš Mazdu už roky... tady píší i mladí kluci... ovšem Tome, píšou tu i starší... :-) tak já si moc dobře pamatuji, proč a kým se tu na počátku devadesátých let kupovala 626... a vůbec, jak se tu M. usazovala. Tehdy to bylo vedle Mondea jediné auto na trhu ke koupi... a tak "frčela"... jenže mezitím uplynulo hodně vody a tady se usadili již takřka všichni velcí hráči... Nechci být moc osobní... ovšem na druhou stranu bychom si tu neměli hrát na kočku a myš a zpívat tu společně Mazdasongy... když všichni víme jak zní sonor třílitru BMW... :yes:
Jenže Asimo je od Hondy a Aibo je od Sony ;-) I když možná lepší hi-tech roboti, než mexičani ve stodole s palicema v rukou (např. Jetta) >:-[] roboti totiž nedělaj chyby a furt nechlastaj tequilu >:-[];-)
Ne všechny moje příspevky jsou objektivní, ale já ani netvrdím, že jsou. Psal sem to už x krát.. snažím se aby to tu bylo vyvážené a ne VWyvážené ;-) Mnoho lidí má až nezdravé tendence považovat některé automobilky a jejich produkty za něco více než jsou - ať už pod dojmem propracovaného marketingu, vlastní omezenosti nebo pouze zažitých polopravd či lidový "říkanek". A většinou Ti samí lidé nechtějí nebo nedokážou pochopit, že některé jiné automobilky udělali za 10 docela zásadní pokrok (a to neluvím o tom, kde tyhle automobilky budou za 10 či 20 let) a že se stali minimálně relevantní konkurencí. Prostě nemohu nereagovat na lidi, kteří dokola opakují americká plečka či japonský šunt, jediné co je kvalitní je německé auto atd. Ono to totiž záleží značka od značky a hlavně zaposledních 10 let se na obou kontinentech dost změnilo - viz různé statistiky, průzkumy a hlavně prodejní čísla. Tihle lidé si prostě myslí, že se nic neděje a že furt platí, co platilo dříve.. jenže já (ale i jiní) se jim snažíme otevřít oči a vysvětlit jim, že se staré pořádky dávno změnili. S VW mám tři základní problémy: 1) vadí mi historické okolnosti vzniku a ranná etapa historie VW vůbec (nemá cenu to rozvádět..). 2) vadí mi, jak to VW vede a hlavně co provádí (= jak jí začíná házet klacky pod nohy) se Škodovkou. 3) a to nejdůležitější je právě to, že určitý typ lidí dělá z této značky něco, co není a hlavně to furt cpe i ostatním. Vadí mi "image" majitelů VW a vše co je s tím spojené (každý asi chápe, co tím myslim) 4) jejich produkce mi nevyhovuje (ale proto to nedělám). Abych to shrnul, snažím se o to, aby někteří zaslepení nebo nsatvrdlí pochopili, že na světě není jen jedna automobilka, ale že jich je tam více a pravděpodobně dost z nich je minimálně stejně dobrých (bavíme se o střední a nižších třídách) a že když je něco ze zámoří (jednoi kterým směrem), tak to hned neznamená, že je to špatný. A ještě něco. Taky se často potkávám s lidma, kteří např. skoro netuší, že existuje nějaká Toyota nebo ji považují za producenta na úrovni činských automobilek (vždyť u nich na dědině nikdo Toyotu nemá, tak že se to vůbec neprodává a je to proto plečka, případně: měl sem Toyotu a pořád se srala, akorát že zapoměl dodat, že to bylo před 10 lety, že byla 15 let stará a že by třetím majitelem..). Tak přesně temhle lidem jsou určený informace, že Toyota je řádově dvakrát větší než největší evropská automobilka, že její roční prodeje přibývají více než činí roční produkce Škodovky a Seatu dohromady a že využívá technologie o jejichž masovém nasazení tady v Evropě můžeme zatím jen snít..
Já sice nevím, která Carina (mimochodem jak jméno pro psa - teta kdysi měla, byl to něm.ovčák) je z Ruska. Snad ta bílá. Ale tahle ta [odkaz]%20Toyota%20C… je téměř jistě z USA.
A možná víc než 9 let. Co to říká o kvalitě partaje?? Jinak jsem slyšel, že šéfdesignerém Toyoty se stal robot Asimo. Stačí jen zadat typ karosérie, trh určení a čemu se vůz (ne)má podobat a design je prý hotov 50x(!) rychleji než u VW. Pochopitelně se velký maestro nezabývá všemi modely a méně významné typy přenechává psovi Aibo.
Tak vám všem děkuju, ale moc chytrej z toho nejsem. Z toho co tu postujete - ta červená ani ta modrá už se mi nelíbí. Řekl bych, že to je něco novějšího. Ta ve stříbrný. Tvar světel a celá ta maska se mi moc líbí. Občas je nějaká vidět. Snad až ji uvidím, tak ji vyfotím, aby teda bylo jasno..
Ja zacal az jako druhy >:D
O.K. Muzeme OBA zanechat osobnich utoku... ;-)
ALE o objektivite tvych prispevku se opravdu neda ani spekulovat...
je z nich opravdu videt, ze ti VW lezi v zaludku...nebudu uz spekulovat, proc.
Ja napisu, ze beru Lexus...a tva reakce...nic...vyberes si neco jineho a chces se hadat...tak jak to tedy je?
Sem to asi nenapsal moc přesně - ty poslední dva odkazy jsou na Cariny (maj to i v názvu odkazu). Ty sem tam dal kvůli tomu, aby bylo vidět, že je ten prolis rovně kdežto Camry [odkaz]%20Toyota%20C… ho má šikmo od zrcátek.. ;-)
To je zajímavý, ty mě taky neznáš a přesto na mě osobně útočíš.. nepřijde Ti to divný? Mě jo. Tohle je server o autech, když chceš, tak nipiš svůj názor.. aler nevim proč bys měl útočit na ostatní kvůli tomu, že si myslí něco jiného. Když si pročtu voje příspěvky, tak jue vidět, že je ta rada na tebe jako dělaná :no:
To je přeci normální jev, ne? Každej si rád prohlídne, sedne si nebo by se dokonce rád svezl s Ferrari.. ale když půjdeš kupovat auto, opravdu si to Ferrari koupíš?
P.S.:nech si na celo vypalit TTT....ani nebudu psat co mne napada na tu zkratku. Toyota je auto pro strejdy, kteri uveri, ze je bezporuchova. A v tom je napodobovani VW...neustale omilani dokola...Toyota je nejspolehlivejsi...bezporuchova...porad dokola az tomu sami uveri. :no: >:-[]
Ty to máš v hlavě asi hodně popletené, co? Lidem jako ty vždycky radim, aby nepoužívali cizí termíny, kterým nerozuměj, aby se pak společensky neztrapňovali..
GTIho do toho netahej.. GTI je nepoučitelnej VWfil a občas je trošku mimo, ale to je na něm roztomilé ;-) Na rozdíl od Tebe má určitou úroveň, styl a svůj názor.. ty píše jen výkřiky a neuvěřitelný plky :no:
Špionáž provádí každej a ne jenom v F1. Jde jen o to, jestli tě u toho chytí ;-) Kompletní vývoj monopostu F1 od základů není nic lehkého a rychle proveditelného, navíc chybí důležité know-how. To že probíhá vývoj v Německu a důvod, proč za Toyotu jezdí německý pilot je podle mě nad slunce jasný ;-)
Hele Tome nechci ti už do těch Toyot moc kecat, ale ta fotka z Ruska je 100% Carina E a to co nazýváš Camry 1. generace je 3. generace:
Camry Mk.1 83-86, vyrobeno 1430 tis.
Camry Mk.2 86-91, vyrobeno 1002 tis. + Camry Mk.2 V6 89-91, vyrobeno 458 tis.
Camry Mk.3 91-96
Camry Mk.4 96-01
Camry Mk.5 01-06
Camry Mk.6 06-
No jo, toyota je vlastne mercedes za cenu skodovky, ze? :no: >:-[]
Vsechno spickove...proc si vlastne ti pitomi ridici nekupuji jen toyoty? :-O A proc vam lezi nejvic v zaludku VW? Ze by tim dokonalym marketingem? Tim, ze vam bere vitr z plachet, kdyz se ho snazite marketingove napodobit? Nemate soudnost. Z Toyoty ma u me zvuk jen Lexus. :-!
Škodovka by bez slavneho VW letos uvedla na trh 2.facelift Favorita >:-[]
A k tem lepsim pracovnim mistum...informuj se na soc.pomery v Koreji a Japonsku. To, ze tady manzelky tech zoufalcu utrati par penez na dovolene, neznamena, ze jejich zivitele maji skvele pracovni podminky. :no:
Pokud asijske firmy vytvari u nas lepsi podminky, tak pod tlakem nabidky americkych a evropskych zamestnavatelu. :-!
toyota je uz velmi dlouho v f1 a stale se nic nedeje uz pred 3lety psali ze v sezone 2004 bude cislo 1. Pro svoji japonskou neschopnost prestehovali vyrobnu do nemeckeho kolina nakoupili evropske ing,. investovali uz 3x tolik co ferrari a mozno v roce 2007 budou vitezit. Kdyby byli tak schopni tak by auto vyrabeli v tokyu ze svojimi lidmi a nechali by jezdit nejakeho japonce, za ty miliardy co investuji muze vitezit i lada
jaka automobilka je oblibena clovek vidi na vystavistich. zatimco jsem se do mercedesu, bmw, mustangu, audi, hummeru ani nedostal, toyoty, kia a podobne asijske sroty staly nepovsimnute. v detroidu si nikdo nevsimal ani ty jejich nove hybridy :-)) vsechno nudne auta pro obycejne lidi navic se pysi cizimi vynalezy jako airbag, abs, esp, aktivni rizeni takrka vsechno kopiruji aspon, ze ti miliardari v arabii maji vkus i rozum a kupuji poradne auta
Nejdřív sem si myslel, že je to Carina [odkaz] ale teďka sem spíš přesvědčen, že je to Camry první generace [odkaz]%20Toyota%20C… Problém s klukama japonskejma je v tom, že na každým kontinentu maj Toyoty trochu jinej čumák a ještě k tomu, téměř každe rok dělaj malej facelift.. zkouknul sem web a našel sem snad 20 variant světel a blinkrů u Cariny, každej trochu jinej. U té Camry je to podobné.. Podle vyboulení na přední kapotě si myslím, že je to Camry první generace, protože Carina měla vyboulení, které nevedlo šikmo od zrcátek nýbrž rovně od předního skla [odkaz] [odkaz]%20carina%200…
Jestli se to rozšíří i na Lexusy, tak je to tajná operace Toyoty na zvýšení image. Velkým handicapem v image byl doposud nezájem zlodějů o jejich výrobky. >:-[]
Ne, bylo to na křížení West Side Highway a Liberty Street >:D Zadržení výtržníci se vymlouvali na to, že důvodem byla frustrace z neutuchajícího růstu cen akcií Toyoty a proto svůj vztek potřebovali někde vybít ;-) Dalším ohniskem bylo křížení ulici Lexington Avenue se 42. ulicí - tam se zase vztekali Dieter, Fritz a Uwe >:-[] >:-[] O Detroitu ještě nic nepíšou? ;-)
Abych jenom nehanil. Vyjma Celicy je jedna Toyota, která se mi líbí. Není vlastně ani nějak moc pěkná, ale něco mě na ní chytlo, občas jí ještě potkávám. Nevím pod jakým názvem se prodávala u nás, ani jakej přesně rok to je. Myslím, že to je evropská verze camry, nevím, ale to má to přesně takovejhle kukuč. [odkaz]
Dík. Moje oblíbená fotka: zadní pohled na červený XLR-V. Zároven je vidět většina expozice Cadillacu, všude ty nádherný zadní světlomety....moje nová tapeta :-)
"Mezi newyorskými zloději, kteří se specializují na auta, jsou hitem letošní zimy zadní dveře. Nejoblíbenější jsou v tomto ohledu toyoty. Nejraději mají zloději Toyoty Camry a Highlander. Nekteré autoservisy říkají, že volba aut největší japonské automobilky není náhodná. "Aby byly opravy toyot co nejjednodušší, je také velmi jednoduché je rozmontovat. Bohužel to ale také znamená, že schopný zloděj dveře odmontuje velmi rychle a bez velkých potíží," píše magazín Quattroruote."
To první bude nejprodávanější osobní auto na US trhu po dalších 6-7 let ;-) To druhé se mi líbí, stejně jako se mi líbí krabičky od Scionu! Je to prostě něco jiného, chce se to oprostit od zaběhlých konvencí - třeba takhle vypadá budoucnost. Prakticky: variabilita je jistě dobrá, aerodynamický odpor je slušný - dej do toho hybrid a máš z toho nejprodávanější dodávku na US a japonském trhu. Víš co bude největší sranda (a ono to tak nepochybně dopadne)? Až tohle Toyota uvede na US trhu, tak se dveře v autosalonech netrhnou a prodeje porostou do výšin.. na US trhu Toyota (jako nepochyný trendsetter) vytvoří novou vlnu obliby dodávek a všichni ostatní výrobci se budou moci posr..t z toho, aby už taky něco podobného měli v nabídce! Jestli to tak dopadne, tak mám u Tebe pivo!
Nahoře jsi mě četl, a víš tedy, že já nezatracuji Toyotu tak, jako zatracují ostatní VW... mé téma T ovšem není... vím bezpečně, že v novém Cliu, v nové 207, v novém G Puntu, (například) je tolik estetické potence... co nikdo mimo Evropu nedokáže... a jestli to nevidíš... tak nemůžeš mít voko... Můžeš třebas cenit Toyotu fakt za tu spolehlivost a tak... ovšem vizuální výstup... tam myslím jsou u T velké rezervy... Dole máš jeden fotopozdrav od Micinky... mrkni na to a porovnej třeba s Apoštolem, s 407 nebo s Lagunou...
Jde o to, jestli bude značka i nadále vímána jako cizí, když bude navrhovat a vyrábět auta v dané zemi šitá na míru tamnímu trhu. Ale asi jo.. 30% jakéhokoli vyspělého trhu (kromě domácího) je podle mě v současné době moc.. dlouhodobá strategie Toyoty počítá s 15% světa :-) jen nevím jestli je to myšleno, jako 15% na každém trhu, kde působí nebo jako suma.. logičtější a lépe dosažitelná je snaha mít na každém trhu 15%..
Jo, tentokrát toho amíci přdvádějí dost.. Ale jsou doma, takže není čemu se divit. O tom XKčku mi ani nemluv.. Zajídá se mi, ten předek prostě nejde.. To mě se zase líbí ten Aviator.. Zupa, v tý bílý je taky moc hezkej a to je ode mě málo slyšet.. ;-)
Bohužel ne všechny auta jsou kvalitní (a na tom si trvám) a zákazníci jsou na kvalitu hodně citlivý. Pokud jsem o střední třídu a nižší třídy, co je podle Tebe měřítkem úpěchu modelu? IMHO je to jasné - je to prodejnost - čím více prodáš, tím je model úspěšnější. Je to tvrdé, ale je to tak. Styl a historie jsou důležité, ale ve luxusních vozech, limuzínách a GTčkách, ale ve střední tříde a níž je to jinak. Tady kraluje cena / užitečná hodnota. Navíc je nutné si uvědomit, že ne všechni nákup auta a jeho vlastnictví tolik prožívají (my tady k nim asi nepatříme..), pro spoustu lidí je auto skoro to samé jako televize (akorát, že více poznamená rozpočet) - spotřební věc ;-\ Nikdo netrvrdí, že Toyota a spol. dělala před 30 lety dobrá auta, ještě před 5é lety vyráběly šičí stroje apod. A v tom to je - si uvědom, jaký náskok měli US a evropské automobilky před 30-40 lety a jak to vypadá dnes - když budu hodný, tak to nazvu plnohodnotnou konkurencí (neplatí pro všechny třídy a pro všechny značky)..
Právě tím listuju. Spoustu skvostů, hlavně amerických. :-):yes: Ale taky mě moc oslovuje nový XK (vím, že tebe designově moc ne). ps: není nad to si po sobotním obědě prohlížet třeba Shelby nebo Wrangler. Balzám na duši. :-)
Já o věrohodnosti spolehlivostních statistik nepochybuju. Už jen to, že napříč celou zeměkoulí dopadají extrémně podobně...to by muselo být opravdu globální spiknutí. :-) A to všech možných firem. Jak evropských tak japonských tak amerických, soukromých marketingových agentur i vládních organizací.... Ovšem nutno rozlišit statistiky spolehlivosti od žebříčků spokojenosti zákazníka. A to se v ČR dost často zaměňuje. A design je bezpochyby záležitost subjektivní jak jen může být, ale při nákupu hraje dost často rozhodující roli. A taky bych podotkl, že každý růst jednou končí...kolik je schopná držet jedna značka na cizím trhu? 30%? Já bych to tak nějak tipoval.
Kvalitu neřešme... kvalitní je každý. Podvozek..., motor... píšeme o nižší střední, ne o kusu pro WRC, tak to nemusíš také řešit... všichni výrobci dělaj výborná auta. Design musíme řešit... o to me je auto... přece tě musí oslovit... svou krásou... svou historií... Takže já nemám vůbec nic proti T. Jen, píši to nahoře... designové trendy mě neoslovují. Jo,jo, počty prodejů budou značně odvislé od ceny... Golf je dražší. Ovšem není to argument pro to, vynášet T - to je jako bys napsal, že Getz je lepší než bejby Fiat... protože se prodává jak houska na krámě. V naftě nic markozního není... podívej se na Ford, Peugeot... Takže závěr - auto musí mít především styl, musí být krásné, musí tě chytit. A to v cenově přístupné rovině umí jak VW, tak ostatní Evropa... dokonale. Přičemž VW je si designově nejjistější. P.S. Mrkni na starší produkci Coroll a Golfů... tam je pravda o kvalitě designu...
A ještě jedna věc. Nechci tady diskutovat nad věrohodností anket typu J.D.Power či přehledů spolehlivosti TUV Report atd atd. Ale ve všech důležitých staistikách Toyota a Lexus vyhrávají nebo jsou na předních místech. Možná se Ti to zdá divně, ale když je o auto pro soukromé účely, tak kvalita a spolehlivost hrajou zásadní roli. A to ani nemluvím o ekologickém cítění třeba v Německu, Rakousku a Švýcarsku - ekologie je strategicky důležitá a co si budeme povídat, v téhle oblasti je na tom Toyota nesrovnatelně lépe než evropská konkurence (konkrétně v dieselech je to zase markózní). A ekologie zase hraje seperdůležitou roli (v těchto zemích).. A pak je tu cenové hledisko, které je opět důležité, když kupuješ auto pro osobní účely..
Možná by jako odpověď mohla posloužit reklamní slogan Toyoty, který IMHO docela vytihuje její postavení v Evropě a náhled zákazníků na ní. Toyota má pouze jedinou chybu, nevyrábíme ji my.. nechci to zlehčovat, zkus o tom popřemýšlet, co Ti vlastně na Toyotě vadí - najdi nějakou chybu. Design vynech, protože to je subjektivní záležitost. Zaměř se na hledání objektivních příčin a zjištíš, že má fakt pouze jedinou chybu.. a když si vezmeš, že evropské modely jsou navrhovány evropskými designery v Evropě a že je stále více aut i v Evropě vyrobených evropskými dělníky (nyní snad přes 830 tisíc z milionu), tak už prostě nezbývá moc, co řešit..
Kdyby se nepočítali fleetový prodeje, tak bych prodeje Toyoty v EU za markózní klidně označil. Jinak obecně ČR je dost specifický trh.. třeba v Polsku a ve Finsku je Corrola nejprodávanějším autem několik let za sebou (údaje za 2005 nevim). Navíc prodat přes 200,000 aut, to už nemůže být jen nějaký úlet, prostě na tom autě něco je - to musíš uznat..
Byla to nadsázka.. LC je auto pro chlapa! Žádný SUV nebo rádoby off-road, prostě pořádný robusní auto. Jednou sem svezl bývalou spolužačku (má drobnou postavu, vedle auta a za volantem vypadala srandovně) a nechal sem ji projet po parkovišti, ještě teďka se směju tomu, jak neměla dost síly na to, aby tam vrazila zpátěčku >:D >:D >:D
:-) Myslíš až markózní ;-) to tedy nevím... ale vraťme to na českou půdu... stále čekám na jednoho z těch majitelů, že zareaguje na mou poslední větu v horním příspěvku...
Když tak napiš počty Super, které tu jezdí... Mimochodem Supru jsem zatnul... nebo ona mne? :-) Každopádně silnej zážitek... vždycky bych ovšem raději volil 911 snů... P.S. nerad bych, aby zapadla má poslední věta z horního příspěvku... ža bys na ni zareagoval ty?
Přesně tak! Navíc těch, kdo si vybrali Corollu bylo v Evropě 207 846 vozů! A roční růst prodejů byl +12 %. Když si uvědomíš, že Corolla je prakticky výběhovej model (kdyby nepřišel nový Civic, tak by nový model Corolly již klepal na dveře), tak to jsou neuvěřitelný čísla. A také si uvědom, jak velké procento prodejů VW tvoří fleetové prodeje - když bys uvažoval pouze fyzické osoby, tak by ten úspěch Corolly (a potažmo celé Toyoty) byl absolutně markózní! ;-)
Přečti mě ještě jednou... díky ;-), abys ten pytel správně pochopil... Pokud jezdíš s LC, tak víš, že jsem to nahoře napsal popravdě, viď. P.S. pozdravuj tchána ;-)
Voni to zvýhodnění prostě neudělají dříve, než budou mít hybridy i evropské automobilky - IMHO se o to postará lobismus těhlech lotrů. Je to jejich problém, že nemají v prodeji hybridní technologie a my to tady budeme muset čuchat, než se uráčí s nějakými přijít :no: Přesně tak, měli by si Toyotu a Hyundai předcházet, aby tady postavili co nejvíce továren a hlavně co nejvíce vývojových center..
Jak může někdo jako ty mluvit o někom,že je fanatik?Jestli nejsi fanatikem právě ty,tak už asi nikdo >:-[].Ukájet se rozhlížením po VW salónu je čistej fanatismus,ne?Proč Corolla z kopce?Proč ne Celica nalepená na kufru tvého Corada?Dále tu je Supra!Toyota není jen o Corolle!
GTI to konečně přiznal! VW není žádný ýbr auto! Všichni si přečtěte jeho příáspěvek! ;-) VW, Renault a Fiat hodil do jednoho pytle. Tak to sem rád, že si to napsal, ani nevíš jak.. P.S. LC 100 má můj tchán, jezdím s ním na hory a do polí ;-)
Si neodpustím.. slogan TTT je nejlépe vidět v F1. Žádný zbabělý kupování zaběhnuté stáje (Renault-Benetton), žádná dodavatelská spoluúčast (Mercedes-McLaren, BMW-Williams, Honda-BAR atd.), ale NAOPAK vytvoření nové stáje bez žádného zázemí a know-how. Vzali to prostěm od podlahy a i když je čekala trnitá cesta, tak to nevzdali a pořád se zlepšují. Myslím si, že i pro svět F1 bude platit TTT. Není otázkou jestli, ale kdy! Minulý rok už nebyla Toyota jen do počtu, tak že se docela těšim na tenhle rok co předvedou (jinak mě F1 pěkně štve svými pravidly, ale to sem nepatří..). Tak že pro všechny fandy F1, před každým závodem si vzpomeňte na TTT a ať se pak nedivíte, kdo že to stojí na bedně ;-) Jestli Toyota vyhraje F1 nebo alespoň výrazně uspěje, tak se máme na co těšit, protože pak by přišla pořádná nálož sportovních modelů a určitě by byla i Supra :-) Ještě by to chtělo vzít Corollu do rallye a Avensis do DTM a udělat tam TTT ;-)
Ano, je to Dolní Sasko. Myslím že je jen otázou času, kdy pánové v Bruselu pochopí, že Toyota=budoucnost a budou si ji předcházet jako naše vláda (ikdyž tam má trochu jinačí důvody)
Tak především miluju ty vzletný pokřiky fanatiků, jejichž nejsilnějším zážitkem zatím bylo, když se svezli v Corolle z kopce na plnej. Toyota je obrovský výrobce kvalitních aut... tak jako jsou i jiní. V Evropě třeba VW, Renault či Fiat. Co tě tak bere, brácho? Aygo? >:-[] Yaris? >:D Corolla? :-) Avensis? :-| nebo snad Prius? 8-s Jo, Land Cruiser... to by moh´bejt tvůj důstojnej koník. A jel jsi v něm vůbec, že tu tečeš? Nejel, viď. Byl bys překvapenej, že na LC nemáš ani paže ani peněženku... protože LC vyžaduje tvrdýho a poměrně dobře majetkově zajištěnýho chlapa... Vím, vím... s bídou jsi dal dohromady 300 tyček a teď sháníš nějakou 911ku, abys moh v práci obhájit svůj životní postoj... rámovanej bohužel velice nízkým horizontem. Vím, nic jinýho ti nezbejvá, nšž si koupit Yarise a tvářit se, že si příští tejden k němu dokoupíš jedno nebo dvě Ferrari. Život brácho je sice jedno velký divadlo... ovšem není potřeba ho hrát i sám na sebe... Jsou totiž komedie, u nichž si uvědomíš, že v nich hraješ hlavní roli, až když ti spadne opona při děkovačce na hlavu... Tak se zejtra ráno rozhlídni kolem sebe, a zhodnoť, cos zatím v životě pro ty, za který snad chceš nést odpovědnost dokázal... a pokud se z toho nezhroutíš, začni na sobě makat... možná pak v sobě objevíš i jinou myšlénku, než trpkej pokřik zpoza předposledního v řadě - ať už konečně jde VW do háje. Ten VW, brácho, do háje nepůjde proto, že ten ti servíruje dokonalý auto. To jenom ty, vykrádač vlastních, snů zaměňuješ svou rezignaci touženým pocitem vítěze ve skoku z věže... tak bacha... někdo ti zapomněl asi říct, že v tomhle bazénu není voda už dávno... P.S. Cením kvalitu a množství výroby u Toyota motors, necením pracovní nasazení dělníků, vůbec mě neoslovuje designový trend, a strašně rád bych si tu už jednou konečně přečetl kvalitní příspěvek na téma - "Proč jsem si z nepřeberného množství překrásných aut v nižší střední, vyráběných v Evropě pro Evropany, vybral z japonské produkce Corollu". BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Tenhle článek jsem zhltnul jako malinu. Sem rád, že se o Toyotě začná pořádně psát a že ji začínají lidé vnímat (mluvim o "normálních" lidech ne o odbornících jako sme mi tady na serveru ;-) ). Toyota prostě jede všude na světě. Dokonce i v hrdém vlkohradu z ní mají docela slušný bolehlav.. Nejdůležitejší na tom je, že to Toyota dělá hrozdně chytře. Je kvalitní, spolehlivá, má čím dál tím lepší technologie, špičkové a hlavně ekologické motory atd. a ještě k tomu nedělá tu hloupost, že by se cenově podbízela jako jiné značky.. výsledkem je to, že IMHO Toyota není vnímána jako nějaký japonský šunt, ale jako plnohodnotná kvalitní konkurence. To je podle mě její největší výhoda (spolu s bezkonkurenční ekologičností) na vyspělých trzích EU. Co k tomu dodat, asi už nic. Jen doufám, že se dalším lidem "rozsvítí" a přestanou být VWomezený - informace, že Toyota prodala milion aut v Evropě by jim k tomu mohla docela pomoci. Nebudu to prodlužovat, ale neodpostím si již tradiční pokřik ;-) Toyota and Lexus totally ruleZZ! Today, Tomorrow, Toyota :-! P.S. pořád mě dostává ten slogan TTT. Když se nad tím člověk hlouběji zamyslí, tak je to fakt geniálně jednoduché a přitom geniálně výstižně (a pár vlčích lidí z toho má asi dost slušný větry..) P.P.S. 19,000 Priusů - tak tom sem vážně nečekal.. že by se Evropa v budoucnosti přeci jen stala hybridní? Vážení pánové politici, kdy budou daňové úlevy?
Toyota je drahá jen relativně.. podle mě má spíše přiměřené ceny a za své peníze dostaneš relativne odpovídající protihodnotu, kvalitu, spolehlivost, špičkovou techniku, vynikající motory atd. Nejlépe je to vidět, když ji srovnáš třeba s O2. V konfigurátoru si postav O2 a dej do ní podobnou výbavu jako má Avensis, ta cena bude podobná.. cenové srovnání s Passatem snad ani nestojí za komentář..
Vono to zas tak jednoduchý není, protože se nesmí zapomínat na to, že v Mladé Boleslavi probíhá i určitý "vývoj" i když většina věcí je koncernových a těch vývojových pracovníků zas tolik není. Mám rád číslíčka, tak Ti jich pár uvedu. Průměrná produktivita Toyoty je 2x větší než průměrná produktivita VW a je dokonce 4x větší než produktivita v Mladé Boleslavi (nevím, jak se to měří, ale takhle se to uvádí v odoborné literatuře). Další údaj je ten, že VW vyrábí auto průměrně 50 hodin, zatímco Toyota méně než 25 hodin (což ale koresponduje s tou produktivitou). Tomuhle prostě VW nemůže dlouhodobě čelit, buď najde "sílu" na reformy dokud je čas nebo to s ní asi půjde skopce.. Vzhledem k síle německých odborů a vzhledem k tomu, že Dolní Sasko (snad sem nespletl zemi) drží ve VW zlatou akcii, tak to moc na reformy nevypadá..
Problém je v tom že Toyota vyrábí efektivněji a nemusí zaměstnávat tolik lidí. Příklad: ŠkodaAuto a.s. vyrobila za rok 2005 skoro 500000 aut a potřebovala k tomu 24561 zaměstananců (www.casopis.biz - Top100), Toyota potřebuje podle článku na výrobu 830000 aut "přímo či nepřímo" 55000 zaměstnanců - rozumím tomu, že včetně dodavatelů.
Nechceš jít do parlamentu? Kdekoliv v našem státě narážíš na vazbu na němčoury a myslím si že není daleko doba,kdy nám budou dávat víc pracovních míst za lepších podmínek velké firmy z Japonska a Koreje.Je jasné že každa firma musí vydělávat,ale když slyším některé příklady německé pomoci u nás je mi na blití...zeptej se třeba Škodováků jak jim koncern hází klacky pod nohy a jak je sere že Škodovka je v součesné době lépo hodnocena po všech stránkách než jejich slavné VW...
Právě o tom to je - kdyby šli s cenou tak moc dolů, museli by snížit kvalitu a celá image by se jim rozplynula. Jen ať pokračují a věřím že letos ten milion prodají.
Nevím jestli je potřeba zaměstnanost chápat jako svázanost s jednou firmou. Pokud by Toyota válcovala VW takovým způsobem jak popisuješ, bezpochyby za každou zavřenou továrnu VW by na evropském kontinentu přibyla další továrna Toyoty, která logicky bude expandovat a snažit se nasytit poptávku.
Nikdo nechce,aby VW zkrachoval.Naopak!Nechť se dívá jak mu pomalu klesají tržby a jak pomalu upadá v zapomnění...Nic si nenalhávejte!Japonci vyrábějí auta rychleji,kvalitněji a efektivněji než celý slavný VW-koncern!Lidé se učí anglicky,protože to je světový jazyk č.1!
A vůbec nejlépe by bylo,aby celý VW vč.Škody zkrachoval,ať se posereme smíchy(teda někteří,že?).Paroubek těm lidem vytvoří úřednická místa a budeme se mít zase o trošku lépe a všichni si koupíme Toyotu.V hračkářství.... >:D
V čem jě Česko poněmčené? Že se naprostá věšina mladé populace učí anglicky? Už není rok 1939-45.K tomu stačí údaje z MŠMT. :yes:
M3 já se s vyšší cenou u Toyoty potýkám už 9 let co je prodávám.Je to částečně tím že novináři dostanou na test téměř vždy auto v plné náloži a srovnávaj jo s nějakou střední výbavou od konkurence...Neříkám že je Toy levná,ale spousta lidí si nachá vysvětlit o co tu jde...Nejsem tak bohatý ,abych si mohl kupovat levné věci-špičková kvalita za rozumnou cenu,Pokud jde o D-cat je to v současné době TOP a proto ta cena,ale fakttojede jako hovado. Tento týden jsme jeli na školení na nového Yarise v čtyřech sAvensisem 2.2D-CAT a pak člověk dá plně za pravdu článku v Auto.Moto novinách,kde ho nazvali"Vyhaněč kouřících načipovanejch Pssátů z rychlého pruhu" Jenom by u nás neměli být novináři zahleděny směrem na západ,ale v podstatě je chápu. Stačí se jen podívat kdo v ČR vlastní vadavatelství mot periodik...
TOYOTA je NO.1. a až na to přijdou i Ti uctívači Germánskejch tradic bude konec malování Wolksburgskejch vzdušnejch zámků... Jsem moc rád že je nás Japanistů i v poněmčenejch čechách stále víc... >:D:yes:
Toyota je super, uzasna, spolehliva, usporna, celkem pekna, proste temer dokonala, ale ta cena... ;-\ Jsou opravdu dost drahy a to je skoda. Kdyby se jim podarilo snizit ceny cca o 10 - 15%, stoupala by Toyota jeste strmeji vzhuru...
Toyota je špička v automobilovém průmyslu,proto se nedivím,že dokonce i u nás zvyšuje prodeje! Stále jsme ale národem vwgroupvlezdo***ků a preferujeme nevábný vzhled a traktoroidní TDIčka!Only made in Japan!