Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodrive P2 aneb kompaktní raketa v celé kráse

Společnost Prodrive Davida Richardse ukázala v plné kráse výsledek svého devítiměsíčního snažení – dvoumístný sporťák P2.
Zpět na článek
13. 1. 2006 08:47
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 08:58
neregistrovaný "Michal528"
13. 1. 2006 09:04
neregistrovaný "dmx"
13. 1. 2006 09:12
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:43
neregistrovaný "dmx"
13. 1. 2006 16:06
neregistrovaný "Leslie"
13. 1. 2006 09:07
neregistrovaný "misoo"
13. 1. 2006 09:11
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:30
neregistrovaný "Peytl"
13. 1. 2006 09:43
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 09:45
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:47
neregistrovaný "Peytl"
13. 1. 2006 09:52
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:52
neregistrovaný "Vitek"
13. 1. 2006 10:00
neregistrovaný "ItchY350"
13. 1. 2006 13:01
neregistrovaný "benQ"
13. 1. 2006 10:01
neregistrovaný "Lancer"
13. 1. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:21
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 10:27
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 10:30
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 10:42
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 11:20
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 11:08
neregistrovaný "Jozki."
13. 1. 2006 13:36
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 14:27
neregistrovaný "Jozki."
13. 1. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:07
neregistrovaný "taylor"
13. 1. 2006 15:22
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "ZZ"
13. 1. 2006 10:28
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:50
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 10:59
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 11:10
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 12:46
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 11:29
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 11:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 11:36
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:24
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 13:30
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:53
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 14:18
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 14:59
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:18
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:40
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:06
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:21
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 16:06
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 11:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:31
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:44
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:56
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 13:08
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:21
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 13:31
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 13:36
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:50
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 16:09
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 16:17
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 12:49
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:00
neregistrovaný "sepo"
13. 1. 2006 14:00
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 14:20
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:08
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:14
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:20
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:24
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:35
neregistrovaný "Nimrod"
13. 1. 2006 15:16
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:39
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:45
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "Jirka"
13. 1. 2006 16:43
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 15:23
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:45
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:03
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:06
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:08
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:07
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:46
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 18:51
neregistrovaný "Alessio"
14. 1. 2006 08:49
neregistrovaný "Nimrod"
14. 1. 2006 14:23
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 15:48
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 17:59
neregistrovaný "Alessio"
14. 1. 2006 14:17
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 18:45
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 18:49
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 15:29
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 1. 2006 16:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
13. 1. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:13
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:14
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:50
neregistrovaný "ciello"
14. 1. 2006 21:39
13. 1. 2006 16:14
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:17
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:19
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:23
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:33
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:47
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 21:18
neregistrovaný "spitak"
13. 1. 2006 22:25
neregistrovaný "tuky"
13. 1. 2006 22:27
neregistrovaný "tuky"
19. 1. 2006 11:08
neregistrovaný "xxx"
16. 1. 2006 12:28
neregistrovaný "martin"
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 08:47
Proc ne,
auto je to zajimavy, pojede urcite skvele a kdyz bude nejaka omezena serie, tak se to proda jako nic. Ja jsem pro! Specialu neni nikdy dost a ProDrive to umi :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal528"
13. 1. 2006 08:58
Chci
CHci, CHci, chci a ještě jednou chci. Ale nekoupím si to :-( Neb na to zkrátka nemám. Ale jistě se po světě najde dost fandů co na to mají a znají odkaz firmy Prodrive. Vím co Prodrive dokáže udělat z "obyčejného" STi a taky vím, co dokážou dva aktivní dify. Takže auto bude jistě fungovat fantasticky. Asi nevyhraje žádnou soutěž krásy, ale jistě vyhraje soutěž ve funkčnosti. Podle mě to bude super svezení.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dmx"
13. 1. 2006 09:04
design
design sa mi zda az prilis preplacany a miestami sa mi zda ako by ho navrhoval tvorca MG SV-R
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:12
Re: design
Tohle auto neni o designu, krase apod., ale o brutalnim vykonu a jizdnich vlastnostech. ;-)
neregistrovaný "dmx"
13. 1. 2006 09:43
Re: design
mas uplne pravdu, ale prave v tom pripade by som privital jednoduchsie tvary a nie take hyperprekombinovane. Lebo potom to stavia do pozornosti prave ten design a ten sa podla mna nema velmi cim chvalit
neregistrovaný "Leslie"
13. 1. 2006 16:06
Re: design
Dizajn zadku je uplne super-velmi agresivny, taky sa mi paci. Len ten predok sa mi zda trochu smiesny. Hlavne tie male predne svetlomety. Inak v pohode auticko.
neregistrovaný "misoo"
13. 1. 2006 09:07
hm
no design nic moc, ale jazda bude super. ale ten interier je fakt bieda... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:11
Anglie
Britske ostrovy byly vzdy rodistem malosreiovych sportaku, takze ackoliv bychom v kontinentalni Evrope tohle zihadlo asi jen tak nevideli, tak anglani by do nej zrejme sli. Hodne bude zaviset na testu funkcniho vzorku renomovanymi britskymi redakcemi, zda ho doporuci, nebo shodi ze stolu. Ja jsem vsemi deseti pro kusovou vyrobu! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
13. 1. 2006 09:30
Heartbreaker
Pamatujete někdo na božskou Prezu P1? Jo, tuhle tu přikrčenou modrou bestii, co vypráskala všechno, co se jí zkusilo postavit do cesty..? Zaroštujte pod kotlem a udělejte hodně silnej vejvar. Nasypte do toho žiletky a máte solidní základ P2. Je mi fuk, jak tohle auto vypadá, je mi fuk, že mu kastli nejsíš navrhoval nějakej instalatér. Tohle auto totiž, pánové, není nic jinýho než motor a podvozek. Tedy Motor a Podvozek. Nic víc na autě přece ani nepotřebujete. Na tuhle káru se hodně těším. Fyzikální zákony, třeste se!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 09:43
Re: Heartbreaker
:yes: :yes: :yes: ...instalater..., taky moc dobry! >:D
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:45
Re: Heartbreaker
Mam doma shovany tisteny srovnavaci test P1 vs. ostatni Imprezy, jednim slovem fantazie. Az na to pravostranne rizeni!!! 8-s
neregistrovaný "Peytl"
13. 1. 2006 09:47
Re: Heartbreaker
Chlape, naučil bych se řídit nohama, kdyby mi někdo nabíd P1. Volant napravo? To jsou malý věci... ;-)
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 09:52
Re: Heartbreaker
>:D kdyz se budes snazit s nohama, pak Ti tohle cislo k P1 treba dopomuze! >:D
neregistrovaný "Vitek"
13. 1. 2006 09:52
VIVAT P2
DAVID RICHARDS FOR PRESIDENT !!! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ItchY350"
13. 1. 2006 10:00
ALS?
Takovychle auticek by melo byt mnohem vic..

Jen by me zajmala jedna vec, a to ALS. Je vubec mozny tohle pouzit u silnicniho auta? Pripada mi to jako docela dost extremni reseni.. viz [odkaz] --

The effect is vastly lower response times with some downsides:

A quick rise of the turbocharger's temperature (which jumps from ~800°C to the 1100°C+ region) whenever the system is activated

A huge stress on the exhaust manifold and pipes (mounted on a street car a bang-bang system would destroy the exhaust system within 50-100 km)

The turbo produces significant boost even at engine idle speeds

The explosions which occur in the exhaust tubes generate important flames which can, sometimes, be seen at the end of the exhaust tube

Reduced engine brake
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "benQ"
13. 1. 2006 13:01
Re: ALS?
znamy si als-ko hodil do STI a /s/proste to striela jak schade 120 s deravym vyfukom :-)
neregistrovaný "Lancer"
13. 1. 2006 10:01
Mám zájem a v Evropě úspěch zaručen.
Tak tohle je naprosto bomba auto podle evropskyho stylu - mensi, ale silny motor, skvely podvozek, lehka vaha... Parada, zadny premotorovany monstrum ktery umi jezdit jenom dopredu za 100 litru na 100 km. I design se mi libi, proste dokonale auto, aspon dle meho nazoru. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:04
NEJLÍP SE SVEZEŠ
brácho ve Fabii. Tam je všechno udělaný, jak má udělaný bejt... To jen tvý dávný touhy zpoza krabiček od Burago, který sis schovával jako garáže na svý sny, tě vedou směrem k těmhle kreatůrám a představuješ si večer v posteli, jaký by to bylo, kdybys ho měl v garáži... Nebylo by to nijaký... Neuměl bys s tím jezdit... navíc, pokud máš voko, tak by se ti ani nelíbilo... Tak klid, brácho... sestup s nerealistickejch orgií... v posteli nesni, ale alespoň masturbuj a šetři na auto, co bude mít aspoň sto koní... protože u sta koní začíná let... pokud to nevíš. Tyhle úlety ty mě zajímaj asi jako krátery na Venuši...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 10:21
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
GTI, ty dokážeš zkazit radost. Předchvílí jsem si ještě spokojeně pochrupkával, pak mě vzbudil telefon, poustím počítač, vidím auto od Prodrive s komponenty od Subaru,tep mi jde nahoru, potí se mi ruce, čtu článek a těším se, jak v diskuzi napíšu: "Jo,hoši,tak Prodrive,to je firma,která ví co dělá. sportovní auto musí být sportovní díky všem jeho komponentám a tohle autíčko je sportovní úplně vším! Bravo,Prodrive!" Ale tak nějak jsi mě zchladil tou fábií... :-(
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:27
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
Já vím... pravda je někdy bolestná ;-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 10:25
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
GTI: chlape, nekdy mi prijde ze opravdu nevis o cem mluvis... ty tvoje fabie, golfy, passaty - to jsou opravdu tve sny? Vidim, ze jsi si nevzal k srdci mou vyzvu, mohu-li to tak nazvat, svezt se v Impreze STi. jakmile bys to totiz podnikl, byl bys chycenej, byl bys marnej, byla bys proste K.O. Až bys sám nechápal, jak tě to auto vzalo... Pořá budeš přemejšlíš, kde se mohla stát chyba, jakto že jsi to nepochopil dřív, jakto že jsi se modlil ke špatnýmu bohu??? Pak když vidíš tuhle P2 a předsatvíš si že je o 50% výkonější a než ta věc s velkym modrym křídlem a zlatejma kolama, ve který jsi před týdnem lítal jako král po všech silnicích co jen existujou, musíš se zákonitě otřepat a říct si, sakra, tohle chci, ale bál bych se to řídit, má to mojí úctu i když to asi nikdy ani neuvidím, natož aby se mi poštěstilo se v tom svézt!!! GTI, už procitni ze sna!

Redakci: ano měl bych zájem, ale s pravostranným řízením a až klidně za 3,4 5 let až na něj budu mít >:D

GO SUBARU, GO IMPREZA, GO PRODRAAAAJF :-)
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 10:30
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
sorry, s levostranným samozřejmě ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:42
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
Neboj... už jsem si mapoval prodejce... půjdu zkusit.
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 11:20
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
no sláva, konečně ;-)
neregistrovaný "Jozki."
13. 1. 2006 11:08
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
No ked sa najlepsie zvezies vo Fabii tak potom idem napisat do Wolsburgu nech zrusia hot-hatch (GTI) a potom uvidime ako budes vyskakovat. ;-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:36
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
:-) Ses vrátil z hor ne? Roky nepíšeš...
neregistrovaný "Jozki."
13. 1. 2006 14:27
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
Ale praca. Len si vsimni kto predal v Europe najviac osobnych. Chapes nie ? ;-) Stalo to za to.
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:30
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "taylor"
13. 1. 2006 15:07
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
u sta koní začíná let? To je čo za kravinu. Jazdím na octavii 102k a stačí to jedine v pripade, že idem sám po ceste kompletne pod snehom. Na suchom asfalte a obsadení min. troma cestujúcimi sa uz o žiadnej zábave zo zrýchlenia a výkonu motora nedá hovoriť. Nie to este o "lietaní". A Fabiu by som do toho už vôbec neťahal...
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:22
Re: NEJLÍP SE SVEZEŠ
Malé vozy na 100 koních je ideální konfigurace...
neregistrovaný "ZZ"
13. 1. 2006 10:25
P2
Jak psal nahoře misoo, určitě to bude velká zábava řídit, ale koukat se na to je lehce traumatizující. Proč by to nemohl vypadat pěkně a jezdit pěkně zároveň, to mi teda jasný není. Vlastně je, nemají dobrý tým designerů. I když, je spousta mladých lidí, kteří dělají špičkový design. Pokud dostanou jasné mantinely, tak dokáží dobře zpracovat zadání. Pro ně to bude šance, jak na sebe upozornit a pro Prodrive by to byla levnejší investice. Hezký design a špičkové svezení by se prodávalo líp, než hnusnej zplácanec a špičkové svezení...
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:28
Re: P2
:yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 10:50
Re: P2
Mě se na první pohled stará STi taky moc nelíbila...taková designově neuhlazená. Časem jsem pochopil. Mělo to tak být. Krásná auta něčím provokují. STi je jedno z mála aut, ze kterého je radost dívat se na silnici před sebou. Proč? Kdo se do ní posadí a uvidí na kapotě ten nádech vzduchu, zapomene velmi rychle na všechny Passaty a fabie. GTI, předpokládám, že jsi v životě nejel v něčem, co by se mohlo rovnat STi,déle jak pět minut. Jinak nevím, jak tě to mohlo nechytnout. PS: mám ti zamluvit testovací jízdu u Carpentera? ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 10:59
Re: P2
Klíďo píďo... ale musím tě zklamat... mám dost naježděno i ve výkonově o hodně silnějších vozech... zkoušel jsem BMW M3, 928, Supra..., ta byla bez omezovače a jel jsem 280... to už bylo ale moc... Také jsem ve Favoritu jel jednou (z kopce) 170... a to byl také silnej (fakt :-) ) zážitek. Něco ti napíšu - nejkrásnější je, když jedeš třeba v té Fabii a je zima, ty do ní vlezeš večer... rozsvítíš a vytočíš plnou tři... je úplně jedno, jestli jedeš na plnou tři devadesát nebo stodevadesát... v tomhle to vězí... ne v těch kreatůrách nahoře...
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 11:10
Re: P2
Já ti to řeknu takhle - my si docela rozumíme. Chápu tvoje postoje, ale stejně (možná to je věkem? :-) ) pořád sním. Sním o rychlých a krásných autech a o tom, jak je budu někdy řídit a vlastnit. Prodriva nikdy mít nebudu. Já to vím a ani bych ho nechtěl vlastnit. Je to moc tóčo. Rozhodně ale nevidím v dnešní době za problém si na lízu koupit jakékoliv auto do mega a půl (samozřejmě pro mládence bez "rodinných důvodů" ;-) )
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 12:46
Re: P2
Sni... brácho... sen je ta nejmilejší realita, co můžeš prožít... Sny patří k životu jako 911ka do garaže. Je ovšem málo garáží... o to víc snů. V určitém věku jsem prožil ve snu staletí... Jde jen o to nepropadnout tomu (takovejch je) a umět taky žít s otevřenejma očima... Uvidíš, že se jednou budeš cejtit výborně v průměrném autě... Koneckonců... pokud se nemýlím, zažíváš to již teď... ;-) :yes: P.S.
neregistrovaný "Scooby"
13. 1. 2006 11:29
Re: P2
Hmm, no Supra je teda věc, M3, no dobrá, rychlá auta, to určitě. Neříkám, že v STi pojedeš 280, ale jízdu si užiješ na 100%. AWD tě chytne... a hlavně, nejslastnější pocit je, když se ti poštěstí dát si to s nějakým týpkem, co si masíruje ego třeba v CL nebo SL 500 a prostě nechápe žes mu dal na zadek v těch klikatejch silničkách, kde donedávna byl králem jen on :-) nechtěl bych mít auto za víc než 3,5 mega a být odkázanej koukat se Impreze zezadu na křídlo >:-[] ... Doufám že pak dáš vědět svou reakci, poznáš že to není jen o modelech autíček a o plakátech na zdi, podlehneš :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 11:34
Re: P2
Tvá teze má jednu hrubou minelu. Impreza není by VW-Porsche.. ;-)
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 11:36
Re: P2
Až se jednou GTI probudí z toho jeho lehce nahnědlýho snu,bude to pro něj opravdu drsný...Mimo jiné už si GTI rozluštil moji hádanku,kterou značku prodávám? Hádanka je pod člákem trojkolový Golf... :-!
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:13
Re: P2
Couline, schválně - ta Tvá značka má momentálně dvě novinky - jednu malou, která se vyrábí v Evropě pro Evropu a jednu velkou, která se teď představuje v Detroitu a zároveň je tím nejprodávanějším typem v US. Jo a taky jedním modelem ve svém portfoliu nechává pozdravovat z polabské nížiny. Couline, trefil jsem se??
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:19
Re: P2
To jo ta?
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:57
Re: P2
Jo to ta... ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 12:40
Re: P2
Neblázni... nemám se z čeho probouzet... mě není sedmnáct, Couline. Dneska prodáváš tohle, až tě vyhoděj, půjdeš jinam a budeš tu pět ódy na Logana... tyhle střihouny miluju. Cením na tobě však jedno - koho chleba jíš, toho píseň zpíváš. OK... říká se tomu loajalita... Já nejsem a nemusím být nikomu zavázanej... já píšu o tom co je jedničkou v Evropě.
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 13:24
Re: P2
Trefil ses BINGO!!! To nemá s loajalitou nic společnýho...Když to děláš 9 let tak vidíš podle lidí co lezou na salon co je O.K a co K.o... Až mne někdy vyhodí tak p;ujdu prodávat něco jiného než auta ale stejně budu jezdit japoncema asi i Toyotou...Ty lidi co tady za ty roky se mnou prodávali a te´d dělají u jiné značky jezdí soukromně zase Toy... Znám i vedoucího prodeje ve VW který bez uzardění jezdí Carinou...Proč asi? Jestli chceš mít auto ,který postavíš před vilku a čekáš na souseda až zčervená závistí tak si kup třeba Frantíka,jestli máš německý předky a jsi na to hrdej a nebo máš mindrák žes za totáče měl vše z východu a te´d si na just koupím něco ze západu tak si kup samohyb od Germánc;u. Ty co chtěj jezdit a od toho auta jsou,koupí si Japonce HOWG !!!
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:30
Re: P2
Myslíš teda jako třeba tu CARINU... no tak to vidím, že mám před sebou ještě dalekou cestu :-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 13:53
Re: P2
Jseš alespoň pražskej?? že bych se za tebou někdy stavil na showroomu a pokecali bychomjako kolegové??
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 14:09
Re: P2
Zdar Pierro, nejsu z Prahy, ale stavět se můžeš až pojedeš na jih. Už i u nás na venkově víme ,že VW je mimo.Co prodáváš ty? >:D :yes:
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 14:18
Re: P2
Já dělám pro modrej oválek. Tož jsi ogar z Brna??
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 14:59
Re: P2
Trochu jsem klamal řečí ,jsem kluk z Tábora... >:D Závidím Ti že máte želízko v kolotoči MS v rally a moc mě mrzí že sombrero jezdí F1 a ne už rally....
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:18
Re: P2
Tak to brachu pozdravuj Bratra Jena z Trocnova a ať mě neveme po bambeřici tím svým palcátem, až dorazím do Tábora ;-) Jinak nelituj, GP F1 je letos vaše... ;-) a naše zas relýýýýý >:D Ostatně taková Corolla anebo Celica taky nejezdily špatně ;-) ale kámo pověz, kdy dorazí na náš trh Camryna?? a co Lexus, děláte jej taky??
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 12:40
Re: P2
..jako teda jestli k tomu můžu něco říct.... tak jako mě osobně... se nejvíc líbí výhled zpoza okna přes haubnu Range Rovera...!!! :yes: ;-) Jo a v závěsu a to je srdcovka visí defender se všema hovadinama jako je šnorchl atd... :-! :yes: to je panečku pohled.... :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 12:53
Re: P2
:-) :yes: Nahoře lítaj na leasing milóny... vidím, že budu muset zas zopáknout Alessiovi můj seriál, Jak kupuvat auto... Aby pochopil, že cena auta je zanedbatelná... že důležitý je, aby ho člověk nemusel po silnicích tlačit. :-) Mates tady není - tak za něj bych tě doplnil, že pokud se na zpětným bude pohupovat pořádná podprsenka, pak tvůj pohled nemá chybu ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:06
Re: P2
mates tady je a souhlasi:-) Jo, par poucek je nemenejch. Treba objem nicim nenahradis - plati pro motor a tu podprsenku >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 13:21
Re: P2
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 14:10
Re: P2
>:D :yes: No jistěěěěěě.... vobjem nenahradíš... a ani neplatí, že dvoje dvojky jsou jedny štverky... >:D ;-) i když zas takový.. dvoje... plný... dvojky.... >:D :-! co Mates...?!? ;-) :yes: >:-[]
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 16:06
Re: P2
Jo dvojka, plna dvojka je dobry cislo!! Kolikrak lepsi dve pekne plny dvojky nez ctyrky nekde u pasu >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 11:26
Co já na to...
Protože věřím, že výkonově by mě to určitě uspokojilo, tak hodnocení toho nechám jiným. Vzhled. Ačkoli tvarově dost složitý, tak jako celek to působí docela kompaktně a z tvarování přídě by si mohly některé automobilky vzít i příklad.. Pohed z boku taky OK. Protože dřív než čtu článek, prohlížím obrázky, tak mi okno za B sloupkem + C sloupek připoměl Astru kupé, až pak jsem zjistil, že to stojí na Subku.. Z boku mi pak zadní část prostě připomíná Gallardo. A při zadek ze zadu mi ho připomíná taky, ale jen hrubě samozřejmě. A to že mi ho připomíná beru jako plus, ne jako mínus, pro ty co by zas do mě ryli. A teď k detailům. Malý automobilky s nima většinou mají velký problém. Nejprve budu vytýkat, potom chválit. Při pohledu přímo zpředu mi vadí a to moc dvě věci. Jednou je velikost mřížky v masce, aspoň jednou tak menší, tohle je jak pletivo z bauhausu. A za druhý, logo automobilky.. Nemohli by udělat nějaký víc koukatelný... Na tý fotce to echt vypadá jak nálepka s tvrdý pryskyřice (vim, ve skutečnosti je to asi nějaký lesklý kov). Působí to na mě takovým humpoláckým dojmem. Ze zadu mi ještě nějak neštimuje provedení třetích brzdovejch, ale to zkresluje asi fotka. Tak a teď už jen chválit. Světla! Přední - nevím z čeho jsou, většina malovýrobců je má půjčený, ale tyhle jsou asi vyrobený spešl a je to vidět, padnou dokonale.. A zadní... To je skvělej nápad!! Nevzpomínám si, že bych tohle jinde viděl. Ten detail mě utvrzuje o slušným provedení.. Chválim, moc.. Takže jako celek s menšími výhradami.. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:31
Re: Co já na to...
Micko, tady mi nezbývá, než reagovat a připojit se víceméně k Tvému názoru. Asi doopravdy nemá smysl licitovat o výkonech, zrychlení, jízdních vlastnostech a technické stránce věci. Kluci od Prodrajvu sakra dobře věděj co dělaj. Ostatně STi je toho jasným důkazem. Zaměřím se proto podobně jako ty na design. Začnu netradičně zevnitř. Interiér se mi dvakrát nelíbí. Působí velice chudým, skoro bych řekl spartánským dojmem. Druhá strana jedné mince je ale skutečnost, že tohle k very british malosériákům jaksi patří. On takovej Marcos anebo TWR taky krásou intru neuzemní. Vše je ale na svých místech, přísně podřízeno účelu věci. A teď zvnějšku - boční pohled mému oku docela lahodí. Ta mrcha nevypadá zle. Zadek poměrně zajímavý, srovnání s Gallardem docela trefné a rozhodně není na škodu věci. Co se mi ale vůbec nelíbí je čelní partie. Tam se tvůrci poněkud sekli. Vypadá to jako designové cvičení uměleckého svářeče ;-) a ta síťka alá Hornbach tomu jen dodává punc určité industriality. Tady zepředu ne, z boku ano, zezadu ano a vevnitř určitě! Je to jako paralela seksu s ženskou která stojí za hov..o do ksichtu, ale kurefsky to umí v posteli.... >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:44
Re: Co já na to...
Mě se předek líbí, původně jsem chtěl ještě namítat něco proti tvaru tý masky, ale pak jsem to nechal být... V tomhle s tebou nesouhlasim, mě se to líbí až na tu mřížku, ale to už jsem psal. Akorát nechápu jak to myslíš, že stojí za h.v.o do ksichtu... To jak že neumí k.u.i.? No tak to pak ale neumí ani v posteli ne?.. >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 12:56
Re: Co já na to...
ne ne micko - myslel jsem to tak, že není hezká do obličeje ale šu..at umí. ;-)
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:08
Re: Co já na to...
Znalec oceni! Na ho\/no je ti peknej lak od Dermacolu, kdyz to pak nejede! ;-)
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 13:21
Re: Co já na to...
tady je dnes preteckovano...zapomnel jsi dodat, ze jinak ma ale figuru dobrou, to aby jsi se nemusel pred kazdou jizdu lehce "sestrelit"! ;-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 13:31
Re: Co já na to...
Pájo, matesi, chlapci je to tak >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 13:36
Re: Co já na to...
Ano, dobra karoserie je predpokladem, lak uz tak dulezitej neni, ale prednes, teda jizdni vlastnosti, to je to nejdulezitejsi! ;-)
neregistrovaný "Paja"
13. 1. 2006 13:50
Re: Co já na to...
POZOR!!! V pripade dlouhodobejsiho vlastnictvi (tedy ne projeti pouze jednou) je nutne vzit v potaz take naklady na provoz, servis apod... ;-)
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 16:09
Re: Co já na to...
Pri projeti pouze jednou neziskas predstavu o celkovych moznostech a opravdovych finesach daneho vozidla! Proto tyto jednorazove zkusebni jizdy pouze v pripade nouze nebo akutniho tlaku vajec na mozek! Jiste s nejakymi naklady se musi pocitat, ale co, zijeme jen jednou. Clovek rad u spickove pripravene "Imprezy" zaplati tech "20/100" >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:17
Re: Co já na to...
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
13. 1. 2006 16:24
Re: Co já na to...
A abych nezapomnel. Je naprostou nutnosti mit vlastni vercajk na beznou provozni udrzbu. Vlastnictvi perfektne spolehliveho heveru je nezbytne! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 12:49
Re: Co já na to...
>:-[] Teda tys toho prožil... ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "sepo"
13. 1. 2006 13:00
ano
mal by som zaujem ucite
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 14:00
Když auto ,tak Japonský...
GTI co živý tebe?Doufám že nemáš sponzoring z Germánie.Jestli si nastrčenej od nich jako štváč,tak už se do raichu asi beztrestně nepodívám...A to tam každej rok jezdí Toyot víc avíc ... Měj sa >:D :yes:
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 14:08
Re: Když auto ,tak Japonský...
couline, tak kde tě najdu?? ve vysočanech, v motole, v pekařský, v průhonicích anebo mimo prahu??
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 14:20
Re: Když auto ,tak Japonský...
Moje hlava mě živí... Pokud máš dojem, že jsem štváč... tak ti píšu, že štvu akorát tebe... no, není se čemu divit, když mi předhazuješ jako dělo Carinu... Člověče, já tu čet´už různý horory, ale na tohle jsem si teď dal dvojitou Carinu >:D teda dvoujitýho Chivase :-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:08
Re: Když auto ,tak Japonský...
:yes: :-! Já měl Carinu GTI z roku 1995 Docela raritka -dvoulitr atmosfér 129 kW 0-100 za 7.9 a na pohled sériová kára (jen měla original dva laufy,abys někdy nebrečel ,až ji uvidíš zezadu a nebudeš ji moci dohonit),ale při startu na čáře docela gutt-možná by se ti to líbilo ,a nejen kvůli označení.GTI... Toho štváče jsem tak nemyslel >:D >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:14
Re: Když auto ,tak Japonský...
Zcela upřímně k tý toyotě. Táta měl Avensis 1. genearčky v dvoulitrovym benzínu. A musím říci, byl maximálně spokojenej. Něco jsem s tím autem taky najel a potvrzuji - avensiska byla fajn poježdění. Jen ten interiér vypadal jako první verze Oktávek - takovej škaredej plastoš.
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:20
Re: Když auto ,tak Japonský...
Máš stopro pravdu,nedocenění,velmi tichý a kvalitní auto,který se nelíbilo designem-prostě Carina byla ve své době dost gut a težko něco povedenýho překonat. Vyjela v roce 92 a vté době byla opravdu TOP-co vlastně pleskali u VW...To bylo něco hrozně hranatého a ošklivého... >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:24
Re: Když auto ,tak Japonský...
V tom roce se stal Golf vozem roku... - G III. Ještě jich jezdí miliony... Jak vypadala Carina... to ti i tady řekne málo kdo... G III ti namaluje zpaměti každej. Umění designu...
neregistrovaný "Nimrod"
13. 1. 2006 16:35
Re: Když auto ,tak Japonský...
VW měl na našem trhu výhodu v tom, že i za totáče byl nablízku a proto jejich "lidové vozy" znala velká část čecháčků. Naštěstí tuto nevíhodu mimoevropské značky brzy překonaly. Kdyby jses zeptal Tvých oblíbených evropanů, nebo lidí z celého světa, jak vypadá Carina a jak GIII, byla by na tom legenda spolehlivosti (pro neználky Carina) lépe. A takový tuareg (myslím toho týpka v hábitu na poušti)Ti řekne, co je TOYOTA, ale vyslovíš-li slovo Volkswagen, bude si myslet, že mu nadáváš. Design GIII je líbivý, o tom žádná, ale Cariny také. Je to jen otázka osobního vkusu. Technika však nikoliv, to už naši namyšlení západní sousedé spinkali. A sladké sny jim přeji i teď, protože probuzení pro ně bude děsivé!!!
14. 1. 2006 14:40
Re: Když auto ,tak Japonský...
Asi jsi toho za totáče moc neprožil... když můžeš napsat takovou (promiň) blbost. Tady neznal nikdo nic - byl tu Svět motorů a tam se hlavně popisovalo jak si vyměnit termostat na Škodovce... A jestli se o něčem psalo, tak o produkci ze Západního Německa to nebylo... Srovnej si vzdělání a pak piš.
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:16
Re: Když auto ,tak Japonský...
To jsem rád. No, každé auto můžeš nadupat... Jo, určitě jsi byl spokojený. Mé srdce ovšem bije v Evropě... ;-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
13. 1. 2006 15:39
Re: Když auto ,tak Japonský...
Ale to bylo auto sériové ,bez tuningu... Dvoulitr v obyč Carině měl 98kW,do téhle byl namontován motor co dávali do Cecilky... Ale v té době měli motory v evropě výkon z dvoulitr umax.nějakejch 77kW max.85kW a naprosto seriová Corolla 1.6 měla 85kW a 1.3 65... :yes: Ale musím se Ti přiznat ,že jednu německou modlu taky mám -80léta a AUDI Quattro,staré ,hranaté,brutální a nepředvídatelné....Jako kluk jsem měl každej obrázek a modýlek, co jsem sehnal a když jsem ho viděl poprvé na živo v ostré verzi tak se mi kolena třesou ještě t e´d...
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 15:45
Re: Když auto ,tak Japonský...
no jo.. no... ale ukaž mi v minulosti opravdové krále s velkým "K"... moc jich není a mluví se o nich dodnes a filmují se filmy.... a stejný je to s autama... takže na krále si dokáže hrát kde kdo... ;-) :-! a přečipovat Corsu na malou 911.... pche..!! ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:58
Re: Když auto ,tak Japonský...
Král je jen jeden. Král králů. 911králů. BRAVO VW-PORSCHE ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Jirka"
13. 1. 2006 16:39
Re: Když auto ,tak Japonský...
Už se to tady řešilo jednou To "VW-PORSCHE", kde si na takovouhle kravinu přišel to nevim. Možná je to z tvý hlavy, protože to se nikde nedočteš. Tak si to nech radši pro sebe a NEMYSTAFIKUJ TADY.!!!
14. 1. 2006 14:43
Re: Když auto ,tak Japonský...
Musím poctivě přiznat, že to, co tu píšu je převážně z mý hlavy... Z kolena to netahám :-) To slovo jaks napsal velkejma písmenama zatím neznám... když tak mi ho vysvětli, já ti to pak také vysvětlím. ;-)
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 16:43
Re: Když auto ,tak Japonský...
>:D >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 15:23
Re: Když auto ,tak Japonský...
GTI ho živí hlava...už jste viděli tu reklamu, jak chlápek zmačkne plechovku čelem? >:D >:D >:D .PS: GTI, já vůbec nejezdím v průměrném autě,vím že jsi to tam napsal schválně, ale stejně,kdybych tě nesprdnul, co by si lidi pomysleli ;-) . Jo, a ještě...lízing je fajn věc,stejně jako gaučink nebo chráping :-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:28
Re: Když auto ,tak Japonský...
Taky bych se raději živil přirozením... takovej gigolo GTI >:D ale jak jde čas... člověče... začínáš si šetřit rozkoše >:D (hezky napsáno) a akcentuješ mozek... popravdě, co ti taky zbejvá :-) P.S. Co je špatnýho na tom, že jezdíš průměrný auto? Každý auto, který jezdíš si tě nezaslouží, to pamatuj :-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:45
Re: Když auto ,tak Japonský...
Hele brácho, měl bych lepší nápad jak si přijít na prachy - což takhle založit něco mezi mlíčňákem-cukrárnou-vinárnou pro ženský, kde by byla pánská obsluha dole bez??? >:-[] myslím, že do roka máme každej GURU. Ty GéTéÍčko a já zas Er třicetdvojku. A k tomu hafo dámský inspirace ke zdejším debatám... ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 15:56
Re: Když auto ,tak Japonský...
Docela dobrej nápad... Šly by tam na dračku preclíky... servírovali bysme je tam velice stylově ;-) >:D
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:03
Re: Když auto ,tak Japonský...
On takovej banánek v čokoládě se šlehačkou by mohl taky bejt v pohodě....:o)) časem bychom mohli angažovat i pár dalších džigolů, které bychom na operativní lízing (popř. gaučing) zapůjčovali našim zákaznicím. Příp. rychlá práce rovnou v autě - takový "DRIVE THRU" pro žádostivé a zaneprázdněné manažerky - no bráško, není to dobrej nápad?? >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:06
Re: Když auto ,tak Japonský...
I když teda kdyby přijela taková ředitelka Emmerová, nevím, nevím jestli bych dokázal být opravdovým profesionálem.... 8-s
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:08
Re: Když auto ,tak Japonský...
Jsou chvíle, kdy jdou estetická kriteria stranou a buším a buším... myslím jako na dílně ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:07
Re: Když auto ,tak Japonský...
Výbornej... úplně se vidím... já snad budu snít :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 15:46
Re: Když auto ,tak Japonský...
Nemám průměrné auto. ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:00
Re: Když auto ,tak Japonský...
Každý auto, brácho, je průměrný... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 18:51
Re: Když auto ,tak Japonský...
Od Folkswágnu možná ;-) :-!
neregistrovaný "Nimrod"
14. 1. 2006 08:49
Re: Když auto ,tak Japonský...
:yes:
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 14:23
Re: Když auto ,tak Japonský...
hehe :-))) to vystihuje tu jeho lásku k "evropskym" autum, prumernost sama, sis naběh´, Brácho >:D
14. 1. 2006 14:37
Re: Když auto ,tak Japonský...
Jde ale o to, co si pod pojmem průměrnost představuješ ty, a co já :-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 15:48
Re: Když auto ,tak Japonský...
přijde na to o kterym lízingu mluvíš - jestli o finančním anebo operativním?? >:D
neregistrovaný "Alessio"
13. 1. 2006 17:59
Re: Když auto ,tak Japonský...
Operativní, ten nám zlepší cash-flow! >:D
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 14:17
Re: Když auto ,tak Japonský...
Platěj mu z AUTO.CZ, že tu rozhýbává diskuse, provokuje ostatní k reakcím ne jeho článk y >:D >:D :yes: Jak jinak by mohl napsat toli článků dnenně,pravidelně, to já bych nic neodpracoval, kdybych měl sledovat co kdo píše a na vetšinu reagovat :-)
14. 1. 2006 14:36
Re: Když auto ,tak Japonský...
Možná máš pomalý myšlení... :-) nebo sis vybral špatnou obživu :-) Ještě, žes tam dal ty smajlíky... jinak bych si musel o tobě něco myslet... ;-)
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 18:45
Re: Když auto ,tak Japonský...
Jo, bylo to myšleno jako fór, to je jasný. I když si někdy opravdu kladu otázku, jak to stíháš. Já se většinou ani nezastavím, pak jen kouknu na auto.cz a ejhle, čtyři nové články, u nich diskuse s desítkami někdy i stovkami reakcí a u každé několik příspěvků GTI :-) to je to na co jsem narážel, takže v pohodě... jestli tedy děláš ještě k tomu plnohodnotnou práci, pak smekám ;-) zatím čago
14. 1. 2006 19:08
Re: Když auto ,tak Japonský...
Dík za smeknutí... do rentiera mám ještě daleko :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
14. 1. 2006 18:49
Re: Když auto ,tak Japonský...
jo PS: kdybys náhodou dnes neviděl Autosalon na Primě, tak shlédni dnešní reportáž na www.prima-autosalon.tv - třeba dostaneš větší chuť na tu předváděčku ;-)
14. 1. 2006 19:05
Re: Když auto ,tak Japonský...
Viděl jsem... ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
13. 1. 2006 15:29
bez titulku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 1. 2006 16:30
Re: bez titulku
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:06
TAK TO SHRNEM
Je pátek, tak to shrnu. Nejlepší je, se udělat ve Fabii, Coulin si to sice prohání někde u Tábora, ale věř mu, když dělá do šikmejch vočí. Pierro by chtěl zas servírovat preclíky na klacku >:D a známá firma mates nám vysvětlil, na co je dobrá podprsenka... no nato, že píšem o autech... jsme se ponměrně pěkně zvrhli. Tak snad jen Alessio... kterej prej jezdí na Matějský zásadně v prémiovkách, to tu zachraňuje... vždyť je pátek, jak bychom mohli po Ciellovi chtít něco jinýho, než - liquééééreéééé >:D >:-[] Tak na zdraví a hezkej víkend. Jo, zejtra je víkendovej článek - Už sis někdy měnil za jízdy gumu? Tak hlavně ať nepíše mates. Protože to bude článek o pneumatikách. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:10
Re: TAK TO SHRNEM
Balíš to kámo?? Já dneska končim v půla pátý. Tak pokud už jdeš, užij si víkendového volna. Já si budu zejtra užívat s tím Fordíkem ST a GURU R32. Moc a moc se těšim a doufám, že se v těch ikonách, v těch našich etalonech nezabiju. V pondělí tady vyseknu pořádnej raport. >:D >:D
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:13
Re: TAK TO SHRNEM
apropos GTI jseš ty vlastně pražák nebo ne??
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:14
Re: TAK TO SHRNEM
Nejsem... Severní vítr je krutý... ;-)
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 16:50
Re: TAK TO SHRNEM
..tak bacha ať ti nesebere rádiovku... >:D :-! >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:14
Re: TAK TO SHRNEM
:yes: ;-) :yes: Těším se na to... Tohle bude očekávanej příspěvek... srovnávací testík... :yes: Vem si 32 pemprsek... ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:17
Re: TAK TO SHRNEM
Já vozim jako povinnou vejbavu bažanta!! >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:19
Re: TAK TO SHRNEM
Nějak jen cejtím v kostech že ten Focus bude ještě peprnější záležitost jak GURU. Ale nechám se překvapit. Doufám, že to nebude moc klouzat. ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 16:23
Re: TAK TO SHRNEM
Fakt jsem zvědav co v pondělí napíšeš. Dej si záležet. Nadpis - 32 blesků a jeden STěhovák ;-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:33
Re: TAK TO SHRNEM
Takže ještě jednou vinšuju vám všem pohodovej a pokud možno ne pracovní víkend. Já mám zítra tak napůl - ale můžu říct, že už dávno jsem se takhle do práce netěšil >:D takže užijte si to - já si budu užívat plnými doušky ;-)
neregistrovaný "Pierro"
13. 1. 2006 16:34
Re: TAK TO SHRNEM
A ten pondělní příspěvek bude určen především pro tebe brácho ;-) Hlavně se dnes večer moc nevožrat... >:-[]
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2006 16:47
Re: TAK TO SHRNEM
dnes ti to píše..!!!! :yes: A mates je gentleman.. a ten má přístup všadě..!! >:D >:-[]
neregistrovaný "spitak"
13. 1. 2006 21:18
jo!
tak tohle autíčko mi vyrazilo dech, naprosto a úplně mě uchvátilo. je to můj ztělesněný sen, o kterém jsem nevěděl- auto s designem, který je mi naprosto blízký (něco podobného jsem doteď viděl jen v science fiction), rozhodně dobré po výkonové a jízdní stránce. ale hlavně mě uchvátil design (i když řadu z diskutujících příliš neoslovil). bohužel, ani kdyby se vyráběl, tak ho nekoupím- 40 K libroušů nemám :-((
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tuky"
13. 1. 2006 22:25
spolahlivost, spotreba, cena
1. spolahlivost u zakazkovych aut nie je vzdy na ocakavanej urovni
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tuky"
13. 1. 2006 22:27
Re: spolahlivost, spotreba, cena
2. spotreba bude MINIMALNE na urovni V12 motorv od Ferrari, MB-AMG, alebo Lamborghini
3. nakupna cena nebude nizka kvoli malovyrobe + prevadzkove naklady na 4x4 s velkym turbom a malym motorom su vzdy vysoke...

ale inak preco nie :-)
neregistrovaný "xxx"
19. 1. 2006 11:08
Re: spolahlivost, spotreba, cena
pravda.
neregistrovaný "martin"
16. 1. 2006 12:28
mazda rx 8
design to ma ako mazda rx 8, teda aspon sa to tomu dost podoba v niektorych detailoch...
Rozbalit vlákno
0