Proc touch pad? Prisunte mi display o par centimetru pbliz k ruce a ja si to nacvakam rovnou na nem. Tohle mi neprijde jako dobra myslenka, ale mozna se pletu a v budoucnu se to osvedci. No a pokud nekomu vadi ohmatany display, tak od ceho mame manzelky/milenky? Stejne se cestou nudi, tak jim dame do ruky hadrik a otisky prstu budou proste utirat :-)
do sbírky Matchboxáků... brácho, kam si dávaš na noc oční čočky? Do octa? >:D Vždyť ty posuzuješ auta jako kdybys je měl ve sbírce angličáků... Pochop, na silnici... tam to musej zbouchat mistři mistrů... kreace jsou dobrý... ovšem leda tak na to vyzkoušet si, kde je hranice možného... P.S. Vlez někde u Delvity k Fabii a důkladně si ji prohlédni... dívej se na lomy plechů a na návaznost dílů a pak na celkovej dojem... na proporce... možná pochopíš, kde je otištená ruka mistra...
kdy udělá Mitsu nějaký pěkný auto... ;-\ tohle se mi fakt nelíbí... předek je v poho, dostatečně agresivní ale i uhlazený, jenže ten zadek... přijde mi to nevyvýžený a jakoby tu nafouklou pr del táhl po zemi.... :no: Jo a jinak to kopírování.... mně to silně připomíná.... auto... ;-)
Koukám na ty fotky a nějak mě ty myšáci neberou. Ta žlutá studie je (doufám) jen studie - vypadá to, jako když někdo začíná s 3DMaxem. Co dodat. No a Eclipse tak nějak ztratil na sportovním duchu - možná je to tím, že je to verze kabrio (ačkoli s Miatou srovnání nesnese). Předek ještě ujde, zadek je težkotonážní. Interiér nuda, nuda, šeď, šeď. Prostě mě nebaví. Což nic nemění na tom, že to je stopro prima auto.
maly Miev urcite nic evropskeho nekopiruje a navic je fakt skvostny - dost odvazny na to aby nebyl nudny a na druhou stranu ne tak mimo aby se nemohl v nejblizsich 50 letech vyrabet... Pokud jde o design tak Japonsko ma ohromne mnozstvi skvelych designeru. Vyborne skoly i spicova studia, kde se design dela. Ohledne tech japonskych aut a jejich pripadne podobnosti s necim co jezdi v USA nebo v Evrope tak bych rekl, ze zadani predevsim u luxusnejsich modelu znelo: Udelejte solidni design co se bude libit a bude pusobit hodnotne na co nejvice zakazniku. Designeri se podivaji jakym vozidlum budou konkurovat a na zaklade toho navrhnou nikoliv stejny ale podobny model jako variaci na japonskou firemni image a na chute zakazniku, ktere odvodi z nejprodavanejsich modelu na trhu... Podle me nejde o to ze by neumeli delat design (kvalitnich studiji vypousti vic nez dost) spis u nekterych modelu japonsti vyrobci nemaji ambice udelat neco originalniho. Asi to plyne i z jejich mentality: predevsim starsi lide - bezni zakznici luxusnich limuzin - jsou hodne konzervativni a tak pokud se dela design pro ne a pak se v nezmenene podobe vyvazi, tak i toto muze mit vliv.
Micko... pocem, kde jsi??? Jak se píšou příspěvky? Jak že neumim mluvit? Sakra, v životě jsi mě neviděl a říkáš, že neumim mluvit??? Jsem nevěděl, že to tady je taková uzavřená komunita a když někdo napíše svuj názor, že ho ostatní sestřejej... :-/
Mě zrovna z toho prvního pohledu na tu jednu fotku úplně první napadlo Carerra GT... Ale i tak se mi tohle auto docela líbí a rozhodně si nemyslím, že by u Mitsu vykrádali... To jen pro pořádek. ;-)
No já třeba nehledám podobnosti kdekoliv....Jde o to, jestli když na to auto kouknu poprvý, něco mě nepraští do očí. U Eclipse mě nic nepraštilo, tak je to OK. Pokud ale někdo schématicky vykrádá určité prvky, dost to odsuzuju. A narozdíl od mnoha evropských a amerických značek (ne všech!), přiznejme to, nemají asijští výrobci vlastní vybudovaný styl. Každá další generace auta vypadá vždy naprosto odlišně. A to jim dost stěžuje být pokaždé inventivní (to jde dost těžko). I když výjimky se najdou. Třeba je pěkná evoluce designu Legacy. Kdyby mi někdo před oficiální premiérou ukázal fotku bez log a nápisů, řeku "vždyť to je Legacy". A tak to má být. Evropani a Američani mají bohatou tvarovou historii a tak můžou "vykrádat" sami sebe. V tom to mají lehčí.
No jistá podoba s Porsche by se tam dala vysledovat... ale jinak moc pěknej sporťáček. Ostatně Eclipsy byly vždycky hezký auta :-) Jinak pánové, jak se vám zamlouvá ten malej žlutej sráč??
Jo v tom s tebou souhlasím. Jenže ona je Asie (Japonsko) a Asie (Čína, J. Korea).. PS. opravdu ti to nepřipomíná GT? Já to nemyslim, jako že by to obšlehli, jen si na to hned vzpomenu, když to vidím..
Jo,pro brejle si běž...To křídlo mi připomíná...křídlo. :-) . No, ale teď mě napadnul takovej off-topic. Když se tady objeví nové auto z asie,tak všichni začnou řikat "jo,to má čumák z golfa a zadek z A4"...Opravdu si myslíte (a ptám se s opravdovým zájmem), že ještě dneska platí, že Asie dělá auta tak, že kopčí evropu a ameriku? Že naopak se to neděje? Já myslím, že to doby už jsou fuč, a nějaké ty nápady se logicky sdílí (design je strašně problematická věc).
Jo jo, souhlas. PS. připomínají ti zadní světla a to křidýlko Carreru GT? Mě moc. To není výtka, ani mi to nijak nevadí, ale jen jestli si už nemusim jít pro brejle? ;-):-)