Novinky
0
10 válců v A6?!? To se mi líbí! 😉
No presne toto by ma ako majiteľa Lamba poriadne nasr.lo ;-\ Kupujem si snáď superšport kvôli tomu, že je to jedinečné. Neviem ako by sa to páčilo majiteľovi Modeny, keby motor z nej videl o nejaký čas v nejakom Punte 😄 mňa by osobne trafil šľak... :no:
...jako majitel Lamba bych to neresil! Stejne jako neresili majitele RR, ze jim zpiva temer stejny motor jako u BMW 7 a Range Roveru stejny diesel jako v BMW 3. 😉
Ja myslim, ze Range uz moor z BMW nema. Nevim to najisto, ale mam pocit, ze tam je ta nova 2,7 , ktera je FORD-PSA. Kdyby to nebyla pravda, tak sorry.
Proto jsem tam napsal minuly cas >😁
Aha ;-\ Klanim se az k zemi a omlouvam svoji neomluvitelnou tupost 😉
Budiz Ti odpusteno priteli >😁 ...mno, nemuselo by to byti tak spatne priblizovadlo, ze (ackoliv M5 je Monstrozni!)?
Cece, ja ti Audi nejak nemuzu prijit na chut. Posledni ranu jsem dostal na podzim pri zkusebnich jizdach s A6 3,2 quatro. Fakt dalnicni auto, vubec nezataci. Interier nebyl az tak spatny, ale to auto proste neni pro me. Ale zarucene to pojede jako dabel, o tom zadna. Pravdu mas, ze M5 ma poradny koule :yes:
Kdyz ja uz jsem zjistil, ze vlastne krome vyjimek vyzaduji od auta bezpecnost aktivni a pasivni (aktivni=brzdy a slusny motor na predjeti) a v zasade potrebuji rychlost v primce a pravda alespon trochu citlive rizeni...
Jiste, v tom se nijak nelisime. Ja jen, ze mi tohle splni i spousta jinych nez Audi😉 Jak rikam, auto nehanim, jen neni pro me.
Aha, uz chapu, bavis se o srdcovkach... >😁 tak tam jsem taky nekde jinde a to ve vsech segmentech.
Ani ne tak o uplnych srdcovkach, to bysme byli vazne nekde jinde😄 Spis o kompromisu, s cim jezdit a jeste si to trochu uzit😉
Tak s timhle klidne jezdit! Byt nejsem srdcem ctyrkruhak ani nahodou! 😉
Kdybych si nemohl vybrat a dostal OOOO jako sluzebak, tak nereknu vic nez "dekuji"😉 Je asi 1000 horsich veci, ktery bych si dokazal predstavit😄
No tak s motorem z Lamba to neni spatna volba, zvlast, kdyz uvazim, ze Audi nedela auta pro poteseni masochistu... 😉
Tak tenhle kousek je zajiste velmi slusny pocin! Ja mel na mysli normalni Audi😄Ja bych si stejne vystacil se starym znamym 4,2 V8 kompresor😉
..a vsaď se, že všichni a už i marketing to staví na tom, že A6 má motor z Lamba... OK... žádnej problém.. (je mi to jedno..), ale... 😄 opět to už začíná obehranou píseň... A6 má motor z Lamba ale Jag je už jen jiný Mondeo.... >😁 😄 nebo Range a Free jezdí zastaralý motory z BMW.. a 9-3 je vlastně jen Vectra s jinou kastlí... >😁 :no:
Jojo, mohu potvrdit, měl jsem s M5 silný zázitek na testovacím okruhu ve Frankfurtu. A to ještě nebyla v ser. výrobě. Nic "prasečtějšího" jsem v životě neviděl!!! Stejně jako tebe mě audi tolik nebere, i když tohle je velmi pěkná kárka. Ale to charisma a respekt z ni tak nezáří, v tom je dle mého názoru M5 nepřekonatelná! A ten zvuk, mňam !!! 😄
No ja nevim myslim si, že byste měli srovnávat srovnatelné M5 je vrchol 5 řady BMW ale vrchol A6 je RS6 a tam se teprve projeví markantnější změny ve vzhledu. Myslím si, že RS6 podle některých zdroju má mít 404KW a M5 ma 373 kW a na rozdíl od BMW tu vidim výhodu v pohonu quattro jak se správně píše v rodině máme A6 3.0 TDI quatrro tiptronick v paketu Sline a v dalších prvkách a pocit při vypnutí ESP a ASR na sněhu je nezapomenutelný a když si k tomu mužeš řadit pod volantem je to úžasný a adpativní pneumatický podvozek tomu dodáva individualitu každého nastavení a vůz se rychle mění s komfortního vozu na sportivní vůz tam se jedná o snížení podvozku o 2cm ztužení pérování a stuhnutí volantu pro lepší kontak s vozovkou. A pokud Tve pocity ze zkušební jízdy byli takové tak si myslím, že tento vůz při troše odvahy a sešláplím plynem na obyčejné okresce a perfektní dtržení(quattro a podvozek) v zatáčkách v komninaci s 17palcovími brzdami a v naše případě 18 kolech dokážeš mnoho! 😉
seslaplym, 17ti-palcovymi. Tady jde ovsem o zazitek z jizdy, o to, ze v zatacce ridis plynem a ridis Ty, ne elektronika...Asi tak... 😉
No ja myslím že o zážitek z jízdy se ti postarají u audi a to konkrétně s RS4, když už vervomocí chcete srovnávat s M5. Neříkam že M5 není srdcovka, ale podle testů je RS4 o něco víš a podle mého názoru i atraktivnější. Takže bych spíše porovnával s RS4 a nebo budoucí RS6. A říditelnosti si s quatrrem užiješ až až. A stou elektronikou natom BMW není o nic hůř 😉
Ja nerikam, ze to auto nemuze nekomu vyhovovat! Me vsak nikoliv. V primem porovnani s BMW5 u me propadlo. A to me BMW nijak nebere. Kazdemu co jeho jest. 17" brzdy? To jako prumer kotoucu?
Jo průměr kotoučů jo a za ty češtinské chyby se omlouvám. Psal jsem to rychle a trošku pod tlakem. Jo a elektronika v zatáčkách to jest pohon quattro diký přerozdělování točivého mementu na jednotlivá kola dodává stabilitu vozu a dovolí tak řidičovi mnohem víc než klasické dvojkolky!
To mas 17" kotouce a 18" kola? Jak se s tim jezdi?
Uplne normalne, ja mam 15" kola a vezl jsem na sedacce 15" palcovy kotouc do brusky >😁
Omlouvam se >😁 >😁 >😁
Me se neomlouvej, nemas proc😄 Me to prijde divny, rozdil 1" mezi kotoucem a rafkem. A protoze predpokladam, ze ma obuty nejaky low profile pneu, tak mi to spis nez jako parametry kol od auta pripada jako kola z Pendolina😉 Proste me to zajima😉
Seriově se dodávají 16" palcové kotouče i k 18" kolcovým kolům pokud, ale máš paket Sline tak se jedná o zvědšení kotoučů na 17" palců a nevidím problém v tom, že brzdy(kotouče) nemají stejný průměr jako kola tím chces říct ,že když má někdo originál 17" palcová kola ,že když potom třeba v zimě na to hodí 16" palcová kola tak se to kolo tam třeba nevejde? :-!
Ne, ne, asi si nerozumime. Zda se mi to jen jako velky prumer. A take maly rozdil mezi prumerem kotouce a rafku. To je vsechno. Nevim, jak to u Audi delaji, proto se ptam.
Na zimu máme 17" palcoá kola= 225/50/17 a leto 18" palcová kola= 245/40/18! Z Audi ceníku:
Sportovní paket S line –
paket obsahuje sportovní podvozek S line; hliníková litá kola v 5ramenném designu, velikost 8Jx18,
s pneumatikami 245/40 R 18; nápis 17palcové kotouče brzd (pro modely 132 kW, 165 kW, 188 kW a 246 kW); To je vypis jenom část obsahu S line!
Sportovní paket S line –
paket obsahuje sportovní podvozek S line; hliníková litá kola v 5ramenném designu, velikost 8Jx18,
s pneumatikami 245/40 R 18; nápis 17palcové kotouče brzd (pro modely 132 kW, 165 kW, 188 kW a 246 kW); To je vypis jenom část obsahu S line!
Jsi jednicka! Mas to v maliku! Je to tak! :yes:
To máte jako na autě brzdový kotouče o průměru 430 mm ??? Jen tak pro příklad - M5 99 rok má kotouče 345 mm a musí krotit 400 koníků. Takže u Audi dávají k 3.0 TDi 430 mm. Hmmm.... :yes:
No ono S6 neni tak docela Punto, je to nemecky supersedan. Pochybuji, ze nejaky majitel Lamba bude nasr*ny zrovna kvuli tomuhle. A navic je to z marketingoveho hlediska proste velmi logicky krok.
1) Proc utracet penize za vyvoj noveho silneho V10, kdyz uz jeden mame (ten z Galladra je tak jako tak od Audi)?
2) Motor z Galladra je lakadlo na ty, kteri si lambo nemuzou dovolit (at uz financne, nebo proste potrebuji velke auto), takze se tim zvednou prodeje S6 a pochybuji, ze to nejak zhorsi prodeje Galladra.
1) Proc utracet penize za vyvoj noveho silneho V10, kdyz uz jeden mame (ten z Galladra je tak jako tak od Audi)?
2) Motor z Galladra je lakadlo na ty, kteri si lambo nemuzou dovolit (at uz financne, nebo proste potrebuji velke auto), takze se tim zvednou prodeje S6 a pochybuji, ze to nejak zhorsi prodeje Galladra.
Chápem to, ale napriek tomu to vo mne vyvoláva "kyslý xicht" ;-\
"Kúpil som si Lambo, machroval som s tým pol roka a potom ten motor mi narvali do kombíka..." resp. veta typu "kúpil som si kombík, ktorý má presne taký motor jak Tvoje Lambo..."
"Kúpil som si Lambo, machroval som s tým pol roka a potom ten motor mi narvali do kombíka..." resp. veta typu "kúpil som si kombík, ktorý má presne taký motor jak Tvoje Lambo..."
Mozem ta ubezpecit, ze ako majitelovi Lamba, mi je uplne jedno, co za motor ma S6 . Parametre a jazdne vlastvosti sa Gallardu nepriblizuju, auto je urcene pre iny segment a nikdy nebude jazdit ako supersport, ktory bol na to vyvinuty. S6 je podstatne vacsie s vyssie polozenym taziskom, takze aj ked prejde upravou tuning firiem, nec to na tom nezmeni a tym padom aj jazdne vlastnosti budu mierne vzdialene Gallardu.
A este jeden podstatny fakt - ak niekde prides na gallarde bude kazdemu jasne, ze prislo nieco nezvycajne. Ak tam prides na S6, bude to "len" silnejsie audi. 😒
A este jeden podstatny fakt - ak niekde prides na gallarde bude kazdemu jasne, ze prislo nieco nezvycajne. Ak tam prides na S6, bude to "len" silnejsie audi. 😒
Ten nadpis u clanku je docela zavadejici, neb motor v Lambu pochazi z Audi 😉
do toho bych klidně šel 😉 to jsem zvědavý na RS6 kolik tomu dají koníků 😄 ale radši bych kombíka kdyby dle článku neměl stovku za 6.2s což je na úrovni 4.2V8
Dost dobry.Skoda ze se letos nejedou v Brne DTMka.Ale slyseli jste o tom ze se u nas jede WTCC!!!! To je neco,aspon doufam ze pro verejnost zpristupni padock.A potom pujdu na FIA GT a nsnad se u nas pojedou A1 GP. To by bylo vubec nejlepsi. :yes:
Tak podle mě to je férovej wojeb Lamborghini by Audi. V nějakém příspěvku jsem četl, "že je to stejně motor Audi, tak proč ho nepoužít". O tom bych si dovolil pochybovat, protože pánové konstruktéři u Audi dřív (před akvizicí Lamb.) vůbec nebyli schopní (nebo možná nechtěli, ale věřím spíš tomu prvnímu) vyrobit výkonný motor bez použití turba, nebo radši pro jistotu dvou. A od jisté doby jim to najednou poměrně jde (např. S4), takže bych tento motor spíš přisuzoval hošanům z Lamb. Dále někdo namítal, že u BMW používají svůj motor v RR. Ano, část pravdy na tom bude, ale ten motor je "řádně překopanej" (rád bych na to slyšel tvůj názor Marko - ó věčný náš to informátore), což se o tomhle říct nedá. A do třetice, tentokrát všeho zlého, ty lyšty na dveřích jsou hrůza, která se vyskytuje na více IMHO-rádobysportovních Audi. Takže prostě a jednoduše - BMW Power Forever roxxxxx...
1. V cem vidis problem s pouzitim turba, proc ti nevadi u turbodieselu BMW? (navic jsem zaslechl,ze tato znacka ma v blizke budoucnosti prijit s benzinovymi turbomotory)
2.Nevim, co bylo na R6 od BMW, ktery donedavna davali do RR, tak "radne prekopaneho"? 😲
3.BMW je O.K., ale proc nadavas na AUDI? Nechapu... 😲
2.Nevim, co bylo na R6 od BMW, ktery donedavna davali do RR, tak "radne prekopaneho"? 😲
3.BMW je O.K., ale proc nadavas na AUDI? Nechapu... 😲
1. Neřekl jsem, že vidím problém v použití turba. Řekl jsem, že Audi do nedávna nemělo konkurenceschopnej atmosférickej motor, kterej je prostě pro "závodní vyžití, pocit" lepší. Zaslechl jsi správně, očekává se x35i se stejnou technologií jako x35d tedy Twin-Turbo (malý+velký). 2.IMHO Pochybuju že v RR byl někdy šetiválec! >😁 3.Nenadával jsem, "hrůza" a "rádobysportovní" IMHO není nadávka.
Neboj, ja poznam rozdil mezi biturbo a twinturbo 😉
Podle MNE je v RR i RRS sestivalec (dieselovy) i v soucasne dobe! >😒]
Podle MNE je v RR i RRS sestivalec (dieselovy) i v soucasne dobe! >😒]
Tak a jsme u jádra pudla... Myslel jsem RR jako Rolls-Royce a ne jako Range Rover 😄 Pro motůrek do Phantoma posloužil jako základ V12 od BMW, který si berou do parády hošani z Anglie a nenechají na něm "šroubek" suchej. Land Rover už pod BMW není, nýbrž pod Fordem. V posledním Rangi před faceliftem byla V8 4,4 by BMW, to nepopírám.
Co ja uz videl zoufalych BMW na snehove brecce, tuhle jsem si to i vyfotil, jak Favorit predjizdi u Vyskova na dalnici BMW 3 coupe...jelo svoje max na snehu, v kolejich...40 km/hod.
a 90 % v roku je sneh, kupovať auto podla toho že v snehu zapadne, no neviem, a pohon zadných kol maj aj Merc,a tak dalej
jezdil jsem S klasse, E klasse, pohon na zadek je pro nase klima dost limitujici, to ze Merc, BMW delaji 4x4 jen potvrzuje, ze jim ten pohohon na zadni uz nestaci.
Naprosto nesouhlasím!! Jezdím s vozy BMW asi 7let a NIKDY se mi nestalo, že bych někam nevyjel. Pravidelně jezdím do Deštný a pokaždý tam úplně v pohodě dojedu. Stačí mít kvalitní zimní obutí. To je alfa a omega jízdy na sněhu a ledu.
Dojet je dulezite...ale dojet po dalnici 80kmh pres Vysocinu, protoze silnicari nezvladaji snih...to je docela blby...v BMW dvoukolce >😒]
Alfa a omega jizdy na snehu a ledu je kvalitni ctyrkolka s kvalitnim zimnim obutim...pak totiz nemusis jet 80kmh tam kde AUDI frci 120kmh. 😉
Alfa a omega jizdy na snehu a ledu je kvalitni ctyrkolka s kvalitnim zimnim obutim...pak totiz nemusis jet 80kmh tam kde AUDI frci 120kmh. 😉
..ale všichni víme, kde hledat hodně kvalitní čtyřkolku... žejo... a Audi to není.... 😉
Jo, jo, vsichni si to frci, nikdo nepremysli a kdyz pak najede va 120 na ledovou plotnu, tak to zarucene neodsere sam 😒
Teď mi trochu nejde k chuti, ale jak ho uvidím na obyčejných českých cestách a uslyším "ho", tak se z toho poseru, to je jasný... :yes:
na to, ze se ma jednat o specialni sportovni verzi se moc kluci nepredvedli. Az vyjede faceliftovana Eklassa s 5,5 V8, ktera zrychli na 100 tesne nad 5 sekund tak budou mit trochu problem s marketingem. To verze E63 bude trochu jiny kafe. Navic s tim pouzitim motoru V10. U Audi se jedna o pouhou z nouzi ctnost, kdy ten motor udelali pro Lambo a asi zjistili, ze jim to horko tezko pokryje naklady, tak tedka ho budou soupat kde se da. U BMW to udelali z duvodu zkusenosti z F1 a mit neco extra. Jedinou vyhodou V10 je to, ze to ma vice valcu nez V8 a da se to marketingove pouzit, jinac je V8 naprosto rovnoceny a jeste mene tezky. Jen pro upozorneni novy motor AMG 6,2 vazi pod 200 kg, coz pro srovnani s motorem pro M5, ktery vazi 241 kg je vyznamny rozdil.
Udaje o vaze motoru jsou s prevodovkami, nebo bez? Ono totiz BMW pouziva na bloky horcik, takze udaje o 20% vyssi hmotnosti oproti M-B jsou dle meho nazoru scestne! 😉
Audi S6 nie je konkurencia pre M5 tak ako ani stará S6 s V8 nebola konkurenciou pre starú M5. Síce neviem, či majú schopnosť vyrobyť motor s výkonom cez 500 koní, to budem vedieť až predstavia RS6, ale ich cieľom nebolo spraviť supersedan. Aj pri S8 s V10 aj pri S6 s V10 chceli len rýchlejší sedan než ich V8 verzie (A8 s W12 je asi tak rýchla ako S8 s V10) s trocha vyšším imidžom. Okrem novej RS4 audini nikdy neboli autami pre ozajstných vodičov. A ku tým motorom - V8 z RS4 je odvodeným motorom zo špeciálu na Le Mans, a V10 spravili o základu maníci od audi, ľudia z lamborghini robili "len" sacie potrubie, výfuk a riadiacu elektroniku. Abe V10 aj z galarda aj z S6/S8 sa vyrábajú u lamborghini. Mimo to audi uz vydolovalo pri RS6+ 450 koní z 4,2l V8bt, tak si myslým, že pre nich problém s dosiahnutím výkonu ak chcú.
Myslis, ze ho budou preplnovat??? Pokud ne, tak jsou silne limitovani prave atmosferickym plnenim a odhaduji, ze se budou schopni dostat max. na 550PS, coz neudelaji, nebot by pote pouha RS6 byla silnejsi nez Gallardo, co ty na to? 😉
Koukám na obrázek a má to nějaké zajímavé několikabodové mlhovky, pokud to jsou mlhovky, nebo světla pro denní svícení? Nevíte někdo?
Bré odpoledne pánové,
tak koukám jak tu hezky kvete debatka. Chci říci již jen to co bylo řečeno - proč řešit problematiku společných pohonných jednotek, když se přitom jedná o dva zcela odlišné modely aut (Lambo x Audi)?? A pak k těm srovnáváním - od řady A6 tohle není poslední slovo. RS6 dorazí později a pak se ukáže, kdo je pravým králem vyšší střední - jestli E 55 AMG, nebo M5, anebo RS6... 😉 Nechme se překvapit a pak suďme. S6 je skutečně výkonným sedanem. RS6 bude supersport v civilním hávu - takovej vlk v rouše beránčím :yes: :yes: 😉
tak koukám jak tu hezky kvete debatka. Chci říci již jen to co bylo řečeno - proč řešit problematiku společných pohonných jednotek, když se přitom jedná o dva zcela odlišné modely aut (Lambo x Audi)?? A pak k těm srovnáváním - od řady A6 tohle není poslední slovo. RS6 dorazí později a pak se ukáže, kdo je pravým králem vyšší střední - jestli E 55 AMG, nebo M5, anebo RS6... 😉 Nechme se překvapit a pak suďme. S6 je skutečně výkonným sedanem. RS6 bude supersport v civilním hávu - takovej vlk v rouše beránčím :yes: :yes: 😉
disponuje 515 ps bez turba,takže uvidíme co ještě udělaj kucí ve Stuttgartu :yes:
kluci v AMG pracuji na V8 6,0 biturbo s vykonem pres 600 koni a tocivym momentem pres 800NM. Pravdepodobne nahradi S65 tak do dvou let.
Karolínko a ona už moucha jezdí s 63 od AMG??? To je mi novina. Pokud vím, špičková varianta je MB E 55 AMG. 😐
...bréj... moc teda nechápu, k čemu..(třeba tobě) je ta soutěž o "krále vyšší střední"....?? ;-\
Mergl je poruchovej až hanba,Audi neskutečně nudný!Možná BMW za něco stojí,ale...Spoluobčané netruchlete!Přichází nový Lexus LS,IS a GS!Lexus rules the world!
yo, my man! :yes: chalani co pisu o tom, ake je audi a6 skvele, asi nesedeli v novom Lexuse GS430...uz si zazil, aby pri 200 km/h v aute (kt. zvladne stovku za 6 s.) bolo pocut len aerodynamicky hluk pneumatik? nie? prevez sa s Lexusim GS430...o nedostiznej kvalite vypracovania (z hladiska audiny) vratane vsemoznych fines a vychytavok nehovoriac...
zažil... a Lexus to nebyl.... a taky jsem zažil plno jiných věcí.... a v lexusu to nebylo... a to mě tak napadá,.... že to bylo.... UNO.. 😄 a tenkrát... no ale to sem nepatří... až po 10.. >😁 byste mi pak zase nadávali... >😁 (krom matesa.. teda.. 😉 ) >😁 😉
Bude RS6? 😲 Díky >{MeSiL}
Tak tomuhle říkám auto.... Víš co to musí bejt za požitek, když máš celou rodinu v autě, v kufru ledničku a na střeše box na lyže a na semaforech vedle tebe trojkovej golf s 20 spojlerama atd atd. Každej to asi zná. Padne zelená, 1,2,3 a jsi tam, kde nikdy bejt nechceš. V *.... On už tě nikdy v životě neuvidí, ani dalekohledem. A už kvůli tomuhle pocitu bych si tohle auto klidně koupil.
tohle je teda pěkná podpásovka pro ty co kupujou AUDI S8, proč dávaj stejnej motor do S6? potom ať daj do S8 V12 z Murcielaga, tohle je prostě špatnej marketingovej tah.
vůbec nechápu, co tady příznivci MB a BMW propagujou. Mám 500k a na co mi jsou, když pořád hrabu..?? Dej si 500k bez těch všech systémů co tam máte.. potom házejte machry. Kdo z Vás řídil 300/400/500 k jenom s ABS?? A že máš dobrý pneu a máš vyhráno... ha, ha, ha. Tohle snad ani není možný... Taky žeru to vaše projíždění zatáčky s plynem u zadního náhonu...Dej si tu práci sežeň si zadohraba, předohraba a čtyřkolo.. stejný výkony, stejnou váhu...spočítej čas...na co mi je zadek, a smykový frajeřinky... Každej ví, že nejbezpečnější pohon je 4x4. To, že se roztočíte * na vozovce je pro Vás radost a zážitek...?? Snad je radost, když projedeš a hlavně dojedeš...proč asi na dálnicích jezdí všichni max 90/100 a čtyřkolky jedou 130..proč na Vysočině stojíš se čtyřkolkou a musíš stát, protože blbeček se zadohrabem stojí před Tebou a klouže ..?? nevím na co jsou výkony 300/400/500 k když stejně nejsou efektivně předávaný na vozovku.. ať máš 4x4 nebo předek, zadek...je ti to nanic... pneumatiky smažíš všude... kdo asi a proč vynalezl ESP?! Jo a ještě něco k těm BMW a MB..... prodeje letos ... :no: tak je asi vidět co lidi bere... pokud z 1000 lidí v kategorii luxus si skoro 600 koupí něco jiného jenom ne BMW a MB ... pak je to většina... A na víc máte pravdu zastánci japonských vozů....ten klid nad 200 je opravdu omračující. navíc kvalita je opravdu vyšší... A prodej celosvětově tomu dává za pravdu!!
a co 8-12V za predni napravou a pohon zadnich kol pres transaxle a prevodovku s rozvodovkou az za zadni napravou... V Italii tomu rikaji "Rimozione Classica" a troufnu si tvrdit ze NA SUCHU je to (krome motoru pred zadni napravou vhodneho predevsim pro supersporty) varianta zajistujici idealni rozlozeni hmotnosti (a taky nizsi celkovou hmotnost soustavy a absenci homokynetickych kloubu vpredu...) a poskytujici nejlepsi kontrolu, predvidatelnost a zaroven skvele jizdni zazitky. Kdyz se to umi tak klidne i bez ESP a podobnych "omezovacu zabavy" Jo je pravda, ze za snizene adheze na 4x4 nic nema... Ale taky zalezi jake 4x4. Subaru, nove BMW a Alfa 4x4 super, Audi s torsenem dobre, ale haldex nebrat - ten neni na sport ale do snehu a bahna!
tvoje sny u vystřiženejch fotek ze Speedu nejsou to pravý k diskuzi tady. Essesant, ten si to navíc honí všema čtyřma a zásadně ne na šotolině... asi lítá se čtyřkolkou po dvou do zatáček mezi Prahou a Kolínem... Takže, brácho, konečně už pochop, že tyhle auta se nedělaj proto, abys s nima vyzkoušel na semaforech, jak ti to roštuje... tyhle auta se dělaj pro prachatý lidi, co chtěj mít rezervu... i ve výkonu. Znáš to sám, jedeš na doraz... čekáš na vejplatu jak teplý zamílovaný na zákon... a když ti ji daj, připadáš si tejden jako Onasis... jenomže jen tejden... protože nemáš rezervu... Tak pochop, že jsou tu lidi, co tyhle pocity zažívaj permanentně. A těm lidem se musí něco nabídnout. Logan v plný palbě to ale asi nebude, viď. No, tak se musí nabídnout dokonalá kastle s dokonalým setrvačníkem. A to AUDI jistojistě má... Tak vem něco přes dva melouny a kup si to... poznáš to pak sám... výkon tě na silnici paradoxně zklidní... už nebudeš potřebovat krvežíznivý boje v plný tří v dlouhým táhlým... když budeš chtít, tak během pár vteřin předjedeš koho budeš chtít a kdy budeš chtít. Jenže brácho... ty nebudeš chtít... tobě to bude šumafuk... Protože jde jen o ten pocit, že můžeš... a ten, věř mi, vydá za hodně. Jenže tohle ty nikdy asi nepochopíš... Víš vůbec za kolik by sis moh do svý šedesátikoňový bazaršunky koupit plnou? Nevíš... zato víš přesně, kolik můžeš vzít za dvěstě, viď... Tak víš co, tyhle články přeskakuj... je to v tvém zájmu... věř tomu... tohle je svět, brácho, kterej ti nepatří... A chceš-li, tak skrzevá klíčovou dírku sleduj cvrkot... a šoupej nohama... Vím, je to kruté..., ale je to tak. P.S. BRAVO AUDI :yes: :yes:
Čaues GTI, no ty ses chlape zase rozjel... >😁 Jak se vůbec vede?? Dlouho ses tu neobjevil - nezklátila Tě snad nějaká choroba anebo přehršel práce?? Ostatně jsem tu od tebe neslyšel pořádnou ódu na tohodle zupa-sedana 😉 Copak je?? Apropos o RS6 nemáš nějaké info??