V cíli osmé etapy dakarské rally, která vedla z Ataru do Nuakšottu v Mauritánii, byl nejrychlejší Firdaus Kabirov na Kamazu, který těsně porazil Hanse Staceyho z Holandska, který jede s vozem MAN.
Ale zas novy Ford Edge je tiez "krabica" - ale velmi pekna. FX je zas urcite dalej ako Enclave. FX je vynimocny v tom, ze sa na nom podarilo aplikovat tzv. biodesign (to je taky "svaty gral" designerov). Enclave je sice pekny..ale v takom tom "beznom" slova zmysle.
Že se vám do toho motám. Podle mě je to typické japonské coupé. Přesně takové jaké nečekáš, že uhňácaj v Evropě nebo v US. Fakt, pro mě to má velkou cenu. Prostě Japonec jak vyšitej :yes: I když z tohohle úhlu v té zadní části vidím dost z 350Z...
No, tak zrovna Volvo SUV mě přijde, že se taky nepovedlo. Ale Infi FX jasně ukazuje, že to jde i jinak. A teď ho všichni pajcujou. Prostě to JDE. "Jen" to chce mít nápad. Tady u toho se mi líbí jen ty "falešné" druhé hrany blatníků, jak postupují až do dveří. Jinak na to můžeš plácnout jakékoliv logo, třeba tu Mazdu. "Nevidím" (speciální uvozovky pro Micka) ;-) rozdíl. Nudaaaaa
COUPE...ano, ten pozdlzny rez je velmi rusivy. Je dokonca mozne, ze uplne nici celkovy dojem. Inak, moc to auto neriesim, pretoze to je take "tuctove". Ten Buick: paci sa mi to preto, ze sa design prvykrat u Buicku posunul od klasickeho k modernemu... (Lones prepaci ;-) ). Inak aj tu asi bude treba cakat na seriove auto - tu su vsetky detaily robene na dojem. Ked to "zoschne" do seriovky, mozno to uz taky dojem robit nebude...
COUPE... buďto to umíš, a boucháš kastle u Astona... nebo různě Astona kopíruješ a splácáváš tvary a neumíš tomu dát jednotící linii. Je to jen těžké, maska bez jiskry a pak - symetrie podle podélné osy se zvýrazněním špicí... no to by snad naudělal ani začátečník... Ten tereňáček ma nakrčenej čumák... nic k zapamatování...
Asi... Mě to přijde ani kočka ani pes.. Z toho pohledu co si dal, tak mi světlo dost připomíná 5er, a předek jako by se snažil parodovat MB, stejně tak jako to dělala ta jedna generaci předtím (nevím jestli ta co je ještě teď, ale ty určitě výš co myslím), na druhou stranu v té přídi cítím navázání právě na tu generaci...
Všechny americký retra se mi líběj, to Camaro je fakt o něco přitažlivější, ale!!! Jestli to ztratí v sérii tolik co Mustang, tak to bude pro mě stejná votrava...
Mě se líbí akorát Tahoe a ten Saleen.. Ten Suburban je pěknej, takhle si představuju masku... A jakej je vůbec rozdíl mezi Suburban a Tahoe... mimo toho, že Tahoe je stříbrnej a Suburban modrej ;-) >:D >:D ???
:-) Uz som to tusim niekde videl. Asi tak mesiac dozadu... >:D Btw. to auto je nadhera - kandiduje na najkrajsi koncept v Detroite :yes: Jediny, kto by ho mohol ohrozit by bol iba iny koncept od GM. Ale vzhladom k tomu, ze to vyzera, ze uz bude iba predseriovy koncept od SUV Buick Enclave - nic taker necakam...
Celý svět kromě Evropy si libuje v bílých autech. Takže divní nejsou amíci ale ojropíci. >:D Jinak rozdíl mezi bílou perletí a jinýma luxusníma bílýma oproti dodávkoidní bílý z fota nepoznáš, to chce realitu. Takový bílý Cadillac, to je nádhera, v šeru doslova září. Fotky Escalade jsou supr. :yes: Suburban taky ujde. Jinak to s tím počasím jsem moc nepochopil, jak to myslíš, ale rozhodně třeba na středozápadě USA vypadá počasí a krajina mnohem víc jako v UAE než třeba jako v ČR. :-) Měl bych pár příběhů o sámošce uprostřed pouště, s ohlodanou bizoní lebkou a pick-upem, ale ZZmu to nedělá dobře. >:D >:-[]
Spravit sám si je můžeš vždy, ale ostatní ti je tam většinou spravěj dřív ;-\ Já to ale myslel co se týče čistoty. Ten bordel na silnicích a kolem nich je tu strašnej :-(
Jo, ty jsi na ty kombíky... Mě nějak neštimujou tyhle kola.. K žádný barvě, co mi na nich vadí je asi to, jak maj širokej paprsek/loukoť a pak zase prázdněj prostor. Trochu mi i připomínaj jeden model co je k vidění na Superbu. Já bych k týhle barvě volil asi tyhle [odkaz]
Máš recht... ;-\ To je dost na ovno.. Za prvý bych to čekal už z principu, přece nejsme za komunismu, aby mi přidělili co se jim zdá a za druhý a to mě sere ještě víc než celý kola je ten interiér... Přesnej opak.. Elegantní, jednobarevnej je u tý nej"horší" verze, kdežto u nejdražší je ta příšernost stříbrná na volantu a ty jednotlivý panely jsou zasazený v tý šedý... Jako pro zákazníka naprosto nepřípustný.. Škoda, Saab si sám kope hrob..
No jo, ta Inuška je fakt zupa >:D >:-[] >:-[] >:-[] , takovou bych chtěl jednou tchýni.. >:D >:D >:-[] >:-[] Hlavně rakušáci, potažmo němci, hrající si na kovboje, to je :-(:no::no:8-s No hezkej kroužek to maj... 8-s
Ba ne... Koukni se na to ještě jednou, tyhle jsou asi dalším pokračováním těch kol, Postrádají to rozšíření u ráfku... Tady jsou to dvě trojhvězdy přes sebe, jedna širší druhá užší, kdežto nahoře u toho tvýho jsou to tři takový tvary, který se protínají... Ale u toho černýho jsem dal kola, který zřejmě odpovídají těm, co jsou u toho tvýho šedometalickýho, možná nejsou tak ošklivý, chtělo by to živě... ;-)
Hm, ten interiér závisí na stupni výbavy. Čím vyšší stupeň, tím víc stříbrné ;-\ :no: BTW na to zelený jsi hodil ta kola, co jsem o nich nahoře říkal, že jsou super >:-[]:yes:
Výroba prodejní série 2007: Escalade: 17.ledna 2006, EXT: 1.května 2006, ESV: 8.května 2006. Takže prodej bude velmi záhy. V USA si z toho dělají legraci, že modelový rok 2006 bude sběratelská rarita. >:D Objednávat klasický Escalade jde už od 17.11.2005 a EXT a ESV si můžeš zamluvit od 23.března 2006.
Jo nejdou, ale jdou, oni mají každou konfiguraci jako JPG a ty jen měněj, já myslel, že je to Flash... To je dobře že ne.. Takhle bych si zkomponoval to zelený... [odkaz] Takhle případně to černý.. [odkaz] .... interiér asi takhle [odkaz] možná i takhle [odkaz]
No mě právě možná tolik u tohohle auta ty elegantní barvy tolik nejdou, protože to auto samo o sobě elegantní vlastně není, nebo je, ale svou specifickou cestou, ke který mě osobně tolik tyhle barvy moc nejdou, zejména teda černá, potažmo ta tmavě modrá co jsi nahoře ukazoval..
Neprovokuj... ;-) Jasně tohle je je od sluníčka, ale tu fotku co jsem sem dal já, tam je to nějakej neon, nebo spíš asi diody zakrytý nějakým světlorozptylujícím plastem..
Tak koukám na stránky Saabu v Reichu... Docela by mě zajímala ta světle zelená ve skutečnosti... Škoda že nejdou expedovat jednotlivý konfigurace jako JPG..
Re: 2005 USA - Luxusní Coupé-Cabrio (pevná skládací střecha)
Hlavní problém XLR je, že bojuje v segmentu, kde nakupují snobové a ti upřednostňují importy. SRX je zase ve velmi nadupané třídě, kde je úspěch velmi nejistý. Předražený rozhodně není.
Mno EXT jsem započítával pod Escalade a je to u full-size luxusních SUV, už jsem to tu před pár dnima vyvěšoval, ale pro tebe: Cadillac Escalade,EXT,ESV: 51,144(62,250)/4,331(7,453) / Lincoln Navigator: 25,844(36,398)/2,664(4,280) / Infiniti QX: 14,711(13,136)/1,487(1,993) / Lexus LX: 8,555(9,846)/947(1,415). Lincoln Mark LT je taková mrcha nezařaditelná, ale asi sem ho měl nacpat pod ty full-size pick-upy, i když těm ostatním cenou, výbavou ani číslama prodejů nemá konkurovat: Mark LT: 10,274(0)/1,779(0)
Dempsey měl Mergla. Taky cabrio. Předchůdce ňákýho SL. Ale pamatuju si jeden díl, kde s Jagem projížděl uličkou, že mu zbývalo asi 5 cm od každého zrcátka a pak probourali výlohu zlatnictví a vykradli to tam >:-[]:yes: PS: Byl infiltrovanej ;-)
Myslíš, že to zelenomodrý světlo všude kolem palubky, ve dveřích je barva?? No otázka je, jestli to teda jde nazvat podsvícením, ale myslel jsem, že jsi pochopil, co jsem myslel.
Hehe ;-) Tak já ti sem hodím fotku Fordu F150 a ty takhle do mě >:-[] Noooo, dobrá dobrá :-) PS: Nelíbí se mi žádný ty humusárny stylu "tsétsé" :no: Jedinou výjimkou byl Ford Escort, kterej měla Makepeacová ;-):yes: Ale tam šlo o cabrio s plátěnou střechou. Mně tyhle skládačky přijdou hnusný všechny. Jedině to SL vypadá dobře se zataženou střechou. Jinak je to vždy takovej bastl neestetickej. 8-s
Aha >:D >:D:yes::yes: , já jsem takovej materialista, tak jezdím MHD ;-) >:D No jo, u Fordu GT si se do toho pustil zvostra... Tentokrát jsem to opravdu pochopil špatně, tak sorry.. ;-):yes:
Fakt?? To ale je hodně tmavě modrá. Ani když jsem dal Brightness na 100 tak nic. Máš pravdu, že na tom prvním sloupku to trochu modrý je.. No nevím, tak jedině naživo, ale podle fotek bych vybral tu šedou(s hnědozeleným) nádechem... Pokud bych si nevybral nějakou jinou barvu z nabídky.. ;-)
U Fordu GT to bylo. Příště dám to "bída" do uvozovek. Pro mě je to, co se týče výběru bída, rozuměj mizerná nabídka, kapiš? Trochu důvtipu ;-) Bída není vždy jen spojená s materiální hodnotou...
Ti dám bídy... Co nabízí francouzská provenience v téhle třídě??? Nic, nula, Zilch... Renault, tak silnej, že mi už si s matesem a yaroukhem vaříme odvar z vraního oka a oni mimo toho "lidovýho" Megane CC nejsou schopný postavit pořádnej sport... A to furt cpou, že vyhráli formuli...
Tak mě osobně se nelíbí ani jedny... Ta první jsou velice nápaditá, ale nelíbí se mi ta rozšiřující se hmota poblíž ráfku a ty druhý mi, pokud se to dá z toho úhlu vůbec posoudit, přijdou takový obyč, jakoby ani nebyly tovární...
A co mě fakt hooooodně bere, jsou ta dokonalá kola!!! [odkaz] Vůbec tenhle Saabek by mi slušel. Krásné kombi. I ta barva jde. Tahle je ale snad ještě lepší [odkaz] To bych musel hodně váhat. Každá má něco do sebe a to auto vždy ladí do trochu jiného kabátu :yes:
Takže pozpátku, ten mezistupeň se mi nelíbí.. A ty dva nahoře, ta druhá fotka, počítám, že o něco modernější verze, to už taky není ono, nelíbí se mi ty stříbrný části, ani ten šedej plast. Ale ta první [odkaz] - to je :yes::yes::yes: - nádhera... :-) >:D >:D:yes::yes: Hlavně to krásný zelený diodování!! Strašně moc mi to připomíná řešení jedný hi-fi firmy, akorát nevím který teď.. Možná HarmannKardon, to těmi knoflíky, ale ještě i jiný.. Musel bych to najít nebo tak... Jdu jíst :-);-)
Re: 2005 USA - Luxusní Coupé-Cabrio (pevná skládací střecha)
Tak to je jasný v týhle třídě je SL pro mě jasnej kůň... Spíš nechápu umístění L SC... kdysi jsem ho měl chvíli rád, než jsem pochopil, že to je dost bezpáteřní auto.. Druhej by mohl být spíš ten Cadillac, je domácí a vypadá mnohem originálněji. Ale i tak mám pocit, že jak SC tak XLR jsou menší auta.. Spíš takový sporťáčky, kdežto SL chápu jako GT, ale protože škatulky jsou stejně platný jako v hudbě, tak je to fuk.. ;-)
Tak pokud máš automatickou klimu, která by měla udržovat zvolenou teplotu v interiéru a sama regulovat optimální přísun vzduchu, tak to nějak aktuální teplotu uvnitř zjišťovat musí. Co vím, tak tam těch čidel bývá víc (palubka / u nohou / zadní sedadla apod.)
2005 USA - Luxusní Coupé-Cabrio (pevná skládací střecha)
Vrcholně snobský segment, malé prodeje, ale mít tu zástupce je prestižní záležitostí. Rok2005(2004)/Prosinec2005(2004): Mercedes SL: 10,080(12,885)/1,098(1,081) / Lexus SC: 8,360(9,708)/827(829) / Cadillac XLR: 3,730(3,665)/264(342). [odkaz] | [odkaz] | [odkaz]
V současnosti ta palubka vypadá takto: [odkaz] /// [odkaz] To se mi už ale moc nelíbí. Není to už tolik technicistní. Jinak mezi tímto novým a tím, co jsem linkoval předtím, byl ještě jeden mezistupeň...
Nevím, pořád mi na těch interiérech něco nesedí... Líbilo by se mi to podle konceptu 9-X, akorát ten válec s přístroji bych vyměnil za ovál, tedy ne úplnej, já nevim, jak správně geometricky se ten tvar co myslím jmenuje... Rozepíšu to asi takhle, z půdorysu by to byl obdelník, ktrý by místo svých kratších stran měl půlkruh... Kapišto doufám.. :-);-)
No kontrast to je, ale je to teda takový... No čekal bych u Saabu větší, ale specifický luxus.. I tohle může mít dost zásadní vliv na prodeje aut, což by mělo Saab jako automobilku zajímat...
Přesně, tohle tě sejme, přitom je to ergonomicky dokonalý a za jízdy se v tom fakt neutopíš... je to velká klasa... Na přístrojovce je malej otvůrek s malilinkým větráčkem, kterej nasává dovnitř vzduch z interieru k čidlu teploty, aby klimačka správně dávkovala a to čidlo je utopené, aby nebylo ovlivněno slunečními paprsky...
Ale né, já jen nechápu, proč tak nutně musí mít každý nový auto v US, případně japonců pro US tolik chromu na masce a pak nic... U těch některých SUVek je to přímo do očí bijící...
Mě na tom fascinuje, jak je to na první pohled straaaaašně nepřehledný. Letecký průmysl mě vždy bavil :yes: Je to absolutní kontrast k německým palubkám...
To potěší Toma, Toyota připravila Ranger o prvenství a Chevrolet ho odsunul dokonce na třetí místo. Rok 2005(2004)/prosinec 2005(2004):Toyota Tacoma: 168,831(152,933)/15,353(11,555) / Chevrolet Colorado: 128,359(117,475)/8,828(12,726) / Ford Ranger: 120,958(156,322)/8,434(8,670) / Dodge Dakota: 104,051(105,614)/7,309(7,721) / Nissan Frontier: 72,447(66,690)/8,846(6,207) / GMC Canyon: 34,845(27,193)/2,322(3,288) / Mazda B-series: 5,872(10,266)/412(661)
Nejprodávanější třída aut v USA. Již čtvrt století je nejprodávanějším automobilem v USA Ford F-150/250/350. Japonská konkurence stále nemůže výrazněji prorazit. rok 2005(2004)/prosinec 2005(2004): Ford F-series: 901,463(939,511)/89,491(95,392) / Chevrolet Silverado: 705,980(680,768)/68,770(65,779) / Dodge Ram: 400,543(426,289)/30,978(33,781) / GMC Sierra: 229,488(213,756)/ 21,331(23,415) / Toyota Tundra: 126,529(112,484)/15,632(11,720) / Nissan Titan: 86,945(83,848)/7,279(8,205)
brácho... jen skála... Nebejt skály... tak Afrika mění název na TOUARIKA... Škoda, brácho... vždyť ty se topíš i v dunách říčního písku na koupálku za městem... P.S. BRAVO ROCK-DAKAREG :yes: