Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Hm, to bude asi pěknej fičák.... Ale jinak auto úplně na *
0
Tim autem jsem nikdy nejel, tak nebudu říkat že je, ale že to asi je pěknej aerodinamickej hluk. Takže s fičákem souhlasim... 😄
ML 63 AMG jde na 100kmh za 5,0, ne? To mě překvapuje - tohle TUrbo S má vyšší výkon i o dost větší točák. Možná je to zpřevodováním
Typický příklad modelu jen a jen pro image. Zajímalo by mě kolik lidí si to skutečně koupí když je to o půl mega dražší a rozdíl mezi Turbo a Turbo S je více méně minimální.
Porsche Cayenne Turbo je auto úplně na ho... Měl jsem možnost ho řídit. Je to sice pohodlný a rychlý svezení, ale nepoužitelný. Spotřebu bych popsal tak, že to žere i trávu kolem silnice. Absolutně nedostatečnej dojezd a jízdní výkony neodpovídající výkonu motoru. Já chápu, že to není sporťák, ani nemůže, když to suchý váží cca 2,6tuny. Tak proč tomu ještě přidávají výkon. Přijde mi to, stejně jako HUMMER H2, jako auto pro lidi s komplexem. ( U toho HUMMERu to platí pro ty, co s tím nejezděj do terénu, ale do města) Do velkýho SUV bych dal spíš naftovej motor a ne takovýhle monstrum, jako má Cayenne.
Jenom chci dodat, že Hummer H2 má vélké terení schopnosti, takže bych to nesrovnával, protože H2 se už potom nechová moc dobře na silnici.
Já jsem ale nesrovnával ty auta. Každý je postavený úplně na něco jinýho. Proto jsem tam přidal tu závorku. Prostě když si člověk koupí auto do těžkýho terénu a jezdí s ním ve městě, tak něco není v pořádku A léčí si tím nějakej komplex. Soudím ze zkušeností se dvěma majiteli H2. Třeba, snad jsou ostatní jiní. Snad neřeknou i ti ostatní, že s tím do terénu nikdy nepojedou protože by si to zašpinili... 😒
Přiznávam blbě sem to pochopil. Je pravda, že když si tohle auto nikdo koupí, nebude snim jezdit do terénu. Viděl jsem nějakýho blázna v černý H2, kterej machroval a nebezpečně riskoval. Nejhorší na tom je, že si mislí že je nezničitelnej, ale že ohrožuje ostatní to ho nezajíma(hlavně kvůli hmotnosti).
Přiznávam, že jsem to blbě pochopil. Je pravda, že když si někdo takový auto koupí nebude snim jezdit do terénu. Viděl jsem nějakýho v černý H2, kterej machroval a ohrožoval ostatní(hlavně kvůli hmotnosti).
Až mi bude 40 (a budu mít na zahradě ropný vrt), dost možná mě v něm najdete...miluju ho a nevím proč >😁
Michale, ak P.C.turbo je na *,tak Ty si rusnovodic alebo J.Z.-dak a pekny hlupak.Nikdo, kdo v zivote, ak mal to stastie,len priblizit sa k tomuto autu,nemoze nieco taketo napisat.Nieto este ten, kto ho riadil!!!!Na tejto stranke je velmi vela hlupakov,tebe podobnych!!!!
Takze auto nema 2.6t ale 2355Kg,aspon v mojom tech.preukaze to pisu.Dalej dojazd je sice dost maly,cca 420-470 Km,zalezi od stylu jazdy,ale ja som si dal montovat Holandsky LPG-system a so 100 litrov velkou nadrzou prejdes dalsich cca 350 Km.Spolu cez 800Km ,ak Ti len o toto ide!!!Na LPG temu sa mozme pobavit,jinak na auto cz je test Cayenne Turbo LPG.Hummer H 2 som mal dost dlho ,ale len ako 5 auto v garazi.Uz tu vidno ,ze si hlupak,totiz H-2-jka a cayenne turbo sa neda absolutne zrovnavat.A naposledy do tretice Tvoja neznalost vznetovych motorov!!!!SUV existuju predsa dva velmi vykonne ,,naftove"motory.Oba som nejaku dobu vlastnil.Asi naj naj naj v terenu {moja skusenost}sice ,,ne hezoun -boloMB-G 400 CDI a do mesta krasavec WV Touareg V10 vyse 700 Nm.napriek tomu som nejazdil nikdy v lepsom SUV ako Porsche Cayenne Turbo.
Samozrejme kazda znacka ma svoje caro a svojich oblubencov a preto som aj v sportiakoch zostal verny znacke Porsche 996 Turbo,samozrejme upravenej.A to som pri tom nedavno predal Dodge Viper-Venom 650 R-extremne rychle,nadherne,ale s 996 Turbom neporovnatelne.Rad zaslem foto pre fandou!!! Prajem vsetko dobre v novom roku skutocnym fandom a majitelom, nielen SUV!!!
Takze auto nema 2.6t ale 2355Kg,aspon v mojom tech.preukaze to pisu.Dalej dojazd je sice dost maly,cca 420-470 Km,zalezi od stylu jazdy,ale ja som si dal montovat Holandsky LPG-system a so 100 litrov velkou nadrzou prejdes dalsich cca 350 Km.Spolu cez 800Km ,ak Ti len o toto ide!!!Na LPG temu sa mozme pobavit,jinak na auto cz je test Cayenne Turbo LPG.Hummer H 2 som mal dost dlho ,ale len ako 5 auto v garazi.Uz tu vidno ,ze si hlupak,totiz H-2-jka a cayenne turbo sa neda absolutne zrovnavat.A naposledy do tretice Tvoja neznalost vznetovych motorov!!!!SUV existuju predsa dva velmi vykonne ,,naftove"motory.Oba som nejaku dobu vlastnil.Asi naj naj naj v terenu {moja skusenost}sice ,,ne hezoun -boloMB-G 400 CDI a do mesta krasavec WV Touareg V10 vyse 700 Nm.napriek tomu som nejazdil nikdy v lepsom SUV ako Porsche Cayenne Turbo.
Samozrejme kazda znacka ma svoje caro a svojich oblubencov a preto som aj v sportiakoch zostal verny znacke Porsche 996 Turbo,samozrejme upravenej.A to som pri tom nedavno predal Dodge Viper-Venom 650 R-extremne rychle,nadherne,ale s 996 Turbom neporovnatelne.Rad zaslem foto pre fandou!!! Prajem vsetko dobre v novom roku skutocnym fandom a majitelom, nielen SUV!!!
Vladimire klid. Sice nevím, co to znamená rusnovodic, ale vím co to je být hlupákem, a necítím se tak. O tom HUMMERu jsem psal v jiný souvislosti. Nesrovnával jsem ty auta. Takovej trubka zas nejsem. Ale ty asi neumíš pořádně číst, už z toho je vidět jaký jsi hlupák. H2 je určena do terénu a ne na silnici, to vím. Stejně tak vím, že PC Cayenne je na silnici. Ale psal jsem o jistý sortě lidí. Snad jsi výjimka. V garáži máš samý pěkný auta a já ti to přeju. S tou Turbovkou jsi udělal dobře, fotečku bych uvítal. U tý váhy jsem psal cca. To znamená zhruba, přibližně... Nevěděl jsem to přesně, ale o moc jsem neminul. O mé neznalosti vznětových motorů. V SUV neexistují jen dva vznětové motory. je jich o dost víc. Skoro každá automobilka má nějakej. To kupodivu, já hlupák, taky vím. 😉 Ale nebudem se do sebe zbytečně navážet. Já SUV nemusím a ty je máš v oblibě. Proto se asi nikdy neshodnem. Ale to není konec světa, alespoň ne pro mě. Jinak taky přeju vše nejlepší v novém roce.
Vážený Vladimíre, opravdu pochybuji o tvém rozumu. Protože, jestli se někdo rozhodne pro "životní" koupi, jako je Porsche Cayenne Turbo a nechá si tam namontovat LPG, tak někdo není v pořádku. Ne kvůli tomu, že je LPG špatná věc, ale proto, že porsche ma takovou "srdeční" hodnotu, že je to, to samé, jako když se budeš poptávat po Dodge Viper v naftě!!! Jsou auta, která se prostě przniti nemohou!!!! >😒] :no:
safra to je drobek ..... to teďka bude těžká volba .cayne turbo S vs. grand srt-8 vs. ml 63 .... ale vzhledem k tomu že konec výroby carrery gt byl už ohlášen bude v brzku nejsilnější vyráběné porsche suv .. to je hukot 😄 :yes:
PORSCHE udeřilo do strun... všechny harfy světa zní v eS... Kvůli tomuhle autu bych se holil obden... Dokonalej drzoun, s dokonalou tváří... s velice uklidňujícím výkonem... Na tohle, brácho, musíš mít nejen potřebnej účet ve spořitelně, ale i dost pod helmou... tohle nepatří do rukou nevzdělancům a zaprodancum konzumu... to je klenot kterej dotahuje chlapa... žádný cingrlátka na copu. Tak BRAVO PORSCHE :yes:
Máš pravdu, že je to auto, na který běžnej smrtelník nemá. Ale nepochopim, proč si to někdo koupí. To bych si asi koupil 911. Přecijenom je to čistší prožitek z jízdy než ve dvoutonovym kolosu.
Posaď se tam i tam a dojde ti to rychle. 911 je na krátký triko a letní odpoledne. Sice v něm můžeš jezdit běžně denně, ale šoupáš zadek po silnici... CAYENNE je kámoš do nepohody. Dokonalej kámoš. Sedni si a představ si...... že máš volnejch 100 milionů. Co by sis koupil? Těžko Logana. Přitom zároveň nechceš Rolse. Koupil by sis to, na co ses jako malej kluk chodil dívat do ZOO. Puma... král noci... pohled na kterej se nezapomíná... No, tak bys brnknul na Plzeňskou a objednal si dvě káry - 911 v tvaměmodrý a CAYENNE v šedivý. Vsadím se. Pak jsou milovníci Ferrari, chápu je, ale to mé téma naní. A pak je šlechta - Astoňáci. Umím si to představit, ale na mou náturu moc vznešené. Mám rád drzky. Dál není nic. Takřka nic. Ale to nejmenší by pro tebe bylo, si toho CAYENNA objednat. Mimochodem, je za výbornou cenu... P.S. A tak trochu kalkuluj s věkem. Ve dvaceti tě osloví něco jiného než v 50ti...
No právě, Cayenne oslovuje i ty dvacátníky, ale to pro mě není téma, i když k 20 mám mnohem blíž než k 50... Logana? A proč ne... Jo drzouny mám rád, Ferrari, mám to stejně jako ty. Aston, na mou náturu - já nevim, ani Aston není pro mě to pravý.... Ale volnejch 100 mega? ... Však ty víš, kam bych šel... 😉 😄
asi jsem trochu přízemní člověk, ale může mi někdo prosím vůbec vysvětlit tuhle trapnou kategorii SUV? buďto mám "osobák" na silnici (ještě tak pochopím octavii 4*4 nebo třeba imprezu), nebo potřebuju do terénu, tak si koupím teréňák (niva, aro, landcruiser, 4runner atp.). k čemu jsou proboha tyhle všechny mutanti? a vůbec, tohle auto se mi naprosto nelíbí, porsche má vypadat prostě trochu jinak. (něco jako sporťák). :-!
Asi jsi nepochopil nejen proč existují luxusní SUV ale i proč vzniklo Cayenne. SUV je auto co má 4 kola (všechna poháněná samozřejmě), silný motor, vysokou úroveň bezpečnosti (přeci jen osobák se nemůže přetlačovat s náklaďákem) a nelekne se děště ani sněhu. No a Porsche zkombinovalo SUV a sporťák - dle mého naprosto dokonale, a stejně tak se chystají zkombinovat sporťák a limuzínu.
ad vysoká úroveň bezpečnosti - do značné míry mýtus, existuje spousta situací kdy tě SUV zabije podstatně spolehlivěji než osobák...aneb fyziku neokecáš...
Pod tohle bych se taky podepsal a dvakrát to podtrhnul. bezpečnos SUV je velikej mýtus. A vystihl jsi to přesně jednou větou. Fyziku neokecáš. Krásné, krátké, trfné :yes: :yes:
Já to myslel asi jinak. Nemluvím o střetu s chodcem. Myslím tím že kdo sedí v SUV má daleko větší šanci. Viděl jsem fotky crashtestu čelní srážky XC90 a Golf V - Volvu se skoro nic nestalo, snad i kapota byla v pořádku a Golf byl slisovanej sž k čelnímu oknu. No a když jedeš v něčem s žebřinovým rámem třeba Hummer...
Já to taky myslel trochu jinak. V momentě střetu je bezpečnější SUV (tedy velký, těžký auto, kde sedíš vejš "nad nárazem") Ale jakoukoliv krizovku snáz zachráníš v sedanu, než ve vysokým, těžkým autě. V tom je ten mýtus.
😄 V životě jsou nejdůležitější pocity... Prostě je úplně jedno, jestli prší, nebo ne... ale když máš v kufru pláštěnku... seš si jistější... Mrkneme-li na stav a zimní údržbu silnic... nakonec, ono by nebylo špatný jezdit v 4x4, trochu vejš, aby sis nezacákal lakýrky a v porádním bizonu... aby až ti to ustřelí, jsi jen oznámil na rozvodný závody, aby si vyměnili přeraženej sloup elektrickýho vedení, a ty... ty bys prostě jel dál. P.S. Minulej tejden jsem byl u toho, když jedno auto z nižší střední naubrzdilo na semaforech a narvalo to do MB-M... Ten osobák byl nepojízdnej a přední kapotu měl do V. To M nemělo na karoserii nic... já žasnul. Tím nechci evokovat myšlénky, že silnější je lepší... je ve výhodě. :yes: No, a ten, kdo má balík peněz si přece nekoupí uniformitu... ten si koupí klenot... Jedním z klenotů je Cayenne... Na nic si nehraje... je přesně jako ty - ostrej, přidrzlej, svobodomyslnej, hrdej. Znám fůru zakomplexovanejch aut... co si hrajou na PORSCHE... PORSCHE si nehraje na nic... s ním si hraješ ty.
no jo. já píšu ve svých relacích. jako finanční myslím. proto mi je tohle všechno asi proti srsti. když v tom v pražských ulicích vidím blond paničku >😁, která má problém s tím zaparkovat, tak bych ji z toho auta vytáhl a ... ale to je jedno. asi je to bezbečnější - v těchhle autech. ale jinak nevím. někdy bych rád napsal o svém autě. stará past. ale krásná, tak až někdy chytnu slinu, tak se budete divit 😄 . a jak píšeš o klenotu, dovedu si představit spíš ten landcruiser. lub.
Musíš to brát jinak,je jiná doba.Ve sporťácích sou nafťáky,v eSUVéčkách zase motory pro supersporty,těmito modely se automobilky často zachaňují před bankrotem ;-\ .Nebejt Cayennu a jeho supervelkejch prodejů(na to,že to je Porsche 😉 ),tak má teď Porsche třeba finanční potíže.Holt,aby takovýhle automobilky prosperovali,musej začít e😜erimentovat(viz AM Rapid...)
Fakt to stoji za to vidiet 😉 (mozna podoba next Hyunadi Terracan): [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
V nejmenším se mi to nelíbí ale musím uznat že se Hyundai hodně rychle dotáhl na úroveň Japonců.
No vidis, mne sa zas nepaci Cayenne...na rozdiel od tohto vyzera tuctovo s lacne "zakomponovanymi" prvkami Porsche design-identity do Tuarega (ktory sam o sebe je taky nemastny, neslany). Vysledok je take VolksPorsche pre generaciu arogantnych novozbohatlikov (a americanov, ale tam je to svojim sposobom OK, lebo oni kupia akekolvek SUV pocnuc Nivou, konciac H1), ktori potrebuju k ukazke svojho statusu velke hovado a co mozno najlepsej znacky (na cene nezalezi). Cim narazam na to, ze to v portfoliu sportovej ikony nema co robit. A pravoverny fanusik Porsche by tento krok schvalovat nemal, myslim...lebo sa mu na buduce moze stat, ze Porsche uvedie model Ciento, co bude iba rebadgeo Sharanu. 😉
Ale je otázka jestli je to špatně. Protože bez Cayenne by Porsche nejspíš nekupoval akcie VW ale byl by ve finančních problémech. Samozřejmě to image nezlepší ale pokud se podaří citlivě vystihnout hranici mezi komerčnim a exkluzivním tak to vyrobci (to platí nejen Prosche) uvolní ruce. Napřed mě to taky vadilo ale zvykl jsem si (možná i proto že za rohem bydli majitel jednoho) a stejně si asi budu muset zvyknout i na kombíky a crossovery od Jaguaru.
Ano, vo financnej rovine mas pravdu...ale pozri trebars na Aston Martin, alebo Ferrari. Obe znacky sa drzia tradicii a su ziskove. Pri kvalitnej praci manazerov nepotrebujes vstupovat do inych segmentov, ake su pre teba typicke, a dokazes dosiahnut ziskovost aj pri sportakoch. (Bez ohladu na vlastnictvo velkych koncernov - ide o prevadzkovy zisk). Porsche ale aj u sportakov robi chyby, ktore ich vohnali do stavu, ked potrebovali SUV... A ano, Porsche by malo sakra lepsie hladat hranicu medzi mainstreamom a luxusom. A to uz robi pri next cayenne. Auto bude mat nizku liniu a bude to naozajstne cestovne "SAV" s nizkou sportovou silueatov. Nijaky eskamotersky kus, kde sa narvu prvky z Porsche na "pracovne" SUV Touareg.
No Ferrari a Aston jsou asi o trochu výš - Porsche se o komerci snažilo už častokrát: 914 :no: , 924, 944, 928... Do toho rychlé střídání nových modelů v 90. letech - 964 a 993 vydržely dohromady jen 10 let atd atd. Porsche mám radší než Ferrari ale objektivně vzato Ferrari je opravdu někde jinde. Porsche tak exkluzivní nikdy nebude.
To je vsetko fakt, ale ja som to myslel skor ako vseobecny priklad. na kupu Porsche nemozes byt tiez "chudobny"... Takze ak by dokazali pre svoju klientelu robit super (iba! ) sportaky - dokazali by dobre zit aj z toho... Myslim, ze by bolo vhodne urobit toto (uz som to tu raz pisal): Dokazat zadefinovat novy design-direction, ktory by bol moderny ale niesol by typicke znaky Porsche. V nom stvorit cely modelovy rad a popri nom urobit z 911 Carrera retro-ikonu (mozno ju designovo naviazat na jednu z povodnych 911). Ten moderny rad by umoznil lepsiu pracu z modelmi do buducnosti, a ta retro Carrera by kludne mohla dalej opakovat ten isty motiv dalej (v nejakych dlhsich generacnych cykloch). Vela z problemov , ktore viedli k neziskovosti znacky Porsche pramenia z toho, ze Porschaky uz prilis dlho opakuju ten isty motiv. A ludia su uz mozno trosku unaveny davat pomerne dost penazi za stale "to iste" (+ - ine svetla), hlavne ak je auto technicky vypilovane k dokonalosti, a rozdiel v jazdnych vlastnostiach medzi generaciami je dost maly. Rozdelenie znacky na taketo linie by jednak udrzalo skalnych fanusikov 911, jednak by ponuklo nieco nove, pre tych ktori su uz "otraveni" prilisnym opakovanim, a zrejme by prilakalo aj novu zakaznicku krv... Zotrvavanie na tom modely v ktorom idu teraz dalej, ich ale zas privedie skor-neskor do problemu...
u Infiniti brousí kosu...
...ano, ma to feeling Infiniti FX - ale to nie je na skodu veci. FX je zhmotneny uspech a krasa, takze designerov Nissanu budu vcelku logicky nasledovat dalsi... Btw. toto je evidentne iba photoshopovane auto, ale uspech by malo zaruceny...
Tak to vypada opravdu grandiozne, co ty na to GTI, clovece znamy v pratelskych kruzich jako asiobijec??? 😉 dalsi Hyundai, ktery ma stavu, prvni byl Getz, pak dlouho nic a nyni takovahle pecka, kvuli ktere spousta lidi bude zvazovat proc jezdit limuzinou...
Podívej se na všechna tři fota... zejména boční pohled napoví už víc... tam už to tak působivé není.
Clovece, Marko, ja kdyz uz bych musel mit gazik, tak bych chtel takovej opravdovej. Tyhle UFA mi moc nesedi. Kdyz gazik tak LR Discovery, MB G nebo nejlip Defendera. Nerikam, ze to neni zajimavy, ale nejak mi unika smysl snazit se udelat v vysoky obludy neco, co tak vysoky nevypada. Teda chapu, ze to lidi chteji, tak se to dela. Jen mi to prijde jako by z kudly nekdo vybrousil mizernej sroubovak a pak vymyslel, jak to upravit, aby s tim sel krajet chleby.
"Teda chapu, ze to lidi chteji, tak se to dela. Jen mi to prijde jako by z kudly nekdo vybrousil mizernej sroubovak a pak vymyslel, jak to upravit, aby s tim sel krajet chleby." :yes: Ty jsi snad na silvestra nepil, tohle nemuze napsat clovek se stotisicem odumrelych mozkovych bunek po alkoholove vanici! 😉 Mas pravdu, ale stejne se mi libi!
Ja mam jednu nespornou vyhodu. Diky letite praci na zabijeni mozkovych bunek uz zadny nemam, takze pisu konzistentni hovadiny porad a je to jen ten zbytek po rozumu z me hlavy >😒] Nerikam, ze je to osklivy, ale nejak mi to proste nejde pod fousy😉 Starej Terracan byl kus gazu s zebrinovym ramem, tohle uz je zase jen snaha udelat vysoky osobak a o moc neprelizt 2 tuny vahy. Pritom vetsina SUV je proklate mala a celkove mi prijdou malo prakticky ;-\
Muj pradecek byl drevorubec a smrdel i z fotky, takovy je nejsem (bohuzel >😁 ) a taky jsem jeho potomek! >😁
Jen nekecej😉 Me jen zarazi, ze drzej stejny jmeno u tak odlisnyho auta.
To je jako evropsky a americky Fusion! Dochazeji napady na jmena! >😁
V emerice uz na to prisli a pisou jen zmateny 3 pismenka >😒] Tak me napadlo, ze by to byl dobry job. Fasovat Chivas a vymyslet jmena😄 Zkusime na pristim kongresu dat dohromady nejakou kolekci jmen a ty pak za tezkej balik prodame >😁 PS: Jen jsem zvedavej, ktera automobilka pojmenuje novy auto treba "svihakjevul" >😒] (svihak promine, podobnost ciste nahodna)
ehh..pisem, ze to je iba pohotoshopovany obrazok moznej podoby...ono to nakoniec tak vyzerat nemusi. A mozno ano - a dostane to ine meno..
Neposudzuj to UFO ako SUV. FX45, Murano, mozno toto...je zaciatok niecoho uplne noveho. Nic z toho nie je urcene do terenu. Prenasaju koncepciu designu SUV (ktora mnoho ludi laka - z roznych pricin) na cesty. A priadavaju k tomu sportovejsi, dramatickejsi vyzor, ktory sa casto odraza v opticky nizsich proporciach. Tie auta zvykneme oznacovat ako SAV, ale podla mna to je zaciatok niecoho vacsieho, ...uplne noveho segmentu. Tam urobi prvy krok naplno BMW s pripravovanym coupe-SUV za dva roky. Porsche vyvija nastupcu Cayenne tiez v tomto duchu...co uz teda aspon designovo bude podla mna priechodnejsie, ako "uzitkovo" zamerany Touareg. Toto su teda skutocne crossovery - zle oznacovane ako SUV. Ich domovom bude iba cesta/dialnica, rovnako ako u MPV a osobakov a sportakov. Tomu bude podriadeny aj design. 😉
Btw. tie dalsie kategorie ostanu. Budu aj "obojzivelne" SUV, tak ako ich pozname teraz (Pajero, vacsina LR,LandCruiser, Touareg, ...) a ostanu aj skutocne off-roady (Defender & spol)
Ale jo, ja to nikomu neberu, ale cokrat jsem do neceho takovyho sednul, tokrat jsem z toho byl nenalozenej jeste den potom. Cestnou vyjimkou byl Range Rover a Discovery. U tech LR bude nespornou roli hrat to, ze je mi ta znacka tak nejak blizka. Jinak zhovadilost pouzivani takovyho auta jen na silnici je totozna s ostatnimi. A porizovat auto, ktery vypada jako "terenak", ale neprejede ani obrubnik mi taky neni nijak blizka. No, at si kazdej koupi co je mu libo, nekteri z nas zustanou u zakladnich 3 karosarskych variant definovanych ciellem a dotazenych k dokonalosti Micinkou. A to je "kapota, misto pro posadku, kufr" - sedan; potom "kapota, skoro misto pro posadku, skoro kufr" - coupe; a posledni "kapota, kousek skoro mista pro posadku, uz naplnenej kufr" - a to je cabrio 😉
Ja tam ostavam tiez :yes: ..(este mozno teda, ak bude nejaky paradny kombik). Len pisem, ze sa da porozumiet tomuto trendu. Ked uz niekto chce jazdit s SAV iba po ceste, nech to aspon dobre vyzera...na to mu fakt hranate tvary SUV netreba. Ani ja by som do toho nesiel, a tiez to ako ponuku pre mna preskakujem: bud jazdim po ceste - a na to su tie auta co pises Ty, alebo jazdim v terene a potrebujem bud SUV, alebo off-road.
Po vcerejsim nekolikahodinovem klouzani mezi Brnem a Ovou, po stretu s ocima pritroublych o 2m sedicich vys ridicu kamionu, po marne snaze silnicaru jak udrzet silnice sjizdne i pro dvoukolky rikam: CHCI SUV! 😉
My sme to tu mali tak v piatok (?)... V jedinom, pravom ujazdenom pruhu, v ktorom som isiel konstantnou rychlostou 30 km/h, ma zrazu zlava (v zaveji) "obslaho" Defender patriaci dopravnemu podniku. Tiez som so zavistou a smutkom hladel na miznuci LR daleko predomnou... (Potom som ale videl, ako sa cez zavej v ulici otaca Tico - a tie zvuky pri tom by stalo za to pocut - trvalo mu to tak 20, ale podarilo sa. Tak som si povedal, ze: NACO SUV? 😉 ) >😁 >😁
Treba takovyhle kombik: www.pestalozzi.net/ sb/am_lagonda/ 😄 Treba ten tvuj kombik je jeden z mala, ktery stojej za to :yes:
Hunting edition! Panove, Porsche znacka vyvolavajici emoce, klasika, jmeno znejici skoro stejne hodnotne jako magicke "Ef" a my ujizdime na kombicich a Terracanu! Neco je spatne! >😁 AM je auto pro aristokraty, telem i dusi...ano!
Ehm..to neviem 😄 😉 . Ale DB5, alebo V8 / Virage Shooting Brake..to uz su ine slehy! :-!
Me se docela libi i tenhle😉 Rozhodne je to neco, z ceho ti klesne celist, kydz to uvidis. A slavy a ukazovani prstem od kolemjdoucich by sis uzil 1000x vic nez v sebe upravenejsim pepraku :-!
Svata pravda, ale ze se nam ten kajensky virus rozsiril, ze? Pokud jedu delsi trasu, vidim jich vic nez dost!
Jo, jo, smutnej pohled a kdyz k tomu pripocitas jeho VW dvojce, tak je to vazne bes ;-\ Dokonce i u nas na vsi jezdi nejaky ten patek Gembala😒 Nastesti se sem tam mihne i neco jinyho.
Gemballa? Tak pozor, to nebude klasicky drogovy dealer, ten se uz alespon vyzna!
Lagonda - to je zvlastny pribeh. Ked to clovek posudzuje cisto designom - tak sa mi nepaci. Ked to mam posudzovat z pohladu vytvoru, ako takeho (design + image + "osobnost"), resp. ako dielo, ktore ma vyrazit dych - tak to funguje - nech je to tato verzia alebo limuzina..
Lagonda, uz sam nazev srsi silou charakteru, necim silnym, pevnym a mozna to bude fotkou v hlave, ale i tmavezelenym!
Safra, Hyu jde krutě nahoru. Vzpomínám na ten 3D WRC koncept, teď tohle, nooo, heh, tohle je povedený, i když jak někdo zmínil, má to Infi FX feeling. Jo, líbí se mi to. A matesi, to nemusíš chápat 😉 ale kolik % lidí, co dnes kupují SUV s ním skutečně do toho terénu jezdí. Defender moc krásy nepobral (teď se v Brně pos.rou, však on ví, číňan) >😒] Tohle alespoň vypadá dobře :yes:
Když rychlé SUV,tak RX 400h!Sice nedosahuje takových závratných rychlostí jako KAJEN,ale žere polovinu...
No moc málo nežere. V Ameriko ho na dlhej trati vytrieskalo v spotrebe obyčajné ML 320 CDI (viď Auto Bild)
Jenže ML320CDI má 224koní, 400h jich má 268. Navíc AutoBildu nevěří snad už ani malý děcko. Dobrá byla ta anabáze s tím prknem a novou S-klasse. Píp píp. >😒]
M-B ML, bude zajiste v plnem trapu hospodarnejsi, ale mesto a dynamicka, ale klidna jizda bude zrejme vysadou Lexusu, nehlede na ekologii!
je tu zapovězeno... všichni rouhači, tam nahoře, poklekněte a třikrát se pomodlete ZDRÁVAS CAYENNE: CAYENNE, tvé srdce hoří, CAYENNE jsme kapkou v moři, CAYENNE, ty víš kam jet, CAYENNE... z tvé krásy oněmět. AMEN.
Neoslnis jednookou luxusni slapkou, ktera jiz neni na bulvarech v mori kapkou. Nekric, ze Tve srdce hori, kdyz mas SUV a nejste od blata a nesmrdite jako tchori. Tohle neni muj vysneny svet, skocit pres otevrenou strechu kabria a jet! >😁
😄 Na zdraví :yes: >😁
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Pekne!!!!! :-!
Dej si pauzu... dej si kitkat. :-! 😉 😄
Ale muj mily GTI, zadnej KITKAT ,ani opeprenej😉 Paja te proste dostal😉 Moc literarnich pokusu nedela, vetsinou pise k veci, ale parkrat uz zabasnil a vzdycky to byla klasa :yes: Takze klobouk do hrsti, mirny predklon a pekne napis : "Pajo, jsi klasa!" :-!
...tak tyhle vety me donutily se Ti poklonit priteli! 😉
Srovnavat koptana s chimerou, nestorem! >😁
Pájo, PREJ jsi klasa >😁 nebo tam má snad bejt basa? u ďasa 😉 P.S. Dej si pauzu, dej si masa, sakra, to je dneska rasa >😁
Ty jsi nenapravitejnej! Nastesti te znam a beru tve pokani😉
Jaké kvokání? 😉
GTI nekdy je to s Tebou k posr..i! >😁 K.J.Erben
>😁 >😁 >😁 ...skoda, ze sa nemozem zapojit 😒 Rapovanie mi nikdy neslo >😁 >😒] >😒]
Ten, kdo ma rad trap, posloucha jen rap, neni zadnej cap, ale silnej chlap...komoon! 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] Tak ted jsi to dorazil :yes: Ted uz jen ZZ a Micka, ktery zacnou psat raperskou anglictinou a je to komplet😉
hej vocap niga, ček diz aut >😒]
:yes: :yes: Jo, to jsem myslel >😁
Patjorhendsapindyer! >😁
>😁 :yes: >😁
Ted jen cekam az dorazi nekdo normalni, precte si to a jako vzdy sprdne GTI-ho a ten kdyz mu odpovi, oznaci zbyle za nohsledy, podrztasky apod.! >😁
>😁 Dneska jsem v tom bez viny 😄
JOOOO? A proc polovina prispevku na Kaden nese nazev ROUHANI? Nevis? >😁
To neukecáš, všichni jsme vlezdo***ističtí rozkližovači diskuse. >😁
Ty? Bez viny? Nikdy!!! Ty muzes za vsechno, ty kazici diskuzi, ty sebestredna trosko bez fantazie, ty ubohy zavistivce, ty hnusny opevovateli VW, ty, ty ,ty , ty..... ty GTI - nas apostole vsech VW hruz, ty GTI nas guru vsech neresti z Vlkohradu, ty GTI nas bratre v psani hovadin a nekdy i prispevku k autum :yes: 😉
Dneska ti to pekne pise, dam ti vybrat jestli chces byt podrztaska nebo nohshled😄
Ehm...Tak dnes tu máme dvě zprávy týkající se Porsche (Carrera GT a Cayenne) - a je zvláštní, jak rozporuplné pocity mohu mít u aut pocházejících od stejného výrobce...Vedle jsem právě dopsal menší oslavnou řeč na fantastické čistokrevné Porsche a říkám si, co asi tak napsat k téhle otylé obludě...Nejlépe nic - snad pouze poděkovat jí za to, že díky dostatečnému počtu pózérů, kteří si tohle auto koupí, může Porsche stále ještě vyrábět sporťáky pro fandy a řidiče po svém!Jsou to lišáci a možná se v marketingu u Porsche popadají za břicho smíchy, když vidí, kolik lidí si tohodle cvalíka koupí...Vkus je individuální záležitost, o tom není sporu, přesto však každý máme představu, jak má auto vypadat a co má splňovat - tak v mé garáži snů tohle auto nestojí! Pokud by tam vedle sporťáku bylo parkovací místo pro offroad/SUV, tak by tam vedle 911 stál Range Rover... :yes:
Když nevidíš tohle, jak můžeš vidět tamto. Pochop. Někde musí bejt středobod. Tím jest PORSCHE. A neřeš, jestli má vyrábět tašky nebo CAYENNE... CAYENNE je dokonalej... O něm nemůžeš uvažovat v kategorii líbí x nelíbí. CAYENNE není třetí díl SHREKA. CAYENNE, to je jádro věci.
Ja Ti reknu o co Ti jde, zblnout masy a po 236. prispevku napsat "Shrnuji" a tvrdit, ze je to vlastne pouze prevleceny Touareg, takze kdo je vlastne nejlepsi? 😉
Kdysi jsem videl nejaky kresleny serial a tam rikali, ze nejlepsi je Ferda, takze ted vazne nevim >😁
To byl, byl to Ferda Piech z VWburgu!
Jo, práce všeho druhu. Improvizace z kamínků, lupení, bobků. >😁 >😒]
Jo to byl von!!! Byl celej cernej na krku usmudlanej satek a jeho nejlepsi kamos byl nejakej napytel nebo straspytel nebo tak nejak >😁 Porad nekde nahanel takovou vychrtlou,nohatou a blondatou hruzu, Berthusku nebo tak nejak😉
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes: 😉 Teď se Lada otáčí v hrobě >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] PS: Jsem zvědavej, kolik kuřbuřtů mi napíše, že jsem * 😄 >😒]
Ja teda vzdycky spis propadal, ale mam za to ze ten typek, co Piecha nakreslil nebyl z Togliati (nebo jak se ta dira jmenuje) >😁
Zajtra, alebo pozajtra ma VW na Los Angeles Auto Show predstavit nejaky nezvycajny koncept - hovori sa, ze to bude mat tri kolesa...takze nejaky hadraplan. 😄 Uz o par dni ale Audi predstavy v Detroite svoj vlastny koncept (a mozno (len mozno!) to bude Q5 - kompaktne SUV)
Ze by se ve Vlkohradu vraceli tam kam patri?😉 Trikolka je dobry zacatek! :yes: Asi neco jako 100 pravniku na morskym dne (on ten dotycny vi) >😒]
Já jezdím s Cayennem S 2 roky a to auto nemá chybu ani konkurenci. A mohu srovnávat s ledasčím. Zapomeňte na naftu tohle je jinej svět.
Líbí se ti?
Ani omylem se mi nelíbí. Nepopírám jeho určité kvality ale tohle prostě do terénu nepatří. :no: e to dle mého názoru dost ohavná bachratá obluda - nicméně to je můj názor. Je spousta těch co na něj nedaj dopustit. Je to auto, které se buď líbí anebo nelíbí - nic mezi tím. Moje představa o SUV je uplně jiná 😉
A koupil jsi kvuli znacce, nebo kvuli SUV Type?
koupil jsem kvůli tomu, že je to Cayenne, rychlé jak sporťák, pohodlnější než pětkovej bavorák a v terénu se rozhodně neztratí. teď jsem se s ním na chalupě brodil 60 cm sněhu. zvedneš ho, zapneš redukci a zavřeš diferák a jedeš jak v tanku. kámoš ma range rover a to se ke cayennu ani neblíží. těžkopádné, špatné jízdní vlastnosti a v tom benzinovým osmiválci to žere ještě víc než Porsche. na A99 jsem s ním uštval CLS500, tak o čem je tu řeč. tohle není SUV to je kategorie sama pro sebe. a ty co ho haní neví co mluví anebo je štve, že jezdí v nějaký smrdutým cdi či tdi nebo jak se ty šroty od VW nebo Peugeota jmenují. tohle auto umí neskutečný věci a vypadá jako Porsche a jede jako porsche. a respekt má taky jako Porsche tak co dál řešit.
Nic bych ti nebral... ale respekt jako Porsche... Tohle? To co se dá potkat každej den... ale no tak.
Omlouvám se, možná jsi mě přehlédl, ptal jsem se, zda se ti Cayenne líbí. Neboli, koupil by sis ho aj kvůli vzhledu? A ještě jedna otázka, ten kémošův Range je horší aj v terénu? A do třetice, tu uštvanou CLS500 z A99 řídil nějaký zamilovaný telefonista ne? Jen že Cayenne S je sice rychlé vozidlo, nicméně lehké zrovna není a aerodynamické už vůbec ne. P.S.: Cayenne haním pouze kvuli vzhledu, nikoli technice. Takové auto mi říkat pane, tak z vidiny peněz za prodej skáču metr do vzduchu. Vůz je určitě skvělý, tak ho pořádně užívej. 😉
čeče... souhlasím s tebou....!!! telefonista v CLS a nějaká panička v podpatkách co nevidí přes volant a haubnu v Range R tak to raději zastavila... >😁 >😁 >😁 a ještě mě Láďa pobavil s tím jak se v klidu brodil 60 cm sněhu... >😁 >😁 >😁 >😁 Láďo Láďo.... >😁 >😁 Mně se to auto taky nelíbí, kromě motoru není ničím zajímavý.. jo snad tou cenou... 😄 :yes: (při tom prodeji jax psal... 😉 )..
Hihihi 😉 Vidím to podobně. A teď tu naší: Láďa má velkou hlavu, jak pytel od banánů, Láďa se neztratí... >😒] >😁
GTI
brácho, tohle není téma pro slepý. Touhy odpozorovaný z děckejch seriálů odlož před vstupem do pánskýho klubu v šatně spolu s rádiovkou. Pochop už jednou, že CAYENNE je svět chlapů, tvrdej bejků, ošlehanejch horalů. Tady neplatí zákon horkejch náušnic. Tohle chce pořádnej zoom, tvrdej stisk, orientaci v prostoru, rozhodnost a jasnej cíl. Cíl jasnej je - pryč odtud. Pryč z tý pakárny koloběžkovejch střádalů, spokojenejch rejžožroutů, utahanejch skoroboxerů a gurmánů poledních pauz. CAYENNE tě sejme, jako žádnej jinej... tak to laskavě ber na vědomí... i když, chápu... perspektiva zpoza buldozeru... značně zkreslujhe vjemy... v tom ti ovšem nápomocnej nebudu BRAVO CAYENNE :yes:
Výš GTI, ohromně se pleteš. Cayennem, bohužel, jezdí dost nýmandů a ostatních osob, který by ti byly nemilý.. Cayenne je prostě už masovka... Docela drahá, ale masovka. Upřímně řečeno, Cayenne vs. Jaguar, co se týká potkávání jich v pražských ulicích, max. 1 : 1.. Možná i 2:1 ve prospěch Cayenne. Je to masovka. Tohle Porsche udělalo samosobě..
Cayenne = auto pro pozéry a hovnaře. Stejně jako Hummer na silnici... A hlavně to NENÍ Porsche 😉
Copak... kixlo pérování 😉 Klid... jsou ti, co Cayenne maj a ti co po něm toužej. Jiný neznám. Jo, pak seš ještě ty. 😉 Postřelen podivným šípem 😉 😄
GTI
Slunce tu zapadá kolem půl čtvrté. Slunce... to jediné co mě ještě drží nad vodou. Všude kolem strmé kopce, džungle, dvoumetrová tráva, mokro, bahno, prkna místo chodníku mezi ubikací a nálevnim pultem. Do toho kam pohlédneš slepice a špinavá prasata... Je nás tu třicet. Každej s životopisem na pět stran. Tak tohle je mé milieu, lásko... Kolumbie... Denně deset hodin tvrdý práce v dole, kde "těžíme" zlato. Jen proto, aby kartel, co mě najal, propral zpropadený peníze z obchodu s moukou. Bílou moukou. Já, vím..., musím vydržet... Prsten od tebe, to jediné co jsem stačil vzít sebou, mám pověšený na kovovém lanku na krku... je trochu složitější i tady v pekle, useknout někomu hlavu místo malíčku... Všechno, co jsem se ve Státech naučil jsem tady ze dne na den musel zapomenout. Na povrchu jsem tvrdej... hodně tvrdej... ale uvnitř, a to ty víš... uvnitř mám stále tebe, našeho syna a naší cestu... Tenkrát, když nám doktor sdělil tu hroznou zprávu o zdraví našeho chlapce... tenkrát jsem věděl, že mě nezastaví nic... taky nezastavilo a těch 100tisíc na léčení jsem sehnal... jo, zaplatili mi je emigranti slunce... Film naší poslední noci si promítám stále dokola... patrola před domem a můj útěk přes Mexiko... jízda v PORSCHE Cayenne přes čáru. Nevlízt tenkrát do Cayenne, uřízla by mi hraniční závora hlavu.... V Mexiku jsem se ho rychle a dobře zbavil a pokračoval dál až do týhle Kolumbijský díry, kde mě nenajde ani výberčí daní... Deset let, den za dnem, noc za nocí do zániku trestnosti... Pořád lepší než dvacet let na státní útraty... Ještě mi, lásko, zbejvá sedm roků. Je večer, sedím v putyce, dásněma drtím pálenku z kaktusů a počítám dny, co mám před sebou... 2555 dní. 2555 nocí. Pak se k vám vrátím... :yes:
Chlapci, aj ked sa porsche posere >😒] tak na Audi Q7 nema, a ani nebude mat... >😁 >😁 >😁
Michale, ak P.C.turbo je na *,tak Ty si rusnovodic alebo J.Z.-dak a pekny hlupak.Nikdo, kdo v zivote, ak mal to stastie,len priblizit sa k tomuto autu,nemoze nieco taketo napisat.Nieto este ten, kto ho riadil!!!!Na tejto stranke je velmi vela hlupakov,tebe podobnych!!!!
Takze auto nema 2.6t ale 2355,aspon v mojom tech.preukaze to pisu.Dalej dojazd je sice dost maly,cca 420-470 Km,zalezi od stylu jazdy,ale ja som si dal montovat Holandsky LPG-system a so 100 litrov velkou nadrzou prejdes dalsich cca 350 Km.Spolu cez 800Km ,ak Ti len o toto ide!!!Na LPG temu sa mozme pobavit,jinak na auto cz je test Cayenne Turbo LPG.H 2 som mal dost dlho ,ale len ako 5 auto v garazi.Uz tu vidno ze si hlupak,totiz H-2-jka a cayenne turbo sa neda absolutne zrovnavat.A naposledy do tretice Tvoja neznalost vznetovych motorov!!!!SUV existuju predsa dva velmi vykonne ,,naftove"motory.Oba som nejaku dobu vlastnil.Asi naj naj naj v terenu {moja skusenost}sice ,,ne hezoun -boloMB-G 400 CDI a do mesta krasavec WV Touareg V10 vyse 700 Nm.napriek tomu som nejazdil nikdy v lepsom SUV ako Porsche Cayenne Turbo.
Samozrejme kazda znacka ma svoje caro a svojich oblubencov a preto som aj v sportiakoch zostal verny znacke Porsche 996 Turbo,samozrejme upravenej.A to som pri tom nedavno predal Dodge Viper-Venom 650 R-extremne rychle,nadherne,ale s 996 Turbom neporovnatelne.Rad zaslem foto pre fandou!!!Prajem vsetko dobre v novom roku skutocnym fandom a majitelom ,nielen SUV!!!
Takze auto nema 2.6t ale 2355,aspon v mojom tech.preukaze to pisu.Dalej dojazd je sice dost maly,cca 420-470 Km,zalezi od stylu jazdy,ale ja som si dal montovat Holandsky LPG-system a so 100 litrov velkou nadrzou prejdes dalsich cca 350 Km.Spolu cez 800Km ,ak Ti len o toto ide!!!Na LPG temu sa mozme pobavit,jinak na auto cz je test Cayenne Turbo LPG.H 2 som mal dost dlho ,ale len ako 5 auto v garazi.Uz tu vidno ze si hlupak,totiz H-2-jka a cayenne turbo sa neda absolutne zrovnavat.A naposledy do tretice Tvoja neznalost vznetovych motorov!!!!SUV existuju predsa dva velmi vykonne ,,naftove"motory.Oba som nejaku dobu vlastnil.Asi naj naj naj v terenu {moja skusenost}sice ,,ne hezoun -boloMB-G 400 CDI a do mesta krasavec WV Touareg V10 vyse 700 Nm.napriek tomu som nejazdil nikdy v lepsom SUV ako Porsche Cayenne Turbo.
Samozrejme kazda znacka ma svoje caro a svojich oblubencov a preto som aj v sportiakoch zostal verny znacke Porsche 996 Turbo,samozrejme upravenej.A to som pri tom nedavno predal Dodge Viper-Venom 650 R-extremne rychle,nadherne,ale s 996 Turbom neporovnatelne.Rad zaslem foto pre fandou!!!Prajem vsetko dobre v novom roku skutocnym fandom a majitelom ,nielen SUV!!!
Trochu se opakuješ, ale to nevadí, asi už jsi byl ospalej. Anebo tě můj názor tolik naštval, že to musíš vykřičet dvakrát >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 ty jsi srandista... s tím plynem jsi mě dostal... to je vtip žejo..?!? jinak v pohodě tvoje obliba k Porsche, jen by mě zajímalo v čem hodnotíš, že Cayenne je nejlepší SUV... (nebo teda ve kterým jsi jel..) jestli jsi zkoušel víc aut... 😉
Hele, Vláďo (to je tu teď nějak populární, zdravíme Vladka), a na kolik tě takhle vyjde jeden kilometr na koruny (klidně slovenský)? Když to honíš v tom kombinovaným režimu 😉 >😁 Ale chápu, kdo šetří má za tři. Ty teda za 5. Možná, když bych si předělal do dveří korálky místo dveří, tak bych taky ušetřil... 😉
můžu tě uklidnit , údaj v tp a skutečnost se velmi lisší ... u takovéhohle auta líta 150 - 200 kg úplně běžně
No rozhodně to byl fakt supr nápad obohatit nabídku cayenů zvlášt o tak supr káru už jenom těch 521 koní je fakt brylantní