Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

JO JO,
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 13:58
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:01
no nevim no .... s změnou názvu u aviatora celkem souhlasím protože to auto nemá s současným aviatorem nic společného. ale u navigatorka uroním kroupu jak cimrmani na severním polu
JO, JO
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 14:02
:-) nahoře mi to ulítlo... prostě chci jako napsat - jo, jo. Rozumíš. Asi ne, viď. Tak pro Lonese - jo,jo, jen se z toho nepo-er ;-) Prostě uznávám, dobře ten černej koník vypadá... tak jako evropsky ;-) Ale fakt jsem se mu zadíval hluboko do očí... Couvání s ním nebude z nejlehčích... ovšem tu potenci a la TOUAREG tam snad cejtíme všichni, ne? P.S. Bravo :yes:
JO, JO
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:05
sériový provedení má zadní sloupek o dost užší ;-)
JO, JO
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 14:09
Potence alá Touareg? Provokatére! >:D
JO, JO
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 14:12
>:D ;-)
JO, JO
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:12
co co impotence ??? :-| >:D ;-)
JO, JO
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 14:18
8-s ;-) >:D
bez titulku
neregistrovaný "oink"
| 3. 1. 2006 14:08
Posledni dobou zacinam menit nazor na americka auta. jak pise GTI - tohle je skutecne nadherny cerny konik!!!

V podstate takove auto marne hledam v produkci evropskych automobilek. Nevite nekdo kolik stoji???
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 14:13
Koncept je vážně nádherný. Ale sériovka dostane víc konfekční světlomety a interiér. :-( Teda interiéry má Lincoln nádherný vždycky i v sérii, viz ten navigatoří v galerii, ale těch světlometů je škoda. Současný Aviator stojí 41 000 $.
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 14:19
To chceš říci, že takovýho koně sem dotáhneš zas kolem jednoho mega?
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 14:49
To už ne. S daněma a clem to bude něco nad 1,3mega.
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:53
dph si odečti ne ... N1 >:D
bez titulku
neregistrovaný "oink"
| 3. 1. 2006 14:49
Tak to by bylo celkem akceptovatelne. Vlastne skvele... >:-[]

Posledni dobou totiz shanim AAAAUTO. Jinak uz to napsat nemuzu - protoze se asi se snazim proniknou do nejakeho desiveho mysteria. Kazdy prodejce, ktereho s tim seznamim, totiz vydechne: Vy chcete aaaauto! Jo CHCI!!!
Mezi me neskromne pozadavky totiz patri:
1. cisty nekriklavy design 2. silny motor (abych mohl jezdit pomalu a bezpecne :-! ) 3. pokud mozno 4x4 4. relativne velky prostor - casto jezdime ve 4 a za zavazadlo povazuji i kolo, lyze, zidli, apod.

Eurojaponska produkce ma pro mne jedinou nabidku - (udajne)luxusni SUV - cena nad 2 mega. Proc bych si v USA mohl koupit takove auto za polovinu? Proc? Proc?
bez titulku
neregistrovaný "oink"
| 3. 1. 2006 14:59
BTW: Jmeno Aviator je mnohem hezci..
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:34
Ale Discovery je jen jedna...!!!! :yes: ;-) :-)
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 16:38
Kuš. >:D ;-) Ostatně tohle auto (Aviator/MKX) si do terénu moc ambicí nedělá.
bez titulku
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:39
Uz zase sedis s nohama na stole a rikas: GAZIK, GAZIK, GAZIK.... >:D Ale jinak mas pravdu. V tyhle tride neni gazik jen LR :yes:
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 16:44
ale navigatorek s terrain responce ala LR to by bylo wau ;-)
bez titulku
neregistrovaný "quoteus"
| 3. 1. 2006 22:34
to co popisujes sezenes mirne nad milion, jete i min :-)
bez titulku
neregistrovaný "oink"
| 5. 1. 2006 19:38
Tak nebud tajemny a pochlub se, objevil jsi nekde poklad?
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:13
tohle je studie, seriovka bude usedlejší ... míří proti třeba lexusu rx, nebo infiniti fx35 ci cadillacu srx ... tak bude přibližně asi tak stejně na tom i cenově ... myslim ....
S DOVOLENÍM
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 14:16
jen lehká odbočka - KLUCI Z KLUBU SI HONÍ TUBU - já že nepíšou... a vedle maj kroniku čivav... tak je to jasný. Nechme je rozjímat... určitě rozpustili copy a v sedu křižmo popíjí saké... s pohledem přes dva kopce směrem do neznáma... a s mečem hodně naměko... :yes:
S DOVOLENÍM
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 14:42
čoveče chlape jeden, ty stejně dokážeš člověka rozesmát :-) Tuba x kronika čivav.. he he.. BRAVO GTI :yes:
S DOVOLENÍM
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 15:12
:-) Jen počkej až se hoši z klubu probuděj... to bude řež... ;-)
S DOVOLENÍM
neregistrovaný "Alessio"
| 3. 1. 2006 18:14
Hičikitáááááá! švih katanou! :-)
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 14:44
Jinak tenhle Lincoln (až na to nemožný označení) se mi vážně líbí. Lonesi, dej osvětu, co bude pohánět tohodle budulínka??
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 14:46
je to napsaný i v článku ... V6 3,5 250 k ... 6 ti stup. aut
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 14:46
Od kavárenského stolu upírám skrz sklo oči k molu. Vzpomínám jaké to bylo s první, když všechno děláš pomaleji a prsty přitom brní. Dal jsem hned důvěrnou přezdívku své hrdé lodi, kterou u nás jen pár lidí vodí. Od lelandova erbu vzdoru až po kufr schopný převézt horu, byla jen má a my spolu. Teď, když vykládají Navigator na břeh, vidím, že každý byl jiný z těch třech. Objednal jsem si ho po telefonu, dlouhý nápis vyvedený v chromu a ten černý kolos k tomu. První se setkával jen s obdivem, slečny do červených té dé í tankovaly benzín omylem. Druhý, za ten mi všichni nadávali do volů a dredatá zjevení jsem občas nacházel přivázaná ke kolu. Třetí, to už je nasnadě, provokuje nové příkazy, zákazy a daně. Nebo byly vlastně všichni stejní a jen závist lidi mění? Pak spěcháme domů, za zády slunce zapadá, okolo prostor, známé vůně, osobitá nálada. Automyčka, restautaurace, rudé neony, to všechno ignorují moje neurony. Zrychluji tam, kde jiní své odhodlání tlumí. Něco prostě amatéři lépe umí.
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 15:11
:yes: člověče... :yes: :yes: Mrkám. :yes:
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 15:37
Lonesi, BRAVO :yes: :yes: >:D jen ještě k těm motorům, zdá se mi dost nepravděpodobný, že by tenhle Navigator "junior" zůstal jen s 3,5 V6. Tohle auto si žádá tradiční osmiválec! :-)
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 15:57
No konkurence často osmiválce nabízí (Cadillac SRX Northstar, Infiniti FX 45, německé značky). Ale Lincoln pravděpodobně zůstane spolu s Acurou MDX a Lexusem RX jen na poli šestiválců a V8 ponechá na větším Navigatoru (čert ví, jak se budem jmenovat nově on).
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 16:02
Navi bude MKXL a Navi long MK XXL >:D
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "Tom"
| 3. 1. 2006 16:06
>:-[] :yes:
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 16:09
ale stajně je to nerozum, protože aviator / navigator jsou zavedené názvy a lidi si s nimi spojují určité auto .. cadillac taky u nového escalade nechal slovní označení, ale u všech nových modelů má jinak písmenné názvy ;-\
Třetí Kittyhawk
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 16:40
Jo, Escalade nechali a historií ověnčený DeVille odkopli. Protože mladým zákazníkům jsou na ruku, zatímco "old man's car" se musí kamuflovat co nejvíc, jakože nejsou to co sou....no prostě hrůza.
Raději jména
neregistrovaný "dCi"
| 3. 1. 2006 15:24
A4, B5, C6, CR-V, MX-5, RAV4, CTS, V50, 9-3, ... nebo jasné Mondeo, Espace, Accord, Navigator, Esprit, Lybra? V mnohých příkladech je jakoby kódové označení modelů značek přehlednější, mnohdy má i co dělat s tradicí, nicméně vyslovit s láskou jméno je poněkud větší zážitek, než ze sebe vychrlit "hácédéjedna dvatři karbec woe".
Raději jména
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 15:35
No jo, no... ovšem když si přehláskuješ - devětsetjedenáct... schválně to zkus. Jo, a taky ti přeji všechno nejlepší do nového roku... ;-)
Raději jména
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 15:44
Hele GTI, já když hláskuju 911, vždy mi před očima vyvstane krasopisem vystřižená Carrera... ;-)
Raději jména
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 15:46
:-) :yes:
Raději jména
neregistrovaný "dCi"
| 3. 1. 2006 15:50
Za smysl cifry 911 může její nositel. Kdyby se ovšem kdysi nevzbouřil Peugeot, olizoval by ses nad jiným číslem. Kdyby 911 dostala jméno třeba Pažitka, tak by to tady bylo 20 x denně napsáno BRAVO PP. A VW by musel tu svojí hrůzu (411) nazvat třeba Petržel. Ale to je vedlejší, jméno (tedy pokud to není nějaká infantilita) zní lépe, dokáže vystihnout svoji melodií tvar, původ vozu. Podívej se na jméno Espace. To je geniální nápad. P.S.: Díky za přání. Někde jsem ti tady už přál, ovšem nepamatuji se kde, tak ještě jednou, hodně štěstí. ;-)
Raději jména
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:03
Vím, jak to bylo s 911. Jistě, souhlasím, že "jméno" je důležité a číslovka má váhu jen vyjímečně. Koneckonců... i tobě se určitě rozklepou kolena, když vyslovíš - Passat, Apoštol krás. Nebo Laguna... ta kráska z Paříže, že ;-)
Raději jména
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 15:36
:yes: >:D
Raději jména
neregistrovaný "dCi"
| 3. 1. 2006 15:52
Všechno nejlepší do nového roku. Zasloužíš si to tady nejvíce. :yes:
Raději jména
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:18
I tobe! A se skromnosti sobe vlastni ti rikam, mas pravdu chlape;-) Ale vazne, to si nemyslim;-)
Raději jména
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:48
Hoši, jestli potřebujete, vím vo jednom parádním hodinovým dost teplým hotýlku ;-) :-) :yes: P.S. Vyjímečně má kolega pravdu... Ty, Matesi, zasloužíš uznání za poctivou a neutuchající práci na diskuzích... Pomahač, balancovač, se smyslem pro humor... ... akorát mě... prostě... nekdy pořádně se-eš ;-) :yes:
Raději jména
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:51
Laska nehnevana neni milovana:-) To prece znas, ne? Taky par tehle hotelu znam, ale ZZ by se ZZlobil >:-[] Jen nevim jak ty o necem takovym vubec vis?;-) Ale k veci, my mame s dCim dloholety vzajemny vztah a myslim, ze az na kratkodobe vykyvy nam to jde dobre;-)
Raději jména
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:56
Aha... ;-) >:D :yes:
Raději jména
neregistrovaný "ZZ"
| 3. 1. 2006 18:59
Nic mi nedokážeš! >:-[] PS: Naprostý souhlas s dCim ohledně těch jmen. :yes:
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 15:49
Ostatně GTI, little bit plís - moh bys mě napsat co vyleze z vlčího doupěte tenhle rok?? tuším, že už jsi to tu mnohokrát poznamenal, nicméně paměť má je krátká, tak tě prosím o krátké info. (jestli mohu, pak i pozdrav z Ingolstadtu.) dík. :-)
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 15:51
Já jsem na ty čtyři kruhy nějak to no... prostě jsem z nich nějak slabej na brzlík... >:D
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:06
Slabej neslabej, podívej se na článek, tam to všechno máš. Ta hlavní šleha bude GC (Golf Cross - GURUCROSS) ;-) :yes: Kup si šálu, vyjede tuším v listopadu. :yes:
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 16:32
GTI, šála, palčáky popř. i důchodky už doma mám, stejně jako teplé prádýlko. Pro krajní případy i pemprsku... >:D Jen mi ještě napiš, kterej článek to vlastně byl ;-)
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:42
:-) [odkaz]
bez titulku
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 16:32
Hlavna sleha bude Bedouin, nie?!
bez titulku
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 16:35
btw: [odkaz]é_golf_suv_go…
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:39
Tedy, ten GURU Variant... :yes: :yes: dokonalé...
bez titulku
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:40
To jo, ten se mnou prasti o stul;-)
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:42
>:D >:D
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 17:50
Pokud vim, Guru ve Variantu se přece neměl dělat???
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:44
já hned mekl vedle... [odkaz] ;-) :-)
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 16:49
Jo, to je ta s tím wankelovým motorem....
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:52
a s vytahanejma kozama... ale vše lepší než VW... :yes: >:-[] ;-)
bez titulku
neregistrovaný "ZZ"
| 3. 1. 2006 19:01
>:D >:D >:-[] :yes: ;-)
bez titulku
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:53
Mekl??????? Ja bych spis rekl, ze sis zlomil ruku, jak jsi se snazil udrzet hever >:-[]
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:58
já tak spěchal abych nemusel čučet na ty VW, ze se me to vymklo.... >:D >:D ;-) :yes:
bez titulku
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:09
pozri dole na AM Rapide koncept a nmusis cakat kym s Tebou prasti o stol Bedouin ;-\
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:42
jak mi celej koncern není blízkej a s ohledem, že mi srdce buší u těch co se vyznaj v terénu (ti s tím zeleným oválem :-) ).. tak na toho beduina jsem vážně zvědavej... Jen myslím, že to nebude nič moč ale mediálně to bude jednička.... ;-\ tak jsem fakt napnutej s čím zas vyjedou... >:D
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:43
Mediálně se z toho poděláš... to ti slibuju >:D A až tě svezou... bude to podruhý >:D :yes:
bez titulku
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:51
a až je v tom potáhám já... tak se pose*rou zas voni.... >:D >:-[] ;-)
bez titulku
neregistrovaný "GTI"
| 3. 1. 2006 16:54
>:D :yes:
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 3. 1. 2006 16:33
Ostatně Apoštol v pohorkách by mě asi oslovil víc... ;-) Guru je přeci jen prcek :-)
Lambo Miura Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 16:39
A je to tu - moja predpoved ze Lambo predstavi v Detroite bombu (vzhladom k ich samostatnej tlacovke) je úpravda. Akurat to nebude Espada, ale Miura Concept: pozrite na to zlte auto na titulke AMS (btw. je tam aj AM rapide concept - male sklamanie): [odkaz]
Lambo Miura Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:42
Ty na tom malinkym obrazku neco vidis?
Lambo Miura Concept!!!
neregistrovaný "ciello"
| 3. 1. 2006 16:45
no tak je to mladej kluk... ne?!? nemá tak zkažený oči jako ty.... >:D
Lambo Miura Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 16:54
Ja mam zkazenyho kde co, charakter, zaludek ..., ale oci ne;-)
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:05
No a, jasne! Zlta vec je Miura - to hlavne je AM Rapide Concept. Tu ho mas vo velkom: [odkaz] Ja som ten obr. mohol dat uz pred par dnami, ale neveril som, ze by si AM dovolil postupovat podla Ikarusu. :no: Toto sa veru nerobi - zobrat nadherne DB9 a natvrdo tam narvat dalsi par dveri. Otvorene hovorim, ze to je hnus...a novy ok by sa takto zacinat nemal. Hlavne nie u AM.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:08
Me se to libi. Je teda fakt, ze do toho mohli vlozit vic invence, takhle je to uz jako u Audi, ale na druhou stranu plati, nikdy neopravuj nic co neni rozbity;-)
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 17:14
Don't fix it, if it works. ;-) Mně se to taky líbí. I když limuzína u mě znamená dlouhou záď. Jako dárek bych to překousl. >:D
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:14
podla mna to zjazvecikovatelo - a ten jazvecik ani neni cistokrvny. Chapem, ze sa zobere sedan, a urobi sa z toho coupe, ale zobrat nizke sportove GT coupe a pridat mu natvrdo dalsi par dveri- tak to by u mna neslo. A od AM by som cakal pri nejakej Lagonde samostatny model - nekompromisny ako vsetky ostatne. A nie lacnu konverziu akych su mraky v mainstreame a premiovom segmente. :-(
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:22
Jo, tomu rozumim. Nerikam, ze je to moc stastny, ale taky zadna tragedie. Taky bych uvital neco jako uberXJ krizene s AM. Uvidime co nakonec Lagonda vubec bude. Je teda jasny, ze ty vis asi nejlip co se chysta;-)
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:29
No, vsak ja viem iba tolko, ze by u AM chceli ozivit Lagondu 4dv. autakom kolo r. 2010. Ale ak to ma byt takymto stylom, tak podla mna, nech to cele radsej nechaju plavat... Svojho casu vznikol koncept Lagonda Vignale a pacil sa mi. Dnes je ten design zo zaciatku 90. rokov uz urcite prekonany, ale nieco take (koncepciou by som mozno cakal): [odkaz]
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:36
To me moc nebere. Ja bych chtel spis klasicky sedan.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:43
Ano, alebo...mozno este lepsie. tak ako si pisal vyssie - uber-XJ. Ale to ma zas dostat Daimler...
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:50
Jasne Daimler, na to jsem uplne zabudol:-( Ale stejne, takova ta klasicka karoserie sedanu se svihem AM, ale jen lehouckym a s jasnym vymezenim se jako konkurence RR. To je Lagonda (teda ta moje snova). Asi by to chtelo sednout ke stolu neco popit a vymyslet neco novyho bez ohledu na Jag a AM a pak to jen stylisticky dotesat, aby se vedelo, odkoud vitr fouka.Auto v tyhle tride mam ja vzdycky spojeny s dominantni pridi ala RR. Ten zadek z toho koceptu co jsi daval vyse bych nahradil klasickou zadi sedanu. A samo sebou, luxus nejvetsi. V Lagonde by nemelo byt nic co neni vyrobeny rucne a z toho nejlepsiho co se da za penize koupit. Zadny kompromisy s koncernovyma dilama v interieru.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:52
Ano - to je asi ta najsochdnejsia cesta pe Lagondu (teda ak vznikne mezdi XJ a Lagondou este Daimler). Ja to vidim tiez takto ;-) :yes:
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 18:03
Ted jsem se hrabal ve fotkach starych Lagond z 30tych let a je teda *na co navazat! Ty auta v sobe maji neco neuveritelnyho. Tahle znacka si zaslouzi bud tu nejvetsi pozornost nebo ji radsi nechat spat. Me se ten koncept jako takovy libi, ale pravdu mas v tom, ze tohle neni Lagonda.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 18:13
Mne sa to nepaci ani tak, ani tak. A aj keby sa mi to aj pacilo iba ako koncept - neviem naco to vznikalo.. ;-\ Evidentne chcem naozajstnu Lagondu...ale ako hovoris, toto Lagonda nie je.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:10
Malinky OT. Porad lepsi "vykradeny" motiv DB9 nez ta stara Lagonda, takova ta hranata s moc svetlama ve predu... Vis ktera, ne?
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:11
Tahle: www2.uol.com.br/ bestcars/ph/143b.htm :no:
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:22
To je fakt, ze to je katastrofa. Ale nijak to AM neospravedlnuje v tom, co spravil DB9ke. Ja by som cakal ako Lagondu nieco v style Rollsu a le z dynamickejsou siluetou. Myslim, ze AM ma potencial vyrobit krasne 4dv auto ako samostatny model a neprznit svoje designove klenoty takymto rieseniami. Btw. to heslo co pises by malo platit pri prechode zgeneracie sportaku na inu. Tak ako sa to stalo pri DB7 / DB9. Ale takymto stylom? To som si neni isty, ci plati (A "clouma" mnou spravodlivy hnev na AM za toto! 8-s ;-) )
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:24
A je to teda tutovka, ze tak nejak to auto bude vypadat nebo je to jen designovy cviceni?
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:42
Ja by som bol rad, keby to bol iba "pokus". Ono to ale bude asi tak: "Podla rekacii verejnosti..." Okrem toho netusim, kto si to kupy. Ked chcem sportak, staci mi dvojo dveri - ergo DB9. Ked chcem 4dv luxusne auto, kupim napr. Rollsa - urcite by som nechcekl prekonvertovany spotak s nizkou strechou. A btw. predstava, ze zpoza rohu sa vynora DB9 a zrazu zbadas sediet za vodicom dalsich dvoch pasazierov - no hroza. To uz si mozu pripojit rovno prives! A boh vie ci by takato kretura nemala dopad aj na exkluzivny image povodnej DB9. Design DB9 je robeny tak, ze si mas sadnut dnu, pozvat k sebe babu, a ostatnych poslat autobusom ;-) a nie posadit ich za seba. :-(
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 17:51
Koukam, ze te tali do zivyho:-( Asi jako me, kdyz se zacne mluvit o prodeji Jagu nebo jeho likvidaci:-( Vim, jak ti je a neni o co stat ;-\
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 17:58
Casom to rozchodim. Prinajhorsom sa to auto budem snazit "ignorovat". Len som necakal, ze mi AM zo zaciatku roka zdvihne zlec... ;-\
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 18:06
Co taky cloveku zbyva nez to rozchodit;-) A doho jeste Dakar, GTIho oslavny clanek, uzaverka, inventura atd. Proste je to pycou ke zdi, tenhle zacatek roku;-)
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 18:11
;-\ ;-)
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "dCi"
| 3. 1. 2006 18:55
Neblázni, zrovna tahle hranatá Lagonda je dle mého názoru super. Fantasticky poplatná době vzniku, já si ji dokonale dokážu představit na britském venkovském sídle. Je sériovým pokusem o "něco jiného". A je přitom tak hodně british, až mám husí kůži.
AM Rapide Concept!!!
neregistrovaný "mates"
| 4. 1. 2006 14:45
Z dnesniho pohledu je zajimava. Je to neco velmi vyjimecnyho. Ve sve dobe vsak (zcela opravnene) zadnou diru do sveta neudelala. Videl jsem o tomhle aute nejaky porad a ten kdo ho vlastnil musel byt srdcar nad srdcare;-)
AR1
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 4. 1. 2006 15:25
A co si myslíš o Aston Martin AR1 Zagato? Podle mě super design.
AR1
neregistrovaný "Tamin"
| 3. 1. 2006 18:21
teda ono to vypadá docela slušně, co říkám slušně ono je to potěšení pro očko na to kouknout.Angláni se nám předvedli a to jsem se ještě tuhle strachoval, že to nějak zbastlijou............
AR1
neregistrovaný "mates"
| 3. 1. 2006 18:30
Ja uz na to prisel, proc se nam to obecne libi. Protoze to je proste DB9. Ale pri hlubsim zamysleni, to neni nic, co by se melo delat!
AR1
neregistrovaný "Yaroukh"
| 3. 1. 2006 20:55
uz takhle o Iosisu hodne lidi rikalo, ze tam je videt AM; co budou rikat ted?
AR1
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 16:46
:-( safra všecky super auta o který bych stál, budou mít premiéru v detriotu a pokud se mi povede dostat se na ženevu tak to bude odvar :-(
AR1
neregistrovaný "ZZ"
| 3. 1. 2006 19:08
Hmmmm, tak to je další ze zkurwenejch věcí začátku tohodle roku... 8-s :no:
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 17:38
[odkaz]%20Solstice%2…
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "Petr"
| 3. 1. 2006 21:51
Sorac Lonesi a vsichni, kdo to opevujete. Navigator bych jeste s primhourenym okem uznal za slusne vypadajici auto, byt s lehce avantgardnim interierem (ja vim, jiny kraj...). Ale Aviator vylozene nemusim. Zad dobra, profil......mno.....pripomina mi Cayenne a ten moc rad nemam. Zato predek je strasny. Nenavidim velky "gril" od svetla ke svetlu (s vyjimkou veteranu). A interier? sedacky jsou typicky konceptove, sedet by se na tom nedalo. Nebo bych tam v ramci zvyseni pohodli, s pomoci Jardy a Bertonaka, nacpal lavicku z parku. ;-) A ta podlaha??? No sorry, ale palubky patri do obyvaku a ne do auta. :no:
Mene nadseny nazor
| 3. 1. 2006 22:44
:-) Ta lavička z parku >:D ta sedla... Bertoňák kejve souhlasně hlavou. :-) :yes: Já myslím, že to auto má ale švih...
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "bambuss"
| 4. 1. 2006 02:29
Nejhorší je, že ten grill a celkové pojetí přídě Navigatoru a Aviatoru mi připomíná styl jedné skvělé české automobilky. :-(( Snad nejsem tak daleko, jako jeden kamarád, který při pohledu na Cadillac CTS vyblil něco jako "to je skoro jak oktáfka".8-sTo jsem myslel, že ho ukamenuju. Koncept MKX je vážně trochu moc konceptoidni, ale i finální verze by mohla vypadat zajímavě. .. ale néé ty Cčka vzadu :-((( jsem paranoidní - vidím v tom českého prasopsa, jak si to dává v neděli večer z chaty f tédé červené í.

Nejkrásnějším kusem ze současné nabídky je (samozřejmě jen podle mě) Zephyr. Umírněnější TownCar vypadá taky líp, než ten bumerangoidní.. Ale za to nejlepší, co kdy Lincoln vyrobil, považuju Continental z konce 60 let .. Nádhernou věcí byly "suicide door" :-)
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 4. 1. 2006 10:46
Klid. Céčka nevymyslela škodovka, stejně jako nevymyslela blinkry ve zpětných zrcátkách, to snad víme všichni. To, že low-endi vykrádají kdeco, protože nemají tolik peněz pro designová oddělení je známý fakt. Ale hledat podobnost mezi Octávií a CTS...neprodělal on frontální lobotomii? ps: bumerangoidní rulezz pps:jediný na čem se shodnem je Lincoln Continental. Až na to, že já upřednostňuju raná šedesátá, než dostal pod skla světlometů ty divný "mandle".
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "bambuss"
| 4. 1. 2006 15:35
Jasně, třeba u Aston Matrinů vypadají zadní světlomety podobnýho tvaru nádherně. Jen je škoda, že si to Škoda, tak jako několik dalších prvků "půjčila".
Designéři Lincolnu asi nebyli na exkurzi v Mladé Boleslavi, takže podobnost, kterou vidím mezi Navigatorem a Šáde je jen mým problémem. Zkusím se toho zbavit :-) S novou generací to půjde líp.
Nevím jistě, co myslíš těma mandlema, ale, to zapuštění předních světlometů, připomínající Thunderbird, měl jen Continental z 1961..
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "bambuss"
| 4. 1. 2006 15:54
(a vůbec mu to neslušelo).
Mene nadseny nazor
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 4. 1. 2006 17:32
Máš pravdu, seknul jsem se. To má model 61. Ale ani konec šedesátých není můj ideál. 62-64 považuju za nejdokonalejší.
Styď se :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 4. 1. 2006 10:42
Jdu si pro kamení!!! Ten gril je právě odkaz na 60.léta a je d-o-k-o-n-a-l-ý. A kritizovat kocept za to, že má konceptové sedáky, když sériovka bude mít dozajista jiný, mi přijde dost mimo mísu. S Cayenne to nemá podobný ani šroubek, to je nadmutá lochnesska bez vkusu. Tohle má styl, noblesu, chladnou přívětivost. A označit z pozice Evropana (!) lincolnovský interiér za avantgardní... >:D >:D >:D Bože, větší klasika není, podívej se na ty bezradné pokusy o novotvary v evropských autech.
A3
neregistrovaný "coxxi"
| 5. 1. 2006 03:58
z profilu to vypada jako prerostla Audi A3, nerikejte ze ne ;-)
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
| 6. 1. 2006 07:45
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku