Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mezinápravový diferenciál Subaru DCCD (Jak to funguje?)

Nejnovější generace ostrých čtyřkolek pro běžné silnice jsou vybavovány aktivním mezinápravovým diferenciálem. Jak funguje ten v nové Impreze WRX STI se dozvíte z tohoto článku.
Zpět na článek
neregistrovaný "GtheRacer"
23. 2. 2007 10:29
Re: A JE TO TU NANOVO
No a toto je prave to, co sa musi zmenit. Teda ja mam BMW, som stastny clovek, ale mam ho pre SEBA (momentalne BOHUZIAL viac v garazi ale zachvilu...) a este pre velmi uzky kruh blizkych ludi spolu s ktorymi sa vieme na Freude am Fahren vytesit.
Preto a pre nic ine!
howgh ;-)
May the ///M Power allways be with u
neregistrovaný "spacir"
12. 11. 2006 21:09
Re: A JE TO TU NANOVO
No to je láska.... ;-)
neregistrovaný "Spectral"
15. 1. 2006 17:37
Re: XPAJA porad mi prosim!
Jestli ti nevadí, že nejsem xpaja, tak si dovolím ti odpovědět :-)
Vezmu to od konce. Největší dráhu urazí PŘEDNÍ vnější kolo, nikoliv zadní. To jen pro pořádek. Kola přední nápravy v součtu urazí delší vzdálenost, než kola zadní. Proto, pokud jsou TRVALE poháněny obě nápravy, potřebuješ mezinápravový diferenciál, abys vyrovnal rozdíl mezi přední a zadní nápravou. Haldex nepotřebuje mezináp. diferák, protože se nejedná o stálý pohon všech kol - zadní náprava se připojuje pouze dočasně tehdy, hrozí-li (nebo už nastal) prokluz hnané nápravy. A i tehdy je haldex spojka často sepnutá jen částečně, takže v ní dochází k prokluzu, nápravy nejsou pevně spojeny a rozdíl v dráze kol se zde vyrovná. Dojde-li k úplnému sepnutí haldex spojky, pak je to zaručeně na povrchu s nízkou adhezí, kde stejně dochází k velkému prokluzu kol, a proto není potřeba napravovat rozdílnou velikost drah.

Máme tedy mezinápravový diferenciál, ale to nám samo o sobě nestačí. Kdyby nebyl nějakým způsobem obohacen o možnost uzavření (visko spojka, konstrukce ala Torsen atd.), docházelo by často k situacím, kdy jedna náprava (např. stojící na ledě) zoufale prokluzuje a na druhou nápravu nepůsobí téměř žádný točivý moment, protože všechen utíká přes prokluzující nápravu. To už nastínil Xpaja. A jak nám v tom pomůže zmíněná visko spojka? Zařadíme ji mezi hřídele přední a zadní nápravy. Výsledek? Pokud žádná z náprav neprokluzuje, jsou rozdíly v otáčkách jednotlivých hřídelí minimální (po rovině nulové, v zatáčkách mírně narůstají). Visko spojka je nastavena tak, že tyto malé rozdíly ji nechávají rozpojenou. Systém se v tuto chvíli chová jako obyčejný otevřený mezinápravový diferenciál a visko spojka se nijak neprojevuje. Změna nastane ve chvíli, kdy jedna z náprav začne prokluzovat - tedy rozdíl v otáčkách přední a zadní nápravy enormě naroste. V tuto chvíli začne působit visko spojka a svým sepnutím začne srovnávat rozdíl v otáčkách mezi přední a zadní nápravou. Pokud tedy do této chvíle přední náprava hrabala a zadní stála, po zásahu visko spojky je točivý moment přenášen i na zadní nápravu. Obě nápravy jsou díky tomu poháněny rovnoměrně, což je přesně to, co jsme chtěli.

Doufám, že jsem ti to objasnil, snažil jsem se napsat to co možná nejjednodušeji.

S pozdravem

Spectral
neregistrovaný "vtwin"
11. 1. 2006 18:24
Re: XPAJA porad mi prosim!
Cau, koukam,ze si celkem odbornik, urcite bys teda mohl vysvetlit nektery veci. Nechapu totiz nektery zakladni veci,ackoliv se o tohle tema celkem zajimam 1.viskozni zaverka? Jak funguje samostane viskozni spoka chapu principielne velmi dobre.Lamely se volne otaci ve vysoce viskozni kapaline kdy pri vetsim vzajemnym pootoceni hridelu vznikne velky vnitrni treni v kapaline,takze dojde "uneseni" hnanych lamel a preneseni momentu na vystupni hridel.Jako kdyz se vajicko postavi navrch a roztoci,tak se nejdriv roztoci skorapka a pak s sebou strhne zloutek... Takhle samostatne to je v golfu III. treba. V kombinaci s diferencialem to ale nechapu.At uz napravovym ci mezinapravovym. Pokud neni prece rozdil otacek,tak se zadne jmoment neprenasi...? To by prece byla treba ta seriova impreza jen predokolka.. Vstupni hridel do viskozni spojky (a vystupni z mezinapr.diferaku) se prece otaci stejne rychle jako vystupni s viskozni spojky,kterej se otaci stejne rychle jak zadni kola. Pokud teda uvazuju ze je viskozni spojka mezi zadnim a mezinapr. Pokud je VS pouzita jako zaverka u napr.dif. tak to nechapu taky.To by prece bylo podle me jedno kolo porad bez pohonu (( Sem tak blbej.. Vysvetli mi to please 2. klasicky mezinapravovy dif.?? K cemu vlastne je krome rozdeleni toc.momentu. Vsude se pise ze kola zadni napravy opisuji jiny polomery nez predni.To je jasny.Zadni vnejsi opisuje nejvetli,pak predni vnejsi,pak zani vnitrni a nakonec predni vnitrni. Ale k tomu prece nepotrebuju mezinapr.diferak ne?O tu diferenci otacek se postara kazdej napravovej diferak sam prece. Haldex system taky nema mez.diferencial. Tak proc? Diky moc za odpovedi.
neregistrovaný "vtwin"
7. 1. 2006 23:34
Re: porad please
Cau, koukam,ze si celkem odbornik, urcite bys teda mohl vysvetlit nektery veci. Nechapu totiz nektery zakladni veci,ackoliv se o tohle tema celkem zajimam :-(
1.viskozni zaverka?
Jak funguje samostane viskozni spoka chapu principielne velmi dobre.Lamely se volne otaci ve vysoce viskozni kapaline kdy pri vetsim vzajemnym pootoceni hridelu vznikne velky vnitrni treni v kapaline,takze dojde "uneseni" hnanych lamel a preneseni momentu na vystupni hridel.Jako kdyz se vajicko postavi navrch a roztoci,tak se nejdriv roztoci skorapka a pak s sebou strhne zloutek...
Takhle samostatne to je v golfu III. treba. V kombinaci s diferencialem to ale nechapu.At uz napravovym ci mezinapravovym. Pokud neni prece rozdil otacek,tak se zadne jmoment neprenasi...? To by prece byla treba ta seriova impreza jen predokolka.. Vstupni hridel do viskozni spojky (a vystupni z mezinapr.diferaku) se prece otaci stejne rychle jako vystupni
s viskozni spojky,kterej se otaci stejne rychle jak zadni kola. Pokud teda uvazuju ze je viskozni spojka mezi zadnim a mezinapr. Pokud je VS pouzita jako zaverka u napr.dif. tak to nechapu taky.To by prece bylo podle me jedno kolo porad bez pohonu :-((( Sem tak blbej.. Vysvetli mi to please :-(
2. klasicky mezinapravovy dif.??
K cemu vlastne je krome rozdeleni toc.momentu. Vsude se pise ze kola zadni napravy opisuji jiny polomery nez predni.To je jasny.Zadni vnejsi opisuje nejvetli,pak predni vnejsi,pak zani vnitrni a nakonec predni vnitrni. Ale k tomu prece nepotrebuju mezinapr.diferak ne?O tu diferenci otacek se postara kazdej napravovej diferak sam prece.
Haldex system taky nema mez.diferencial. Tak proc?

Diky moc za odpovedi.
neregistrovaný "vtwin"
7. 1. 2006 22:44
Re: haldex je uplne neco jinyho nez xDrive...
to se teda pletes. Jediny co je tam spolecny,tak to ze tam sou lamelovy spojky,ale to je tak vsechno...
Zpusob jejich ovladani je uplne jinej.
Bmw ma pohon stalej 40:60, na predek muze byt preneseno az 70% momentu a to diky elektrohydraulickemu ovladacimu mechanismu spojky,ktery dochazi ke spinani nebo rozepinani spojky.
Hanldex je naproti tomu je pripojitelnej pohon, takze zadek se pripojuje az na zaklade prokluzu predku,ale to tak,ze potrebny tlak je pro lamelovou spojku vyvolan prave rozdilem otacek hridelu,kdy se zacnou pres axialni vacku pohanet pracovni pistova cerpadla,ktera teprve dodaji potrebny tlak pro sepnuti spojky a preneseni momentu na zadek.O2 uz ma pomocne vykonnejsi cerpadlo,ktere zajistuje pred-tlak pro rychlejsi reakci a diky tomu jde na zadek normalne uz myslim 2% momentu.
neregistrovaný "Martina"
6. 1. 2006 23:38
Re: A JE TO TU NANOVO
Este, ze vidim tvou IP, jinak bych trochu znejistela, jestli jsi to ty. Ikdyz nekdy to tak nevypada, je skvely, ze se bavis. Taky si nepotrebuju nic vyrikavat, co sem chtela, sem ti rekla a ani sem se nechtela mezi vas plest, musela sem se ale branit. Ale pokecat snad muzem, chces nakej muj kontakt?
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 16:37
Re: A JE TO TU NANOVO
Mandlům a cukrárnám se směju taky... doufám, že chápeš, že je to ode mně něžně humorně myšleno... mimochodem, jsem rytíř noci, trubadůr slov a činů. Nerad bych, aby má slova byla chápana jako nějakej neurvalej výpad proti tobě. Jasný, jo. Pokud se bavíš tak dobře ty se mnou, jako já s tebou, je to fajn... akorát... no ty víš (chlapa ne***m :-) ) Můžem zajít i na tři... nepotřebuju si nic vyříkávat... vdyť i tak, témat je určitě na oceán... :-) :yes:
neregistrovaný "Martina"
6. 1. 2006 15:40
Re: A JE TO TU NANOVO
Ja vim, ale vetsina snobu, co ma navic rada dobry auta sahne po BMW uz prave proto, ze to tak obcas prijde i tem, kteri snobi nejsou a tudiz vsichni vedi, proc ma prave BMW.
neregistrovaný "Martina"
6. 1. 2006 15:35
Re: A JE TO TU NANOVO
Jo jo jo, stopar, to uz si kdysi psal, ale proc mam chapat jenom ja? Asi bych mela zduraznit, ze tady delam favor ja tobe, chci za to relativne malo, a mozna... vis, ze me ty tvoje cukrarny a mandly vubec nevytaci? Smeju se tomu... Ale snad, ... bysme fakt meli na jednoho (az dva,...) zajit. Neni to pozvanka k nezavaznymu sexu... sem prece stara rasple. >:D A nakonec s dCi sis to taky vyjasnil v hospode, ne?
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 15:34
Re: A JE TO TU NANOVO
Galatní jsem a tvrdej občas taky :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 15:02
Re: A JE TO TU NANOVO
Ty to dokážeš. Překous si 40 let rudýho teroru, dva převraty, nástup TDI, tak tohle musíš zvládnout. Právě proto, že jsi rytíř. Musíš být tvrdý, ale galantní... :-) >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 15:00
Re: A JE TO TU NANOVO
BMW není o snobismu... i když občas to tak přijde i mě.. :-)
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 14:54
Re: A JE TO TU NANOVO
Možná po mě chceš víc než dokážu... Pokusím se o to, aby to mohlo platit... Ale pochop, jsem... a nejen já, každej rytíř noci... stopař... jdu za značkou ;-) P.S. Pochopit je někdy těžší, než-li zapomenout... ;-) :yes:
neregistrovaný "Martina"
6. 1. 2006 09:42
Re: A JE TO TU NANOVO
Ne, neboj GTI, nelovim kdejakou tvou zpravu, ikdyz, musim se priznat, ze mi to obcas neda, ... dokonce jsem se i pristihla, jak premyslim, co jsi za cloveka. Kolikrat jsi opevoval nejen to tvoje fauvé, ale treba i Seat. Umim pochopit ty, co opevuji BMW pro svuj snobismus, Japonce pro lasku k technice, Volvo pro bezpecnost, Skodovku pro vlastenectvi,... ale Seat?? Kdybys byl totalni pako, ok, ale tvy prispevky maji hlavu a patu, ikdyz vetsinou o autech vubec nejsou. Nejak te porad nemuzu pochopit,... a to me zere, ikdyz vim, je mi to muze bejt naprosto ukradeny a nemusela bych ti venovat ani vterinu ze svyho casu, ale jak rikam, obcas mi to neda. Navrhuju dohodu... budu s vama jen virtualne, budes vedet, ze tu sem, ale neuvidis me a ty me zas nechas na pokoji, kdyz to obcas bude silnejsi nez ja a zareaguju na nakej clanek z mych oblibenych. Plati?
neregistrovaný "Martina"
6. 1. 2006 09:23
Re: A JE TO TU NANOVO
:-)... ikdyz parkrat sem na panskejch taky byla ... ale je takt, ze ucel byl jinej >:D
5. 1. 2006 23:29
Re: A JE TO TU NANOVO
Tedy Martino, lehce jsem znejistěl... takhle se na mě soustředit a lovit kdejakou mou zprávu... to smekám... Tak dobře, udělám dest tisíc. Ale musíš nechat dejchat pánskej klub... Něco, co vy baby nemůžete nikdy vytvořit... vy si musíte dávat bacha abyste si nevypíchly voči drátama při štrikování, viď ;-) Vím, vím, jsi výjimka... ;-) :yes:
neregistrovaný "empi"
5. 1. 2006 21:50
Re: A JE TO TU NANOVO
Na panske zachodky ale leda jako uklizecka ;-).
neregistrovaný "Martina"
5. 1. 2006 16:23
Re: A JE TO TU NANOVO
Nadobicko? Vostry hosi vzdycky rikali utahovak... >:D V mixeru jsou vetsinou (kazdej vyrobce to dela jinak - ty mixery...) otacky nastavitelny po mensich skocich a je jich vic (tech nastaveni vyse otacek), takze se ti to zda temer plynuly, ikdyz ve skutecnosti to tak neni. Ale ptala jsem se te spis z legrace, prislo mi srandovni pomylet na cmoudiciho apostola (jak rek King, to bylo hezky) s manualne nastavitelnym diferencialem od Subaru. No nic, kazdej mame asi jinej smysl pro humor. Do budoucna te musim zklamat, ale nijak nehodlam ctit zadnej panskej klub, v dnesnim cilivizovanym svete neni misto, kam by zenska nemohla, a jestli je, tak rozhodne ja nejsem z tech, co by ho jakkoli chtely respektovat... Ale bud v klidu, v nedohlednu je doba, kdy budu mit tolik casu, abych reagovala na vsechny prispevky pod kazdym clankem. O mym nicku sem ti rekla uz jednou, ze ja s tim problem nemam. P.S. 10.000 udelas, ver si! O vanocich byly i chvile (ikdyz kratky), kdy jsi nepsal, tam vidim este rezervu na pristi rok. :-)
4. 1. 2006 22:55
Re: A JE TO TU NANOVO
Překvapuje mě, že vy holky tomu říkáte golf... my hoši tomu říkáme nádobíčko ;-) Martino klid... čtyři polohy (myslím teď na diferenciál) by byly problém... Znáš to z kuchyně, když si děláš v mixéru koktejl, ne ;-) Jsem rád, že do budoucna budeš ctít pánskej klub ;-) pod nikem... třeba... Martínek ;-) :yes: P.S. Ujetej, ale spíš vyjetej jsem dobře, ale 10.000 neudělám... jedině, že bych psal jen smajlíky - :-) :yes:
neregistrovaný "empi"
4. 1. 2006 17:29
Re: A JE TO TU NANOVO
Podle me je xDrive a Haldex v podstate to same. Oboji funguje na bazi vicelamelove spojky, ve ktere se zvysuje tlak pomoci elektronicky rizeneho serva. Rozdil je v tom, ze xDrive pripojuje predni napravu, zatimco Haldex zadni. O softwaru bych se nebavil, protoze oba systemy mohou tlak zvysovat na zaklade x podnetu z cidel (koneckoncu haldex v O1 je taky o necem (SW) jinem nez v O2).
neregistrovaný "Martina"
4. 1. 2006 09:39
Re: A JE TO TU NANOVO
Nazdarek v novym roce, jo, dik za prani, napodobne, preju ti aspon 10.000 clanku (kdyz jedes na tu kvantitu, ale kazdej mame jiny cile, takze ja te neodsuzuju, kazdej sme nak ujetej, ze?) Jinak, ja jsem nic neslibovala, naopak jsem ti rekla, ze me se jentak nezbavis. Budu si psat kdy chci, co chci. Ctu to porad, ale proste nemam cas s vama kecat, snad nekdy si to u panaka vyjasnime. A cemu se smejou holky... myslim, ze byses divil. Pracovala jsem vzdy v panskem kolektivu a vzdycky jsme se smali vsichni stejny veci, zkratka bud je to vtipny a smejou se vsichni a nebo to neni vtipny a nesmeje se nikdo a je jedno, z jakyho je to oboru. Takze do novyho roku ti preju este taky trochu ty tolerance... Jo a kdyz jsme u toho diferencialu, nemyslis, ze ctyri polohy u manualniho rezimu je malo? Me by se vic libilo plynuly nastaveni, co si o tom myslis, jak ty to mas u toho svyho golfa? ;-)
3. 1. 2006 20:30
Re: TO JSTE NEVĚDĚLI?
Ne... nesvezl... ale pod Apoštolem coupe jsem o ní napsal... a těším se na svezení.
neregistrovaný "Scooby"
3. 1. 2006 17:14
Re: TO JSTE NEVĚDĚLI?
Nazdarek vespolek, GTI, už jsem se tě sice ptal, ale tu diskusku vymazali driv nez jsem si stacil precist odpoved, takže: už jsi se svezl??? víš v čem myslim, nechoď daleko ot tohoto článku :-) Jinak zdravím všechny příznivce Subaru (mezi které bude brzy patřit i GTI, pokud se sveze) >:D
neregistrovaný "xpaja"
3. 1. 2006 11:49
Re: A JE TO TU NANOVO
to máš pravdu, středový diferenciál je rozhodující. K tomu jak si to rozdělil bych jen poznamel:
1.) jde o to co je to aktivní diferenciál. Jestli ti stačí zpětná vazba nebo to musí mít v základním režimu podobný moment na obou nápravách (pokud možno 50/50)
2.) pokud použiješ klasický diferák a nedáš k němu visko spojku nebo jiným způsobem nezajistíš samosvornost tak to bude to nejhorší řešení. To už lepší radši žádnej, když ho nelze uzavřít.
3.) Torsen bych nestavěl na úroveň DCCD. Je to čistě mechanické řešení, zatímco DCCD reaguje na vstupy z mnoha čidel. Torsen funkčně odpovídá klasickému diferáku s visko svěrkou (to co používá subaru). Jediný rozdíl mezi nima je v tom, že torsen ti nepřenese moment ze satelitu na šneková (planetová) kola, což může být výhoda i nevýhoda. Záleží na situaci.
4.) Co se týče náhražek neházel bych je do jednoho pytle. Rozhodně ne Haldex a třeba X-drive.
Haldex je jen mezinápravová spojka se zpětnou vazbou na prokluz, podle toho to se to taky chová. Je to dobre tak na vyjetí kopce. Můžeš ale upravit software a pak to bude permanentní náhon. S tím, že bude fungovat jako terení auto s připojitelnou přední nápravou, u kterého ji máš furt připojenou. Samozřejmě se to nebude chovat nijak extra a nechtěl bych platit ty gumy.
X-drive už je něco jineho,problem BMW (podobně jako mercedesu) je v tom, že zaritě trvá na zadnim náhonu i u čtyřkolky, i když ho omezuje kupou elektronických systemu. Takže to stejně nemá kýžený efekt.
X-drive má vstup od převodovky, dva výstupy k nápravovým dif.. Takže pokuď vhodně upravíš soft, dozadu dáš třeba torsen a přední dif. uzavřeš viskosvěrkou (místo dobržďování kol, co to používá), budeš mít system co funkčně odpovídá Impreze STI s DCCD.
5.) Co se týče Lancer Evo: tak AYC (od evo IV) je zhruba SH-AWD a ACD(od evo VII) je něco jako DCCD.
neregistrovaný "Alessio"
2. 1. 2006 23:17
Re: TO JSTE NEVĚDĚLI?
;-) :yes:
neregistrovaný "muf"
2. 1. 2006 22:30
Re: A JE TO TU NANOVO
na diferencialu velmi záleží já bych volil 1. aktivní diferenciál nebo torsen 2. klasický diferenciál 3. náhražky xdrive a haldex. ikdyž ty poslední nejsu stálé čtyřnohy protože přiřadí druhou nápravu teprve při prokluzu a při jízdě na asfaltu řidič nepozná že má čtyřkolku
neregistrovaný "Enzo"
2. 1. 2006 21:29
SH-AWD
Kdyz uz tu bylo zmineno SH-AWD. Link na pekny video s timto systemem. [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
2. 1. 2006 21:19
Re: Big is Japan...
Vyborny clanok o novom Sti.Pozor ale na EVO X prileti az v 2007 ale je to velka evolucia.Suboj rally titanov.Titan proti Titanovy.Ikona proti ikone...
2. 1. 2006 21:14
Re: TEST IMPREZA 2.5 WRX STI
Ne ne, já ti neodpovídal... já psal o testu...
neregistrovaný "sss"
2. 1. 2006 21:03
Re: TEST IMPREZA 2.5 WRX STI
Pokial Ste tymto odpovedal na moju otazku o tocivom momente, tak zrejme pan redaktor pouzil udaje z MY 2005 na MY 2006, co nie je uplne spravne.
2. 1. 2006 20:52
P.S.
kardioSTImulátor - bravo :yes: Tohle vyžaduje hlavu :yes:
2. 1. 2006 20:47
Re: TO JSTE NEVĚDĚLI?
Bravo, Subaru Technica Int... :-| :-) :yes:
2. 1. 2006 20:46
TEST IMPREZA 2.5 WRX STI
Tak to si, brácho, vedle v testech přečti. Sedni si ovšem k monitoru na tvrdou židli a pravou nohu si podlož dvacetilitrovým kanystrem naplněnym devadesátosmičkou. Na levý lejtko si přivaž činku... a na záda vem ruksak plnej tisícovek... musí jich bejt hodne přes mega... a dej se do čtení... je to dobrý čtení... Konec konců, najde se tam každej. I Loganista. Ten tam najde odpověď na to, proč tu jezděj Logany hlavně v modrý :-) :yes: P.S. Zajímavé a důležité čtení :yes:
neregistrovaný "sss"
2. 1. 2006 20:27
35:65 alebo 41:59?
"Mezinápravový diferenciál Subaru DCCD rozděluje hnací moment mezi přední a zadní nápravu v poměru 35:65, s tím, že řidič může manuálně určit míru uzavření"

Podla [odkaz]
je normalne rozdelenie momentu v auto rezime 41:59.

Podla
[odkaz]
bol pre model 2006 pomer rozdelenia tociveho momentu upraveny na 41:59 z 35:65 pre MY2005.
Pojednaval clanok o Impreze STI MY 2005?
neregistrovaný "Alessio"
2. 1. 2006 20:23
Re: TO JSTE NEVĚDĚLI?
GTI, proč bravo redaktor? Stačí umět anglicky nebo umět číst propagační letáky...Pěkně řekni "Bravo , Subaru Technica Internacional !!!! ;-)
neregistrovaný "sss"
2. 1. 2006 20:08
URL na original
Chcel by som poprosit autora, ci by mohol uviest odkaz na zdroj informacii, pokial su dostupne na webe.
Dakujem.
2. 1. 2006 19:48
TO JSTE NEVĚDĚLI?
Já teda ne... asi proto jsem četl článek se soustředením jako při četbě závěrečné kapitoly Deseti malých černoušků... To nám ten rok pěkně začíná... jestli to takhle půjde dál... můžem nastoupit po prázdninách k VW do vývoje. BRAVO REDAKTOR :yes: P.S. Auta mě moc nezajímaj ;-) ovšem tohle mě dostalo :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 1. 2006 19:45
díky za článek
No, ne že bych to nevěděl, ale zopakovat si to není na škodu... ;-) . Ještěže si Subaru zřejmě položilo jako podmínku půjčení vozu napsání tohoto článku. Tím nechci říct, že nejsem rád...! Bravo-Subaru! :-)
neregistrovaný "spr/unkwn"
2. 1. 2006 19:14
Re: A JE TO TU NANOVO
Diky.
neregistrovaný "spr/unkwn"
2. 1. 2006 19:13
Re: A JE TO TU NANOVO
Gratulujem Ti Martina, podarilo sa ti uplne nepochopit podstatu mojej otazky.
2. 1. 2006 19:10
Re: A JE TO TU NANOVO
Tamine... :-) Pánskej klub 8-s :-) >:D :yes:
2. 1. 2006 19:09
Re: A JE TO TU NANOVO
8-s 8-s ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Tamin"
2. 1. 2006 18:56
Re: A JE TO TU NANOVO
Souhlas s Lonesem, taky jsem v tomhle problému nenašel s GTIm společnou řeč. ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 17:54
Re: A JE TO TU NANOVO
Nenech se odradit, Martino, a piš dál. >:D :yes: V tomhle tu není s GTIm zajedno skoro nikdo. ;-)
2. 1. 2006 17:50
Re: A JE TO TU NANOVO
A je to tady... baba na ploše. Pánskej klub v ohrožení. Biju na poplach... To maj dneska cukrárny inventuru? P.S. Martino, nedávno jsme uzavřeli pakt věčnýho smíru... a tys slíbila, že budeš tenhle delikátní pánskej klub sledovat mlčky... tak jsem to asoň pochopil já... bylo to někde pod příspěvkem Chlapa ne***m :-), pochop... prostě... přece... když vpadne dáma do pánskýho klubu... to bych tu už nemoh nikdy napsat, že když vemeš tvrdě za "vajpra", tak ti utrhne koule... rozumíš... tomu vy holky se nesmějete... mi chlapi teda taky ne, ale aspoň víme, co tím mám na mysli... :-) jinak přeju pěknej rok.. ;-) P.S. teda, tak mě napadá... ty víš, co tím mám na mysli... :-) ;-)
neregistrovaný "125S"
2. 1. 2006 16:37
bez titulku
Pěkný a opsáhlý článek. Doufám že napíšete i o ACD a AYC.
neregistrovaný "xpaja"
2. 1. 2006 15:38
Re: A JE TO TU NANOVO
Zalezi na tom co povazujes za aktivni diferak. za urcitych okolnosti bys mezi to moh pocitat treba i Xdrive, 4-matic nebo dokonce haldex. Jinak něco podobneho mělo treba uz kdysi davno porsche 959. Dnes treba skyline, jinak by se tam dal zaradit treba SH-AWD od hondy (legend), i když ten si vystaci i bez mezinapravovevo dif. Ale nadruhou stranu, zadnej ten system neni uplne stejny. I to evo se od sti celkem lisi.
neregistrovaný "Martina"
2. 1. 2006 14:02
Re: ?
To jako, ze kdyz to nemaj vsichni, tak by tady o tom jako nemeli psat? Redakce diky za takovy clanek, skoda, ze jich neni vic.
neregistrovaný "spr/unkwn"
2. 1. 2006 13:46
?
Ktore seriove auto okrem Eva a Imprezy je tymto vybavene ?