To nemyslíš vážne... >:D Neviem so predstaviť nejakého 150kg McAmíka ako sadá do Aygo, to mu dajú k tomu aj obuvák alebo ako? Inak ten sedan je fakt slušný, vyzerá lepšie ako Honda City. Myslím, že by to auto malo v južnej a východnej európe šancu... :yes:
a máme tu další příruster do kategorie minisedanů. Ufff, ufff, ufff, jak by řekl bratr Vinetou. Já osobně bych nechal sedany dělat až od vyšší střední třídy (vozidel).
Spad´jsi z višně, ne. Ty nevidíš tu jistou ruku designéra u Fabie? Ty nevidíš tu zoufalost předku tady, tu fádnost boků? Tu tragikomedii předního spojleru? Sundej brejle...
No podle myho nazoru malej sedan nemuze vypadat hezky!!Mala prid...velka vysoka kabina a mala *k tomu...jeste to prikorenit 13" kolama a je to :no: Jeste by mohli zkuset sedan z ayga!!!To si ani nedokazu predstavit...
GTI ti jsi fakt blbej nebo to jen dokonale imituješ...???!!! Fabia sedan je tak hnusná že ji už nevyráběji a to co už maj vyrobený teď nemůžou prodat. Mám radši Hatch,ale Yaris sedan celkem jde-je třeba se na to dívat z pohledu země ,pro kterou je to auto určený. V USA je IN sedan.
Je to pouze vec vkusu, me naopak fabia sedan prijde jako designove nejzdarilejsi z cele rodiny fabii. Je pravda, ze je nejmene prakticka, coz je u malych aut duvod, proc se malo prodava.
Musím se přiznat, že když sem četl spojení Yaris sedan, tak sem se povědomě začínal obávat nějaké šerednosti ve stylu Škoda Fabia sedan, Renault Thalia apod.. Opravdu sem si oddechl! Malé sedany nejsou moje krevní skupina, ale musim uznat, že tenhle sedánek se (relativně v rámci možností) opravdu povedl! Sem rád, že konečně někdo dokázal udělat malý sedan, který nevypadá vyloženě "vyblitě" :yes: Tak Toyoto na co čekáš? Šup s ním do Evropy!
mas pravdu, bolo hnusne. uz nastastie nie je v ponuke. ale napriek tomu, ze v zaklade bolo "hluche a slepe" sa predavalo celkom dobre. a dokonca bolo aj v trojdverovej verzii, teda akysi coupe-sedan. len cena bola podla mna nepriazniva. vychadzala okolo 15 tisic dolarov, co v tej triede za nevybavene auto bolo vela. novy yaris, teda ten hatchback ma startovat okolo 13 tisic. je to jeden z mojich favoritov. pekny den. :yes:
Souhlas, Echo byla obluda a docela jsem se bal hnusu Fabie nebo Thalie. Tohle je naopak mooc povedeny, hezci nez Honda City. Predevsim se u Toyoty jako jedini dokazali skutecne se cti vyporadat s naroubovanim kufru na hatch. Kloubouk dolu, City je blizko, ale Yaris sedan to dotahl do konce. :yes:
Polk & Co - zákaznická loyalita modelového roku 2004 USA
Vítězové - v závorce procento zákazníků nakupujících opět stejný vůz: Malé vozy: Saturn ION (30,6%) Střední třída: Toyota Camry (28,0%) Velké sedany: Buick LeSabre (41,2%) Luxusní vozy: Cadillac DeVille (40,9%) Sportovní vozy: Ford Mustang (15,0%) Luxusní sportovní vozy: Jaguar XK (22,8%) MPV: Chrysler Town&Country/Voyager (25,8%) Pick-up: Ford F-series (42,7%) SUV: Mercury Mountaineer (32,9%) Luxusní SUV: Land Rover Range Rover (33,9%)
Re: Polk & Co - zákaznická loyalita modelového roku 2004 USA
Town and Country má lepší výbavu než americký Voyager. V USA neexistují špičkově vybavené Voyagery, které se prodávají v Evropě. Jejich místo zastupuje právě Town&Country. Zvnějšku se liší minimálně. Town&Country mívá různé ozdobné lišty, minulá generace měla vepředu dvojité světlomety.
Good catch! LS uz tady pred nejakou dobou bezel a zda se, ze tohle skutecne bude finalni podoba (nebo neco velmi blizko). IS500 je bomba, jsem zvedav, jestli to konecne zacnou prodavat. Jestli ano, tak bych rekl, ze ten IS430, ktery udelal pred cca 2-3 lety TRD, byl hlavne kvuli testovani ohlasu, jestli ma smysl neco takoveho vyvijet i pro serii. A prihreju si i svou polivcicku - existence IS500 by konecne mohla urychlit sportovni verzi Acury TL, ktera podle me dostane tak od roku 2007 SH-AWD a nejaky poradne ostry motor. Parada, jen tak dal!
Tenhle sedan je určen pro sportovněji laděné zákazníky?? Asi ZASE něco nechápu správně. Když bych chtěl prcka a sportovně laděného, tak jdu do 3D. Ale malej sr@č a ještě sedan?? K tomu sportovně laděný? >:D >:D >:D Tak to mi kedlubna nebere :-)
Zalezi, na co to chces. Sedan ma (temer jiste) lepsi rozlozeni hmotnosti nez 3D, takze je jednodussi z nej udelat sportovni auto. Staci se podivat na okruhy, tvar karoserie u WTCC predepsan neni a presto vsichni az na vyjimky pouzivaji sedany (a neni to jen kvuli designu). Naopak v rallye potrebujes kratsi (=obratnejsi) auto, tam ma 3D opodstatneni. Jinak by me zajimalo, jestli se taky takhle smejes u ruznych kombiku (ORS apod.), to je snad jedina karoserie, na kterou se nejaky RS vubec nehodi (nikde jsem zatim uspesne zavodni kombi nevidel).
OMG, ty si myslíš, že se s tímhle bude závodit? Nějakej Česká pojišťovna Yaris Cup? Vážně si myslíš, že si sportovně založený řidič koupí Yarise? Směju se Yarisovi. A po té tvojí přednášce se usmívám i nad tebou ;-) Nic ve zlém. Jo a k tomu combi. Nemám s tím vůbec problém. Ať už jako ORS, nebo ARS, SARS apod.
Ajajaj, zase nepochopil... :no: Ty uz mas na ten muj nick takovou averzi, ze uz ze sebe nejsi schopen dostat nic normalniho, ze? No, jestli se to da lecit sice nevim, ale preju hodne stesti a mene zachvatu hlouposti.
Brácho, asi jsem si splet´ stránky... já myslel, že tady to je o autech... Já... nemám slov... snad jen... podívej se ráno na Fabiu sedan, abys pochopil, jak udělat v malých vozech auto s kufrem. P.S. Není to nějaká silvestrovká koláž od redakce?... Zejména předek... tak to ti brácho přeju. My, co do toho děláme, bysme se k Fabii přivázali řetězem... Nebe a dudy. Estetika... já myslel, že je to poměrně uchopitelné a pochopitelné slovo...
"My, co do toho děláme" - to by me aji zajimalo, jak jsi to myslel. Ze by se mi konecne zacalo potvrzovat me dlouhodobe podezreni, ze delas v PR oddeleni u VW? >:D >:D
Zase si dáváš tůru na vrchol trapnosti? Vem si kyslíkový přístroj, ať se ti nezatočí hlava. Tohle je pohledný malý japonský sedan (možná někdo nenávidí to slovní spojení samo o sobě), Fabia sedan pak estetický nepodarek, obzvláště kvůli zadním světlům totožným s hatchem.
No, já bych ti odsouhlasi to spojení - malý japonský sedan. Na "pohlednost" máme oba rozdílnej názor... Fabia je přesně takový sedan, jaký má být. Nenápadný, stylisticky dotažený. Já souhlasím s kolegy, že v této třídě sedan nemá co pohledávat, ale když už... pak Fabia je fakt dokonalá...
Pokud dostanes bez jakychkoliv uprav zadni svetla z fabie hatch do fabie sedan, budu Ti cely rok k snidani kupovat pet koblih. Kombik a sedan maji spolecny zadni naraznik a svitilny. Je pravda, ze ty zadni svetla jsou jediny rusivy prvek na sedanku. Jo nebranim se, je to muj mazlik.
Kdyz se rano podivam na Fabii sedan, tak mi je razem jako kdybych vecer pred tim vypil 10piv, litr vina z krabice a zazdil to 5 tuzemakama (smajlik, ktery zvraci)
Nene... opravdu to tak vidím. Fabii jako v rámci možností dokonale dotažený minisedan... Umím si představit, že v tom i jedu. Sedan nahoře... to je pro mne absolutně vyloučené. Dokonale a věčně. Rozeznám vteřinově styl od paskvilu. Jako kraťas je ten novej Yaris uchopitelnej a svým způsobem milej. Ovšem samozřejmě pro manželku. Těžko si v tom představit chlapa... Myslím i že to tak má být. Dámské autíčko. A sedí.
blíží se konec roku.. a já bych chtěl tímto způsobem poděkovat redakci za tyto skvělé stránky - v podstatě mé nejnavštěvovanější. chci taky poděkovat většině přispěvovatelů za rozšiřování mých obzorů. zejména mé díky patří Markovi:yes:, to bez debat. a GTImu, taky asi nemusím říkat proč. sice mě občas asi jako všechny trochu se*re svými názory, ale jeho "povídky" jsou :yes::yes: . jen tak dál v roce 2 :-);-) 6
Brej den vespolek,
no mě se náhodou tahle malá potvora s ***kou docela líbí. Stejně jako Citina Honda - jasné důkazy toho, že i malý sedánek může být pohledný a kvalitní. Jen mi trochu uniká, proč se tu snažíte srovnávat Toyotu s Loganem. Každá z nich je určena pro jinou klientelu...