Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Engineered by FP, designed by AH. Co víc si přát. Tohle überauto je opravdu nadčasové...
0
Congratulations......................
0
Neviem o tom žeby AH sa venoval designu >😁 On dal akurá úlohu také auto skonštruovať a vyrábať... Bohužiaľ to bola jediná dobrá vec od Adolfa... 😒
0
Na designu se podílel...vylepšil předek auta. Proto teď vypadá jak vypadá a nevypadá jak měl vypadat.
0
😄 :yes:
0
No, este nepriamo by som mu (AH) pricital zaciatok boja s rakovinou, a zasady spravnej zivotospravy (nefajcenie/etc..), avsak za to ho neobdivujem....
GTI
brácho, pochop. Ještě ti nikdo nevysvětlil, že auto, to není mobil ani tetování na lejtku. Auto, brácho, to chce vědět... to chce znát. Auto, brácho, to je taky umět dát. Auto, to je výraz doby, auto, brácho to je... vím... máš mdloby... Prostě, pochop, že jsou jen dva druhy lidí, jedni, co maj styl a druhý, ke kterejm patříš ty... ty ten styl jen lapou jako motýlkáři... tu na empétři, tu na lokny nad uchem... Prostě vidět je dáno nemnohým... Naštěstí jsou ti, co vyrobí a ti, co koupí... tohodle BROUKA všech BROUKŮ... tak si pusť do uší něco ob Beatles... třeba Hey Jude... neznáš, viď... zeptej se někde... a pochop... žes jen v předpokoji... hostina brácho, hostina je ve třetím patře. BRAVO BROUK, BRAVO VW-PORSCHE :yes:
vy nás ale zásobujete pane Karfík :yes:
nemám nic proti brouku ale jediná věc která ho prodávala a prodává dodnes je jakýsi přítulný design. A to je vše. K aspoň technickému průměru se toto auto dostávalo až během dlouhých let výroby ale to už zastaral v jiných oblastech. Je to přesně jako to beatles. kýč. (až na jednoho člověka)
Beatles a kýč? No, je vidět, že lze napsat cokoliv... Bože...
no beatles je kýč kámo. Je to nesmyslé melodické plácání slovíček do hudby. Jestli chceš pořádnou hudbu s podtextem ne kýč, taxi pusť waterse z floydu ale to ty asi nebudeš znát. Je to skoro jak pravidlo vrána k vráně sedá kýč kýče si hledá. Bravo VW.
PS. já sice beatles zrovna 2x neposlouchám, některý jejich písničky přímo nesnášim, ale zrovna poslouchat celej den vylejvání si watersovi dušičky z toho, jak hrozný to bylo v anglii za války.... Pink Floyd poslouchám častěji než Beatles, ale zase nepotřbuju mít pocit deprese celej život, z tvýho příspěvku vyplývá, že tobě to vyhovuje, tak si toho Waterse pořádně vohul usaď se na kanape, utápěj se do depek a nelez sem, ty anonyme..
Co to meleš? Nevím, jak tě může napadnout teď Zrovna Waters... takhle na mě můžeš křičet kde co... Co takhle Genesis, Camel, Led Zepp, Jethrro Tull a další a další Trochu na sobě zapracuj, pokud nás tu chceš oblažovat názorama na moderní hudbu. Roger Waters, resp. Pink Floyd udělali pro muziku v sedmdesátých létech tu samou záslužnou práci jako Beatles v létech šedesátejch... Ale abys tohle uměl posoudit, musel bys toho vědět o hudbě poměrně víc, než nám tu předvádíš.
Broukaři jsou super lidi. Byl jsem na srazu brouků, ti lidi se navzájem všichni neznali, ale stejně byli super parta super lidí. Ve svejch miláčcích se vyznaly jako ve svejch ponožkách. Starali se o ně jako o božské výtvory. Nikdo se svým broukem nefrajeřil a nenašel bys jedinýho frikulína.
Na svou dobu, 60 let tomu nazpět, dobrý, jednoduchý,levný. Vzpomínáme, ne ve zlým, ...ale doba pokročila. Jsou dnes lepší auta dokonalejší i od jiných než VW.
Geniální postřeh 😉 😲 😄 :yes: P.S. myslíš to opravdu opravdu? 😉
Něco na tom ale bude...přiznejme si to. 😉
Jo, přiznejme si, že jiní vyrábí lepší auta, než VW před 60ti léty... 😄 😄 😉 :yes:
Hlavně neblázni. Brouk sice byl velmi chytrým výrobkem, nicméně už za své premiéry patřil mezi absolutní low end a póvl světové automobilové nabídky. Čili, valná většina vyrábí už šedesát let lepší vozy jak VW. P.S.: Brouka mám rád, jen konstatuji.
Aha. Cenné není jen dokázat vyrobit auto kvalit Ferrari... a pak ti ho prodat za tolik, co vyděláš za padesát let. Cenné je umět vyrobit i auto, které budeš milovat za pár svejch vejplat... A tohle auto milujou miliony nejen těch, co ho vlastnili či vlastněj... ale i těch... kterejm jen svou tváří učinil život krásnější...
Možná by se v rámci objektivity slušelo podotkonout,že někteří před 60 lety auta sice nedělali,ale dnes by ty staré mazáky mohli učit.Nicméně oceňuji konstantní a neměnný názor na VW, jako TOP car.Já tak vyhraněný názor nemám.Moje oblíbené auto(a) jsou ta,co právě mám.Spotřební zboží.
Ale brouk je přece jenom něco kultovního,to uznávám. :-!
Ale brouk je přece jenom něco kultovního,to uznávám. :-!
Ovšem to já nepopírám. Vzal jsem z tvého "Jo, přiznejme si, že jiní vyrábí lepší auta, než VW před 60ti léty..." pouze ono materiální hledisko.
Ale v tom je právě ten fór, že si Brouk nikdy nehrál na luxusní nebo jinak vyjímečné auto. Konstruktéři dostali od Hitlera jednoduchý úkol - navrhnout a vyrobit levné a jednoduché auto, které postaví Německo na kola - něco ve smyslu Fordu T, proto taky to jméno "Lidové Auto". No a to naprosto a bezezbytku splnili - byť se toho hlavní zadavatel a mecenáš už nedožil... Mimochodem, právě fakt, že se jedná o velmi jednoduché auto, umožnil rozjezd masové výroby okamžitě po konci války, protože haly byly rozbombardované, jely narychlo opravené a splácané linky přímo pod širým nebem. Bylo to součástí Marshallova plánu, co nejrychleji obnovit výrobu a tím získat prostředky na obnovu země.
Většinou se automobilky ke své tradici hlásí, Volkswagen nikoliv. Předstírá, že vznikl v roce 1945. Toto dítě Adolfa Hitlera, pro které postavili továrnu novodobí otroci, je ale trochu starší. Přečtěte si pane redaktore, něco o historii tohoto vozu, který by neměl být pýchou, ale jednou z nejčernějších skvrn v historii německého automobilového průmyslu !
Doufám, že přes Vltavu plaveš... nevzpomínám si, že by Karlův Most stavěli v akci zet... :no:
Vaší poznámce o plavání přes Vltavu nerozumím. Bude to ale asi tím, že nám dvěma ani není souzeno si rozumnět. Podepisuje-li se někdo GTI, je to spíš diagnóza než podpis.
Pokusím se ti to vysvětli na tvé mentální úrovni. Počítám, žes někdy jel ve Škodovce... tak tu vyráběli v Boleslavi do listopadu 1989 otroci komunistickýho lágru... Také bys chtěl Škodu zapudit?
Volswagen je jedním z největších paradoxů automobilových dějin - největší šmejd s největší gloriolou.
Když Porsche svůj "lidový vůz" zkonstruoval, nikdo ho nechtěl. Ve všech automobilkách hned poznali, že je to šmejd. Situaci změnilo, že se v něm zhlédl Adolf Hitler (ten jistě autům moc rozuměl) a udělal z něj nástroj své populistické propagandy - Kraft durch Freude, "každému německému dělníkovi německý vůz". To byl pravý zrod volkswagenu. Pak se zbudoval koncentrák a podlidé postavili továrnu. Němečtí dělníci se v KDF opravdu povozili s cílem šířit jeho slávu po světě, vůz však měl trochu jiný kabátek "kübelsitzwagen" a i ti dělníci byli v polní šedi. Pravda, vůz dostal skvělý test - v písku Sahary i v bezedném blátě Ukrajiny. A poválečná sláva tohoto vozu ? Má stejný základ. Například jeho obliba v USA vyplývala právě z toho, že šlo o největšího žebráka na tamním trhu a že tam přišel v době, kdy tamní mladá generace odmítala luxus svých otců a z protestu nosila otrhané džíny a dlouhé vlasy a jezdila v té nejpříšernější věci na čtyřech kolech.
Volkswagen je pohrobek Adolfa Hitlera a slušný člověk by do něj nesedl.
Když Porsche svůj "lidový vůz" zkonstruoval, nikdo ho nechtěl. Ve všech automobilkách hned poznali, že je to šmejd. Situaci změnilo, že se v něm zhlédl Adolf Hitler (ten jistě autům moc rozuměl) a udělal z něj nástroj své populistické propagandy - Kraft durch Freude, "každému německému dělníkovi německý vůz". To byl pravý zrod volkswagenu. Pak se zbudoval koncentrák a podlidé postavili továrnu. Němečtí dělníci se v KDF opravdu povozili s cílem šířit jeho slávu po světě, vůz však měl trochu jiný kabátek "kübelsitzwagen" a i ti dělníci byli v polní šedi. Pravda, vůz dostal skvělý test - v písku Sahary i v bezedném blátě Ukrajiny. A poválečná sláva tohoto vozu ? Má stejný základ. Například jeho obliba v USA vyplývala právě z toho, že šlo o největšího žebráka na tamním trhu a že tam přišel v době, kdy tamní mladá generace odmítala luxus svých otců a z protestu nosila otrhané džíny a dlouhé vlasy a jezdila v té nejpříšernější věci na čtyřech kolech.
Volkswagen je pohrobek Adolfa Hitlera a slušný člověk by do něj nesedl.
Sice nejsem skalní fanoušek ani VW,ani žádné značky,pro mne je auto spotřební zboží,ale dovolím si nesouhlasit:já bych Hitlera do toho moc nepletl.Jistě že mám doma knihu,kde si vůdce prohlíží maketu Brouka,ale to auto za to opravdu nemůže.Je to množina součástek.Jenom stroj.Nic víc.A kdo s ním jezdil-to bych byl velice opatrný a ty lidi neodsuzoval,je to generace dnešních 60.tníků a sposta z nich toho všude na světě,i u nás,docela dost dokázala.Neškatulkujme a nesuďme lidi podle auta.Zavání to snobismem,hloupostí,nebo minulou dobou. Nebo těch více než 20 mil zákazníků byli lidé z okraje společnosti? To snad ne. 😒
Tyhle komuno historky, co do tebe lili asi ještě na základce před listopadem bys měl v sobě hluboko zapudit... nemotej sem politiku... tady to je o autech. A jestli je něco v první polovině minulého století symbolem auta, pak je to Fordka Té... a symbolem druhé poloviny minulého století je BROUK. Nevím v čem tě vozili do tý školy... tipnu si v Žiguli... tank okupanta, ztělesnění rudého teroru... Nebo snad ve Škodovce... vyráběné otroky východního bloku? Nebo snad v Trabantu, autíčku, co ho vyráběli v lágru, který se jmenoval endéer... :no:
Jasne... a preto sa vyrábal v Mexiku do konca 20. storočia ne? Skús sa pozrieť do minulosti a pozri sa čo sa vyrábalo v tej dobe a hlavne za koľko peňazí boli tie auta boli. Fiat 500 tiež nebol žiadna sláva no prispel k motorizácii Talianska tak ako Brouk k motorizácii Nemecka. Je to nespochybniteľná legenda - nenáročný, spoľahlivý lacák ktorý si mohol dovoliť každý. To sa dnes už nemôže stať.
GTI výše doporučuje pustit si něco od Beatles, třeba 'Hey Jude'. Nečti ten název prosím německy..😉
Říkat, že na kapotě Brouka je krev je více než jen trochu laciné. Motory do He-111 vyráběl Daimler-Benz, takže S-klasse je vlastně syn vraha z Coventry, že?
Říkat, že na kapotě Brouka je krev je více než jen trochu laciné. Motory do He-111 vyráběl Daimler-Benz, takže S-klasse je vlastně syn vraha z Coventry, že?
DB vyráběl motory do více typů letadel, ale fakt je, že ty to zmiňuješ v jisté, smutné, souvislosti. MJ. většina německých tanků byla poháněna motory Maybach.
Jsem pro vyhlášení toho příspěvku za nejvtipnější za celý prosinec 2005.Radostí k síle..................
Auto samozřejmě nemůže za to, kdo ho vymýšlel a vyráběl. Jenže ono bezpochyby nemůže ani za to, jak bezpečné, rychlé, spolehlivé, krásné atd ho stvořili. Znamená to, že nesmíme auta hodnotit kriticky v žádném z kritérií? >😒] Rozhodně když vidím na silnici Beetle, nečekám že vnitřek je plný skinheadů nebo hipíků. Nicméně bych zrovna po Brouku opravdu netoužil, nevím proč. 😉 Prodalo se jich hodně. Podle toho si auto vybírat nebudu. Je roztomile kulatý. Taky to není moje téma. A ten zbytek okolo mi vážně není ideologicky příjemný.
No prostě to nemá 6 metrů, ploutve a tunu chromu - přiznej to a bude ti líp, mi se za to zlobit nebudem 😉 😄 >😁 :yes:
Přečti si to znovu. 😉 >😁
Jasne ze to cetl blbe! Zapomnel na automat, small blok a krasnej interier😉 To co popsal by mohlo byt i latedlo nebo GTIho oblibena kanoe >😒]
Zapoměl jsem dodat, že je růžový >😁 >😁
Takže... když to tu nějaký někdo vzpomněl, zde Kübelwagen - [odkaz] - dále, něco z netu - [odkaz] - známá situace z Paříže - [odkaz] - zde asi? britská válečná snaha (tímto apeluji na matese 😉 ) - [odkaz] - a nakonec, co dokáže brouk - [odkaz] a [odkaz]
Ten plakát proti jízdě v jednom je z USA. 😉
Že by začali s ekologickou osvětou už takhle včas? 😉 😲
Je to propagandistický plakát z USA a nakreslil ho Weimer Pursell. Můžeš si to dohledat. 😉 Taky už existují moderní reinkarnace tohohle plakátu, kde je místo Hitlera Bin Ladin. >😁
Fakt? Dík za informaci, to jsem nevěděl. Starý plakáty se mi líbí, ať jsou z USA, z Říše, nebo z Říše rudého teroru. S Hitlerem to je docela trefný, ale z Bin Ladinem mi to přijde tak trochu laciný..
Vytisknul jsem si tvoji fotku a polozil na sedadlo spolujezdce😄 Ted uz nejezdim sam a nepodporuju nacky! :yes: :-!
Čas od času se to prostě povede... Ch. Parker, Marlon Brando, E. Hemingway, Miles Davis, BROUK, Elvis, Thunderbird, M.Monroe, MINI, Hlava XXII, 2CV, Jethro Tull, GOLF... VW GOLF. Tak BRAVO BROUKU...
Pro pochybovače chci jen uvést, že většina německých podniků byla zapojena do válečného úsilí říše, včetně podniků na Němci okupovaných územích. Všechny osobní auta německé produkce, Audi - BMW - Maybach - MB - Opel - VW, samozřejmě, že Audi dnes patří pod VW a Maybach už zanikl a dnes patří pod MB. Dále pak samozřejmě nedobrovolná výroba v protektorátu - ČKD (tehdy BMM) - Praga (motory pro tanky Pz. 38(t) a odvozená vozidla..), plzeňská Škoda, ta vyráběla snad úplně všechno možné. A německý megakoncern Krupp. Alkett, Rheinmetall Borsig, MAN také rakouské podniky, Steyr, Niebelungwerke (Steyr-Daimler-Puch)... atd. atd. Také Japonské podniky, co třeba Mitsubishi - prodáš kvůli tomu svůj Lancer?!?... Pokud někdo hledá morálku či nechce být spojen s ničím, ať jezdí na koni, nebo lépe chodí pěšky...
Jo a zapoměl jsem otce 911ky a Brouka... Ten byl tak tvrdohlavej, že kdyby se jeho výmysly vyráběly, tak mohla válka skončit o dva roky dřív.. Benzíno - elektrickej pohon se zkrátka pro tank nehodil, ale někdo je nepoučitelnej..
No jestli ta Praga nevyráběla motory do tanku Pz.38(t) z toho důvodu, že se vlastně jedná o čs. lehký tank Praga LT vz.38 😄. A svoje kvality prokázal právě tím, že ho do své výzbroje zařadil i Wehrmacht.
brouček je legenda. Je to milé a šikovné autíčko s výborným řešením motoru (😉). Mám ho rád. Jako Subaru 360. Jsou stejná kategorie. Buď je máte rádi, nebo si hrajete na imperialistického buržoazního blba...a rádi ho nemáte 😄 . opravdové lidové vozítko. Bravo VW-BROUK ! :yes:
Myslim si, ze nielen broukac, ale aj velmi znama ponorka(teda pre neznalcov hippiesacka dodavka) a taktiez dalsie volkswageny , ktore si oblubilo mnoho ludi sa stali slavnymi nielen preto, ze boli lacne a take jednoduche, ale proste ked sa clovek na ne pozre aspon teda ja akoby z nich nieco vyzarovalo, nieco extra co nema ziadne ine auto iba VW... napriek tomu aka je doba vyspela by som si kupil v dnesnej dobe s kludom neakeho brouka, je to krasne auto a podla mna je krajsie ako hocikktore najnovsie vyrobene auto a este aj preto, ze ten interier by som si upravil podla svojich predstav 😊 nic zlozite... proste ja uznavam staru skolu... a takisto nemieme zabudnut aj na golfiky, ci pola, alebo passaty, ci ine VWcka, ale to je ina kapitola :-!