Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford: nejstarší Transit v ČR nalezen!

SMS soutěž “Hledáme nejstarší Ford Transit v ČR“, kterou v říjnu vyhlásila společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., zná svého vítěze. Stal se jím vůz registrační značky BMK 14-92 z roku 1965, jehož majitelem je Vlastimil Kohoutek z Brna.
Zpět na článek
22. 12. 2005 08:33
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 09:07
neregistrovaný "anonym"
22. 12. 2005 09:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:32
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 09:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:55
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 09:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 10:08
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 10:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 12. 2005 15:05
neregistrovaný "xmaxx11"
24. 12. 2005 17:27
neregistrovaný "Harry"
22. 12. 2005 10:24
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:33
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 09:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 10:28
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:31
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:58
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 12:28
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 09:54
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 11:05
neregistrovaný "aegeus"
22. 12. 2005 11:55
neregistrovaný "Alessio"
22. 12. 2005 11:56
neregistrovaný "jirka"
22. 12. 2005 12:31
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 12:43
neregistrovaný "toMac"
22. 12. 2005 12:51
neregistrovaný "Karel"
22. 12. 2005 13:49
neregistrovaný "dall"
22. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "dall"
22. 12. 2005 15:15
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 18:10
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
23. 12. 2005 10:08
neregistrovaný "wolff"
23. 12. 2005 10:12
neregistrovaný "wolff"
23. 12. 2005 15:44
neregistrovaný "Novacek"
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 08:33
////
Nepochopím, jak tyhle šroty mohou mít platnou STK... To je fakt otřes co tady může jezdit... Kdyby to bylo renovovaný a mělo to veteránský značky tak neřeknu ani popel...Ale fakt by se měl někdo zamyslet a těmto šrotům znemožnit provoz na našich komunikacích.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "anonym"
22. 12. 2005 09:07
Re: zakazat ty sroty
a zvysit tak zase o kousek naklady na podnikani, odradit par lidi, kteri smudlaji svoji zivnost tak-tak, a promenit je v lepsim pripade v zamestnance (v dobe stabilni 9%-nezamestnanosti v potencialni nezamestnane), v horsim pripade v nezamestnane rovnou
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:16
Re: zakazat ty sroty
:yes: Přesně tak, těhle pár plechovek bezpečnost provozu neovlivní..
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 09:32
Re: ////
Jdi do háje zelenýho. Připomínáš mi lékárníky. 3% a budou chodit o žebrácké holy... Nemáš - li na dodávku, tak nepodnikej... Takové šroty prostě na silnici nepatří. A obecně u nás jezdí hodně šrotů. Tohle je extrém všech extrémů. Viz. můj první příspěvek. JAK TO MŮŽE DOSTAT TECHNICKOU? - o to mi de... K čemu ta technická pak je?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:53
Re: ////
No i kdyby... Ale 3% může být i několik hodně tisíc měsíčně, nebo i desítek tisíc (ve větších městech).. ani se jim nedivím.
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 09:55
Re: ////
???? 8-s ???
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:57
Re: ////
krásná reakce...
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 10:08
Re: ////
3% ze 100.000 jsou 3000.... z 1.000.000 je to 30.000.... takže nekolik tisíc nebo hodně tísíc... :-) ... hmmm. furt to jsou 3%.. (zlomek)..!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 10:26
Re: ////
jo to máš pravdu, ale stejně...
neregistrovaný "xmaxx11"
23. 12. 2005 15:05
Re: ////
Je to sice off-topic, ale pro vyjasnění - nejde o 3 %, ale o změnu přirážky (tedy hrubého zisku) ze 32 % na 29 %. Tím pádem klesá přirážka o cca 9,4 %, což tak úplně málo zase není.
neregistrovaný "Harry"
24. 12. 2005 17:27
Re: ////
úžasné. Ale že mnoho firem pracuje s hrubou marží v jednotkách %,tak se asi diví,že distributor a konečný prodejce u tak důležité komodity jakými léky bezesporu jsou,je nespokojený s hrubou marží 29%...osobně si dokážu představit kolik jsou ty 3% v celkovém ročním nákladu na léky v ČR!Mimochodem lékarny jsou na každém rohu snad v každém městě atp. takže se vůbec nic neděje kdyby nějaká zkrachovala.
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:24
Re: ////
Jenze naklady na firemni/sluzebni auto/dodavku nejsou jedinymi naklady, na ktere zivnostnik musi vydelavat. Kdyz ti stat na KAZDOU CINNOST bude postupne pridavat 3%, jednou proste prijde chvile, kdy na to tvoje zivnost nevydela. nekdo je schopnejsi, nekdo mene schopny, nekdo ma vynosnejsi obor, nekdo mene vynosny. Samozrejme muzes rict "tak at, to maj holt smulu", jenze: o zivnostnika min => 1) o zamestnance vic 2) o potencialniho zamestnavatele min => dalsi zvyseni nezamestnanosti. Kdyz ti budu na zada pridavat desetigramovy zavazicka, nakonec se ti podlomej kolena.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 10:28
Re: ////
Pravděpodobně nejprve ale nastane nějaká ruptura zádového svalstva, potom upadne do bezvědomí, pak se mu podloměj ty kolena a nakonec tu máme standartní exitus. >:D 8-s
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 09:33
Re: ////
Naprostej souhlas!!! A stěžování neschopnejch živnostníků je spíš k pláči než k smíchu. Omlouvat svojí neschopnost takhle hloupě... neuvěřitelné :-|
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 09:56
Re: ////
Nezapomeň, že schopní živnostníci se už přestěhovali na Bahamy, Seychely a jiná exotická místa... ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:28
Re: ////
Lepsi nechopnej zivnostnik, kterej se tak-tak uzivi sam, nez kdyz to zabali uplne. Samozrejme vsechno ma svoje meze - netvrdim, ze by se melo povolovat vsechno, ale to je "drobnost ke drobnosti, na vsechno prisnej zakon", a pritom zivnostniky stat potrebuje. (I kdyby jenom proto, a budu se opakovat, aby ubylo potencialnich nezamestnanych.)
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 10:31
Re: ////
Jeste dodam, ze tim nechci omlouvat to, kdyz evidentni vrak projde STK proto, ze se to v CR da proste koupit. Taky se pozastavuju nad tim, co obcas na silnici potkam a nechapu, proc to cajti nezastavujou a na miste nekontrolujou, pripadne rovnou nedavaj podnet k prosetreni STK, ktera osvedceni vydala. Ale o stavu tech Trandaku toho moc nevime, a ve vete "temto srotum znemoznit provoz" proste porad slysim volani po novym/prisnejsim zakone.
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 10:58
Re: ////
Jo, to spíš byla reakce na toho anonyma, ze kterýho jsem měl pocit, že mu nevadí, že na silnici jezdí vraky, protože na nic jiného živnostník nemá. To jsou podle mě kecy. Jinak proti drobným živnostníkům nic moc nemám... No, ono se dycky něco najde.. ale to na každýho >:-[]
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 12:28
Re: ////
Souhlas ZZ. Taky nemám nic proti živnostníkům...Ale v podobných se snad jezdit nemusí, aby živnostním přežil. P.S. ke mě přijet živnostník v tomto, tak ho nepustím přes práh domu >:-[]
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 12. 2005 13:24
Re: ////
a takhle porad dokolecka
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2005 13:52
Re: ////
Pějme píseň dokola... >:D
neregistrovaný "ciello"
22. 12. 2005 09:54
Re: ////
taky se musím přidat se souhlasem, nicméně asi ne tak drasticky, ale souhlasím... ale nejde o živnostníky, jde o STK asi obecně ne...?!? a myslím, že provoz tohodle auta stojí víc než ojetá dodávka... ;-\
neregistrovaný "aegeus"
22. 12. 2005 11:05
srot pryc ze silnic!
absolutni souhlas s wolfem. srot na silnici nepatri. pokud ten smudlin zivnostnik na to nema, at nejezdi. takovej lempl je mi milejsi na podpore nez na silnici. ono se to hezky cinta o mekkejch zakonech ale kdyz ti takovy hovado sejme auto a zabije manzelku i s detma proste proto, ze mu ta plecka obcas nebrzdi a nezataci, zmenite nazor...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
22. 12. 2005 11:55
Re: srot pryc ze silnic!
Je to otřes. Máš pravdu. Ale protože mám známého na úřadě (za flašku jde cokoliv...až třeba někdy nedejbože budete potřebovat přezkoušet na řidičák, udělat STK nebo povolit přestavbu, napište mi. Jedna flaška pro mě a druhá pro něj (mám rád portské,nejlépe desetiletý(dvacetiletý...) Croft ;-) ), tak vím, že je to u nás realita. :-(
neregistrovaný "jirka"
22. 12. 2005 11:56
Podle fotky pod lampou...
Věřím, že to žádný zázrak asi není, ale podle fotky bych nebyl tak kategorický. Tahle auta byla tak jednoduchá, že pokud měla pakny a tlak kapaliny, tak šla zastavit vždy. Porucha byla věc něčeho mechanicky opotřebeného a nikoliv upadlého konektoru jako dneska. Ostatně, to že je auto svrchu domlácené, ještě nutně neznamená, že nemá péči zespoda. Vzhledem k tomu, že je mladší než já, a vím jak jsem na tom byl ve čtyřiceti, tak můžu říct, že to bylo ještě dost dobrý.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 12:31
Re: ////
Ale no tak...? To byl pokus o vtip? Co emise? To musí žrát víc oleje než benzinu, jen když na to mrknu... Ty sjetý gumy... Je to 40 let starý auto. V jakým stavu to asi je? Jen když mrknu na ty gumy... ;-\
neregistrovaný "toMac"
22. 12. 2005 12:43
aby ste se z toho....
pokud jsem cetl spravne, tak ten "vrak" uzasnej ma pripravenej pro renovaci..... tak nevim co vam na nem vadi, ty druhy dva uz asi nejakou GO prosli a jinak je rozhodne nikdo nepouziva pro kazdodenni rozvoz chleba:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karel"
22. 12. 2005 12:51
Vždyť je to koníček
Vítězný vůz je těsně před renovací - v běžném provozu nejezdí. Více o skupině nadšenců - tranziťáků na www.informacezbrna.cz v samostatné rubrice věnované koníčku Ford Tranzit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dall"
22. 12. 2005 13:49
něco shnilého je u Fordu
Pokud píšou v pravidlech soutěže, že auto musí mít platnou STK, tak proč má druhé auto převozní a třetí dokonce veteránské čísla??? Navíc u toho prvního auta s těma zhulenýma pneumatikama bych to STK chtěl vidět...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dall"
22. 12. 2005 13:52
Re: něco shnilého je u Fordu
Nebo ta zahrádka přivařená na střeše, nebo chybějící spolujezdcův stěrač, prostě JSEM OK, JEDU Z STK... :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
22. 12. 2005 15:15
Re: něco shnilého je u Fordu
O tom píšu s tou STK. Mě je u zadku co je to auto a jak s ním kdo jezdí. Já jen nechápu, jak takovej vrak může mít platnou STK... ;-\ Mě je u zadku jaký jsou tady zákony, cokoliv..., ale začíná mi vadit každý dva roky platit 750 Kč za STK, když je evidentně na nic. Už tomu rozumíte? ...Karle a jiní podobní? Prostě takovej vrak nikdy nemohl projít normální STK!!!!
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
22. 12. 2005 18:10
Re: něco shnilého je u Fordu
jak může funglovat systém stk který je založen na tržním principu ????
neregistrovaný "wolff"
23. 12. 2005 10:08
Re: něco shnilého je u Fordu
Jo já se nepřu. Ve své podstatě souhlasím. :-O
neregistrovaný "wolff"
23. 12. 2005 10:12
////
No přiznám se, že tohle auto jen pomalu rozdýchávám... Dyť to nemá ani spětný zrcátka... Nic... Probůh kdo tomuhle dal technickou. Zavřít až zčerná.... Je mi jasné, že tama musí projít v poho i kradený auto... Kam to spěje? ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Novacek"
23. 12. 2005 15:44
Slevy u Fordu?
Rád bych se zeptal - nemáte někdo zkušenosti s koupí vozu u Fordu? Uvažuji o Fieste ST, ktera je v zakladu za 530 tis...Tahle cena byla ovsem kalkulovana Fordem v dobe, kdy kurz CZK/Eur byl o dve koruny horsi, tzn. ze by tam mel byt prostor pro slevu jen z tohoto titulu okolo 6-7%...A dale jsem zaslechl, ze Ford je ochoten obcas jit se slevou az ke 20% - nemel by nekdo radu, jak takove slevy dosahnout? ;-) Za jakekoliv zkusenosti s koupi Fordu predem dekuji! :yes:
Rozbalit vlákno
0