Jo jo, to je pravda. Je to skoro neuveritelne, ale pravda :-) Stejne ale jejich recept, jak drzet pri zivote ten puvodni styl a stejne v tom probouzet neco noveho .... :yes:
Tak tak, Morgan proste neco jako retro nezna, Morgan proste zije nekde trochu jinde. Ted jsem koukal na jejich webove stranky, prezentuji tam limitovanou 142 kusovou serii modelu 4/4, kterou vyrobi k oslave 70ti let vyroci jeho vzniku. Zakaznik si muze vybrat jak ma jeho konkretni model vypadat a jak ma byt vybaven podle desetileti vzniku - tzn. ze si muzete koupit Morgan 4/4 presne takovy, jak vypadal v roce 1930, ale klidne take predposledni model z devadesatych let. Ne ze by ty zmeny byly nejak zasadni, ale je to velmi hezke. Navic vsechna tahle individualita stoji pouhopouhych 27tisic liber i s dani, tedy neco kolem 1200000Kc. To je celkem hezka suma, za takovou porci individuality...
brácho, to je ostrej vítr ve vlasech a mlha nad blatama. Tohle vyžaduje oddanost značce a silnej kompromis z hlediska praktičnosti. Jenže, vysvětluj to svýmu srdci, když ti ho vždycky Morgan už v první zatáčce vyrve z těla a tobě nezbejvá, než se ho snažit dohnat. Nikdy ho nedohoníš... ale máš naději, že naplníš svůj život. Láskou, vírou, nezlomností... Jsi na cáry, jsi na kolenou, vorvanej... a věrnej... P.S. Ber dvousíka... na autobusy je dobrá Karosa :yes:
Morgan je parádní retro. Pravý kov, pravé dřevo, pravá kůže, žádné napodobeniny! :yes: Jinak už i v té skice je vidět návaznost na 4 seater [odkaz]%20Seater%20L… Ale ne že by ta návaznost byla nějak překvapující ;-)
Na tuhle novinku se obvzlaste tesim, ikdyz slovo novinka ve spojeni s Morganem zni jako protimluv. Urcito to bude zajimavy pocin - takovy retro "grand tourer convertible". Muj favorit z cele ostrovni produkce ale zustane Aeromax. Bohuzel si jeden na nej bude muset nechat zajit chut, tada alespon prozatim. Kdyby ho zacali vyrabet, tak se nerozmyslim ani minutu...