Malý dodávkový Citroën se těšil více než dvě desítky let značné popularitě v mnoha zemích. I když technika pokročila mílovými kroky kupředu, o C15 byl stále zájem. Poslední vyrobená Cé-patnáctka má pořadové číslo 1.181.471.
Náhodou je to škoda.Pro dělníka,kterej potřeboval spolehlivý nenáročný auto to bylo super a kdykoliv si to mohl opravit,navíc bylo poměrně levný.Místo toho zase nasaděj něco mocně přeelektrizovanýho,čemuž bude hrát každou chvilku kontrolková diskotéka.
Byly doby, brácho, kdy sis sed´do Oltcita a připadal sis jak král střední Evropy. A fakt jsi jím také byl... tady. Popravdě to bylo ve své době a v těchto místech dokonalé auto... kdo nezažil život za drátama, asi nepochopí... Tak sbohem :yes:
Tahle dodávka patří neodmyslitelně ke koloritu francouzských městeček a měst. Nejlépe je to řečeno tou čtvrtou fotkou. To je typický obrázek, který prostě k Francii patří. Stejně jako k Londýnu červené telefonní budky a double-deckery. Ale i ty mizí... V paměti je budeme mít ale navždy. Tak pozvedněte číše, tento Citroën si to určitě zaslouží :yes:
Když jsem před deseti lety vybíral svou první malou dodávku, tak už tenkrát jsem se divil, že ještě stále vyrábějí takhle nehezké (zvenku i zevnitř) a technicky zastaralé auto.
No nechnevajte sa ale toto je snad vrchol. Tato kraksna bola kraksnou rok pred zacatim vyroby. Fakt je ze aj ostatny maju urcite nostalgie(FOrd Corwn VIctoria, BMW 8,Mini Cooper) ale toto vydrzalo 21 rokov bez ziadnej zmeny. No comment...
Poslední dobou nám nějak mizí skutečné autolegendy. V roce 2009 má být ukončena výroba původní verze G-Klasse, cosi jsem slyšel o brzkém nahrazení twinga novou generací, Volha končí úplně ... Ale věřil jsem, že projekt C15 se udrží ve výrobě ještě dlouho. Jak zde bylo správně řečeno, do ulic francouzských měst patří jako do Londýna červené patrové autobusy. Kolik takových legend v původní generaci ještě vůbec zbyde? Land Rover Defender, Lada Niva... Pomozte mi někdo s počítáním.
Johny: uplna kraksna...a preto ze to bola taka krakna tak vydrzala tolko co vydrzala ze??? aspon sa teraz dokazalo ake spolahlive to bolo a to auto sa drzalo bez zmeny (!) a stale sa fajn predavalo. P.S. by si sa cudoval ako by vedel taky francuz "ofajcit" aj ine "preslavne" znacky...
Žiadna škoda to nie je. Mal som dve ( služobné ) a bol to údes. Som štastný že to konečne prestali vyrábat. Jazda s týmto vozidlom bola utrpením. Brzdy slabé už od novoty, motor o ničom, komfort a jazdné výkony slabé. Raz do mna narazil zozadu Jaguar a C15 zrušil. Doslova a dopismena a on mal preliačeny blatnik a rozbyte svetlo. Nová C15 miesto rozbitej bola taký istý *, akurát že bola čistá.
Podľa mna je obdivhodné,že sa tento kostitras vyrábal tak dlho bez najmenšej zmeny a ešte sa aj predáva. Mám na ňom čosi najazdené a nie je to až také zlé, keď si odmyslím, hrzavenie karosérie po 1,5 roku, absolutne žiadna šanca na prežitie pri havarii, úboha výbava, žiadne doplnky, otrasné sedačky, hluk v kabíne...
PS : na druhej strane, no čo by sme chceli od dodávky za 300 000 litrov
Ja si teraz planujem zohnat Visu r.v 1985, z ktorej C15 vlasne vychadza a myslim, ze napriek vsetkym neduhom, to auto ma cosik do seba, charakterizuje presne styl znacky citroen tej doby a myslim, ze mnohym z nas sa tvary Visy, C15 alebo Oltcita pacia dodnes.