Altea je nejpovedenější Seat za posledních tisíc let, v rámci říše, a ani tehle FR nevypadá špatně. Otázka je, kolik za ono FR chtějí. Jinak by stačila i v normálním provedení a koupit kola a koncovky zvlášt jako AM.
Bylo by možná pro tebe přínosnější, kdybys začal s hodnocením vlastních příspěvků. Mě a myslím že i okolí je upřímně docela putna, jaký máš na ty mé názor. ;-\
Sakra mrkni na to dělo... Konečně už nebudou jezdit jen v tý okrový. Tohle povedený auto, to chce švih a bušící srdce. Dokonale dávkovaná porce moderny, stylu, odrazu doby, nekonečný touhy mít pořádnou káru a v neposlední řadě - praktičnosti. Já volám - bravo SEAT.
Máš pravdu...bude ti krásné bušit srdéčko. Nastartuješ a poslechneš si ten krásný sportovní zvuk diselu. Srdce motoristy zaplesá. Spojka,plyn. Autíčko se krásně uklání do zatáček,jakoby zdravilo protijedoucí. tep jde nahoru. výtečně také pracuje těžký diesel v lehkém autíčku,výborný pocit,že v čumáku je vpasovanej slon...to přesně si sportovní fanoušci přejí. Plyn jde na podlahu. Motor pořád zrychluje,zatáčka se blíží. Výborné pomalé brzdy to jaksepatří nestihnou a nádherný nedotáčivý smyk...jo, tak tohle je tečna! Vzpomeneš si na školu. A to bláznivé kličkování mezi stromy...wow! Auto podle mého gusta :yes: PS:jestli vám v tom něco nesedí...je to váš problém ;-)
:-) Věděl jsem, že naskočíš ;-) Ale, brácho... teď prostě s tebou souhlasit nemohu. Altea je krásná, a ta porce sportovního šmrncu ji prostě padne. :yes:
Pozor! Já o designu neřekl ani slovo! (bydlím v praze nebezpečně blízko u Auta Jarov, takže většinu těch aut jsem očichal a oseděl, je to dobré auto!) Design je (souhlasím s tebou o designu! Přepište dějiny! :-) ) prvek, který tahle auta posouvá dál...a výš :yes: . Jen nemám rád filozofii "vem malý vůz, dej tam TDI,trochu to polaď,dej tam jiné pružiny,sedačky...a nazývej to sportovním autem...protože s tímhle se sportovně prohání jen magor(všechny nedostatky, co jsem psal výše). PS: vylepšili tuhost karoserie? Asi ne... A za tím tvrzením o dieselech ve "sportovních" autech si stojím (dosud na sportovní diesel čekáme).
hmmmm,dobře, ten je akceptovatelný..ale pro sport potřebuju toči širší spektum otáček, být lehčí a živější. 5 bavo jako sportovní auto neberu, ale ve čtyřech kolech se s tím dá jet hodně sportovní jízda
Ale chlapci, Altea je sice najkrajsie MPV, ale urcite je najkrajsi Seat novy LEON. Ten este ked bude ako FR-ka... A potom Cupra TFSI... >:-[] Hmmmm. To sa uz bude myslim blizit aj tomu co spominal Alessio.
To už...asi jo...uvidíme (já hodnotím hlavně podle "***ového čidla", jako v letadle, když sleduješ kuličku). Cupra,to je záruka,do jisté míry...říkám počkejme.
Otazkou je, kolik lidi chce sportovni MPV? Jestli se nepletu, pak jsou tyto vozy konstruovany na co nejlepsi vyuziti prostoru a ne pro vyvolavani neprijemnych pocitu spolucestujicich v oblasti dutiny brisni. Povazovat ho za sportovni model je zvracenost. Vysoka karoserie, tvrde pruziny, zprostredkovani kazde tvaru jakekoliv nerovnosti Vasim zadnicim a pateri...Nechapu! Zajiste jsme SEAT a radi bychom Vam nabidli model v ramci nasi filozofie...jedna se o male MPV se sportovnim prvky...to chapu, ale sportovni model? ;-\
Dělo... Spíš smradlavej turbodiesel. Ratatata kadlekadle, krásnej zvuk sportovního auta. K tomu 2000 využitelných otáček motoru JZDI a těžiště dodávky. Parádní sportovní náčiní...
Tak teda fakt nechápu co managment touhle strategií sleduje. Proč neudělali jako prví sporťák z téhle řady LEON??? Altea už svou koncepcí IMHO sport vylučuje (a eščě navíc s tím nafťákem) :no:
Lebo Altea bola o hodny cas skor a tak je skor aj FR verzia. Logicke nie? A sportove MPV? No a co? Praveze hlavne s TDI je to logicke... Pre tatka s apetitom na sportovu jazdu pokial chodi sam. Ked ide na rodinny vylet tak sa kroti...
Ale ako som vyssie spominal, ja by som volil Leon. Ved so super motormi za pekne ceny su uz teraz (2.0TFSI 136 kW výbava Sport-up za 614.000 Kc)
Toto je prvý motor, ktorý robí z Altey športové auto - tak, ako to VW prezentuje. Par hodín som mal možnosť hľadať hranice 103kW verzie (žiadna tečna sa nekonala, Alessio), príjemne ma prekvapila a takmer ju dostala manželka. Inak súhlas, že ide o novú generáciu áut v rámci Seatu - dizajnovo, spracovaním, pokročili jazdné vlastnosti, ale někde udelali soudruzi z NDR chybu, ako už bol naznačil Marko...
Kdyby se konala,tak nám tady už asi nic neřekneš...Ale,ruku na srdce, jestli jsi jel v nějakém sportovním autě (alespoň RS), tak mi musíš dát za pravdu, že je to neporovnatelné. Tohle se prostě jen jako sportovní tváří (něco jako stará zmalovaná * před zrcadlem). Auto to může být dobré a proti gustu žádný dišputát,ale,bože,sportovní náčiní dělá z auta něco jiného, než naftový motor a tvrdší tlumiče :-|
Třeba by ten problém šlo uchopit tak, že když i kuličky jsou sport, tak může existovat sportovní MPV, nebo že k jízdě na šachový turnaj, je třeba na převoz sportovního vybavení pořádné MPV. Pak to snad bude bezkonfliktní? ;-)
To máš pravdu, visiac zo stromu sa ťažko browsuje :-) A je jasné, že nehovoríme o "superšporte", ani RS-ku by som tam neradil, ale bežnému vodičovi jazda v 125kW Altei dokáže pripraviť zážitok lepší, ako 90% bežne predávaných áut.
Každý hľadá niečo iné. Mňa superšport ani offroad neoslovuje, stačí mi trochu komfortu, výkon nad priemerom kategórie a keď hovoríme o Altei FR, tak tá presne toto v nižšej strednej triede ponúka.
125kW je super, o tom žádná. Jen jde o to, zda je to sportovní motor (musíš pořád řadit,vytáčet se to nenechá), když to srovnáš s mým 2,5 170HP tak ten můj motor je prostě daleko větší sportovec - je na to stavěný. A taky jde o to, zda 1.) to auto je tak kvalitní,že to takovýhle motor udejchá 2.)kdo si to koupí? já ne...možná šachisti..
Alessio, ale ved predsa nemozes brat ako cisto sportove auto. Je to cisto rodinne auto so sportovzm apetitom. Je to proste presne to co to je... Vacsi sortovec je urcite Leon a aj o poznanie krajsie. Osobne nechapem preco si niekto vyberie Alteu namiesto Leona, ale je tu ta moznost. Na nejake super sportove auto ti po odvezeni zas niekto povie ze diki a dovi. Tvrde, malo miesta a velka spotreba. Presne pre toho je Altea. Rodinne, dostatujuci priestor a mala spotreba. Je rozdiel chodit za 5l a 9-10l. Mat tak take TDI pod kapotou tak skacem 2 metre...
Okrem toho alessio, neviem presne co mas za auto, ale ten tvoj zruc by som nechcel veru ani zadarmo. Preto su benzinove ojetiny dvojlitre a viac za take male peniaze. Ale to je zas o peniazoch, ked na to mas.
Nieco ine su zas moderne priamne streky...
Súhlasím, obaja hovoríme o tom istom. Ja som len pochválil veľký krok ktorý Seat s novými modelmi spravil, FR myslím môže byť slušne živé auto (103kW som charakterizoval ako príjemné) a mieru športovosti som vyjadril napríklad vetou, že som ho takmer kúpil manželke. Skrátka FR patrí do rúk človeka ktorého oslovia ladné krivky Altei, červená emotion blondínam svedčí a ak jazdia s rozvahou, ale chcú občas ukázať svoj temperament, je Altea FR výborná voľba.
Jooo Alteu FR bych bral-dost velký pro rodinu a nákupy, slušnej motor, pěkné vypadá, nikoho neprovokuje a přitom je schopná to nandat na světlech machrům v tuzr schade...:-) Beru hned :yes::yes::yes:
necital som vsetky prispevky ale stacili mi prve dva.
Seaty idu dole vodou interier otrasny, hnusne lacne plasty, velke prazdne plochy no proste hroza, este ze to s casti zachranuje dizajn z vonku, az na nove toledu to je hnus z kazdej strany
S tym interierom mas veru pravdu, je to minus novych seatov. Posledny pekny a sportovy interier ma posledna Ibiza (ktoru v spokojnosti uzivam), hlavne ked sa porobi...
Ale v podstate najhorsi je len ten stredovy panel s velkymi holymi plochami (ak nebude Navig. system, co nebude :-). Plasty su v nejakej tej Sport-up vybave OK.
100 lidí = 100 chutí, mi se právě takový interiér líbí, a nemám rád přeplácané záležitosti typu věžička z tržnice, kde je spousta čudlíků a světýlek ;-)
Já mám Legacy,najeto 1000km a pořád se těším na další jízdu jako malé dítě na lízátko. Kombinovačku jezdím za 9,5 , když si chci užít, tak víc, ale dlouhodobý průměr (85%město) mi už pomalu klesá pod 11. (dementi v autosalonu tam měli 26... >:D ). je to o prioritách, já prostě zařadím za 2, a jedu od 2500ot. až k 5500, vše ve výborném zátahu. Vím, na dvojku urveš s dýzlem dlažbu,ale ukroutíš si ruku (řadit při rychlé acc, aby to pořád táhlo), navíc tě potkám v Altee, jak visíš za *na stromě a já se ani nepřiblížím limitům pohonu čtyř kol. Benzín žere víc, ok, ale totálně mě dostaly Forestery na LPG...velmi o jednom přemýšlím, jako auto na vyblbnutí (cenově okolo 200 000, auto na víkendové projíždky na zasněžené louce + na stavbu).