SEAT se chystá vystřídat osmiventilový atmosférický motor o objemu 1,6 litru za přeplňovaný 1,2 TSI nový motor bude dostupný od 14. týdne. Mimo to je nejlevnější provedení s atmosférickým 1,4 16V v akci za 299.900,- Kč.
No tak nevím, dát za 1,4 16V 339 000 Kč (klima je snad základ všude) a nemít v tom ani zrcátka v barvě karoserie, to mi příjde docela hodně. Nemluvě o tom, že stále ten interiér není srovnatelný ani s průměrem třídy. Je ale moc hezké, že i tady budou nabízet 1,2 TSI.
Je sice pravda, že lépe vypadá poškrábané černé zrcátko než barevné, ale každopádně tohle je problém VW a ne těch ostatních 8-s Mimochodem Laguna GT má taky černá zrcátka a jelikož nemámv hlavě konfigurátor VW, tak ani nevím, jak jsi to zamýšlel. Každopádně pokud to myslí VW jako plus, že jsou černá, tak to okopírovali od Renaultu >:-[];-)
Myslel to tak, že třeba Cupra, Cupra R, nebo Leon FR mají zrcátka v černé, nebo stříbrné barvě. nikoliv v barvě karoserie. ;-) Každopádně třeba Cupra je má v lesklé černé a ne klasicky černý šajzplast. ;-)
;-)
P.S. Chtěl jsem ho jen trošku potrápit, nečekal jsem, že sežene tak rychle pomocníka... >:-[]
Přitom by mu stačilo i třeba jen mrknout do galerie pod tímto článkem:
[odkaz] :-O:*)
Zdá sa že ten downsizing, či jak sa ten šlak volá, nepovedal ešte posledné slovo. Vsádzam na 0,8 TSI. Dva valce, nejakých 45-50 kW. Ideál základ pre Up!, Fabiu, Polo, atď... :-)