Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Leon: 1,2 TSI k dodání od dubna, první cena Leonu 1,4 16V 299.900,- Kč

Diskuze (17)

SEAT se chystá vystřídat osmiventilový atmosférický motor o objemu 1,6 litru za přeplňovaný 1,2 TSI nový motor bude dostupný od 14. týdne. Mimo to je nejlevnější provedení s atmosférickým 1,4 16V v akci za 299.900,- Kč.

Základní výbava Basis obsahuje 15palcová ocelová kola, ESP, šest airbagů, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, dělená zadní sedadla a volant nastavitelný ve dvou osách. Tuto výbavu je možné kombinovat jen s motorem 1,4 16V, v aktuální akci lze tuto variantu pořídit za 299.900,- Kč.

Za příplatek 40 tisíc lze provedení Basis rozšířit o paket Drive, který přidává 16palcová litá kola, klimatizaci Climatic, přední mlhovky s funkcí odbočovacích světel, rádio s CD/MP3 přehrávačem, multifunkční volant, sportovní sedadla a sportovní podvozek. Takto vybavený Leon 1,4 tedy vyjde na 339.900,- Kč.

Výbava Reference má stejné složení jako Basis s Drive paketem, k výše jmenovanému přidává jen palubní počítač a kliky dveří a kryty zpětných zrcátek v barvě vozu, naopak chybí 16palcová kola a přední mlhovky. V tomto provedení je možné zakoupit většinu motorizací, včetně nového 1,2 TSI (77 kW). Ten stojí 393.900,- Kč, tedy stejně jako 1,6 MPI (75 kW). Ke střídání dojde na přelomu března a dubna, nový turbomotor lze ale objednávat již nyní.

Nejvyšší ze standardně nabízených výbav, Style, nabízí opět 16palcová litá kola, dále přidává vyhřívaná zpětná zrcátka, volant a řadicí páku potaženou kůží, přední mlhovky s funkcí odbočovacích světel, elektrické ovládání zadních oken, tempomat a automatickou klimatizaci Climatronic.

Příplatek za převodovku DSG je 40 tisíc Kč. V nabídce jsou i verze FR s benzinovým nebo dieselovým motorem, Cupra a Cupra R.

SEAT Leon – ceny vybraných verzí na českém trhu (leden 2010)
Motor 1,4 16V 1,2 TSI 1,4 TSI 1,8 TSI 1,6 TDI 2,0 TDI
Převodovka 5M 5M 6M 6M (7DSG) 5M (7DSG) 6M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3] 1390 1197 1390 1798 1598 1968
Válce/ventily 4/4 4/2 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 63/5000 77/- 92/5600 118/5000 77/- 103
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 130/3600 175/4100 200/4000 250/4200 250/2500 320/2500
Max. rychlost [km/h] 172 185 194 213 185 205
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,7 11,7 10,3 8,0 11,7 9,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,5 5,5 6,2 6,8 (6,6) 4,5 (4,7) 5,6 (5,7)
Cena Basis [Kč] 299.900,- - - - - -
Cena Basis Drive [Kč] 339.900,- - - - - -
Cena Reference [Kč] 358.900,- 393.900,- 434.900,- - 468.900,- -
Cena Style [Kč] - 429.900,- 469.900,- 529.900,- 504.900,- 540.900,-
Diskuze (17)
Avatar - white label
1. 2. 2010 22:09
Re: Hmm, za ty prachy
No jo, zpětná zrcátka mají být raději tmavá, aby se opticky zmenšila, ideálně v černém laku... ;-)
[odkaz]
Avatar - T613
1. 2. 2010 13:59
Re: Hmm, za ty prachy
na tvém darebáctví nic, ale ten seat má odpornou kombinaci barev ;-)
Avatar - white label
1. 2. 2010 10:54
Re: Hmm, za ty prachy
Copak se ti (zase) na mém "darebáctví" nelíbí?!? :*) 8-s ;-)
1. 2. 2010 10:32
Hm, hm...
Zdá sa že ten downsizing, či jak sa ten šlak volá, nepovedal ešte posledné slovo. Vsádzam na 0,8 TSI. Dva valce, nejakých 45-50 kW. Ideál základ pre Up!, Fabiu, Polo, atď... :-)
Avatar - T613
1. 2. 2010 07:45
Re: Hmm, za ty prachy
:-| ;-\ :-( :'-(