no pro me to tak jasny neni. rozdil 0,5 mega, u M5 dalsich 300k naskoci jako priplatkova vybava...skoda, ze RS4 nema DSG, neb ta sekvence z M5 je *, tim by se vaha prevazila ce prospech RS4
Jeep a Subaru...auta pro totálně odlišné majitele. Obojích značek si vážím, mají "hloubku". Nejvíce 4x4 aut vyrobí opravdu Subaru,Jeep se v číslech krčí dále v tabulce(no, krčí...hrdě stojí,ať nikoho nenaštvu). Letos oslavíme krásných 30 let co Subaru dělá výhradně AWD (včetně malých prcků). První 4x4 měli v Sumeru,kde každé kolo pomáhalo do kopce odvalovat několik otroků,a to bez diferenciálu (jen s tzv. bičátorem >:D )
Však já bych byl první, kdo by na to upozorňoval, ale ze směřování diskuse jsem měl dojem, že se mluví o silničních autech 4x4. Jinak by před tím Jensenem byly zástupy (Jeep, Dodge, Ford atd).
Jako je to ale fakt... Nepopírám, že Subaru jsou skvělá auta (zvlášť bych vypíchl Subaru Impreza WRX STi 2006, které jsem měl možnost osahat na setkání mistrů v Sosnové, musím říct, že je to bomba, zvlášť teď na zimu (ne svézt mě nenechali, ani tu apartní modrou bundu mi neprodali), ale Jeep je Jeep. Ostatně když chcete věci neznalému člověku vysětlit co je SUV, tak vždycky zabere "takovej džíp". Navíc 4X4 auta dělá Jeep opravdu déle než Subaru...
Impreza má čich... to je jako masařka na ho*no >:D nepíše, nepíše.... a najednou se někde v diskuzi objeví slovo Imp (byť třeba jako implantát) a máš ho za hrbem >:D;-)
Jediné opravdové 4x4 vyrábí zákonnitě automobilka,která má v oblasti 4x4 nejlepší znalosti a která je největší automobilkou, která vyrábí výhradně modely s AWD...již spoustu let...
Ale neberte mě zase tak vážně, Torsena uznávám...holt každý nemůže mít nejlepší AWD ;-)
První 4x4... tohle je jasný... Leninovo sáně >:D Legendární auto... to 4x4 tam znamenalo, kolik potřebuješ nevolníků, aby tě vytáhli na kopec. ;-) P.S. Jinak první regulérní 4x4 bylo, tuším AUDI.
jo, spyker z roku 1903 (vycházím z údajů výrobce, někde jinde se uvádí 1902) měl jako první mechanický 4WD...každopádně jsem vycházel z moderní historie automobilismu, protože i původní dotaz byl směřován do období 60.let... ;-)
Tak tohle bych z hlavy vážně nevěděl. Pokud si měl na mysli silniční auta a ne teréňáky, tak mají hoši pravdu s tím Jensenem. Docela pěkný přehled jsem našel tady: [odkaz]
noo .. takový autí by se mi i líbilo ... s nimi by služební cesty ubíhali o dostrychleji než te´d .... škoda že je zatím jen sedan a ne kombi ... s přepážkou by byli prodeje určitě dvounásobné .... :-)
Nevis,ktere bylo uplne prvni auto s pohonem vsech kol?Bylo dokonce prvni nez audi a subaru.A nebyl to koncept,ale seriova vyroba.Nekdy kolem roku 1965/62,mozna driv,mozna pozdeji.Pomoz mi prosim,moc by me to zajimalo,a ja si myslim,ze jedine ty jsi takovy borec,ktery by to mohl vedet nebo zjistit.PROSIM!!!!!!!!!!
za dvě mega...drahý špás,není liž pravda? Ale proč ne...
PS: není to autíčko trošku přemotorizované? Při rozjezdu musí EPS docela zlobit PPS: jestli to není čtyřkolka,tak je to u mě drahá pitomina... ;-\
No, je znát, žes toho zatím moc nenabrzdil... Až to jednou povalíš a budeš potřebovat zašlápnout to na fleku... budeš lehce překvapen, že v dešti se ti brzdy chytěj o pár metrů později... To co doporučuješ ty je také cesta... na kterou v RS 4 tedy řidič mít čas rozhodně nebude.
"integrováno je samočinné vysušování brzd vyžaduje-li to vlhké počasí"
to je uzasna funkce... predpokladam ze stala aspon 20tis... Neni jednodussi jemne slapnout na brzdu? >:D