Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW CrossPolo: vycházkový model pro Essen

41 komentářů

koncern ako taky nemusim, ale zase na druhej strane ocenujem snahu niecim zaujat, aj ked v dnesnej dobe uz asi kazdy ponukne taketo auto, ktore je vlastne len upraveny zaklad. takze zbohom yetti. niektore prvky sa mi na tom aute pacia. :yes:
Yetti je lepší, originálnější. Tohle ujde.
At si kdo chce co chce rika, at si mamka slzy utira, mne se to libi. 😄
že by u fiatu stilo multiwagon?? Tuším crosswagon. :-!
A pred Stilem Audi Allroad?
a pred tym V3S.
no ale nemluvím o autě s pohonem všech kol. spíš o výšce a plastech
... v špeciálnej výbave zadné lapičky >😁
Ospravedlnujem sa, ze (ako obvykle) narusujem temu, ale mame tu fotky konceptu (Detroit 2006) dalsieho reinkarnovaneho muscle-caru - Dodge Challenger: [odkaz] ///// [odkaz] //// [odkaz]
No konečne! Konečne poriadna brutalita a nie impotentná karikatúra v pobobe Dodge Charger! :yes: :-!
:yes: 😄 😉
co se me tyce, prerusovana diskuse mi v tvym pripade neprijde vubec naskodu, naopak 😲PP ... a ted me vyjadreni, "na ktere v Detroitu dozajista netrpelive cekaji, nehty si hryzaji": muj vkus je jinej/jinde (stejne jako u puvodniho Vyzyvatele se mi libi tvar tedy bocni silueta, ale nelibi se mi predni a zadni maska, takze jako reinkarnace je to asi povedeny)
a slibuju, ze jmeno uz zase dlouho neprelozim, fuj 😄
Ja to vidim podobne. Profilova silueta je naozaj krasna. Ten predok a zadok uz tak napadity nie je - ale zas nijak ma to neirituje (auto - ako celok je OK). Okrem toho, myslim, ze u toho auta je ista designova simplexnost sucastou image (...podriadenie sa funkcii). Skor mam pocit, ze pri modernych reinkarnaciach sa vytraca povodna "lahkost" designu, co je trosku na skodu. (Ale samozrejme..auta rastu, su lepsie vybavene, + bezpecnost, atd, atd).
Hmmm, hola hou. Kromě předku se mi to líbí. Zadek je jak z Kojaka 😄 Myslim, ten seriál 😄
Pochopitelne, ze serial... >😁 >😁 To druhe by bol brutus!!! ///Inak, ako sa moze stat vyrobcovi taka vec, ze 1,5 mesiaca pred uvedenim mu na ulici odfotia jednu z hlavnych hviezd na domaci autosalon? :no: Prichadzaju tak o pozornost a my o prekvapenie. Na druhu stranu, pred uvedenim Conceptu Mustang zas niekto odfotil auto telefonom (posledne tri slova su nechutny oxymoron :no: ) na foteni oficialnych snimok....ale to bolo dost rozmazane. Toto je uplne skolacka chyba zs tym Challengerom...
To určitě. Vyjedou si na výlet do lesíka a šup, bystrý fotograf v křoví 😉
Hmm...vážně dost silně retro. Předek a zadek díky tomu vypadá až mírně zastarale. 😄 Jsem zvědav, jakého se dočká úspěchu/neúspěchu.
O uspechu u minimalne jednej velmi jasnej cielovej skupiny neni pochyb: kazdy tuner to bude milovat.
:yes: Tak toto je amerika podla mojho gusta. Nie 5,5 m dlha lod ktoru mam problem obist ale male silne sikovne muscle car. :yes:
Myslim, ze obrazok asi trochu klame: stoji to na platforme Chargeru / 300 - takze ono to asi bude dost velke.
Dokonalej drzoun... styl zachován. :yes:
brácho, na tom nebudeš, jako většina přispěvatelů na auto.cz a nebudeš mít dva melouny na káru, nemusíš si zoufat. Stačí vzít malej peníz a nasypat ho VW do kasičky... za to dostaneš překrásný malý aktuální auto v dokonalém stylu. Chce to jen se umět podívat... 17 kola... zíráš, co, zvýšenej podvozek, jasně, stylové plasty... samozřejmě P.S. oranžový neber, to je dobrý spíš jako džus, ale v jiný barvě ho ber určitě... Tak bravo VW-PORSCHE :yes: P.P.S. A nezapomeň, ocenil ho i Yaroukh... 😉 :yes:
"nojonojo, kazdej mame svy slabsi chvilky, tak ne ze mi to budes porad pripominat! kdykoli to popru!" ;o))
😉 😄 :yes:
No,....keby uz na to nejak prislo....bral by som radsej Polo Fun. Toto sa mi az tak nepaci. Polo po facelifte ma prilis velku plochu prednych svetiel...k tomu tie mohutne plasty, ktore zrazaju design auta do nejakej sedej zony medzi "I want to be SAV" (ako bolo Polo Fun) a klasicku verziu... A ano, ta farba je sice moderna, ale sem nepatri... 😉
Taky ti udelam radost😄 I me se docela libi😉 A klidne i v te oranzove. K auto tohoto typu, patri nejaka pastelova. Nejhorsi, co by s tim slo udelat je dat tomu cernou barvu a tmavy okna a tvarit se, ze je to off-road ;-\
Mates ocenil VW... tak pánové, jdu na panáka. 😉 :yes: :yes: P.S. do každýho prstu jednoho.
Budes jako ciello kazdej ctvrtek >😒] >😒]
>😁 :yes:
Normálně stále dokola zírám na toho pomeranče a musím to napsat. Marko to cejtí stejně jak já, v civilu má trochu přerostlá přední světla... Tady, tak tady je to bez vady... právě ta robustnost předního nárazníku, ty plasty... vyvažují světla... Vnitřek je absolutne bez kazu. Jednoduchá, přehledná přístrojovka... jen se pořádně podívej... žádnej cirkus, tohle se řídí s radostí. Krásná sedadla... Nevidím široko daleko konkurenta... je to překrásnej drzek na kočičí hlavy... že je to málo? Kdypak jsi byl naposledy na houbách... už je to dlouho, co. Tak se ho neboj... umí kousat... a je milej... tahle kombinace není na čtyřech kolech automatická. P.S. jo a Mates to také dobře odhadl... ostrá barva je dobrá... asi na tom něco bude. :yes:
Kolik stojí? Není lepší si koupit rok ojeté "řádné" auto a neupadat do kompromisů? (můj názor je ten, že nejlepší je rok až dva staré ojeté auto,za 60-70% ceny, je už zajeté a pořád v záruce...Vážně by mě zajímalo, kolik stojí, jestli má stát jako rok ojetý golf... 😒
GTI
Alessio, nejlepší je jen nové. Nové auto, nová buchta... Jetý auto mít nemusíš, ale nejetou prakticky sehnat nemůžeš... 😄 ale netruchleme... myslím ve vztahu k autům. Jo... pověstná CIELLOVA SPIRÁLA má svou logiku... auto kolem 30tisíc je vlastně tak akorát zajetý... Jenže... Alessio... vejdeš do prodejny... tam stojí... novej, krásnej drzoun... vybereš motor, barvu, vnitřek... a čekáš. Pak ti přijde... zas tam jdeš... tentokrát pro svůj klenot. Tak se do něho posadíš... nabereš vůni vyčiněný kůže... sjedeš pohledem du dokonalou přístrojovku... prostě... není nad to... koupit si novou káru. Ovšem, jako s těma buchtama, to může vyjít i s trochou jetou. Souhlasím 😉 :yes:
Já vím...na tacháči Legacy je 400km... >😒] . Je to ta nejhezčí buchta,co jsem kdy měl. Má krásné oči,jemnou černou kůži,nikde se neztratí,ve stájích má 170 hřebců,srdce s chlopňemi proti sobě,čtyři komory. škoda,že nemá šest,ale koukal jsem se do biologie a čtyři komory je prý dost.A i když je to boxerka(je sportovkyně,ne čokl),nebojím se a rád jí vytáčím. Jo, taky krásné zpívá. Teď si od ní rád nechávám hřát záda,umí to skvěle. Z dálky vypadá,že má lodičky,jako většina krásných holek v její třídě(chodí na střední),ale zblízka je vidět, že má pohodlné tenisky a když je třeba,sundá je a klekne si na všechny čtyři. Ostatní zůstávají stát a tiše závidí. Ona se na mě usměje a já pochopím...jízda začíná! :-!
PS: může to trochu vyjít i s Jettou... 😄 PPS😡ubaru dělá dva stupně výbavy + MT/AT + lak...to je vše(dokoupíš akorát koberečky a nezbytnou kšiltovku Petera Solberga). PPPS: v prodejně jsem byl minulý týden(výlet s STi)a zaujal mě zlatý Forester v plné palbě(podobný,co to natřel té RS...ale o tom jindy). Je to vnitřní boj: limuzína,nebo teréňáček? Ale rodina se chtěla víc líbit...
GTI
😄 :yes:
takmer všetci sa tu vznášate do orgastických výšok, ale fakt že VW-Gruppe nám (teda skôr Vám :-! )práve predkladá 47kW na 17" nikomu nevadí 8-s
Vsichni hodnotili vzhled. To ze VW nabizi zakladni verze podmotorovane, je znamy fakt, to uz nikoho nezarazi. Ale take je v nabidce 75kW, takze na vyber je.
Áno, je to povedzme o 60% viac, ale nemožno povedať že by to bolo príliš. Niekde tu by mal byť IMHO základný model... Viac svetla by do tejto debaty priniesli reálne hodnoty zrýchlenia.
Treba bude i verze GTI😄
Chápať budeš, keď zistíš po kúpe v prípade pokazenia sa auta, že Ti zamlčali niektoré výrobné vady ako napr. preskočenie zubu na reťzovom rozvode u Polo 1,2, že Ti v autorizovanom servise budú naťahovať dobu opravy tým, že zákazníka kŕmia takými informáciami ako nemôžeme nájsť chybu lebo počítaťč ju neukazuje, že keď sme objednali náhradné diely tak nám ich neposlali všetky (a to i v prípade, keď ide o sadu ??), že pri opýtaní sa na stav vozidla, tak prijímací technik ani na druhý deň nevie ako to s autom vyzerá apod.Hovorím o autorizovanom servise. A aby to nebolo všetko tak budú chcieť, aby si výrobnú vadu zaplatil Ty a nie firma, ktorej vývojári niekde urobili chybu.Že sa mohla na ceste stať v prípade takej pruchy vážna dopravná nehoda, no koho by to zaujímalo. No keď ani po takejto informácii nechápeš, čo s Tebou.