Jako na houpačce si musí připadat český trh s novými automobily. Po slabém září je tu optimistická říjnová statistika. Celkově se letos prodalo o deset tisíc aut více než loni, ale také se dovezlo více ojetin.
1739 sluncí... Passátní chvíle. Prvenství se sice nedalo nečekat, ale že Apoštol smete konkurenci takovou silou uragánu... to je znak dokonalosti. Postav se do fronty... jen tak můžeš bejt na vlně. Jo, a kdybys náhodou postrádal hotovost... můžeš zvolit Guru nižší střední... GOLFA... etalon znalých. Tak bravo Apoštol, bravo Guru, bravo WW-PORSCHE :yes:
Předpokládám, že nejsi předpojatý vůči Hiltonu? Taxikář... no ten by do auta, co nic nevydrží určitě nešel... Tak ti nevím... když se jich prodá 1700, je to špatně... když by se neprodávali vůbec... taky špatně... (Mates napíše, že to by bylo dobře :-) ) ale o to nejde... není to nějaký pokřivený pohled na passátní svět? Jedno je jisté... těžce to zválcoval... a ta křivka prodejů nenajížděla zvolna... to byla skála. Skok do jiné dimenze... passátní dimenze... :yes:
Ale mně nepřesvědčuj, mně je jedno kolik se jich prodá. Akorát je škoda, že tam není vidět podíl firemních a kolik z nich bylo dáno třeba příkazem daným zahraničním majitelem společnosti. Nebo zda byla nějaká "výhodná koupě" (třeba prodej nějaké autopůjčovně nebo něco jako Charouzfordy do pošty). Bohužel to tak není, to by pak u jednotlivých modelů byly zajímavá čísla. Nemyslím tím jenom passata, tvoji modlu.
Taky by mne zajimal podil sluzebnich a soukromych vozidel u jednotlivych znacek.
Oskar jezdil s Fordem a nyni s VW. Telecom, posta jezdi se Skodou. Skanska taky, atd.
Ono to je spis o rozhodnuti vedeni nez o svobodne volbe, jako je tomu, alespon doufam, u vyberu soukromeho auta.
To rozhodnutí "vedení" je přece také volba... mohli by zvolit třeba Picanta... ale nezvolí... Napadá tu snad někdo to, že Ford je tu úspěšnej kvůlivá poště? Tohle se tu píše jen o Apoštolovi... já to nechápu. Ano, jezdí s níma i taxikáři... a to je vyznamenání pro VW... nebo snad ne? Tak jako Marriot nejezdí Getze ale MB-E... jo, jezdí MB-E, no asi vedení ví, jaká auta to chce mít...
Nebuď outlocitnej, já psal, že by to bylo za všechny značky a modely. A právě i s ohledem na ty "koupě z rozumu". Nikdo Apoštola nenapadl, jak píšeš. Napsal jsem, že jsem jich moc beze znaku nebo ceníku na dveřích neviděl a už vůbec ne nějakou rodinu v něm. To je moje zkušenost a proto by bylo dobré u VŠECH značek to uvádět.
Řidič, vlastník, pasák, či nájemce mne nezajímá... Až si půjdeš pro 911ku, taky nebudeš zkoumat kdo si ji koupil před tebou... A ve střední třídě tady kraluje Apoštol. Tak to je... až všichni pekaři pojedou v Sonatě... bude tu kralovat Sonata... zatím je tu jeden Apoštol... Apoštol. ;-)
Mates to nenapise;-) Mates si totiz mysli, ze je dobre , ze existuje VW a ze se bere jako etalon. Krasne tak vynikne, jaky vlastne je a konkurence se nemusi az tak obavat, ze by se nad nastaveny "standard" nedostala:-)Jen pockej GTI, nove Mondeo udela v prodejich passatni vitr:-) A taky se podivej, jak se dneska uz v podstate veteran Mondeo prodava >:-[] Celou produkci VW a pobocek bych nezatracoval, ale Guru a Apostol jsou vystrely presne na druhou stranu nez je terc:-) A ty Apostoly ten zmetkum drozkarskejm preju >:-[]
Jo... jenže se prodává jeden za druhým... Nové mondeo... by snad mohlo být krásné... uvidíme... ale ono zatím není... Tak uvidíme, jak se chytí... mě je jedno, jestli pasáci jezděj v 911... tohle pro mne není určující z hlediska kvality auta. Jedno je jisté. Apoštol to tvrdě zválcoval... nemá konkurenci... a tak to je... jestli čísla dělaj taxikáři, milionáři, nebo Chanov... je jedno... prostě je to nejprodávanější auto střední třídy (s obrovským náskokem) tady... Až se prodá 2tisíce Vecter, bude Vectra ta, co to tu bude válcovat... ale nyní je to Apoštol. Mimochodem ve veriantu nemá už vůbec konkurenci... podívej se na to, ty vymezovací zóny v kuvru á la A6... kdo má kombi, ví, co mu vadí... Podívej se na četnost a úroveň prodejen VW, podívej se na poruchovost (zde doporučuju hovor s taxikářem)... Apoštol je dokonalej produkt, obrovskej vnitřní prostor, příkladné zpracování, relativně příznivá cena, dokonalej servis... dokonalé prodejny... jedna jako druhá... všude víš kam jít, kam sednout... prostě německá dokonalost za příznivou cenu. A o tom to je.
Jo ty prodeje jsou jasny. To neokecam. Bohuzel je to na urovni cca 55% podpory komunistu v tyhle zemi:-( Taky vysoky cislo, ale nic z ceho bysme se meli radovat:-( A k tomu rozhovoru s taxikarem, pamatuju si, ze jsme minule cestou z hospody vedli tenhle rozhovor a ten taxikar ti rekl, ze Apostola ani omylem a ze by si zase koupil Forda:-) Pamatujes na to?:-) A jedna z veci , kterou dost kritizoval byla treba ona predni naprava (viz. Paja):-)
ad "taxikáři" z letiště: Mají velmi dotovanou cenu auta od importéra a mají exkluzivní smlouvu. Takže kdyby jim dával třeba Hyundai takové slevy na Sonaty, tak by kvůli kšeftu (a to pořádnému) jezdili klidně v něm...
Jsou to pěkný * a ne jednoho "normálního" taxikáře napadli(slovně / fyzicky - jak jeho, tak jeho auto)... A způsob jejich jízdy po městě!! Strašný! To jsou největší piráti Evropský ulice!
Chtěl jsem se zeptat, zda v tabulce je 1) do Golfu zahrnut i Golf Plus ? 2) mezi sportovními vozy 307 a megane ve variantách CC ? (pak to jsou ale kabriolety ;-) ) 3) do Grand Vitary započítana i 3D vitara ? (RAV4 se taky nerozděluje na 3d a 5D) 4) kolik prstů má redaktor Ondřej Láník na jedné ruce ? ;-) (to kvůli těm sporťákům). Díky za odpověď.
Ad 1) Golf Plus je zahrnut pod Golf,
ad 2) pod segmentem sportovni vozy jsou opravdu dohromady zahrnuty kabriolety, roadstery, kupe a dalsi jim podobna auta,
ad 3)Grand Vitara je ve statistice uváděna jen jedna, tzn. take vse dohromady
ad 4) prstu mam na kazde ruce stale jeste 5, coz odpovida nejvyssim poctum v rijnu prodanych "sportovnich" modelu.
Tomu se říká evergreen... 206... dokonalé. Ovšem, pozor na POLO. Nová tvář, prodeje stoupaj... Taková Fiesta... jo, to jsou výsledky... Tak bravo POLO, bravo VW-PORSCHE
To je tedy číslo století. Za jeden měsíc se tu prodá přes 3 tisíce Fabií... Každej den stovka... každou hodinu 10. To je zázrak. V době, kdy cenově se nijak Škoda neprostituuje. Něco v tom musí být. Částečnou roli hraje určitě domácí hřiště... ovšem to nestačí... vyžaduje to produkt. Dokonalej produkt. A tím Fabia bezesporu je. Tak za to velká pochvala. BRAVO ŠKODA, BRAVO VW-PORSCHE :yes::yes:
Říkal jsi, že ten produkt je průměrně dobrý a to, co to táhne, je skvělý marketing VW. Ok, ale když F-150 není "průměrně dobrý", tak už nevím :-! A taky jsi napsal, že to co oni dokážou prodat za ty peníze, nikdo jiný neumí. A teď si prober tohle: POUZE v severní americe se prodá 107 efstopadesátek každou hodinu. HODINU. 24/7, 356 dní v roce. :-!
Aha, ja to nejak nepochopil ;-\ F150 je rozhodne velmi nadprumerna kara ,o tom neni sporu. Ale VW by ji dokazalo prodat o 20% draz, v tom jsou jednoduse nejlepsi:-( Chtel bych jeden dolar z kazdy >:-[] A slibuju, ze bych dal 30 centu na charitu;-)
Nadprůměrná? :-) Americké auta prodělali za posledních pár let obrovský kvalitativní skok směrem do pozitivního spektra, ale F-150 je pořád snad nejhůř udělaný truck :-!
Hele, vy dva, jestli chcete používat slovo "truck", tak jen ve spojení s něčím takovým: [odkaz] Ve spojení s tím tintítkem od Fordu mi to přijde komický ;-)
Na slovensku sa predalo zatial okolo 1000 Passatov za necely rok. Velmi slusne cislo. Neviem ako v Cechach ale na Slovensku rozhodne neplati ze firmy maju prikazane nakupovat Passaty a ostatne VW od materskych firiem. Viem si zistit mena zakaznikov a z toho viem ze pobocky nemeckych firiem kupuju nejake mizive drobne percento. Nemozete ocakavat ze napr. VW Slovakia bude pouzivat ako sluzobne auta Fordky a pod. Rozhodne to ale nie su velke pocty. Tie reci o sluzobnych autach platia mozno v Nemecku ale rozhodne nie u nas a teda predpokladam ze ani v Cechach. A ked uz spominate taxikarov a Passat tak si skuste spomenut na Ford Transit a postu - clanok spred par dni. To ze sa davaju zlavy a pod. vyhody to je predsa uplne normalne. Ford Mondeo by bolo tiez zle auto ak by nahodou taxikary jazdili v nom ?
Ty abys nepridal nejaky paliccky prispevek:-) Nikdo nerika , ze je Apostol blby auto (hnusny jo), ale to ze se nejvice kupuje jako fleetovy auto je asi fakt. V CZ bude situace asi trochu jina nez u vas. Slevy pro velkoodberatele a firmy podnikajici treba v doprave jsou OK at je to VW nebo Ford. A maly OT nakonec. Proc by vase zastoupeni VW nemelo jezdit Fordama? Jim nestaci to utrpeni to prodavat? Musi s tim jeste jezdit?:-) Ve Fordu by si aspon uzili radosti z jizdy >:-[]
A preco sa vsetci pozeraju na to ci je auto hnusne a nikto nepozrie "pod pokrievku" ? Je azda napr. Subaru pekne auto ? Nie je. Ale je jedno z najlepsich vo vsetkom okrem "krasy". OT. To VW Slovakia som myslel vyrobny zavod. S tymi ja a moj zamestnavatel nic nemame. ;-) Skoro. A jake utrpenie. Ved je to nadhera sledovat ako VW ostatnych poraza. >:-[]
Uznej sam, ze Subaru je tak osklivy az je hezky. To neni pripad Apostola, ten je jen osklivej. A to je pod pokryvkou taky neni zrovna vykrik toho nejlepsiho (Subaru ano). Apostol je proste normalni auto stredni tridy, jen je osklivy, ale ma dobry marketing.
Tomu Apostolu si este neprisiel na chut. A Apostol je viac ako normalne auto. Je napriklad najuspesnejsie auto strednej triedy. >:-[] Technika mozno nie je najlepsia ale ked skombinujes nadpriemer v technike komforte kvalite atd. tak vyrobis nadpriemerne auto ktore nie je sice najlepsie na svete ale rozhodne je lepsie ako priemer. A skarede nie je. Aj tak nie je. >:D A marketing ma viac nez dobry. Co je dalsie plus a vstupenka k elite.
Nic nadprumernyho (krome nadprumerne nepovedeny designu) na Apostolovi nevidim. Snad jen ten marketing, ale ten ma VW nadprumerny napric vsema svyma znackama a modely.
No ja si naopak myslim ze min. dizajn je nadpriemerny. Podvozok a jazdne vlastnosti su tiez minimalne nadpriemerne - hovoria o tom vsetky testy nie len nemecke. Kvalita spracovanie takisto.
Jo, ty miluju... doma se ládujou bigoušema až maj z toho boule v podpáždí a pak jdou a házej do vejloh kostky... Přesně jako tady versus VW. Dokonalé stroje... 20% trhu v područí 20% kapitálový účasti toho nejlepšího (Porsche) a tady to nejde pod nos... tady se argumentuje... čím vlastně... ach bože... čím, že se to argumentuje? Brácho... co to jen děláš... vybodni se na onanii nad plakátama supersportů a uvědom si, že celej tvůj život se budeš motat kolem malejch aut... Tak si těch několik, který padaj do úvahy trochu prubni... to je nejlepší způsob, jak mít na věc poměrně pevnej názor... Sedni si do Foxe, pak do Pola, a zkus i Golfa. Brzo vlezeš i do Marrakesche... Jen tak vlez na chvíli do getei, a to jak Pola, tak Golfa... pak vlez jinam... a zkoušej... a pak, brácho, pak dumej... podívej se, kde ti to předvedli... jestli se ti tam líbilo, jaký ti dali katalogy a hlavně, jak vypadal model předchozí... to ti dost napoví..., co to všechno stojí a jak daleko máš do servisu... A pak, brácho, pak tu něco napiš... o autech... :yes: P.S. už jsi někdy zkusil vydělat milion... budeš to zkoušet celej život... celej život, brácho... tak neblázni a sestup do reality... do své reality. Nebo ty snad chodíš po městě v kimonu? Brácho... kapišto?
Teda tohle bych od tebe necekal:-( Takovy navod jak pruvodce E55 pro ***y. Vzdyt ty radis, aby ten dotycny vymetal jednu perdel za druhou;-) Musi zkusit alespon 3-4 znacky, jinak bude jak valach v pivovarskym voze, bude mit klapky na ocich a pestrost zivota mu utece. Jestli pak skonci u VW, tak dobre mu tak. Taky sis nevzal prvni babu, kterou jsi pichal a az te prestala bavit, tak jeji mladsi sestru:-)