Poslední léta v Evropě přejí silným dieselům a jeden z nejlepších nabízí tradiční úpravce vozů BMW, německá Alpina. Její D3 prodělala vítězný křest závodním peklem vytrvalostních závodů a tak nabízí opravdu to nejlepší.
No vím že sem už někde o ní četl, ale bohužel už ten članek nemužu najít.
Ale vím že je to momentalně nejlevnější alpina a cena rozhodně nejde nad dva miliony. Nevím to přesne ale myslím že se cena pohybovala kolem
1 500 000. Což za takhle vyjmečny auto není zas tak moc
Tak pánové, zahoďtě předsudky. Nafta je tu a je v plný zbroji. Z dokonalých BMW motorů Alpina vytáhla dokonalost. Vidíte ty hodnoty? 200 kobyl, krouťák jako blázen, zrychlení za sedm a půl a končíme daleko za dvoustovkou. A to celé hluboko HLUBOKO pod 20 litrů. Pod 15. Pod 10! Pod 8!!! Do osmi litrů se vejdete, když budete jezdit hodně sportovně. Když to budete hodně prasit, tak se přes deset stejně nedostanete! To je bomba! :yes: A ať už mi nikdo neříká, že se s naftou nezávodí, nebo že patří do kamen... >:-[] DIESEL POWER, BABY!!! ;-):yes:
Mně teda dlouhej táhlej problém nedělá. Buďto nechám za 5 nebo za 4, podle toho jak je prudkej. Nejvíc mě při tom baví pozorovat obličeje těch RSkářů, co je předjíždím >:-[];-):yes:
I ja jsem ochoten priznat, ze da udelat dobra nafta! A uz jsem to parkrat udelal. Ale ruku na srdicko, poradnej benzinovej V6 a dal je radost a opravdu srdecni zalezitost. Ja dneska po 4 dnech v nafte opet usedl do sve kociky s V6 a bylo to skoro lepsi nez si ..... (kazdy dle sve oblibene cinnosti, ty ZZ ne, to by byla moc velka prasarna:-) )
Musí se to měnit. Interval si z hlavy nepamatuju, ale je to v řádu desítek tisíc km. V podstatě je to jediná údržba toho systému a když na to člověk ne*ere, tak s hydra nemá problém... :yes: Další věc je životnost těch "koulí". Ty jsou v řádu stovek tisích km. A ten interval se s vývojem dál prodlužuje. Něco jako máš třeba long-life oleje...