Technika
Ta auta maji s F1 spolecny jen nazev te limitovane edice. :no:
Francouzi to s Anglicany vzdy prosr... a vzdy tomu tak bude,alespon co se tyka automobilu. Renaulty navic patri k tomu nejhorsimu.Horsi je snad jen peugeot.Citronum se sem-tam(ale spis tam) neco povede, ale taky krize. Alespon se ale zabyvali tim svym heveraktivem >😁 nebo jak se to jmenuje? Takze co se tyka techniky, tak male +. Co se tyka designu, drive ano, ted ne.Vyjimkou je C3- to je citron jak ma byt. 😉
To, ze nalakaji lidi na vybehovky za skvelou cenu s nalepkou F1? :no:
Francouzi to s Anglicany vzdy prosr... a vzdy tomu tak bude,alespon co se tyka automobilu. Renaulty navic patri k tomu nejhorsimu.Horsi je snad jen peugeot.Citronum se sem-tam(ale spis tam) neco povede, ale taky krize. Alespon se ale zabyvali tim svym heveraktivem >😁 nebo jak se to jmenuje? Takze co se tyka techniky, tak male +. Co se tyka designu, drive ano, ted ne.Vyjimkou je C3- to je citron jak ma byt. 😉
To, ze nalakaji lidi na vybehovky za skvelou cenu s nalepkou F1? :no:
...a začala se třást země, tornáda roztančila svůj bestiální tanec, obloha zčernala a začala padat k Zemi. Nastal konec světa.
Uz jen to jak pises o Hydroactive perovani jednoznacne prokazuje tvoje znalosti o automobilech.Jsi opravdu odbornik na slovo vzaty, jako zednik pan Lorenc 😉
Pred casem jsem nahodne mluvil s prodejcem znacky, o ktere tu mluvime.
On sam mi rekl, ze snad krome vel satisu jsou to SRACKY a on by si to nikdy nekoupil. >😒]
Kdyz k tomu prictu tu aferu se seknutym tempomatem na dalnici. >😁 >😁 >😁 Oni uz asi tehdy meli ACC - ten chlapek se pomalu adaptoval na horizontalni polohu v penale. >😁 Nastesti to pak nejak vypnul, asi mel s sebou kladivo. >😒]
On sam mi rekl, ze snad krome vel satisu jsou to SRACKY a on by si to nikdy nekoupil. >😒]
Kdyz k tomu prictu tu aferu se seknutym tempomatem na dalnici. >😁 >😁 >😁 Oni uz asi tehdy meli ACC - ten chlapek se pomalu adaptoval na horizontalni polohu v penale. >😁 Nastesti to pak nejak vypnul, asi mel s sebou kladivo. >😒]
Hmm, podle me sou to keci, KECI. Znam lidi kterym se taky lecos zasekne, kousne, nekteri dokonce rikaji posere apod. Vetsinou je to jejich neschopnost danou vec spravne ovladat. Konkretne ta kvalita, jasne ze Infiniti je na to lip, ale srovnavejme srovnatelne.
Jsou mi proti srsti tyhle frantici, ktery si mysli za kdyz jednou a vlastne poprve v historii vyhrali MS F1 tak si budou oblepovat ty jejich tvarove podivny vytvory znackou F1. Kdyby radsi vyvinuli nejakej supersport s troskou preneseny techniky od F1. Je jasny ze nic takovyho nebude.
Aha, Renault vůbec není nejúspěšnějším výrobcem motorů devadesátých let ve F1. Renault nepřivedl do F1 přeplňované motory, vůbec s nimi nezískal žádné tituly.
Tak to je hustý! Co to tady zase plácáte? Toho fandu německých aut bych nakopal na zadní sedadla Audi A4 a poslal ho přes celou republiku! Toho chlapečka co připomíná tempomat Vel Satise- já Satise mám, a tempomat jde dát nejvíc na 180km/h, a ten frantík uváděl, že hnal přes 200km/h, a tak spor prohrál. A Renault nemá úspěchy ve F1? Ježiš co se to sem dneska natahalo! Zase samej VWfil, zase tu budou kecat jak jim známej řekl, známej má, a podobný žvásty. Máš moji podporu, dCi, i když ti třeba nesedím, ale jedinej víš, o čem píšeš, protože Renaulty znáš.
A my známe Vás pane šviháku, bez vás by to nebylo ono. Jen tak dál :yes: :yes: :-!
GermanCarFan a jeho německý sardinky...
Jo takovy 607, nebo C5 a C6, panecku, to jsou reisewageny pro 4 dospele :yes: . Ne tak Grand-detour. >😁 >😁 >😁
Se 607 a C5 srovnáváš Megana? Jejich protihráčem je Vel Satis. 8-s
Pisu, ze grand-detour NENÍ konkurent vyse zminenych vozu, ty jsou urceny na delsí cesty po dalnici, Megan je lou end pro nemajetny (na zapad od nas) 2. auto do rodiny (2 dvere pro manzelku), po případě 3. jako kabrio. Kombiky jsou pro mlady rodiny s malyma detma-nemaji tolik penez a maji male deti-idealni. Nerad se nekoho dotykam, ale je jasny ze u nas plati, ze, jak napsal lones, kdo ma na jakykoliv novy auto, tak je na to relativne dobre.
Má úspěchy , jako stáj jenom letos a vsichni víme jak to bylo, byly to gumy, fraška s pravidlama jak podkopnout nohy tomu komu se darí, protoze kdyz to nejde normálně tak to přece půjde papírem, předpisem atd. No a pak si ty žabožrouti můžou vylepit F1 i na Mastera...jsou toho schopny. Jo a VW fil to je zajímavá myšlenka ale nahony vzdálená panáčku, jseš mimo.
Enzo, ty mě snad znáš! Já si vážně toho Mastera polepil! Víš, když jsi byl ještě malej, tak existovalo spojení Williams- Renault. Teď mají svoji stáj. Nechceš to snad srovnávat s úspěchy československých hokejistů s úspěchy českých hokejistů? Že by tentokrát Ferrarifil Enzo? Ty laciný řeči o předpisech a pravidlech znáš z ábíčka?
1. Williams-Renault si pamatuju moc dobre, ABC nekupuju krom vystrihovanek a Bibi radi >😁 me nikdy nic nezajimalo. Mimochodem vystrihovanky tam byly moc pekny prave tenhle Williams taky nebo 6ti kolovej Tyrrell to byla parada. Predpisy se zmenily, to nejsou laciny reci to je fakt. A v cem se zmenily to je snad jasny ne? No tak vidis, ze to nakonec nekomu moc pomohlo a nekomu ubralo. A komu to melo ubrat bylo predem dany....F1 Master , F1 Kangoo a F1 Traffic rulezz. Jeste ze delaj 6V Clio.
...nevim proc kopat do francouzskych vyrobcu, jeden z nejprestiznejsich vyrobcu uvedl na trh vuz s katastrofalnimi elektronickymi brzdami, dalsi generace uz bude pouze zase s mechanickou vazbou, jeho konkurent z Mnichova zase prisel s "genialnim" idrivem na jedhoz ovladani je nutne zavrit se na ctyri tydny do studovny. Neupesni francouzi? Co takhle nekolikrat po sobe nejlepsi hot hatch Clio Sport, duchodova Xsara vladnouci WRCum, F1 byla zminena, ale take P307WRC, famozni P407, ktera ukazala svetu, ze stredni trida muze byt zajimava, P206, ktery i kdyz jeho technika nebyla zrovna poslednim vykrikem dokazal porazet ostatni v prodejich, C4...fantazie, Renault Megane, opet futurismus a uspech, Scenic, zakladatel tridy malych MPV...proc kritizovat? 😉
Jeste bych pridal Espace, ktery v Evrope odstartovat vyrobu techto "mini busu". Lones nebude souhlasit a bude se ohanet Voyagerem, ale ten kdo to nakopnul byl Espace.
Pokud napíšeš "který v EVROPĚ", tak budu souhlasit. 😉 Ovšem celosvětový prim patří Voyageru. A doma můžu najít klidně stařičký AutoTip, kde měl k kterémusi výročí Espace koupenou celou PR A4 a i tam sami napsali, že se inspirovali v USA!
[odkaz]
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat.
Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.
Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN
(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné 😄
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat.
Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.
Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN
(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné 😄
Co to tady ten poťap German... pindá za blbiny.Co se týče ceny tak jsem nedávno kupoval grandtoura a byl o sto táců levnější ve stejné výbavě oproti octavii 2.A to,že je tam málo místa?Prober se.A nebo si šlehni až něco napíšeš.Ne před.Když chceš o něčem psát,tak si napřed o tom něco zjisti,protože jinak vypadáš jako blbeček.
Chapu, ze ti, co kupovali grandtůra se cítí osizeni, kdyz zjisti, ze sousedova oktavka 2 je podstatne vetsi auto a tim padem jsou nize na spolecenskem zebricku. Kdyz to kupovali, mysleli si: "koupim renaulta, usporim nejaky prachy a soused s oktavkou mi bude tise zavidet". Jenze oni koupili neco infitezimalne vetsiho nez fabia, kterou ma druhy soused. Je to zklamani, zavidi oktavku, nechcou se s tim smirit a kopaji kolem sebe jako tady mesijé Wik. O vykendu pri drive-by na parkovisti u Hypernovy, kde cela rodinka tak ráda shopingovanim relaxuje se proste uz neciti tak silni.
Hrozně dlouho jsem tu z časových důvodů nepřidal žádný příspěvek, ale na přečtení článků a nějaké té diskuse si ještě minutku najdu - ale tahle diskuse mi nedá a musím připojit svůj názor...Ten, kdo opravdu má rád auta, není schopen psát s takovou zaslepeností pro jednu značku či zemi jako někteří z Vás - snad v každé zemi, v každé automobilce už se vyrobila auta, která byla dobrá i špatná, auta, o kterých snil nejeden automobilový fanda a na druhou stranu i auta, která jejich majitelé posléze proklínali...Vždy je to o vývoji, co bylo před 20 lety dnes už neplatí atd...Dle mého správný automobilový fanoušek dokáže respektovat i auta, která nejsou přesně podle jeho gusta - přinejmenším už jenom proto, že ho nikdo nenutí ta auta kupovat...Nač hned urážet něco, co většina z Vás ani pořádně nevyzkoušela? Málo platné, ale pokud někdo uznává auta jen z jedné země, případně naopak neuznává jakákoliv auta z Francie (jen příklad, dosaď si klidně Německo, Itálii, Japonsko...), není pro mě fanda aut, ale pouhý zaslepený hlupák...
:yes: Někdy mi to evokuje zástupný konflikt. Něco jako "fandění" na fotbalovém utkání, při kterém létají láhve a teče krev.
Mas recht, musis ale uznat, ze neco spojuje napr. italska auta, neco je dela italskymi, jsou typicka pro danou zemi, nemuzou je vyrabet korejci ani cinani, muzou se delat jen v Italii. To neco te oslovi a ty pak fandis italskym autum. Nehanis jina auta, ale kdyz si mas vybrat mezi svedskym a italskym, volis italske, ikdyz by mel sved trosku tepsi tabelovane hodnoty, spokojene se budes citit jen v italskem. Mam pocit, ze tvuj prispevek je namiren proti mne, jestli ano, mrkni nahoru do diskuze a trosku si to procti. Nehanim grandtoura, napsal sem, ze je to urcite dobry auto, jen neni moc dobre srovnatelny s oktavii, spise je to uroven fabie s lepsi zakladni vybavou.
Ano, byl jsi jeden z těch, kdo mě k mému příspěvku inspiroval...Já naprosto chápu, že existují určité přístupy k výrobě aut, které jsou částečně typické pro jednotlivé země a rozhodně jsem tím nechtěl říct, že je špatné k jedné zemi obecně inklinovat - spíše mi vadí netolerance vůči jinému přístupu, případně neschopnost vidět některá dobrá auta vyrobená v jiné než daným člověkem preferované zemi...A pokud se týká srovnání Grandtoura a Octavia + Fabia, tak není nic jednoduššího, než mrknout na konkrétní čísla: takže Mégane Grandtour (4500 x 1777 x 1467, 520/1600), Škoda Octavia II combi (4572 x 1769 x 1468, 580/1620), Fabia combi (4222 x 1646 x 1452, 426/1225) - ať se na ta čísla koukám jak chci, pořád se mi nějak nezdá, že by Grandtour byl "úroveň Fabie s lepší výbavou" jak jsi napsal ve svém příspěvku...
Fabia vs. Clio, Megane vs. Octavia...takhle vypada cleneni trid, co chcete vymyslet noveho?
Jo, muze byt. Mrkni ale na trosku jina cisla, na cisla kvuli kterym se odehral nahore ten spor, vyska nad zadnim sedadlem-O 970,G 950,F 930, vzdalenost od predniho sedadla O 820 / 910, G 540 / 760, F 570 / 800. Je to jasny? Fabia ma dokonce v nekterych ohledech VIC MISTA, nez grandtour. Chapu, ze deleni do trid je podle vnejsich rozmeru atd., ale na zadnich sedackach grandtouru je zkratka min mista nez v oktavii, je o dost levnejsi nez octavia, proto je srovnatelnejsi s fabii s nejakou vybavou navic, nez s nesrovnatelne prostornejsi oktavii, ktera je mimochodem nekterymi zahranicnimmi casopisy testovana v konkurenci Fordu Mondeo a mu podobnych aut.
No ono je to něco za něco. Přemýšlí někteří z těch, kdo kupují ta pěkná nová levná auta Renault o tom, kolik pak budou muset zaplatit za náhradní díly? Konkrétně u Renaultu je situace taková, že ceny dílů převyšují jejich výrobní náklady o stovky až tisíce procent!
Jako majitel 3 renaultů vém o čem mluvím. Jenom pro ilustraci:
Stropní výdech klimatizace pro Espace IV (2 plastové klapky spojené malým táhlem) - 2400 Kč (výrobní cenu odhaduju na 50 Kč)
Roletka do zadních dveří Laguna: 7000 Kč (stejné se prodávají v OBI kolem 300-500.
Přední sedačka Renault Trafic: 50000 Kč (!) Přitom je to ušmudlaná ocelová konstrukce se dvěma kusy molitanu. Výroba do 2000?
Navíc Renaultí servisy už si účtujou ceny skoro jak BMW nebo Mercedes - na Zličíně cena za hodinu práce šplhá k 1000 Kč. Takže vzhledem ke spolehlivosti renaultů se může zákazníkovi takováhle nízká cena hodně prodražit...
Jako majitel 3 renaultů vém o čem mluvím. Jenom pro ilustraci:
Stropní výdech klimatizace pro Espace IV (2 plastové klapky spojené malým táhlem) - 2400 Kč (výrobní cenu odhaduju na 50 Kč)
Roletka do zadních dveří Laguna: 7000 Kč (stejné se prodávají v OBI kolem 300-500.
Přední sedačka Renault Trafic: 50000 Kč (!) Přitom je to ušmudlaná ocelová konstrukce se dvěma kusy molitanu. Výroba do 2000?
Navíc Renaultí servisy už si účtujou ceny skoro jak BMW nebo Mercedes - na Zličíně cena za hodinu práce šplhá k 1000 Kč. Takže vzhledem ke spolehlivosti renaultů se může zákazníkovi takováhle nízká cena hodně prodražit...
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat.
Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.
Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN
(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné 😄
;-\
Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.
Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN
(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné 😄
;-\
Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.
Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN
(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné 😄