Novinky
0
ta Lada je hnusna i kdyz se o ni stara ten Mickey Mouse Marketing Group 😒 :no:
0
No hlavně aby nám taky jednou nejezdil tenhle team s Coventry. Představa Jagu s tímhle nápisem mě přímo zvedá ze židle >😁 >😁 >😁 >😒]
ruske auto upravene nemeckou technologii s americkym jezdcem >😁
Můj Bože, po přečtení tohoto článku se mi dělá fakt tak nějak divně 😲 Představa, že by se Rusové se svými Lady účastnily tak prestižních závodů jako je WTCC je pro mně fakt příšerná. Už jen ta úvodní fotka, na které si Rusové dovolí dát BMW řady 3 E46 do pozadí za "super" Ladu mi skutečně pije krev. Doufám, že k tomuto nedojte.
Pobavilo ma....nie to, ze Lada chce ist do WTCC (Teda aj to). Ale vselijake spochybnujuce poznamky, ktore vedie vyrok redaktorov Carauta ("Alfa Romeo, BMW sa uz musia triast!" - ci tak nejak). Pravda je totiz taka, ze ak za teamom stoja velke peniaze, a silna technologicka podpora, prakticky nie je problem postavit konkurencieschopny special - WTCC nevynimajuc. To ci na tom bude zaerodynamizovana kastla z BMW, Lady, alebo Hindustanu je uz vcelku fuk. Je to vec penazi. Ukazkou tohto tvrdenia je team KamAZ Master z Dakaru. Kym jazdili s tymi ich "gruzovikmi" 431010 prve roky - ani nedosli a boli pre srandu (okrem ´91). Potom postavili to specialne hovado 49252, rychlost doplnili spolahlivostou, a teraz ich nejde porazit... Takze by som v tom povyseneckom podcenovani bol dost opatrny. Ta Lada vo WTCC, to pri dostatku penazi nebude ani zdaleka ten otras zo "showroomov"... 😉
co se divíte, když může jezdit Daewoo ( sorry teda Chevrolet ) tak proč ne LADA... :😉
😄 Jo, společné s Ladou to bude mít akorát ty čtyři písmena 😄
Tak to je so vsetkymi specialmi...akurat, ze v pripade Lady mi akosi pride zlepsovanie imidzu prostrednictvom uspechov v motorsporte (Niva a potom Samara T3 na spominanom Dakare) za vyhadzovanie penazi, ak zaroven nedokazu ponuknut moderne a kvalitne spracovane seriove auto. :no:
To jo. Zdá se nám, že je přirozené udělat takřka dokonalé auto za relativně malej peníz... Jak je vidět, není to jednoduché... i když vlastně je - jde jen o materiál a organizaci práce...
postavit special je slozite a nakladne,nema ale nikdy temer nic spolecneho s puvodni materskou automobilkou,takze nevidim duvod proc by Lada nemohla byt dobra.Kdyt se to deje bezne,kdyz jsou penize a rozpocet najmou se odbornici co tato auta stavet umi,nikdy to nedelaji normalni zamestnanci.klidne Lada muze vyhravat wtcc stejne jako renault muze vyhrat f1 nebo treba vw upachtit svuj "supersport"...stejne v dusledku to stavi lidi kteri pendluji mezi automobilkami a stavi ruzne specialy...
...všichni se tu zvedáte ze židle,zvracíte atd.Ale pokud LADA do tohoto projektu investuje dost peněz,bude jejich auto naprosto konkurence schopné.Jejich krok zaslouží úctu!
Vypada to ze by ALFA nemusela odejit, urcite bude pokracovat jako soukromy team s poslednimi 156 GTA2000 a tajne se vyrojily zpravy ze je hotove okruhove GT!!! Je ale jasne ze 159 nebude jezdit diky velikosti a vaze, uz je to prece jenom auto na hranici stredni a vyssi stredni tridy.... Tovarni podpora smeruje na nastupce 147, zrejme 149!! v roce 2007.
Jardo...prosiiim Ta 😉 !!! Odkial mas take info? Ved uz mesiac je zverejneny oficialny obrazok Alfy 159 GTA WTCC: [odkaz] /// Od zaciatku sezony 2006 normalne nahradi 156-ku, koniec-koncov tak ako bolo planovane.Btw. 4660 este nie je ani zdaleka na hranici strednej a vyssej strednej triedy. Tam je trebars Mondeo... 😉
Ani nevis, jak bych rad aby tomu tak bylo....
Obrazek je falzyfikat, kdyz se kouknes na odraz dole, uvidis stribrny stin. je to obrazek z oficialniho predstaveni 159 ve stribrne barve a ne 159GTA - bohuzel... Jak jsem ale psal stejne 159 by to mela nelehke diky sve hmotnosti - pres 1600 kg (jooo bohuzel za bezpecnost se plati ale ja si ji stejne koupim!! S motorem 2,4 JTD je to delo!). Sorry myslel jsem nizsi stredni a stredni...., diky za korekci!
Obrazek je falzyfikat, kdyz se kouknes na odraz dole, uvidis stribrny stin. je to obrazek z oficialniho predstaveni 159 ve stribrne barve a ne 159GTA - bohuzel... Jak jsem ale psal stejne 159 by to mela nelehke diky sve hmotnosti - pres 1600 kg (jooo bohuzel za bezpecnost se plati ale ja si ji stejne koupim!! S motorem 2,4 JTD je to delo!). Sorry myslel jsem nizsi stredni a stredni...., diky za korekci!
Ano, pardon (...dnes som sa sekol uz druhykrat ;-\ ). Operoval som so spravou z 12.10.2005 v ktorej sa hovori, ze sef Alfy Antonio Baravalle nechal 159 WTCC vyvijat. Teraz som si to overoval a oficialna sprava skutocne hovori, ze Alfa od buduceho roka vo WTCC konci. Mea culpa, Mea maxima culpa. Dakujem za upozornenie, a sorry, ze som si nepravom rypol...
1. peníze na vývoj cesťáku samy o sobě nestačí. Potřeba jsou lidi, kteří mají zkušenosti a schopnosti a těch je zatraceně málo. Zvlášť v Německu.
2. Předpisy pro vozy WTCC například jasně hovoří o konstrukci a zavěšení náprav, takže Lada bude se svojí tuhou klikou outsiderem proti víceprvkovým závěsům konkurence. Navíc je tu otázka homologace - Lada přeci nevyrábí žádný motor 2.0 ani žádný adaptabilní agregát, takže???
3. Alfa Romeo opravdu končí, protože nemá použitelný auto. GT by sice byla možnost, ale vzhledem k předpokládanému prodejnímu množství by se nevyplatila. Původně měly zůstat ve výrobě 156 SportWagon a CrossWagon, ale ukazuje se, že bude lepší udělat komplet nabídku v řadě 159 a 156 "odstřelit". Proto se urychluje vývoj 149, protože 159 je vlastně velký a těžký BMW z Itálie a vznikla trhlina v nabídce AR. Navíc priorito pro pro N-Technology/Abarth je start ve WRC ve třídě S2000, kde budou příští sezonu s Grand Puntem asi jediní. Lada také oznámila účast v S2000, auto ale nikdy nikdo neviděl. Totáž platí pro Renault/Dacia s Loganem S2000. Je tudíž otázka, zda Ladu WTCC také někdy někdo uvidí...
2. Předpisy pro vozy WTCC například jasně hovoří o konstrukci a zavěšení náprav, takže Lada bude se svojí tuhou klikou outsiderem proti víceprvkovým závěsům konkurence. Navíc je tu otázka homologace - Lada přeci nevyrábí žádný motor 2.0 ani žádný adaptabilní agregát, takže???
3. Alfa Romeo opravdu končí, protože nemá použitelný auto. GT by sice byla možnost, ale vzhledem k předpokládanému prodejnímu množství by se nevyplatila. Původně měly zůstat ve výrobě 156 SportWagon a CrossWagon, ale ukazuje se, že bude lepší udělat komplet nabídku v řadě 159 a 156 "odstřelit". Proto se urychluje vývoj 149, protože 159 je vlastně velký a těžký BMW z Itálie a vznikla trhlina v nabídce AR. Navíc priorito pro pro N-Technology/Abarth je start ve WRC ve třídě S2000, kde budou příští sezonu s Grand Puntem asi jediní. Lada také oznámila účast v S2000, auto ale nikdy nikdo neviděl. Totáž platí pro Renault/Dacia s Loganem S2000. Je tudíž otázka, zda Ladu WTCC také někdy někdo uvidí...
S U P E R !Konacno ce Lada , odrzati lekciju ovim skorojevicima. URA za L A D A tim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄