Tak co, absolvoval jsi úspěšně dé jedničku? Tam a zpět? K tomu velké gratulace. Příležitostně se zastav u dálniční policie pro diplom za chrabrost. Máš dobrou káru, važ si jí. Ovšem to, jak si svý káry skutečně vážíš, to poznáš jindy. To poznáš až tehdy, když o ní příjdeš. Jo, nejde totiž o to – jestli, ale jde jen o to – kdy. Každýmu tu jednou ukradnou auto, to je tady už takovej národní zvyk. Tak až jednou půjdeš z Delvity s plnou taškou rohlíků a namísto svý káry najdeš na parkovišti odloženej nákupní vozejk, ne aby ses složil, takovou radost těm kolem přece neuděláš. Drž se, budeš to potřebovat. Zavoláš mobilem toho, o kom sis do této chvíle myslel, že ti pomůže. Nepomůže, ale přesto zavolej. Asi tak za tři až šest hodin to hoši od policie přijedou sepsat. Máš tedy dost času, abys sněd´ ty rohlíky. Pokud ovšem čekáš, že přijede něco jako Sherlock Holmes a Steve Carrella dohromady, tak brzy vystřízlivíš. Všichni budete koukat na místo tvého posledního spočinutí jak vyjevený sovy. A tehdy si začneš bejt poprvé podezřelej. Sepíšou s tebou protokol a až to skončí, nezapomeň se obrátit na svojí pojišťovnu. Teda, pokud nejsi pojištěnej, tak se vrať do Delvity a kup si tam pevnej provaz, ten tě zbaví starostí. Pokud pojištěnej jsi, máš se na co těšit. Navštíví tě pojišťovák. Pokud jsi někdy viděl filmy z výslechů v Guantanamu, tak si můžeš udělat rámcovou představu o průběhu jednání s pojišťovákem. Není to hra na kočku a myš, to měj na paměti. Je to ostrá řež a těch 16 stránek výslechu bude trvat asi 3 hodiny. Pokud přesvědčíš pojišťováka, že nejsi jedním z chapadel automafie v okrese, máš naději, že tvůj případ postoupí do vyšších pater. Tam se podrobí tvůj výslech konfrontaci s realitou trhu. To, žes svou káru cenil nad bejby Astona je sice dojemný, ale na pojišťovnu tím žádnej dojem neuděláš. Cenu za auto počítá pojišťovna totiž podle tabulek. Ale nevěš hlavu. Za čas ti přinese pošťák almužnu od pojišťovny. Můžeš to použít jako bonus při koupi svý další káry, ale má rada je – tohle nedělej. Kup si za to parádní dovolenou někde u rybníka a přemejšlej, jestli by to nechtělo koně. Jednoho. Toho už ti neukradnou. Teda, pokud nebudeš dobrej na Taxisu. Tak hodně štěstí :yes:
Jaguar by chcel, aby svet uveril, ze XK je zaciatkom novej designovej ery znacky. Vsetko je ale inak: XK je len medzistupnom. Ti co videli buduci S-Type, hovoria, ze je to auto, ktore vrati Jaguar do dob jeho davnej slavy. J.Mays to potvrdzuje: „Pockajte kym uvidite novy S-Type...Bude to auto ktore znova vyjadri odvazneho designoveho ducha znacky!“ Designeri od Jagu hovoria o „inovativnom“ aute bez akychkolvek retro-prvkov. Takze, moj nazor: v tejto chvili to moze znamenat cokolvek – nieco co nas sklame, aj nieco co nas zhodi zo stolicky v den ked zapneme pocitac a najdeme to tam. Vzhladom k tomu, ze to uz iste nebude nic co bude pripominat opulentny MkII., ale bude to nieco moderne – verim, ze to bude to co cakam ja: sportovy, moderny supersedan – ale stale typicky Jaguar. Ta nadej zije...a bude zit do roku 2007 (A to bude na tom cakani pijemne)
No...ak slubuju taketo veci.... Ak to nebude mat retroprvky...A teda to nebude dalsia evolucia Mk.II (pretoze ten je retropvkov plny), ale nieco moderne....tak to marketingova bublina nebude. Asi to bude pravda. Teraz ide o to stvarnenie...aby to nebola prilis velka divocina. Aby to bolo nieco "akurat!" ;-)
No...vsak prave o to ide: ak idu tvorit prelomovy Jaguar (ako bol E-Type) moze sa stat, ze to bude silny, novy Jaguar...ale aj to, ze to bude nieco ine. Caka ich velka vyzva. A nas? Na bud infarkt....alebo "infarkt".
Tie marketingove keci su jedna vec...toho by som sa nedrzal ani ja. Ale to, ze tam chybaju retroprvky - to naznacuje, ze to musi byt uplne ine auto, ako je S-Type teraz. Charakterom aj designom. No, vsak uvidime...
Když já ti nevím, jestli "chci" nový Jaguar bez odkazu na staré modely... Mně se právě líbí ta návaznost na dlouhou noblesní tradici. Nečekám designový převrat. V tomhle jsem u Jagu velmi konzervativní. To podle mě dělá Jag Jagem. Na sci-fi kreace tu jsou jiní (posílám pozdrav hochům do klubíku)... ;-)
Bude to vec stvarnenia...sikovny designer bude vediet spravit typicky Jaguar aj nanovo. A to Callum snad dokaze... ;-) To, ze by to bol az taky "ulet" ako napr. ten Civic, to zas urcite nebude. Uz len tym, ze to budu musiet vtesnat do klasickej formy velkeho sedanu...
Adrian je uz unaveny v jednom teame. Aspon tak to vysvetloval.... Okrem toho, Red Bull nechal vo vyvojovom oddeleni vela inzinierov z Jaguar Racing , ktori kamaratia s Neweym. Tusim tam ma aj nejakych spoluziakov. On tam moc chcel ist...uz pred cca. 2-3 rokmi tam podpisal za cias ked tomu sefoval Bobby Rahal... Vtedy sa to este Ronovi podarilo zabrzdit vymenou za to, ze ho nebude drzat, ale potrebuje aby "postavil" este jeden silny monopost, na ktorom sa bude dat stavat aj po jeho odchode...To sa tento rok podarilo...A dohlaidal aj na ten pre rok buduci...Slovo splnil, teraz je cas nechat ho ist... :-( . Dufam ale ze Coughlan a Oatley, ktory fakticky auto navrhuju to zvladnu aj bez neho...
Jag musel..to nebolo o tom, koho zamestnavali - boli tam fajn ludia. Hlavne posledne dva roky (rok a pol). Cele to ale bolo velmi prudko podfinancovane. Aj tak ale dokazali veci! mat tak 75-80% vykonnosti spicky (v posledny rok ucasti), pri cca 50% financovani, to je dost dobre.... Btw. Rory Byrne z Ferrari v tom case pripustil, ze by bolo fantasticke robit inziniera v teame, ktory by bol nieco ako UK Ferrari (myslel tym samozrejme jaguar racing). Ale, ze by to prichadzalo v uvaho az od roku 2007.... (TakzeRory Byrne bude od 1/2007 "na trhu prace" ;-) )
Ty me budes tak dlouho napinat az zacnu byt opravdu nedockavy:-) Jinak ja mam Mk.II moc rad! Doufam jen, ze dostojis tradici a budes rychlejsi nez 2007!;-)
To bude tazka "pisomka"...TAZKAAA!!!! Aj ja s nou budem mat co robit. :-) Bude treba pockat na niekoho s dostatkom talentu na design, kto by vedel tieto veci aspon neoficialne interpretovat. Aj tak ale teraz neuvidime nic viac ako moznu podobu, urcenu iba na drazdenie zliaz. Na nieco blizsie realite sa dostane, pocitam, az tak za rok... ;-\ Ale vsak uvidime, co sa s tym da robit ;-)
...treba par mesiacov cakat. Z tak "uzavreteho" prostredia ako Jaguar sice slova uniknut mozu, ale pochybujem, ze sa je ktokolvek schopny dostat k obrazkom. S tymto teraz nepojde pohnut... /// Tu reklamu na S-Type s tou kockou a povodnym MKII si stiahol? (Bolo to pod autom za milion). [odkaz]
Ja uz som k tomu raz pisal: MkII. je faj / Na S-Type som si ale nikdy nezvykol. Na tuto dobu vypada dost tazkopadne - ted skor luxuxne, nez sportovo. Kvoli tomu sa tesim na nieco nove, co snad dokaze "povedat": "som Jaguar z roku 2007". Moderny, sportovy, odvazny...ale Jaguar. ;-) Ten odkaz na minulost nech hra vo svojej noblese XJ. Ale nech tu je aj nieco ine....
Jak cerstva je Tva zkusenost? >:D Ma posledni je pet let stara a byla diametralne odlisna, nebot jsem to byl ja, kdo chtel po trictvrte roce uzavrit pojistnou udalost (naproti tomu pojistovna, ktera se prezentovala jako "Spolehliva jako slunce" a "rychla jako formule 1" trvala na prutazich).DES 8-s
Já mám zkušenost s tou pojišťovnou, kde mají ten úžasnej novej systém! Takovej postkomoušskej bordel je v málo firmách... :no: Nakonec jsem z nich nějakou almužnu vymlátil, ale až po dopisu právníka :no: Nejhorší je, že se dovoláš jen na nebohé slečny na callcentru. Ale když ti řeknou, že si likvidátor ještě nepřečetl ani ty tři urgence, který jsi tam nechával... Joooo, holt novej systém. Rozumíme si? Jsem v pojišťovně... :no:
Počkej, ty se směješ, ale u nás v ulici bydlel herec Kemr, budiž mu země lehká. A ten, co si pamatuju, měl vždy Trabanta. Jednou od něj ztratil klíče a tak na noc odmontovával volant ;-)
To nal ale stastie...ze rano nenasiel iba papundeklovu karoseriu. Ze si to ini majitelia nevysvetlili tak, ze sa vzhladom k sortimentu nahradnych dielov v Mototechne mozu obsluzit na tom jeho Tarbusaku... Vies ako...prides: vidis chyba volant, tak zoberies dvere. Piude iny stryco,a vidi ze chybaju dvere a volat, zoberie sedadla, atd... >:D
V ulici ano...ale v meste nie... Ja si pamatam, ze jednemu sesedovi cca. o dve ulice dalej takto v noci niekto vybrakoval Trabosa - za socika. Proste potreboval nahradne diely...(Prislo k tomu pripadu vtedy asi sest zigulakov VB: vzruso jak hovado!! >:D )
Ja si pamatuju jednu velkou VB akci, kdyz jeden muj spoluzak asi tak v 5 tride utekl z domu. To byly manevry. Vsechny nas vyslychali a porad cekali, jestli se nekdo nepodrekne, auta jezdila jak o zivot. 2 dny nic a uz byla kolem toho docela panika. No a pak mladik prisel domu s tim, ze byl ty 2 dny ve sklepe u nich v baraku a zral tam kompoty:-) Jo, to kdybys nahodou prisel v srpnu na nejakou akci v cernym, tak by byla jina akce:-( To bys sedel u vyslechu do hodiny od ty doby, co bys vylezl z baraku:-( A urcite by ti prokazali, ze jsi protestoval proti ruske "pomoci" v 68:-(
To ja mam zas inu prihodu: Moj dedo mal pech, ze mal narodky v den ked obesili Tisa. V jeden den v 50. rokoch to oslavoval, a neuvedomil si, ze musi po tichu. Sused ho udal... Na vysetrovacke ho zmlatili, potom im to mohol vysvetlit, a ked si pozreli obciansky, povedali mu ze to je iba zamienka >:D8-s Tyzden sedel v base. Dnes vieme, ze mal stastie...mohol skoncit jachymove na 20 rokov, alebo do najblizsej smrti. ;-\